Ja, precies. Hebben we allemaal wel eens gedaan op een doordeweekse dag toen we iemand helemaal zat waren. Niet zo moeilijk over doen hoor, linksche deugers. Bah.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Iedereen vermoord toch wel eens iemand zei de drugslord
Mwoah... meer dan steeds hetzelfde trucje is dat toch ook al lang niet meer?quote:Op donderdag 28 april 2022 22:14 schreef kurk_droog het volgende:
Ik walg nog meer van iedereen die staat te juichen hier. Het enige programma die een ongezouten mening had.
Wie ik in dit verhaal eigenlijk helemaal niet uit kan staan is die Wilfred Genee. Stelt zich telkens weer volstrekt 'neutraal' op, als die een mening is toegedaan dan is het zo'n hele voorzichtige waar je eigenlijk niets uit kunt halen en stiekem smult die enorm van drama, zelfs al is iemand uit zijn inner circle er bij betrokken.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
Derksen blijft zwaar in de slachtofferrol hangen
Angela geef ik zowaar gelijk een keer
Als een stel hyena's op een prooi duiken wanneer iemand een fout/uitglijder maakt. Alles moet politiek correct zijn. Hoeveel tweets ik deze dagen wel niet heb gelezen van vrouwelijke columnisten die oproepen om Johan Derksen te verbannen. Het is te verschrikkelijk voor woorden.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wie of wat is Woke-Nederland?
Ik zie echt niet in hoe dit woke is? Wat is woke uberhaupt?
Misschien omdat ze het niet kunnen vinden hoe Derksen een vrouw behandelde.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:26 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Als een stel hyena's op een prooi duiken wanneer iemand een fout/uitglijder maakt. Alles moet politiek correct zijn. Hoeveel tweets ik deze dagen wel niet heb gelezen van vrouwelijke columnisten die oproepen om Johan Derksen te verbannen. Het is te verschrikkelijk voor woorden.
Het is ook allemaal wat hè, verkondigt iemand openlijk op tv een vrouw te hebben verkracht, voorzien van een trotse en zelfvoldane glimlach en dan zijn er gewoon allerlei mensen die dat niet door de beugel vinden kunnen. Echt zo raar. Wat een land.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:26 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Als een stel hyena's op een prooi duiken wanneer iemand een fout/uitglijder maakt. Alles moet politiek correct zijn. Hoeveel tweets ik deze dagen wel niet heb gelezen van vrouwelijke columnisten die oproepen om Johan Derksen te verbannen. Het is te verschrikkelijk voor woorden.
en als van der gijp zegt dat ie iemand tegen een spiegeltje aan heeft gedrukt is er natuurlijk niks aan de handquote:Op donderdag 28 april 2022 22:29 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Het is ook allemaal wat hè, verkondigt iemand openlijk op tv een vrouw te hebben verkracht, voorzien van een trotse en zelfvoldane glimlach en dan zijn er gewoon allerlei mensen die dat niet door de beugel vinden kunnen. Echt zo raar. Wat een land.
Ja dat is slecht. Meningen verbannen is een enge praktijk.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Misschien omdat ze het niet kunnen vinden hoe Derksen een vrouw behandelde.
Is dat dan gelijk zo slecht? Mogen ze niet hun mening hebben? Waarom moeten wij ze gaan diskwalificeren?
Ben je dat niet aan het doen dan door men diep in woke linkse-hoek te duwen?quote:Op donderdag 28 april 2022 22:30 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Ja dat is slecht. Meningen verbannen is een enge praktijk.
Welke mening wordt verbannen?quote:Op donderdag 28 april 2022 22:30 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Begrijp je het verschil tussen een mening en een feitenrelaas?quote:Op donderdag 28 april 2022 22:30 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Klinkt erg Noord-Koreaans iddquote:Op donderdag 28 april 2022 22:30 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |