Stichting de zonnebloem heeft een stop op het meenemen van verstandelijk beperkte ouderen, het zijn er te veel gewordenquote:Op maandag 16 januari 2023 06:41 schreef Pharkus het volgende:
Misschien moet jij er ook eens een dagje uit, wat leuks doen.
Hij gaat toch ook vaak genoeg voor de lol met de trein een beetje nutteloos rondreizen?quote:Op maandag 16 januari 2023 06:41 schreef Pharkus het volgende:
schandalig! dat zou niet moeten mogen, dat doet ze enkel om jou te triggeren, wat gemeen!quote:Op maandag 16 januari 2023 05:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
En dan staat ze ook nog met zo'n dom lachje op die foto's.
Denk dat het voor de samenleving beter is wanneer hij lekker op z'n Limburgse zolderkamertje blijft zitten mokken.quote:Op maandag 16 januari 2023 06:41 schreef Pharkus het volgende:
Nou nou zegquote:Op maandag 16 januari 2023 05:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wat een achterlijke kut is dat toch. Moet zonodig weer haar momentje van aandacht pakken in lutzerath. 'Tegen de vervuiling'. Hee Greta, hoe ben je in Duitsland gekomen? Te voet? Per fiets? Per zeilboot?
Het zal toch echt wel per vliegtuig en auto zijn geweest he, vleesgeworden stuk exteemlinks vreten. De hypocrisie druipt er vanaf. En dan staat ze ook nog met zo'n dom lachje op die foto's.
Opsluiten in die mijn en afgraven.
Daar is volgens jou toch niks mis mee?quote:Op maandag 16 januari 2023 05:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
Het zal toch echt wel per vliegtuig en auto zijn geweest he
Nee. Maar als je de hypocriete kut uithangt en zegt dat anderen niet mogen, verdien je een enkeltje afgrond bruinkoolmijn.quote:Op maandag 16 januari 2023 10:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Daar is volgens jou toch niks mis mee?
Sommige mensen hebben een leven.quote:Op maandag 16 januari 2023 10:40 schreef Fok-it het volgende:
Kwart over 5 in de ochtend. Wat treurig om al zo haatvol aan je week te beginnen
Zeker waar. Of dit voor jou geldt, waag ik te betwijfelen.quote:Op maandag 16 januari 2023 11:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben een leven.
Ik zie hetquote:Op maandag 16 januari 2023 11:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben een leven.
Dat is jouw probleem.quote:Op maandag 16 januari 2023 11:42 schreef koemleit het volgende:
[..]
Zeker waar. Of dit voor jou geldt, waag ik te betwijfelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |