Dat is in mijn beleving meer een rol voor een oudere man? Ik denk nu even aan Russell Crowe in de film. Ik zie Freek Bartels daar niet bijquote:
quote:Had Lisa del Bo in 1992 het Songfestival kunnen winnen? “Nummer waar Ierland mee gewonnen heeft, had Johnny Logan aan mij beloofd”
In 1996 trok Lisa del Bo (60) naar het Songfestival met haar hit ‘Liefde is een kaartspel’. De zangeres eindigde toen met slechts 22 punten op een gedeelde zestiende plaats, van in totaal 23 deelnemers. Maar met een beetje geluk had del Bo tijdens de editie van 1992 wél kunnen winnen.
In 1992 werd Ierland uitgeroepen tot winnaar van het Songfestival. Het was toen Linda Martin die won met het nummer ‘Why Me?’. Alleen was de song in kwestie eigenlijk voor Lisa del Bo bedoeld. Dat vertelde de zangeres in een interview met De Zondag. Johnny - Mister Eurovision - Logan had het winnende nummer namelijk “per ongeluk” weggeschonken aan Martin. “Ik heb dat nooit eerder aan iemand verteld, maar nu mag het wel geweten zijn.”
Met een door Johnny Logan geschreven nummer hadden de kansen van Lisa del Bo inderdaad misschien iets groter geweest. Logan is namelijk de enige artiest die het Eurovisiesongfestival drie keer gewonnen heeft. 42 jaar geleden won de zanger het Songfestival met ‘What’s Another Year’. Een prachtprestatie die hij met gemak overdeed met zijn zelfgeschreven song ‘Hold Me Now’ in 1987 in Brussel en met ‘Why Me’, vertolkt door Linda Martin, in 1992.
https://www.hln.be/muziek(...)ij-beloofd~ac3b88f0/
Maar Jean Valjean is ook heel jong dus dan klopt het misschien wel weerquote:Op zondag 1 mei 2022 15:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat is in mijn beleving meer een rol voor een oudere man? Ik denk nu even aan Russell Crowe in de film. Ik zie Freek Bartels daar niet bij
Hier worden zestigers dan wel weer door zestigers gespeeldquote:Op zondag 1 mei 2022 17:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Maar Jean Valjean is ook heel jong dus dan klopt het misschien wel weer![]()
Deze casting is nog gekker, allemaal dertigers als bejaarden![]()
Er wordt hier op 14 mei een Solar Exclipse party georganiseerd, maar weet nog niet of ik ga.quote:Op zondag 1 mei 2022 14:51 schreef NailQueen het volgende:
Zijn er nog bepaalde feestjes in de buurt?
Ik kijk thuis, met dochter. Die dan middenin haar eindexamens zitquote:Op zondag 1 mei 2022 14:51 schreef NailQueen het volgende:
Volgens mij heb ik al een keer gevraagd maar misschien zijn er nu al meerdere plannen. Hoe gaan jullie het songfestival kijken? Zijn er nog bepaalde feestjes in de buurt?
Helaas zijn bij mij in de buurt geen esf-feestjes meer. Dus dat wordt weer bij mijn ouders op de bank.
Die zijn niet zo'n grote fan als ik, maar vorig jaar was het best gezellig
Oja dat leek me best grappigquote:Op zondag 1 mei 2022 18:02 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Hier worden zestigers dan wel weer door zestigers gespeeld
Leuke serie.
Hier lees ik denk ik overheenquote:Op zondag 1 mei 2022 17:15 schreef usagi414 het volgende:
Ik zei het van de week ook al maar toch fijn als journalisten weten waar ze over schrijven als het om het Songfestival gaat.
Er mist een klein detail.
[..]
In 1992 kon België geen Engelstalig nummer insturen.quote:
Oja duhquote:Op zondag 1 mei 2022 18:29 schreef usagi414 het volgende:
[..]
In 1992 kon België geen Engelstalig nummer insturen.
Dus "Why me" had in deze uitvoering nooit de Belgische inzending kunnen zijn.
"Pourquoi moi" of "Waarom ik" misschien wel maar dan was het niet hetzelfde nummer.
Katten zijn rare beesten. Die van mij hebben ineens de theepot gevonden.quote:Op zondag 1 mei 2022 19:33 schreef AgnesGru het volgende:
Het blikje gourmet werd in een keer goed gekeurd vandaag
De andere topics in dit subforum zijn nu wat drukker. Buiten het songfestivalseizoen wordt songfestivalnieuws nog wel eens hier geplaatst, maar nu minder.quote:Op zondag 1 mei 2022 19:29 schreef Guanabana het volgende:
Rustig hier laatste tijdWe doen al ruim twee dagen over vier pagina's.
Ja, geweldig vind ik datquote:Op zondag 1 mei 2022 19:41 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Katten zijn rare beesten. Die van mij hebben ineens de theepot gevonden.
Er is water en melk. Maar toch is de theepot beter.
Wat naar, probeer je niet schuldig te voelen, hoe moeilijk ookquote:Op zondag 1 mei 2022 00:37 schreef BillDauterive het volgende:
Mijn moeder moet weer naar het ziekenhuis, ik heb haar aangestoken. Gelukkig lijkt het niet zo erg en was het een twijfelgeval of ze wel of niet moest, maar omdat haar saturatie te snel naar beneden gaat, nemen ze haar toch mee.
Mijn oom komt zo langs om even bij haar te blijven, zodat ze niet alleen is bij de spoed eisende hulp. Ik voel me schuldig dat ik haar heb aangestoken en dat ik mijn oom opzadel om haar even bij te staan, maar ja, het kan niet anders.
Ondertussen heb ik wel genoeg kleding en dergelijke gepakt zodat ik de komende dagen niet per se langs hoef te komen.
Het is wel een theepot waarvan het dekseltje niet kapot wil gaan.quote:Op zondag 1 mei 2022 20:07 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ja, geweldig vind ik dat
Heb je zo'n bijzondere theepot?
Hier kunnen ze er ook wat van, naast het voer hebben we een drinkfontein. Echter willen ze dat water eigenlijk niet meer, ze drinken liever water uit een bakje wat in de tuin staat (waar ook zand en blaadjes in zitten) en de gourmet kat drinkt ook graag uit de sloot hier vlakbij
Ik denk dat Lisa dan met haar zwoele braderiestem iets als “Wááháárom” had gezongen.quote:Op zondag 1 mei 2022 18:29 schreef usagi414 het volgende:
[..]
In 1992 kon België geen Engelstalig nummer insturen.
Dus "Why me" had in deze uitvoering nooit de Belgische inzending kunnen zijn.
"Pourquoi moi" of "Waarom ik" misschien wel maar dan was het niet hetzelfde nummer.
SPOILER: De MolOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 mei 2022 21:51 schreef Hamlapjes het volgende:
Doeme jongensSPOILER: De MolOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Aan het eind van de ochtend heb ik even gebeld, maar dat werd haar al snel te veel. Ze ligt in het ziekenhuis, is verplaatst naar een vierpersoonskamer waarbij iedereen griep heeft. Voor de rest weet ik niet veel, want ik kan er zelf nog niet heen. Mijn oom is er tot iets na half vier vannacht gebleven en vandaag had ze nog geen bezoek.quote:Op zondag 1 mei 2022 20:09 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Wat naar, probeer je niet schuldig te voelen, hoe moeilijk ook
Hoe is het nu met je moeder? Viel het een beetje mee op de SEH?
quote:Op zondag 1 mei 2022 21:51 schreef Hamlapjes het volgende:
Doeme jongensSPOILER: De MolOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had vandaag de laatste dag van een groot project en zat al een paar dagen met One day more in m'n hoofdquote:Op zondag 1 mei 2022 13:58 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Gisteren maar weer nog eens gekeken.
In m'n hoofd was die film een jaar of drie, vier oud. Is al tien jaar![]()
Javert zingt wel iets over dat hij al zoveel jaar achter Valjean aan zit, wat je niet gaat redden als je 25 bent. Ik weet niet uit m'n hoofd hoeveel jaar dat is, maar er zou wel min of meer een minimumleeftijd aan vast moeten zittenquote:Op zondag 1 mei 2022 15:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat is in mijn beleving meer een rol voor een oudere man? Ik denk nu even aan Russell Crowe in de film. Ik zie Freek Bartels daar niet bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |