Een reactie als 'niet gelezen' is dus schuldig?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 10:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Maak een tr als je vind dat een topic dicht moet, of post het hier.
Topic verneuken door bagger te posten is niet heel handig, en kan je notes opleveren.
Daarbij zijn de posts die ik heb verwijderd niet zo heel onschuldig als jij doet over komen.
Ja, want het voegt 0 toe aan het topic.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 10:11 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Een reactie als 'niet gelezen' is dus schuldig?
Schoonheid? Het binnen een paar posts compleet om zeep helpen van een topic.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 10:12 schreef Questular het volgende:
Modereren in KLB, waarom zou je dat doen?
Dan gaat de 'schoonheid' van KLB weg. Lekker een beetje van alles roepen tegen elkaar.
Wat mij betreft wel.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 10:16 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Schoonheid? Het binnen een paar posts compleet om zeep helpen van een topic.
Nee, dat is niet waar KLB voor is en staat.
Dat heb ik in de gaten.quote:
Het voegt 0 toe.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 11:04 schreef streamjohan het volgende:
Sinds wanneer worden moeder grappen verwijderd in KLBDat mag gewoon hoor
Wat intens triest.
KLB / Wijven die lachen als varrekes
Ja maar vriend, jij als mod hier ook niet perse, als 4e op 20 posts per dag. Het mag gewoon hoor.quote:
Je moeder grappen zijn leuk als je vier bent. Het is kleuterachtig en verziekt topics.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 11:06 schreef streamjohan het volgende:
[..]
Ja maar vriend, jij als mod hier ook niet perse, als 4e op 20 posts per dag. Het mag gewoon hoor.
Waarom jagen jullie users weg?
Maar het mag. Ik krijg ook geen boete als ik 80 rij op een 80weg.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 11:08 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je moeder grappen zijn leuk als je vier bent. Het is kleuterachtig en verziekt topics.
Dus omdat je ergens op de weg aan de regels houd mag je een topic verneuken met je moeder "grappen".quote:Op vrijdag 13 januari 2023 11:09 schreef streamjohan het volgende:
[..]
Maar het mag. Ik krijg ook geen boete als ik 80 rij op een 80weg.
Ben wel blij dat je het begrijptquote:Op vrijdag 13 januari 2023 11:10 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus omdat je ergens op de weg aan de regels houd mag je een topic verneuken met je moeder "grappen".
Nee dus.
@Danny is deze memo bij alle mods binnengekomen?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:11 schreef Danny het volgende:
[..]
Met die verstande dat je straks NIET komt zaniken dat ze verwijderd moeten worden? Prima.
Een ONZ topic bespreken in het KLB FB topic?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 17:59 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
@:Danny is deze memo bij alle mods binnengekomen?
ONZ / BradgeTV topic
Hier maakte Danny ten slotte de opmerking dat braddie weer 'mag'.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 18:14 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Een ONZ topic bespreken in het KLB FB topic?
ik ga regelmatig stuk om een ‘niet gelezen’-post van iemandquote:Op vrijdag 13 januari 2023 10:12 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ja, want het voegt 0 toe aan het topic.
90% van heel KLB is pure bullshit. Niks nieuws dus. Als KLB-mod moet je dat toch wel een beetje weten.quote:Op maandag 16 januari 2023 19:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
voor de mensen die willen klagen:
KLB / kan geen leuke reis vinden de laatste 2 weken van juli.
Ik heb mijn eigen topic dicht gegooid. want 90% waren toch onzin reacties. Beetje jammer!
Stel je niet aan. Je weet best goed hoe het hier werkt en wat wanneer wel en niet kan.quote:Op maandag 16 januari 2023 19:21 schreef streamjohan het volgende:
@:Plompzakker wat ben je alles naar de klote aan het helpen?
Plompzakker in KLB / De vreemde kant die KLB opglijdt
@:yvonne
Blijkbaar weet je dat zelf niet.quote:Op maandag 16 januari 2023 19:22 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Stel je niet aan. Je weet best goed hoe het hier werkt en wat wanneer wel en niet kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |