Ja.quote:Op vrijdag 15 april 2022 18:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja, en een lekkere dictatorhouding
[ afbeelding ]
Jammer dat ze het geen Dropcorn genoemd hebben.quote:Op vrijdag 15 april 2022 17:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Kijk maar!
[ afbeelding ]
Gekocht bij de Xenos, maar blijkbaar ook te krijgen in minimaal één tuincentrum. Zij hosten dit plaatje namelijk
Nicequote:Op vrijdag 15 april 2022 18:09 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Jammer dat ze het geen Dropcorn genoemd hebben.
Ik las Slave Man en ik dacht dat iemand een kinky versie van het nummer had gemaakt.quote:
Oh ik zou nieuwsgierig zijnhaha.quote:Op vrijdag 15 april 2022 18:15 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik las Slave Man en ik dacht dat iemand een kinky versie van het nummer had gemaakt.
quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:05 schreef NailQueen het volgende:
[..]Ik vind het weer helemaal tof hier, dus ik zou het aanraden! Momenteel bij de Harry Potterstudio’s mijn jeugd aan het herbelevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nog geen Nederlands gehoord![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2022 17:51 schreef Mandy040986 het volgende:
Benji’s eerste ritje zit erop.![]()
Ging super goed. Hij heeft de hele rit heen en terug met z’n kop door het dak naar buiten gekeken. Zonder eruit te willen springen.![]()
Hij sprong er overigens wel uit na het maken van de tweede foto. Dat kwam door mij, want ik was enthousiast, maar dat was niet handig omdat ie nog vast zat aan de riem.![]()
@:summer52 ff taggen ook.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah gossiequote:Op vrijdag 15 april 2022 17:51 schreef Mandy040986 het volgende:
Ging super goed. Hij heeft de hele rit heen en terug met z’n kop door het dak naar buiten gekeken. Zonder eruit te willen springen.![]()
Hij sprong er overigens wel uit na het maken van de tweede foto. Dat kwam door mij, want ik was enthousiast, maar dat was niet handig omdat ie nog vast zat aan de riem.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 april 2022 17:51 schreef Mandy040986 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je toch wat Nederlands wil horen; er zit een nederlands cafe in chinatown genaamd De Hems. Zeker een aanrader!quote:Op vrijdag 15 april 2022 18:37 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik vind het weer helemaal tof hier, dus ik zou het aanraden! Momenteel bij de Harry Potterstudio’s mijn jeugd aan het herbeleven![]()
Nog geen Nederlands gehoord
Groeten vanaf de Veluwe! Hier is het koudquote:Op vrijdag 15 april 2022 18:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het was gewoon warm aan het strand.
Op het topje van de Posbank lag nog sneeuwquote:Op vrijdag 15 april 2022 18:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Groeten vanaf de Veluwe! Hier is het koud
Kan prima.quote:Op vrijdag 15 april 2022 18:57 schreef AgnesGru het volgende:
Ik had voor de Pasen paastompoucen besteld, dacht vanmiddag laat ik even de datum checken was het TGT 13-4
Oh wat schattig en wat fijn dat Benji er in blijft zitten, nou ja staan!quote:Op vrijdag 15 april 2022 17:51 schreef Mandy040986 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 april 2022 18:57 schreef AgnesGru het volgende:
Ik had voor de Pasen paastompoucen besteld, dacht vanmiddag laat ik even de datum checken was het TGT 13-4
Iedereen is een winnaar. #sneeuwvlokjesquote:Op vrijdag 15 april 2022 19:47 schreef NailQueen het volgende:
Over precies een maand weten we de winnaar van 2022![]()
Ik denk thuis met jullie.quote:Op vrijdag 15 april 2022 19:53 schreef NailQueen het volgende:
Het voelt als gisteren dat we bij EIC waren en misschien ga ik wat te hard van stapel (Ja he?) maar ik vraag me toch af:
Waar en met wie gaan jullie het festival kijken?
In 2019 ben ik naar een songfestivalcafe geweest, maar helaas komt dat dit jaar niet meer terug
Vorig jaar keek ik het met m'n ouders. Die vonden het best leuk, maar ze zijn niet zo'n grote fan als ik. Zij houden meer van de oudere klassiekers (wat ik ook wel weer kan begrijpen)
quote:Op vrijdag 15 april 2022 19:28 schreef summer52 het volgende:
[..]
Oh wat schattig en wat fijn dat Benji er in blijft zitten, nou ja staan!![]()
Ja dat eruit willen springen terwijl ze nog vast zitten herken ik.![]()
Maar dat is even wennen!
Maar Senna moet ik er nu vaak uittrekken omdat ze dan zo lekker zit dat ze denkt je bekijkt het maar, jij wilt toch lopen!![]()
Maar wat een lief koppie heeft Benji!![]()
Zit genoeg suiker in inderdaadquote:
Cyriel.quote:
In de Harderwijkse gaybarquote:Op vrijdag 15 april 2022 19:53 schreef NailQueen het volgende:
Het voelt als gisteren dat we bij EIC waren en misschien ga ik wat te hard van stapel (Ja he?) maar ik vraag me toch af:
Waar en met wie gaan jullie het festival kijken?
In 2019 ben ik naar een songfestivalcafe geweest, maar helaas komt dat dit jaar niet meer terug
Vorig jaar keek ik het met m'n ouders. Die vonden het best leuk, maar ze zijn niet zo'n grote fan als ik. Zij houden meer van de oudere klassiekers (wat ik ook wel weer kan begrijpen)
Haha. Ik was benieuwd of jij er iets van zou zeggen als ik die post likequote:Op vrijdag 15 april 2022 21:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bill vindt het leuk dat ik mogelijk verbrand ben...![]()
God straft meteen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 19:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik denk dat ik mogelijk verbrand ben in de zon vanmiddag.
Ja, dus.quote:Op vrijdag 15 april 2022 21:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Haha. Ik was benieuwd of jij er iets van zou zeggen als ik die post like
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |