Top gedaan meid, een dikke tien!quote:Op vrijdag 29 april 2022 21:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
Ups en downs, maar dat is waarschijnlijk zo met elke vakantie
Negatief:
- Slapen blijft altijd een probleem bij mij. We hadden een bed van 1m40 in een heel klein kamertje. We hadden geboekt via TUI, dom, want eigenlijk leverde dat geen voordeel op en je hebt zelf niet echt in de hand wat voor kamer/bed dat je krijgt. Leermoment voor de volgende keer, gewoon zelf los boeken en een megabed kiezen![]()
Ik heb uiteindelijk na twee matige nachten gevraagd of er wellicht eventueel alsjeblieft nog een kamer vrij was met twee aparte bedden (ik slaap dan gewoon 100x beter) want ik had gezien op de website dat ze die hadden. En warempel, dat was geen probleem! Dus de laatste nacht kregen we nog even een veel chillere kamer.
- Door de vermoeidheid beperkte energie hebben, en het vele lopen, zelfs als je het allemaal zo efficiënt mogelijk plant, en zelfs (juist) als je met de metro gaat (wist van de vorige keer al dat je dan stiekem ook heel veel loopt door die gangen). Allemaal leuk en aardig een citytrip, maar het is (voor ons in ieder geval) niet realistisch om heel de dag in touw te zijn, na het avondeten zijn we wel klaar met alles. Als je dan een klein hok hebt als kamer is dat wel jammer.
Positief:
- In principe (bijna) alles gedaan wat we wilden zien en hadden gepland van tevoren.![]()
- Perfect weer eigenlijk, niet te warm en niet te koud
- Het park vlakbij, dus paar keer lekker kunnen zitten (zo chill die stoeltjes die overal staan) met lunch.![]()
- Superlekker gegeten in een Vietnamees restaurant tegenover het hotel, zo lekker dat we de dag erna maar weer zijn gegaan (en precies hetzelfde besteld ook ik)
- Iedereen was aardig, heb geen stomme Fransen meegemaakt
- Niks van alle rampspoed die ik van tevoren had bedacht is uitgekomen. Ik heb nu al meer zelfvertrouwen gekregen en geleerd dat ik het allemaal prima aankan. Zelfs een nieuwe kamer regelen in een hotelHeb nu het idee om een keer alleen te gaan een paar dagen. Nog nooit eerder gedaan, maar zie het nu wel zitten.
Of, het korte antwoord voor mensen die denken, mens, ga weg met je spreekbeurt:
'ja was leuk!'
Het is erg leukquote:
In mijn eentje Parijsquote:Op vrijdag 29 april 2022 21:18 schreef H_T het volgende:
Weet je al waar je een volgende keer heen zou willen?
quote:Op vrijdag 29 april 2022 21:12 schreef Guanabana het volgende:
- In principe (bijna) alles gedaan wat we wilden zien en hadden gepland van tevoren.
- Perfect weer eigenlijk, niet te warm en niet te koud
- Het park vlakbij, dus paar keer lekker kunnen zitten (zo chill die stoeltjes die overal staan) met lunch.
- Superlekker gegeten in een Vietnamees restaurant tegenover het hotel, zo lekker dat we de dag erna maar weer zijn gegaan (en precies hetzelfde besteld ook ik )
- Iedereen was aardig, heb geen stomme Fransen meegemaakt
- Niks van alle rampspoed die ik van tevoren had bedacht is uitgekomen. Ik heb nu al meer zelfvertrouwen gekregen en geleerd dat ik het allemaal prima aankan. Zelfs een nieuwe kamer regelen in een hotel Heb nu het idee om een keer alleen te gaan een paar dagen. Nog nooit eerder gedaan, maar zie het nu wel zitten.
Het letterlijke hoogtepunt was de Tour Montparnassequote:Op vrijdag 29 april 2022 22:35 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Wat fijn!! Wat was je hoogtepunt van de sightseeing?
Zonder mensen dat is ook wel eens leuk.quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:40 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het letterlijke hoogtepunt was de Tour Montparnasse![]()
Heel gaaf om over heel Parijs uit te kijken en alle landmarks en hotspots en andere plaatsen aan te kunnen wijzen.
En de Eiffeltoren een keer zien vanuit dit straatje was ook mooi: (niet mijn foto)
[ afbeelding ]
Iedereen staat daar natuurlijk zijn Instagramshot te maken.
SPOILER: de molOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oja speaking of which, we liepen 's avonds nog op de Pont Neuf en toen zat daar een groep Nederlandse jongeren dat nummer te zingen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:30 schreef Strani het volgende:
@:Guanabana laat maar weten wanneer je naar Parijs gaat, dan kom ik even Kenny B-en.
Hahaha prachtigquote:Op vrijdag 29 april 2022 23:49 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oja speaking of which, we liepen 's avonds nog op de Pont Neuf en toen zat daar een groep Nederlandse jongeren dat nummer te zingen.
Dat Strani je achtervolgt en zingt "Praat Nederlands met me. Even Nederlands met me.."quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:50 schreef Guanabana het volgende:
En wat moet ik verstaan onder Kenny B-en?
quote:Op zaterdag 30 april 2022 05:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Waarom ben ik nu al wakker?
Mooie tijd, ik had er voor getekend vandaagquote:Op zaterdag 30 april 2022 05:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Waarom ben ik nu al wakker?
Gelukkig wel weer in slaap gevallen, en jij?quote:Op zaterdag 30 april 2022 06:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jij bent ookal vroeg wakker.
Dat is dan wel weer lekker, dat lukt mij zelden dat ik dan weer in slaap val.quote:Op zaterdag 30 april 2022 09:24 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Gelukkig wel weer in slaap gevallen, en jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |