Ok, maar je topic blijft dicht. De reden is misschien omdat het uitdagend is tegenover zwart gekleurde mensen.quote:Op zondag 26 februari 2023 21:17 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Mijn topic genaamd ''Ik wil naar Neger'' is gesloten omdat de tt aanstootgevend kan zijn. Volgens de userpolicy is het gewoon toegestaan. Daardoor ben ik van mening dat het topic onterecht is gesloten en verzoek ik hierbij een heropening van mijn topic. Daarnaast is Neger een oprechte plaatsnaam in Duitsland.
''''Wel oke zijn dus:
neger, zwarte, gekleurde, donkere, getinte''''
MED / FOK! userpolicy (per 27-02-2019)

Ja, naar Neger dus hequote:Op zondag 26 februari 2023 21:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik weet exact naar waar je naar toe wil met die topic.

Onderbouwing?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:31 schreef GVU het volgende:
KLB / Incels die je lastigvallen in het openbaar
Kan dit verwijderd worden?

Zo, jij bent ruim 100 jaar te laat geboren..quote:Op vrijdag 13 januari 2023 11:08 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je moeder grappen zijn leuk als je vier bent. Het is kleuterachtig en verziekt topics.

Wat een comeback na bijna twee maanden.quote:Op zondag 5 maart 2023 20:49 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Zo, jij bent ruim 100 jaar te laat geboren..

quote:Op maandag 6 maart 2023 09:13 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wat een comeback na bijna twee maanden.

Je maakt een topic over een andere topic, wat helaas niet mag. En alleen ik mag dat plaatje uitdelen, dat is verwarrend.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 11:13 schreef streamjohan het volgende:
capuchon_jongen in KLB / Mensen die hun hond in bench smijten
Een lemming? Je bent gewoon een dierenbeul hoor. En waarom haal je die afbeelding weg, dit topic verdient een nominatie voor een abo. Niet die onnozele shit waar je het zelf bijzet.

Je hebt gelijkquote:

Is je kloon geband? Zou om zeker te zijn maar even een tijdje op safe spelenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
Even een intelligente vraag voor de verandering. Stel je hebt een account en een kloon. Als je eigen account nou geband is he, dan mag je dus ook niet meer doorbaggeren op je kloon.
Maar wat als het nu andersom is? Als je kloon geband wordt, mag je dan wel nog keihard doorbaggeren op je originele account?

Nee, het was maar een vraag. Ik vraag me af of dat tweerichtingsbannen is of dat een origineel account boven een kloonaccount gaat.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:37 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Is je kloon geband? Zou om zeker te zijn maar even een tijdje op safe spelen

Alle accounts krijgen een klap van de banhamer.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee, het was maar een vraag. Ik vraag me af of dat tweerichtingsbannen is of dat een origineel account boven een kloonaccount gaat.

KLB / Rijswijk krijgt 2 sinterklaasintochten zwart en gekleurdquote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je hebt gelijktopic opgeschoond

Een topic hoeft ook niet briljant te zijn om open te mogen blijven.quote:Op donderdag 23 maart 2023 08:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Topic van tong is inderdaad niet briljant. Blij dat er nog iets van maatstaf is in KLB. Maar dat zou betekenen dat 99% van andere topics ook dicht mogen. Want ja die zijn allemaal ook niet briljant.
Beetje consequent blijven graag. Streven voor kwaliteit dan zal je om te beginnen gewoon streng gaan modereren.

Je kan hoeveelheid water uit de kraan beheersbaar houdenquote:Op donderdag 23 maart 2023 08:09 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Een topic hoeft ook niet briljant te zijn om open te mogen blijven.
Maar een topic dat gemaakt is om te zeiken op alles voegt ook niks toe.
En consequent streng modereren in klb is een beetje als dweilen met de kraan open. Die tijd hebben we niet en daarnaast is het ook niet des klb om het als een soort eo jongerendag te modereren.

En dat proberen we door topics zoals hierboven aangehaald voortijdig te sluitenquote:Op donderdag 23 maart 2023 08:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je kan hoeveelheid water uit de kraan beheersbaar houden

En FOK! naar de klote te helpen met willekeur. Het blijkt wel dat dat topic wel degelijk briljant was. Maar goed, niet iedereen begrijpt een geniale geest.quote:Op donderdag 23 maart 2023 08:40 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
En dat proberen we door topics zoals hierboven aangehaald voortijdig te sluiten

Door over de teloorgang van FOK! te blijven roepen maak je het niet beter.quote:Op donderdag 23 maart 2023 17:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
En FOK! naar de klote te helpen met willekeur. Het blijkt wel dat dat topic wel degelijk briljant was. Maar goed, niet iedereen begrijpt een geniale geest.

Dat doe ik dan ook steeds als reactie. Mijn verdere inbreng is 100 % positief. Of wil je zeggen dat m'n 51.000 topics voor de kat z'n lul zijn ?quote:Op donderdag 23 maart 2023 17:07 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Door over de teloorgang van FOK! te blijven roepen maak je het niet beter.

Een topic doelbewust dichtgooien om een nieuwe te openen is geen gavequote:Op donderdag 23 maart 2023 17:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat doe ik dan ook steeds als reactie. Mijn verdere inbreng is 100 % positief. Of wil je zeggen dat m'n 51.000 topics voor de kat z'n lul zijn ?

Een pisvlek zoals jij, is als een inktvlek gescheten op een manuscript van Gerard Reve.quote:Op donderdag 23 maart 2023 17:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Een topic doelbewust dichtgooien om een nieuwe te openen is geen gave
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |