Dankje. Omdat je me daar complimenteert, zal ik je één plekje naar beneden schuiven op het 'wie gaan we nu cancellen?'-lijstje.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat is wel heel woke van je om mijn mening te verdraaien naar het goedpraten van verkrachting, terwijl niemand hier weet wat er precies is gebeurd.
En die Weird Duk die het hele gebeuren nog even ging duiden, dat er minder vrije ruimte was enzo.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is helaas ook echt een mogelijkheid. Zoals veel mannen het oprecht niet begrijpen. En dát moet veranderen.
Er is niemand verkrwcht in dit verhaal he. Hoe graag iedereen dit woord ook in de met krokodillentranen gevulde mond wil nemen.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is helaas ook echt een mogelijkheid. Zoals veel mannen het oprecht niet begrijpen. En dát moet veranderen.
Niet eens. "Het ligt aan de woke-mensen"quote:Op donderdag 28 april 2022 22:53 schreef Harvest89 het volgende:
Dus geen excuses dat ie een kaars in een bewusteloze vrouw heeft gestoken, maar excuses voor alle ophef? Is dat wat hij heeft gezegd?
Als iets woke wordt genoemd weten boze boomers dat ze boos moeten wordenquote:Op donderdag 28 april 2022 22:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mij ook. Dus waarom wordt er "woke" bijgehaald?
*Wierdquote:Op donderdag 28 april 2022 22:56 schreef capricia het volgende:
[..]
En die Weird Duk die het hele gebeuren nog even ging duiden, dat er minder vrije ruimte was enzo.
Alsof verkrachting daarvoor wel normaal was.
Hij bood er excuses voor aan dat hij het verhaal niet in eerste instantie accuraat heeft verteld. En, als ik het me goed herinner, ook voor de vorm van de smakelijke anekdote. Al begon hij daarna meteen uitgebreid te vertellen hoe hij eigenlijk een slachtoffer is van de cancelcultuur.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:53 schreef Harvest89 het volgende:
Dus geen excuses dat ie een kaars in een bewusteloze vrouw heeft gestoken, maar excuses voor alle ophef? Is dat wat hij heeft gezegd?
Lekker vergelijkbaar ookquote:Op donderdag 28 april 2022 22:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nou dit, laten we het onderzoek van het OM afwachten.
Als Kaag, Hugo en Mark mogen blijven zitten, dan Johan ook. Lijkt me duidelijk verhaal.
Keek nooit naar VI, maar als je dan nu bij Op1 een juriste ziet vertellen dat dr cliëntes huilend naar VI kijken. Tsja...quote:Op donderdag 28 april 2022 22:52 schreef probeer het volgende:
[..]
Nou, als radiozenders alleen nog maar aan het geld denken, dan heb jij ook geen moraliteit meer nodig. Komt dat even goed uit zeg.
Hij stapt toch zelf op?quote:Op donderdag 28 april 2022 22:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nou dit, laten we het onderzoek van het OM afwachten.
Als Kaag, Hugo en Mark mogen blijven zitten, dan Johan ook. Lijkt me duidelijk verhaal.
En wat kan Johan niet zeggen, omdat Whiskers hier boos is?quote:Op donderdag 28 april 2022 22:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat is dit voor domme vraag. Het gaat niet over mij, jandoedel.
Oh ja. Sorry.quote:
Je wilt hem gaan Fucken tegen zijn wil in?quote:Op donderdag 28 april 2022 22:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik ben altijd fan van Derksen geweest... tot dit moment.
Als het eerste verhaal de naakte waarheid is, gaat het wel om wat meer dan een boude uitspraak of politiek incorrecte mening. En wat jeugdzondes betreft: heb jij ooit tegen iemands wil in met diens geslachtsdelen lopen kloten? Zo nee, goh, lijkt me logisch. Zo ja: de F*K man...
quote:Op donderdag 28 april 2022 22:53 schreef ootjekatootje het volgende:
Heeft niemand door dat het een plastic opblaaspop was?
Sorry fout grapje, plastic is ook gecanceld anno 2022.
quote:Op donderdag 28 april 2022 14:41 schreef probeer het volgende:
[..]
Zoals wel vaker het geval bij je posts omtrent het onderwerp 'seksueel grensoverschrijdend gedrag', slaan ze weer echt helemaal fucking nergens op.
Nee, die man heeft gewoon een stoer verhaaltje afgedraaid, wat niet stoer was en oliedom.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik ben altijd fan van Derksen geweest... tot dit moment.
Als het eerste verhaal de naakte waarheid is, gaat het wel om wat meer dan een boude uitspraak of politiek incorrecte mening. En wat jeugdzondes betreft: heb jij ooit tegen iemands wil in met diens geslachtsdelen lopen kloten? Zo nee, goh, lijkt me logisch. Zo ja: de F*K man...
Ach ja. Johan is het eigenlijke slachtoffer. Dat was het verhaal ook idd. En erg veel 'ik, ik, ik'.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hij bood er excuses voor aan dat hij het verhaal niet in eerste instantie accuraat heeft verteld. En, als ik het me goed herinner, ook voor de vorm van de smakelijke anekdote. Al begon hij daarna meteen uitgebreid te vertellen hoe hij eigenlijk een slachtoffer is van de cancelcultuur.
Nee, sorry tegen wie? Tegen die vrouw? Ja terecht. Tegen de maatschappij? Echt niet.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Hij stapt toch zelf op?
Te beroerd om sorry te zeggen.
Het blijft ook wel een vreselijke slappe zak met nul incasseringsvermogen. Kijk je biecht een misdrijf op in een live uitzending op tv. Dan zou het je sieren om je welgemeende excuses te maken. In plaats daarvan wordt hij er waarschijnlijk door juristen op geattendeerd dat het lolletje gewoon een misdrijf is waar tot acht jaar cel voor staat en komt een slappe verdraaiing waarbij het feit opeens niet meer plaatsgevonden zou hebben. En als de kritiek aanhoudt dan is het lekker huilie huilie doen.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:53 schreef capricia het volgende:
Maar goed. Hij stapt dus zelf op. Voorlopig dan.
Wil geen excuses maken. En gooit het dan op de woke-cancel cultuur.
Nou ja, rechters gaan doorgaans niet meer over wat er vijftig jaar geleden is gebeurd hè?quote:Op donderdag 28 april 2022 22:59 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, sorry tegen wie? Tegen die vrouw? Ja terecht. Tegen de maatschappij? Echt niet.
Daar hebben we rechters voor, lijkt iedereen hier te vergeten.
Opgehitste shit.
die Wierd Duk is een nare akelige vent.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:56 schreef capricia het volgende:
[..]
En die Weird Duk die het hele gebeuren nog even ging duiden, dat er minder vrije ruimte was enzo.
Alsof verkrachting daarvoor wel normaal was.
Er is nogal een grijs gebied tussen slachtoffer en verkrachtende viezerik die overal ontslagen moet worden.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Ach ja. Johan is het eigenlijke slachtoffer. Dat was het verhaal ook idd. En erg veel 'ik, ik, ik'.
Oh nu is het niet eens meer een kaars ergens neerzetten, het is helemaal verzonnen...quote:Op donderdag 28 april 2022 22:58 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, die man heeft gewoon een stoer verhaaltje afgedraaid, wat niet stoer was en oliedom.
Bizar, maar om daar nou iemand voor te ontslaan… Mocht die keeper van Veendam straks zeggen dat hij weldegelijk een stompe kaars in de vagina heeft gestopt, dan is dat wat anders, maar ik heb veel vrouwen in mijn bed gehad (volledig bij bewustzijn en met wederzijdse toestemming) en ik heb nog nooit meegemaakt dat ik er bij een zo een stompe kaars in zou kunnen krijgen zonder dat dat bijzonder oncomfortabel zou moeten zijn geweest.
Dus ja: ik heb hetzelfde als Gijp: idioot verzonnen verhaal.
Die stapt echt niet op hoor, die zit er natuurlijk morgen weer en anders maandag wel. Puur slachtoffergedrag om die woke-cultuur erbij te halenquote:Op donderdag 28 april 2022 22:53 schreef capricia het volgende:
Maar goed. Hij stapt dus zelf op. Voorlopig dan.
Wil geen excuses maken. En gooit het dan op de woke-cancel cultuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |