Beter dan een kat in de zak.quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:06 schreef Mandy040986 het volgende:
Jongens, er zit een hond in m’n tas.
[ afbeelding ]
Dat zei ik ook.quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Beter dan een kat in de zak.
Dat is nog eens leuk boodschappen doenquote:Op vrijdag 29 april 2022 11:06 schreef Mandy040986 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo eenvoudig kan het zijn.quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is nog eens leuk boodschappen doen
A gossiequote:Op vrijdag 29 april 2022 11:06 schreef Mandy040986 het volgende:
[ afbeelding ]
Die blikquote:Op vrijdag 29 april 2022 11:06 schreef Mandy040986 het volgende:
[ afbeelding ]
Bedankt allemaal, jullie zijn lief!quote:Op vrijdag 29 april 2022 07:53 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Beterschap
Kan je afspraak in het ziekenhuis wel doorgaan?
Beterschap nog! Gelukkig toch geen 2 maanden wachten.quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Bedankt allemaal, jullie zijn lief!
Nee, dat kon niet. Ik had om 9.50 een afspraak en had om 7 uur gebeld dat ik ziek was. Ik zou om half 10 teruggebeld worden en toen ik om 9.45 nog niet teruggebeld was, had ik het algemene nummer gebeld, waarna die me doorverbond met de doktersassisente. Ik vroeg of we het via de telefoon af konden handelen, zodat ik niet weer een tijd moest wachten op een nieuwe afspraak. Dat zou ze vragen en dan zou ze contact met me opnemen. Om 10.25 werd ik teruggebeld vanwege de terugbelafspraak (die eigenlijk om 9.30 gepland was), maar die wist nergens van en vond dat ik geduld moest hebben.
Zojuist via de mail een nieuwe afspraak gehad: 30 mei. Dat valt mee, dat is slechts over een maandje.
Uiteindelijk heb ik wel van half 9 tot half 12 een beetje geslapen tussen de telefoontjes door.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Beterschap.quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, dat kon niet. Ik had om 9.50 een afspraak en had om 7 uur gebeld dat ik ziek was. Ik zou om half 10 teruggebeld worden en toen ik om 9.45 nog niet teruggebeld was, had ik het algemene nummer gebeld, waarna die me doorverbond met de doktersassisente. Ik vroeg of we het via de telefoon af konden handelen, zodat ik niet weer een tijd moest wachten op een nieuwe afspraak. Dat zou ze vragen en dan zou ze contact met me opnemen. Om 10.25 werd ik teruggebeld vanwege de terugbelafspraak (die eigenlijk om 9.30 gepland was), maar die wist nergens van en vond dat ik geduld moest hebben.
Zojuist via de mail een nieuwe afspraak gehad: 30 mei. Dat valt mee, dat is slechts over een maandje.
Uiteindelijk heb ik wel van half 9 tot half 12 een beetje geslapen tussen de telefoontjes door.
Ohquote:Op vrijdag 29 april 2022 12:08 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]![]()
Ja maar hij zit al in mijn tas.
Een Shih Tzu. Of een boomertje, ik weet het eigenlijk niet zo goed.quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh![]()
En er is er maar eentje van he![]()
Wat voor ras is hij eigenlijk?
quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Beterschap nog! Gelukkig toch geen 2 maanden wachten.Nee, 1 maand valt me reuze mee. Het is ook fijn dat het in de middag is. Ik zag het vanochtend helemaal niet zitten om 23 minuten op een overstap in het winderige station van Amersfoort te wachten. In de middag is dat wel beter te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:12 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Een Shih Tzu. Of een boomertje, ik weet het eigenlijk niet zo goed.
Goed dat je je rust hebt gepakt, je had het duidelijk nodig. Doe maar lekker kalm aan komende dagenquote:Op vrijdag 29 april 2022 12:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik vind wel eens een kat in een tasquote:Op vrijdag 29 april 2022 11:06 schreef Mandy040986 het volgende:
[ afbeelding ]
Beterschapquote:Op vrijdag 29 april 2022 12:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is dan een leuke miskoop.quote:Op vrijdag 29 april 2022 16:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik vind wel eens een kat in een tas
Storing bij een bepaalde bank?quote:Op vrijdag 29 april 2022 17:44 schreef Strani het volgende:
Kan iemand helpen? Ik kom niet meer op m'n bankrekening en m'n vrienden zeggen hetzelfde probleem te hebben. Toegang geblokkeerd, krijg ik.
Specifiek bij deze :quote:
Ik was ook al aan het zoeken of er ergens een storing wasquote:
quote:Muzikaal het knapst is Diva, in 1998 de prijssong in de uitvoering van Dana International, de eerste drag queen die won. De hitversie was een blikkerige discoknaller, maar The Kik kleedt de song net zo ver uit tot er een smachtend Zuid-Amerikaans volksliedje overblijft.
Het maakt dat The Kik hertaalt Eurovisie meer is dan een vrolijke amuse voor het komende Songfestivalseizoen.
Hoe heb je het gehad?quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:25 schreef Guanabana het volgende:
In Nederland zowat langer onderweg dan het stuk Parijs-Rotterdam, je bent wel meteen weer in Nederlandje hoor.
Als je straks thuiskomt staat je nog een nare verrassing te wachten. Je garage bevat wat minder auto's dan eerstquote:Op vrijdag 29 april 2022 17:44 schreef Strani het volgende:
Kan iemand helpen? Ik kom niet meer op m'n bankrekening en m'n vrienden zeggen hetzelfde probleem te hebben. Toegang geblokkeerd, krijg ik.
Ze stonden daar toch alleen maar "mooi" te zijn.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als je straks thuiskomt staat je nog een nare verrassing te wachten. Je garage bevat wat minder auto's dan eerst
Hier ga ik over een week heenquote:Op vrijdag 29 april 2022 18:45 schreef usagi414 het volgende:
Toch wel fijn dat journalisten weten waar ze over praten.
In een (lovende) recensie over The Kik hertaalt Eurovisie schrijft Stefan Raatgever dit.
[..]
En als mijn geheugen mij niet in de steek laat met "een beetje zin, een beetje tegenzin" omdat je moeder de kaarten had gekocht zonder te overleggen.quote:
Dan weet je dat je weer thuis bentquote:Op vrijdag 29 april 2022 18:25 schreef Guanabana het volgende:
In Nederland zowat langer onderweg dan het stuk Parijs-Rotterdam, je bent wel meteen weer in Nederlandje hoor.
Eerlijk gezegd had ik zelf ook niet zo snel een kaartje gekocht, maar ik laat me verrassenquote:Op vrijdag 29 april 2022 19:04 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En als mijn geheugen mij niet in de steek laat met "een beetje zin, een beetje tegenzin" omdat je moeder de kaarten had gekocht zonder te overleggen.
Maar het album is echt goed.
quote:
Ups en downs, maar dat is waarschijnlijk zo met elke vakantiequote:Op vrijdag 29 april 2022 19:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan weet je dat je weer thuis bentHoe was het?
Fijn dat je het naar je zin hebt gehad en dat je zelfvertrouwen een boost heeft gekregenquote:Op vrijdag 29 april 2022 21:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
Ups en downs, maar dat is waarschijnlijk zo met elke vakantie
Je mag dit vaker doen. Een spreekbeurt houden.quote:Op vrijdag 29 april 2022 21:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
Of, het korte antwoord voor mensen die denken, mens, ga weg met je spreekbeurt:
'ja was leuk!'
Top gedaan meid, een dikke tien!quote:Op vrijdag 29 april 2022 21:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
Ups en downs, maar dat is waarschijnlijk zo met elke vakantie
Negatief:
- Slapen blijft altijd een probleem bij mij. We hadden een bed van 1m40 in een heel klein kamertje. We hadden geboekt via TUI, dom, want eigenlijk leverde dat geen voordeel op en je hebt zelf niet echt in de hand wat voor kamer/bed dat je krijgt. Leermoment voor de volgende keer, gewoon zelf los boeken en een megabed kiezen![]()
Ik heb uiteindelijk na twee matige nachten gevraagd of er wellicht eventueel alsjeblieft nog een kamer vrij was met twee aparte bedden (ik slaap dan gewoon 100x beter) want ik had gezien op de website dat ze die hadden. En warempel, dat was geen probleem! Dus de laatste nacht kregen we nog even een veel chillere kamer.
- Door de vermoeidheid beperkte energie hebben, en het vele lopen, zelfs als je het allemaal zo efficiënt mogelijk plant, en zelfs (juist) als je met de metro gaat (wist van de vorige keer al dat je dan stiekem ook heel veel loopt door die gangen). Allemaal leuk en aardig een citytrip, maar het is (voor ons in ieder geval) niet realistisch om heel de dag in touw te zijn, na het avondeten zijn we wel klaar met alles. Als je dan een klein hok hebt als kamer is dat wel jammer.
Positief:
- In principe (bijna) alles gedaan wat we wilden zien en hadden gepland van tevoren.![]()
- Perfect weer eigenlijk, niet te warm en niet te koud
- Het park vlakbij, dus paar keer lekker kunnen zitten (zo chill die stoeltjes die overal staan) met lunch.![]()
- Superlekker gegeten in een Vietnamees restaurant tegenover het hotel, zo lekker dat we de dag erna maar weer zijn gegaan (en precies hetzelfde besteld ook ik)
- Iedereen was aardig, heb geen stomme Fransen meegemaakt
- Niks van alle rampspoed die ik van tevoren had bedacht is uitgekomen. Ik heb nu al meer zelfvertrouwen gekregen en geleerd dat ik het allemaal prima aankan. Zelfs een nieuwe kamer regelen in een hotelHeb nu het idee om een keer alleen te gaan een paar dagen. Nog nooit eerder gedaan, maar zie het nu wel zitten.
Of, het korte antwoord voor mensen die denken, mens, ga weg met je spreekbeurt:
'ja was leuk!'
Het is erg leukquote:
In mijn eentje Parijsquote:Op vrijdag 29 april 2022 21:18 schreef H_T het volgende:
Weet je al waar je een volgende keer heen zou willen?
quote:Op vrijdag 29 april 2022 21:12 schreef Guanabana het volgende:
- In principe (bijna) alles gedaan wat we wilden zien en hadden gepland van tevoren.
- Perfect weer eigenlijk, niet te warm en niet te koud
- Het park vlakbij, dus paar keer lekker kunnen zitten (zo chill die stoeltjes die overal staan) met lunch.
- Superlekker gegeten in een Vietnamees restaurant tegenover het hotel, zo lekker dat we de dag erna maar weer zijn gegaan (en precies hetzelfde besteld ook ik )
- Iedereen was aardig, heb geen stomme Fransen meegemaakt
- Niks van alle rampspoed die ik van tevoren had bedacht is uitgekomen. Ik heb nu al meer zelfvertrouwen gekregen en geleerd dat ik het allemaal prima aankan. Zelfs een nieuwe kamer regelen in een hotel Heb nu het idee om een keer alleen te gaan een paar dagen. Nog nooit eerder gedaan, maar zie het nu wel zitten.
Het letterlijke hoogtepunt was de Tour Montparnassequote:Op vrijdag 29 april 2022 22:35 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Wat fijn!! Wat was je hoogtepunt van de sightseeing?
Zonder mensen dat is ook wel eens leuk.quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:40 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het letterlijke hoogtepunt was de Tour Montparnasse![]()
Heel gaaf om over heel Parijs uit te kijken en alle landmarks en hotspots en andere plaatsen aan te kunnen wijzen.
En de Eiffeltoren een keer zien vanuit dit straatje was ook mooi: (niet mijn foto)
[ afbeelding ]
Iedereen staat daar natuurlijk zijn Instagramshot te maken.
SPOILER: de molOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oja speaking of which, we liepen 's avonds nog op de Pont Neuf en toen zat daar een groep Nederlandse jongeren dat nummer te zingen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:30 schreef Strani het volgende:
@:Guanabana laat maar weten wanneer je naar Parijs gaat, dan kom ik even Kenny B-en.
Hahaha prachtigquote:Op vrijdag 29 april 2022 23:49 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oja speaking of which, we liepen 's avonds nog op de Pont Neuf en toen zat daar een groep Nederlandse jongeren dat nummer te zingen.
Dat Strani je achtervolgt en zingt "Praat Nederlands met me. Even Nederlands met me.."quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:50 schreef Guanabana het volgende:
En wat moet ik verstaan onder Kenny B-en?
quote:Op zaterdag 30 april 2022 05:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Waarom ben ik nu al wakker?
Mooie tijd, ik had er voor getekend vandaagquote:Op zaterdag 30 april 2022 05:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Waarom ben ik nu al wakker?
Gelukkig wel weer in slaap gevallen, en jij?quote:Op zaterdag 30 april 2022 06:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jij bent ookal vroeg wakker.
Dat is dan wel weer lekker, dat lukt mij zelden dat ik dan weer in slaap val.quote:Op zaterdag 30 april 2022 09:24 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Gelukkig wel weer in slaap gevallen, en jij?
Dat ook nogquote:Op zaterdag 30 april 2022 08:32 schreef Cee het volgende:
Twee weken ouderwets nerveuzen en panieken, zin in!
Ja, ik ook tot 9 uur uiteindelijk.quote:Op zaterdag 30 april 2022 09:24 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Gelukkig wel weer in slaap gevallen, en jij?
Ai. Een markant man een verlies voor de voetbalwereld.quote:Op zaterdag 30 april 2022 16:16 schreef Meridiaan het volgende:
Inmiddels schijnt Raiola toch écht overleden te zijn.
Wie zijn je parels?quote:Op zaterdag 30 april 2022 16:24 schreef Evenstar het volgende:
Pff, door emigratie, ziekte, drukte, vakanties etc. had ik nog lang niet alles geluisterd. Kom er nu pas aan toe, maar wat een hoop ellende zit er in semi-final 2 zeg. Wow. Heb nu alles wel een paar keer geluisterd, maar ik vind het een behoorlijk zwak jaartje met een paar pareltjes.
Ik kan echt genieten van Moldavië. Zweden heeft een heel goed nummer, Finland is leuk, Noorwegen zit meteen in je hoofd om er nooit meer uit te gaan. IJsland en Litouwen zijn stylish. Stem van Estland is heerlijk. Oekraïne en Frankrijk zijn uniek.quote:
Oeh! Laat even weten hoe het was.quote:Op zaterdag 30 april 2022 18:16 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik ben op weg naar t concert van Dadi in de Melkweg.
Ja ben benieuwd. Had kaartjes cadeau gedaan aan een vriendin die toen vanwege gezondheidsredenen niet mee kon naar Ahoy.quote:Op zaterdag 30 april 2022 18:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Oeh! Laat even weten hoe het was.Hij treedt hier woensdag op en ik twijfel of ik ga, ik denk ach waarom niet, maar zo druk met al die repetities bijhouden en zo.
Gaaf! Enjoy!quote:Op zaterdag 30 april 2022 18:16 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik ben op weg naar t concert van Dadi in de Melkweg.
Och, zieltjequote:Op zaterdag 30 april 2022 19:39 schreef AgnesGru het volgende:
Mijn kat vindt ineens de blikjes gourmet mousse niet meer zo lekker, hij vindt zichzelf natuurlijk ook ontzettend zielig nu.
quote:Op zaterdag 30 april 2022 20:07 schreef Arizona het volgende:
We wandelden langs deze ultieme schattigheid![]()
[ afbeelding ]
Onze kat heeft het nog niet met zijn brokjes gehad, maar wel met zijn snacks.quote:Op zaterdag 30 april 2022 19:39 schreef AgnesGru het volgende:
Mijn kat vindt ineens de blikjes gourmet mousse niet meer zo lekker, hij vindt zichzelf natuurlijk ook ontzettend zielig nu.
Ik zat net de Musical Awards te kijkenquote:Op zaterdag 30 april 2022 13:42 schreef Meridiaan het volgende:
Voor alle musicalfans: Les Mis speelt langer in Carré volgend jaar
https://www.nu.nl/cultuur(...)n-theater-carre.html
quote:Op zaterdag 30 april 2022 19:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Och, zieltje
Had Luuc een paar maanden terug ook. Lustte hij opeens zijn reguliere brokjes niet meer. Hij had één keer wat brokjes van een ander merk gehad en sindsdien eet hij geen hap meer van zijn oude merk
Geweldige beesten zijn het tochquote:Op zaterdag 30 april 2022 20:23 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Onze kat heeft het nog niet met zijn brokjes gehad, maar wel met zijn snacks.
Ken je de filmversie al wel? Live in het theater heb ik hem ook nog niet gezien (maar daar wil ik volgend jaar verandering in brengen) maar de filmversie heb ik al wel een paar keer gezienquote:Op zaterdag 30 april 2022 20:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik zat net de Musical Awards te kijkenHeb Les Mis nog nooit gezien, denk dat ik hier wel heen wil
Kwestie van eerst even zeker weten dat er geen lekkerder eten komtquote:Op zaterdag 30 april 2022 21:01 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
[..]
Geweldige beesten zijn het toch
Meneer heeft zich inmiddels bedacht en het toch maar opgegeten
Ik ga er ook heen denk ikquote:Op zaterdag 30 april 2022 20:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik zat net de Musical Awards te kijkenHeb Les Mis nog nooit gezien, denk dat ik hier wel heen wil
Musicals zijn altijd zo duur... Nja staan ook veel mensen op zo'n podium natuurlijk. Maar meestal wacht ik op aanbiedingen, van t AD ofzo.quote:
Goedkoper dan naar een ander land moeten reizen om hem daar te zienquote:
Super! Heb een kaartje gekocht. Ga ik Dadi gewoon hier 5 minuten verderop meemaken over een paar dagen, zin in!quote:Op zondag 1 mei 2022 00:04 schreef egeltje1985 het volgende:
Het was erg tof! Dadi dus. Net alsof je bij een persoonlijke jam-sessie bent.
Hoogtepunten: z'n vrolijke geklets, goede zang, t Asten van een biertje waarop t publiek 'adtje voor de sfeer' inzette waar ie dan terplekke een soort remix van maakte en z'n slow cover van boom, boom, boom,boom van de Vengaboys.
En hij vertelde dat ie blij was dat ie 10 years nu live kon spelen. Ik werd er in ieder geval heel erg vrolijk van allemaal.
Wel een risico als je hem echt heel graag wil zien, want het kan gebeuren dat die aanbieding er niet komt en de show tussendoor uitverkoopt. Wil je maar 1 kaartje (misschien twee) en ben je flexibel qua data dan is er al veel meer mogelijkquote:Op zondag 1 mei 2022 00:12 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Musicals zijn altijd zo duur... Nja staan ook veel mensen op zo'n podium natuurlijk. Maar meestal wacht ik op aanbiedingen, van t AD ofzo.
Nederlandse cast jaquote:Op zondag 1 mei 2022 00:16 schreef Guanabana het volgende:
Oh en ze spelen dan natuurlijk de Nederlandse versie? Ik zat even met het origineel in mijn hoofd omdat ik die muziek weleens luister.
Nou laat dan allemaal maar.*laat alles vallen*
Hij deed het prima als Gaston, tot hij halverwege de tweede helft vervangen moest worden bij de show waar ik bij wasquote:Op zondag 1 mei 2022 00:19 schreef Guanabana het volgende:
Freek Bartels als Javert vind ik ook nogal apart.
Oja die moet ik nog kijken.quote:Op zondag 1 mei 2022 00:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Nederlandse cast jaBij de Musical awards zat er een voorproefje in de show
Oh waarom was dat?quote:Op zondag 1 mei 2022 00:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Hij deed het prima als Gaston, tot hij halverwege de tweede helft vervangen moest worden bij de show waar ik bij was
Dat werd er in de zaal niet bij verteld. De show werd gestopt met de melding dat Gaston vervangen moest worden en 10-15 minuten later konden we weer verder. Het vermoeden van mijn groep was dat hij acuut over z'n nek was gegaan, maar we weten niet of dat kloptquote:
Owja bij book of Mormon zat ik gewoon lekker bovenin, viel t ook nog wel mee. Maar die heb ik idd wel meteen gekocht.quote:Op zondag 1 mei 2022 00:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Wel een risico als je hem echt heel graag wil zien, want het kan gebeuren dat die aanbieding er niet komt en de show tussendoor uitverkoopt. Wil je maar 1 kaartje (misschien twee) en ben je flexibel qua data dan is er al veel meer mogelijkVoor mijn tweede bezoek aan Book of Mormon dit jaar kon ik een ticket kopen voor een losse plaats en was ik voor ongeveer 30 euro klaar, dat was toch aanmerkelijk goedkoper dan de 70 euro van een paar weken eerder. Je hebt alleen minder keus en op die manier is het onmogelijk om met een groep naast elkaar te zitten. Hoe dan ook: 100 euro voor golden circle vind ik erg gortig
Het dure kaartje voor Mormon was op de begane grond maar redelijk aan de zijkant, het goedkope kaartje op het balkon maar wel rechter tegenover het podium. Verder weg en rechter beviel mij beter, en dan was het nog goedkoper ookquote:Op zondag 1 mei 2022 00:31 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Owja bij book of Mormon zat ik gewoon lekker bovenin, viel t ook nog wel mee. Maar die heb ik idd wel meteen gekocht.
Woopwoop! In Tivoli toch?quote:Op zondag 1 mei 2022 00:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Super! Heb een kaartje gekocht. Ga ik Dadi gewoon hier 5 minuten verderop meemaken over een paar dagen, zin in!
Ja daar zat ik ook idd, wel hoog maar goed zicht. En was toch al m'n tweede keer.quote:Op zondag 1 mei 2022 00:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Het dure kaartje voor Mormon was op de begane grond maar redelijk aan de zijkant, het goedkope kaartje op het balkon maar wel rechter tegenover het podium. Verder weg en rechter beviel mij beter, en dan was het nog goedkoper ook
Ik heb ooit Hans Liberg in Carré gezien en ben toen bewust zo hoog mogelijk in de zaal gaan zitten. Dat vond ik er altijd supervet uitzien op tv en wilde ik wel eens meemakenquote:Op zondag 1 mei 2022 00:34 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja daar zat ik ook idd, wel hoog maar goed zicht. En was toch al m'n tweede keer.
Met jezelf schuldig voelen help je haar niet, hoe begrijpelijk het ook is. Dan kan je beter proberen haar nu zo goed mogelijk te helpen, en ik twijfel er niet aan dat je dat gaat doen. En ik ga natuurlijk voor jullie duimenquote:Op zondag 1 mei 2022 00:37 schreef BillDauterive het volgende:
Mijn moeder moet weer naar het ziekenhuis, ik heb haar aangestoken. Gelukkig lijkt het niet zo erg en was het een twijfelgeval of ze wel of niet moest, maar omdat haar saturatie te snel naar beneden gaat, nemen ze haar toch mee.
Mijn oom komt zo langs om even bij haar te blijven, zodat ze niet alleen is bij de spoed eisende hulp. Ik voel me schuldig dat ik haar heb aangestoken en dat ik mijn oom opzadel om haar even bij te staan, maar ja, het kan niet anders.
Ondertussen heb ik wel genoeg kleding en dergelijke gepakt zodat ik de komende dagen niet per se langs hoef te komen.
Oh wat rotquote:Op zondag 1 mei 2022 00:37 schreef BillDauterive het volgende:
Mijn moeder moet weer naar het ziekenhuis, ik heb haar aangestoken. Gelukkig lijkt het niet zo erg en was het een twijfelgeval of ze wel of niet moest, maar omdat haar saturatie te snel naar beneden gaat, nemen ze haar toch mee.
Mijn oom komt zo langs om even bij haar te blijven, zodat ze niet alleen is bij de spoed eisende hulp. Ik voel me schuldig dat ik haar heb aangestoken en dat ik mijn oom opzadel om haar even bij te staan, maar ja, het kan niet anders.
Ondertussen heb ik wel genoeg kleding en dergelijke gepakt zodat ik de komende dagen niet per se langs hoef te komen.
quote:
Ah leuke zaal altijd vind ik dat.quote:Op zondag 1 mei 2022 01:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Nope, hier in Tilburg! Eerste twee letters goed.
Wat rot, beterschap voor je moeder! Je schuldig voelen is nergens voor nodig, dit gebeurt gewoon.quote:Op zondag 1 mei 2022 00:37 schreef BillDauterive het volgende:
quote:Op zondag 1 mei 2022 09:53 schreef Arizona het volgende:
Ik heb superlang geslapen na mijn inspannende wandeling van gisteren.
Mijn linkerheup en bil en lies doen weer vreselijk zeer, dat is wel jammer.
Ik heb niks teruggelezen, en dit zie ik dan ook als een sterkte wens aan de bil van Arizona.quote:
Lees toch maar even terug, de moeder van Bill ligt in het ziekenhuisquote:Op zondag 1 mei 2022 10:54 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb niks teruggelezen, en dit zie ik dan ook als een sterkte wens aan de bil van Arizona.
Hoe is het met jou? Niet meer van die hevige pijn gehad? Dinsdag moet je onder het mes toch?quote:Op zondag 1 mei 2022 11:49 schreef Fred_B het volgende:
Sterkte @:billdauterive ! Het zit je even niet mee
Ja, ik heb nu weinig klachten. Het herstel is een week ongeveer, waarbij het vooral rustig aan doen is. Dus normaliter moet het ESF vanaf de bank volgen geen probleem wordenquote:Op zondag 1 mei 2022 11:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hoe is het met jou? Niet meer van die hevige pijn gehad? Dinsdag moet je onder het mes toch?
Hoelang is de verwachte hersteltijd daarna? Met andere woorden, kun je veel van de rehearsels kijken?
Nee, het was geen fijne week. Aan de andere kant heb ik vandaag weer eens redelijk goed geslapen en heb ik vanavond nog kippensoep.quote:Op zondag 1 mei 2022 11:49 schreef Fred_B het volgende:
Sterkte @:billdauterive ! Het zit je even niet mee
Hoezo "Lekker je eigen ding doen" . Alsof er iets leukers bestaat dan in Twente zijnquote:Op zondag 1 mei 2022 12:44 schreef Momo het volgende:
Zo terug van een weekendje familiebezoekjes in twente, nu weer lekker mijn eigen ding doen.
quote:Op zaterdag 30 april 2022 23:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Ken je de filmversie al wel? Live in het theater heb ik hem ook nog niet gezien (maar daar wil ik volgend jaar verandering in brengen) maar de filmversie heb ik al wel een paar keer gezien
Waarom?quote:Op zondag 1 mei 2022 00:19 schreef Guanabana het volgende:
Freek Bartels als Javert vind ik ook nogal apart.
En niet alleen op NPO2 maar een uur later ook op NPO1 bij het Concert for Change.quote:Op zondag 1 mei 2022 13:48 schreef TLC het volgende:
Jamala vanavond te gast bij College Tour, lijkt me wel interessant om te zien
Zomaar ff n tv tip
Dat is in mijn beleving meer een rol voor een oudere man? Ik denk nu even aan Russell Crowe in de film. Ik zie Freek Bartels daar niet bijquote:
quote:Had Lisa del Bo in 1992 het Songfestival kunnen winnen? “Nummer waar Ierland mee gewonnen heeft, had Johnny Logan aan mij beloofd”
In 1996 trok Lisa del Bo (60) naar het Songfestival met haar hit ‘Liefde is een kaartspel’. De zangeres eindigde toen met slechts 22 punten op een gedeelde zestiende plaats, van in totaal 23 deelnemers. Maar met een beetje geluk had del Bo tijdens de editie van 1992 wél kunnen winnen.
In 1992 werd Ierland uitgeroepen tot winnaar van het Songfestival. Het was toen Linda Martin die won met het nummer ‘Why Me?’. Alleen was de song in kwestie eigenlijk voor Lisa del Bo bedoeld. Dat vertelde de zangeres in een interview met De Zondag. Johnny - Mister Eurovision - Logan had het winnende nummer namelijk “per ongeluk” weggeschonken aan Martin. “Ik heb dat nooit eerder aan iemand verteld, maar nu mag het wel geweten zijn.”
Met een door Johnny Logan geschreven nummer hadden de kansen van Lisa del Bo inderdaad misschien iets groter geweest. Logan is namelijk de enige artiest die het Eurovisiesongfestival drie keer gewonnen heeft. 42 jaar geleden won de zanger het Songfestival met ‘What’s Another Year’. Een prachtprestatie die hij met gemak overdeed met zijn zelfgeschreven song ‘Hold Me Now’ in 1987 in Brussel en met ‘Why Me’, vertolkt door Linda Martin, in 1992.
https://www.hln.be/muziek(...)ij-beloofd~ac3b88f0/
Maar Jean Valjean is ook heel jong dus dan klopt het misschien wel weerquote:Op zondag 1 mei 2022 15:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat is in mijn beleving meer een rol voor een oudere man? Ik denk nu even aan Russell Crowe in de film. Ik zie Freek Bartels daar niet bij
Hier worden zestigers dan wel weer door zestigers gespeeldquote:Op zondag 1 mei 2022 17:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Maar Jean Valjean is ook heel jong dus dan klopt het misschien wel weer![]()
Deze casting is nog gekker, allemaal dertigers als bejaarden![]()
Er wordt hier op 14 mei een Solar Exclipse party georganiseerd, maar weet nog niet of ik ga.quote:Op zondag 1 mei 2022 14:51 schreef NailQueen het volgende:
Zijn er nog bepaalde feestjes in de buurt?
Ik kijk thuis, met dochter. Die dan middenin haar eindexamens zitquote:Op zondag 1 mei 2022 14:51 schreef NailQueen het volgende:
Volgens mij heb ik al een keer gevraagd maar misschien zijn er nu al meerdere plannen. Hoe gaan jullie het songfestival kijken? Zijn er nog bepaalde feestjes in de buurt?
Helaas zijn bij mij in de buurt geen esf-feestjes meer. Dus dat wordt weer bij mijn ouders op de bank.
Die zijn niet zo'n grote fan als ik, maar vorig jaar was het best gezellig
Oja dat leek me best grappigquote:Op zondag 1 mei 2022 18:02 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Hier worden zestigers dan wel weer door zestigers gespeeld
Leuke serie.
Hier lees ik denk ik overheenquote:Op zondag 1 mei 2022 17:15 schreef usagi414 het volgende:
Ik zei het van de week ook al maar toch fijn als journalisten weten waar ze over schrijven als het om het Songfestival gaat.
Er mist een klein detail.
[..]
In 1992 kon België geen Engelstalig nummer insturen.quote:
Oja duhquote:Op zondag 1 mei 2022 18:29 schreef usagi414 het volgende:
[..]
In 1992 kon België geen Engelstalig nummer insturen.
Dus "Why me" had in deze uitvoering nooit de Belgische inzending kunnen zijn.
"Pourquoi moi" of "Waarom ik" misschien wel maar dan was het niet hetzelfde nummer.
Katten zijn rare beesten. Die van mij hebben ineens de theepot gevonden.quote:Op zondag 1 mei 2022 19:33 schreef AgnesGru het volgende:
Het blikje gourmet werd in een keer goed gekeurd vandaag
De andere topics in dit subforum zijn nu wat drukker. Buiten het songfestivalseizoen wordt songfestivalnieuws nog wel eens hier geplaatst, maar nu minder.quote:Op zondag 1 mei 2022 19:29 schreef Guanabana het volgende:
Rustig hier laatste tijdWe doen al ruim twee dagen over vier pagina's.
Ja, geweldig vind ik datquote:Op zondag 1 mei 2022 19:41 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Katten zijn rare beesten. Die van mij hebben ineens de theepot gevonden.
Er is water en melk. Maar toch is de theepot beter.
Wat naar, probeer je niet schuldig te voelen, hoe moeilijk ookquote:Op zondag 1 mei 2022 00:37 schreef BillDauterive het volgende:
Het is wel een theepot waarvan het dekseltje niet kapot wil gaan.quote:Op zondag 1 mei 2022 20:07 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ja, geweldig vind ik dat
Heb je zo'n bijzondere theepot?
Hier kunnen ze er ook wat van, naast het voer hebben we een drinkfontein. Echter willen ze dat water eigenlijk niet meer, ze drinken liever water uit een bakje wat in de tuin staat (waar ook zand en blaadjes in zitten) en de gourmet kat drinkt ook graag uit de sloot hier vlakbij
Ik denk dat Lisa dan met haar zwoele braderiestem iets als “Wááháárom” had gezongen.quote:Op zondag 1 mei 2022 18:29 schreef usagi414 het volgende:
[..]
In 1992 kon België geen Engelstalig nummer insturen.
Dus "Why me" had in deze uitvoering nooit de Belgische inzending kunnen zijn.
"Pourquoi moi" of "Waarom ik" misschien wel maar dan was het niet hetzelfde nummer.
SPOILER: De MolOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 mei 2022 21:51 schreef Hamlapjes het volgende:
Doeme jongensSPOILER: De MolOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Aan het eind van de ochtend heb ik even gebeld, maar dat werd haar al snel te veel. Ze ligt in het ziekenhuis, is verplaatst naar een vierpersoonskamer waarbij iedereen griep heeft. Voor de rest weet ik niet veel, want ik kan er zelf nog niet heen. Mijn oom is er tot iets na half vier vannacht gebleven en vandaag had ze nog geen bezoek.quote:Op zondag 1 mei 2022 20:09 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Wat naar, probeer je niet schuldig te voelen, hoe moeilijk ook
Hoe is het nu met je moeder? Viel het een beetje mee op de SEH?
quote:Op zondag 1 mei 2022 21:51 schreef Hamlapjes het volgende:
Doeme jongensSPOILER: De MolOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had vandaag de laatste dag van een groot project en zat al een paar dagen met One day more in m'n hoofdquote:Op zondag 1 mei 2022 13:58 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Gisteren maar weer nog eens gekeken.
In m'n hoofd was die film een jaar of drie, vier oud. Is al tien jaar![]()
Javert zingt wel iets over dat hij al zoveel jaar achter Valjean aan zit, wat je niet gaat redden als je 25 bent. Ik weet niet uit m'n hoofd hoeveel jaar dat is, maar er zou wel min of meer een minimumleeftijd aan vast moeten zittenquote:Op zondag 1 mei 2022 15:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat is in mijn beleving meer een rol voor een oudere man? Ik denk nu even aan Russell Crowe in de film. Ik zie Freek Bartels daar niet bij
quote:
Zondagavond om half 10quote:
Ja maar moeten we het dan allemaal maar annuleren omdat jij het te laat vindt?quote:
Gewoon wat vroeger, zodat het om een normale tijd is.quote:Op maandag 2 mei 2022 08:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar moeten we het dan allemaal maar annuleren omdat jij het te laat vindt?
Ik zit dan gewoon in de kroeg hoor
Ja maar in Miami is het dan 3:30, da's een redelijk normale tijd. Je zou natuurlijk ook gewoon naar de VS kunnen gaan dit weekend zodat je het alsnog op een normale tijd kan zien.quote:Op maandag 2 mei 2022 08:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewoon wat vroeger, zodat het om een normale tijd is.
Niet schuldig voelen hoorquote:Op zondag 1 mei 2022 22:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Aan het eind van de ochtend heb ik even gebeld, maar dat werd haar al snel te veel. Ze ligt in het ziekenhuis, is verplaatst naar een vierpersoonskamer waarbij iedereen griep heeft. Voor de rest weet ik niet veel, want ik kan er zelf nog niet heen. Mijn oom is er tot iets na half vier vannacht gebleven en vandaag had ze nog geen bezoek.
Ik hoop dat ik morgen langs kan
Oei, ja sterkte inderdaad @BillDauterive en inderdaad is het echt niet nodig om je schuldig te voelen hierover, zoiets kan je echt niet controleren. Als dat kon, dan had het de wereld heel wat gedoe gescheeld.quote:Op maandag 2 mei 2022 08:57 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Niet schuldig voelen hoor![]()
Echt naarhopelijk gaat het snel beter, heel veel sterkte
15:30 is te laat natuurlijk, 14:00 uur is normale tijd voor start van een race.quote:Op maandag 2 mei 2022 08:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar in Miami is het dan 3:30, da's een redelijk normale tijd. Je zou natuurlijk ook gewoon naar de VS kunnen gaan dit weekend zodat je het alsnog op een normale tijd kan zien.
Ik moet wel weer 5 dagen werken deze week, maar ik had vorige week dan een extra kort weekje.quote:Op maandag 2 mei 2022 09:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nog 3 dagen voor het volgende weekend![]()
Ja ik ben ambtenaar en 5 mei vrij
Maar in Europa beginnen de races ook al een tijd lang om 15 uurquote:Op maandag 2 mei 2022 09:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
15:30 is te laat natuurlijk, 14:00 uur is normale tijd voor start van een race.
Mede ambtenaar en de vrijdag ook vrij genomenquote:Op maandag 2 mei 2022 09:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nog 3 dagen voor het volgende weekend![]()
Ja ik ben ambtenaar en 5 mei vrij
Ja, daar ben ik het ook niet mee eens.quote:Op maandag 2 mei 2022 09:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar in Europa beginnen de races ook al een tijd lang om 15 uur
Ik heb het geluk dat ik altijd vrijdag vrij ben, werk 4x9 met de vrijdag als vaste dagquote:Op maandag 2 mei 2022 09:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mede ambtenaar en de vrijdag ook vrij genomen
Jij wil gewoon dat ze aanvoelen wanneer jij die dag zin hebt om te gaan kijken en dat ze dan precies beginnenquote:Op maandag 2 mei 2022 09:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik het ook niet mee eens.
Ik geef niets om Formule 1 maar ik zou nu best een weekje naar Florida willen, lijkt me heerlijkquote:Op maandag 2 mei 2022 08:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar in Miami is het dan 3:30, da's een redelijk normale tijd. Je zou natuurlijk ook gewoon naar de VS kunnen gaan dit weekend zodat je het alsnog op een normale tijd kan zien.
Als dat zou kunnen.quote:Op maandag 2 mei 2022 09:59 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jij wil gewoon dat ze aanvoelen wanneer jij die dag zin hebt om te gaan kijken en dat ze dan precies beginnen
'Arizona naar Florida' lijkt me een constructie die alleen kan aan het einde van een ietwat fout gelopen ronde van Per Seconde Wijzer.quote:Op maandag 2 mei 2022 10:14 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen medeforummers
Ik ben weer aan het werk na mijn vijfdaagse weekend, ik heb wel wat problemen met de motivatie![]()
Deze week weer een normale 28-urige werkweek. Geen vrij op 5 mei helaas.
[..]
Ik geef niets om Formule 1 maar ik zou nu best een weekje naar Florida willen, lijkt me heerlijk
Beterschap voor je man, hopelijk wordt hij niet al te ziek!quote:Op maandag 2 mei 2022 10:36 schreef Yesse het volgende:
Shit. Man is woensdag teruggekomen van een werkreis waar een collega ziek was. Aangezien collega koorts had gehad en man keelpijn had heb ik hem toen eerst een coronatest laten doen (better safe than sorry) voordat hij naast me in bed mocht gaan liggen haha. Die was duidelijk negatief, goede controlestreep en verder helemaal wit. Verder wel verkouden maar minder heftig dan zijn gebruikelijke verkoudheden. Nu kreeg hij vandaag toch een mail dat meerdere collega's corona blijken te hebben en is ook zijn test positief... En de kans dat ik de dans ontloop is natuurlijk heel klein aangezien we na de negatieve test gewoon normaal hebben gedaan.![]()
Zo zie je maar. Kun je zelf zo voorzichtig zijn, je kunt ook pech hebben.
quote:Op maandag 2 mei 2022 10:36 schreef Yesse het volgende:
Shit. Man is woensdag teruggekomen van een werkreis waar een collega ziek was. Aangezien collega koorts had gehad en man keelpijn had heb ik hem toen eerst een coronatest laten doen (better safe than sorry) voordat hij naast me in bed mocht gaan liggen haha. Die was duidelijk negatief, goede controlestreep en verder helemaal wit. Verder wel verkouden maar minder heftig dan zijn gebruikelijke verkoudheden. Nu kreeg hij vandaag toch een mail dat meerdere collega's corona blijken te hebben en is ook zijn test positief... En de kans dat ik de dans ontloop is natuurlijk heel klein aangezien we na de negatieve test gewoon normaal hebben gedaan.![]()
quote:Op maandag 2 mei 2022 10:36 schreef Yesse het volgende:
Hier ook.quote:Op maandag 2 mei 2022 10:43 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat je pas een paar dagen na klachten positief test.
Maar mijn ervaring is óók dat je samen in een huis kan leven en elkaar niet besmet (ik had corona maar mijn vriend kreeg het niet), dus dat kan ook gewoon! Hoop dat jij het alsnog niet krijgt
Ja voelt oneerlijk dan hèquote:Op maandag 2 mei 2022 10:47 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hier ook.
Ik kreeg Corona, terwijl ik alleen één keer verf heb gehaald. Meneer Sjors had niks, terwijl hij continue rondreist voor z’n werk
Ik ook niet.quote:Op maandag 2 mei 2022 10:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja voelt oneerlijk dan hèMijn vriend had ook meer sociale contacten op dat moment, terwijl ik huismus ben, en ik kreeg het wel en hij niet.
Snap nog steeds niet helemaal waar ik het opgelopen heb
Bizar he, toen ik corona kreeg was ik alleen aantal keer naar het ziekenhuis en supermarkt geweest. Mijn vriend alleen naar de supermarkt en toch allebei besmet (weten niet wie het als eerste heeft opgelopen). Mijn beste vriendin werkt op de SEH, haar man en kids hebben wel corona gehad en zij test gewoon iedere keer negatief .quote:Op maandag 2 mei 2022 10:47 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hier ook.
Ik kreeg Corona, terwijl ik alleen één keer verf heb gehaald. Meneer Sjors had niks, terwijl hij continue rondreist voor z’n werk
quote:Op maandag 2 mei 2022 10:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Beterschap voor je man, hopelijk wordt hij niet al te ziek!
Je hebt echt nog wel kans dat je niet ziek wordt. New Mexico en ik hebben beide ook geen Corona gekregen terwijl wij normaal met besmette dochter samenleefden. Ik heb ook nog geknuffeld met destijds besmette moeder en tante, ook zelf niet besmet geraakt.
Hopen maar. We gaan nu alsnog gewoon extra opletten. En zelf blijf ik even weg van kantoor en ouders/andere mensen. Ik zou het rot vinden als ik per ongeluk toch anderen zou besmetten. Ook al weet ik dat dat niet de huidige richtlijn isquote:Op maandag 2 mei 2022 10:43 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat je pas een paar dagen na klachten positief test.
Maar mijn ervaring is óók dat je samen in een huis kan leven en elkaar niet besmet (ik had corona maar mijn vriend kreeg het niet), dus dat kan ook gewoon! Hoop dat jij het alsnog niet krijgt
Beterschap voor je manquote:Op maandag 2 mei 2022 10:36 schreef Yesse het volgende:
Dat had mijn man dus ookquote:Op maandag 2 mei 2022 11:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb intussen al ruim een week last van een hoestje dat niet over wil gaan. Gelukkig al wel zo dat mijn neus niet meer verstopt zit en ik ook geen keelpijn meer heb, dus er zit wel verbetering in, maar nadat ik de eerste klachten had en een zelftest gedaan had, die negatief was, geen test meer gedaan.
Ik kan ook niet meer testen, want ik heb geen zelftests meer.quote:Op maandag 2 mei 2022 11:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat had mijn man dus ookMaar die test nu dus wel positief
Mijn ouders hadden het 2 weken geleden ook op deze manier maar die kunnen nu niet meer alsnog testen want die hebben al geen klachten meer
quote:Op maandag 2 mei 2022 11:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kan ook niet meer testen, want ik heb geen zelftests meer.
Beterschap voor je man! Wie weet gaat het meevallen, wat Arizona (en Guana en George) ook al zeggen. Het is misschien wel handig als je alvast wat extra boodschappen in huis haalt, zodat je daar niet mee zit, mocht je toch ziek worden.quote:Op maandag 2 mei 2022 10:36 schreef Yesse het volgende:
Ik ga die dingen toch niet kopen.quote:
Ja goede tip, moest sowieso nog even langs maar het is wel handig om het even te halen. Gelukkig mag man wel weer weg in het geval hij weer beter is en ik onverhoopt ziek zou zijn dus het is denk ik max tot vrijdag. Maar dan is het wel handig om wat meer te hebben.quote:Op maandag 2 mei 2022 11:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Beterschap voor je man! Wie weet gaat het meevallen, wat Arizona (en Guana en George) ook al zeggen. Het is misschien wel handig als je alvast wat extra boodschappen in huis haalt, zodat je daar niet mee zit, mocht je toch ziek worden.
Ik moest nadenken en vervolgens nog typen wat voor reactie ik zou geven op het luchtalarm.quote:Op maandag 2 mei 2022 13:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
1 minuut en 5 seconden te laat Luctor, ben jij nou een Nederlander?
Oké het is je vergevenquote:Op maandag 2 mei 2022 13:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moest nadenken en vervolgens nog typen wat voor reactie ik zou geven op het luchtalarm.
Dan leg je die twee toch gewoon terug.quote:Op maandag 2 mei 2022 13:22 schreef Yesse het volgende:
Ik ben dom...Pringles waren in de aanbieding bij Lidl: 4 bussen voor ¤ 6,-. Vroeger had je nog wel aanbiedingen rond de ¤ 1,- per bus maar die heb ik al heel lang niet meer gezien. Dus ik dacht: ach ik neem 4 busjes mee. Maar tijdens het pakken van de bussen bleef de 6 hangen en heb ik 6 bussen gepakt i.p.v. de 4. 2 bussen was ¤ 3,50 maar dat vind ik niet goedkoop meer.
Was het leven maar zo simpel! Maar daar ging het dus volgens mij mis, dat ze dacht dat ze er 6 moest nemen voor de aanbieding in plaats van 4.quote:Op maandag 2 mei 2022 13:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan leg je die twee toch gewoon terug.
Ah, ik begin het te snappen.quote:Op maandag 2 mei 2022 13:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Was het leven maar zo simpel! Maar daar ging het dus volgens mij mis, dat ze dacht dat ze er 6 moest nemen voor de aanbieding in plaats van 4.
Nu zit @:Yesse met veel te dure pringlesIk zou er extra lang op kauwen als ik jou was
Exact. Ik kwam er thuis pas achter dat ik het verkeerde aantal had meegenomenquote:Op maandag 2 mei 2022 13:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Was het leven maar zo simpel! Maar daar ging het dus volgens mij mis, dat ze dacht dat ze er 6 moest nemen voor de aanbieding in plaats van 4.
Nu zit @:Yesse met veel te dure pringlesIk zou er extra lang op kauwen als ik jou was
Geluncht natuurlijkquote:Op maandag 2 mei 2022 13:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat heb ik afgelopen twee uur eigenlijk uitgevoerd.
Het gaat hier ook niet denderend qua concentratie en motivatiequote:Op maandag 2 mei 2022 13:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat heb ik afgelopen twee uur eigenlijk uitgevoerd.
Ik ben in de lunchpauze naar de supermarkt gewandeld, ook superbelangrijk want de koffiemelk was opquote:
Jep. Hier nog zo een. En bij alles denk ik "is dit corona?"quote:Op maandag 2 mei 2022 14:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben in de lunchpauze naar de supermarkt gewandeld, ook superbelangrijk want de koffiemelk was open vaak fris ik wel op van een wandeling. Maar ik plofte nu weer net zo duf als daarvoor achter mijn bureau
Ik was vanmorgen best goed van start gegaan, maar ik heb nu wel zo'n beetje alles alweer af.quote:Op maandag 2 mei 2022 14:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het gaat hier ook niet denderend qua concentratie en motivatie. Gisteren was ik lichamelijk moe, vandaag geestelijk, want slecht geslapen. Mijn dochter was uit en ik slaap gewoon heel licht tot zij thuis is. En toen ze eenmaal thuis was (2:00 uur) was ik klaarwakker en dacht ik, ships, morgen weer aan het werk en duurde het ruim een uur voordat ik weer in slaap viel.
Wat stom, dus als je alles af hebt en je niets anders kunt doen dan niet-boeiende dingen dan mag je eigenlijk niet schrijven? Ik ben zo blij dat ik geen urenstaat hoef in te vullen, ik ben daar heel slecht inquote:Op maandag 2 mei 2022 14:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik was vanmorgen best goed van start gegaan, maar ik heb nu wel zo'n beetje alles alweer af.
Ik heb ook nog wat dingetjes gedaan die ik eigenlijk niet op een klant kan schrijven, maar op algemeen kunnen ze ook niet.
Oh ja, dat zou ik ook hebbenquote:Op maandag 2 mei 2022 14:16 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jep. Hier nog zo een. En bij alles denk ik "is dit corona?"
Daar ben ik ook heel blij mee. Ik zou dat echt niet kunnen. Soms werk ik heel snel, echt wel sneller dan de gemiddelde werknemer, maar soms ben ik niet vooruit te branden en lummel ik maar wat aan (zoals nuquote:Op maandag 2 mei 2022 14:20 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wat stom, dus als je alles af hebt en je niets anders kunt doen dan niet-boeiende dingen dan mag je eigenlijk niet schrijven? Ik ben zo blij dat ik geen urenstaat hoef in te vullen, ik ben daar heel slecht in
Van mijn corona staat het zo goed als vast. Naar een pubquiz gegaan, vijf dagen later testte 80% van het team positief. Ik was overigens de enige die ook echt klachten had, de rest had nergens last vanquote:Op maandag 2 mei 2022 10:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja voelt oneerlijk dan hèMijn vriend had ook meer sociale contacten op dat moment, terwijl ik huismus ben, en ik kreeg het wel en hij niet.
Snap nog steeds niet helemaal waar ik het opgelopen heb
Ik ben met de lunch voor vlamtosti's gegaan, maar een lekkere tuna melt vind ik een heel goed idee om binnenkort weer eens te makenquote:
Ik kan ook superproductieve dagen hebben en dan later weer een dag dat bijna niets lukt, maar gemiddeld komt het wel goedquote:Op maandag 2 mei 2022 14:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Daar ben ik ook heel blij mee. Ik zou dat echt niet kunnen. Soms werk ik heel snel, echt wel sneller dan de gemiddelde werknemer, maar soms ben ik niet vooruit te branden en lummel ik maar wat aan (zoals nu) . Per saldo doe ik dus echt mijn werk wel, maar ik zou niet weten hoe ik dat moest verantwoorden
.
Dat vind ik ook altijd zo raar. Dat je dan gedurende de dag denkt: wat doe ik eigenlijk? Maar als je dan aan het einde van de dag alles op een rijtje zet dat het wel meevalt. Vooral omdat kleine dingetjes zoals een mailtje afhandelen niet voelt als 'iets doen' maar toch werk is.quote:Op maandag 2 mei 2022 15:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik kan ook superproductieve dagen hebben en dan later weer een dag dat bijna niets lukt, maar gemiddeld komt het wel goedBeetje wat jij ook omschrijft. Op zo'n dag dat niets lukt probeer ik dan ook niet al te veel druk op mezelf te leggen. Dat helpt geen biet, maar het levert wel meer spanning op. En aan het eind van de dag valt het meestal ook wel weer mee hoeveel ik gedaan heb
Ja, of dat je ineens toch wat blijkt te hebben aan wat aanklooien van eerderquote:Op maandag 2 mei 2022 15:07 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat vind ik ook altijd zo raar. Dat je dan gedurende de dag denkt: wat doe ik eigenlijk? Maar als je dan aan het einde van de dag alles op een rijtje zet dat het wel meevalt. Vooral omdat kleine dingetjes zoals een mailtje afhandelen niet voelt als 'iets doen' maar toch werk is.
Wat leuk, gefeliciteerd!quote:Op maandag 2 mei 2022 15:09 schreef MaGNeT het volgende:
@:TheFreshPrince
Gefeliciteerd met je 46e verjaardag!
Je ziet er nog geen dag ouder uit dan 45.
quote:Op maandag 2 mei 2022 15:09 schreef MaGNeT het volgende:
Goed gevondenquote:Op maandag 2 mei 2022 15:15 schreef Guanabana het volgende:
Gefeliciteerd @:TheFreshPrince
[ afbeelding ]
Wij zijn akkoord!quote:Op maandag 2 mei 2022 15:17 schreef Guanabana het volgende:
Akkoorden opgezocht van De Diepte, kan het soortvan spelen nu qua begeleiding.
Trots op je!quote:
Ik word blij van deze gifquote:Op maandag 2 mei 2022 15:13 schreef Arizona het volgende:
[..]Is onze Prins jarig ja?
Van harte gefeliciteerd@:TheFreshPrince !
[ afbeelding ]
Dat is zo fijn aan die zelftesten, dan weet je een beetje hoe het zit. Twee jaar terug had ik ook gedacht dat ik corona had, nu blijkt het gewoon griep te zijn!quote:Op maandag 2 mei 2022 14:16 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jep. Hier nog zo een. En bij alles denk ik "is dit corona?"
Volgens mij is het niet heel moeilijk, maar ik vind het toch knapquote:Op maandag 2 mei 2022 15:17 schreef Guanabana het volgende:
Akkoorden opgezocht van De Diepte, kan het soortvan spelen nu qua begeleiding.
Ik heb niet eens echt klachten, maar omdat man nu wel bewezen corona heeft en wij 5 dagen terwijl hij klachten had gewoon bij elkaar in de buurt zijn geweest ben ik nu extra alert op elk stroef keeltje of snufjequote:Op maandag 2 mei 2022 15:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is zo fijn aan die zelftesten, dan weet je een beetje hoe het zit. Twee jaar terug had ik ook gedacht dat ik corona had, nu blijkt het gewoon griep te zijn!
Haha nee is niet heel moeilijk (maar is hoe moeilijk je het zelf maakt ookquote:Op maandag 2 mei 2022 15:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet heel moeilijk, maar ik vind het toch knap
Oeh een tuna melt is ook zeer smakelijk jaquote:Op maandag 2 mei 2022 14:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben met de lunch voor vlamtosti's gegaan, maar een lekkere tuna melt vind ik een heel goed idee om binnenkort weer eens te maken![]()
Lekker, maar ik ben bij die dingen vaak te ongeduldig en dan heb ik eerst nog een hap koud vlees in de tosti zittenquote:Op maandag 2 mei 2022 19:14 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Oeh een tuna melt is ook zeer smakelijk ja![]()
Hoe was de vlammende tosti?
gefeliciteerd @:TheFreshPrince !!quote:Op maandag 2 mei 2022 15:09 schreef MaGNeT het volgende:
quote:
murpquote:
De repetities zijn net begonnen, volgende week is de echte ESF-weekquote:Op maandag 2 mei 2022 19:37 schreef murp het volgende:
is het eurovisie al bezig? Ik zie op het nieuws sommige dingen voorbijkomen!
aha, bedankt!quote:Op maandag 2 mei 2022 19:42 schreef H_T het volgende:
[..]
De repetities zijn net begonnen, volgende week is de echte ESF-week
Vandaag repeteerde onder andere San Marino en ik denk dat jij dit wel kunt waarderen.quote:Op maandag 2 mei 2022 19:37 schreef murp het volgende:
is het eurovisie al bezig? Ik zie op het nieuws sommige dingen voorbijkomen!
Sluikreclame voor Red Bullquote:Op maandag 2 mei 2022 19:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Vandaag repeteerde onder andere San Marino en ik denk dat jij dit wel kunt waarderen.
[ afbeelding ]
Of deze VPLquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
All I need is muuhuhuhuuurpquote:Op maandag 2 mei 2022 19:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Vandaag repeteerde onder andere San Marino en ik denk dat jij dit wel kunt waarderen.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 mei 2022 20:09 schreef Dave het volgende:
[..]
Of deze VPLIk weet niet wat ik verwachtte toen ik de spoiler open klikte, maar niet ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
En beide is dan eigenlijk geen optiequote:Op maandag 2 mei 2022 19:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Lekker, maar ik ben bij die dingen vaak te ongeduldig en dan heb ik eerst nog een hap koud vlees in de tosti zittenDan moet ik kiezen of ik het dan maar eet met koud vlees of dat ie nog even terug gaat het tosti-ijzer in. Heel zwaar leven, ik weet het
Als hij Sanremo had gewonnen had hij dit ook gedaan, daar durf ik wel wat op in te zettenquote:Op maandag 2 mei 2022 19:53 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De tweede lag nog in het tosti-ijzer dus daarmee kwam het sowieso goedquote:Op maandag 2 mei 2022 21:01 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
En beide is dan eigenlijk geen optie![]()
En eigenlijk is je tostibeleving dan ook minder, want die eerste hap…
Is wel een mooi dilemma eigenlijk
Bak je trouwens wel eens een tosti in de koekenpan? Die zijn nog smakelijkerquote:Op maandag 2 mei 2022 21:05 schreef H_T het volgende:
Want ja, je wil natuurlijk niet een oud-Hollandsch instituut als de vlamtosti zomaar in de prullenbak gooien
Volgende week gaat het weer als een malle, dit is stilte voor de storm!quote:Op maandag 2 mei 2022 22:42 schreef Guanabana het volgende:
Vier dagen, één topic, inmiddels.
Word er een beetje sad van.
Komt goed, we maken snel een eind aan dit topic!quote:Op maandag 2 mei 2022 22:42 schreef Guanabana het volgende:
Vier dagen, één topic, inmiddels.
Word er een beetje sad van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |