Och jankerd ga wegquote:Op zaterdag 1 april 2023 20:03 schreef streamjohan het volgende:
Ga eens weg dierenvriend. Had het niet tegen jou.
Ik denk aan dat arme beestje, elke dag.
Drukte op wijzig ipv quotequote:Op zaterdag 1 april 2023 20:05 schreef streamjohan het volgende:
Ben je weer berichten aan het aanpassen pik?
quote:
quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:05 schreef streamjohan het volgende:
Ben je weer berichten aan het aanpassen pik?
Mijn strenge blik moet genoeg zijnquote:
Bdsm?quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
Voor de rest zullen jullie het vanavond zonder mij af moeten kunnen, we gaan naar een festival
Nope, wastelandquote:
Hoera je bent nog steeds blauw, nu mag moet je blijven!quote:
Jij hebt je handen al vol genoeg aan het kwijlen op je fluit bij de jostiband.quote:Op woensdag 5 april 2023 17:58 schreef Fushia2 het volgende:
Hey, waarom ben ik na al die jaren nog steeds geen mod?
Groetjes,
Fushia
Ja sorry, was misverstandje. Ik kreeg een TR met verdachte link. Er stond namelijk geen coolblue.nl maar een paar letters en cijfers als linkquote:Op vrijdag 7 april 2023 04:42 schreef PS. het volgende:
@:capuchon_jongen waarom zit je posts van mij te veranderen? Blijf er gewoon met je tengels vanaf .
Als ik Coolblue wil taggen om Danny wat extra centen te laten verdienen, moet jij hem niet gaan bewerken en je eigen link er in zetten.
Ja dat is zijn ref links, als bol.com naar bol.com verwijst vraag ik me trouwens wel af of daar nog wat op wordt verdient.quote:Op vrijdag 7 april 2023 12:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja sorry, was misverstandje. Ik kreeg een TR met verdachte link. Er stond namelijk geen coolblue.nl maar een paar letters en cijfers als link
Dus ik veranderde de link naar coolblue.nl.
snap dat het erg vreemd was..
Na controle en navraag bleek het de link te zijn die danny een procentje hielp bij coolblue.
bol.com was trouwens de normale link.
ging je post nog terugzetten trouwens
Dit verbaast me helemaal niksquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:50 schreef Aberkullie het volgende:
Heeft die Belg per ongeluk de sc weggeflikkerd of waar is hij gebleven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |