Stichting de zonnebloem heeft een stop op het meenemen van verstandelijk beperkte ouderen, het zijn er te veel gewordenquote:Op maandag 16 januari 2023 06:41 schreef Pharkus het volgende:
Misschien moet jij er ook eens een dagje uit, wat leuks doen.
Hij gaat toch ook vaak genoeg voor de lol met de trein een beetje nutteloos rondreizen?quote:Op maandag 16 januari 2023 06:41 schreef Pharkus het volgende:
schandalig! dat zou niet moeten mogen, dat doet ze enkel om jou te triggeren, wat gemeen!quote:Op maandag 16 januari 2023 05:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
En dan staat ze ook nog met zo'n dom lachje op die foto's.
Denk dat het voor de samenleving beter is wanneer hij lekker op z'n Limburgse zolderkamertje blijft zitten mokken.quote:Op maandag 16 januari 2023 06:41 schreef Pharkus het volgende:
Nou nou zegquote:Op maandag 16 januari 2023 05:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wat een achterlijke kut is dat toch. Moet zonodig weer haar momentje van aandacht pakken in lutzerath. 'Tegen de vervuiling'. Hee Greta, hoe ben je in Duitsland gekomen? Te voet? Per fiets? Per zeilboot?
Het zal toch echt wel per vliegtuig en auto zijn geweest he, vleesgeworden stuk exteemlinks vreten. De hypocrisie druipt er vanaf. En dan staat ze ook nog met zo'n dom lachje op die foto's.
Opsluiten in die mijn en afgraven.
Daar is volgens jou toch niks mis mee?quote:Op maandag 16 januari 2023 05:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
Het zal toch echt wel per vliegtuig en auto zijn geweest he
Nee. Maar als je de hypocriete kut uithangt en zegt dat anderen niet mogen, verdien je een enkeltje afgrond bruinkoolmijn.quote:Op maandag 16 januari 2023 10:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Daar is volgens jou toch niks mis mee?
Sommige mensen hebben een leven.quote:Op maandag 16 januari 2023 10:40 schreef Fok-it het volgende:
Kwart over 5 in de ochtend. Wat treurig om al zo haatvol aan je week te beginnen
Zeker waar. Of dit voor jou geldt, waag ik te betwijfelen.quote:Op maandag 16 januari 2023 11:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben een leven.
Ik zie hetquote:Op maandag 16 januari 2023 11:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben een leven.
Dat is jouw probleem.quote:Op maandag 16 januari 2023 11:42 schreef koemleit het volgende:
[..]
Zeker waar. Of dit voor jou geldt, waag ik te betwijfelen.
Ze moest alleen carbid lusten.quote:
Man, wat heb je toch tegen haar, ze heeft je nooit iets gedaan.quote:Op maandag 16 januari 2023 14:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ze moest alleen carbid lusten.
Waarom?quote:Op maandag 16 januari 2023 14:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ze moest alleen carbid lusten.
Sneue, gefrustreerde en eenzame man gaat om kwart over 5 's morgens tekeer tegen een veel jonger iemand die wat moois van de wereld probeert te maken.quote:Op maandag 16 januari 2023 05:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wat een achterlijke kut is dat toch. Moet zonodig weer haar momentje van aandacht pakken in lutzerath. 'Tegen de vervuiling'. Hee Greta, hoe ben je in Duitsland gekomen? Te voet? Per fiets? Per zeilboot?
Het zal toch echt wel per vliegtuig en auto zijn geweest he, vleesgeworden stuk exteemlinks vreten. De hypocrisie druipt er vanaf. En dan staat ze ook nog met zo'n dom lachje op die foto's.
Opsluiten in die mijn en afgraven.
Ze heeft een kutkop en is een klimaattokkie. What more do you need?quote:Op maandag 16 januari 2023 14:57 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Man, wat heb je toch tegen haar, ze heeft je nooit iets gedaan.
En daarmee is ze alsnog succesvoller dan iemand die zich koning waant op een langzaam stervend subforum in een uithoek van het internet.quote:Op maandag 16 januari 2023 15:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ze heeft een kutkop en is een klimaattokkie. What more do you need?
Oh en ze heeft het boek 'mein klima' geschreven.
Dat zal jou toch je reet roesten? Ik loop toch ook niet te schelden tegen een Willem Engel? Als ik allemaal mensen loop te verwensen met wie ik het niet eens ben, ben ik nog wel effe bezig, ik heb wel wat anders te doen.quote:Op maandag 16 januari 2023 15:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ze heeft een kutkop en is een klimaattokkie. What more do you need?
Oh en ze heeft het boek 'mein klima' geschreven.
dikke teleurstelling, ik hoopte op politiegeweld tegen klimaat idioten. Dit sloeg helemaal nergens op.quote:
Wat je succesvol noemtquote:Op maandag 16 januari 2023 15:16 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En daarmee is ze alsnog succesvoller dan iemand die zich koning waant op een langzaam stervend subforum in een uithoek van het internet.
Allemaal opsluiten in die mijn en dan beginnen met de afgraving.quote:Op maandag 16 januari 2023 17:08 schreef T-zooi het volgende:
[..]
dikke teleurstelling, ik hoopte op politiegeweld tegen klimaat idioten. Dit sloeg helemaal nergens op.
Wat voor jaloezie dan? Zij moeten allemaal stoppen met janken op mijn benzine auto en gas. Flikker een eind op met jou elektrische kooktoestel. Ik bepaal zelf wel waar ik op kookquote:
Ik denk dat je jaloers bent op haar intellect. En omdat ze zoveel aandacht krijgt.quote:Op maandag 16 januari 2023 21:15 schreef Pendule het volgende:
[..]
Wat voor jaloezie dan? Zij moeten allemaal stoppen met janken op mijn benzine auto en gas. Flikker een eind op met jou elektrische kooktoestel. Ik bepaal zelf wel waar ik op kook
En als zo’n bedrijf zo’n dorpje koopt, jammer dan, niet jouw dorp.
Linkse ratten moeten eens ophouden met het willen vernietigen van alle dingen.
Dat kind is gewoon schijt irritant en als zij niet naar school wilt dan gaat zij toch lekker gemeente tuintjes schoffelen.
Ben ook geen Nederlander. Zie mijn betoog hierboven.quote:Op maandag 16 januari 2023 21:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik ben geen Belg. Verder ken ik niet veel Nederlanders die met een gespijkerde knuppel een vrouw te lijf willen gaan vanwege een verkeerde politieke opvatting, of te pas en te onpas ze maar een hoer noemt.
M.a.w. zoek hulp
Ja dat zeg ik...quote:Op maandag 16 januari 2023 21:16 schreef Pendule het volgende:
[..]
Ben ook geen Nederlander. Zie mijn betoog hierboven.
Welk intellect? Ik zie een wijf wat overigens wel eens een laag make up kan gebruiken, (ik heb nog meer make up als zij), de heletijd op alles zitten zeiken waar zij niks mee te maken heeft.quote:Op maandag 16 januari 2023 21:15 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik denk dat je jaloers bent op haar intellect. En omdat ze zoveel aandacht krijgt.
Puur afgaan op uiterlijkheden is het summum van oppervlakkigheid en gebrek aan intellect.quote:Op maandag 16 januari 2023 21:19 schreef Pendule het volgende:
[..]
Welk intellect? Ik zie een wijf wat overigens wel eens een laag make up kan gebruiken, (ik heb nog meer make up als zij), de heletijd op alles zitten zeiken waar zij niks mee te maken heeft.
Lekker belangrijk dat een dorpje wat gekocht is tegen de vlakte gaat. Niet haar zorg.
Volgensmij hebben wij miscommunicatie. Ik had het niet over haar uiterlijk.quote:Op maandag 16 januari 2023 21:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Puur afgaan op uiterlijkheden is het summum van oppervlakkigheid en gebrek aan intellect.
Intellectquote:Op maandag 16 januari 2023 21:15 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik denk dat je jaloers bent op haar intellect. En omdat ze zoveel aandacht krijgt.
Daar twijfel ik niet aan.quote:Op maandag 16 januari 2023 21:19 schreef Pendule het volgende:
[..]
Welk intellect? Ik zie een wijf wat overigens wel eens een laag make up kan gebruiken, (ik heb nog meer make up als zij),
Wat dat betreft ben jij een verademing inderdaadquote:de heletijd op alles zitten zeiken waar zij niks mee te maken heeft.
Vertel meer over je innige connectie met het dorpje in kwestie en wat jij zoal hebt ondernomen om de sloop tegen te gaan!quote:Lekker belangrijk dat een dorpje wat gekocht is tegen de vlakte gaat. Niet haar zorg.
Ah, maak jou niet druk. Zij zijn gehersenspoelt door de linksen. Zij denken dat zij met een links kabinet een goede toekomst gaan krijgenquote:Op maandag 16 januari 2023 21:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
IntellectDat kutkind kwam bij de eerste de beste kritische vraag niet eens uit haar woorden
Er hoeft niks tegen gedaan te worden. Het dorpje is van de mijn.quote:Op maandag 16 januari 2023 21:29 schreef ems. het volgende:
[..]
Daar twijfel ik niet aan.
[..]
Wat dat betreft ben jij een verademing inderdaad
[..]
Vertel meer over je innige connectie met het dorpje in kwestie en wat jij zoal hebt ondernomen om de sloop tegen te gaan!
quote:Op maandag 16 januari 2023 09:46 schreef RM-rf het volgende:
Luisa Neubauer is trouwens een stuk leuker dan Greta
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze heeft de ziekte van crieten, reet dikker dan tietenquote:Op maandag 16 januari 2023 21:37 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
bron: https://bodysize.org/en/luisa-neubauer/
Ik verheug me al op een note of 3quote:Op maandag 16 januari 2023 21:38 schreef Pendule het volgende:
[..]
Wat had jij dan verwacht?
Ik denk dat het alleen maar erger gaat worden.
Welke linksen? Ik ben vrij rechts hoor.quote:Op maandag 16 januari 2023 21:34 schreef Pendule het volgende:
[..]
Jullie linksen doen toch ook aan de eigen cultuur slopen?
Ha, dan had ik wel degelijk moeilijk gedaan. Ik heb een broertje dood aan zowel geloofswappies als eenvoudig-rechts dat zich bedreigt voelt door milieumeisjes.quote:Dat mag dan weer wel hé. Maar over een dorpje wordt er gejankt. Als ze het dorp gesloopt hadden om er een of andere religieuze begraafplaats van te maken, had niemand zijn bek open getrokken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |