Mwah, zielig... Zijn alsmaar op het randje balanceren is een handelsmerk waar bewust voor is gekozen. Ik had na het zien van verschillende interviews waarin die zich ietwat kwetsbaar opstelde en het delen van dezelfde achtergrond wel sympathie voor hem eigenlijk. Maar dit is, los van de inhoud, ontzettend dom en hij wrijft nu alleen maar in de vlek, met als gevolg dat die groter wordt. Had dan gewoon gezegd "het spijt me, dit is niet waar, ik heb dit verzonnen en ik begrijp dat ik hiermee de grens ontzettend over ben gegaan". Sta je alsnog voor lul, maar dan was er wellicht nog wat te lijmen.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik weet niet wat ik hiervan vind. Wat hij heeft gedaan is absoluut niet ok, maar ik vind dit allemaal wel zielig voor hem denk ik
Naja, het was ook wel een lachwekkend verhaal.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En om het lacherig doen nu over iets wat toen ook al niet door de beugel kon overigens.
Ik kijk wel, maar Wierd is niet ah woord.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:11 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ik kijk nu niet (lees wel het e.e.a. hier en op Twitter), dus geen idee met welke wind hij nu mee waait.
Nee.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:12 schreef matthijst het volgende:
[..]
Naja, het was ook wel een lachwekkend verhaal.
1770. Ik denk dat je de ontwikkeling van de samenleving niet geheel goed in beeld hebt.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:10 schreef Momo het volgende:
. Dit soort gedrag is niet ok, niet in 1770 of 1970.
Zegt ie in zn eigen programma... Okee...quote:Op donderdag 28 april 2022 22:12 schreef Stikkelbaars het volgende:
Gelukkig kan Derksen er nog om lachen dat ie overal gecanceld is.
Nou ja, plus dat hij dat openlijk op tv vertelt en denkt daarmee te kunnen scoren. Het geeft veel aan over het klimaat en dat we daarin ten opzichte van 50 jaar geleden nog geen fuck zijn opgeschoten.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:07 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het normaal is.
Maar wel dat heel Nederland nu over elkaar heen valt om maar te laten zien hoe geschokt ze wel niet zijn over iets dat misschien 50 jaar geleden gebeurd is.
Woke-Nederland zal juichen, wie zou het nieuwe doelwit worden?quote:Op donderdag 28 april 2022 22:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
Derksen stopt zegt hij.
En de rest dus ook volgens Genee
Na vandaag ook over en uit.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:14 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Zegt ie in zn eigen programma... Okee...
Half mannelijk NL wssquote:Op donderdag 28 april 2022 22:14 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Woke-Nederland zal juichen, wie zou het nieuwe doelwit worden?
Wie of wat is Woke-Nederland?quote:Op donderdag 28 april 2022 22:14 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Schijnbaar was z'n punt dat iedereen weleens iets geks gedaan heeft.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:14 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Nou ja, plus dat hij dat openlijk op tv vertelt en denkt daarmee te kunnen scoren. Het geeft veel aan over het klimaat en dat we daarin ten opzichte van 50 jaar geleden nog geen fuck zijn opgeschoten.
Vrouwenmisbruikquote:Op donderdag 28 april 2022 22:15 schreef matthijst het volgende:
[..]
Schijnbaar was z'n punt dat iedereen weleens iets geks gedaan heeft.
Om Johnny's vrouwenmepperij goed te praten.
quote:Op donderdag 28 april 2022 22:14 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Ze hadden het net over deze peiling van Hart van Nederland: Ophef rond Johan Derksen terecht of overdreven? Dit vindt Nederland echt. Klaarblijkelijk vinden vrouwen een smeuïg verhaal over misbruik van een vrouw wat minder grappig dan mannen dat vinden.quote:
Klopt dan toch.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ze hadden het net over deze peiling van Hart van Nederland: Ophef rond Johan Derksen terecht of overdreven? Dit vindt Nederland echt. Klaarblijkelijk vinden vrouwen een smeuïg verhaal over misbruik van een vrouw wat minder grappig dan mannen dat vinden.
Als je een beetje logisch nadenkt dan weet je bij voorbaat al dat dat en niet waar is en alleen maar wordt geroepen door mensen die een en ander op hun kerfstok hebben en dat zo proberen te bagatelliseren. Ze zijn immers niet alleen, iedereen doet wel eens zo iets. Tergend dom.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:15 schreef matthijst het volgende:
[..]
Schijnbaar was z'n punt dat iedereen weleens iets geks gedaan heeft.
Iedereen vermoord toch wel eens iemand zei de drugslordquote:Op donderdag 28 april 2022 22:17 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Als je een beetje logisch nadenkt dan weet je bij voorbaat al dat dat en niet waar is en alleen maar wordt geroepen door mensen die een en ander op hun kerfstok hebben en dat zo proberen te bagatelliseren. Ze zijn immers niet alleen, iedereen doet wel eens zo iets. Tergend dom.
De jankerds zijn inderdaad met dat verhaal gekomen.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:11 schreef Stikkelbaars het volgende:
Stoppen zou eigenlijk toegeven aan de druk van alle jankerds zijn.
Ja, precies. Hebben we allemaal wel eens gedaan op een doordeweekse dag toen we iemand helemaal zat waren. Niet zo moeilijk over doen hoor, linksche deugers. Bah.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Iedereen vermoord toch wel eens iemand zei de drugslord
Mwoah... meer dan steeds hetzelfde trucje is dat toch ook al lang niet meer?quote:Op donderdag 28 april 2022 22:14 schreef kurk_droog het volgende:
Ik walg nog meer van iedereen die staat te juichen hier. Het enige programma die een ongezouten mening had.
Wie ik in dit verhaal eigenlijk helemaal niet uit kan staan is die Wilfred Genee. Stelt zich telkens weer volstrekt 'neutraal' op, als die een mening is toegedaan dan is het zo'n hele voorzichtige waar je eigenlijk niets uit kunt halen en stiekem smult die enorm van drama, zelfs al is iemand uit zijn inner circle er bij betrokken.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
Derksen blijft zwaar in de slachtofferrol hangen
Angela geef ik zowaar gelijk een keer
Als een stel hyena's op een prooi duiken wanneer iemand een fout/uitglijder maakt. Alles moet politiek correct zijn. Hoeveel tweets ik deze dagen wel niet heb gelezen van vrouwelijke columnisten die oproepen om Johan Derksen te verbannen. Het is te verschrikkelijk voor woorden.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wie of wat is Woke-Nederland?
Ik zie echt niet in hoe dit woke is? Wat is woke uberhaupt?
Misschien omdat ze het niet kunnen vinden hoe Derksen een vrouw behandelde.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:26 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Als een stel hyena's op een prooi duiken wanneer iemand een fout/uitglijder maakt. Alles moet politiek correct zijn. Hoeveel tweets ik deze dagen wel niet heb gelezen van vrouwelijke columnisten die oproepen om Johan Derksen te verbannen. Het is te verschrikkelijk voor woorden.
Het is ook allemaal wat hè, verkondigt iemand openlijk op tv een vrouw te hebben verkracht, voorzien van een trotse en zelfvoldane glimlach en dan zijn er gewoon allerlei mensen die dat niet door de beugel vinden kunnen. Echt zo raar. Wat een land.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:26 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Als een stel hyena's op een prooi duiken wanneer iemand een fout/uitglijder maakt. Alles moet politiek correct zijn. Hoeveel tweets ik deze dagen wel niet heb gelezen van vrouwelijke columnisten die oproepen om Johan Derksen te verbannen. Het is te verschrikkelijk voor woorden.
en als van der gijp zegt dat ie iemand tegen een spiegeltje aan heeft gedrukt is er natuurlijk niks aan de handquote:Op donderdag 28 april 2022 22:29 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Het is ook allemaal wat hè, verkondigt iemand openlijk op tv een vrouw te hebben verkracht, voorzien van een trotse en zelfvoldane glimlach en dan zijn er gewoon allerlei mensen die dat niet door de beugel vinden kunnen. Echt zo raar. Wat een land.
Ja dat is slecht. Meningen verbannen is een enge praktijk.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Misschien omdat ze het niet kunnen vinden hoe Derksen een vrouw behandelde.
Is dat dan gelijk zo slecht? Mogen ze niet hun mening hebben? Waarom moeten wij ze gaan diskwalificeren?
Ben je dat niet aan het doen dan door men diep in woke linkse-hoek te duwen?quote:Op donderdag 28 april 2022 22:30 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Ja dat is slecht. Meningen verbannen is een enge praktijk.
Welke mening wordt verbannen?quote:Op donderdag 28 april 2022 22:30 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Begrijp je het verschil tussen een mening en een feitenrelaas?quote:Op donderdag 28 april 2022 22:30 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Klinkt erg Noord-Koreaans iddquote:Op donderdag 28 april 2022 22:30 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |