Ik zie het anders dan jou Ali, er werden in dat topic eerder barrières opgeworpen dan afgebroken.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:00 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Juist niet, het hele doel was om juist mensen dichterbij te brengen
En zich juist niet zo moesten laten beïnvloeden door de media, overheidsinstanties en zelfverklaarde experts
Zeker als je ziet, welk gevolgen het heeft gehad, hele families zijn uit elkaar gedreven door de angstpropaganda wat we over ons heen kregen
Ik kan toch geen gedachtes lezen beste Jippiequote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:18 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik zie het anders dan jou Ali, er werden in dat topic eerder barrières opgeworpen dan afgebroken.
Het is niet de bedoeling om een topic te openen met een 'nobel onderwerp' om dat vervolgens te laten ontaarden in een bash partij.
Hoe wil je met deze zinquote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:26 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ik kan toch geen gedachtes lezen beste Jippie
Jij hebt iets als politiserend ervaren, ik weet zeker dat ik het niet zo bedoeld heb
Vervolgens merk je op dat ik wellicht een paar berichten zou moeten verwijderen( en dat die weer dan open mag)
Terwijl ik werkelijk geen idee heb wat jij als aanstotend hebt ervaren
Ik overdrijf graag voor comedic effect, guilty!quote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:32 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hoe wil je met deze zin
' Alphabet maffia vs mensen die genoeg hebben van die onzin' mensen dichter bij elkaar brengen, je polariseert hier. Prima als dat je persoonlijke mening is, maar zet dit niet weg als 'mensen dichter bij elkaar brengen'.
Wat is er zo raar aan die zin?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:32 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hoe wil je met deze zin
' Alphabet maffia vs mensen die genoeg hebben van die onzin' mensen dichter bij elkaar brengen, je polariseert hier. Prima als dat je persoonlijke mening is, maar zet dit niet weg als 'mensen dichter bij elkaar brengen'.
Het gaat haast nergens meer over, het is spijkers op laag water zoeken, de spontaniteit gaat/is er zo wel vanaf om nog een topic te openen. Echt hoor wat een bezopen gedoe en dan vooral op bnw met een jury die in beraad moet over topics vanwege zus en zo want er is weer iets pietluttigs gevonden, schromelijk overdreven allemaalquote:Op vrijdag 10 maart 2023 23:11 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ik overdrijf graag voor comedic effect, guilty!
Ik had niet de tijd om met een uitgebreide OP te komen, dus heb ik maar iets vluchtig in elkaar gezet, zonder echt verder op mijn woorden te letten
Onderstreep maar wat jij als problematisch ervaren hebt en ik zal wat meer neutrale termen komen
Sorry, maar het is jouw topic. Zou zeggen, doe je bestquote:Op vrijdag 10 maart 2023 23:11 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ik overdrijf graag voor comedic effect, guilty!
Ik had niet de tijd om met een uitgebreide OP te komen, dus heb ik maar iets vluchtig in elkaar gezet, zonder echt verder op mijn woorden te letten
Onderstreep maar wat jij als problematisch ervaren hebt en ik zal wat meer neutrale termen komen
Nee die kant gaan we niet op. Wel wordt er anno 2023 meer gemod vanuit de policy dan voorheen. Het topic van Ali ging niet dicht vanwege de zin die ik net aanhaal. Maar ik gaf die zin als voorbeeld van polarisatie in een topic wat volgens Ali de bedoeling had om de polarisatie bespreekbaar te maken en weg te nemen. Als je verbroedering nastreeft, ga je geen partijen belachelijk maken.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 23:18 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Wat is er zo raar aan die zin?
Het begint erop te lijken dat je alleen maar positief mag praten over progressieve onderwerpen, doe je dat niet dan gaat het of naar BNW en/of de topics worden gesloten.
Gaan we echt die kant op?
Wil je mij dan uitleggen wat anders zou moeten aangezien we met veel meningen te maken hebben? Ik weet het ook niet, maar tips zijn wel welkom. En die kan iedereen gevenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 23:40 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Het gaat haast nergens meer over, het is spijkers op laag water zoeken, de spontaniteit gaat/is er zo wel vanaf om nog een topic te openen. Echt hoor wat een bezopen gedoe en dan vooral op bnw met een jury die in beraad moet over topics vanwege zus en zo want er is weer iets pietluttigs gevonden, schromelijk overdreven allemaal
Nogmaals het topic is gesloten door de reacties, niet door de OP. Maar het gebruik van de zin ' Alphabet maffia versus mensen die dit onzin vinden' (uit mijn hoofd) wekt een andere indruk dan het willen bewerkstelligen van 'verbroedering'. Dat benoemde ik net.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 23:40 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Het gaat haast nergens meer over, het is spijkers op laag water zoeken, de spontaniteit gaat/is er zo wel vanaf om nog een topic te openen. Echt hoor wat een bezopen gedoe en dan vooral op bnw met een jury die in beraad moet over topics vanwege zus en zo want er is weer iets pietluttigs gevonden, schromelijk overdreven allemaal
Wie zegt dat hij verbroedering nastreeft en waarom moet dat perse?, hij laat alleen zien waarom we steeds verder uit elkaar drijven maar dat mag blijkbaar niet benoemt worden.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 23:47 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nee die kant gaan we niet op. Wel wordt er anno 2023 meer gemod vanuit de policy dan voorheen. Het topic van Ali ging niet dicht vanwege de zin die ik net aanhaal. Maar ik gaf die zin als voorbeeld van polarisatie in een topic wat volgens Ali de bedoeling had om de polarisatie bespreekbaar te maken en weg te nemen. Als je verbroedering nastreeft, ga je geen partijen belachelijk maken.
Ik snap jouw reactie wel, maar we moeten met alles rekening houden. Het is en blijft een open forum. En ik moet je heel eerlijk zeggen, dat we niet modden op mening maar alleen op reacties die op een open forum gewoon niet kunnen. En als een mening doorslaat en weer op de man gaat van beide kanten, wat moeten we doen dan? Niks?quote:Op zaterdag 11 maart 2023 00:01 schreef controlaltdelete het volgende:
Ja ach maak er maar wat van, net wat ik al eerder aangaf het is spijkers op laag water zoeken en op alle slakken zout leggen om maar iets te vinden wat even niet zou kunnen deugen en dan is het topic dicht want men moet in beraad alsof het een jury is. Ik vond het allemaal meevallen ook met de reacties.
Van wie, je sloopt aardig een forum hiermee.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 00:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik snap jouw reactie wel, maar we moeten met alles rekening houden.
De vraag stellen is hem beantwoorddenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 23:18 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Wat is er zo raar aan die zin?
Het begint erop te lijken dat je alleen maar positief mag praten over progressieve onderwerpen, doe je dat niet dan gaat het of naar BNW en/of de topics worden gesloten.
Gaan we echt die kant op?
Ik ga verder geen energie meer in bnw steken , heeft echt geen zinquote:Op vrijdag 10 maart 2023 23:40 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Zoals ik hierboven al zei, gooi eens tips en een idee voor verbetering in de groep... Dit gaat voor iedereen op, gooi jullie gedachten voor BNW allemaal eens hier neer. Wij als mods proberen de boel gewoon zonder gezeik te laten lopen in de topics.. Maar feedback is wat mij betreft meer dan welkom. Jullie zijn de mensen die het forum maken. Dus spuit gewoon jullie ideeën.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 00:08 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Van wie, je sloopt aardig een forum hiermee.
Dit dus er is maar een echte waarheid mbt de vaccines, oorlog in Oekraine, klimaat, genderwaanzinquote:Op zaterdag 11 maart 2023 00:03 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij verbroedering nastreeft en waarom moet dat perse?, hij laat alleen zien waarom we steeds verder uit elkaar drijven maar dat mag blijkbaar niet benoemt worden.
Ik merk dat sinds die corona shit (ja ik heb me laten inenten) er alleen maar 1 vastgestelde waarheid besproken mag worden.
Ik ben meer van de wetenschappelijke methode, altijd kritisch blijven en altijd twijfelen aan de waarheid, maar dat is taboe hier tegenwoordig.
Met alles rekening houden en van wie moet dat dan? Ik lees niet zo heel veel reacties die echt niet kunnen, bovendien er wordt niet eens zoveel meer gepost hier, dat is hard achteruit gegaan vanwege dat overdreven gemod hier (sorry dat ik het zeg).quote:Op zaterdag 11 maart 2023 00:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik snap jouw reactie wel, maar we moeten met alles rekening houden. Het is en blijft een open forum. En ik moet je heel eerlijk zeggen, dat we niet modden op mening maar alleen op reacties die op een open forum gewoon niet kunnen. En als een mening doorslaat en weer op de man gaat van beide kanten, wat moeten we doen dan? Niks?
Er zijn wetten waar we ons aan moeten houden waar op gemodereerd is en zal blijven aangezien het een open forum is, dus sommige dingen kunnen gewoon niet gezegd worden.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 00:17 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Met alles rekening houden en van wie moet dat dan? Ik lees niet zo heel veel reacties die echt niet kunnen, bovendien er wordt niet eens zoveel meer gepost hier, dat is hard achteruit gegaan vanwege dat overdreven gemod hier (sorry dat ik het zeg).
Laat maar zitten johquote:Op vrijdag 10 maart 2023 23:43 schreef Jippie het volgende:
[..]
Sorry, maar het is jouw topic. Zou zeggen, doe je best
Welke wetten werden overschreden waarop gemodereerd zou moeten worden? Hooguit ontkenning holocaust daar kan ik me in vinden. Probleem hier is ook nog eens dat er een aantal mensen rondhangen die een tyfushekel aan bnw(ers) hebben dat lees je aan hun reacties elders een deurtje verderop en dan hier schijnheilig komen posten voor de zogenaamde discussie. Als je die stoorzenders al niet meer had zou het enorm schelen in de sfeer.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 00:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Er zijn wetten waar we ons aan moeten houden waar op gemodereerd is en zal blijven aangezien het een open forum is, dus sommige dingen kunnen gewoon niet gezegd worden.
De laatste dagen is het toch weer vrij druk zie ik. En het overdreven gemod? Dat valt wel mee, af en toe een "op de man post" of posts die gewoon echt niet kunnen is op ingegrepen.
Maar ik meen het echt serieus, dit is voor jou en iedere andere user. Wat willen jullie dan graag anders zien in BNW?
Kan ik me goed voorstellen, zo ervaar ik het ook. Fijne avond nog allemaal.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 00:29 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Laat maar zitten joh
Hou hem maar lekker dicht
De behoefte om nog op deze forum bij te dragen is naar een nulpunt gezakt
Dat is jouw keuze, niet de mijne.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 00:29 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Laat maar zitten joh
Hou hem maar lekker dicht
Antisemitisme komt ook nog wel eens voor en is totaal niet gewenst, dus dat pakken we dan ook aan. En uitlokking is natuurlijk ook niet gewenst, maar actie reactie speelt hier ook wel een rol.. En dit gaat door en door.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 00:35 schreef controlaltdelete het volgende:
Welke wetten werden overschreden waarop gemodereerd zou moeten worden? Hooguit ontkenning holocaust daar kan ik me in vinden. Probleem hier is ook nog eens dat er een aantal mensen rondhangen die een tyfushekel aan bnw(ers) hebben dat lees je aan hun reacties elders een deurtje verderop en dan hier schijnheilig komen posten voor de zogenaamde discussie. Als je die stoorzenders al niet meer had zou het enorm schelen in de sfeer.
Dat zegt hij zelfquote:Op zaterdag 11 maart 2023 00:03 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij verbroedering nastreeft en waarom moet dat perse?, hij laat alleen zien waarom we steeds verder uit elkaar drijven maar dat mag blijkbaar niet benoemt worden.
Ik merk dat sinds die corona shit (ja ik heb me laten inenten) er alleen maar 1 vastgestelde waarheid besproken mag worden.
Ik ben meer van de wetenschappelijke methode, altijd kritisch blijven en altijd twijfelen aan de waarheid, maar dat is taboe hier tegenwoordig.
Onder 'dichterbij brengen' , want 'hele families zijn uit elkaar gedreven' versta ik verbroedering. Wat haal jij eruit?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:00 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Juist niet, het hele doel was om juist mensen dichterbij te brengen
En zich juist niet zo moesten laten beïnvloeden door de media, overheidsinstanties en zelfverklaarde experts
Zeker als je ziet, welk gevolgen het heeft gehad, hele families zijn uit elkaar gedreven door de angstpropaganda wat we over ons heen kregen
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 00:17 schreef controlaltdelete het volgende:
bovendien er wordt niet eens zoveel meer gepost hier, dat is hard achteruit gegaan
Ik zet tegenwoordig meer TRs tegen users die de boel hier bewust komen verzieken, dan dat ik zelf nog iets postquote:Op zaterdag 11 maart 2023 00:29 schreef Ali_boo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |