Geluncht natuurlijkquote:Op maandag 2 mei 2022 13:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat heb ik afgelopen twee uur eigenlijk uitgevoerd.
Het gaat hier ook niet denderend qua concentratie en motivatiequote:Op maandag 2 mei 2022 13:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat heb ik afgelopen twee uur eigenlijk uitgevoerd.
Ik ben in de lunchpauze naar de supermarkt gewandeld, ook superbelangrijk want de koffiemelk was opquote:
Jep. Hier nog zo een. En bij alles denk ik "is dit corona?"quote:Op maandag 2 mei 2022 14:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben in de lunchpauze naar de supermarkt gewandeld, ook superbelangrijk want de koffiemelk was open vaak fris ik wel op van een wandeling. Maar ik plofte nu weer net zo duf als daarvoor achter mijn bureau
Ik was vanmorgen best goed van start gegaan, maar ik heb nu wel zo'n beetje alles alweer af.quote:Op maandag 2 mei 2022 14:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het gaat hier ook niet denderend qua concentratie en motivatie. Gisteren was ik lichamelijk moe, vandaag geestelijk, want slecht geslapen. Mijn dochter was uit en ik slaap gewoon heel licht tot zij thuis is. En toen ze eenmaal thuis was (2:00 uur) was ik klaarwakker en dacht ik, ships, morgen weer aan het werk en duurde het ruim een uur voordat ik weer in slaap viel.
Wat stom, dus als je alles af hebt en je niets anders kunt doen dan niet-boeiende dingen dan mag je eigenlijk niet schrijven? Ik ben zo blij dat ik geen urenstaat hoef in te vullen, ik ben daar heel slecht inquote:Op maandag 2 mei 2022 14:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik was vanmorgen best goed van start gegaan, maar ik heb nu wel zo'n beetje alles alweer af.
Ik heb ook nog wat dingetjes gedaan die ik eigenlijk niet op een klant kan schrijven, maar op algemeen kunnen ze ook niet.
Oh ja, dat zou ik ook hebbenquote:Op maandag 2 mei 2022 14:16 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jep. Hier nog zo een. En bij alles denk ik "is dit corona?"
Daar ben ik ook heel blij mee. Ik zou dat echt niet kunnen. Soms werk ik heel snel, echt wel sneller dan de gemiddelde werknemer, maar soms ben ik niet vooruit te branden en lummel ik maar wat aan (zoals nuquote:Op maandag 2 mei 2022 14:20 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wat stom, dus als je alles af hebt en je niets anders kunt doen dan niet-boeiende dingen dan mag je eigenlijk niet schrijven? Ik ben zo blij dat ik geen urenstaat hoef in te vullen, ik ben daar heel slecht in
Van mijn corona staat het zo goed als vast. Naar een pubquiz gegaan, vijf dagen later testte 80% van het team positief. Ik was overigens de enige die ook echt klachten had, de rest had nergens last vanquote:Op maandag 2 mei 2022 10:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja voelt oneerlijk dan hèMijn vriend had ook meer sociale contacten op dat moment, terwijl ik huismus ben, en ik kreeg het wel en hij niet.
Snap nog steeds niet helemaal waar ik het opgelopen heb
Ik ben met de lunch voor vlamtosti's gegaan, maar een lekkere tuna melt vind ik een heel goed idee om binnenkort weer eens te makenquote:
Ik kan ook superproductieve dagen hebben en dan later weer een dag dat bijna niets lukt, maar gemiddeld komt het wel goedquote:Op maandag 2 mei 2022 14:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Daar ben ik ook heel blij mee. Ik zou dat echt niet kunnen. Soms werk ik heel snel, echt wel sneller dan de gemiddelde werknemer, maar soms ben ik niet vooruit te branden en lummel ik maar wat aan (zoals nu) . Per saldo doe ik dus echt mijn werk wel, maar ik zou niet weten hoe ik dat moest verantwoorden
.
Dat vind ik ook altijd zo raar. Dat je dan gedurende de dag denkt: wat doe ik eigenlijk? Maar als je dan aan het einde van de dag alles op een rijtje zet dat het wel meevalt. Vooral omdat kleine dingetjes zoals een mailtje afhandelen niet voelt als 'iets doen' maar toch werk is.quote:Op maandag 2 mei 2022 15:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik kan ook superproductieve dagen hebben en dan later weer een dag dat bijna niets lukt, maar gemiddeld komt het wel goedBeetje wat jij ook omschrijft. Op zo'n dag dat niets lukt probeer ik dan ook niet al te veel druk op mezelf te leggen. Dat helpt geen biet, maar het levert wel meer spanning op. En aan het eind van de dag valt het meestal ook wel weer mee hoeveel ik gedaan heb
Ja, of dat je ineens toch wat blijkt te hebben aan wat aanklooien van eerderquote:Op maandag 2 mei 2022 15:07 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat vind ik ook altijd zo raar. Dat je dan gedurende de dag denkt: wat doe ik eigenlijk? Maar als je dan aan het einde van de dag alles op een rijtje zet dat het wel meevalt. Vooral omdat kleine dingetjes zoals een mailtje afhandelen niet voelt als 'iets doen' maar toch werk is.
Wat leuk, gefeliciteerd!quote:Op maandag 2 mei 2022 15:09 schreef MaGNeT het volgende:
@:TheFreshPrince
Gefeliciteerd met je 46e verjaardag!
Je ziet er nog geen dag ouder uit dan 45.
quote:Op maandag 2 mei 2022 15:09 schreef MaGNeT het volgende:
@:TheFreshPrince
Gefeliciteerd met je 46e verjaardag!
Je ziet er nog geen dag ouder uit dan 45.
Goed gevondenquote:Op maandag 2 mei 2022 15:15 schreef Guanabana het volgende:
Gefeliciteerd @:TheFreshPrince
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |