Ken je de filmversie al wel? Live in het theater heb ik hem ook nog niet gezien (maar daar wil ik volgend jaar verandering in brengen) maar de filmversie heb ik al wel een paar keer gezienquote:Op zaterdag 30 april 2022 20:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik zat net de Musical Awards te kijkenHeb Les Mis nog nooit gezien, denk dat ik hier wel heen wil
Kwestie van eerst even zeker weten dat er geen lekkerder eten komtquote:Op zaterdag 30 april 2022 21:01 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
[..]
Geweldige beesten zijn het toch
Meneer heeft zich inmiddels bedacht en het toch maar opgegeten
Ik ga er ook heen denk ikquote:Op zaterdag 30 april 2022 20:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik zat net de Musical Awards te kijkenHeb Les Mis nog nooit gezien, denk dat ik hier wel heen wil
Musicals zijn altijd zo duur... Nja staan ook veel mensen op zo'n podium natuurlijk. Maar meestal wacht ik op aanbiedingen, van t AD ofzo.quote:
Goedkoper dan naar een ander land moeten reizen om hem daar te zienquote:
Super! Heb een kaartje gekocht. Ga ik Dadi gewoon hier 5 minuten verderop meemaken over een paar dagen, zin in!quote:Op zondag 1 mei 2022 00:04 schreef egeltje1985 het volgende:
Het was erg tof! Dadi dus. Net alsof je bij een persoonlijke jam-sessie bent.
Hoogtepunten: z'n vrolijke geklets, goede zang, t Asten van een biertje waarop t publiek 'adtje voor de sfeer' inzette waar ie dan terplekke een soort remix van maakte en z'n slow cover van boom, boom, boom,boom van de Vengaboys.
En hij vertelde dat ie blij was dat ie 10 years nu live kon spelen. Ik werd er in ieder geval heel erg vrolijk van allemaal.
Wel een risico als je hem echt heel graag wil zien, want het kan gebeuren dat die aanbieding er niet komt en de show tussendoor uitverkoopt. Wil je maar 1 kaartje (misschien twee) en ben je flexibel qua data dan is er al veel meer mogelijkquote:Op zondag 1 mei 2022 00:12 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Musicals zijn altijd zo duur... Nja staan ook veel mensen op zo'n podium natuurlijk. Maar meestal wacht ik op aanbiedingen, van t AD ofzo.
Nederlandse cast jaquote:Op zondag 1 mei 2022 00:16 schreef Guanabana het volgende:
Oh en ze spelen dan natuurlijk de Nederlandse versie? Ik zat even met het origineel in mijn hoofd omdat ik die muziek weleens luister.
Nou laat dan allemaal maar.*laat alles vallen*
Hij deed het prima als Gaston, tot hij halverwege de tweede helft vervangen moest worden bij de show waar ik bij wasquote:Op zondag 1 mei 2022 00:19 schreef Guanabana het volgende:
Freek Bartels als Javert vind ik ook nogal apart.
Oja die moet ik nog kijken.quote:Op zondag 1 mei 2022 00:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Nederlandse cast jaBij de Musical awards zat er een voorproefje in de show
Oh waarom was dat?quote:Op zondag 1 mei 2022 00:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Hij deed het prima als Gaston, tot hij halverwege de tweede helft vervangen moest worden bij de show waar ik bij was
Dat werd er in de zaal niet bij verteld. De show werd gestopt met de melding dat Gaston vervangen moest worden en 10-15 minuten later konden we weer verder. Het vermoeden van mijn groep was dat hij acuut over z'n nek was gegaan, maar we weten niet of dat kloptquote:
Owja bij book of Mormon zat ik gewoon lekker bovenin, viel t ook nog wel mee. Maar die heb ik idd wel meteen gekocht.quote:Op zondag 1 mei 2022 00:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Wel een risico als je hem echt heel graag wil zien, want het kan gebeuren dat die aanbieding er niet komt en de show tussendoor uitverkoopt. Wil je maar 1 kaartje (misschien twee) en ben je flexibel qua data dan is er al veel meer mogelijkVoor mijn tweede bezoek aan Book of Mormon dit jaar kon ik een ticket kopen voor een losse plaats en was ik voor ongeveer 30 euro klaar, dat was toch aanmerkelijk goedkoper dan de 70 euro van een paar weken eerder. Je hebt alleen minder keus en op die manier is het onmogelijk om met een groep naast elkaar te zitten. Hoe dan ook: 100 euro voor golden circle vind ik erg gortig
Het dure kaartje voor Mormon was op de begane grond maar redelijk aan de zijkant, het goedkope kaartje op het balkon maar wel rechter tegenover het podium. Verder weg en rechter beviel mij beter, en dan was het nog goedkoper ookquote:Op zondag 1 mei 2022 00:31 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Owja bij book of Mormon zat ik gewoon lekker bovenin, viel t ook nog wel mee. Maar die heb ik idd wel meteen gekocht.
Woopwoop! In Tivoli toch?quote:Op zondag 1 mei 2022 00:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Super! Heb een kaartje gekocht. Ga ik Dadi gewoon hier 5 minuten verderop meemaken over een paar dagen, zin in!
Ja daar zat ik ook idd, wel hoog maar goed zicht. En was toch al m'n tweede keer.quote:Op zondag 1 mei 2022 00:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Het dure kaartje voor Mormon was op de begane grond maar redelijk aan de zijkant, het goedkope kaartje op het balkon maar wel rechter tegenover het podium. Verder weg en rechter beviel mij beter, en dan was het nog goedkoper ook
Ik heb ooit Hans Liberg in Carré gezien en ben toen bewust zo hoog mogelijk in de zaal gaan zitten. Dat vond ik er altijd supervet uitzien op tv en wilde ik wel eens meemakenquote:Op zondag 1 mei 2022 00:34 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja daar zat ik ook idd, wel hoog maar goed zicht. En was toch al m'n tweede keer.
Met jezelf schuldig voelen help je haar niet, hoe begrijpelijk het ook is. Dan kan je beter proberen haar nu zo goed mogelijk te helpen, en ik twijfel er niet aan dat je dat gaat doen. En ik ga natuurlijk voor jullie duimenquote:Op zondag 1 mei 2022 00:37 schreef BillDauterive het volgende:
Mijn moeder moet weer naar het ziekenhuis, ik heb haar aangestoken. Gelukkig lijkt het niet zo erg en was het een twijfelgeval of ze wel of niet moest, maar omdat haar saturatie te snel naar beneden gaat, nemen ze haar toch mee.
Mijn oom komt zo langs om even bij haar te blijven, zodat ze niet alleen is bij de spoed eisende hulp. Ik voel me schuldig dat ik haar heb aangestoken en dat ik mijn oom opzadel om haar even bij te staan, maar ja, het kan niet anders.
Ondertussen heb ik wel genoeg kleding en dergelijke gepakt zodat ik de komende dagen niet per se langs hoef te komen.
Oh wat rotquote:Op zondag 1 mei 2022 00:37 schreef BillDauterive het volgende:
Mijn moeder moet weer naar het ziekenhuis, ik heb haar aangestoken. Gelukkig lijkt het niet zo erg en was het een twijfelgeval of ze wel of niet moest, maar omdat haar saturatie te snel naar beneden gaat, nemen ze haar toch mee.
Mijn oom komt zo langs om even bij haar te blijven, zodat ze niet alleen is bij de spoed eisende hulp. Ik voel me schuldig dat ik haar heb aangestoken en dat ik mijn oom opzadel om haar even bij te staan, maar ja, het kan niet anders.
Ondertussen heb ik wel genoeg kleding en dergelijke gepakt zodat ik de komende dagen niet per se langs hoef te komen.
quote:
Ah leuke zaal altijd vind ik dat.quote:Op zondag 1 mei 2022 01:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Nope, hier in Tilburg! Eerste twee letters goed.
Wat rot, beterschap voor je moeder! Je schuldig voelen is nergens voor nodig, dit gebeurt gewoon.quote:Op zondag 1 mei 2022 00:37 schreef BillDauterive het volgende:
quote:Op zondag 1 mei 2022 09:53 schreef Arizona het volgende:
Ik heb superlang geslapen na mijn inspannende wandeling van gisteren.
Mijn linkerheup en bil en lies doen weer vreselijk zeer, dat is wel jammer.
Ik heb niks teruggelezen, en dit zie ik dan ook als een sterkte wens aan de bil van Arizona.quote:
Lees toch maar even terug, de moeder van Bill ligt in het ziekenhuisquote:Op zondag 1 mei 2022 10:54 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb niks teruggelezen, en dit zie ik dan ook als een sterkte wens aan de bil van Arizona.
Hoe is het met jou? Niet meer van die hevige pijn gehad? Dinsdag moet je onder het mes toch?quote:Op zondag 1 mei 2022 11:49 schreef Fred_B het volgende:
Sterkte @:billdauterive ! Het zit je even niet mee
Ja, ik heb nu weinig klachten. Het herstel is een week ongeveer, waarbij het vooral rustig aan doen is. Dus normaliter moet het ESF vanaf de bank volgen geen probleem wordenquote:Op zondag 1 mei 2022 11:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hoe is het met jou? Niet meer van die hevige pijn gehad? Dinsdag moet je onder het mes toch?
Hoelang is de verwachte hersteltijd daarna? Met andere woorden, kun je veel van de rehearsels kijken?
Nee, het was geen fijne week. Aan de andere kant heb ik vandaag weer eens redelijk goed geslapen en heb ik vanavond nog kippensoep.quote:Op zondag 1 mei 2022 11:49 schreef Fred_B het volgende:
Sterkte @:billdauterive ! Het zit je even niet mee
Hoezo "Lekker je eigen ding doen" . Alsof er iets leukers bestaat dan in Twente zijnquote:Op zondag 1 mei 2022 12:44 schreef Momo het volgende:
Zo terug van een weekendje familiebezoekjes in twente, nu weer lekker mijn eigen ding doen.
quote:Op zaterdag 30 april 2022 23:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Ken je de filmversie al wel? Live in het theater heb ik hem ook nog niet gezien (maar daar wil ik volgend jaar verandering in brengen) maar de filmversie heb ik al wel een paar keer gezien
Waarom?quote:Op zondag 1 mei 2022 00:19 schreef Guanabana het volgende:
Freek Bartels als Javert vind ik ook nogal apart.
En niet alleen op NPO2 maar een uur later ook op NPO1 bij het Concert for Change.quote:Op zondag 1 mei 2022 13:48 schreef TLC het volgende:
Jamala vanavond te gast bij College Tour, lijkt me wel interessant om te zien
Zomaar ff n tv tip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |