Ik ook niet.quote:Op maandag 2 mei 2022 10:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja voelt oneerlijk dan hèMijn vriend had ook meer sociale contacten op dat moment, terwijl ik huismus ben, en ik kreeg het wel en hij niet.
Snap nog steeds niet helemaal waar ik het opgelopen heb
Bizar he, toen ik corona kreeg was ik alleen aantal keer naar het ziekenhuis en supermarkt geweest. Mijn vriend alleen naar de supermarkt en toch allebei besmet (weten niet wie het als eerste heeft opgelopen). Mijn beste vriendin werkt op de SEH, haar man en kids hebben wel corona gehad en zij test gewoon iedere keer negatief .quote:Op maandag 2 mei 2022 10:47 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hier ook.
Ik kreeg Corona, terwijl ik alleen één keer verf heb gehaald. Meneer Sjors had niks, terwijl hij continue rondreist voor z’n werk
quote:Op maandag 2 mei 2022 10:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Beterschap voor je man, hopelijk wordt hij niet al te ziek!
Je hebt echt nog wel kans dat je niet ziek wordt. New Mexico en ik hebben beide ook geen Corona gekregen terwijl wij normaal met besmette dochter samenleefden. Ik heb ook nog geknuffeld met destijds besmette moeder en tante, ook zelf niet besmet geraakt.
Hopen maar. We gaan nu alsnog gewoon extra opletten. En zelf blijf ik even weg van kantoor en ouders/andere mensen. Ik zou het rot vinden als ik per ongeluk toch anderen zou besmetten. Ook al weet ik dat dat niet de huidige richtlijn isquote:Op maandag 2 mei 2022 10:43 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat je pas een paar dagen na klachten positief test.
Maar mijn ervaring is óók dat je samen in een huis kan leven en elkaar niet besmet (ik had corona maar mijn vriend kreeg het niet), dus dat kan ook gewoon! Hoop dat jij het alsnog niet krijgt
Beterschap voor je manquote:Op maandag 2 mei 2022 10:36 schreef Yesse het volgende:
Shit. Man is woensdag teruggekomen van een werkreis waar een collega ziek was. Aangezien collega koorts had gehad en man keelpijn had heb ik hem toen eerst een coronatest laten doen (better safe than sorry) voordat hij naast me in bed mocht gaan liggen haha. Die was duidelijk negatief, goede controlestreep en verder helemaal wit. Verder wel verkouden maar minder heftig dan zijn gebruikelijke verkoudheden. Nu kreeg hij vandaag toch een mail dat meerdere collega's corona blijken te hebben en is ook zijn test positief... En de kans dat ik de dans ontloop is natuurlijk heel klein aangezien we na de negatieve test gewoon normaal hebben gedaan.![]()
Zo zie je maar. Kun je zelf zo voorzichtig zijn, je kunt ook pech hebben.
Dat had mijn man dus ookquote:Op maandag 2 mei 2022 11:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb intussen al ruim een week last van een hoestje dat niet over wil gaan. Gelukkig al wel zo dat mijn neus niet meer verstopt zit en ik ook geen keelpijn meer heb, dus er zit wel verbetering in, maar nadat ik de eerste klachten had en een zelftest gedaan had, die negatief was, geen test meer gedaan.
Ik kan ook niet meer testen, want ik heb geen zelftests meer.quote:Op maandag 2 mei 2022 11:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat had mijn man dus ookMaar die test nu dus wel positief
Mijn ouders hadden het 2 weken geleden ook op deze manier maar die kunnen nu niet meer alsnog testen want die hebben al geen klachten meer
quote:Op maandag 2 mei 2022 11:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kan ook niet meer testen, want ik heb geen zelftests meer.
Beterschap voor je man! Wie weet gaat het meevallen, wat Arizona (en Guana en George) ook al zeggen. Het is misschien wel handig als je alvast wat extra boodschappen in huis haalt, zodat je daar niet mee zit, mocht je toch ziek worden.quote:Op maandag 2 mei 2022 10:36 schreef Yesse het volgende:
Shit. Man is woensdag teruggekomen van een werkreis waar een collega ziek was. Aangezien collega koorts had gehad en man keelpijn had heb ik hem toen eerst een coronatest laten doen (better safe than sorry) voordat hij naast me in bed mocht gaan liggen haha. Die was duidelijk negatief, goede controlestreep en verder helemaal wit. Verder wel verkouden maar minder heftig dan zijn gebruikelijke verkoudheden. Nu kreeg hij vandaag toch een mail dat meerdere collega's corona blijken te hebben en is ook zijn test positief... En de kans dat ik de dans ontloop is natuurlijk heel klein aangezien we na de negatieve test gewoon normaal hebben gedaan.![]()
Zo zie je maar. Kun je zelf zo voorzichtig zijn, je kunt ook pech hebben.
Ik ga die dingen toch niet kopen.quote:
Ja goede tip, moest sowieso nog even langs maar het is wel handig om het even te halen. Gelukkig mag man wel weer weg in het geval hij weer beter is en ik onverhoopt ziek zou zijn dus het is denk ik max tot vrijdag. Maar dan is het wel handig om wat meer te hebben.quote:Op maandag 2 mei 2022 11:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Beterschap voor je man! Wie weet gaat het meevallen, wat Arizona (en Guana en George) ook al zeggen. Het is misschien wel handig als je alvast wat extra boodschappen in huis haalt, zodat je daar niet mee zit, mocht je toch ziek worden.
Ik moest nadenken en vervolgens nog typen wat voor reactie ik zou geven op het luchtalarm.quote:Op maandag 2 mei 2022 13:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
1 minuut en 5 seconden te laat Luctor, ben jij nou een Nederlander?
Oké het is je vergevenquote:Op maandag 2 mei 2022 13:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moest nadenken en vervolgens nog typen wat voor reactie ik zou geven op het luchtalarm.
Dan leg je die twee toch gewoon terug.quote:Op maandag 2 mei 2022 13:22 schreef Yesse het volgende:
Ik ben dom...Pringles waren in de aanbieding bij Lidl: 4 bussen voor ¤ 6,-. Vroeger had je nog wel aanbiedingen rond de ¤ 1,- per bus maar die heb ik al heel lang niet meer gezien. Dus ik dacht: ach ik neem 4 busjes mee. Maar tijdens het pakken van de bussen bleef de 6 hangen en heb ik 6 bussen gepakt i.p.v. de 4. 2 bussen was ¤ 3,50 maar dat vind ik niet goedkoop meer.
Was het leven maar zo simpel! Maar daar ging het dus volgens mij mis, dat ze dacht dat ze er 6 moest nemen voor de aanbieding in plaats van 4.quote:Op maandag 2 mei 2022 13:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan leg je die twee toch gewoon terug.
Ah, ik begin het te snappen.quote:Op maandag 2 mei 2022 13:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Was het leven maar zo simpel! Maar daar ging het dus volgens mij mis, dat ze dacht dat ze er 6 moest nemen voor de aanbieding in plaats van 4.
Nu zit @:Yesse met veel te dure pringlesIk zou er extra lang op kauwen als ik jou was
Exact. Ik kwam er thuis pas achter dat ik het verkeerde aantal had meegenomenquote:Op maandag 2 mei 2022 13:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Was het leven maar zo simpel! Maar daar ging het dus volgens mij mis, dat ze dacht dat ze er 6 moest nemen voor de aanbieding in plaats van 4.
Nu zit @:Yesse met veel te dure pringlesIk zou er extra lang op kauwen als ik jou was
Geluncht natuurlijkquote:Op maandag 2 mei 2022 13:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat heb ik afgelopen twee uur eigenlijk uitgevoerd.
Het gaat hier ook niet denderend qua concentratie en motivatiequote:Op maandag 2 mei 2022 13:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat heb ik afgelopen twee uur eigenlijk uitgevoerd.
Ik ben in de lunchpauze naar de supermarkt gewandeld, ook superbelangrijk want de koffiemelk was opquote:
Jep. Hier nog zo een. En bij alles denk ik "is dit corona?"quote:Op maandag 2 mei 2022 14:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben in de lunchpauze naar de supermarkt gewandeld, ook superbelangrijk want de koffiemelk was open vaak fris ik wel op van een wandeling. Maar ik plofte nu weer net zo duf als daarvoor achter mijn bureau
Ik was vanmorgen best goed van start gegaan, maar ik heb nu wel zo'n beetje alles alweer af.quote:Op maandag 2 mei 2022 14:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het gaat hier ook niet denderend qua concentratie en motivatie. Gisteren was ik lichamelijk moe, vandaag geestelijk, want slecht geslapen. Mijn dochter was uit en ik slaap gewoon heel licht tot zij thuis is. En toen ze eenmaal thuis was (2:00 uur) was ik klaarwakker en dacht ik, ships, morgen weer aan het werk en duurde het ruim een uur voordat ik weer in slaap viel.
Wat stom, dus als je alles af hebt en je niets anders kunt doen dan niet-boeiende dingen dan mag je eigenlijk niet schrijven? Ik ben zo blij dat ik geen urenstaat hoef in te vullen, ik ben daar heel slecht inquote:Op maandag 2 mei 2022 14:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik was vanmorgen best goed van start gegaan, maar ik heb nu wel zo'n beetje alles alweer af.
Ik heb ook nog wat dingetjes gedaan die ik eigenlijk niet op een klant kan schrijven, maar op algemeen kunnen ze ook niet.
Oh ja, dat zou ik ook hebbenquote:Op maandag 2 mei 2022 14:16 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jep. Hier nog zo een. En bij alles denk ik "is dit corona?"
Daar ben ik ook heel blij mee. Ik zou dat echt niet kunnen. Soms werk ik heel snel, echt wel sneller dan de gemiddelde werknemer, maar soms ben ik niet vooruit te branden en lummel ik maar wat aan (zoals nuquote:Op maandag 2 mei 2022 14:20 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wat stom, dus als je alles af hebt en je niets anders kunt doen dan niet-boeiende dingen dan mag je eigenlijk niet schrijven? Ik ben zo blij dat ik geen urenstaat hoef in te vullen, ik ben daar heel slecht in
Van mijn corona staat het zo goed als vast. Naar een pubquiz gegaan, vijf dagen later testte 80% van het team positief. Ik was overigens de enige die ook echt klachten had, de rest had nergens last vanquote:Op maandag 2 mei 2022 10:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja voelt oneerlijk dan hèMijn vriend had ook meer sociale contacten op dat moment, terwijl ik huismus ben, en ik kreeg het wel en hij niet.
Snap nog steeds niet helemaal waar ik het opgelopen heb
Ik ben met de lunch voor vlamtosti's gegaan, maar een lekkere tuna melt vind ik een heel goed idee om binnenkort weer eens te makenquote:
Ik kan ook superproductieve dagen hebben en dan later weer een dag dat bijna niets lukt, maar gemiddeld komt het wel goedquote:Op maandag 2 mei 2022 14:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Daar ben ik ook heel blij mee. Ik zou dat echt niet kunnen. Soms werk ik heel snel, echt wel sneller dan de gemiddelde werknemer, maar soms ben ik niet vooruit te branden en lummel ik maar wat aan (zoals nu) . Per saldo doe ik dus echt mijn werk wel, maar ik zou niet weten hoe ik dat moest verantwoorden
.
Dat vind ik ook altijd zo raar. Dat je dan gedurende de dag denkt: wat doe ik eigenlijk? Maar als je dan aan het einde van de dag alles op een rijtje zet dat het wel meevalt. Vooral omdat kleine dingetjes zoals een mailtje afhandelen niet voelt als 'iets doen' maar toch werk is.quote:Op maandag 2 mei 2022 15:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik kan ook superproductieve dagen hebben en dan later weer een dag dat bijna niets lukt, maar gemiddeld komt het wel goedBeetje wat jij ook omschrijft. Op zo'n dag dat niets lukt probeer ik dan ook niet al te veel druk op mezelf te leggen. Dat helpt geen biet, maar het levert wel meer spanning op. En aan het eind van de dag valt het meestal ook wel weer mee hoeveel ik gedaan heb
Ja, of dat je ineens toch wat blijkt te hebben aan wat aanklooien van eerderquote:Op maandag 2 mei 2022 15:07 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat vind ik ook altijd zo raar. Dat je dan gedurende de dag denkt: wat doe ik eigenlijk? Maar als je dan aan het einde van de dag alles op een rijtje zet dat het wel meevalt. Vooral omdat kleine dingetjes zoals een mailtje afhandelen niet voelt als 'iets doen' maar toch werk is.
Wat leuk, gefeliciteerd!quote:Op maandag 2 mei 2022 15:09 schreef MaGNeT het volgende:
@:TheFreshPrince
Gefeliciteerd met je 46e verjaardag!
Je ziet er nog geen dag ouder uit dan 45.
quote:Op maandag 2 mei 2022 15:09 schreef MaGNeT het volgende:
Goed gevondenquote:Op maandag 2 mei 2022 15:15 schreef Guanabana het volgende:
Gefeliciteerd @:TheFreshPrince
[ afbeelding ]
Wij zijn akkoord!quote:Op maandag 2 mei 2022 15:17 schreef Guanabana het volgende:
Akkoorden opgezocht van De Diepte, kan het soortvan spelen nu qua begeleiding.
Trots op je!quote:
Ik word blij van deze gifquote:Op maandag 2 mei 2022 15:13 schreef Arizona het volgende:
[..]Is onze Prins jarig ja?
Van harte gefeliciteerd@:TheFreshPrince !
[ afbeelding ]
Dat is zo fijn aan die zelftesten, dan weet je een beetje hoe het zit. Twee jaar terug had ik ook gedacht dat ik corona had, nu blijkt het gewoon griep te zijn!quote:Op maandag 2 mei 2022 14:16 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jep. Hier nog zo een. En bij alles denk ik "is dit corona?"
Volgens mij is het niet heel moeilijk, maar ik vind het toch knapquote:Op maandag 2 mei 2022 15:17 schreef Guanabana het volgende:
Akkoorden opgezocht van De Diepte, kan het soortvan spelen nu qua begeleiding.
Ik heb niet eens echt klachten, maar omdat man nu wel bewezen corona heeft en wij 5 dagen terwijl hij klachten had gewoon bij elkaar in de buurt zijn geweest ben ik nu extra alert op elk stroef keeltje of snufjequote:Op maandag 2 mei 2022 15:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is zo fijn aan die zelftesten, dan weet je een beetje hoe het zit. Twee jaar terug had ik ook gedacht dat ik corona had, nu blijkt het gewoon griep te zijn!
Haha nee is niet heel moeilijk (maar is hoe moeilijk je het zelf maakt ookquote:Op maandag 2 mei 2022 15:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet heel moeilijk, maar ik vind het toch knap
Oeh een tuna melt is ook zeer smakelijk jaquote:Op maandag 2 mei 2022 14:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben met de lunch voor vlamtosti's gegaan, maar een lekkere tuna melt vind ik een heel goed idee om binnenkort weer eens te maken![]()
Lekker, maar ik ben bij die dingen vaak te ongeduldig en dan heb ik eerst nog een hap koud vlees in de tosti zittenquote:Op maandag 2 mei 2022 19:14 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Oeh een tuna melt is ook zeer smakelijk ja![]()
Hoe was de vlammende tosti?
gefeliciteerd @:TheFreshPrince !!quote:Op maandag 2 mei 2022 15:09 schreef MaGNeT het volgende:
quote:
murpquote:
De repetities zijn net begonnen, volgende week is de echte ESF-weekquote:Op maandag 2 mei 2022 19:37 schreef murp het volgende:
is het eurovisie al bezig? Ik zie op het nieuws sommige dingen voorbijkomen!
aha, bedankt!quote:Op maandag 2 mei 2022 19:42 schreef H_T het volgende:
[..]
De repetities zijn net begonnen, volgende week is de echte ESF-week
Vandaag repeteerde onder andere San Marino en ik denk dat jij dit wel kunt waarderen.quote:Op maandag 2 mei 2022 19:37 schreef murp het volgende:
is het eurovisie al bezig? Ik zie op het nieuws sommige dingen voorbijkomen!
Sluikreclame voor Red Bullquote:Op maandag 2 mei 2022 19:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Vandaag repeteerde onder andere San Marino en ik denk dat jij dit wel kunt waarderen.
[ afbeelding ]
Of deze VPLquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
All I need is muuhuhuhuuurpquote:Op maandag 2 mei 2022 19:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Vandaag repeteerde onder andere San Marino en ik denk dat jij dit wel kunt waarderen.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 mei 2022 20:09 schreef Dave het volgende:
[..]
Of deze VPLIk weet niet wat ik verwachtte toen ik de spoiler open klikte, maar niet ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
En beide is dan eigenlijk geen optiequote:Op maandag 2 mei 2022 19:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Lekker, maar ik ben bij die dingen vaak te ongeduldig en dan heb ik eerst nog een hap koud vlees in de tosti zittenDan moet ik kiezen of ik het dan maar eet met koud vlees of dat ie nog even terug gaat het tosti-ijzer in. Heel zwaar leven, ik weet het
Als hij Sanremo had gewonnen had hij dit ook gedaan, daar durf ik wel wat op in te zettenquote:Op maandag 2 mei 2022 19:53 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De tweede lag nog in het tosti-ijzer dus daarmee kwam het sowieso goedquote:Op maandag 2 mei 2022 21:01 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
En beide is dan eigenlijk geen optie![]()
En eigenlijk is je tostibeleving dan ook minder, want die eerste hap…
Is wel een mooi dilemma eigenlijk
Bak je trouwens wel eens een tosti in de koekenpan? Die zijn nog smakelijkerquote:Op maandag 2 mei 2022 21:05 schreef H_T het volgende:
Want ja, je wil natuurlijk niet een oud-Hollandsch instituut als de vlamtosti zomaar in de prullenbak gooien
Volgende week gaat het weer als een malle, dit is stilte voor de storm!quote:Op maandag 2 mei 2022 22:42 schreef Guanabana het volgende:
Vier dagen, één topic, inmiddels.
Word er een beetje sad van.
Komt goed, we maken snel een eind aan dit topic!quote:Op maandag 2 mei 2022 22:42 schreef Guanabana het volgende:
Vier dagen, één topic, inmiddels.
Word er een beetje sad van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |