quote:Op vrijdag 6 januari 2023 17:25 schreef jarajosefff het volgende:
Hi,
Even uit nieuwsgierigheid voor @:Danny , wat is de reden dat dit topic is gesloten:
KLB / 40 uur werken
Ik kan me voorstellen dat genoeg mensen 40 uur werken een klacht waard vinden? De enige feedback die ik zie is:
[..]
Daar kan ik niks mee?
En het sluiten van dit topic begrijp ik ook niet @:Danny
KLB / Wat als hij gewoon geen aanbiedingen krijgt?
De moderator geeft aan het niet gelezen te hebben? Dus de moderator in kwestie sluit dus zonder iets te lezen direct?
[..]
Graag wat meer feedback hierover. En vooral het sluiten is prima, maar "niet gelezen" en dan sluiten? Dat klopt volgens mij niet?'
Bij voorbaat dank
quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 17:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik las dat jij kluun bent en post onder een kloon gedurende een ban, klopt dit geschetste beeld?
Hier doen we en gaan wij geen uitspraken over doen.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 17:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik las dat jij kluun bent en post onder een kloon gedurende een ban, klopt dit geschetste beeld?
Ja maar niet om vervelend te doen maar dat doe je nu wel.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 17:50 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hier doen we en gaan wij geen uitspraken over doen.
Het gaat mij eigenlijk het meest om dit:quote:Op vrijdag 6 januari 2023 17:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Laatste (belangrijke) posts:
[..]
[..]
[..]
EN DICHT.quote:
kan ik me nog enigzins voorstellen. Mogelijk dat de moderator in kwestie voorstander is van 40 uur werken. Subjectiviteit sluipt daar natuurlijk bij in.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 08:35 schreef Plompzakker het volgende:
Je werkt niet nog genoeg aangezien je nog tijd over hebt om dit soort topics te maken
Nee, dat is jouw intepretatie dat ik hiermee aangeef dat het door jouw geschetste beeld klopt.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja maar niet om vervelend te doen maar dat doe je nu wel.
Je hoeft er wat mij betreft ook geen uitspraak over te doen. Maar je kunt er wel iets mee doen. En iets aan doen.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:07 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nee, dat is jouw intepretatie dat ik hiermee aangeef dat het door jouw geschetste beeld klopt.
Maar dat is niet wat ik zeg. Wij doen geen uitspraken of iemand een kloon is of niet.
Als dat nodig geacht wordt kan er iets mee gedaan worden.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je hoeft er wat mij betreft ook geen uitspraak over te doen. Maar je kunt er wel iets mee doen. En iets aan doen.
Oke, ik wil hierbij mijn vertrouwen in het management laten blijken en mij er verder niet meer mee bemoeien.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:07 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nee, dat is jouw intepretatie dat ik hiermee aangeef dat het door jouw geschetste beeld klopt.
Maar dat is niet wat ik zeg. Wij doen geen uitspraken of iemand een kloon is of niet.
Goed zo.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:22 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als dat nodig geacht wordt kan er iets mee gedaan worden.
Eigenlijk zeg je hiermee dus dat ik een dubbelaccount heb? Je doet er dus wel uitspraken over. Kan je hier ook aantonen op basis waarvan je dat denkt?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:22 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als dat nodig geacht wordt kan er iets mee gedaan worden.
Nu suggereer je zelf dat je een kloon bent. Ik zeg daar niks over, niet positief dan wel negatief.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:30 schreef jarajosefff het volgende:
[..]
Eigenlijk zeg je hiermee dus dat ik een dubbelaccount heb? Je doet er dus wel uitspraken over. Kan je hier ook aantonen op basis waarvan je dat denkt?
Ik heb maar 1 account. Geen idee wat je met een kloon bedoelt. En ik suggereer niks. Ik vind het allemaal maar vreemd. Net zoals dat topics zomaar gesloten worden, zonder dat ze gelezen zijn. Daar heb ik nog steeds geen feedback over gekregen.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:34 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nu suggereer je zelf dat je een kloon bent. Ik zeg daar niks over, niet positief dan wel negatief.
Jij trekt nu die aandacht naar je toe. Als je niks had gezegd was er niks aan de hand geweest.Nu wek je zelf de schijn tegen je.
Ik zeg nergens dat je een kloon bent. Dat jij dat zo leest is niet aan mij.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:35 schreef jarajosefff het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 account. Geen idee wat je met een kloon bedoelt. En ik suggereer niks. Ik vind het allemaal maar vreemd. Net zoals dat topics zomaar gesloten worden, zonder dat ze gelezen zijn. Daar heb ik nog steeds geen feedback over gekregen.
Echt bizar. Er komen ook telkens forumleden topics verzieken. De een noemt mij uit het niets een varken, de ander hoopt dat ik terminaal ziek ben, de ander zegt dat mijn moeder dood is.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:35 schreef NaarMensje het volgende:
Geen idee waarom mijn feedback verwijderd wordt, maar dat zal vast ook wel terecht zijn. Net zoals de uitgebreide topic van Jarajoseff die gesloten worden.
Ondertussen moeten we het doen met topic als:
KLB / Niet homosueel zijn
Als jij normale feedback post blijft dat staan.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:35 schreef NaarMensje het volgende:
Geen idee waarom mijn feedback verwijderd wordt, maar dat zal vast ook wel terecht zijn. Net zoals de uitgebreide topic van Jarajoseff die gesloten worden.
Ondertussen moeten we het doen met topics als:
KLB / Niet homosueel zijn
Maar wie dan wel? Ik vraag het zodat ik weet wat ik volgende keer anders kan doen? Topic was niet gelezen, dus is het op basis van titel of lengte tekst gesloten? Hoe kom ik daar achter?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:37 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat je een kloon bent. Dat jij dat zo leest is niet aan mij.
Ik heb die topics niet gesloten, dus ik kan geen zinnig woord over zeggen wat de reden er achter is van de sluiting
Daar zij Topic Reports voor. Als je die maakt zal er gekeken worden en indie nodig actie worden ondernomen.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:38 schreef jarajosefff het volgende:
[..]
Echt bizar. Er komen ook telkens forumleden topics verzieken. De een noemt mij uit het niets een varken, de ander hoopt dat ik terminaal ziek ben, de ander zegt dat mijn moeder dood is.
Het zal wel normaal zijn.
Dan moet ik dat heel vaak doenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:39 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Daar zij Topic Reports voor. Als je die maakt zal er gekeken worden en indie nodig actie worden ondernomen.
Door te kijken wie het topic gesloten heeft en hier navraag te doen bij de betreffende mod.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:39 schreef jarajosefff het volgende:
[..]
Maar wie dan wel? Ik vraag het zodat ik weet wat ik volgende keer anders kan doen? Topic was niet gelezen, dus is het op basis van titel of lengte tekst gesloten? Hoe kom ik daar achter?
Dat durf ik dus niet. Misschien is de moderator tegen mijn naam, omdat ik niet Nederlands ben?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:40 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Door te kijken wie het topic gesloten heeft en hier navraag te doen bij de betreffende mod.
Als bepaalde personen zich vaak schuldig maken aan dat gedrag zal dat effect gaan hebben op hun post rechten.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:40 schreef jarajosefff het volgende:
[..]
Dan moet ik dat heel vaak doen![]()
deze staat er bol van:
KLB / Ik word ziek
Primaquote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:41 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als bepaalde personen zich vaak schuldig maken aan dat gedrag zal dat effect gaan hebben op hun post rechten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |