quote:Ophef om Johan Derksen: ‘Bekent hij nu verkrachting?’
Johan Derksen ligt zwaar onder vuur. Dat is zeker niet de eerste keer, maar deze keer heeft de presentator het wel erg bont gemaakt. Onder meer kijkers van Vandaag Inside trekken naar social media met een verbaasde vraag: bekende de presentator tijdens de talkshow gisteren nou dat hij seksueel misbruik op zijn kerfstok heeft?
Het gesprek ging, natuurlijk, over Johnny de Mol. Zijn ex Shima Kaes beschuldigt hem van mishandeling en nu is daar een andere beschuldiging van ‘ongepast’ gedrag bijgekomen. Een anonieme vrouw heeft gezegd dat zij een paar jaar geleden door De Mol is gedrogeerd met GHB en daarna door hem seksueel is misbruikt. De presentator ontkent dat met klem, maar zag zich wel genoodzaakt om zijn werkzaamheden, alhoewel tijdelijk, neer te leggen.
Bij Vandaag Inside is de hele situatie het gesprek van de dag. Derksen zei al dat hij de zaak ‘heel erg vindt stinken’. Toen het eenmaal over de nieuwe beschuldiging ging, maakte Derksen ook nog een misplaatste grap: „Er wordt gezegd dat hij iemand heeft gedrogeerd, met GHB geloof ik, wat Bill Cosby ook succesvol gebruikte. Ik zou wel zo’n flesje mee naar huis willen, maar dat terzijde.” Wilfred Genee kan er niet om lachen en kijkt met een emotieloos gezicht naar Derksen. „Jij vindt het geen leuke grap?”, vraagt hij hem dan. Genee: „Ik hoef toch niet al jouw grappen leuk te vinden?” En vanaf daar gaat het allemaal bergafwaarts.
Johan Derksen in Vandaag Inside over kaars
„Johnny heeft wild geleefd, maar we hebben allemaal onze tijden gehad”, zegt Genee over mogelijke ‘jeugdzondes’ van de HLF8-presentator, zoals de Vandaag Inside-heren het graag noemen. „Wil je niet generaliseren? Ik wil hier graag buiten blijven”, zegt Derksen nog. En dan komt het eruit: „Als ik daar aan terugdenk, Wilfred, je schaamt je kapot. Heel smerig verhaal hoor, maar dat soort dingen gebeuren.”
Dan begint Johan Derksen een verhaal over zijn jongere jaren, toen hij met de keeper van Veendam op stap was, met „twee juffrouwen”. In de studio klinkt hard gelach en René van der Gijp vraagt: „Wanneer was dat, 1936?” Derksen kijkt ietwat verontwaardigd, maar gaat verder met zijn verhaal. „We zijn op stap, dronken, en we gaan mee naar die woning. En die juffrouwen zijn zo dronken, die kotsen ons helemaal onder. We zijn weggegaan en die juffrouw lag bewusteloos op een bank, en er stond zo’n grote kaars, die hebben we erin gestopt en zijn we weggegaan.” Van der Gijp en tafelgast Steven Brunswijk barsten in lachen uit. Eerstgenoemde wil ook nog weten of ze de kaars ‘aan hebben gedaan’.
Derksen: „Daar zou je nu gevangenisstraf voor krijgen.” Ook meldde hij nog dat hij er niet trots op is, „maar dat soort dingen gebeuren als je jong bent”. Volgens de presentator hebben we namelijk allemaal „onze jeugdzondes”. „Nu ook, met dit soort beschuldigingen (richting De Mol, red.), het gaat wel erg ver terug. Het is een groot verschil of je 73 bent of 22, hé?”
En ook in de studio blijven de grappen komen. Van der Gijp: „Ze heeft nog geluk gehad, hé. Voor hetzelfde geld stond er een honkbalknuppel in de hoek.” Brunswijk wil op zijn beurt weten hoe groot de kaars was. „Dat was een flinke kaars”, aldus Derksen. „Een officier van justitie zou dit, technisch gezien, als verkrachting kunnen uitleggen.”
Kijkers verontwaardigd
Alhoewel er in de studio van Vandaag Inside maar wat lollig over wordt gedaan, zijn kijkers het daar niet mee eens. Sterker nog: ze zijn verontwaardigd en trekken naar social media om hun verbazing te uiten. Zo tweet één kijker een aantal keer „Johan Derksen heeft iemand verkracht”, met een stuk uit een artikel erbij.
Een ander verwijst naar de opmerking dat iedereen ‘jeugdzondes’ heeft: „Nee Johan, ik stak nooit een kaars in een bewusteloze man zijn aars.”
https://www.metronieuws.n(...)hij-nu-verkrachting/
Ging toch over cancellen? Ik zie geen cancelling,quote:Op donderdag 28 april 2022 19:58 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wie doet dat? Hij mag vanavond gewoon op tv verschijnen, hoor. Hoeft alleen even een ongemeend excuus op te lezen en klaarrrrr.
Ophef gecreëerd, sponsoren weggebeld, studio afgesloten... maar hij mag gewoon zitten hoor, ja echt hij mag gewooon nog zitten.
Flikker toch op.
Je hebt 'Cancel sexueel misbruiker' verkeerd gespeld.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:45 schreef matthijst het volgende:
Cancel culture, de aids van deze tijd
Ach ach.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:48 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Je hebt 'Cancel sexueel misbruiker' verkeerd gespeld.
Hadden ze vroeger maar de ballen gehad om mensen als Jimmy Savile te cancellen, dan was er een stuk minder leed geweest. Maar dat mocht toen niet van de mensen die tegen cancellen waren. Gelukkig is die tijd voorbij.
waarom?quote:Op donderdag 28 april 2022 21:55 schreef Zelus het volgende:
De laatste aflevering van VI, das zeker.
Incel gespot.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:45 schreef matthijst het volgende:
1970 manquote:Op donderdag 28 april 2022 21:58 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Sorry man, dat je het tegenwerken van seksueel misbruikers kut vindt.
Er is geen ruimte meer voor Derksen, aldus Derksen. Heel zielig inderdaad.quote:
Het is gewoon een mooie anekdotequote:Op donderdag 28 april 2022 21:45 schreef matthijst het volgende:
Je kan ook doorslaan.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:01 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Er in 2022 om lachen en het nog altijd niet veroordelen
Ook als er niks van waar is, is het resultaat hetzelfde.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:00 schreef matthijst het volgende:
[..]
1970 man
Met nog de vraag in hoeverre het verhaal klopt.
Een kaars in de kut van een knockout zijnde vrouw zien te werken. Best knap.
Oh, er werd gelachenquote:Op donderdag 28 april 2022 22:04 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Ook als er niks van waar is, is het resultaat hetzelfde.
Inderdaad, fucking hell. Hij snapt er he-le-maal niks van.quote:
Ja.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:05 schreef Bananenpap het volgende:
Wat een gek gesprek, zijn ze nou live aan het discussiëren of ze nog doorgaan of niet?
Doorslaan zou zijn als deze kneus nu letterlijk gelyncht zou worden. Voor laffe mannetjes is een flinke dosis commentaar blijkbaar al doorslaan.quote:
Vind je het niet erg omdat het in 1970 gebeurde of omdat je het wel normaal vindt?quote:Op donderdag 28 april 2022 22:03 schreef matthijst het volgende:
[..]
Je kan ook doorslaan.
En je hoeft niet te kijken.
Lekker makkelijk om alles op woke af te schuiven als je zelf een fout hebt gemaakt. Lachen gieren brullen om dit soort zaken maar als het bij hun eigen dochter/kleindochter zou gebeuren lachen ze er niet meer om.quote:
Ik zeg niet dat het normaal is.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vind je het niet erg omdat het in 1970 gebeurde of omdat je het wel normaal vindt?
Er is niks mis mee om het af te keuren. Het is niet meteen zo dat je dan ook ermee wil zeggen dat ie van buis moet of dergelijke.
Heb je een linkje?quote:Op donderdag 28 april 2022 22:07 schreef Claudia_x het volgende:
Wierd Duk maakt trouwens wél een goede beurt.
En om het lacherig doen nu over iets wat toen ook al niet door de beugel kon overigens.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:07 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het normaal is.
Maar wel dat heel Nederland nu over elkaar heen valt om maar te laten zien hoe geschokt ze wel niet zijn over iets dat misschien 50 jaar geleden gebeurd is.
Dat lijkt me goed om te benadrukken.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:07 schreef matthijst het volgende:
[..]
Maar wel dat heel Nederland nu over elkaar heen valt om maar te laten zien hoe geschokt ze wel niet zijn over iets dat misschien 50 jaar geleden gebeurd is.
quote:Op donderdag 28 april 2022 22:07 schreef Claudia_x het volgende:
Wierd Duk maakt trouwens wél een goede beurt.
Sfeer van het programma. Andere humor.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En om het lacherig doen nu over iets wat toen ook al niet door de beugel kon overigens.
Ze geven nu toch honderd keer aan dat ze lachen om de absurditeit van het verhaal?quote:Op donderdag 28 april 2022 22:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Lekker makkelijk om alles op woke af te schuiven als je zelf een fout hebt gemaakt. Lachen gieren brullen om dit soort zaken maar als het bij hun eigen dochter/kleindochter zou gebeuren lachen ze er niet meer om.
Ach achquote:Op donderdag 28 april 2022 22:07 schreef matthijst het volgende:
[..]
Het gaat om meer dan het verhaal alleen, het op een stoere manier vertellen, mensen die in de studio erom lachen. Daarna je verhaal iets aanpassen zodat het niet meer gaat om penetratie gaat. Hij hoeft niet van de buis, maar hij kan op een gewone manier zeggen dat hij verkeerd zat en niet meteen termen als woke en cancel rond te strooien. Dit soort gedrag is niet ok, niet in 1770 of 1970.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:07 schreef matthijst het volgende:
[..]
Dat vind ik géén goede beurt maken inderdaad.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:09 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
[ twitter ]
En eerder zat hij vanwege dit voorval ook al te janken over elke en cancel culture.
Maandje of 2 ofzo.quote:
Hij zei nu in ieder geval iets anders, volgens mij, namelijk dat je de cancel culture niet de schuld kunt geven omdat die betrekking heeft op opinies en niet op een biecht over een strafbaar feit. Of heb ik dat verkeerd begrepen?quote:Op donderdag 28 april 2022 22:09 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
[ twitter ]
En eerder zat hij vanwege dit voorval ook al te janken over elke en cancel culture.
Ik kijk nu niet (lees wel het e.e.a. hier en op Twitter), dus geen idee met welke wind hij nu mee waait.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat vind ik géén goede beurt inderdaad.
Mwah, zielig... Zijn alsmaar op het randje balanceren is een handelsmerk waar bewust voor is gekozen. Ik had na het zien van verschillende interviews waarin die zich ietwat kwetsbaar opstelde en het delen van dezelfde achtergrond wel sympathie voor hem eigenlijk. Maar dit is, los van de inhoud, ontzettend dom en hij wrijft nu alleen maar in de vlek, met als gevolg dat die groter wordt. Had dan gewoon gezegd "het spijt me, dit is niet waar, ik heb dit verzonnen en ik begrijp dat ik hiermee de grens ontzettend over ben gegaan". Sta je alsnog voor lul, maar dan was er wellicht nog wat te lijmen.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik weet niet wat ik hiervan vind. Wat hij heeft gedaan is absoluut niet ok, maar ik vind dit allemaal wel zielig voor hem denk ik
Naja, het was ook wel een lachwekkend verhaal.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En om het lacherig doen nu over iets wat toen ook al niet door de beugel kon overigens.
Ik kijk wel, maar Wierd is niet ah woord.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:11 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ik kijk nu niet (lees wel het e.e.a. hier en op Twitter), dus geen idee met welke wind hij nu mee waait.
Nee.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:12 schreef matthijst het volgende:
[..]
Naja, het was ook wel een lachwekkend verhaal.
1770. Ik denk dat je de ontwikkeling van de samenleving niet geheel goed in beeld hebt.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:10 schreef Momo het volgende:
. Dit soort gedrag is niet ok, niet in 1770 of 1970.
Zegt ie in zn eigen programma... Okee...quote:Op donderdag 28 april 2022 22:12 schreef Stikkelbaars het volgende:
Gelukkig kan Derksen er nog om lachen dat ie overal gecanceld is.
Nou ja, plus dat hij dat openlijk op tv vertelt en denkt daarmee te kunnen scoren. Het geeft veel aan over het klimaat en dat we daarin ten opzichte van 50 jaar geleden nog geen fuck zijn opgeschoten.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:07 schreef matthijst het volgende:
[..]
Woke-Nederland zal juichen, wie zou het nieuwe doelwit worden?quote:Op donderdag 28 april 2022 22:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
Derksen stopt zegt hij.
En de rest dus ook volgens Genee
Na vandaag ook over en uit.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:14 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Zegt ie in zn eigen programma... Okee...
Half mannelijk NL wssquote:Op donderdag 28 april 2022 22:14 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Woke-Nederland zal juichen, wie zou het nieuwe doelwit worden?
Wie of wat is Woke-Nederland?quote:Op donderdag 28 april 2022 22:14 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Schijnbaar was z'n punt dat iedereen weleens iets geks gedaan heeft.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:14 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Nou ja, plus dat hij dat openlijk op tv vertelt en denkt daarmee te kunnen scoren. Het geeft veel aan over het klimaat en dat we daarin ten opzichte van 50 jaar geleden nog geen fuck zijn opgeschoten.
Vrouwenmisbruikquote:Op donderdag 28 april 2022 22:15 schreef matthijst het volgende:
[..]
Schijnbaar was z'n punt dat iedereen weleens iets geks gedaan heeft.
Om Johnny's vrouwenmepperij goed te praten.
quote:Op donderdag 28 april 2022 22:14 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Ze hadden het net over deze peiling van Hart van Nederland: Ophef rond Johan Derksen terecht of overdreven? Dit vindt Nederland echt. Klaarblijkelijk vinden vrouwen een smeuïg verhaal over misbruik van een vrouw wat minder grappig dan mannen dat vinden.quote:
Klopt dan toch.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ze hadden het net over deze peiling van Hart van Nederland: Ophef rond Johan Derksen terecht of overdreven? Dit vindt Nederland echt. Klaarblijkelijk vinden vrouwen een smeuïg verhaal over misbruik van een vrouw wat minder grappig dan mannen dat vinden.
Als je een beetje logisch nadenkt dan weet je bij voorbaat al dat dat en niet waar is en alleen maar wordt geroepen door mensen die een en ander op hun kerfstok hebben en dat zo proberen te bagatelliseren. Ze zijn immers niet alleen, iedereen doet wel eens zo iets. Tergend dom.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:15 schreef matthijst het volgende:
[..]
Schijnbaar was z'n punt dat iedereen weleens iets geks gedaan heeft.
Iedereen vermoord toch wel eens iemand zei de drugslordquote:Op donderdag 28 april 2022 22:17 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Als je een beetje logisch nadenkt dan weet je bij voorbaat al dat dat en niet waar is en alleen maar wordt geroepen door mensen die een en ander op hun kerfstok hebben en dat zo proberen te bagatelliseren. Ze zijn immers niet alleen, iedereen doet wel eens zo iets. Tergend dom.
De jankerds zijn inderdaad met dat verhaal gekomen.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:11 schreef Stikkelbaars het volgende:
Stoppen zou eigenlijk toegeven aan de druk van alle jankerds zijn.
Ja, precies. Hebben we allemaal wel eens gedaan op een doordeweekse dag toen we iemand helemaal zat waren. Niet zo moeilijk over doen hoor, linksche deugers. Bah.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Iedereen vermoord toch wel eens iemand zei de drugslord
Mwoah... meer dan steeds hetzelfde trucje is dat toch ook al lang niet meer?quote:Op donderdag 28 april 2022 22:14 schreef kurk_droog het volgende:
Ik walg nog meer van iedereen die staat te juichen hier. Het enige programma die een ongezouten mening had.
Wie ik in dit verhaal eigenlijk helemaal niet uit kan staan is die Wilfred Genee. Stelt zich telkens weer volstrekt 'neutraal' op, als die een mening is toegedaan dan is het zo'n hele voorzichtige waar je eigenlijk niets uit kunt halen en stiekem smult die enorm van drama, zelfs al is iemand uit zijn inner circle er bij betrokken.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
Derksen blijft zwaar in de slachtofferrol hangen
Angela geef ik zowaar gelijk een keer
Als een stel hyena's op een prooi duiken wanneer iemand een fout/uitglijder maakt. Alles moet politiek correct zijn. Hoeveel tweets ik deze dagen wel niet heb gelezen van vrouwelijke columnisten die oproepen om Johan Derksen te verbannen. Het is te verschrikkelijk voor woorden.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wie of wat is Woke-Nederland?
Ik zie echt niet in hoe dit woke is? Wat is woke uberhaupt?
Misschien omdat ze het niet kunnen vinden hoe Derksen een vrouw behandelde.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:26 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Als een stel hyena's op een prooi duiken wanneer iemand een fout/uitglijder maakt. Alles moet politiek correct zijn. Hoeveel tweets ik deze dagen wel niet heb gelezen van vrouwelijke columnisten die oproepen om Johan Derksen te verbannen. Het is te verschrikkelijk voor woorden.
Het is ook allemaal wat hè, verkondigt iemand openlijk op tv een vrouw te hebben verkracht, voorzien van een trotse en zelfvoldane glimlach en dan zijn er gewoon allerlei mensen die dat niet door de beugel vinden kunnen. Echt zo raar. Wat een land.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:26 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Als een stel hyena's op een prooi duiken wanneer iemand een fout/uitglijder maakt. Alles moet politiek correct zijn. Hoeveel tweets ik deze dagen wel niet heb gelezen van vrouwelijke columnisten die oproepen om Johan Derksen te verbannen. Het is te verschrikkelijk voor woorden.
en als van der gijp zegt dat ie iemand tegen een spiegeltje aan heeft gedrukt is er natuurlijk niks aan de handquote:Op donderdag 28 april 2022 22:29 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Het is ook allemaal wat hè, verkondigt iemand openlijk op tv een vrouw te hebben verkracht, voorzien van een trotse en zelfvoldane glimlach en dan zijn er gewoon allerlei mensen die dat niet door de beugel vinden kunnen. Echt zo raar. Wat een land.
Ja dat is slecht. Meningen verbannen is een enge praktijk.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Misschien omdat ze het niet kunnen vinden hoe Derksen een vrouw behandelde.
Is dat dan gelijk zo slecht? Mogen ze niet hun mening hebben? Waarom moeten wij ze gaan diskwalificeren?
Ben je dat niet aan het doen dan door men diep in woke linkse-hoek te duwen?quote:Op donderdag 28 april 2022 22:30 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Ja dat is slecht. Meningen verbannen is een enge praktijk.
Welke mening wordt verbannen?quote:Op donderdag 28 april 2022 22:30 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Begrijp je het verschil tussen een mening en een feitenrelaas?quote:Op donderdag 28 april 2022 22:30 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Klinkt erg Noord-Koreaans iddquote:Op donderdag 28 april 2022 22:30 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Aggos, mag je tegenwoordig niet eens meer opscheppen over seksueel misbruik en daar dan keihard met je vrienden om lachen? Wat gemeen van die vrouwelijke columnisten zeg!quote:Op donderdag 28 april 2022 22:26 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Tsja maar dit was geen mening maar het bekennen van een strafbaar feit. Ik snap dat dat een lastig verschil is als je mentaal bent uitgedaagd.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:30 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Heb je de aflevering eigenlijk zelf gezien? Of praat je nu artikels na?quote:Op donderdag 28 april 2022 22:29 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Het is ook allemaal wat hè, verkondigt iemand openlijk op tv een vrouw te hebben verkracht, voorzien van een trotse en zelfvoldane glimlach en dan zijn er gewoon allerlei mensen die dat niet door de beugel vinden kunnen. Echt zo raar. Wat een land.
Dat hoop ik ookquote:Op donderdag 28 april 2022 22:37 schreef VEM2012 het volgende:
Morgenochtend houden ze hem weer aan zijn contract hoop ik. Al was het maar om de schuimbekkende cancelaars extra te laten schuimbekken. Net als Rene kan ik daar heel hard om lachen.
Denk dat de 3 kaarsen grap van Gijp wel de genadeklap is. Dat gaat nu enorm uitvergroot worden, dat ze niets hebben geleerd.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:37 schreef VEM2012 het volgende:
Morgenochtend houden ze hem weer aan zijn contract hoop ik. Al was het maar om de schuimbekkende cancelaars extra te laten schuimbekken. Net als Rene kan ik daar heel hard om lachen.
Die ongezouten meningen mogen alleen als Derksen en co het doen. Bij tegengas gaan de VI-fanboys huilen.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Misschien omdat ze het niet kunnen vinden hoe Derksen een vrouw behandelde.
Is dat dan gelijk zo slecht? Mogen ze niet hun mening hebben? Waarom moeten wij ze gaan diskwalificeren?
Johan had toen hij het vertelde ook zijn excuses kunnen aanbieden. Doet hij niet.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:37 schreef Kreator het volgende:
Die Angela is wel echt een dom wijf.
"ik vind je geen slachtoffer van de cancel cultuur."
... Maar wel na 1 verkeerd geplaatste opmerking overal direct ontslagen worden.
Man man man.
Wow, "ze hadden de dames ook kunnen verkrachten, maar hebben dat niet gedaan"quote:Op donderdag 28 april 2022 22:39 schreef Maron het volgende:
Ik denk, dat wanneer Johan Derksen zélf had ingezien dat zo’n “dolletje” eigenlijk aangeduid kan worden als feitelijke verkrachting… hij dit nooit verteld zou hebben..(cq gedaan zou hebben..
Ze hadden de bewusteloze dames ook kunnen verkrachten, zoals Russische soldaten Oekraïnse vrouwen verkrachten, maar ze hebben een (in hun ogen) “geintje” uitgehaald, en zijn waarschijnlijk slap van het lachen, en de drank..de deur uitgegaan…
Ik neem het niet voor hem op, en vind het minimaal ongepast… maar dat nu zelfs het OM er zich mee bezig gaat houden, een beetje over de top…
Ja. En nu?quote:Op donderdag 28 april 2022 22:37 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Heb je de aflevering eigenlijk zelf gezien?
Nou nee, want hij zei zelf al direct na zn bekentenis dat dit tegenwoordig zelfs technisch verkrachting zou zijn. Hij was zich er dus prima van bewust.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:39 schreef Maron het volgende:
Ik denk, dat wanneer Johan Derksen zélf had ingezien dat zo’n “dolletje” eigenlijk aangeduid kan worden als feitelijke verkrachting… hij dit nooit verteld zou hebben..(cq gedaan zou hebben..
Ze hadden de bewusteloze dames ook kunnen verkrachten, zoals Russische soldaten Oekraïnse vrouwen verkrachten, maar ze hebben een (in hun ogen) “geintje” uitgehaald, en zijn waarschijnlijk slap van het lachen, en de drank..de deur uitgegaan…
Ik neem het niet voor hem op, en vind het minimaal ongepast… maar dat nu zelfs het OM er zich mee bezig gaat houden, een beetje over de top…
Dat is zijn eigen keus. Hij zou zich ook gewoon als een echte vent kunnen opstellen en ruiterlijk toegeven dat wat ie heeft gezegd niet kan, oerstom is en terecht een golf van verontwaardiging heeft opgewekt. Maar dat kan hij niet, zijn broze ego is gekrenkt en dus stopt hij ermee. De man die graag uitdeelt maar niet kan incasseren.quote:
Optyfen dan met je whataboutismequote:Op donderdag 28 april 2022 22:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
woke is ook een probleem...
woke is dat gezeik over slavernijverleden en kolonialisme als ware Nederland een soort Mississippi anno 1960;
het gezeik over 56 genders en pronouns;
doorgeslagen klimaatgedram;
alles-behalve-man-blank-hetero zielig vinden...
dat is woke.
Een kaars bij een bewusteloos iemand in diens edele delen proppen is van een iets andere orde.
welke whataboutisme?quote:Op donderdag 28 april 2022 22:44 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Optyfen dan met je whataboutisme
En dan Betcity binnen halen, staat Toto mooi in zijn hemd.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:37 schreef VEM2012 het volgende:
Etto...quote:Op donderdag 28 april 2022 22:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
woke is dat gezeik over slavernijverleden en kolonialisme als ware Nederland een soort Mississippi anno 1960;
dat is woke.
Een kaars bij een bewusteloos iemand in diens edele delen proppen is van een iets andere orde.
Verder niet verrassend dat de usual suspects hier ook weer een 'links-woke' dingetje van willen maken, terwijl dat er dus geen f*k mee te maken heeft in dit geval.
Jij hebt duidelijk niet naar VI gekeken.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is zijn eigen keus. Hij zou zich ook gewoon als een echte vent kunnen opstellen en ruiterlijk toegeven dat wat ie heeft gezegd niet kan, oerstom is en terecht een golf van verontwaardiging heeft opgewekt. Maar dat kan hij niet, zijn broze ego is gekrenkt en dus stopt hij ermee. De man die graag uitdeelt maar niet kan incasseren.
Ik zie niet wat er 'woke' is aan een dergelijke handeling veroordelen? Lijkt me gewoon fatsoen.quote:
Maar ja… waarom heeft hij het dan verteld…quote:Op donderdag 28 april 2022 22:42 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nou nee, want hij zei zelf al direct na zn bekentenis dat dit tegenwoordig zelfs technisch verkrachting zou zijn. Hij was zich er dus prima van bewust.
Dit preciesquote:Op donderdag 28 april 2022 22:39 schreef Maron het volgende:
Mij ook. Dus waarom wordt er "woke" bijgehaald?quote:Op donderdag 28 april 2022 22:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik zie niet wat er 'woke' is aan een dergelijke handeling veroordelen? Lijkt me gewoon fatsoen.
Dat zeg ik: dat heeft er geen moer mee te maken.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mij ook. Dus waarom wordt er "woke" bijgehaald?
Jij wil graag je woke-stokpaardje berijden. Dat gebruiken de VI-fanboys graag als stropop, maar is hier offtopic. Dus een vorm van whataboutisme om daar weer tot in den treure offtopic over te gaan lopen drammen.quote:
Je wijdt er alleen maar een uitgebreide post aan.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat zeg ik: dat heeft er geen moer mee te maken.
Dat vraagt een vorm van reflectie die de heer Derksen niet heeft. Het siert hem tot op zekere hoogte dat hij geen excuses uit omdat anderen (of commerciële belangen) hem daartoe dwingen, maar het is overduidelijk dat hij nog steeds geen probleem ziet in wat er 40 jaar geleden gebeurd is, óf in de manier waarop dat gisteren is besproken. Volledig in de context van dit misogyne programma vindt Derksen dat dergelijke kroeggrappen gewoon moeten kunnen. Jammer Johan, maar dit accepteren we toch echt niet meer.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:44 schreef miss_sly het volgende:
Hij zou zich ook gewoon als een echte vent kunnen opstellen en ruiterlijk toegeven dat wat ie heeft gezegd niet kan, oerstom is en terecht een golf van verontwaardiging heeft opgewekt.
Uhm wat?quote:Op donderdag 28 april 2022 22:46 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Jij wil graag je woke-stokpaardje berijden. Dat gebruiken de VI-fanboys graag als stropop, maar is hier offtopic. Dus een vorm van whataboutisme om daar weer tot in den treure offtopic over te gaan lopen drammen.
quote:Op donderdag 28 april 2022 21:48 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ging toch over cancellen? Ik zie geen cancelling,. Meestal mag zo iemand per direct niet meer op tv verschijnen, laat staan een excuus aanbieden en zijn programma doorzetten. Dat er geen leuke reacties zijn op wat je zegt betekent niet dat je dan maar gecancelt bent. Nee, ook niet als twee sponsoren en een regelmatige vrouwelijke tafelgast zich niet meer met je willen associëren. Je hebt immers nog steeds je goedbekeken programma op een commerciële omroep.
Dit heeft inderdaad niets met woke te maken, maar wel met cancel cultuur. En het is wel de woke hoek die vooraan staat om te proberen het programma van de buis te krijgen.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
dat is woke.
Verder niet verrassend dat de usual suspects hier ook weer een 'links-woke' dingetje van willen maken, terwijl dat er dus geen f*k mee te maken heeft in dit geval.
Inderdaad. En als het over een priester gaat die z'n maatschappelijke positie verliest vanwege kindermisbruik, dan hebben we het ook niet over 'cancelen'. Het begrip is aan inflatie onderhevig.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
dat is woke.
Structureel tegen het been van correct Nederland. Ik heb echt maar zelden iets gehoord van deze mensen dat over de grens ging en als het dat ging, is het alsnog vrijheid van meningsuiting.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is niet één verkeerd geplaatste opmerking. Het is structureel bij hem
Ik las hetzelfde, maar kennelijk zijn we het eens. Dus: excuus!quote:Op donderdag 28 april 2022 22:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uhm wat?
Lezen wij hetzelfde topic?
Ja, dit dus. Perfect verwoord.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:47 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat vraagt een vorm van reflectie die de heer Derksen niet heeft. Het siert hem tot op zekere hoogte dat hij geen excuses uit omdat anderen (of commerciële belangen) hem daartoe dwingen, maar het is overduidelijk dat hij nog steeds geen probleem ziet in wat er 40 jaar geleden gebeurd is, óf in de manier waarop dat gisteren is besproken. Volledig in de context van dit misogyne programma vindt Derksen dat dergelijke kroeggrappen gewoon moeten kunnen. Jammer Johan, maar dit accepteren we toch echt niet meer.
Ja, of je leest even de 9 draden terug waarin de usual suspects hier van 'cancel culture' en 'woke' spreken omdat Derksen wordt aangesproken op diens gedrag... Wat heet, in VI zelf halen ze het van stal.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:46 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Jij wil graag je woke-stokpaardje berijden. Dat gebruiken de VI-fanboys graag als stropop, maar is hier offtopic. Dus een vorm van whataboutisme om daar weer tot in den treure offtopic over te gaan lopen drammen.
[..]
Je wijdt er alleen maar een uitgebreide post aan.maar fijn dat je het zelf ook in ziet.
Ik heb niets gezien vandaag, maar heb je het nu over het eerste of het tweede verhaal van Derksen?quote:Op donderdag 28 april 2022 22:47 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat vraagt een vorm van reflectie die de heer Derksen niet heeft. Het siert hem tot op zekere hoogte dat hij geen excuses uit omdat anderen (of commerciële belangen) hem daartoe dwingen, maar het is overduidelijk dat hij nog steeds geen probleem ziet in wat er 40 jaar geleden gebeurd is, óf in de manier waarop dat gisteren is besproken. Volledig in de context van dit misogyne programma vindt Derksen dat dergelijke kroeggrappen gewoon moeten kunnen. Jammer Johan, maar dit accepteren we toch echt niet meer.
Omdat ie denkt dat ie ermee weg komt. Of omdat hij dit volledig verkeerd heeft aangevoeld, zoals Angela de Jong zei.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:45 schreef Maron het volgende:
[..]
Maar ja… waarom heeft hij het dan verteld…
Dat liedje dat Heleen speelde, zou tegenwoordig de woke maffia anders ook behoorlijk los op gaan.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
Het 3equote:Op donderdag 28 april 2022 22:48 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Ik heb niets gezien vandaag, maar heb je het nu over het eerste of het tweede verhaal van Derksen?
Dus wat ze hebben gedaan kan aangeduid worden als feitelijke verkrachting, maar gelukkig hebben ze ze niet echt verkracht? Goed verhaal wel.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:39 schreef Maron het volgende:
Dan liever een verkrachter op TV houden natuurlijk.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dit heeft inderdaad niets met woke te maken, maar wel met cancel cultuur. En het is wel de woke hoek die vooraan staat om te proberen het programma van de buis te krijgen.
Dus het zou zeker jammer zijn als ze een succesje halen, want dat geeft hun extra motivatie.
Helemaal eens.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:47 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik vind het geen geintje eigenlijk.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:49 schreef matthijst het volgende:
[..]
Dat liedje dat Heleen speelde, zou tegenwoordig de woke maffia anders ook behoorlijk los op gaan.
Je denkt toch niet werkelijk dat die radiostations een fuck geven om zo'n geintje van Johan? Die kijken gewoon de polls en merken dat het handiger is voor hun image als ze Johan cancellen.
Of hij begrijpt het echt niet. En denkt dat de ophef over een verkrachting door de woke-cancel cultuur komt.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Omdat ie denkt dat ie ermee weg komt. Of omdat hij dit volledig verkeerd heeft aangevoeld, zoals Angela de Jong zei.
Nou ja, hij is ontslagen door radiostations en is niet meer welkom bij de schouwburgen vanwege de ophef.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, of je leest even de 9 draden terug waarin de usual suspects hier van 'cancel culture' en 'woke' spreken omdat Derksen wordt aangesproken op diens gedrag... Wat heet, in VI zelf halen ze het van stal.
Tering...
VEM neem ik sowieso niet serieusquote:Op donderdag 28 april 2022 22:49 schreef probeer het volgende:
[..]
Dan liever een verkrachter op TV houden natuurlijk.
Zo kennen we jou ook weer.
https://www.telegraaf.nl/(...)g-johan-derksen-nietquote:Op donderdag 28 april 2022 22:49 schreef Stikkelbaars het volgende:
Brabo-excuusneger is ook bang dat 'ie door de woke mob gelyncht wordt.
Ik heb nu al zin om te zappen.
Ze is niet verkracht.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:50 schreef capricia het volgende:
[..]
Of hij begrijpt het echt niet. En denkt dat de ophef over een verkrachting door de woke-cancel cultuur komt.
Wat kan jij niet zeggen dan? Hoe beknot Whiskers jouw VvM?quote:Op donderdag 28 april 2022 22:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Structureel tegen het been van correct Nederland. Ik heb echt maar zelden iets gehoord van deze mensen dat over de grens ging en als het dat ging, is het alsnog vrijheid van meningsuiting.
Het is te bizar voor woorden dat je tegenwoordig niets meer kunt zeggen zonder de ellende van deodorantvrij Nederland op je hals te halen. Kijk maar naar Whiskers in dit topic. Zo zijn er helaas meer in dit land. Keihard schreeuwen, maar geen idee wat je ermee kapot maakt.
Ik had al jaren niks meer met dit programma maaar het verdient een podium. Als je nog maar 1 soort informatie/nieuws/programma mag zien op tv, krijg je Russische en noord koreaanse praktijken.
Moet er per se een reden zijn? Kan ook gewoon niet echt over nagedacht zijn lijkt me.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Omdat ie denkt dat ie ermee weg komt. Of omdat hij dit volledig verkeerd heeft aangevoeld, zoals Angela de Jong zei.
Schuldig totdat het tegendeel bewezen is.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:49 schreef probeer het volgende:
[..]
Dat is wel heel woke van je om mijn mening te verdraaien naar het goedpraten van verkrachting, terwijl niemand hier weet wat er precies is gebeurd.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:49 schreef probeer het volgende:
[..]
Nou, als radiozenders alleen nog maar aan het geld denken, dan heb jij ook geen moraliteit meer nodig. Komt dat even goed uit zeg.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:49 schreef matthijst het volgende:
[..]
Dat liedje dat Heleen speelde, zou tegenwoordig de woke maffia anders ook behoorlijk los op gaan.
Je denkt toch niet werkelijk dat die radiostations een fuck geven om zo'n geintje van Johan? Die kijken gewoon de polls en merken dat het handiger is voor hun image als ze Johan cancellen.
Ik ben altijd fan van Derksen geweest... tot dit moment.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:50 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou ja, hij is ontslagen door radiostations en is niet meer welkom bij de schouwburgen vanwege de ophef.
Dat is gewoon cancel culture.
Zou je eens moeten doen, kun je misschien nog eens wat leren.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
VEM neem ik sowieso niet serieus
Iig niet over iets waar ook maar enige ethische component in zit, nee.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
VEM neem ik sowieso niet serieus
Dat is helaas ook echt een mogelijkheid. Zoals veel mannen het oprecht niet begrijpen. En dát moet veranderen.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:50 schreef capricia het volgende:
[..]
Of hij begrijpt het echt niet. En denkt dat de ophef over een verkrachting door de woke-cancel cultuur komt.
hoe ik een totaal gevoelloze hork moet worden? Ik pas.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zou je eens moeten doen, kun je misschien nog eens wat leren.
Als je altijd fan was weet je ook dat hij niet daadwerkelijk iets ‘erin’ heeft gestoken.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik ben altijd fan van Derksen geweest... tot dit moment.
Als het eerste verhaal de naakte waarheid is, gaat het wel om wat meer dan een boude uitspraak of politiek incorrecte mening. En wat jeugdzondes betreft: heb jij ooit tegen iemands wil in met diens geslachtsdelen lopen kloten? Zo nee, goh, lijkt me logisch. Zo ja: de F*K man...
Nee, over mij kennelijk..quote:Op donderdag 28 april 2022 22:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat is dit voor domme vraag. Het gaat niet over mij, jandoedel.
Bekentenis.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Schuldig totdat het tegendeel bewezen is.
Ik zeg dus ook: het eerste verhaal.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:54 schreef RipCity het volgende:
[..]
Als je altijd fan was weet je ook dat hij niet daadwerkelijk iets ‘erin’ heeft gestoken.
Nou dit, laten we het onderzoek van het OM afwachten.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Schuldig totdat het tegendeel bewezen is.
Dankje. Omdat je me daar complimenteert, zal ik je één plekje naar beneden schuiven op het 'wie gaan we nu cancellen?'-lijstje.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat is wel heel woke van je om mijn mening te verdraaien naar het goedpraten van verkrachting, terwijl niemand hier weet wat er precies is gebeurd.
En die Weird Duk die het hele gebeuren nog even ging duiden, dat er minder vrije ruimte was enzo.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is helaas ook echt een mogelijkheid. Zoals veel mannen het oprecht niet begrijpen. En dát moet veranderen.
Er is niemand verkrwcht in dit verhaal he. Hoe graag iedereen dit woord ook in de met krokodillentranen gevulde mond wil nemen.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is helaas ook echt een mogelijkheid. Zoals veel mannen het oprecht niet begrijpen. En dát moet veranderen.
Niet eens. "Het ligt aan de woke-mensen"quote:Op donderdag 28 april 2022 22:53 schreef Harvest89 het volgende:
Dus geen excuses dat ie een kaars in een bewusteloze vrouw heeft gestoken, maar excuses voor alle ophef? Is dat wat hij heeft gezegd?
Als iets woke wordt genoemd weten boze boomers dat ze boos moeten wordenquote:Op donderdag 28 april 2022 22:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mij ook. Dus waarom wordt er "woke" bijgehaald?
*Wierdquote:Op donderdag 28 april 2022 22:56 schreef capricia het volgende:
[..]
En die Weird Duk die het hele gebeuren nog even ging duiden, dat er minder vrije ruimte was enzo.
Alsof verkrachting daarvoor wel normaal was.
Hij bood er excuses voor aan dat hij het verhaal niet in eerste instantie accuraat heeft verteld. En, als ik het me goed herinner, ook voor de vorm van de smakelijke anekdote. Al begon hij daarna meteen uitgebreid te vertellen hoe hij eigenlijk een slachtoffer is van de cancelcultuur.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:53 schreef Harvest89 het volgende:
Dus geen excuses dat ie een kaars in een bewusteloze vrouw heeft gestoken, maar excuses voor alle ophef? Is dat wat hij heeft gezegd?
Lekker vergelijkbaar ookquote:Op donderdag 28 april 2022 22:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nou dit, laten we het onderzoek van het OM afwachten.
Als Kaag, Hugo en Mark mogen blijven zitten, dan Johan ook. Lijkt me duidelijk verhaal.
Keek nooit naar VI, maar als je dan nu bij Op1 een juriste ziet vertellen dat dr cliëntes huilend naar VI kijken. Tsja...quote:Op donderdag 28 april 2022 22:52 schreef probeer het volgende:
[..]
Nou, als radiozenders alleen nog maar aan het geld denken, dan heb jij ook geen moraliteit meer nodig. Komt dat even goed uit zeg.
Hij stapt toch zelf op?quote:Op donderdag 28 april 2022 22:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Als Kaag, Hugo en Mark mogen blijven zitten, dan Johan ook. Lijkt me duidelijk verhaal.
En wat kan Johan niet zeggen, omdat Whiskers hier boos is?quote:Op donderdag 28 april 2022 22:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat is dit voor domme vraag. Het gaat niet over mij, jandoedel.
Oh ja. Sorry.quote:
Je wilt hem gaan Fucken tegen zijn wil in?quote:Op donderdag 28 april 2022 22:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Als het eerste verhaal de naakte waarheid is, gaat het wel om wat meer dan een boude uitspraak of politiek incorrecte mening. En wat jeugdzondes betreft: heb jij ooit tegen iemands wil in met diens geslachtsdelen lopen kloten? Zo nee, goh, lijkt me logisch. Zo ja: de F*K man...
quote:Op donderdag 28 april 2022 22:53 schreef ootjekatootje het volgende:
Heeft niemand door dat het een plastic opblaaspop was?
Sorry fout grapje, plastic is ook gecanceld anno 2022.
quote:Op donderdag 28 april 2022 14:41 schreef probeer het volgende:
[..]
Zoals wel vaker het geval bij je posts omtrent het onderwerp 'seksueel grensoverschrijdend gedrag', slaan ze weer echt helemaal fucking nergens op.
Nee, die man heeft gewoon een stoer verhaaltje afgedraaid, wat niet stoer was en oliedom.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ach ja. Johan is het eigenlijke slachtoffer. Dat was het verhaal ook idd. En erg veel 'ik, ik, ik'.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hij bood er excuses voor aan dat hij het verhaal niet in eerste instantie accuraat heeft verteld. En, als ik het me goed herinner, ook voor de vorm van de smakelijke anekdote. Al begon hij daarna meteen uitgebreid te vertellen hoe hij eigenlijk een slachtoffer is van de cancelcultuur.
Nee, sorry tegen wie? Tegen die vrouw? Ja terecht. Tegen de maatschappij? Echt niet.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Hij stapt toch zelf op?
Te beroerd om sorry te zeggen.
Het blijft ook wel een vreselijke slappe zak met nul incasseringsvermogen. Kijk je biecht een misdrijf op in een live uitzending op tv. Dan zou het je sieren om je welgemeende excuses te maken. In plaats daarvan wordt hij er waarschijnlijk door juristen op geattendeerd dat het lolletje gewoon een misdrijf is waar tot acht jaar cel voor staat en komt een slappe verdraaiing waarbij het feit opeens niet meer plaatsgevonden zou hebben. En als de kritiek aanhoudt dan is het lekker huilie huilie doen.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:53 schreef capricia het volgende:
Maar goed. Hij stapt dus zelf op. Voorlopig dan.
Wil geen excuses maken. En gooit het dan op de woke-cancel cultuur.
Nou ja, rechters gaan doorgaans niet meer over wat er vijftig jaar geleden is gebeurd hè?quote:Op donderdag 28 april 2022 22:59 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, sorry tegen wie? Tegen die vrouw? Ja terecht. Tegen de maatschappij? Echt niet.
Daar hebben we rechters voor, lijkt iedereen hier te vergeten.
Opgehitste shit.
die Wierd Duk is een nare akelige vent.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:56 schreef capricia het volgende:
[..]
En die Weird Duk die het hele gebeuren nog even ging duiden, dat er minder vrije ruimte was enzo.
Alsof verkrachting daarvoor wel normaal was.
Er is nogal een grijs gebied tussen slachtoffer en verkrachtende viezerik die overal ontslagen moet worden.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Ach ja. Johan is het eigenlijke slachtoffer. Dat was het verhaal ook idd. En erg veel 'ik, ik, ik'.
Oh nu is het niet eens meer een kaars ergens neerzetten, het is helemaal verzonnen...quote:Op donderdag 28 april 2022 22:58 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, die man heeft gewoon een stoer verhaaltje afgedraaid, wat niet stoer was en oliedom.
Bizar, maar om daar nou iemand voor te ontslaan… Mocht die keeper van Veendam straks zeggen dat hij weldegelijk een stompe kaars in de vagina heeft gestopt, dan is dat wat anders, maar ik heb veel vrouwen in mijn bed gehad (volledig bij bewustzijn en met wederzijdse toestemming) en ik heb nog nooit meegemaakt dat ik er bij een zo een stompe kaars in zou kunnen krijgen zonder dat dat bijzonder oncomfortabel zou moeten zijn geweest.
Dus ja: ik heb hetzelfde als Gijp: idioot verzonnen verhaal.
Die stapt echt niet op hoor, die zit er natuurlijk morgen weer en anders maandag wel. Puur slachtoffergedrag om die woke-cultuur erbij te halenquote:Op donderdag 28 april 2022 22:53 schreef capricia het volgende:
Maar goed. Hij stapt dus zelf op. Voorlopig dan.
Wil geen excuses maken. En gooit het dan op de woke-cancel cultuur.
Je doet je best maar.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:56 schreef probeer het volgende:
[..]
Dankje. Omdat je me daar complimenteert, zal ik je één plekje naar beneden schuiven op het 'wie gaan we nu cancellen?'-lijstje.
tegen wie moet hij dan sorry zeggenquote:Op donderdag 28 april 2022 22:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Hij stapt toch zelf op?
Te beroerd om sorry te zeggen.
Dus eigenlijk cancelled ie nu zichzelf en geeft daar de cancel-cultuur de schuld van.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:59 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, sorry tegen wie? Tegen die vrouw? Ja terecht. Tegen de maatschappij? Echt niet.
Daar hebben we rechters voor, lijkt iedereen hier te vergeten.
Opgehitste shit.
Nee. Hij heeft één keer gezegd dat de toon verkeerd was en tien keer dat hij het slachtoffer was.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:01 schreef Kreator het volgende:
Hij heeft tien keer gezegd dat het een dom verhaal was en dat de toon verkeerd was. Wat moet je dan nog meer.
Wegwezen, dat is wat die enge mannen moeten. Het is al opmerkelijk dat ze nu al 2 dagen achter elkaar hun zielige vertoning kunnen voortzetten.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er is nogal een grijs gebied tussen slachtoffer en verkrachtende viezerik die overal ontslagen moet worden.
Hij heeft tien keer gezegd dat het een dom verhaal was en dat de toon verkeerd was. Wat moet je dan nog meer.
Weet ik veel. Ik kan geen enkele goede uitleg geven voor wat ik dinsdag heb gezien.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh nu is het niet eens meer een kaars ergens neerzetten, het is helemaal verzonnen...
Dan rijst de vraag: hoe krijg het voor elkaar zoiets te verzinnen?
Jij accepteert het niet meer.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:47 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja. Heb je niet gekeken? Ik bedoel, er is videobewijs van he. Het was net op tv.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:02 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee. Hij heeft één keer gezegd dat de toon verkeerd was en tien keer dat hij het slachtoffer was.
Ja, ze komt net binnen iddquote:Op donderdag 28 april 2022 23:02 schreef Claudia_x het volgende:
Angela de Jong gaat nu gewoon napraten in Op1.
Jep, ik heb het gekeken.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja. Heb je niet gekeken? Ik bedoel, er is videobewijs van he. Het was net op tv.
2 dagen? Ik vind het een mirakel dat ze hun vrouw- en homo-onvriendelijke programma tien jaar op de nationale tv hebben kunnen voortzetten. Als er al zoiets bestaat als een woke/cancel-cultuur in Nederland, dan is die toch volledig aan VI voorbij gegaan.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:02 schreef Eikenbomen het volgende:
[..]
Wegwezen, dat is wat die enge mannen moeten. Het is al opmerkelijk dat ze nu al 2 dagen achter elkaar hun zielige vertoning kunnen voortzetten.
Een bewusteloze vrouw kan niet verkracht worden want dat zou oncomfortabel zijn. (en dan zou ze wel wakker worden, of wat is je 'logica' hier?) Dus moet het wel verzonnen zijn.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:58 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, die man heeft gewoon een stoer verhaaltje afgedraaid, wat niet stoer was en oliedom.
Bizar, maar om daar nou iemand voor te ontslaan… Mocht die keeper van Veendam straks zeggen dat hij weldegelijk een stompe kaars in de vagina heeft gestopt, dan is dat wat anders, maar ik heb veel vrouwen in mijn bed gehad (volledig bij bewustzijn en met wederzijdse toestemming) en ik heb nog nooit meegemaakt dat ik er bij een zo een stompe kaars in zou kunnen krijgen zonder dat dat bijzonder oncomfortabel zou moeten zijn geweest.
Als het eerste verhaal kloppend is, is er niks 'teers' aan 'zieltjes' die het nogal verwerpelijk vinden.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:02 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Jij accepteert het niet meer.
Ik heb mij rot gelachen.
Maar ja al die tere zieltjes tegenwoordig.
Hij is ontslagen bij vrijwel alles wat hij deed met muziek, wat zijn grootste passie is. Dus hij is vandaag weldegelijk gecanceld, al vind ik het idioot dat hij dan ook maar de handdoek in de ring gooit bij VI.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Dus eigenlijk cancelled ie nu zichzelf en geeft daar de cancel-cultuur de schuld van.
Deed jij maar eens wat meer je best om een fatsoenlijk mens te zijn.quote:
En terecht.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hij is ontslagen bij vrijwel alles wat hij deed met muziek, wat zijn grootste passie is. Dus hij is vandaag weldegelijk gecanceld, al vind ik het idioot dat hij dan ook maar de handdoek in de ring gooit bij VI.
Ja, blijven oude witte ‘machtige’ mannen.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:03 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
2 dagen? Ik vind het een mirakel dat ze hun vrouw- en homo-onvriendelijke programma tien jaar op de nationale tv hebben kunnen voortzetten. Als er al zoiets bestaat als een woke/cancel-cultuur in Nederland, dan is die toch volledig aan VI voorbij gegaan.
Onzinbericht, er hebben reeds sponsoren opgezegd en er werd druk op Derksen uitgeoefend door de Talpa directie.quote:
Kun jij niet lezen ofzo? Of denk je dat je een discussie kan winnen met de ene na de andere stropop redenering?quote:Op donderdag 28 april 2022 23:03 schreef probeer het volgende:
[..]
Een bewusteloze vrouw kan niet verkracht worden want dat zou oncomfortabel zijn. (en dan zou ze wel wakker worden, of wat is je 'logica' hier?) Dus moet het wel verzonnen zijn.
Sterk man. Praat je ook zo over je dochters?
Echt hè. Knettergek sommige lui.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:03 schreef probeer het volgende:
[..]
Een bewusteloze vrouw kan niet verkracht worden want dat zou oncomfortabel zijn. (en dan zou ze wel wakker worden, of wat is je 'logica' hier?) Dus moet het wel verzonnen zijn.
Sterk man. Praat je ook zo over je dochters?
Goede post.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:47 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En dan aansteken natuurlijk, hilarisch.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ben wel benieuwd, voor de mannen hier:
Hoe grappig en hilarisch is het precies om in bewusteloze toestand door je gabbers een kaars in je anus geduwd te krijgen?
Lachen?
(Waarom ik trouwens ook een hekel heb aan woke: het negeren en bagatelliseren van seksueel misbruik bij mannen, maar dat terzijde).
Ach dat linkse mensen geen humor hebben wisten we al.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Als het eerste verhaal kloppend is, is er niks 'teers' aan 'zieltjes' die het nogal verwerpelijk vinden.
Maar ik snap dat je tegenwoordig echt heel erg bang bent te deugen, dus sla je maar door naar de andere kant.
Leer jij nou maar eens op een normale manier een discussie voeren, voordat je anderen de maat gaat nemen.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:04 schreef probeer het volgende:
[..]
Deed jij maar eens wat meer je best om een fatsoenlijk mens te zijn.
Wat heeft dit in vredesnaam met links te maken? (of humor). Log gewoon uit.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:06 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Ach dat linkse mensen geen humor hebben wisten we al.
Geen idee wat de definitie van "woke" nou exact is, maar ik kan/wil me niet voorstellen dat iemand seksueel misbruik bij mannen zou negeren of zelfs bagatelliserenquote:Op donderdag 28 april 2022 23:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hoe grappig en hilarisch is het precies om in bewusteloze toestand door je gabbers een kaars in je anus geduwd te krijgen?
Lachen?
(Waarom ik trouwens ook een hekel heb aan woke: het negeren en bagatelliseren van seksueel misbruik bij mannen, maar dat terzijde).
quote:Op donderdag 28 april 2022 23:05 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Kun jij niet lezen ofzo? Of denk je dat je een discussie kan winnen met de ene na de andere stropop redenering?
Hoe dient dit prachtwerk gelezen te worden dan? Een 'het past niet, dus moet wel verzonnen zijn'?quote:en ik heb nog nooit meegemaakt dat ik er bij een zo een stompe kaars in zou kunnen krijgen zonder dat dat bijzonder oncomfortabel zou moeten zijn geweest.
Oh van die woke types heb je hoor: mannen kunnen geen slachtoffer zijn enzo, dominante positie, privileges blablabla...quote:Op donderdag 28 april 2022 23:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen idee wat de definitie van "woke" nou exact is, maar ik kan/wil me niet voorstellen dat iemand seksueel misbruik bij mannen zou negeren of zelfs bagatelliseren
Derksen is behoorlijk aan het prutsen geweestquote:
Serieus? Wow..quote:Op donderdag 28 april 2022 23:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh van die woke types heb je hoor: mannen kunnen geen slachtoffer zijn enzo, dominante positie, privileges blablabla...
Misbruik van iemands lichamelijke integriteit is in alle opzichten verwerpelijk, bij wie het ook gebeurt.
Tja, er zit een knop op de afstandsbediening...zet 'm op een andere zender als iets je niet bevalt. Er zijn ook mensen die huilend naar beelden van een oorlog kijken. Ook maar niet uitzenden dan?quote:Op donderdag 28 april 2022 22:57 schreef matthijst het volgende:
Keek nooit naar VI, maar als je dan nu bij Op1 een juriste ziet vertellen dat dr cliëntes huilend naar VI kijken. Tsja...
Hij heeft slachtoffers gekwetst.
Alleen niet grappig als het bij jezelf gebeurt, afhankelijk van de maat van de kaars.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
Lachen?
Ik heb het niet voor niets in deze reeks al een paar keer gehad over die zaak in Schaarsbergen. Zulke 'grapjes' worden ook weggelachen en als iemand niet meelacht, wordt diegene buitengesloten, geïntimideerd of zelfs bedreigd. Tegenwoordig komen daders en meelopers daar goddank niet meer mee weg.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
Lachen?
Waarom doet men dat wel dan?quote:Op donderdag 28 april 2022 23:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, rechters gaan doorgaans niet meer over wat er vijftig jaar geleden is gebeurd hè?
Overigens vind ik het geen mirakel dat het altijd wordt geaccepteerd. Onze maatschappij zit vol vrouwonvriendelijkheid, homo-onvriendelijke bullshit en racisme. Je zou bijna kunnen zeggen dat het in ons allemaal zit. Of in de meeste mensen. Onbewust.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:03 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
2 dagen? Ik vind het een mirakel dat ze hun vrouw- en homo-onvriendelijke programma tien jaar op de nationale tv hebben kunnen voortzetten. Als er al zoiets bestaat als een woke/cancel-cultuur in Nederland, dan is die toch volledig aan VI voorbij gegaan.
Waarom "men" een oordeel heeft over iemand die van alles roept op televisie? Echt geen idee.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:11 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Waarom doet men dat wel dan?
Goedpraatgelulquote:Op donderdag 28 april 2022 23:11 schreef Eikenbomen het volgende:
[..]
Overigens vind ik het geen mirakel dat het altijd wordt geaccepteerd. Onze maatschappij zit vol vrouwonvriendelijkheid, homo-onvriendelijke bullshit en racisme. Je zou bijna kunnen zeggen dat het in ons allemaal zit. Of in de meeste mensen. Onbewust.
Krijgt plusjes..quote:Op donderdag 28 april 2022 23:11 schreef Eikenbomen het volgende:
[..]
Overigens vind ik het geen mirakel dat het altijd wordt geaccepteerd. Onze maatschappij zit vol vrouwonvriendelijkheid, homo-onvriendelijke bullshit en racisme. Je zou bijna kunnen zeggen dat het in ons allemaal zit. Of in de meeste mensen. Onbewust.
Ik doe niet mee met jouw flauwe spelletjes. Wat ik heb gezegd is: niemand hier weet wat er precies is gebeurd.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:08 schreef probeer het volgende:
[..]
[..]
Hoe dient dit prachtwerk gelezen te worden dan? Een 'het past niet, dus moet wel verzonnen zijn'?
Ow nou dán dien ik mijn mening echt te herzien hoor/s
quote:Op donderdag 28 april 2022 22:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dit heeft inderdaad niets met woke te maken, maar wel met cancel cultuur. En het is wel de woke hoek die vooraan staat om te proberen het programma van de buis te krijgen.
Dus het zou zeker jammer zijn als ze een succesje halen, want dat geeft hun extra motivatie.
Attendeer mensen al jaren op de dagelijkse verkrachtingen van minderjarigen in garageboxen in Schiedam. Niemand huilt, das Nederland 2022.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:09 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb het niet voor niets in deze reeks al een paar keer gehad over die zaak in Schaarsbergen. Zulke 'grapjes' worden ook weggelachen en als iemand niet meelacht, wordt diegene buitengesloten, geïntimideerd of zelfs bedreigd. Tegenwoordig komen daders en meelopers daar goddank niet meer mee weg.
Zo lees ik de post niet. Het is meer een klinische observatie dat de groep mensen die eigenlijk hetzelfde denkt als Derksen en Gijp c.s. gewoon vrij groot is, of je dat nu leuk vindt of niet.quote:
Dit dus, en dan doet Johan net alsof hij nu gecanceld wordt omdat hij één keer een uitglijder maakt. Nee lamlul, je hebt al tig uitglijers gemaakt waar je door je omroep en mediabedrijf alleen maar bent gered omdat je het enige kijkcijferkanon van de zender bent.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:03 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ditquote:Op donderdag 28 april 2022 23:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit dus, en dan doet Johan net alsof hij nu gecanceld wordt omdat hij één keer een uitglijder maakt. Nee lamlul, je hebt al tig uitglijers gemaakt waar je door je omroep en mediabedrijf alleen maar bent gered omdat je het enige kijkcijferkanon van de zender bent.
En als je dan gisteren ook nog de kans laat liggen om de juiste reactie te geven en vanavond ook alleen maar kunt huilen in de slachtofferrol, dan mis je op alle fronten de voelsprieten voor de maatschappij. Je wordt niet gecanceld omdat je je mening niet mag verkondigen, maar omdat je met je al dan niet verkeerd gekozen woorden een misdrijf bekend en dat vervolgens een schijlollig verhaal laat worden.
Ik vind een discussie over dit alles prima, moet er ook altijd blijven. De commotie die er voorheen rondom VI was lag ook altijd wel redelijk tegen de grens, maar kon nog net.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:11 schreef Eikenbomen het volgende:
[..]
Dat is gebeurd bij de Landmacht. Geen kaars, maar een duim.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
Lachen?
Mark heeft nooit een actieve herinnering. Dus het omgekeerde probleem van Johan.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 april 2022 23:13 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik doe niet mee met jouw flauwe spelletjes. Wat ik heb gezegd is: niemand hier weet wat er precies is gebeurd.
Dat is wat je gezegd hebt.quote:en ik heb nog nooit meegemaakt dat ik er bij een zo een stompe kaars in zou kunnen krijgen zonder dat dat bijzonder oncomfortabel zou moeten zijn geweest.
Omdat jij nog nooit hebt meegemaakt dat je er bij een vrouw zo een stompe kaars in zou kunnen krijgen zonder dat dat bijzonder oncomfortabel zou moeten zijn geweest.quote:Als jij wil geloven dat Derksen een verkrachter is, ga je gang. Ik denk dat het een idioot verzonnen verhaal is.
Lolbroek.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Dus eigenlijk cancelled ie nu zichzelf en geeft daar de cancel-cultuur de schuld van.
Volgende week niet janken hè als er weer niks op tv is.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit dus, en dan doet Johan net alsof hij nu gecanceld wordt omdat hij één keer een uitglijder maakt. Nee lamlul, je hebt al tig uitglijers gemaakt waar je door je omroep en mediabedrijf alleen maar bent gered omdat je het enige kijkcijferkanon van de zender bent.
En als je dan gisteren ook nog de kans laat liggen om de juiste reactie te geven en vanavond ook alleen maar kunt huilen in de slachtofferrol, dan mis je op alle fronten de voelsprieten voor de maatschappij. Je wordt niet gecanceld omdat je je mening niet mag verkondigen, maar omdat je met je al dan niet verkeerd gekozen woorden een misdrijf bekend en dat vervolgens een schijlollig verhaal laat worden.
Nee, joh. Moet die ook op het schavot?quote:Op donderdag 28 april 2022 23:25 schreef loveli het volgende:
Is de keeper van Veendam al aan het woord geweest?
Je luistert niet.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:20 schreef probeer het volgende:
[..]
[..]
Dat is wat je gezegd hebt.
[..]
Omdat jij nog nooit hebt meegemaakt dat je er bij een vrouw zo een stompe kaars in zou kunnen krijgen zonder dat dat bijzonder oncomfortabel zou moeten zijn geweest.
Ja, dat was me al duidelijk ja.
If the candle doesn't fit, you must acquit!
Ze moeten allemaal kapotquote:Op donderdag 28 april 2022 23:26 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, joh. Moet die ook op het schavot?
Wtf, leven we weer in de middeleeuwen?
Alsof er uberhaupt nog wat op tv is. Netflix, HBO max is genoegquote:Op donderdag 28 april 2022 23:25 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Volgende week niet janken hè als er weer niks op tv is.
Nee, omdat je weet, als je dat programma ook daadwerkelijk kijkt (volgt dus), dat verhalen van Derksen en Gijp vrijwel altijd zwaar aangedikt en deels verzonnen zijn. Dat is al sinds jaar en dag het geval.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:20 schreef probeer het volgende:
Omdat jij nog nooit hebt meegemaakt dat je er bij een vrouw zo een stompe kaars in zou kunnen krijgen zonder dat dat bijzonder oncomfortabel zou moeten zijn geweest.
Ik weet eigenlijk niet wat ziekelijker is. Een misdrijf plegen of verzinnen dat je een misdrijf hebt gepleegd om een vermeend misdrijf van een ander te bagatelliseren.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:27 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je luistert niet.
Ik vind het prima dat jij wil geloven dat hij een verkrachter is, maar ik geloof het verhaal niet (en dat is om meerdere redenen, waarvan de belangrijkste is dat het hele programma doorspekt is met verhalen die vooral bedoeld zijn om grappig te zijn, of te shockeren).
Maar dat ik het verhaal niet geloof verdraaien naar ‘jij praat dus verkrachting goed’, dat slaat gewoon nergens op.
Nogmaals: prima als je dat wil geloven, niemand die het weet, maar ga mij nou geen dingen in de schoenen schuiven. Dat is een onfatsoenlijke manier van discussie voeren.
Nee, maar hij kan wel bevestigen wat er nu precies is gebeurd.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:26 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, joh. Moet die ook op het schavot?
Wtf, leven we weer in de middeleeuwen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom? Die was toen nog geeneens geboren joh.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:25 schreef loveli het volgende:
Is de keeper van Veendam al aan het woord geweest?
Gaat niet gebeuren. Daar zijn namelijk sponsors voor nodig en daar werken mensen en veel mensen die daar werken zouden zich afvragen waarom het nou echt nodig is voor hun werkgever om dat programma ipv wat anders te sponsoren.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:25 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet goed te praten. Maar begrijp me goed, ik vond wat er dinsdag gebeurde hoe dan ook idioot.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet wat ziekelijker is. Een misdrijf plegen of verzinnen dat je een misdrijf hebt gepleegd om een vermeend misdrijf van een ander te bagatelliseren.
Of dat waar is of niet doet dan niet meer zo ter zake, de verkrachting is één ding, waarvan die zelf ook al aangeeft dat het hem een dagvaarding op de mat op zou kunnen leveren, maar dat in een voetbalkantine-achtig format verkondigen, om op te scheppen en de lachers op je hand te krijgen, dat is vooral waar het pijnpunt zit.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:13 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik doe niet mee met jouw flauwe spelletjes. Wat ik heb gezegd is: niemand hier weet wat er precies is gebeurd.
Als jij wil geloven dat Derksen een verkrachter is, ga je gang. Ik denk dat het een idioot verzonnen verhaal is.
quote:Op donderdag 28 april 2022 23:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit, lijkt een beetje op de hysterische heksenjachten uit de middeleeuwen.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze moeten allemaal kapot![]()
Te idioot voor woorden
Dat snap ik. Waar heb ik gezegd dat ik het prima vond dan?quote:Op donderdag 28 april 2022 23:32 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Of dat waar is of niet doet dan niet meer zo ter zake, de verkrachting is één ding, waarvan die zelf ook al aangeeft dat het hem een dagvaarding op de mat op zou kunnen leveren, maar dat in een voetbalkantine-achtig format verkondigen, om op te scheppen en de lachers op je hand te krijgen, dat is vooral waar het pijnpunt zit.
Begrijpelijk, maar wellicht niet handig. Krijg je alle rechtse idioten in je reacties. Maar ja, meeste mensen op twitter zijn niet zo bijster slim.quote:
Dat was heel de intentie van dat verhaal niet.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:32 schreef Poem_ het volgende:
Of dat waar is of niet doet dan niet meer zo ter zake, de verkrachting is één ding, waarvan die zelf ook al aangeeft dat het hem een dagvaarding op de mat op zou kunnen leveren, maar dat in een voetbalkantine-achtig format verkondigen, om op te scheppen en de lachers op je hand te krijgen, dat is vooral waar het pijnpunt zit.
Wellicht heb je dat gemist maar we bevinden ons hier niet in een strafkamer of iets dergelijks.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:30 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Vooralsnog is verkrachting door Derksen niet bewezen.
Zijn eigen verklaring hierover ("bekentenis") is niet voldoende.
Bovendien heeft hij 2x wat anders verklaart. Er is niet 1 verhaalquote:Op donderdag 28 april 2022 23:30 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Vooralsnog is verkrachting door Derksen niet bewezen.
Zijn eigen verklaring hierover ("bekentenis") is niet voldoende.
Nee, we laten hem levend verscheuren door de woke hyena'squote:Op donderdag 28 april 2022 23:35 schreef ootjekatootje het volgende:
Dus morgenavond gaan we hem lynchen? Of kogel door de kop?
Je vindt het "bizar", maar tegelijkertijd onbegrijpelijk dat iemand hiervoor zijn positie op het spel zet. Dan lijk je niet helemaal te begrijpen dat de ware toedracht niet meer zo relevant is.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat snap ik. Waar heb ik gezegd dat ik het prima vond dan?
Volgens mij hebben we er daar al heel veel van. VI was net de uitzondering.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:35 schreef TLC het volgende:
Eigenlijk zou er een nieuwe tv zender moeten bijkomen in t bestel : Omroep Woke waar niemand gekwetst wordt en alles politiek correct is.
Voor de tere zieltjes onder ons.
Ik begrijp niet waar je op doelt.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:36 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Je vindt het "bizar", maar tegelijkertijd onbegrijpelijk dat iemand hiervoor zijn positie op het spel zet. Dan lijk je niet helemaal te begrijpen dat de ware toedracht niet meer zo relevant is.
Daarom morgen gaan we hem vierdelen. Kapot moet die, en de rest ook.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:34 schreef Smegma. het volgende:
De ophef over de Akwasi-grap vond ik overdreven, net als eerder Renate van der Gijp. Dat waren grappen die de overgevoelige, humorloze medemens op de kast kreeg. Nu is het wat mij betreft terecht dat de stekker eruit lijkt te gaan bij VI. Dit heeft niet veel te maken met woke, of met opschuivende normen. Een kaars in een bewusteloze vrouw steken is op geen enkele manier in orde en goed te praten.
Gelukkig zijn er al wat jaren alternatieven voor lineaire tv. Een goed boek, of streaming.
Nee, het format is ook bedoeld voor kwetsbare momenten, introspectie en 'heart-to-heart' gesprekken zeker. Vandaar ook de stille reactie van het publiek en de andere tafelgasten. Hou toch op.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:35 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Dat was heel de intentie van dat verhaal niet.
Dit. Ze zijn nu te ver gegaan.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:34 schreef Smegma. het volgende:
De ophef over de Akwasi-grap vond ik overdreven, net als eerder Renate van der Gijp. Dat waren grappen die de overgevoelige, humorloze medemens op de kast kreeg. Nu is het wat mij betreft terecht dat de stekker eruit lijkt te gaan bij VI. Dit heeft niet veel te maken met woke, of met opschuivende normen. Een kaars in een bewusteloze vrouw steken is op geen enkele manier in orde en goed te praten.
Gelukkig zijn er al wat jaren alternatieven voor lineaire tv. Een goed boek, of streaming.
Dat gebeurt dus al.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:36 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nee, we laten hem levend verscheuren door de woke hyena's
Welnee, niemand hoeft medelijden met Johan Derksen te hebben. Hij heeft jarenlang goed kunnen verdienen met een eenvoudig praatprogramma.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:37 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Daarom morgen gaan we hem vierdelen. Kapot moet die, en de rest ook.
Haha ik zal er geen seconde om janken hoor, ik kijk al jaren niet meer naar ze. Ik heb alleen de fragmenten van dinsdag, gisteren en de uitzending van vanavond gezien vanwege de ophef en omdat ik eigenlijk nieuwsgierig was of ze eindelijk eens zouden snappen dat je niet overal grappen over kunt blijven maken of kunt beweren dat het allemaal zo erg niet is.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:25 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ophangen die Derksen! Kapot moet die.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:37 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Dit. Ze zijn nu te ver gegaan.
Overdrijf niet zo. Waanzin.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:35 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dus morgenavond gaan we hem lynchen? Of kogel door de kop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |