Dat zou suggereren dat de mod racistisch zou zijn.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:41 schreef jarajosefff het volgende:
[..]
Dat durf ik dus niet. Misschien is de moderator tegen mijn naam, omdat ik niet Nederlands ben?
Maar ook hij zet vreemde reacties neer in mijn topicsquote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat zou suggereren dat de mod racistisch zou zijn.
Vind ik persoonlijk een vrij ver gaande suggestie.
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:10 schreef Plompzakker het volgende:
Dat is vaak het gevolg van rottende tanden
quote:
Volgens mij blijven topicstarters niet eindeloos doorposten in topics? Ik zie er genoeg die openstaan waar ook nog niet door een TS op is gereageerd?quote:
Ik vind de link tussen vreemde reacties en racisme zeer zwak.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:44 schreef jarajosefff het volgende:
[..]
Maar ook hij zet vreemde reacties neer in mijn topics
[..]
[..]
Wat zou dan de reden zijn dat hij zonder duidelijke feedback mijn topics sluit? Niet gelezen , en dicht? Dat is dan toch op mijn persoon gericht? Kent hij me persoonlijk? Nee. Dus dan is het op mijn naam gericht. En die is nou eenmaal buitenlands.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:48 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik vind de link tussen vreemde reacties en racisme zeer zwak.
Topic heropend. Slotje was niet terecht inderdaad.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:46 schreef jarajosefff het volgende:
Hier zou ik ook graag feedback over willen. Eveneens door dezelfde moderator gesloten. Ik stop toch best wat tijd en moeite in mijn topics
KLB / Pedicure Drama
[..]
Volgens mij blijven topicstarters niet eindeloos doorposten in topics? Ik zie er genoeg die openstaan waar ook nog niet door een TS op is gereageerd?
Ik raad je aan om te stoppen met die racisme kaart steeds te trekken.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:49 schreef jarajosefff het volgende:
[..]
Wat zou dan de reden zijn dat hij zonder duidelijke feedback mijn topics sluit? Niet gelezen , en dicht? Dat is dan toch op mijn persoon gericht? Kent hij me persoonlijk? Nee. Dus dan is het op mijn naam gericht. En die is nou eenmaal buitenlands.
Prima, maar ik hoop dat ik nog feedback van de moderator of forum admin krijg.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:51 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik raad je aan om te stoppen met die racisme kaart steeds te trekken.
Wat denk je wat ik ben?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:51 schreef jarajosefff het volgende:
[..]
Prima, maar ik hoop dat ik nog feedback van de moderator of forum admin krijg.
Nee, anders had mijn naam Danny gezegd.quote:
Oke, dus dan weet je waarom de moderator in kwestie topics sluit met als reden "niet gelezen"? Er zal dus een richtlijn zijn?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:53 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nee, anders had mijn naam Danny gezegd.
Ik ben een van de forum admin en KLB mod.
Ik heb geen idee, want ik ben die mod of wel?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:54 schreef jarajosefff het volgende:
[..]
Oke, dus dan weet je waarom de moderator in kwestie topics sluit met als reden "niet gelezen"? Er zal dus een richtlijn zijn?
Is goed, bedankt voor je tijd.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:55 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, want ik ben die mod of wel?
Die vraag staat uit hier in FB, dus zal je moeten wachten tot diegene reageert.
Je van Gaal bagger kan wel in een ander topic, bij voorkeur in vbl.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:05 schreef jarajosefff het volgende:
[..]
Het gaat mij eigenlijk het meest om dit:
KLB / Wat als hij gewoon geen aanbiedingen krijgt?
[..]
EN DICHT.
Dat begrijp ik niet. Op basis van welke criteria is het dan gesloten? Dat het dicht is, helemaal prima. Maar als het niet gelezen is, waarom is het dan dichtgegooid? Of is de topictitel afgekeurd?
Deze
KLB / 40 uur werken
[..]
kan ik me nog enigzins voorstellen. Mogelijk dat de moderator in kwestie voorstander is van 40 uur werken. Subjectiviteit sluipt daar natuurlijk bij in.
Maar u heeft het topic niet gelezen? Hoe weet u dan dat niemand erop zat te wachten?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:56 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Je van Gaal bagger kan wel in een ander topic, bij voorkeur in vbl.
Verder is het niet nodig om 3 paginas aan feedback gejank te vullen vanwege een gesloten topic waarvan je hopelijk zelf ook wel begrijpt dat niemand er op zit te wachten
Jarenlange moderatie ervaringquote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:06 schreef jarajosefff het volgende:
[..]
Maar u heeft het topic niet gelezen? Hoe weet u dan dat niemand erop zat te wachten?
Jullie zijn het ermee eens dat er over van Gaal gepost mag worden in vbl?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:56 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Je van Gaal bagger kan wel in een ander topic, bij voorkeur in vbl.
Verder is het niet nodig om 3 paginas aan feedback gejank te vullen vanwege een gesloten topic waarvan je hopelijk zelf ook wel begrijpt dat niemand er op zit te wachten
Dat mag je in vbl fb regelen. Hier zijn we wel klaar nuquote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:08 schreef jarajosefff het volgende:
[..]
Jullie zijn het ermee eens dat er over van Gaal gepost mag worden in vbl?
@:Sked, @:Drizzt_DoUrden, @:onlogisch ?
Niet dat er achteraf over wordt geklaagd, ik word uitdrukkelijk naar vbl verwezen @:Danny
Klopt dit @Danny ? Dat topics zonder gelezen te worden op basis van jarenlange moderatie ervaring pardoes gesloten kunnen worden?quote:
Prima, ik zal dit bij vbl verder oppakken.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:08 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dat mag je in vbl fb regelen. Hier zijn we wel klaar nu
-we waren klaar hier -quote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:08 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dat mag je in vbl fb regelen. Hier zijn we wel klaar nu
En hij heeft het weer dichtgegooidquote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:50 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Topic heropend. Slotje was niet terecht inderdaad.
Ik kan het niet meer volgen. Het zal allemaal wel. Ben verbijsterd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |