En dan aansteken natuurlijk, hilarisch.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ben wel benieuwd, voor de mannen hier:
Hoe grappig en hilarisch is het precies om in bewusteloze toestand door je gabbers een kaars in je anus geduwd te krijgen?
Lachen?
(Waarom ik trouwens ook een hekel heb aan woke: het negeren en bagatelliseren van seksueel misbruik bij mannen, maar dat terzijde).
Ach dat linkse mensen geen humor hebben wisten we al.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Als het eerste verhaal kloppend is, is er niks 'teers' aan 'zieltjes' die het nogal verwerpelijk vinden.
Maar ik snap dat je tegenwoordig echt heel erg bang bent te deugen, dus sla je maar door naar de andere kant.
Leer jij nou maar eens op een normale manier een discussie voeren, voordat je anderen de maat gaat nemen.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:04 schreef probeer het volgende:
[..]
Deed jij maar eens wat meer je best om een fatsoenlijk mens te zijn.
Wat heeft dit in vredesnaam met links te maken? (of humor). Log gewoon uit.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:06 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Ach dat linkse mensen geen humor hebben wisten we al.
Geen idee wat de definitie van "woke" nou exact is, maar ik kan/wil me niet voorstellen dat iemand seksueel misbruik bij mannen zou negeren of zelfs bagatelliserenquote:Op donderdag 28 april 2022 23:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hoe grappig en hilarisch is het precies om in bewusteloze toestand door je gabbers een kaars in je anus geduwd te krijgen?
Lachen?
(Waarom ik trouwens ook een hekel heb aan woke: het negeren en bagatelliseren van seksueel misbruik bij mannen, maar dat terzijde).
quote:Op donderdag 28 april 2022 23:05 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Kun jij niet lezen ofzo? Of denk je dat je een discussie kan winnen met de ene na de andere stropop redenering?
Hoe dient dit prachtwerk gelezen te worden dan? Een 'het past niet, dus moet wel verzonnen zijn'?quote:en ik heb nog nooit meegemaakt dat ik er bij een zo een stompe kaars in zou kunnen krijgen zonder dat dat bijzonder oncomfortabel zou moeten zijn geweest.
Dus ja: ik heb hetzelfde als Gijp: idioot verzonnen verhaal.
Oh van die woke types heb je hoor: mannen kunnen geen slachtoffer zijn enzo, dominante positie, privileges blablabla...quote:Op donderdag 28 april 2022 23:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen idee wat de definitie van "woke" nou exact is, maar ik kan/wil me niet voorstellen dat iemand seksueel misbruik bij mannen zou negeren of zelfs bagatelliseren
Derksen is behoorlijk aan het prutsen geweestquote:
Serieus? Wow..quote:Op donderdag 28 april 2022 23:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh van die woke types heb je hoor: mannen kunnen geen slachtoffer zijn enzo, dominante positie, privileges blablabla...
Misbruik van iemands lichamelijke integriteit is in alle opzichten verwerpelijk, bij wie het ook gebeurt.
Tja, er zit een knop op de afstandsbediening...zet 'm op een andere zender als iets je niet bevalt. Er zijn ook mensen die huilend naar beelden van een oorlog kijken. Ook maar niet uitzenden dan?quote:Op donderdag 28 april 2022 22:57 schreef matthijst het volgende:
Keek nooit naar VI, maar als je dan nu bij Op1 een juriste ziet vertellen dat dr cliëntes huilend naar VI kijken. Tsja...
Hij heeft slachtoffers gekwetst.
Alleen niet grappig als het bij jezelf gebeurt, afhankelijk van de maat van de kaars.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
Lachen?
Ik heb het niet voor niets in deze reeks al een paar keer gehad over die zaak in Schaarsbergen. Zulke 'grapjes' worden ook weggelachen en als iemand niet meelacht, wordt diegene buitengesloten, geïntimideerd of zelfs bedreigd. Tegenwoordig komen daders en meelopers daar goddank niet meer mee weg.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
Lachen?
Waarom doet men dat wel dan?quote:Op donderdag 28 april 2022 23:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, rechters gaan doorgaans niet meer over wat er vijftig jaar geleden is gebeurd hè?
Overigens vind ik het geen mirakel dat het altijd wordt geaccepteerd. Onze maatschappij zit vol vrouwonvriendelijkheid, homo-onvriendelijke bullshit en racisme. Je zou bijna kunnen zeggen dat het in ons allemaal zit. Of in de meeste mensen. Onbewust.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:03 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
2 dagen? Ik vind het een mirakel dat ze hun vrouw- en homo-onvriendelijke programma tien jaar op de nationale tv hebben kunnen voortzetten. Als er al zoiets bestaat als een woke/cancel-cultuur in Nederland, dan is die toch volledig aan VI voorbij gegaan.
Waarom "men" een oordeel heeft over iemand die van alles roept op televisie? Echt geen idee.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:11 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Waarom doet men dat wel dan?
Goedpraatgelulquote:Op donderdag 28 april 2022 23:11 schreef Eikenbomen het volgende:
[..]
Overigens vind ik het geen mirakel dat het altijd wordt geaccepteerd. Onze maatschappij zit vol vrouwonvriendelijkheid, homo-onvriendelijke bullshit en racisme. Je zou bijna kunnen zeggen dat het in ons allemaal zit. Of in de meeste mensen. Onbewust.
Krijgt plusjes..quote:Op donderdag 28 april 2022 23:11 schreef Eikenbomen het volgende:
[..]
Overigens vind ik het geen mirakel dat het altijd wordt geaccepteerd. Onze maatschappij zit vol vrouwonvriendelijkheid, homo-onvriendelijke bullshit en racisme. Je zou bijna kunnen zeggen dat het in ons allemaal zit. Of in de meeste mensen. Onbewust.
Ik doe niet mee met jouw flauwe spelletjes. Wat ik heb gezegd is: niemand hier weet wat er precies is gebeurd.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:08 schreef probeer het volgende:
[..]
[..]
Hoe dient dit prachtwerk gelezen te worden dan? Een 'het past niet, dus moet wel verzonnen zijn'?
Ow nou dán dien ik mijn mening echt te herzien hoor/s
quote:Op donderdag 28 april 2022 22:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dit heeft inderdaad niets met woke te maken, maar wel met cancel cultuur. En het is wel de woke hoek die vooraan staat om te proberen het programma van de buis te krijgen.
Dus het zou zeker jammer zijn als ze een succesje halen, want dat geeft hun extra motivatie.
Attendeer mensen al jaren op de dagelijkse verkrachtingen van minderjarigen in garageboxen in Schiedam. Niemand huilt, das Nederland 2022.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:09 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb het niet voor niets in deze reeks al een paar keer gehad over die zaak in Schaarsbergen. Zulke 'grapjes' worden ook weggelachen en als iemand niet meelacht, wordt diegene buitengesloten, geïntimideerd of zelfs bedreigd. Tegenwoordig komen daders en meelopers daar goddank niet meer mee weg.
Zo lees ik de post niet. Het is meer een klinische observatie dat de groep mensen die eigenlijk hetzelfde denkt als Derksen en Gijp c.s. gewoon vrij groot is, of je dat nu leuk vindt of niet.quote:
Dit dus, en dan doet Johan net alsof hij nu gecanceld wordt omdat hij één keer een uitglijder maakt. Nee lamlul, je hebt al tig uitglijers gemaakt waar je door je omroep en mediabedrijf alleen maar bent gered omdat je het enige kijkcijferkanon van de zender bent.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:03 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
2 dagen? Ik vind het een mirakel dat ze hun vrouw- en homo-onvriendelijke programma tien jaar op de nationale tv hebben kunnen voortzetten. Als er al zoiets bestaat als een woke/cancel-cultuur in Nederland, dan is die toch volledig aan VI voorbij gegaan.
Ditquote:Op donderdag 28 april 2022 23:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit dus, en dan doet Johan net alsof hij nu gecanceld wordt omdat hij één keer een uitglijder maakt. Nee lamlul, je hebt al tig uitglijers gemaakt waar je door je omroep en mediabedrijf alleen maar bent gered omdat je het enige kijkcijferkanon van de zender bent.
En als je dan gisteren ook nog de kans laat liggen om de juiste reactie te geven en vanavond ook alleen maar kunt huilen in de slachtofferrol, dan mis je op alle fronten de voelsprieten voor de maatschappij. Je wordt niet gecanceld omdat je je mening niet mag verkondigen, maar omdat je met je al dan niet verkeerd gekozen woorden een misdrijf bekend en dat vervolgens een schijlollig verhaal laat worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |