Mag jij vinden.quote:Op maandag 16 januari 2023 19:23 schreef streamjohan het volgende:
[..]
Blijkbaar weet je dat zelf niet.
Als er normaal wordt gepost in een topic zijn troll posts niet gewenst. En verzieken dat topic. En dat is nou net niet de bedoeling.quote:Op maandag 16 januari 2023 21:51 schreef Raw85 het volgende:
In KLB mag je toch best een beetje grof zijn/op de man spelen? Snap niet zo goed waarom er zoveel geveegd wordt. Zeker niet in het geval van zo’n Vogeltjesdans die zelf ook vrij bot is
Wat verwacht je zelf met zo’n OP, sheriff?quote:Op maandag 16 januari 2023 21:58 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als er normaal wordt gepost in een topic zijn troll posts niet gewenst. En verzieken dat topic. En dat is nou net niet de bedoeling.
“Hé man, ergens heb je wellicht een punt, maar heb je er weleeens aan gedacht dat X mogelijk ook het geval zou kunnen zijn, als je Y in ogenschouw neemt?”quote:Op maandag 16 januari 2023 05:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wat een achterlijke kut is dat toch. Moet zonodig weer haar momentje van aandacht pakken in lutzerath. 'Tegen de vervuiling'. Hee Greta, hoe ben je in Duitsland gekomen? Te voet? Per fiets? Per zeilboot?
Het zal toch echt wel per vliegtuig en auto zijn geweest he, vleesgeworden stuk exteemlinks vreten. De hypocrisie druipt er vanaf. En dan staat ze ook nog met zo'n dom lachje op die foto's.
Opsluiten in die mijn en afgraven.
Topic een kans gegeven en er werd nog daadwerkelijk een interessante discussie gehouden. Maar helaas. Toch verneukt door een aantal users.quote:Op maandag 16 januari 2023 22:01 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Wat verwacht je zelf met zo’n OP, sheriff?
[..]
“Hé man, ergens heb je wellicht een punt, maar heb je er weleeens aan gedacht dat X mogelijk ook het geval zou kunnen zijn, als je Y in ogenschouw neemt?”
Serieus onderwerp, serieuze posts. En je kan het wel gezien je laatste bijdrage.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 11:19 schreef Marsenal het volgende:
Jammer dat er in het abortustopic geen plaats is voor humor.
Dan vind ik het ambitieus van je om het in KLB te plaatsen maar vooruit dan maar, ik ga wel in ONZ Maanvis onderschijten.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 11:20 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Serieus onderwerp, serieuze posts. En je kan het wel gezien je laatste bijdrage.
KLB moet ook een plaats zijn waar serieuze klachten gepost kunnen worden zonder meteen onder getrolled te worden.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 11:21 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dan vind ik het ambitieus van je om het in KLB te plaatsen maar vooruit dan maar, ik ga wel in ONZ Maanvis onderschijten.
Ja, maar beetje vrijheid is wel gewenst. Dit is naadje pet.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 11:22 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
KLB moet ook een plaats zijn waar serieuze klachten gepost kunnen worden zonder meteen onder getrolled te worden.
Als je alleen semi lollige opmerkingen kan plaatsen heb je een vrij beperkt repertoire.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 11:35 schreef streamjohan het volgende:
[..]
Ja, maar beetje vrijheid is wel gewenst. Dit is naadje pet.
Je krijgt normaal geen notes en al helemaal geen ban voor een enkele lemming. Slotje welquote:Op vrijdag 20 januari 2023 07:33 schreef RedFever007 het volgende:
Normale users en lemmingen is gelijk slotje/note/ban maar deze kleuter mag gewoon een kut lemming openen en blijft ook open?
KLB / Betrapt om 3u snachts op het kerkhof
Wat een zure reactie zegquote:Op vrijdag 20 januari 2023 07:33 schreef RedFever007 het volgende:
Normale users en lemmingen is gelijk slotje/note/ban maar deze kleuter mag gewoon een kut lemming openen en blijft ook open?
KLB / Betrapt om 3u snachts op het kerkhof
klopt nooit problemen mee gehad snap niet waarom een mod geen grapje mag maken omdat het een mod isquote:Op vrijdag 20 januari 2023 07:58 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Je krijgt normaal geen notes en al helemaal geen ban voor een enkele lemming. Slotje wel
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:15 schreef Boze_Loopeend het volgende:
[..]
klopt nooit problemen mee gehad snap niet waarom een mod geen grapje mag maken omdat het een mod is
zo strict zijn de regels hier toch niet dus is gewoon zuurdoen
ga gewoon zo door habibos bij deze positieven feedback
Ho ho, als je tubgirl post of naaktfoto's van @mozy dan krijg je wel notes.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 07:58 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Je krijgt normaal geen notes en al helemaal geen ban voor een enkele lemming. Slotje wel
En terecht.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:37 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Ho ho, als je tubgirl post of naaktfoto's van @:mozy dan krijg je wel notes.
Slotje lijkt me voor iedereen beterquote:Op zaterdag 21 januari 2023 07:01 schreef iamredleader het volgende:
Mag de OP terug svp?
KLB / Ze doet het voor het geld!
ik heb nog geen reactie, maar ik vind het ook niet echt netjesquote:Op dinsdag 24 januari 2023 16:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat een mod TR's leest van andere subforum en daarover gaat DM'en is wel
Diepgravend onderzoek graag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |