Aggos, mag je tegenwoordig niet eens meer opscheppen over seksueel misbruik en daar dan keihard met je vrienden om lachen? Wat gemeen van die vrouwelijke columnisten zeg!quote:Op donderdag 28 april 2022 22:26 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Als een stel hyena's op een prooi duiken wanneer iemand een fout/uitglijder maakt. Alles moet politiek correct zijn. Hoeveel tweets ik deze dagen wel niet heb gelezen van vrouwelijke columnisten die oproepen om Johan Derksen te verbannen. Het is te verschrikkelijk voor woorden.
Tsja maar dit was geen mening maar het bekennen van een strafbaar feit. Ik snap dat dat een lastig verschil is als je mentaal bent uitgedaagd.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:30 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Ja dat is slecht. Meningen verbannen is een enge praktijk.
Heb je de aflevering eigenlijk zelf gezien? Of praat je nu artikels na?quote:Op donderdag 28 april 2022 22:29 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Het is ook allemaal wat hè, verkondigt iemand openlijk op tv een vrouw te hebben verkracht, voorzien van een trotse en zelfvoldane glimlach en dan zijn er gewoon allerlei mensen die dat niet door de beugel vinden kunnen. Echt zo raar. Wat een land.
Dat hoop ik ookquote:Op donderdag 28 april 2022 22:37 schreef VEM2012 het volgende:
Morgenochtend houden ze hem weer aan zijn contract hoop ik. Al was het maar om de schuimbekkende cancelaars extra te laten schuimbekken. Net als Rene kan ik daar heel hard om lachen.
Denk dat de 3 kaarsen grap van Gijp wel de genadeklap is. Dat gaat nu enorm uitvergroot worden, dat ze niets hebben geleerd.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:37 schreef VEM2012 het volgende:
Morgenochtend houden ze hem weer aan zijn contract hoop ik. Al was het maar om de schuimbekkende cancelaars extra te laten schuimbekken. Net als Rene kan ik daar heel hard om lachen.
Die ongezouten meningen mogen alleen als Derksen en co het doen. Bij tegengas gaan de VI-fanboys huilen.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Misschien omdat ze het niet kunnen vinden hoe Derksen een vrouw behandelde.
Is dat dan gelijk zo slecht? Mogen ze niet hun mening hebben? Waarom moeten wij ze gaan diskwalificeren?
Johan had toen hij het vertelde ook zijn excuses kunnen aanbieden. Doet hij niet.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:37 schreef Kreator het volgende:
Die Angela is wel echt een dom wijf.
"ik vind je geen slachtoffer van de cancel cultuur."
... Maar wel na 1 verkeerd geplaatste opmerking overal direct ontslagen worden.
Man man man.
Wow, "ze hadden de dames ook kunnen verkrachten, maar hebben dat niet gedaan"quote:Op donderdag 28 april 2022 22:39 schreef Maron het volgende:
Ik denk, dat wanneer Johan Derksen zélf had ingezien dat zo’n “dolletje” eigenlijk aangeduid kan worden als feitelijke verkrachting… hij dit nooit verteld zou hebben..(cq gedaan zou hebben..
Ze hadden de bewusteloze dames ook kunnen verkrachten, zoals Russische soldaten Oekraïnse vrouwen verkrachten, maar ze hebben een (in hun ogen) “geintje” uitgehaald, en zijn waarschijnlijk slap van het lachen, en de drank..de deur uitgegaan…
Ik neem het niet voor hem op, en vind het minimaal ongepast… maar dat nu zelfs het OM er zich mee bezig gaat houden, een beetje over de top…
Ja. En nu?quote:Op donderdag 28 april 2022 22:37 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Heb je de aflevering eigenlijk zelf gezien?
Nou nee, want hij zei zelf al direct na zn bekentenis dat dit tegenwoordig zelfs technisch verkrachting zou zijn. Hij was zich er dus prima van bewust.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:39 schreef Maron het volgende:
Ik denk, dat wanneer Johan Derksen zélf had ingezien dat zo’n “dolletje” eigenlijk aangeduid kan worden als feitelijke verkrachting… hij dit nooit verteld zou hebben..(cq gedaan zou hebben..
Ze hadden de bewusteloze dames ook kunnen verkrachten, zoals Russische soldaten Oekraïnse vrouwen verkrachten, maar ze hebben een (in hun ogen) “geintje” uitgehaald, en zijn waarschijnlijk slap van het lachen, en de drank..de deur uitgegaan…
Ik neem het niet voor hem op, en vind het minimaal ongepast… maar dat nu zelfs het OM er zich mee bezig gaat houden, een beetje over de top…
Dat is zijn eigen keus. Hij zou zich ook gewoon als een echte vent kunnen opstellen en ruiterlijk toegeven dat wat ie heeft gezegd niet kan, oerstom is en terecht een golf van verontwaardiging heeft opgewekt. Maar dat kan hij niet, zijn broze ego is gekrenkt en dus stopt hij ermee. De man die graag uitdeelt maar niet kan incasseren.quote:
Optyfen dan met je whataboutismequote:Op donderdag 28 april 2022 22:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
woke is ook een probleem...
woke is dat gezeik over slavernijverleden en kolonialisme als ware Nederland een soort Mississippi anno 1960;
het gezeik over 56 genders en pronouns;
doorgeslagen klimaatgedram;
alles-behalve-man-blank-hetero zielig vinden...
dat is woke.
Een kaars bij een bewusteloos iemand in diens edele delen proppen is van een iets andere orde.
welke whataboutisme?quote:Op donderdag 28 april 2022 22:44 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Optyfen dan met je whataboutisme
En dan Betcity binnen halen, staat Toto mooi in zijn hemd.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:37 schreef VEM2012 het volgende:
Etto...quote:Op donderdag 28 april 2022 22:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
woke is ook een probleem...
woke is dat gezeik over slavernijverleden en kolonialisme als ware Nederland een soort Mississippi anno 1960;
het gezeik over 56 genders en pronouns;
doorgeslagen klimaatgedram;
alles-behalve-man-blank-hetero zielig vinden...
dat is woke.
Een kaars bij een bewusteloos iemand in diens edele delen proppen is van een iets andere orde.
Verder niet verrassend dat de usual suspects hier ook weer een 'links-woke' dingetje van willen maken, terwijl dat er dus geen f*k mee te maken heeft in dit geval.
Jij hebt duidelijk niet naar VI gekeken.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is zijn eigen keus. Hij zou zich ook gewoon als een echte vent kunnen opstellen en ruiterlijk toegeven dat wat ie heeft gezegd niet kan, oerstom is en terecht een golf van verontwaardiging heeft opgewekt. Maar dat kan hij niet, zijn broze ego is gekrenkt en dus stopt hij ermee. De man die graag uitdeelt maar niet kan incasseren.
Ik zie niet wat er 'woke' is aan een dergelijke handeling veroordelen? Lijkt me gewoon fatsoen.quote:
Maar ja… waarom heeft hij het dan verteld…quote:Op donderdag 28 april 2022 22:42 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nou nee, want hij zei zelf al direct na zn bekentenis dat dit tegenwoordig zelfs technisch verkrachting zou zijn. Hij was zich er dus prima van bewust.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |