Wij zijn akkoord!quote:Op maandag 2 mei 2022 15:17 schreef Guanabana het volgende:
Akkoorden opgezocht van De Diepte, kan het soortvan spelen nu qua begeleiding.
Trots op je!quote:
Ik word blij van deze gifquote:Op maandag 2 mei 2022 15:13 schreef Arizona het volgende:
[..]Is onze Prins jarig ja?
Van harte gefeliciteerd@:TheFreshPrince !
[ afbeelding ]
Dat is zo fijn aan die zelftesten, dan weet je een beetje hoe het zit. Twee jaar terug had ik ook gedacht dat ik corona had, nu blijkt het gewoon griep te zijn!quote:Op maandag 2 mei 2022 14:16 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jep. Hier nog zo een. En bij alles denk ik "is dit corona?"
Volgens mij is het niet heel moeilijk, maar ik vind het toch knapquote:Op maandag 2 mei 2022 15:17 schreef Guanabana het volgende:
Akkoorden opgezocht van De Diepte, kan het soortvan spelen nu qua begeleiding.
Ik heb niet eens echt klachten, maar omdat man nu wel bewezen corona heeft en wij 5 dagen terwijl hij klachten had gewoon bij elkaar in de buurt zijn geweest ben ik nu extra alert op elk stroef keeltje of snufjequote:Op maandag 2 mei 2022 15:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is zo fijn aan die zelftesten, dan weet je een beetje hoe het zit. Twee jaar terug had ik ook gedacht dat ik corona had, nu blijkt het gewoon griep te zijn!
Haha nee is niet heel moeilijk (maar is hoe moeilijk je het zelf maakt ookquote:Op maandag 2 mei 2022 15:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet heel moeilijk, maar ik vind het toch knap
Oeh een tuna melt is ook zeer smakelijk jaquote:Op maandag 2 mei 2022 14:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben met de lunch voor vlamtosti's gegaan, maar een lekkere tuna melt vind ik een heel goed idee om binnenkort weer eens te maken![]()
Lekker, maar ik ben bij die dingen vaak te ongeduldig en dan heb ik eerst nog een hap koud vlees in de tosti zittenquote:Op maandag 2 mei 2022 19:14 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Oeh een tuna melt is ook zeer smakelijk ja![]()
Hoe was de vlammende tosti?
gefeliciteerd @:TheFreshPrince !!quote:Op maandag 2 mei 2022 15:09 schreef MaGNeT het volgende:
@:TheFreshPrince
Gefeliciteerd met je 46e verjaardag!
Je ziet er nog geen dag ouder uit dan 45.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |