Je doet je best maar.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:56 schreef probeer het volgende:
[..]
Dankje. Omdat je me daar complimenteert, zal ik je één plekje naar beneden schuiven op het 'wie gaan we nu cancellen?'-lijstje.
tegen wie moet hij dan sorry zeggenquote:Op donderdag 28 april 2022 22:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Hij stapt toch zelf op?
Te beroerd om sorry te zeggen.
Dus eigenlijk cancelled ie nu zichzelf en geeft daar de cancel-cultuur de schuld van.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:59 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, sorry tegen wie? Tegen die vrouw? Ja terecht. Tegen de maatschappij? Echt niet.
Daar hebben we rechters voor, lijkt iedereen hier te vergeten.
Opgehitste shit.
Nee. Hij heeft één keer gezegd dat de toon verkeerd was en tien keer dat hij het slachtoffer was.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:01 schreef Kreator het volgende:
Hij heeft tien keer gezegd dat het een dom verhaal was en dat de toon verkeerd was. Wat moet je dan nog meer.
Wegwezen, dat is wat die enge mannen moeten. Het is al opmerkelijk dat ze nu al 2 dagen achter elkaar hun zielige vertoning kunnen voortzetten.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er is nogal een grijs gebied tussen slachtoffer en verkrachtende viezerik die overal ontslagen moet worden.
Hij heeft tien keer gezegd dat het een dom verhaal was en dat de toon verkeerd was. Wat moet je dan nog meer.
Weet ik veel. Ik kan geen enkele goede uitleg geven voor wat ik dinsdag heb gezien.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh nu is het niet eens meer een kaars ergens neerzetten, het is helemaal verzonnen...
Dan rijst de vraag: hoe krijg het voor elkaar zoiets te verzinnen?
Jij accepteert het niet meer.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:47 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat vraagt een vorm van reflectie die de heer Derksen niet heeft. Het siert hem tot op zekere hoogte dat hij geen excuses uit omdat anderen (of commerciële belangen) hem daartoe dwingen, maar het is overduidelijk dat hij nog steeds geen probleem ziet in wat er 40 jaar geleden gebeurd is, óf in de manier waarop dat gisteren is besproken. Volledig in de context van dit misogyne programma vindt Derksen dat dergelijke kroeggrappen gewoon moeten kunnen. Jammer Johan, maar dit accepteren we toch echt niet meer.
Ja. Heb je niet gekeken? Ik bedoel, er is videobewijs van he. Het was net op tv.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:02 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee. Hij heeft één keer gezegd dat de toon verkeerd was en tien keer dat hij het slachtoffer was.
Ja, ze komt net binnen iddquote:Op donderdag 28 april 2022 23:02 schreef Claudia_x het volgende:
Angela de Jong gaat nu gewoon napraten in Op1.
Jep, ik heb het gekeken.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja. Heb je niet gekeken? Ik bedoel, er is videobewijs van he. Het was net op tv.
2 dagen? Ik vind het een mirakel dat ze hun vrouw- en homo-onvriendelijke programma tien jaar op de nationale tv hebben kunnen voortzetten. Als er al zoiets bestaat als een woke/cancel-cultuur in Nederland, dan is die toch volledig aan VI voorbij gegaan.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:02 schreef Eikenbomen het volgende:
[..]
Wegwezen, dat is wat die enge mannen moeten. Het is al opmerkelijk dat ze nu al 2 dagen achter elkaar hun zielige vertoning kunnen voortzetten.
Een bewusteloze vrouw kan niet verkracht worden want dat zou oncomfortabel zijn. (en dan zou ze wel wakker worden, of wat is je 'logica' hier?) Dus moet het wel verzonnen zijn.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:58 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, die man heeft gewoon een stoer verhaaltje afgedraaid, wat niet stoer was en oliedom.
Bizar, maar om daar nou iemand voor te ontslaan… Mocht die keeper van Veendam straks zeggen dat hij weldegelijk een stompe kaars in de vagina heeft gestopt, dan is dat wat anders, maar ik heb veel vrouwen in mijn bed gehad (volledig bij bewustzijn en met wederzijdse toestemming) en ik heb nog nooit meegemaakt dat ik er bij een zo een stompe kaars in zou kunnen krijgen zonder dat dat bijzonder oncomfortabel zou moeten zijn geweest.
Dus ja: ik heb hetzelfde als Gijp: idioot verzonnen verhaal.
Als het eerste verhaal kloppend is, is er niks 'teers' aan 'zieltjes' die het nogal verwerpelijk vinden.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:02 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Jij accepteert het niet meer.
Ik heb mij rot gelachen.
Maar ja al die tere zieltjes tegenwoordig.
Hij is ontslagen bij vrijwel alles wat hij deed met muziek, wat zijn grootste passie is. Dus hij is vandaag weldegelijk gecanceld, al vind ik het idioot dat hij dan ook maar de handdoek in de ring gooit bij VI.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Dus eigenlijk cancelled ie nu zichzelf en geeft daar de cancel-cultuur de schuld van.
Deed jij maar eens wat meer je best om een fatsoenlijk mens te zijn.quote:
En terecht.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hij is ontslagen bij vrijwel alles wat hij deed met muziek, wat zijn grootste passie is. Dus hij is vandaag weldegelijk gecanceld, al vind ik het idioot dat hij dan ook maar de handdoek in de ring gooit bij VI.
Ja, blijven oude witte ‘machtige’ mannen.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:03 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
2 dagen? Ik vind het een mirakel dat ze hun vrouw- en homo-onvriendelijke programma tien jaar op de nationale tv hebben kunnen voortzetten. Als er al zoiets bestaat als een woke/cancel-cultuur in Nederland, dan is die toch volledig aan VI voorbij gegaan.
Onzinbericht, er hebben reeds sponsoren opgezegd en er werd druk op Derksen uitgeoefend door de Talpa directie.quote:
Kun jij niet lezen ofzo? Of denk je dat je een discussie kan winnen met de ene na de andere stropop redenering?quote:Op donderdag 28 april 2022 23:03 schreef probeer het volgende:
[..]
Een bewusteloze vrouw kan niet verkracht worden want dat zou oncomfortabel zijn. (en dan zou ze wel wakker worden, of wat is je 'logica' hier?) Dus moet het wel verzonnen zijn.
Sterk man. Praat je ook zo over je dochters?
Echt hè. Knettergek sommige lui.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:03 schreef probeer het volgende:
[..]
Een bewusteloze vrouw kan niet verkracht worden want dat zou oncomfortabel zijn. (en dan zou ze wel wakker worden, of wat is je 'logica' hier?) Dus moet het wel verzonnen zijn.
Sterk man. Praat je ook zo over je dochters?
Goede post.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:47 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat vraagt een vorm van reflectie die de heer Derksen niet heeft. Het siert hem tot op zekere hoogte dat hij geen excuses uit omdat anderen (of commerciële belangen) hem daartoe dwingen, maar het is overduidelijk dat hij nog steeds geen probleem ziet in wat er 40 jaar geleden gebeurd is, óf in de manier waarop dat gisteren is besproken. Volledig in de context van dit misogyne programma vindt Derksen dat dergelijke kroeggrappen gewoon moeten kunnen. Jammer Johan, maar dit accepteren we toch echt niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |