Nou ja, hij is ontslagen door radiostations en is niet meer welkom bij de schouwburgen vanwege de ophef.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, of je leest even de 9 draden terug waarin de usual suspects hier van 'cancel culture' en 'woke' spreken omdat Derksen wordt aangesproken op diens gedrag... Wat heet, in VI zelf halen ze het van stal.
Tering...
VEM neem ik sowieso niet serieusquote:Op donderdag 28 april 2022 22:49 schreef probeer het volgende:
[..]
Dan liever een verkrachter op TV houden natuurlijk.
Zo kennen we jou ook weer.
https://www.telegraaf.nl/(...)g-johan-derksen-nietquote:Op donderdag 28 april 2022 22:49 schreef Stikkelbaars het volgende:
Brabo-excuusneger is ook bang dat 'ie door de woke mob gelyncht wordt.
Ik heb nu al zin om te zappen.
Ze is niet verkracht.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:50 schreef capricia het volgende:
[..]
Of hij begrijpt het echt niet. En denkt dat de ophef over een verkrachting door de woke-cancel cultuur komt.
Wat kan jij niet zeggen dan? Hoe beknot Whiskers jouw VvM?quote:Op donderdag 28 april 2022 22:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Structureel tegen het been van correct Nederland. Ik heb echt maar zelden iets gehoord van deze mensen dat over de grens ging en als het dat ging, is het alsnog vrijheid van meningsuiting.
Het is te bizar voor woorden dat je tegenwoordig niets meer kunt zeggen zonder de ellende van deodorantvrij Nederland op je hals te halen. Kijk maar naar Whiskers in dit topic. Zo zijn er helaas meer in dit land. Keihard schreeuwen, maar geen idee wat je ermee kapot maakt.
Ik had al jaren niks meer met dit programma maaar het verdient een podium. Als je nog maar 1 soort informatie/nieuws/programma mag zien op tv, krijg je Russische en noord koreaanse praktijken.
Moet er per se een reden zijn? Kan ook gewoon niet echt over nagedacht zijn lijkt me.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Omdat ie denkt dat ie ermee weg komt. Of omdat hij dit volledig verkeerd heeft aangevoeld, zoals Angela de Jong zei.
Schuldig totdat het tegendeel bewezen is.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:49 schreef probeer het volgende:
[..]
Dat is wel heel woke van je om mijn mening te verdraaien naar het goedpraten van verkrachting, terwijl niemand hier weet wat er precies is gebeurd.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:49 schreef probeer het volgende:
[..]
Nou, als radiozenders alleen nog maar aan het geld denken, dan heb jij ook geen moraliteit meer nodig. Komt dat even goed uit zeg.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:49 schreef matthijst het volgende:
[..]
Dat liedje dat Heleen speelde, zou tegenwoordig de woke maffia anders ook behoorlijk los op gaan.
Je denkt toch niet werkelijk dat die radiostations een fuck geven om zo'n geintje van Johan? Die kijken gewoon de polls en merken dat het handiger is voor hun image als ze Johan cancellen.
Ik ben altijd fan van Derksen geweest... tot dit moment.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:50 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou ja, hij is ontslagen door radiostations en is niet meer welkom bij de schouwburgen vanwege de ophef.
Dat is gewoon cancel culture.
Zou je eens moeten doen, kun je misschien nog eens wat leren.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
VEM neem ik sowieso niet serieus
Iig niet over iets waar ook maar enige ethische component in zit, nee.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
VEM neem ik sowieso niet serieus
Dat is helaas ook echt een mogelijkheid. Zoals veel mannen het oprecht niet begrijpen. En dát moet veranderen.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:50 schreef capricia het volgende:
[..]
Of hij begrijpt het echt niet. En denkt dat de ophef over een verkrachting door de woke-cancel cultuur komt.
hoe ik een totaal gevoelloze hork moet worden? Ik pas.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zou je eens moeten doen, kun je misschien nog eens wat leren.
Als je altijd fan was weet je ook dat hij niet daadwerkelijk iets ‘erin’ heeft gestoken.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik ben altijd fan van Derksen geweest... tot dit moment.
Als het eerste verhaal de naakte waarheid is, gaat het wel om wat meer dan een boude uitspraak of politiek incorrecte mening. En wat jeugdzondes betreft: heb jij ooit tegen iemands wil in met diens geslachtsdelen lopen kloten? Zo nee, goh, lijkt me logisch. Zo ja: de F*K man...
Nee, over mij kennelijk..quote:Op donderdag 28 april 2022 22:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat is dit voor domme vraag. Het gaat niet over mij, jandoedel.
Bekentenis.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Schuldig totdat het tegendeel bewezen is.
Ik zeg dus ook: het eerste verhaal.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:54 schreef RipCity het volgende:
[..]
Als je altijd fan was weet je ook dat hij niet daadwerkelijk iets ‘erin’ heeft gestoken.
Nou dit, laten we het onderzoek van het OM afwachten.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Schuldig totdat het tegendeel bewezen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |