Ik vind een discussie over dit alles prima, moet er ook altijd blijven. De commotie die er voorheen rondom VI was lag ook altijd wel redelijk tegen de grens, maar kon nog net.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:11 schreef Eikenbomen het volgende:
[..]
Overigens vind ik het geen mirakel dat het altijd wordt geaccepteerd. Onze maatschappij zit vol vrouwonvriendelijkheid, homo-onvriendelijke bullshit en racisme. Je zou bijna kunnen zeggen dat het in ons allemaal zit. Of in de meeste mensen. Onbewust.
Dat is gebeurd bij de Landmacht. Geen kaars, maar een duim.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ben wel benieuwd, voor de mannen hier:
Hoe grappig en hilarisch is het precies om in bewusteloze toestand door je gabbers een kaars in je anus geduwd te krijgen?
Lachen?
(Waarom ik trouwens ook een hekel heb aan woke: het negeren en bagatelliseren van seksueel misbruik bij mannen, maar dat terzijde).
Mark heeft nooit een actieve herinnering. Dus het omgekeerde probleem van Johan.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nou dit, laten we het onderzoek van het OM afwachten.
Als Kaag, Hugo en Mark mogen blijven zitten, dan Johan ook. Lijkt me duidelijk verhaal.
quote:Op donderdag 28 april 2022 23:13 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik doe niet mee met jouw flauwe spelletjes. Wat ik heb gezegd is: niemand hier weet wat er precies is gebeurd.
Dat is wat je gezegd hebt.quote:en ik heb nog nooit meegemaakt dat ik er bij een zo een stompe kaars in zou kunnen krijgen zonder dat dat bijzonder oncomfortabel zou moeten zijn geweest.
Dus ja: ik heb hetzelfde als Gijp: idioot verzonnen verhaal.
Omdat jij nog nooit hebt meegemaakt dat je er bij een vrouw zo een stompe kaars in zou kunnen krijgen zonder dat dat bijzonder oncomfortabel zou moeten zijn geweest.quote:Als jij wil geloven dat Derksen een verkrachter is, ga je gang. Ik denk dat het een idioot verzonnen verhaal is.
Lolbroek.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Dus eigenlijk cancelled ie nu zichzelf en geeft daar de cancel-cultuur de schuld van.
Volgende week niet janken hè als er weer niks op tv is.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit dus, en dan doet Johan net alsof hij nu gecanceld wordt omdat hij één keer een uitglijder maakt. Nee lamlul, je hebt al tig uitglijers gemaakt waar je door je omroep en mediabedrijf alleen maar bent gered omdat je het enige kijkcijferkanon van de zender bent.
En als je dan gisteren ook nog de kans laat liggen om de juiste reactie te geven en vanavond ook alleen maar kunt huilen in de slachtofferrol, dan mis je op alle fronten de voelsprieten voor de maatschappij. Je wordt niet gecanceld omdat je je mening niet mag verkondigen, maar omdat je met je al dan niet verkeerd gekozen woorden een misdrijf bekend en dat vervolgens een schijlollig verhaal laat worden.
Nee, joh. Moet die ook op het schavot?quote:Op donderdag 28 april 2022 23:25 schreef loveli het volgende:
Is de keeper van Veendam al aan het woord geweest?
Je luistert niet.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:20 schreef probeer het volgende:
[..]
[..]
Dat is wat je gezegd hebt.
[..]
Omdat jij nog nooit hebt meegemaakt dat je er bij een vrouw zo een stompe kaars in zou kunnen krijgen zonder dat dat bijzonder oncomfortabel zou moeten zijn geweest.
Ja, dat was me al duidelijk ja.
If the candle doesn't fit, you must acquit!
Ze moeten allemaal kapotquote:Op donderdag 28 april 2022 23:26 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, joh. Moet die ook op het schavot?
Wtf, leven we weer in de middeleeuwen?
Alsof er uberhaupt nog wat op tv is. Netflix, HBO max is genoegquote:Op donderdag 28 april 2022 23:25 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Volgende week niet janken hè als er weer niks op tv is.
Nee, omdat je weet, als je dat programma ook daadwerkelijk kijkt (volgt dus), dat verhalen van Derksen en Gijp vrijwel altijd zwaar aangedikt en deels verzonnen zijn. Dat is al sinds jaar en dag het geval.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:20 schreef probeer het volgende:
Omdat jij nog nooit hebt meegemaakt dat je er bij een vrouw zo een stompe kaars in zou kunnen krijgen zonder dat dat bijzonder oncomfortabel zou moeten zijn geweest.
Ik weet eigenlijk niet wat ziekelijker is. Een misdrijf plegen of verzinnen dat je een misdrijf hebt gepleegd om een vermeend misdrijf van een ander te bagatelliseren.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:27 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je luistert niet.
Ik vind het prima dat jij wil geloven dat hij een verkrachter is, maar ik geloof het verhaal niet (en dat is om meerdere redenen, waarvan de belangrijkste is dat het hele programma doorspekt is met verhalen die vooral bedoeld zijn om grappig te zijn, of te shockeren).
Maar dat ik het verhaal niet geloof verdraaien naar ‘jij praat dus verkrachting goed’, dat slaat gewoon nergens op.
Nogmaals: prima als je dat wil geloven, niemand die het weet, maar ga mij nou geen dingen in de schoenen schuiven. Dat is een onfatsoenlijke manier van discussie voeren.
Nee, maar hij kan wel bevestigen wat er nu precies is gebeurd.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:26 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, joh. Moet die ook op het schavot?
Wtf, leven we weer in de middeleeuwen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom? Die was toen nog geeneens geboren joh.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:25 schreef loveli het volgende:
Is de keeper van Veendam al aan het woord geweest?
Gaat niet gebeuren. Daar zijn namelijk sponsors voor nodig en daar werken mensen en veel mensen die daar werken zouden zich afvragen waarom het nou echt nodig is voor hun werkgever om dat programma ipv wat anders te sponsoren.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:25 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Volgende week niet janken hè als er weer niks op tv is.
Dat is inderdaad niet goed te praten. Maar begrijp me goed, ik vond wat er dinsdag gebeurde hoe dan ook idioot.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet wat ziekelijker is. Een misdrijf plegen of verzinnen dat je een misdrijf hebt gepleegd om een vermeend misdrijf van een ander te bagatelliseren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |