Ja.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:05 schreef Bananenpap het volgende:
Wat een gek gesprek, zijn ze nou live aan het discussiëren of ze nog doorgaan of niet?
Doorslaan zou zijn als deze kneus nu letterlijk gelyncht zou worden. Voor laffe mannetjes is een flinke dosis commentaar blijkbaar al doorslaan.quote:
Vind je het niet erg omdat het in 1970 gebeurde of omdat je het wel normaal vindt?quote:Op donderdag 28 april 2022 22:03 schreef matthijst het volgende:
[..]
Je kan ook doorslaan.
En je hoeft niet te kijken.
Lekker makkelijk om alles op woke af te schuiven als je zelf een fout hebt gemaakt. Lachen gieren brullen om dit soort zaken maar als het bij hun eigen dochter/kleindochter zou gebeuren lachen ze er niet meer om.quote:
Ik zeg niet dat het normaal is.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vind je het niet erg omdat het in 1970 gebeurde of omdat je het wel normaal vindt?
Er is niks mis mee om het af te keuren. Het is niet meteen zo dat je dan ook ermee wil zeggen dat ie van buis moet of dergelijke.
Heb je een linkje?quote:Op donderdag 28 april 2022 22:07 schreef Claudia_x het volgende:
Wierd Duk maakt trouwens wél een goede beurt.
En om het lacherig doen nu over iets wat toen ook al niet door de beugel kon overigens.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:07 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het normaal is.
Maar wel dat heel Nederland nu over elkaar heen valt om maar te laten zien hoe geschokt ze wel niet zijn over iets dat misschien 50 jaar geleden gebeurd is.
Dat lijkt me goed om te benadrukken.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:07 schreef matthijst het volgende:
[..]
Maar wel dat heel Nederland nu over elkaar heen valt om maar te laten zien hoe geschokt ze wel niet zijn over iets dat misschien 50 jaar geleden gebeurd is.
quote:Op donderdag 28 april 2022 22:07 schreef Claudia_x het volgende:
Wierd Duk maakt trouwens wél een goede beurt.
Sfeer van het programma. Andere humor.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En om het lacherig doen nu over iets wat toen ook al niet door de beugel kon overigens.
Ze geven nu toch honderd keer aan dat ze lachen om de absurditeit van het verhaal?quote:Op donderdag 28 april 2022 22:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Lekker makkelijk om alles op woke af te schuiven als je zelf een fout hebt gemaakt. Lachen gieren brullen om dit soort zaken maar als het bij hun eigen dochter/kleindochter zou gebeuren lachen ze er niet meer om.
Ach achquote:Op donderdag 28 april 2022 22:07 schreef matthijst het volgende:
[..]
Het gaat om meer dan het verhaal alleen, het op een stoere manier vertellen, mensen die in de studio erom lachen. Daarna je verhaal iets aanpassen zodat het niet meer gaat om penetratie gaat. Hij hoeft niet van de buis, maar hij kan op een gewone manier zeggen dat hij verkeerd zat en niet meteen termen als woke en cancel rond te strooien. Dit soort gedrag is niet ok, niet in 1770 of 1970.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:07 schreef matthijst het volgende:
[..]
Dat vind ik géén goede beurt maken inderdaad.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:09 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
[ twitter ]
En eerder zat hij vanwege dit voorval ook al te janken over elke en cancel culture.
Maandje of 2 ofzo.quote:
Hij zei nu in ieder geval iets anders, volgens mij, namelijk dat je de cancel culture niet de schuld kunt geven omdat die betrekking heeft op opinies en niet op een biecht over een strafbaar feit. Of heb ik dat verkeerd begrepen?quote:Op donderdag 28 april 2022 22:09 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
[ twitter ]
En eerder zat hij vanwege dit voorval ook al te janken over elke en cancel culture.
Ik kijk nu niet (lees wel het e.e.a. hier en op Twitter), dus geen idee met welke wind hij nu mee waait.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat vind ik géén goede beurt inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |