Heb het van sticky afgehaald zodat het niet meer in de weg staat. Mocht @Netsplitter of iemand anders er nog heel graag iets mee willen kan het altijd geschopt worden en anders eindigt het een stille doodquote:Op donderdag 26 januari 2023 09:18 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Kunnen de KLB kwaliteitssticker topics niet gewoon beter gesloten worden? Weinig actie dat er uit is gekomen, ligt alweer 2 weken stil
Na je 5de levensjaar zijn stickers ook niet meer zo interessant schijnbaarquote:Op zaterdag 28 januari 2023 07:43 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Heb het van sticky afgehaald zodat het niet meer in de weg staat. Mocht @:netsplitter of iemand anders er nog heel graag iets mee willen kan het altijd geschopt worden en anders eindigt het een stille dood
Daar trekt hij zich toch niets van aan. Danny zei ook dat een slotje gepaard moet gaan met een sluitpost die een reden bevat, maar @Plompzakker gooit er gewoon een "quote:Op zondag 29 januari 2023 22:00 schreef PotjeSambal het volgende:
KLB / Met fok! geconfronteerd worden in de Albert Heijn
Raar slotje. Bradge 'mag' weer van Danny. En t topic bevat een klacht
Linkdumps worden wel vaker geslotenquote:Op zondag 29 januari 2023 22:00 schreef PotjeSambal het volgende:
KLB / Met fok! geconfronteerd worden in de Albert Heijn
Raar slotje. Bradge 'mag' weer van Danny. En t topic bevat een klacht
Dit is toch geen linkdump, bordje hing echtquote:Op maandag 30 januari 2023 15:04 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Linkdumps worden wel vaker gesloten
Zo is het wel beoordeeldquote:Op maandag 30 januari 2023 18:51 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Dit is toch geen linkdump, bordje hing echt
Je weet net zo goed als ik dat het racistische reacties zal uitlokken.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:28 schreef Rozevla het volgende:
capuchon_jongen in KLB / Beslagen auto van zwarte mensen.
Want ? @:capuchon_jongen
Zwarte mensen is een gewone benaming net zoals witte mensen
Kunnen geveegd wordenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je weet net zo goed als ik dat het racistische reacties zal uitlokken.
Waarom je topic gesloten is?quote:Op woensdag 8 februari 2023 21:22 schreef tong80 het volgende:
In het desolate KLB. Door een mod, die je niet mag. terwijl-ie zelf mede debet is aan de teloorgang van KLB en FOK! in het algemeen. Die je niet incompetent mag noemen. Dan staat er een ban op, wegens crewbash. Ik gun FOK! nog een geweldige toekomst met deze negatieve mod. Dat ie nog lang moge doorgaan met het vernederen van users en het niet lezen van OP's. God hebbe zijn ziel.
tong80 in KLB / Lelijke bejaarde, die nooit mooi is geweest of kon zingen.......
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Moderatorwoensdag 8 februari 2023 @ 21:12:47 #2
McrewPlompzakker
HAAAAAAA!
400x208x130x-24x1pi_207913733
Dit kan in fb
Jij zorgt er ook zelf voor dat mensen je niet mogen.quote:Op woensdag 8 februari 2023 21:22 schreef tong80 het volgende:
In het desolate KLB. Door een mod, die je niet mag. terwijl-ie zelf mede debet is aan de teloorgang van KLB en FOK! in het algemeen. Die je niet incompetent mag noemen. Dan staat er een ban op, wegens crewbash. Ik gun FOK! nog een geweldige toekomst met deze negatieve mod. Dat ie nog lang moge doorgaan met het vernederen van users en het niet lezen van OP's. God hebbe zijn ziel.
tong80 in KLB / Lelijke bejaarde, die nooit mooi is geweest of kon zingen.......
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Moderatorwoensdag 8 februari 2023 @ 21:12:47 #2
McrewPlompzakker
HAAAAAAA!
400x208x130x-24x1pi_207913733
Dit kan in fb
Waarom een geniale FOK!er een compliment geven, na meer dan 20 jaar briljante posts ?quote:Op woensdag 8 februari 2023 22:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jij zorgt er ook zelf voor dat mensen je niet mogen.
Ik geef je een compliment en je noemt me een mislukte Belg.
Hoepel zelf op man. En ik zeg tong met kleine t.
Herman, je bent gewoon meubilair. En dat is goed. Geniaal sowieso, en een CCR liefhebber, dus wil je graag een hart onder de riem steken hier.quote:Op donderdag 9 februari 2023 12:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom een geniale FOK!er een compliment geven, na meer dan 20 jaar briljante posts ?Alsof je tegen Messi zegt: 'Goeie hoekschop, ga zo door.'
Het verschil is dat een gemiddelde hoekschop van Messi niet het stadion uitvliegtquote:Op donderdag 9 februari 2023 12:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom een geniale FOK!er een compliment geven, na meer dan 20 jaar briljante posts ?Alsof je tegen Messi zegt: 'Goeie hoekschop, ga zo door.'
Het onderscheid tegenwoordig niet meer is te zien tussen de John de Wolfen en Bergkamps als mod op FOK!.quote:Op donderdag 9 februari 2023 13:38 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Het verschil is dat een gemiddelde hoekschop van Messi niet het stadion uitvliegt
Misschien dat John de Wolf dan wat minder goed kan voetballen maar als het nodig is deelt hij wel gewoon een flinke rotschop uit. Daar werd die ook om gewaardeerdquote:Op donderdag 9 februari 2023 13:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het onderscheid tegenwoordig niet meer is te zien tussen de John de Wolfen en Bergkamps als mod op FOK!.
Iedereen die een kutscheet kan laten is tegenwoordig mod. Met dien verstande, dat John de Wolf en plompzakker latente homo's zijn. Qua Gordon en andere valse nichten. Dat ik niet verkeerd word begrepen. Voor je het weet krijg je een ban wegens crewbashing. Ik heb Gorden hoog in m'n paarse vaandel en lans staan.
Ben jij geen Belg ?quote:Op woensdag 8 februari 2023 22:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jij zorgt er ook zelf voor dat mensen je niet mogen.
Ik geef je een compliment en je noemt me een mislukte Belg.
Hoepel zelf op man. En ik zeg tong met kleine t.
Een Belg ben ik wel. Maar ik ben niet mislukt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |