abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208318838
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 21:02 schreef Straatcommando. het volgende:
Laten we in ieder geval beginnen met elkaar geen statements in de schoenen te schuiven. Antisemitisme is niet okee. Nooit niet
Met alle respect voor jou. Ik reageerde met dit:
quote:
Het begint er vooral op te lijken dat de republikeinen zoveel mogelijk rookgordijnen proberen op te werpen. De propaganda vanuit die hoek is ook enorm op dit gebied.
Daar kreeg ik de antisemitische drek over me heen en daarna een mod die vond dat ik dat gedrag uitlokte.

Mag @loveyoulongtime uitleggen wat er mis is met mijn reactie.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 10-03-2023 21:05:26 ]
  Forum Admin vrijdag 10 maart 2023 @ 21:06:53 #227
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_208318888
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 21:04 schreef The_End het volgende:

[..]
[..]
Daar kreeg ik de antisemitische drek over me heen en daarna een mod die vond dat ik dat gedrag uitlokte.

Mag @:loveyoulongtime uitleggen wat er mis is met mijn reactie.
Ik kan natuurlijk niet voor een ander spreken. Dus daar hou ik me voor nu even buiten.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  vrijdag 10 maart 2023 @ 21:12:23 #228
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_208319014
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 21:04 schreef The_End het volgende:

[..]
[..]

Mag @:loveyoulongtime uitleggen wat er mis is met mijn reactie.
Laat ik het zo zeggen, ik zie een TR. Daar reageer ik op, dat is het eerste wat ik doe als ik die zie. Daar heb ik op gereageerd. Ik zie een paar posts waar jij redelijk zuigend meer opmerkingen probeert uit te lokken. Dus ik heb de post van het TR aangepast. En wijs jou ook op jouw postwijze nog voor ik verder heb kunnen teruglezen. En dan kom jij met de melding over antisemitisme waarop ik direct terug ben gaan lezen en de betreffende post aangepast heb.

Dus ik weet niet heel goed wat ik anders had kunnen doen, maar mij betichtten van subjectief modden? Echt daar zit je wel heel ver naast.
Lach met een schone bips
pi_208319065
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 21:12 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Laat ik het zo zeggen, ik zie een TR. Daar reageer ik op, dat is het eerste wat ik doe als ik die zie. Daar heb ik op gereageerd. Ik zie een paar posts waar jij redelijk zuigend meer opmerkingen probeert uit te lokken. Dus ik heb de post van het TR aangepast. En wijs jou ook op jouw postwijze nog voor ik verder heb kunnen teruglezen. En dan kom jij met de melding over antisemitisme waarop ik direct terug ben gaan lezen en de betreffende post aangepast heb.

Dus ik weet niet heel goed wat ik anders had kunnen doen, maar mij betichtten van subjectief modden? Echt daar zit je wel heel ver naast.
8)7 Zoek het lekker uit joh. Er was niks mis met mijn opmerking. Er was wel wat mis met de antisemitische reactie en met jouw reactie daarop.
  vrijdag 10 maart 2023 @ 21:15:04 #230
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_208319074
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 21:14 schreef The_End het volgende:

[..]
8)7 Zoek het lekker uit joh. Er was niks mis met mijn opmerking. Er was wel wat mis met de antisemitische reactie en met jouw reactie daarop.
Had je daar een TR op geplaatst had ik die het eerst gezien.
Lach met een schone bips
pi_208319091
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 21:15 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Had je daar een TR op geplaatst had ik die het eerst gezien.
Ik had geen zuigende reactie; ik had een reactie waar jij het persoonlijk niet mee eens was. Dat is niet zuigend.
  vrijdag 10 maart 2023 @ 21:16:24 #232
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_208319103
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 21:15 schreef The_End het volgende:

[..]
Ik had geen zuigende reactie; ik had een reactie waar jij het persoonlijk niet mee eens was. Dat is niet zuigend.
Let's agree to disagree dan :)
Lach met een schone bips
pi_208319129
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 21:16 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Let's agree to disagree dan :)
Nee. Antisemitische is strafbaar. Dus rot lekker op met je domme gelul over zuigende posts en laat dan duidelijk weten dat deze opmerking zuigend is en dus niet is toegstaan op Fok:
quote:
Het begint er vooral op te lijken dat de republikeinen zoveel mogelijk rookgordijnen proberen op te werpen. De propaganda vanuit die hoek is ook enorm op dit gebied.
  vrijdag 10 maart 2023 @ 21:19:21 #234
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_208319160
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 21:17 schreef The_End het volgende:

[..]
Nee. Antisemitische is strafbaar. Dus rot lekker op met je domme gelul over zuigende posts en laat dan duidelijk weten dat deze opmerking zuigend is en dus niet is toegstaan op Fok:
[..]

Ik heb je mijn uitleg gegeven, dat is waar je om vroeg. Heb ik gedaan, en voor mij is daarmee de kous af.
Lach met een schone bips
pi_208319162
Een Joods iemand Joods noemen schaar ik niet onder antisemitisme

Wellicht dat de crew daar andere ideeën over heeft
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_208319170
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 21:19 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik heb je mijn uitleg gegeven, dat is waar je om vroeg. Heb ik gedaan, en voor mij is daarmee de kous af.
Je uitleg is onzin. Geef eens aan waarom mijn post niet ok is?
pi_208319196
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 21:19 schreef Ali_boo het volgende:

Licht jij eens toe waarom iemands afkomst van belang was in die opmerking.
pi_208319408
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 21:22 schreef The_End het volgende:

[..]
Licht jij eens toe waarom iemands afkomst van belang was in die opmerking.
Omdat het die persoon kenmerkt

Of gaan we nu patroonherkenning ook onder antisemitisme scharen :?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_208319435
btw mag mij topic weer open ?

Hij is nu al meer dan een halve dag dicht en ik wil weer wat nodige reacties plaatsen
pi_208319444
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 21:35 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Omdat het die persoon kenmerkt

Of gaan we nu patroonherkenning ook onder antisemitisme scharen :?
8)7 Ik vroeg om je toe te lichten waarom het van belang was.
pi_208319457
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 21:37 schreef Ali_boo het volgende:

Hij is nu al meer dan een halve dag dicht en ik wil weer wat nodige reacties plaatsen
Welk topic ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_208319564
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 21:38 schreef The_End het volgende:

[..]
8)7 Ik vroeg om je toe te lichten waarom het van belang was.
En daar heb ik antwoord op gegeven

Je hebt het toch ook over de Nederlander die opgepakt is voor drugssmokkel bv .
Waarom zou speciale privileges geven aan een groep ?

En je hebt nog steeds geen antwoord gegeven op mijn vraag btw
Waarom is het antisemitisme om iets te benoemen en op te merken?
  vrijdag 10 maart 2023 @ 21:46:19 #243
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_208319570
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 21:19 schreef Ali_boo het volgende:

Twee van de drie die werden genoemd zijn niet eens Joods. Dat ook Whoopi werd genoemd, haha. De vrouw die vorig jaar nog geschorst was van ABC's The View voor idiote en kwetsende opmerkingen met betrekking tot de Tweede Wereldoorlog.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 10 maart 2023 @ 21:46:57 #244
485843 crew  Jippie
pi_208319576
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 21:14 schreef The_End het volgende:

[..]
Niet doen, loveyou geeft aan wat er in zijn ogen mis ging en heeft dat hersteld. Ik snap je ergernis wel, maar zie geen enkele reden om aan de uitleg van Loveyou te twijfelen.
pi_208319598
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 21:39 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Welk topic ?
Polarisatie binnen fok en de maatschappij in geheel

Na een vluchtige TS van mijn kant hebt ik de moeite genomen om met een paar vb te komen om mijn punt kracht te zetten

Niet veel later ging mijn topic dicht
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 10 maart 2023 @ 21:49:02 #246
485843 crew  Jippie
pi_208319605
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 21:37 schreef Ali_boo het volgende:

Aangezien je topic werd gebruikt om juist te polariseren blijft hij dicht. Mocht je nog een poging willen wagen hou dan de OP 'neutraler' en vrij van polariserende opmerkingen anders gaat hij gelijk weer op slot.
pi_208319617
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 21:46 schreef Jippie het volgende:

[..]
Niet doen, loveyou geeft aan wat er in zijn ogen mis ging en heeft dat hersteld. Ik snap je ergernis wel, maar zie geen enkele reden om aan de uitleg van Loveyou te twijfelen.
Dus dit is een zuigende reactie?
quote:
Loveyou moet gewoon toegeven dat het een (hele) foute inschatting was of aangeven dat bovenstaande post niet mag in BNW.

Even voor de duidelijkheid. Ik werd door deze mod ook al aangevallen in het polarisatie topic, terwijl het vol staat met bagger. Van objectiviteit is echt geen sprake.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 10-03-2023 21:53:01 ]
pi_208319699
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 21:46 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Twee van de drie die werden genoemd zijn niet eens Joods. Dat ook Whoopi werd genoemd, haha. De vrouw die vorig jaar nog geschorst was van ABC's The View voor idiote en kwetsende opmerkingen met betrekking tot de Tweede Wereldoorlog.
Whoopie kwam er al heel snel achter dat je bepaalde dingen beter voor jezelf kan houden idd
Dat was toch iets in de trend van : het zijn maar blanke mensen dus who cares
pi_208319762
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 21:49 schreef Jippie het volgende:

[..]
Aangezien je topic werd gebruikt om juist te polariseren blijft hij dicht. Mocht je nog een poging willen wagen hou dan de OP 'neutraler' en vrij van polariserende opmerkingen anders gaat hij gelijk weer op slot.
Juist niet, het hele doel was om juist mensen dichterbij te brengen
En zich juist niet zo moesten laten beïnvloeden door de media, overheidsinstanties en zelfverklaarde experts

Zeker als je ziet, welk gevolgen het heeft gehad, hele families zijn uit elkaar gedreven door de angstpropaganda wat we over ons heen kregen
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 10 maart 2023 @ 22:12:01 #250
485843 crew  Jippie
pi_208319920
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 21:49 schreef The_End het volgende:

[..]
Dus dit is een zuigende reactie?
[..]
Loveyou moet gewoon toegeven dat het een (hele) foute inschatting was of aangeven dat bovenstaande post niet mag in BNW.

Even voor de duidelijkheid. Ik werd door deze mod ook al aangevallen in het polarisatie topic, terwijl het vol staat met bagger. Van objectiviteit is echt geen sprake.
Persoonlijk vind ik de toon van discussiëren in een aantal topics vrij agressief, er worden meningen door elkaars strot geduwd. Het is voor een mod niet altijd eenvoudig om snel te zien waar een discussie fout gaat. Soms staat een aanleiding al een paar pagina's terug. Is mij ook wel eens overkomen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')