Wat een tegenstrijdigheidquote:Op donderdag 9 februari 2023 16:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Een Belg ben ik wel. Maar ik ben niet mislukt.
Ik zou zeggen tong, solliciteer en wordt zelf mod!quote:Op donderdag 9 februari 2023 13:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het onderscheid tegenwoordig niet meer is te zien tussen de John de Wolfen en Bergkamps als mod op FOK!.
Iedereen die een kutscheet kan laten is tegenwoordig mod. Met dien verstande, dat John de Wolf en plompzakker latente homo's zijn. Qua Gordon en andere valse nichten. Dat ik niet verkeerd word begrepen. Voor je het weet krijg je een ban wegens crewbashing. Ik heb Gorden hoog in m'n paarse vaandel en lans staan.
Dit is FB en we zitten niet in de SC. Dus even normaal doen aub.quote:
Oh verhipquote:Op donderdag 9 februari 2023 16:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik zou zeggen tong, solliciteer en wordt zelf mod!
Met al je honderdduizenden posts moet je wel de geknipte mod zijn op FOK!
[..]
Dit is FB en we zitten niet in de SC. Dus even normaal doen aub.
Daar werd-ie zeker om gewaardeerd in Rotterdam. Ook dat ie z'n beste vriend, de Amsterdammer Rob Witschge, bestal tijdens vals spelen bij het kaarten. Feijenoord helden zijn dan ook geen voetballers, maar houwdegens zoals de Wolf, Wijnstekers en Ruud heus. Met je belachelijke post zet je jezelf perfect neer. Het gaat niet om schoonheid of kwaliteit. Slopers horen gewaardeerd te worden. Al is het uit de crew.quote:Op donderdag 9 februari 2023 13:53 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Misschien dat John de Wolf dan wat minder goed kan voetballen maar als het nodig is deelt hij wel gewoon een flinke rotschop uit. Daar werd die ook om gewaardeerd
Ik heb al talloze keren gesolliciteerd. Voor VBL en WK-2022 bijvoorbeeld. Dat ik geen mod ben geweest lag dus niet aan mij. Verder heb ik zelfs een eigen forum gehad. En zou als mod noot een 'dt'-fout maken zoals jij nu. Verder wilde ik m'n excuses maken voor m'n ongenuanceerde post van gisteren. Daar ga ik na jouw cynische post nog een nachtje over slapen.quote:Op donderdag 9 februari 2023 16:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik zou zeggen tong, solliciteer en wordt zelf mod!
Met al je honderdduizenden briljante posts van je moet je wel de geknipte mod zijn op FOK!
Vergeef me de DT foutquote:Op donderdag 9 februari 2023 17:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb al talloze keren gesolliciteerd. Voor VBL en WK-2022 bijvoorbeeld. Dat ik geen mod ben geweest lag dus niet aan mij. Verder heb ik zelfs een eigen forum gehad. En zou als mod noot een 'dt'-fout maken zoals jij nu. Verder wilde ik m'n excuses maken voor m'n ongenuanceerde post van gisteren. Daar ga ik na jouw cynische post nog een nachtje over slapen.
Dikke kus, en Herman van der Zandt er over.quote:
Hihi je trapte er niet in.quote:Op donderdag 9 februari 2023 16:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Een Belg ben ik wel. Maar ik ben niet mislukt.
Nu ga ik nog meer posten in de slowchatquote:Op woensdag 15 februari 2023 20:52 schreef Mortaxx het volgende:
Kunnen die andere mods dan weg? Zijn er toch al voor spek en bonen bij
Klopt, jullie koelies heb al niet zo’n beste reputatie.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:39 schreef FlippingCoin het volgende:
Het schrijven over minderheden is belangrijk om een divers beeld te geven van de samenleving en om ondervertegenwoordigde groepen een stem te geven. Dit helpt bij het bevorderen van inclusiviteit en respect voor verschillen. Bovendien kan het schrijven over minderheden perspectieven en ervaringen aan het licht brengen die anders misschien onzichtbaar blijven en zo bijdragen aan het vergroten van kennis en begrip.
Schrijven over minderheden kan helpen om tegenstellingen te overbruggen en inzicht te geven in verschillende culturen en perspectieven. Het bevordert begrip en respect voor mensen die anders zijn en kan bijdragen aan het bevorderen van diversiteit en inclusiviteit. Het is ook belangrijk om de verhalen van minderheden te vertellen omdat deze groepen vaak ondervertegenwoordigd zijn in de media en andere uitlaatkleppen voor verhalen. Door het delen van verhalen van minderheden, krijgen deze groepen een platform en een stem die anders niet zou worden gehoord. Bovendien kan het ook een krachtige manier zijn om bewustzijn te creëren over sociale kwesties en te werken aan verandering en verbetering. Kortom, het schrijven over minderheden is belangrijk omdat het de diversiteit en rijkdom van de menselijke ervaringen versterkt en bijdraagt aan een inclusievere en begripvolle samenleving.
* MOND DICHT JIJ KARPERquote:Op zondag 19 februari 2023 00:18 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Klopt, jullie koelies heb al niet zo’n beste reputatie.
Het was ook een prima topic, tot de kick een jaar laterquote:Op zondag 19 februari 2023 20:18 schreef Hyaenidae het volgende:
Hoezo moet dit op slot?
Het is een terechte klacht en ik heb moeite gedaan op een fatsoenlijke OP.
Waarom een slot ineens, waarom verdient dit niet eens een plekje in de Vergaarbak waar veel grotere shitzooi in staat?
Verder had ik nog een vraag aan @:rozevla die hiermee nu onbeantwoord blijft.
KLB / Op m'n flikker gekregen bij de zelfscan van de Appie
De kick was omdat het ineens actueel werd, zie onderstaand topic. Ik was mijn tijd al ver vooruit blijkbaar.quote:Op zondag 19 februari 2023 20:29 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Het was ook een prima topic, tot de kick een jaar later
De kick bestond uit het uitschelden van een userquote:Op zondag 19 februari 2023 20:32 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
De kick was omdat het ineens actueel werd, zie onderstaand topic. Ik was mijn tijd al ver vooruit blijkbaar.
Maar dat een stukje kwaliteitsproza een jaar oud is, is nog geen reden om het te vernietigen imo.
LIF / Zien stelen bij de AH zelfscan #2
Op zich een prima post.quote:Op zondag 19 februari 2023 20:35 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
De kick bestond uit het uitschelden van een user
Hij begon, hij schold met uit voor negert en dat de AH boven mijn stand zou zijn.quote:Op zondag 19 februari 2023 20:35 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dat mag gewoon, hoor:quote:Op zondag 19 februari 2023 20:35 schreef Plompzakker het volgende:
Goede meltdownquote:Op zondag 19 februari 2023 20:42 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat mag gewoon, hoor:
Danny in FB / Een nieuwe manier van ontwikkelen op FOK!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |