abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207446568
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2023 19:53 schreef Ama het volgende:
Mogen we niet over een user praten die hier gewoon actief is? Wat.
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2023 19:55 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
@:capuchon_jongen hoe zit dit
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2023 20:00 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Snap er helemaal niets van.
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2023 20:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
En modden in de slowchat doe ik pas als het echt, maar dan ook echt nodig is. Wanneer het niet anders kan
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2023 21:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Geen berichten over Braddie. Alles wordt per direct verwijderd
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2023 21:23 schreef Stepperoller het volgende:

[..]

Sinds wanneer mag het hier niet meer gaan over users die gewoon op dit forum actief zijn? Zie nooit veegacties bij andere users.
Kan er nog een keer antwoord worden gegeven op de vraag hoe het nu qua beleid zit? Wat is de reden dat je over de ene actieve user wel mag praten, maar over een andere niet? Mij is het verschil niet duidelijk. Bij voorbaat dank.
  roze vrijdag 6 januari 2023 @ 19:27:48 #52
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_207446575
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2023 19:26 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Kan er nog een keer antwoord worden gegeven op de vraag hoe het nu qua beleid zit? Wat is de reden dat je over de ene actieve user wel mag praten, maar over een andere niet? Mij is het verschil niet duidelijk. Bij voorbaat dank.
Ik moest even omschakelen maar dit ging over een andere user inderdaad.
Your beauty never ever scared me.
pi_207446614
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 januari 2023 19:27 schreef Ama het volgende:

[..]
Ik moest even omschakelen maar dit ging over een andere user inderdaad.
Bedoel je dat altijd iemands actuele username gebruikt moet worden en dat het onderscheid hem daarin zit?
  roze vrijdag 6 januari 2023 @ 19:32:43 #54
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_207446646
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2023 19:30 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Bedoel je dat altijd iemands actuele username gebruikt moet worden en dat het onderscheid hem daarin zit?
Volgens mij mochten we niet over hem praten omdat hij zich niet kon verdedigen hier. Maar hij is gewoon weer actief lid. Verder weet ik ook niet hoe dit zit. 🤷🏼‍♀️
pi_207446662
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 januari 2023 19:32 schreef Ama het volgende:

[..]
Volgens mij mochten we niet over hem praten omdat hij zich niet kon verdedigen hier. Maar hij is gewoon weer actief lid. Verder weet ik ook niet hoe dit zit. 🤷🏼‍♀️
Ja dat is dus mijn vraag. :P Waarom mag er over de ene actieve user wel gepraat worden, maar over de andere niet? Is me bij Fien ook nooit duidelijk geworden.
  roze vrijdag 6 januari 2023 @ 19:36:51 #56
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_207446706
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2023 19:33 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Ja dat is dus mijn vraag. :P Waarom mag er over de ene actieve user wel gepraat worden, maar over de andere niet? Is me bij Fien ook nooit duidelijk geworden.
Misschien zijn ze nog niet op de hoogte van zijn terugkeer.
pi_207446724
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 januari 2023 19:36 schreef Ama het volgende:

[..]
Is al meerdere malen op gewezen hoor. Net als dat de vraag van users beantwoorden er al meerdere malen niet vanaf kon.

Klik de quotes maar aan.
  roze vrijdag 6 januari 2023 @ 19:39:19 #58
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_207446735
quote:
9s.gif Op vrijdag 6 januari 2023 19:38 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Is al meerdere malen op gewezen hoor. Net als dat de vraag van users beantwoorden er al meerdere malen niet vanaf kon.

Klik de quotes maar aan.
Nu weten ze het in ieder geval zeker.
  vrijdag 6 januari 2023 @ 19:43:19 #59
319979 Fok-it
All is well
pi_207446792
Het is gewoon een onderwerp waar snel tegengestelde meningen over door onstaan
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_207446811
Wie is er van mening dan dat onduidelijk selectief beleid een goed idee is dan?
edit: En in het algemeen, qua wat voor beleid dan ook: communiceer iig richting users wat het beleid is. Die kunnen er nu niet op anticiperen als niet duidelijk is wat wel/niet geveegd gaat worden.

Haal je jezelf een hoop onnodig extra werk mee op de hals.
pi_207446822
D
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2023 19:43 schreef Fok-it het volgende:
Het is gewoon een onderwerp waar snel tegengestelde meningen over door onstaan
dat moeten we niet willen natuurlijk :')
-XOXO-
  roze vrijdag 6 januari 2023 @ 19:46:47 #62
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_207446838
quote:
11s.gif Op vrijdag 6 januari 2023 19:44 schreef Stepperoller het volgende:
Wie is er van mening dan dat onduidelijk selectief beleid een goed idee is dan?
Ik kon het wel begrijpen toen hij er niet was.
  vrijdag 6 januari 2023 @ 19:47:10 #63
319979 Fok-it
All is well
pi_207446843
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 januari 2023 19:45 schreef datismijnmening het volgende:
D
[..]
dat moeten we niet willen natuurlijk :')
Impliceer ik dat dan? Ik geef alleen de reden aan waarom er geen duidelijk antwoord op komt en de een toegeeflijker is dan de ander
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_207446847
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 januari 2023 19:46 schreef Ama het volgende:

[..]
Ik kon het wel begrijpen toen hij er niet was.
Daar hebben we het nu niet over. De vraag gaat heel duidelijk over actieve users en waarom er uitzonderingen zijn in over wie wel/niet gepraat mag worden.
pi_207446857
Van @Emptystreet mogen we het wel over braddie hebben
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_207446908
Is er voor de duidelijkheid anders misschien ergens een lijst met actieve users over wie niet gepraat mag worden?

Snap de logica dan nog steeds niet, maar nu heb ik er werkelijk geen idee van op hoeveel users dit van toepassing is en wie precies.

En kunnen mensen zichzelf ook aanmelden voor die lijst? Zo ja, onder welke voorwaarden?
pi_207447016
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 januari 2023 19:36 schreef Ama het volgende:

[..]
Dat lijkt mij wel.
Ik vind het ook onzin om tot person non grata verbannen te worden. Toen ik niet postte, ala. Nu ik weer post? Laat de users dan ook lekker gewoon mijn username in hun berichten plaatsen en foto's/filmpjes noem het op. Niet dat ik daar hard van word, maar het is wél zo netjes tegenover deze users om het nu ik weer actief ben ook gewoon toe te laten.

Trouwens. Of ik nou actief ben of niet, heb afgelopen jaar behoorlijk veel gedaan op het internet :') Dus echt om mij heen kon je niet (hihaho, een dikgrapje kan nu wel) en zelfde als met een Enzo Knol of een Gio die hier geen account hebben maar hier besproken worden zie ik niet in hoe ik daarvan verschil? Behalve dan in postuur, intelligentie, bekendheid, geld, etc _O- Maar jullie snappen het wel.

En de een vind mij wel een chiller, de ander niet. De een vind mij een nog grotere teringmongool dan de ander. Maar goed, je kan niet alles en iedereen maar aardig vinden, dus waarom zou je dat dan ook pretenderen? Het feit dat er discussie ontstaat is toch juist goed op een DISCUSSIE PLATFORM? :') Nu ben ik even het voorbeeld, maar dit had ook net zo goed kunnen gaan over elk ander die wat "bekender" is en / of een "status" heeft

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2023 20:02:26 ]
  vrijdag 6 januari 2023 @ 20:03:29 #68
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_207447042
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 januari 2023 20:00 schreef Emptystreet het volgende:
en zelfde als met een Enzo Knol of een Gio die hier geen account hebben maar hier besproken worden zie ik niet in hoe ik daarvan verschil?
Echt he.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_207447046
quote:

[..]
Dat lijkt mij wel.
Ik vind het ook onzin om tot person non grata verbannen te worden. Toen ik niet postte, ala. Nu ik weer post? Laat de users dan ook lekker gewoon mijn username in hun berichten plaatsen en foto's/filmpjes noem het op. Niet dat ik daar hard van word, maar het is wél zo netjes tegenover deze users om het nu ik weer actief ben ook gewoon toe te laten.

Trouwens. Of ik nou actief ben of niet, heb afgelopen jaar behoorlijk veel gedaan op het internet :') Dus echt om mij heen kon je niet (hihaho, een dikgrapje kan nu wel) en zelfde als met een Enzo Knol of een Gio die hier geen account hebben maar hier besproken worden zie ik niet in hoe ik daarvan verschil? Behalve dan in postuur, intelligentie, bekendheid, geld, etc _O- Maar jullie snappen het wel.

En de een vind mij wel een chiller, de ander niet. De een vind mij een nog grotere teringmongool dan de ander. Maar goed, je kan niet alles en iedereen maar aardig vinden, dus waarom zou je dat dan ook pretenderen? Het feit dat er discussie ontstaat is toch juist goed op een DISCUSSIE PLATFORM? :') Nu ben ik even het voorbeeld, maar dit had ook net zo goed kunnen gaan over elk ander die wat "bekender" is en / of een "status" heeft
Held
pi_207447191
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 januari 2023 20:03 schreef Catkiller het volgende:

[..]
Echt he.
Misschien een ietwat kromme vergelijking qua bekendheid. Maar de essentie is hetzelfde, camera vastpakken en filmen en dat online zetten.
Waarom zouden zij hier gewoon besproken mogen worden, tot de heftigste scoops en roddels aan toe. En word mijn persona de mond gesnoerd? Een Enzo/Gio/Don/Wiedanook verweren zich hier ook niet, toch denken mensen "hey we gaan het over hun hebben" ik kan en wil mijzelf nu ook gewoon openstellen voor discussies en leuke gesprekken en alles daar tussen in. Dan vind ik dat dat ook gewoon moet kunnen.
pi_207447219
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 januari 2023 20:17 schreef Emptystreet het volgende:

[..]
Misschien een ietwat kromme vergelijking qua bekendheid. Maar de essentie is hetzelfde, camera vastpakken en filmen en dat online zetten.
Waarom zouden zij hier gewoon besproken mogen worden, tot de heftigste scoops en roddels aan toe. En word mijn persona de mond gesnoerd? Een Enzo/Gio/Don/Wiedanook verweren zich hier ook niet, toch denken mensen "hey we gaan het over hun hebben" ik kan en wil mijzelf nu ook gewoon openstellen voor discussies en leuke gesprekken en alles daar tussen in. Dan vind ik dat dat ook gewoon moet kunnen.
Gesprekken over Enzo en Gio hebben in het verleden niet gigantisch veel gezeik als gevolg gehad.
pi_207447258
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2023 20:19 schreef InstortendeSter het volgende:

[..]
Gesprekken over Enzo en Gio hebben in het verleden niet gigantisch veel gezeik als gevolg gehad.
Dat was gelukkig het verleden.
pi_207447266
Even weer ontopic graag, want volgens mij is er ten aanzien van (semi)publieke personen die hier niet actief zijn momenteel geen onduidelijkheid die er in praktijk toe leidt dat je geen idee hebt over wie je het wel/niet mag hebben en dat er dan geveegd wordt

Terwijl dat er ten aanzien van actieve users wel is en daar wil ik graag opheldering over.
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2023 19:26 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2023 19:52 schreef Stepperoller het volgende:
Is er voor de duidelijkheid anders misschien ergens een lijst met actieve users over wie niet gepraat mag worden?

Snap de logica dan nog steeds niet, maar nu heb ik er werkelijk geen idee van op hoeveel users dit van toepassing is en wie precies.

En kunnen mensen zichzelf ook aanmelden voor die lijst? Zo ja, onder welke voorwaarden?
  Admin zaterdag 7 januari 2023 @ 12:11:12 #74
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_207454960
quote:

[..]
Dat lijkt mij wel.
Met die verstande dat je straks NIET komt zaniken dat ze verwijderd moeten worden? Prima.
Zien wat ik kijk: trakt.tv
pi_207455222
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 12:11 schreef Danny het volgende:

[..]
Met die verstande dat je straks NIET komt zaniken dat ze verwijderd moeten worden? Prima.
Helemaal in orde
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')