quote:
quote:
Ups en downs, maar dat is waarschijnlijk zo met elke vakantie

Negatief:
- Slapen blijft altijd een probleem bij mij. We hadden een bed van 1m40 in een heel klein kamertje. We hadden geboekt via TUI, dom, want eigenlijk leverde dat geen voordeel op en je hebt zelf niet echt in de hand wat voor kamer/bed dat je krijgt. Leermoment voor de volgende keer, gewoon zelf los boeken en een megabed kiezen
Ik heb uiteindelijk na twee matige nachten gevraagd of er wellicht eventueel alsjeblieft nog een kamer vrij was met twee aparte bedden (ik slaap dan gewoon 100x beter) want ik had gezien op de website dat ze die hadden. En warempel, dat was geen probleem! Dus de laatste nacht kregen we nog even een veel chillere kamer.
- Door de vermoeidheid beperkte energie hebben, en het vele lopen, zelfs als je het allemaal zo efficiënt mogelijk plant, en zelfs (juist) als je met de metro gaat (wist van de vorige keer al dat je dan stiekem ook heel veel loopt door die gangen). Allemaal leuk en aardig een citytrip, maar het is (voor ons in ieder geval) niet realistisch om heel de dag in touw te zijn, na het avondeten zijn we wel klaar met alles. Als je dan een klein hok hebt als kamer is dat wel jammer.
Positief:
- In principe (bijna) alles gedaan wat we wilden zien en hadden gepland van tevoren.
- Perfect weer eigenlijk, niet te warm en niet te koud

- Het park vlakbij, dus paar keer lekker kunnen zitten (zo chill die stoeltjes die overal staan) met lunch.
- Superlekker gegeten in een Vietnamees restaurant tegenover het hotel, zo lekker dat we de dag erna maar weer zijn gegaan (en precies hetzelfde besteld ook ik

)
- Iedereen was aardig, heb geen stomme Fransen meegemaakt

- Niks van alle rampspoed die ik van tevoren had bedacht is uitgekomen. Ik heb nu al meer zelfvertrouwen gekregen en geleerd dat ik het allemaal prima aankan. Zelfs een nieuwe kamer regelen in een hotel

Heb nu het idee om een keer alleen te gaan een paar dagen. Nog nooit eerder gedaan, maar zie het nu wel zitten.
Of, het korte antwoord voor mensen die denken, mens, ga weg met je spreekbeurt:
'ja was leuk!'
[ Bericht 2% gewijzigd door Guanabana op 29-04-2022 21:21:24 ]