quote:Op vrijdag 6 januari 2023 17:25 schreef jarajosefff het volgende:
Hi,
Even uit nieuwsgierigheid voor @:Danny , wat is de reden dat dit topic is gesloten:
KLB / 40 uur werken
Ik kan me voorstellen dat genoeg mensen 40 uur werken een klacht waard vinden? De enige feedback die ik zie is:
[..]
Daar kan ik niks mee?
En het sluiten van dit topic begrijp ik ook niet @:Danny
KLB / Wat als hij gewoon geen aanbiedingen krijgt?
De moderator geeft aan het niet gelezen te hebben? Dus de moderator in kwestie sluit dus zonder iets te lezen direct?
[..]
Graag wat meer feedback hierover. En vooral het sluiten is prima, maar "niet gelezen" en dan sluiten? Dat klopt volgens mij niet?'
Bij voorbaat dank
quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 17:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik las dat jij kluun bent en post onder een kloon gedurende een ban, klopt dit geschetste beeld?
Hier doen we en gaan wij geen uitspraken over doen.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 17:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik las dat jij kluun bent en post onder een kloon gedurende een ban, klopt dit geschetste beeld?
Ja maar niet om vervelend te doen maar dat doe je nu wel.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 17:50 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hier doen we en gaan wij geen uitspraken over doen.
Het gaat mij eigenlijk het meest om dit:quote:Op vrijdag 6 januari 2023 17:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Laatste (belangrijke) posts:
[..]
[..]
[..]
EN DICHT.quote:
kan ik me nog enigzins voorstellen. Mogelijk dat de moderator in kwestie voorstander is van 40 uur werken. Subjectiviteit sluipt daar natuurlijk bij in.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 08:35 schreef Plompzakker het volgende:
Je werkt niet nog genoeg aangezien je nog tijd over hebt om dit soort topics te maken
Nee, dat is jouw intepretatie dat ik hiermee aangeef dat het door jouw geschetste beeld klopt.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja maar niet om vervelend te doen maar dat doe je nu wel.
Je hoeft er wat mij betreft ook geen uitspraak over te doen. Maar je kunt er wel iets mee doen. En iets aan doen.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:07 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nee, dat is jouw intepretatie dat ik hiermee aangeef dat het door jouw geschetste beeld klopt.
Maar dat is niet wat ik zeg. Wij doen geen uitspraken of iemand een kloon is of niet.
Als dat nodig geacht wordt kan er iets mee gedaan worden.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je hoeft er wat mij betreft ook geen uitspraak over te doen. Maar je kunt er wel iets mee doen. En iets aan doen.
Oke, ik wil hierbij mijn vertrouwen in het management laten blijken en mij er verder niet meer mee bemoeien.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:07 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nee, dat is jouw intepretatie dat ik hiermee aangeef dat het door jouw geschetste beeld klopt.
Maar dat is niet wat ik zeg. Wij doen geen uitspraken of iemand een kloon is of niet.
Goed zo.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:22 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als dat nodig geacht wordt kan er iets mee gedaan worden.
Eigenlijk zeg je hiermee dus dat ik een dubbelaccount heb? Je doet er dus wel uitspraken over. Kan je hier ook aantonen op basis waarvan je dat denkt?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:22 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als dat nodig geacht wordt kan er iets mee gedaan worden.
Nu suggereer je zelf dat je een kloon bent. Ik zeg daar niks over, niet positief dan wel negatief.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:30 schreef jarajosefff het volgende:
[..]
Eigenlijk zeg je hiermee dus dat ik een dubbelaccount heb? Je doet er dus wel uitspraken over. Kan je hier ook aantonen op basis waarvan je dat denkt?
Ik heb maar 1 account. Geen idee wat je met een kloon bedoelt. En ik suggereer niks. Ik vind het allemaal maar vreemd. Net zoals dat topics zomaar gesloten worden, zonder dat ze gelezen zijn. Daar heb ik nog steeds geen feedback over gekregen.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:34 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nu suggereer je zelf dat je een kloon bent. Ik zeg daar niks over, niet positief dan wel negatief.
Jij trekt nu die aandacht naar je toe. Als je niks had gezegd was er niks aan de hand geweest.Nu wek je zelf de schijn tegen je.
Ik zeg nergens dat je een kloon bent. Dat jij dat zo leest is niet aan mij.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:35 schreef jarajosefff het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 account. Geen idee wat je met een kloon bedoelt. En ik suggereer niks. Ik vind het allemaal maar vreemd. Net zoals dat topics zomaar gesloten worden, zonder dat ze gelezen zijn. Daar heb ik nog steeds geen feedback over gekregen.
Echt bizar. Er komen ook telkens forumleden topics verzieken. De een noemt mij uit het niets een varken, de ander hoopt dat ik terminaal ziek ben, de ander zegt dat mijn moeder dood is.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:35 schreef NaarMensje het volgende:
Geen idee waarom mijn feedback verwijderd wordt, maar dat zal vast ook wel terecht zijn. Net zoals de uitgebreide topic van Jarajoseff die gesloten worden.
Ondertussen moeten we het doen met topic als:
KLB / Niet homosueel zijn
Als jij normale feedback post blijft dat staan.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:35 schreef NaarMensje het volgende:
Geen idee waarom mijn feedback verwijderd wordt, maar dat zal vast ook wel terecht zijn. Net zoals de uitgebreide topic van Jarajoseff die gesloten worden.
Ondertussen moeten we het doen met topics als:
KLB / Niet homosueel zijn
Maar wie dan wel? Ik vraag het zodat ik weet wat ik volgende keer anders kan doen? Topic was niet gelezen, dus is het op basis van titel of lengte tekst gesloten? Hoe kom ik daar achter?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:37 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat je een kloon bent. Dat jij dat zo leest is niet aan mij.
Ik heb die topics niet gesloten, dus ik kan geen zinnig woord over zeggen wat de reden er achter is van de sluiting
Daar zij Topic Reports voor. Als je die maakt zal er gekeken worden en indie nodig actie worden ondernomen.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:38 schreef jarajosefff het volgende:
[..]
Echt bizar. Er komen ook telkens forumleden topics verzieken. De een noemt mij uit het niets een varken, de ander hoopt dat ik terminaal ziek ben, de ander zegt dat mijn moeder dood is.
Het zal wel normaal zijn.
Dan moet ik dat heel vaak doenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:39 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Daar zij Topic Reports voor. Als je die maakt zal er gekeken worden en indie nodig actie worden ondernomen.
Door te kijken wie het topic gesloten heeft en hier navraag te doen bij de betreffende mod.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:39 schreef jarajosefff het volgende:
[..]
Maar wie dan wel? Ik vraag het zodat ik weet wat ik volgende keer anders kan doen? Topic was niet gelezen, dus is het op basis van titel of lengte tekst gesloten? Hoe kom ik daar achter?
Dat durf ik dus niet. Misschien is de moderator tegen mijn naam, omdat ik niet Nederlands ben?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:40 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Door te kijken wie het topic gesloten heeft en hier navraag te doen bij de betreffende mod.
Als bepaalde personen zich vaak schuldig maken aan dat gedrag zal dat effect gaan hebben op hun post rechten.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:40 schreef jarajosefff het volgende:
[..]
Dan moet ik dat heel vaak doen![]()
deze staat er bol van:
KLB / Ik word ziek
Primaquote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:41 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als bepaalde personen zich vaak schuldig maken aan dat gedrag zal dat effect gaan hebben op hun post rechten.
Dat zou suggereren dat de mod racistisch zou zijn.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:41 schreef jarajosefff het volgende:
[..]
Dat durf ik dus niet. Misschien is de moderator tegen mijn naam, omdat ik niet Nederlands ben?
Maar ook hij zet vreemde reacties neer in mijn topicsquote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat zou suggereren dat de mod racistisch zou zijn.
Vind ik persoonlijk een vrij ver gaande suggestie.
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:10 schreef Plompzakker het volgende:
Dat is vaak het gevolg van rottende tanden
quote:
Volgens mij blijven topicstarters niet eindeloos doorposten in topics? Ik zie er genoeg die openstaan waar ook nog niet door een TS op is gereageerd?quote:
Ik vind de link tussen vreemde reacties en racisme zeer zwak.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:44 schreef jarajosefff het volgende:
[..]
Maar ook hij zet vreemde reacties neer in mijn topics
[..]
[..]
Wat zou dan de reden zijn dat hij zonder duidelijke feedback mijn topics sluit? Niet gelezen , en dicht? Dat is dan toch op mijn persoon gericht? Kent hij me persoonlijk? Nee. Dus dan is het op mijn naam gericht. En die is nou eenmaal buitenlands.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:48 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik vind de link tussen vreemde reacties en racisme zeer zwak.
Topic heropend. Slotje was niet terecht inderdaad.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:46 schreef jarajosefff het volgende:
Hier zou ik ook graag feedback over willen. Eveneens door dezelfde moderator gesloten. Ik stop toch best wat tijd en moeite in mijn topics
KLB / Pedicure Drama
[..]
Volgens mij blijven topicstarters niet eindeloos doorposten in topics? Ik zie er genoeg die openstaan waar ook nog niet door een TS op is gereageerd?
Ik raad je aan om te stoppen met die racisme kaart steeds te trekken.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:49 schreef jarajosefff het volgende:
[..]
Wat zou dan de reden zijn dat hij zonder duidelijke feedback mijn topics sluit? Niet gelezen , en dicht? Dat is dan toch op mijn persoon gericht? Kent hij me persoonlijk? Nee. Dus dan is het op mijn naam gericht. En die is nou eenmaal buitenlands.
Prima, maar ik hoop dat ik nog feedback van de moderator of forum admin krijg.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:51 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik raad je aan om te stoppen met die racisme kaart steeds te trekken.
Wat denk je wat ik ben?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:51 schreef jarajosefff het volgende:
[..]
Prima, maar ik hoop dat ik nog feedback van de moderator of forum admin krijg.
Nee, anders had mijn naam Danny gezegd.quote:
Oke, dus dan weet je waarom de moderator in kwestie topics sluit met als reden "niet gelezen"? Er zal dus een richtlijn zijn?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:53 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nee, anders had mijn naam Danny gezegd.
Ik ben een van de forum admin en KLB mod.
Ik heb geen idee, want ik ben die mod of wel?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:54 schreef jarajosefff het volgende:
[..]
Oke, dus dan weet je waarom de moderator in kwestie topics sluit met als reden "niet gelezen"? Er zal dus een richtlijn zijn?
Is goed, bedankt voor je tijd.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:55 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, want ik ben die mod of wel?
Die vraag staat uit hier in FB, dus zal je moeten wachten tot diegene reageert.
Je van Gaal bagger kan wel in een ander topic, bij voorkeur in vbl.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:05 schreef jarajosefff het volgende:
[..]
Het gaat mij eigenlijk het meest om dit:
KLB / Wat als hij gewoon geen aanbiedingen krijgt?
[..]
EN DICHT.
Dat begrijp ik niet. Op basis van welke criteria is het dan gesloten? Dat het dicht is, helemaal prima. Maar als het niet gelezen is, waarom is het dan dichtgegooid? Of is de topictitel afgekeurd?
Deze
KLB / 40 uur werken
[..]
kan ik me nog enigzins voorstellen. Mogelijk dat de moderator in kwestie voorstander is van 40 uur werken. Subjectiviteit sluipt daar natuurlijk bij in.
Maar u heeft het topic niet gelezen? Hoe weet u dan dat niemand erop zat te wachten?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:56 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Je van Gaal bagger kan wel in een ander topic, bij voorkeur in vbl.
Verder is het niet nodig om 3 paginas aan feedback gejank te vullen vanwege een gesloten topic waarvan je hopelijk zelf ook wel begrijpt dat niemand er op zit te wachten
Jarenlange moderatie ervaringquote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:06 schreef jarajosefff het volgende:
[..]
Maar u heeft het topic niet gelezen? Hoe weet u dan dat niemand erop zat te wachten?
Jullie zijn het ermee eens dat er over van Gaal gepost mag worden in vbl?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:56 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Je van Gaal bagger kan wel in een ander topic, bij voorkeur in vbl.
Verder is het niet nodig om 3 paginas aan feedback gejank te vullen vanwege een gesloten topic waarvan je hopelijk zelf ook wel begrijpt dat niemand er op zit te wachten
Dat mag je in vbl fb regelen. Hier zijn we wel klaar nuquote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:08 schreef jarajosefff het volgende:
[..]
Jullie zijn het ermee eens dat er over van Gaal gepost mag worden in vbl?
@:Sked, @:Drizzt_DoUrden, @:onlogisch ?
Niet dat er achteraf over wordt geklaagd, ik word uitdrukkelijk naar vbl verwezen @:Danny
Klopt dit @Danny ? Dat topics zonder gelezen te worden op basis van jarenlange moderatie ervaring pardoes gesloten kunnen worden?quote:
Prima, ik zal dit bij vbl verder oppakken.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:08 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dat mag je in vbl fb regelen. Hier zijn we wel klaar nu
-we waren klaar hier -quote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:08 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dat mag je in vbl fb regelen. Hier zijn we wel klaar nu
En hij heeft het weer dichtgegooidquote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:50 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Topic heropend. Slotje was niet terecht inderdaad.
Ik kan het niet meer volgen. Het zal allemaal wel. Ben verbijsterd.quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:53 schreef Ama het volgende:
Mogen we niet over een user praten die hier gewoon actief is? Wat.
quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Snap er helemaal niets van.
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
En modden in de slowchat doe ik pas als het echt, maar dan ook echt nodig is. Wanneer het niet anders kan
quote:Op donderdag 5 januari 2023 21:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Geen berichten over Braddie. Alles wordt per direct verwijderd
Kan er nog een keer antwoord worden gegeven op de vraag hoe het nu qua beleid zit? Wat is de reden dat je over de ene actieve user wel mag praten, maar over een andere niet? Mij is het verschil niet duidelijk. Bij voorbaat dank.quote:Op donderdag 5 januari 2023 21:23 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag het hier niet meer gaan over users die gewoon op dit forum actief zijn? Zie nooit veegacties bij andere users.
Ik moest even omschakelen maar dit ging over een andere user inderdaad.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:26 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Kan er nog een keer antwoord worden gegeven op de vraag hoe het nu qua beleid zit? Wat is de reden dat je over de ene actieve user wel mag praten, maar over een andere niet? Mij is het verschil niet duidelijk. Bij voorbaat dank.
Bedoel je dat altijd iemands actuele username gebruikt moet worden en dat het onderscheid hem daarin zit?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik moest even omschakelen maar dit ging over een andere user inderdaad.
Volgens mij mochten we niet over hem praten omdat hij zich niet kon verdedigen hier. Maar hij is gewoon weer actief lid. Verder weet ik ook niet hoe dit zit. 🤷🏼♀️quote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:30 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Bedoel je dat altijd iemands actuele username gebruikt moet worden en dat het onderscheid hem daarin zit?
Ja dat is dus mijn vraag.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij mochten we niet over hem praten omdat hij zich niet kon verdedigen hier. Maar hij is gewoon weer actief lid. Verder weet ik ook niet hoe dit zit. 🤷🏼♀️
Misschien zijn ze nog niet op de hoogte van zijn terugkeer.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:33 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ja dat is dus mijn vraag.Waarom mag er over de ene actieve user wel gepraat worden, maar over de andere niet? Is me bij Fien ook nooit duidelijk geworden.
Is al meerdere malen op gewezen hoor. Net als dat de vraag van users beantwoorden er al meerdere malen niet vanaf kon.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien zijn ze nog niet op de hoogte van zijn terugkeer.
Nu weten ze het in ieder geval zeker.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:38 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Is al meerdere malen op gewezen hoor. Net als dat de vraag van users beantwoorden er al meerdere malen niet vanaf kon.
Klik de quotes maar aan.
dat moeten we niet willen natuurlijkquote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:43 schreef Fok-it het volgende:
Het is gewoon een onderwerp waar snel tegengestelde meningen over door onstaan
Ik kon het wel begrijpen toen hij er niet was.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:44 schreef Stepperoller het volgende:
Wie is er van mening dan dat onduidelijk selectief beleid een goed idee is dan?
Impliceer ik dat dan? Ik geef alleen de reden aan waarom er geen duidelijk antwoord op komt en de een toegeeflijker is dan de anderquote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:45 schreef datismijnmening het volgende:
D
[..]
dat moeten we niet willen natuurlijk
Daar hebben we het nu niet over. De vraag gaat heel duidelijk over actieve users en waarom er uitzonderingen zijn in over wie wel/niet gepraat mag worden.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kon het wel begrijpen toen hij er niet was.
Dat lijkt mij wel.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien zijn ze nog niet op de hoogte van zijn terugkeer.
Echt he.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:00 schreef Emptystreet het volgende:
en zelfde als met een Enzo Knol of een Gio die hier geen account hebben maar hier besproken worden zie ik niet in hoe ik daarvan verschil?
Heldquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:00 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel.
Ik vind het ook onzin om tot person non grata verbannen te worden. Toen ik niet postte, ala. Nu ik weer post? Laat de users dan ook lekker gewoon mijn username in hun berichten plaatsen en foto's/filmpjes noem het op. Niet dat ik daar hard van word, maar het is wél zo netjes tegenover deze users om het nu ik weer actief ben ook gewoon toe te laten.
Trouwens. Of ik nou actief ben of niet, heb afgelopen jaar behoorlijk veel gedaan op het internetDus echt om mij heen kon je niet (hihaho, een dikgrapje kan nu wel) en zelfde als met een Enzo Knol of een Gio die hier geen account hebben maar hier besproken worden zie ik niet in hoe ik daarvan verschil? Behalve dan in postuur, intelligentie, bekendheid, geld, etc
Maar jullie snappen het wel.
En de een vind mij wel een chiller, de ander niet. De een vind mij een nog grotere teringmongool dan de ander. Maar goed, je kan niet alles en iedereen maar aardig vinden, dus waarom zou je dat dan ook pretenderen? Het feit dat er discussie ontstaat is toch juist goed op een DISCUSSIE PLATFORM?Nu ben ik even het voorbeeld, maar dit had ook net zo goed kunnen gaan over elk ander die wat "bekender" is en / of een "status" heeft
Misschien een ietwat kromme vergelijking qua bekendheid. Maar de essentie is hetzelfde, camera vastpakken en filmen en dat online zetten.quote:
Gesprekken over Enzo en Gio hebben in het verleden niet gigantisch veel gezeik als gevolg gehad.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:17 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Misschien een ietwat kromme vergelijking qua bekendheid. Maar de essentie is hetzelfde, camera vastpakken en filmen en dat online zetten.
Waarom zouden zij hier gewoon besproken mogen worden, tot de heftigste scoops en roddels aan toe. En word mijn persona de mond gesnoerd? Een Enzo/Gio/Don/Wiedanook verweren zich hier ook niet, toch denken mensen "hey we gaan het over hun hebben" ik kan en wil mijzelf nu ook gewoon openstellen voor discussies en leuke gesprekken en alles daar tussen in. Dan vind ik dat dat ook gewoon moet kunnen.
Dat was gelukkig het verleden.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:19 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Gesprekken over Enzo en Gio hebben in het verleden niet gigantisch veel gezeik als gevolg gehad.
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:26 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Kan er nog een keer antwoord worden gegeven op de vraag hoe het nu qua beleid zit? Wat is de reden dat je over de ene actieve user wel mag praten, maar over een andere niet? Mij is het verschil niet duidelijk. Bij voorbaat dank.
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:52 schreef Stepperoller het volgende:
Is er voor de duidelijkheid anders misschien ergens een lijst met actieve users over wie niet gepraat mag worden?
Snap de logica dan nog steeds niet, maar nu heb ik er werkelijk geen idee van op hoeveel users dit van toepassing is en wie precies.
En kunnen mensen zichzelf ook aanmelden voor die lijst? Zo ja, onder welke voorwaarden?
Met die verstande dat je straks NIET komt zaniken dat ze verwijderd moeten worden? Prima.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:00 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel.
Ik vind het ook onzin om tot person non grata verbannen te worden. Toen ik niet postte, ala. Nu ik weer post? Laat de users dan ook lekker gewoon mijn username in hun berichten plaatsen en foto's/filmpjes noem het op. Niet dat ik daar hard van word, maar het is wél zo netjes tegenover deze users om het nu ik weer actief ben ook gewoon toe te laten.
Helemaal in ordequote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:11 schreef Danny het volgende:
[..]
Met die verstande dat je straks NIET komt zaniken dat ze verwijderd moeten worden? Prima.
Hou toch op dat gezeur. Je weet best dat er helemaal geen beleid isquote:Op zondag 8 januari 2023 12:05 schreef Stepperoller het volgende:
Dus als ik het goed begrijp is het puur beleid op basis van actieve users die gaan lopen janken over het noemen van hun naam als het over ze gaat tot ze het tegendeel beloven?
Want bovenstaande is nog altijd, hoe vaak mijn reactie dat het geen antwoord op mijn vraag is ook wordt geveegd, geen antwoord op mijn vraag.
Toch raar dat vegen van een naam 9/10 keer, een ontopic Feeedback reactie of op de man spelen razendsnel kan, maar dat een simpele vraag over wat nu het exacte veegbeleid is alweer ruim 40 uur onbeantwoord blijft.
Snap uiteraard dat mods ook andere dingen te doen hebben, maar ik vind het toch een opvallend patroon...
Er is jaren geleden een keuze gemaakt een bepaalde user niet toe te laten, om die persoon zelf te beschermen. Dat hangen we dan - juist omdat er dan mensen zijn die dat JUIST gaan doen - niet aan de grote klok.quote:Op zondag 8 januari 2023 12:05 schreef Stepperoller het volgende:
Dus als ik het goed begrijp is het puur beleid op basis van actieve users die gaan lopen janken over het noemen van hun naam als het over ze gaat tot ze het tegendeel beloven?
Want bovenstaande is nog altijd, hoe vaak mijn reactie dat het geen antwoord op mijn vraag is ook wordt geveegd, geen antwoord op mijn vraag.
Toch raar dat vegen van een naam 9/10 keer, een ontopic Feeedback reactie of op de man spelen razendsnel kan, maar dat een simpele vraag over wat nu het exacte veegbeleid is alweer ruim 40 uur onbeantwoord blijft.
Snap uiteraard dat mods ook andere dingen te doen hebben, maar ik vind het toch een opvallend patroon...
Maar ik heb het juist over de users die wel worden toegelaten en hier een actieve user zijn? Niet over degenen die in het kader van bescherming niet worden toegelaten en dus ook niet actief kunnen zijn. Dat deel is helder en zo klaar als een klontje.quote:Op zondag 8 januari 2023 13:33 schreef Danny het volgende:
[..]
Er is jaren geleden een keuze gemaakt een bepaalde user niet toe te laten, om die persoon zelf te beschermen. Dat hangen we dan - juist omdat er dan mensen zijn die dat JUIST gaan doen - niet aan de grote klok.
Dat de regel niet geldt voor actieve users had ik eenvoudigweg niet gecommuniceerd richting crew. Wat overigens sowieso niet mag is het noemen van bv kloons van users als zij die niet zelf kenbaar maken. Dat is een schending van AVG wetgeving.quote:Op zondag 8 januari 2023 13:43 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Maar ik heb het juist over de users die wel worden toegelaten en hier een actieve user zijn? Niet over degenen die in het kader van bescherming niet worden toegelaten en dus ook niet actief kunnen zijn. Dat deel is helder en zo klaar als een klontje.
Of lees ik het verkeerd en gaat wat jij zegt ook op voor actieve users? En dat het dus qua actieve users een soort ongedefinieerd mijnenveld met over welke users je het wel/niet mag hebben en op basis van of het geveegd wordt moet je dan weten wie dat zijn?
Vind het niet heel logisch, maar als dat zo is hoor ik het ook graag. Had in mijn achterhoofd namelijk dat actieve users op dat vlak wel gelijk behandeld werden en dat eventuele bescherming idd gepaard gaat met ook geen toegang meer krijgen tot het forum (waardoor zo'n 'beschermd' iemand per definitie geen actieve user meer is).
Oh oké, dan snap ik hem. Bij deze is het me duidelijk. En dat tweede is ook goed om te weten. Bedankt!quote:Op zondag 8 januari 2023 14:35 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat de regel niet geldt voor actieve users had ik eenvoudigweg niet gecommuniceerd richting crew. Wat overigens sowieso niet mag is het noemen van bv kloons van users als zij die niet zelf kenbaar maken. Dat is een schending van AVG wetgeving.
Wordt daar dan actief op gemodereerd? Of geldt deze regel alleen voor users? Er is sowieso één moderator die deze regel niet zo heel nauw neemt.quote:Op zondag 8 januari 2023 14:35 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat de regel niet geldt voor actieve users had ik eenvoudigweg niet gecommuniceerd richting crew. Wat overigens sowieso niet mag is het noemen van bv kloons van users als zij die niet zelf kenbaar maken. Dat is een schending van AVG wetgeving.
Schending van de avg, bronquote:Op zondag 8 januari 2023 14:35 schreef Danny het volgende:
[..]
https://www.ictrecht.nl/b(...)-een-persoonsgegevenquote:Op zondag 8 januari 2023 20:12 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Schending van de avg, bronLijkt mij namelijk niet juist. En eerlijk gezegd ook bullshit. Dus als ik zeg dat Jantje een kloon van Pietje is zou ik de AVG overtreden
![]()
kom op zeg!
En daarmee valt het onder de AVG.quote:Is een gebruikersnaam een persoonsgegeven?
De gebruikersnaam is meestal een unieke naam zoals de eigen naam van de gebruiker, zijn/haar e-mailadres, of een pseudoniem/nickname. Een gebruikersnaam dient per definitie voor de identificatie van een natuurlijk persoon. We kunnen daarbij dus kort zijn: een gebruikersnaam (pseudoniem of niet) is een persoonsgegeven.
Daarop hoort actief te worden gemodereerdquote:Op zondag 8 januari 2023 18:36 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Wordt daar dan actief op gemodereerd? Of geldt deze regel alleen voor users? Er is sowieso één moderator die deze regel niet zo heel nauw neemt.
Prima, duidelijk. al staat hier niet dat het zeggen dat Pietje een kloon van Jantje is een overtreding van de avg is. Dat het een persoonsgegeven is zegt niets. Pietje is een kloon van Jantje of Pietje woont in Rotterdam zou dan hetzelfde zijn?quote:Op zondag 8 januari 2023 21:01 schreef Danny het volgende:
[..]
https://www.ictrecht.nl/b(...)-een-persoonsgegeven
[..]
En daarmee valt het onder de AVG.
Ongeacht of het jou wel of geen bullshit lijkt.
Ja, dan schend je de AVG. Je openbaart immers een persoonsgegeven. Of bedoel je een andere vraag?quote:Op zondag 8 januari 2023 21:20 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Prima, duidelijk mea culpa. Maar de rest van mijn vraag, hoe zit het daarmee?
zat op de telefoon en dat typt zo kut. Maar inderdaad, ik bedoel iets anders. Hoezo ik openbaar een persoonsgegeven?quote:Op zondag 8 januari 2023 21:26 schreef Danny het volgende:
[..]
Ja, dan schend je de AVG. Je openbaart immers een persoonsgegeven. Of bedoel je een andere vraag?
Stel even je hebt user X. Die kent iedereen als user X.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 08:50 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
zat op de telefoon en dat typt zo kut. Maar inderdaad, ik bedoel iets anders. Hoezo ik openbaar een persoonsgegeven?
In potentie wel. In geval van een grap is dat prima, maar als het gedaan wordt om users 'te ontmaskeren' of herleidbaar te maken naar hun andere accounts (meestal omdat men de persoon in kwestie niet mag, of anderszins iets tegen die user heeft) dan is dat - behalve ongewenst door onszelf - gewoonweg een schending van privacy.quote:Als ik zeg dat Yvonne een kloon van jou is, dan openbaar ik toch geen persoonsgegeven?
Als je onwaarheden verkondigt die een negatief beeld schetsen valt dat eerder onder smaad of laster.quote:Dan zou je dus niet meer kunnen zeggen. Als ik zeg "Danny woont in Zierikzee" dan openbaar ik een persoonsgegeven? Ook al weet ik dat je er niet woont, dan nog zou ik de AVG overtreden? Als ik zeg Danny is geboren op 1 januari 1989 in het ziekenhuis van Sexbierum "zou ik zelfs twee maal de AVG overtreden?
Nee, we kijken wel naar de intentie. De intentie om een kloon 'te ontmaskeren' accepteren we niet. Er is geen enkele reden dat te doen of melden, dus laat het gewoon achterwege, dan hoeven we ook geen bans uit te delenquote:Iedereen die dus zegt dat X een kloon is van Y zou per direct een ban krijgen dus vanwege AVG geneuzel? En iemand die dus een kloon genoemd wordt kan dan iemand een ban aansmeren voor iemand een kloon noemen.
Is Sly blauw ?quote:
ik, en moet je maar normaal posten.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 10:04 schreef BoonDockSaint het volgende:
Waarom worden mijn post gewist en wie doet dat ?
Absurde topics zoals deze KLB / Goedemorgen motherfuckers, kneuzen en lelijke gezichten blijven gewoon open maar onschuldige posts worden gewist. Vreemd.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 10:05 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
ik, en moet je maar normaal posten.
Pk mag mijn mening niet uiten over bepaalde users ?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 10:05 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Maak een tr als je vind dat een topic dicht moet, of post het hier.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 10:06 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Absurde topics zoals deze KLB / Goedemorgen motherfuckers, kneuzen en lelijke gezichten blijven gewoon open maar onschuldige posts worden gewist. Vreemd.
Topic verziekende "meningen" niet nee.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 10:07 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Pk mag mijn mening niet uiten over bepaalde users ?
quote:Op vrijdag 13 januari 2023 10:05 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zoek het Lekker uit met je zooiquote:Op vrijdag 13 januari 2023 10:05 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 januari 2023 10:10 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
[..]
Zoek het Lekker uit met je zooi
Een reactie als 'niet gelezen' is dus schuldig?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 10:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Maak een tr als je vind dat een topic dicht moet, of post het hier.
Topic verneuken door bagger te posten is niet heel handig, en kan je notes opleveren.
Daarbij zijn de posts die ik heb verwijderd niet zo heel onschuldig als jij doet over komen.
Ja, want het voegt 0 toe aan het topic.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 10:11 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Een reactie als 'niet gelezen' is dus schuldig?
Schoonheid? Het binnen een paar posts compleet om zeep helpen van een topic.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 10:12 schreef Questular het volgende:
Modereren in KLB, waarom zou je dat doen?
Dan gaat de 'schoonheid' van KLB weg. Lekker een beetje van alles roepen tegen elkaar.
Wat mij betreft wel.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 10:16 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Schoonheid? Het binnen een paar posts compleet om zeep helpen van een topic.
Nee, dat is niet waar KLB voor is en staat.
Dat heb ik in de gaten.quote:
Het voegt 0 toe.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 11:04 schreef streamjohan het volgende:
Sinds wanneer worden moeder grappen verwijderd in KLBDat mag gewoon hoor
Wat intens triest.
KLB / Wijven die lachen als varrekes
Ja maar vriend, jij als mod hier ook niet perse, als 4e op 20 posts per dag. Het mag gewoon hoor.quote:
Je moeder grappen zijn leuk als je vier bent. Het is kleuterachtig en verziekt topics.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 11:06 schreef streamjohan het volgende:
[..]
Ja maar vriend, jij als mod hier ook niet perse, als 4e op 20 posts per dag. Het mag gewoon hoor.
Waarom jagen jullie users weg?
Maar het mag. Ik krijg ook geen boete als ik 80 rij op een 80weg.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 11:08 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je moeder grappen zijn leuk als je vier bent. Het is kleuterachtig en verziekt topics.
Dus omdat je ergens op de weg aan de regels houd mag je een topic verneuken met je moeder "grappen".quote:Op vrijdag 13 januari 2023 11:09 schreef streamjohan het volgende:
[..]
Maar het mag. Ik krijg ook geen boete als ik 80 rij op een 80weg.
Ben wel blij dat je het begrijptquote:Op vrijdag 13 januari 2023 11:10 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus omdat je ergens op de weg aan de regels houd mag je een topic verneuken met je moeder "grappen".
Nee dus.
@Danny is deze memo bij alle mods binnengekomen?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:11 schreef Danny het volgende:
[..]
Met die verstande dat je straks NIET komt zaniken dat ze verwijderd moeten worden? Prima.
Een ONZ topic bespreken in het KLB FB topic?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 17:59 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
@:Danny is deze memo bij alle mods binnengekomen?
ONZ / BradgeTV topic
Hier maakte Danny ten slotte de opmerking dat braddie weer 'mag'.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 18:14 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Een ONZ topic bespreken in het KLB FB topic?
ik ga regelmatig stuk om een ‘niet gelezen’-post van iemandquote:Op vrijdag 13 januari 2023 10:12 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ja, want het voegt 0 toe aan het topic.
90% van heel KLB is pure bullshit. Niks nieuws dus. Als KLB-mod moet je dat toch wel een beetje weten.quote:Op maandag 16 januari 2023 19:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
voor de mensen die willen klagen:
KLB / kan geen leuke reis vinden de laatste 2 weken van juli.
Ik heb mijn eigen topic dicht gegooid. want 90% waren toch onzin reacties. Beetje jammer!
Stel je niet aan. Je weet best goed hoe het hier werkt en wat wanneer wel en niet kan.quote:Op maandag 16 januari 2023 19:21 schreef streamjohan het volgende:
@:Plompzakker wat ben je alles naar de klote aan het helpen?
Plompzakker in KLB / De vreemde kant die KLB opglijdt
@:yvonne
Blijkbaar weet je dat zelf niet.quote:Op maandag 16 januari 2023 19:22 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Stel je niet aan. Je weet best goed hoe het hier werkt en wat wanneer wel en niet kan.
Mag jij vinden.quote:Op maandag 16 januari 2023 19:23 schreef streamjohan het volgende:
[..]
Blijkbaar weet je dat zelf niet.
Als er normaal wordt gepost in een topic zijn troll posts niet gewenst. En verzieken dat topic. En dat is nou net niet de bedoeling.quote:Op maandag 16 januari 2023 21:51 schreef Raw85 het volgende:
In KLB mag je toch best een beetje grof zijn/op de man spelen? Snap niet zo goed waarom er zoveel geveegd wordt. Zeker niet in het geval van zo’n Vogeltjesdans die zelf ook vrij bot is
Wat verwacht je zelf met zo’n OP, sheriff?quote:Op maandag 16 januari 2023 21:58 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als er normaal wordt gepost in een topic zijn troll posts niet gewenst. En verzieken dat topic. En dat is nou net niet de bedoeling.
“Hé man, ergens heb je wellicht een punt, maar heb je er weleeens aan gedacht dat X mogelijk ook het geval zou kunnen zijn, als je Y in ogenschouw neemt?”quote:Op maandag 16 januari 2023 05:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wat een achterlijke kut is dat toch. Moet zonodig weer haar momentje van aandacht pakken in lutzerath. 'Tegen de vervuiling'. Hee Greta, hoe ben je in Duitsland gekomen? Te voet? Per fiets? Per zeilboot?
Het zal toch echt wel per vliegtuig en auto zijn geweest he, vleesgeworden stuk exteemlinks vreten. De hypocrisie druipt er vanaf. En dan staat ze ook nog met zo'n dom lachje op die foto's.
Opsluiten in die mijn en afgraven.
Topic een kans gegeven en er werd nog daadwerkelijk een interessante discussie gehouden. Maar helaas. Toch verneukt door een aantal users.quote:Op maandag 16 januari 2023 22:01 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Wat verwacht je zelf met zo’n OP, sheriff?
[..]
“Hé man, ergens heb je wellicht een punt, maar heb je er weleeens aan gedacht dat X mogelijk ook het geval zou kunnen zijn, als je Y in ogenschouw neemt?”
Serieus onderwerp, serieuze posts. En je kan het wel gezien je laatste bijdrage.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 11:19 schreef Marsenal het volgende:
Jammer dat er in het abortustopic geen plaats is voor humor.
Dan vind ik het ambitieus van je om het in KLB te plaatsen maar vooruit dan maar, ik ga wel in ONZ Maanvis onderschijten.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 11:20 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Serieus onderwerp, serieuze posts. En je kan het wel gezien je laatste bijdrage.
KLB moet ook een plaats zijn waar serieuze klachten gepost kunnen worden zonder meteen onder getrolled te worden.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 11:21 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dan vind ik het ambitieus van je om het in KLB te plaatsen maar vooruit dan maar, ik ga wel in ONZ Maanvis onderschijten.
Ja, maar beetje vrijheid is wel gewenst. Dit is naadje pet.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 11:22 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
KLB moet ook een plaats zijn waar serieuze klachten gepost kunnen worden zonder meteen onder getrolled te worden.
Als je alleen semi lollige opmerkingen kan plaatsen heb je een vrij beperkt repertoire.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 11:35 schreef streamjohan het volgende:
[..]
Ja, maar beetje vrijheid is wel gewenst. Dit is naadje pet.
Je krijgt normaal geen notes en al helemaal geen ban voor een enkele lemming. Slotje welquote:Op vrijdag 20 januari 2023 07:33 schreef RedFever007 het volgende:
Normale users en lemmingen is gelijk slotje/note/ban maar deze kleuter mag gewoon een kut lemming openen en blijft ook open?
KLB / Betrapt om 3u snachts op het kerkhof
Wat een zure reactie zegquote:Op vrijdag 20 januari 2023 07:33 schreef RedFever007 het volgende:
Normale users en lemmingen is gelijk slotje/note/ban maar deze kleuter mag gewoon een kut lemming openen en blijft ook open?
KLB / Betrapt om 3u snachts op het kerkhof
klopt nooit problemen mee gehad snap niet waarom een mod geen grapje mag maken omdat het een mod isquote:Op vrijdag 20 januari 2023 07:58 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Je krijgt normaal geen notes en al helemaal geen ban voor een enkele lemming. Slotje wel
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:15 schreef Boze_Loopeend het volgende:
[..]
klopt nooit problemen mee gehad snap niet waarom een mod geen grapje mag maken omdat het een mod is
zo strict zijn de regels hier toch niet dus is gewoon zuurdoen
ga gewoon zo door habibos bij deze positieven feedback
Ho ho, als je tubgirl post of naaktfoto's van @mozy dan krijg je wel notes.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 07:58 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Je krijgt normaal geen notes en al helemaal geen ban voor een enkele lemming. Slotje wel
En terecht.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:37 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Ho ho, als je tubgirl post of naaktfoto's van @:mozy dan krijg je wel notes.
Slotje lijkt me voor iedereen beterquote:Op zaterdag 21 januari 2023 07:01 schreef iamredleader het volgende:
Mag de OP terug svp?
KLB / Ze doet het voor het geld!
ik heb nog geen reactie, maar ik vind het ook niet echt netjesquote:Op dinsdag 24 januari 2023 16:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat een mod TR's leest van andere subforum en daarover gaat DM'en is wel
Diepgravend onderzoek graag.
Heb het van sticky afgehaald zodat het niet meer in de weg staat. Mocht @Netsplitter of iemand anders er nog heel graag iets mee willen kan het altijd geschopt worden en anders eindigt het een stille doodquote:Op donderdag 26 januari 2023 09:18 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Kunnen de KLB kwaliteitssticker topics niet gewoon beter gesloten worden? Weinig actie dat er uit is gekomen, ligt alweer 2 weken stil
Na je 5de levensjaar zijn stickers ook niet meer zo interessant schijnbaarquote:Op zaterdag 28 januari 2023 07:43 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Heb het van sticky afgehaald zodat het niet meer in de weg staat. Mocht @:netsplitter of iemand anders er nog heel graag iets mee willen kan het altijd geschopt worden en anders eindigt het een stille dood
Daar trekt hij zich toch niets van aan. Danny zei ook dat een slotje gepaard moet gaan met een sluitpost die een reden bevat, maar @Plompzakker gooit er gewoon een "quote:Op zondag 29 januari 2023 22:00 schreef PotjeSambal het volgende:
KLB / Met fok! geconfronteerd worden in de Albert Heijn
Raar slotje. Bradge 'mag' weer van Danny. En t topic bevat een klacht
Linkdumps worden wel vaker geslotenquote:Op zondag 29 januari 2023 22:00 schreef PotjeSambal het volgende:
KLB / Met fok! geconfronteerd worden in de Albert Heijn
Raar slotje. Bradge 'mag' weer van Danny. En t topic bevat een klacht
Dit is toch geen linkdump, bordje hing echtquote:Op maandag 30 januari 2023 15:04 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Linkdumps worden wel vaker gesloten
Zo is het wel beoordeeldquote:Op maandag 30 januari 2023 18:51 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Dit is toch geen linkdump, bordje hing echt
Je weet net zo goed als ik dat het racistische reacties zal uitlokken.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:28 schreef Rozevla het volgende:
capuchon_jongen in KLB / Beslagen auto van zwarte mensen.
Want ? @:capuchon_jongen
Zwarte mensen is een gewone benaming net zoals witte mensen
Kunnen geveegd wordenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je weet net zo goed als ik dat het racistische reacties zal uitlokken.
Waarom je topic gesloten is?quote:Op woensdag 8 februari 2023 21:22 schreef tong80 het volgende:
In het desolate KLB. Door een mod, die je niet mag. terwijl-ie zelf mede debet is aan de teloorgang van KLB en FOK! in het algemeen. Die je niet incompetent mag noemen. Dan staat er een ban op, wegens crewbash. Ik gun FOK! nog een geweldige toekomst met deze negatieve mod. Dat ie nog lang moge doorgaan met het vernederen van users en het niet lezen van OP's. God hebbe zijn ziel.
tong80 in KLB / Lelijke bejaarde, die nooit mooi is geweest of kon zingen.......
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Moderatorwoensdag 8 februari 2023 @ 21:12:47 #2
McrewPlompzakker
HAAAAAAA!
400x208x130x-24x1pi_207913733
Dit kan in fb
Jij zorgt er ook zelf voor dat mensen je niet mogen.quote:Op woensdag 8 februari 2023 21:22 schreef tong80 het volgende:
In het desolate KLB. Door een mod, die je niet mag. terwijl-ie zelf mede debet is aan de teloorgang van KLB en FOK! in het algemeen. Die je niet incompetent mag noemen. Dan staat er een ban op, wegens crewbash. Ik gun FOK! nog een geweldige toekomst met deze negatieve mod. Dat ie nog lang moge doorgaan met het vernederen van users en het niet lezen van OP's. God hebbe zijn ziel.
tong80 in KLB / Lelijke bejaarde, die nooit mooi is geweest of kon zingen.......
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Moderatorwoensdag 8 februari 2023 @ 21:12:47 #2
McrewPlompzakker
HAAAAAAA!
400x208x130x-24x1pi_207913733
Dit kan in fb
Waarom een geniale FOK!er een compliment geven, na meer dan 20 jaar briljante posts ?quote:Op woensdag 8 februari 2023 22:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jij zorgt er ook zelf voor dat mensen je niet mogen.
Ik geef je een compliment en je noemt me een mislukte Belg.
Hoepel zelf op man. En ik zeg tong met kleine t.
Herman, je bent gewoon meubilair. En dat is goed. Geniaal sowieso, en een CCR liefhebber, dus wil je graag een hart onder de riem steken hier.quote:Op donderdag 9 februari 2023 12:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom een geniale FOK!er een compliment geven, na meer dan 20 jaar briljante posts ?Alsof je tegen Messi zegt: 'Goeie hoekschop, ga zo door.'
Het verschil is dat een gemiddelde hoekschop van Messi niet het stadion uitvliegtquote:Op donderdag 9 februari 2023 12:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom een geniale FOK!er een compliment geven, na meer dan 20 jaar briljante posts ?Alsof je tegen Messi zegt: 'Goeie hoekschop, ga zo door.'
Het onderscheid tegenwoordig niet meer is te zien tussen de John de Wolfen en Bergkamps als mod op FOK!.quote:Op donderdag 9 februari 2023 13:38 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Het verschil is dat een gemiddelde hoekschop van Messi niet het stadion uitvliegt
Misschien dat John de Wolf dan wat minder goed kan voetballen maar als het nodig is deelt hij wel gewoon een flinke rotschop uit. Daar werd die ook om gewaardeerdquote:Op donderdag 9 februari 2023 13:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het onderscheid tegenwoordig niet meer is te zien tussen de John de Wolfen en Bergkamps als mod op FOK!.
Iedereen die een kutscheet kan laten is tegenwoordig mod. Met dien verstande, dat John de Wolf en plompzakker latente homo's zijn. Qua Gordon en andere valse nichten. Dat ik niet verkeerd word begrepen. Voor je het weet krijg je een ban wegens crewbashing. Ik heb Gorden hoog in m'n paarse vaandel en lans staan.
Ben jij geen Belg ?quote:Op woensdag 8 februari 2023 22:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jij zorgt er ook zelf voor dat mensen je niet mogen.
Ik geef je een compliment en je noemt me een mislukte Belg.
Hoepel zelf op man. En ik zeg tong met kleine t.
Een Belg ben ik wel. Maar ik ben niet mislukt.quote:
Wat een tegenstrijdigheidquote:Op donderdag 9 februari 2023 16:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Een Belg ben ik wel. Maar ik ben niet mislukt.
Ik zou zeggen tong, solliciteer en wordt zelf mod!quote:Op donderdag 9 februari 2023 13:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het onderscheid tegenwoordig niet meer is te zien tussen de John de Wolfen en Bergkamps als mod op FOK!.
Iedereen die een kutscheet kan laten is tegenwoordig mod. Met dien verstande, dat John de Wolf en plompzakker latente homo's zijn. Qua Gordon en andere valse nichten. Dat ik niet verkeerd word begrepen. Voor je het weet krijg je een ban wegens crewbashing. Ik heb Gorden hoog in m'n paarse vaandel en lans staan.
Dit is FB en we zitten niet in de SC. Dus even normaal doen aub.quote:
Oh verhipquote:Op donderdag 9 februari 2023 16:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik zou zeggen tong, solliciteer en wordt zelf mod!
Met al je honderdduizenden posts moet je wel de geknipte mod zijn op FOK!
[..]
Dit is FB en we zitten niet in de SC. Dus even normaal doen aub.
Daar werd-ie zeker om gewaardeerd in Rotterdam. Ook dat ie z'n beste vriend, de Amsterdammer Rob Witschge, bestal tijdens vals spelen bij het kaarten. Feijenoord helden zijn dan ook geen voetballers, maar houwdegens zoals de Wolf, Wijnstekers en Ruud heus. Met je belachelijke post zet je jezelf perfect neer. Het gaat niet om schoonheid of kwaliteit. Slopers horen gewaardeerd te worden. Al is het uit de crew.quote:Op donderdag 9 februari 2023 13:53 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Misschien dat John de Wolf dan wat minder goed kan voetballen maar als het nodig is deelt hij wel gewoon een flinke rotschop uit. Daar werd die ook om gewaardeerd
Ik heb al talloze keren gesolliciteerd. Voor VBL en WK-2022 bijvoorbeeld. Dat ik geen mod ben geweest lag dus niet aan mij. Verder heb ik zelfs een eigen forum gehad. En zou als mod noot een 'dt'-fout maken zoals jij nu. Verder wilde ik m'n excuses maken voor m'n ongenuanceerde post van gisteren. Daar ga ik na jouw cynische post nog een nachtje over slapen.quote:Op donderdag 9 februari 2023 16:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik zou zeggen tong, solliciteer en wordt zelf mod!
Met al je honderdduizenden briljante posts van je moet je wel de geknipte mod zijn op FOK!
Vergeef me de DT foutquote:Op donderdag 9 februari 2023 17:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb al talloze keren gesolliciteerd. Voor VBL en WK-2022 bijvoorbeeld. Dat ik geen mod ben geweest lag dus niet aan mij. Verder heb ik zelfs een eigen forum gehad. En zou als mod noot een 'dt'-fout maken zoals jij nu. Verder wilde ik m'n excuses maken voor m'n ongenuanceerde post van gisteren. Daar ga ik na jouw cynische post nog een nachtje over slapen.
Dikke kus, en Herman van der Zandt er over.quote:
Hihi je trapte er niet in.quote:Op donderdag 9 februari 2023 16:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Een Belg ben ik wel. Maar ik ben niet mislukt.
Nu ga ik nog meer posten in de slowchatquote:Op woensdag 15 februari 2023 20:52 schreef Mortaxx het volgende:
Kunnen die andere mods dan weg? Zijn er toch al voor spek en bonen bij
Klopt, jullie koelies heb al niet zo’n beste reputatie.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:39 schreef FlippingCoin het volgende:
Het schrijven over minderheden is belangrijk om een divers beeld te geven van de samenleving en om ondervertegenwoordigde groepen een stem te geven. Dit helpt bij het bevorderen van inclusiviteit en respect voor verschillen. Bovendien kan het schrijven over minderheden perspectieven en ervaringen aan het licht brengen die anders misschien onzichtbaar blijven en zo bijdragen aan het vergroten van kennis en begrip.
Schrijven over minderheden kan helpen om tegenstellingen te overbruggen en inzicht te geven in verschillende culturen en perspectieven. Het bevordert begrip en respect voor mensen die anders zijn en kan bijdragen aan het bevorderen van diversiteit en inclusiviteit. Het is ook belangrijk om de verhalen van minderheden te vertellen omdat deze groepen vaak ondervertegenwoordigd zijn in de media en andere uitlaatkleppen voor verhalen. Door het delen van verhalen van minderheden, krijgen deze groepen een platform en een stem die anders niet zou worden gehoord. Bovendien kan het ook een krachtige manier zijn om bewustzijn te creëren over sociale kwesties en te werken aan verandering en verbetering. Kortom, het schrijven over minderheden is belangrijk omdat het de diversiteit en rijkdom van de menselijke ervaringen versterkt en bijdraagt aan een inclusievere en begripvolle samenleving.
* MOND DICHT JIJ KARPERquote:Op zondag 19 februari 2023 00:18 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Klopt, jullie koelies heb al niet zo’n beste reputatie.
Het was ook een prima topic, tot de kick een jaar laterquote:Op zondag 19 februari 2023 20:18 schreef Hyaenidae het volgende:
Hoezo moet dit op slot?
Het is een terechte klacht en ik heb moeite gedaan op een fatsoenlijke OP.
Waarom een slot ineens, waarom verdient dit niet eens een plekje in de Vergaarbak waar veel grotere shitzooi in staat?
Verder had ik nog een vraag aan @:rozevla die hiermee nu onbeantwoord blijft.
KLB / Op m'n flikker gekregen bij de zelfscan van de Appie
De kick was omdat het ineens actueel werd, zie onderstaand topic. Ik was mijn tijd al ver vooruit blijkbaar.quote:Op zondag 19 februari 2023 20:29 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Het was ook een prima topic, tot de kick een jaar later
De kick bestond uit het uitschelden van een userquote:Op zondag 19 februari 2023 20:32 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
De kick was omdat het ineens actueel werd, zie onderstaand topic. Ik was mijn tijd al ver vooruit blijkbaar.
Maar dat een stukje kwaliteitsproza een jaar oud is, is nog geen reden om het te vernietigen imo.
LIF / Zien stelen bij de AH zelfscan #2
Op zich een prima post.quote:Op zondag 19 februari 2023 20:35 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
De kick bestond uit het uitschelden van een user
Hij begon, hij schold met uit voor negert en dat de AH boven mijn stand zou zijn.quote:Op zondag 19 februari 2023 20:35 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dat mag gewoon, hoor:quote:Op zondag 19 februari 2023 20:35 schreef Plompzakker het volgende:
Goede meltdownquote:Op zondag 19 februari 2023 20:42 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat mag gewoon, hoor:
Danny in FB / Een nieuwe manier van ontwikkelen op FOK!?
Vooruit dan maar.quote:Op zondag 19 februari 2023 20:18 schreef Hyaenidae het volgende:
Hoezo moet dit op slot?
Het is een terechte klacht en ik heb moeite gedaan op een fatsoenlijke OP.
Waarom een slot ineens, waarom verdient dit niet eens een plekje in de Vergaarbak waar veel grotere shitzooi in staat?
Verder had ik nog een vraag aan @:rozevla die hiermee nu onbeantwoord blijft.
KLB / Op m'n flikker gekregen bij de zelfscan van de Appie
Zelfde streepjescodequote:Op zondag 19 februari 2023 20:19 schreef Hyaenidae het volgende:
@:rozevla antwoord aub, en jij ook @:capuchon_jongen als veroorzaker hiervan.
Mijn voorstel is: Gooi het slot eraf en zet het in de vergaarbak, al dan niet in overleg met Vergaarbakgoeroe @:danny
Prima post, like gegeven.quote:Op zondag 19 februari 2023 20:42 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat mag gewoon, hoor:
Mooi, je weet ze wel te vindenquote:Op zondag 19 februari 2023 20:42 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat mag gewoon, hoor:
quote:Op zondag 19 februari 2023 20:42 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat mag gewoon, hoor:
Als er 12 jaar terug gezocht moet worden betekent dat dat er eigenlijk niet heel veel aan de hand isquote:Op maandag 20 februari 2023 09:16 schreef RedFever007 het volgende:
[..]![]()
![]()
Heerlijk die hypocrisie hier op FOK
quote:Op maandag 20 februari 2023 09:28 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Als er 12 jaar terug gezocht moet worden betekent dat dat er eigenlijk niet heel veel aan de hand is
Je bent je ervan bewust dat mods en FA's gewoon DM's lezen?quote:Op maandag 20 februari 2023 14:49 schreef Fushia2 het volgende:
Hoe krijg ik opnieuw toegang tot dm’s? Ben al 5/10 jaar geblokkeerd merk ik.
Krijg steeds viesmade dm’s van @:derrabbit die ik wel kan lezen, maar niet beantwoorden.
=> @:derrabbit laat me met rust flikker
Je bent je er van bewust dat dat complete bullshit is?quote:Op maandag 20 februari 2023 14:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je bent je ervan bewust dat mods en FA's gewoon DM's lezen?
Ik heb trouwens jouw pm aangezet.quote:Op maandag 20 februari 2023 15:13 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Hij heeft wel vaker last van psychosen
Bedanktquote:Op maandag 20 februari 2023 15:14 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik heb trouwens jouw pm aangezet.
Oh god.quote:Op maandag 20 februari 2023 15:14 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik heb trouwens jouw pm aangezet.
Volgens mij kon dat prima, hangende een dm-gate schandaal waarbij ongeveer de helft van de mods vertrokken?quote:Op maandag 20 februari 2023 15:08 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je bent je er van bewust dat dat complete bullshit is?
Dat konijn is gewoon niet goed snik man. Heeft herrie met iedereen incl zijn eigen moeder.quote:Op maandag 20 februari 2023 14:49 schreef Fushia2 het volgende:
Hoe krijg ik opnieuw toegang tot dm’s? Ben al 5/10 jaar geblokkeerd merk ik.
Krijg steeds viesmade dm’s van @:derrabbit die ik wel kan lezen, maar niet beantwoorden.
=> @:derrabbit laat me met rust flikker
Ik neem het mee naar achterquote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:47 schreef Modus het volgende:
capuchon_jongen in KLB / Blote tetten en bipsen #12 TETTEN
Vast goedbedoeld maar daarmee verdwijnt het topic totaal uit het zicht. Als ik KLB nu open tel ik letterlijk 90 open topics en daarna pas de centrale topics. Daar scrollt echt helemaal niemand heen.
Niet centraal had het topic nu rond 23 ofzo gestaan.
Aangezien het er niet al te veel zijn, kunnen die centrale topics (pinned) ook beter bovenaan staan, dat is meer gebruikelijk wat ik zie bij andere forums dan Fok.
Sticky vooral voor aankondigingen en centraal voor lang lopende reeksenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:03 schreef Modus het volgende:
Dat gezegd hebbende, wat is eik het verschil tussen centrale topics en sticky topics (die wel bovenaan staan) ?
Stop eens met die porno. Je bent bijna 40, tijd om volwassen te wordenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:47 schreef Modus het volgende:
Vast goedbedoeld maar daarmee verdwijnt het topic totaal uit het zicht. Als ik KLB nu open tel ik letterlijk 90 open topics en daarna pas de centrale topics. Daar scrollt echt helemaal niemand heen.
Aangezien het er niet al te veel zijn, kunnen die centrale topics (pinned) ook beter bovenaan staan, dat is meer gebruikelijk wat ik zie bij andere forums dan Fok.
Erg jammer die inquisitie van jou tegen de vrije tepelquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Stop eens met die porno. Je bent bijna 40, tijd om volwassen te worden
Dat doe je maar thuisquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Erg jammer die inquisitie van jou tegen de vrije tepel
Ok, maar je topic blijft dicht. De reden is misschien omdat het uitdagend is tegenover zwart gekleurde mensen.quote:Op zondag 26 februari 2023 21:17 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Mijn topic genaamd ''Ik wil naar Neger'' is gesloten omdat de tt aanstootgevend kan zijn. Volgens de userpolicy is het gewoon toegestaan. Daardoor ben ik van mening dat het topic onterecht is gesloten en verzoek ik hierbij een heropening van mijn topic. Daarnaast is Neger een oprechte plaatsnaam in Duitsland.
''''Wel oke zijn dus:
neger, zwarte, gekleurde, donkere, getinte''''
MED / FOK! userpolicy (per 27-02-2019)
Ja, naar Neger dus hequote:Op zondag 26 februari 2023 21:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik weet exact naar waar je naar toe wil met die topic.
Onderbouwing?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:31 schreef GVU het volgende:
KLB / Incels die je lastigvallen in het openbaar
Kan dit verwijderd worden?
Zo, jij bent ruim 100 jaar te laat geboren..quote:Op vrijdag 13 januari 2023 11:08 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je moeder grappen zijn leuk als je vier bent. Het is kleuterachtig en verziekt topics.
Wat een comeback na bijna twee maanden.quote:Op zondag 5 maart 2023 20:49 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Zo, jij bent ruim 100 jaar te laat geboren..
quote:Op maandag 6 maart 2023 09:13 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wat een comeback na bijna twee maanden.
Je maakt een topic over een andere topic, wat helaas niet mag. En alleen ik mag dat plaatje uitdelen, dat is verwarrend.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 11:13 schreef streamjohan het volgende:
capuchon_jongen in KLB / Mensen die hun hond in bench smijten
Een lemming? Je bent gewoon een dierenbeul hoor. En waarom haal je die afbeelding weg, dit topic verdient een nominatie voor een abo. Niet die onnozele shit waar je het zelf bijzet.
Je hebt gelijkquote:
Is je kloon geband? Zou om zeker te zijn maar even een tijdje op safe spelenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
Even een intelligente vraag voor de verandering. Stel je hebt een account en een kloon. Als je eigen account nou geband is he, dan mag je dus ook niet meer doorbaggeren op je kloon.
Maar wat als het nu andersom is? Als je kloon geband wordt, mag je dan wel nog keihard doorbaggeren op je originele account?
Nee, het was maar een vraag. Ik vraag me af of dat tweerichtingsbannen is of dat een origineel account boven een kloonaccount gaat.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:37 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Is je kloon geband? Zou om zeker te zijn maar even een tijdje op safe spelen
Alle accounts krijgen een klap van de banhamer.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee, het was maar een vraag. Ik vraag me af of dat tweerichtingsbannen is of dat een origineel account boven een kloonaccount gaat.
KLB / Rijswijk krijgt 2 sinterklaasintochten zwart en gekleurdquote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je hebt gelijktopic opgeschoond
Een topic hoeft ook niet briljant te zijn om open te mogen blijven.quote:Op donderdag 23 maart 2023 08:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Topic van tong is inderdaad niet briljant. Blij dat er nog iets van maatstaf is in KLB. Maar dat zou betekenen dat 99% van andere topics ook dicht mogen. Want ja die zijn allemaal ook niet briljant.
Beetje consequent blijven graag. Streven voor kwaliteit dan zal je om te beginnen gewoon streng gaan modereren.
Je kan hoeveelheid water uit de kraan beheersbaar houdenquote:Op donderdag 23 maart 2023 08:09 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Een topic hoeft ook niet briljant te zijn om open te mogen blijven.
Maar een topic dat gemaakt is om te zeiken op alles voegt ook niks toe.
En consequent streng modereren in klb is een beetje als dweilen met de kraan open. Die tijd hebben we niet en daarnaast is het ook niet des klb om het als een soort eo jongerendag te modereren.
En dat proberen we door topics zoals hierboven aangehaald voortijdig te sluitenquote:Op donderdag 23 maart 2023 08:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je kan hoeveelheid water uit de kraan beheersbaar houden
En FOK! naar de klote te helpen met willekeur. Het blijkt wel dat dat topic wel degelijk briljant was. Maar goed, niet iedereen begrijpt een geniale geest.quote:Op donderdag 23 maart 2023 08:40 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
En dat proberen we door topics zoals hierboven aangehaald voortijdig te sluiten
Door over de teloorgang van FOK! te blijven roepen maak je het niet beter.quote:Op donderdag 23 maart 2023 17:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
En FOK! naar de klote te helpen met willekeur. Het blijkt wel dat dat topic wel degelijk briljant was. Maar goed, niet iedereen begrijpt een geniale geest.
Dat doe ik dan ook steeds als reactie. Mijn verdere inbreng is 100 % positief. Of wil je zeggen dat m'n 51.000 topics voor de kat z'n lul zijn ?quote:Op donderdag 23 maart 2023 17:07 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Door over de teloorgang van FOK! te blijven roepen maak je het niet beter.
Een topic doelbewust dichtgooien om een nieuwe te openen is geen gavequote:Op donderdag 23 maart 2023 17:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat doe ik dan ook steeds als reactie. Mijn verdere inbreng is 100 % positief. Of wil je zeggen dat m'n 51.000 topics voor de kat z'n lul zijn ?
Een pisvlek zoals jij, is als een inktvlek gescheten op een manuscript van Gerard Reve.quote:Op donderdag 23 maart 2023 17:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Een topic doelbewust dichtgooien om een nieuwe te openen is geen gave
Zelfs als reactie is het allang geen statement meer, maar een zure reactie die niks anders uitlokt dan troll reacties of slotjes.quote:Op donderdag 23 maart 2023 17:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat doe ik dan ook steeds als reactie. Mijn verdere inbreng is 100 % positief. Of wil je zeggen dat m'n 51.000 topics voor de kat z'n lul zijn ?
Ik vind drie keer 'reactie' in een zin waarin je reageert op een reactie op een reactie, literair niet zo mooi. Terwijl ik deze reactie, op een reactie op een zin van een reactie in een reactie, qua reactie dan wel weer briljant vind.quote:Op donderdag 23 maart 2023 17:17 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zelfs als reactie is het allang geen statement meer, maar een zure reactie die niks anders uitlokt dan troll reacties of slotjes.
Misschien is het eens tijd om te accepteren dat je hemeltergende gezeik en gebagger helemaal niet zo briljant is als dat je zelf misschien mag denken.quote:Op donderdag 23 maart 2023 17:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
En FOK! naar de klote te helpen met willekeur. Het blijkt wel dat dat topic wel degelijk briljant was. Maar goed, niet iedereen begrijpt een geniale geest.
Heerlijk.quote:Op donderdag 23 maart 2023 17:33 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Misschien is het eens tijd om te accepteren dat je hemeltergende gezeik en gebagger helemaal niet zo briljant is als dat je zelf misschien mag denken.
Ik heb wel weer genoeg geduld met je gehad. De volgende persoonlijke aanval op wie dan ook ga ik minder coulant zijn.
Ik laat me niet klein krijgen door wie dan ook. En al helemaal niet door jou.quote:Op donderdag 23 maart 2023 17:33 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Misschien is het eens tijd om te accepteren dat je hemeltergende gezeik en gebagger helemaal niet zo briljant is als dat je zelf misschien mag denken.
Ik heb wel weer genoeg geduld met je gehad. De volgende persoonlijke aanval op wie dan ook ga ik minder coulant zijn.
Hoeft ook niet. Als je maar normaal doetquote:Op donderdag 23 maart 2023 18:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik laat me niet klein krijgen door wie dan ook. En al helemaal niet door jou.
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:47 schreef Modus het volgende:
Staat nu weer sticky zie ik. Er staan nu 118 topics boven in KLB. Denken jullie echt dat mensen 118 topics naar beneden scrollen? Of wat is de logica?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik neem het mee naar achter
Die topic zakt soms helemaal weg van die 118 topics. Staat gewoon beter centraal.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:32 schreef Modus het volgende:
[..]
[..]
Staat nu weer sticky zie ik. Er staan nu 118 topics boven in KLB. Denken jullie echt dat mensen 118 topics naar beneden scrollen? Of wat is de logica?
Wacht. Snap je je eigen forum nou niet? Het staat bij de centrale topics dus daarmee is het eik standaard "weggezakt". Centrale topics staan onder die 118 andere topics.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 21:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Die topic zakt soms helemaal weg van die 118 topics. Staat gewoon beter centraal.
Geloof me. Mensen gaan het beter terugvinden onder centraal.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 21:43 schreef Modus het volgende:
[..]
Wacht. Snap je je eigen forum nou niet? Het staat bij de centrale topics dus daarmee is het eik standaard "weggezakt". Centrale topics staan onder die 118 andere topics.
Je kan beter een bezem door het gebruikersbestand halen hahaha.quote:
Je snapt dat met een pi zoals dit niemand je serieus neemtquote:Op dinsdag 28 maart 2023 18:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Je kan beter een bezem door het gebruikersbestand halen hahaha.
![]()
Ik neem hem serieusquote:Op dinsdag 28 maart 2023 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Je snapt dat met een pi zoals dit niemand je serieus neemt
Het zit je nog steeds dwars of nietquote:Op zaterdag 1 april 2023 19:41 schreef streamjohan het volgende:
KLB / Schokkend
@:snodesnuiter daar mag niks over gezegd worden, dan krijg je een rijmpje in een illegaal naamtopic en moet je maar ophouden, terwijl de crew een hand boven het hoofd wordt gehouden.
Seuker.quote:Op zaterdag 1 april 2023 19:46 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Het zit je nog steeds dwars of niet
Stop eens met janken jij .quote:Op zaterdag 1 april 2023 19:41 schreef streamjohan het volgende:
KLB / Schokkend
@:snodesnuiter daar mag niks over gezegd worden, dan krijg je een rijmpje in een illegaal naamtopic en moet je maar ophouden, terwijl de crew een hand boven het hoofd wordt gehouden.
Ik word liever niet door jou gequote. Bvdquote:
Reageer dan niet in dit topicquote:Op zaterdag 1 april 2023 19:58 schreef streamjohan het volgende:
[..]
Ik word liever niet door jou gequote. Bvd
Och jankerd ga wegquote:Op zaterdag 1 april 2023 20:03 schreef streamjohan het volgende:
Ga eens weg dierenvriend. Had het niet tegen jou.
Ik denk aan dat arme beestje, elke dag.
Drukte op wijzig ipv quotequote:Op zaterdag 1 april 2023 20:05 schreef streamjohan het volgende:
Ben je weer berichten aan het aanpassen pik?
quote:
quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:05 schreef streamjohan het volgende:
Ben je weer berichten aan het aanpassen pik?
Mijn strenge blik moet genoeg zijnquote:
Bdsm?quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
Voor de rest zullen jullie het vanavond zonder mij af moeten kunnen, we gaan naar een festival
Nope, wastelandquote:
Hoera je bent nog steeds blauw, nu mag moet je blijven!quote:
Jij hebt je handen al vol genoeg aan het kwijlen op je fluit bij de jostiband.quote:Op woensdag 5 april 2023 17:58 schreef Fushia2 het volgende:
Hey, waarom ben ik na al die jaren nog steeds geen mod?
Groetjes,
Fushia
Ja sorry, was misverstandje. Ik kreeg een TR met verdachte link. Er stond namelijk geen coolblue.nl maar een paar letters en cijfers als linkquote:Op vrijdag 7 april 2023 04:42 schreef PS. het volgende:
@:capuchon_jongen waarom zit je posts van mij te veranderen? Blijf er gewoon met je tengels vanaf .
Als ik Coolblue wil taggen om Danny wat extra centen te laten verdienen, moet jij hem niet gaan bewerken en je eigen link er in zetten.
Ja dat is zijn ref links, als bol.com naar bol.com verwijst vraag ik me trouwens wel af of daar nog wat op wordt verdient.quote:Op vrijdag 7 april 2023 12:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja sorry, was misverstandje. Ik kreeg een TR met verdachte link. Er stond namelijk geen coolblue.nl maar een paar letters en cijfers als link
Dus ik veranderde de link naar coolblue.nl.
snap dat het erg vreemd was..
Na controle en navraag bleek het de link te zijn die danny een procentje hielp bij coolblue.
bol.com was trouwens de normale link.
ging je post nog terugzetten trouwens
Dit verbaast me helemaal niksquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:50 schreef Aberkullie het volgende:
Heeft die Belg per ongeluk de sc weggeflikkerd of waar is hij gebleven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |