abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203828562

Laatste nieuws

quote:
UNHCR: mogelijk 5 miljoen vluchtelingen uit Oekrane
Vanuit Oekrane kan uiteindelijk een vluchtelingenstroom van vijf miljoen mensen ontstaan, zegt de UNHCR. Volgens de VN Vluchtelingenorganisatie kunnen de Oekraners hun land verlaten vanwege tekorten aan brandstof, geld en medische middelen.

De UNHCR denkt dat zeker 100.000 mensen nu al op de vlucht zijn, van wie enkele duizenden inmiddels de grens hebben gepasseerd met buurlanden als Polen, Roemeni en Moldavi.
quote:
VN-bureau: 127 burgerslachtoffers in Oekrane
Volgens het VN-bureau voor de mensenrechten zijn er in Oekrane 127 burgerslachtoffers gevallen door luchtaanvallen en beschietingen. Het gaat om 25 doden en 102 gewonden.

De Oekraense president Zelensky had eerder gemeld dat er 137 "helden" zijn omgekomen in de gevechten met de Russen, onder wie tien militaire officieren. Een adviseur van de president verklaarde dat ongeveer 400 Russische militairen waren gesneuveld.
quote:
Merkel haalt hard uit naar Rusland
Oud-bondskanselier Angela Merkel heeft het Russische geweld in Oekrane scherp veroordeeld. "Deze aanvalsoorlog door Rusland markeert een ingrijpend keerpunt in de geschiedenis van Europa na het einde van de Koude Oorlog", zei Merkel in een interview met het Duitse persbureau DPA. Het is voor het eerst dat ze de publiciteit zoekt na haar vertrek uit de politiek.

"Er is geen enkele rechtvaardiging voor deze flagrante schending van het internationaal recht, ik veroordeel het in de sterkst mogelijke bewoordingen", zegt Merkel. "Mijn gedachten en solidariteit zijn bij het Oekraense volk en de regering onder leiding van president Zelensky in deze verschrikkelijke uren en dagen." De oud-bondskanselier zegt dat ze de sancties van de internationale gemeenschap tegen Rusland volledig steunt.

Poetin had met geen andere wereldleider zo veel contact, ontmoetingen en telefoongesprekken als met zijn generatiegenoot Merkel. Als door allerlei conflicten niemand meer met Poetin wilde praten, deed Merkel dat nog wel. Het was haar overtuiging dat alleen via de dialoog de verhouding met Rusland kan verbeteren. Het hielp daarbij dat de twee elkaars moedertaal spreken. Tijdens Merkels laatste jaren als bondskanselier was het onderlinge wantrouwen tussen haar en Poetin toegenomen, vooral door de situatie rond de Krim.
Meldingen van beschietingen, explosies en Russische troep(en) sinds 10.45 uur

quote:
Slangeneiland: Russian Warship: Go Fuck Yourself

Alle dertien militairen op Oekraens eiland in Zwarte Zee gedood

Alle dertien militairen die dienst hadden op het Oekraense eiland Zmiinyi in de Zwarte Zee zijn door Russische troepen om het leven gebracht. De Oekraense president Volodimir Zelenski zei dat in de nacht van donderdag op vrijdag in een een toespraak tot zijn volk.

Het onherbergzame rotseiland in het westen van de Zwarte Zee, dat ook wel Slangeneiland wordt genoemd, behoort tot Oekrane. De dertien militairen zijn volgens Zelenski een "heldhaftige" dood gestorven en zij krijgen postuum een onderscheiding als "held van Oekrane". Na waarschuwingen van het oorlogsschip dat de dertien zich moesten overgeven vertelden ze de commandant van het schip : Go Fuck Yourself
twitter

Oudere berichten
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Livemaps en nuttige info - linkjes (aanvullen mag!)
Dit is een goede tool om alles op de grond te volgen:
https://liveuamap.com/en

Achtergrond
https://en.wikipedia.org/wiki/Russo-Ukrainian_War
https://nos.nl/collectie/13888-spanning-oekraine

Tijdzones
Eastern European Time (EET), Kyiv: UTC +2
Moscow Standard Time (MSK), Donetsk: UTC +3

twitter

https://twitter.com/JulianRoepcke

[ Bericht 6% gewijzigd door Frutsel op 25-02-2022 12:10:55 ]
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_203828567
twitter
pi_203828568
@Lenny_Leonard en ik hadden vrijmibo als TT.

@Frutsel is nu WOEST.
pi_203828573
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:27 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Goed om te zien dat jij nog steeds te vuur en te zwaard Rusland meent te moeten beschermen.
Ik vind het wel een legitieme vraag. Het lijkt immers opgenomen te zijn op 'n plek en moment waar op dat moment normaalgesproken geen Russische tank rond crossten.
pi_203828574
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:21 schreef polderturk het volgende:
Echt walgelijk barbaars dit. De tank rijdt een rijdende auto plat. Een bewuste moordaanslag.

[ twitter ]
Die persoon heeft het ook nog overleefd! Ik zag deze video's langskomen op Discord dus kan het hier niet delen. Was ook nog een oud vrouwtje dat uit het wrak werd gehaald.
Alpha kenny one
pi_203828577
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:30 schreef Zipportal het volgende:
@:Lenny_Leonard en ik hadden vrijmibo als TT.

@:Frutsel is nu WOEST.
Dan kaap je het volgende topic maar.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 11:31:25 #7
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203828580
quote:
4s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:30 schreef aloa het volgende:
[ twitter ]
Gaan we nu elke keer posts plaatsen van random Nederlandse twitteraars?
pi_203828586
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:26 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Wat een onzin, dat men het vroeger al deed wil toch niet zeggen dat we dit nu nog steeds moeten doen ? We verzuipen/verbranden toch ook geen heksen meer ? We hangen ook geen kinderen meer op omdat ze een brood hebben gestolen. Oorlog voeren zou tegenwoordig gewoon ook niet meer moeten gebeuren tussen beschaafde en ontwikkelde mensen.
Oorlog voeren is een misdaad tegen de menselijkheid.
Maar dan snap je hopelijk ook dat die oorlogen in het verleden nu nog gevolgen hebben. Zoals een Rusland en de Krim, daar wordt uiteindelijk al letterlijk eeuwen om gevochten. Dat is onmogelijk om te negeren, ze claimen het recht juist o.b.v. het verleden. En wie heeft er gelijk? Als er al iemand gelijk heeft. Je kunt niet opeens een streep trekken en stellen dat de huidige verdeling de definitieve versie is.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_203828590
@Mexicanobakker Mag het twitteraccount van Julian Roepke van Bild ook in de OP? Heeft elke keer goede updates.

https://twitter.com/JulianRoepcke

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 25-02-2022 11:32:13 ]
pi_203828591
Met dank aan het Oekrainsche verzet :Y

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_203828592
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:31 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ik vind het wel een legitieme vraag. Het lijkt immers opgenomen te zijn op 'n plek en moment waar op dat moment normaalgesproken geen Russische tank rond crossten.
Wedden dat het Kiev is.
pi_203828600
quote:

[..]
twitter

Er wordt al in de stad gevochten. Dus kan prima een Rus zijn.
pi_203828604
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:31 schreef Momo het volgende:

[..]
Ja, het is hier COR niet.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
  vrijdag 25 februari 2022 @ 11:33:46 #14
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203828616
quote:

[..]
Oh, je hebt toevallig al die posts gemist over dat in het noorden van Kiev al Russische tanks rijden?
pi_203828617
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:26 schreef sp3c het volgende:

[..]
Flikker op joh
Lekker de fakenews gaande houden!
pi_203828618
quote:
4s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:30 schreef aloa het volgende:
[ twitter ]
Waarom besteden we nog aandacht aan dit soort types?
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  vrijdag 25 februari 2022 @ 11:33:56 #17
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203828619
2m ago
10:31
There are several lines from the Kremlin coming in on Reuters:

Putin will meet the UN Security Council today and hold several international phone calls
Russia will impose retaliatory sanctions on western countries
Russia recognises Volodymyr Zelenskiy as president of Ukraine
Sanctions will cause problems but are solvable since the country has reduced its dependence on foreign imports
Russia expects relations with the west to normalise once people understand it was forced to act to protect its security
No comment on the duration of the military operations

:?
Huilen dan.
pi_203828622
Eigenlijk laat Putin zich wel behoorlijk in de kaarten kijken dat het Russische leger eigenlijk geen zak voorstelt :') Alleen op lange afstand en in de lucht hebben ze nog het voordeel met verouderde rotzooi. En op aantal soldaten natuurlijk
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_203828631
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:32 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Wedden dat het Kiev is.
Obolon.

En die tank rijdt daar alleen. De enige zo te zien in heel dat gebied dat je vanaf de rooftop ziet. Wel apart, daar op dat moment een Russische tank, helemaal alleen.
pi_203828642
quote:

[..]
Dit lijkt eerder een soort van permanente troll (dat twitter account).
pi_203828647
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:33 schreef Stoorzendert het volgende:
Eigenlijk laat Putin zich wel behoorlijk in de kaarten kijken dat het Russische leger eigenlijk geen zak voorstelt :') Alleen op lange afstand en in de lucht hebben ze nog het voordeel met verouderde rotzooi. En op aantal soldaten natuurlijk
Ik denk dat Putin dondergoed weet waar hij mee bezig is.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_203828648
quote:
9s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:33 schreef Momo het volgende:

[..]
Oh, je hebt toevallig al die posts gemist over dat in het noorden van Kiev al Russische tanks rijden?
Dit zijn allemaal aannames en zo komt fake news de wereld in.

Tank rijdt idd over auto maar bij wie de tank hoort is op dit moment niet bekend.
Maar het bekt tuurlijk wel zo lekker.
pi_203828651
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:34 schreef Halcon het volgende:

[..]
Obolon.

En die tank rijdt daar alleen. De enige zo te zien in heel dat gebied dat je vanaf de rooftop ziet. Wel apart, daar op dat moment een Russische tank, helemaal alleen.
Dat is inderdaad heel apart. Een Russische tank helemaal alleen die denkt "kom laat ik een auto gaan platrijden".

Ik vraag mij of je ook een "Z" aan de zijkant zag want Russisch materieel hebben allemaal een "Z" aan de zijkant.
Yo tengo, t tienes, l/Ella tiene
  vrijdag 25 februari 2022 @ 11:35:51 #24
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_203828663
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:33 schreef Isdatzo het volgende:
2m ago

Putin will meet the UN Security Council today and hold several international phone calls
Sanctions will cause problems but are solvable since the country has reduced its dependence on foreign imports
Russia expects relations with the west to normalise once people understand it was forced to act to protect its security

Ziet er uit als een handreiking. Of we die moeten aannemen is een tweede.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  Moderator vrijdag 25 februari 2022 @ 11:36:07 #25
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203828668
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:33 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]
[ twitter ]

Er wordt al in de stad gevochten. Dus kan prima een Rus zijn.
Dan nog is het een prima vraag natuurlijk
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 11:36:18 #26
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203828670
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:34 schreef Halcon het volgende:

[..]
Obolon.

Ja en daar waren daarvoor ook allemaal video's van dat daar Russische tanks aan het rondrijden zijn :?
Ben je nu selectief aan het kijken?
pi_203828676
quote:

[..]
Als het over Rusland gaat :Y
  Moderator vrijdag 25 februari 2022 @ 11:36:36 #29
8781 crew  Frutsel
pi_203828678
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:30 schreef Zipportal het volgende:
@:Lenny_Leonard en ik hadden vrijmibo als TT.

@:Frutsel is nu WOEST.
het is nog ochtend dus die TT kan straks pas " Putin aan de VijMiBo "
pi_203828679
quote:
2m ago

De vraag is onder welke voorwaarden en wat ze precies verstaan onder Oekrane.
pi_203828680
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:35 schreef schommelstoel het volgende:

[..]
Ik denk dat Putin dondergoed weet waar hij mee bezig is.
Ik denk dat Putin zijn leger een beetje overschat heeft, en de trots van de Oekraners een beetje onderschat heeft. Dit gaan ze natuurlijk wel gewoon winnen, maar niet zoals Putin het zich voorgesteld had denk ik
pi_203828681
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:19 schreef Glazenmaker het volgende: [..] M'n vader was in de koude oorlog verantwoordelijk voor de verdediging van een stukje Duitsland. Hij heeft mij later nog eens meegenomen en laten zien waar ze wat van plan waren. Nooit en te nimmer heb ik hem gehoord over invasieplannen voor Rusland. Dat is de NAVO namelijk helemaal niet van plan en er is ook nooit voor getraind. Meneer de KGB-ambtenaar moet dat ook weten. De NAVO kan zo'n oorlog ook helemaal niet voeren want als een Nederland of een Duitsland nee zegt dan stort de logistiek in en we kunnen al niet eens eens worden over sancties.
Wie had het over Rusland invallen?? Als NATO met Oekrane er bij veel meer economische chantagemiddelen er bij krijgt en een VS dreigt daar wellicht ook mee dan kan dat wel een aanzet zijn voor Poetin om dat te voorkomen. Laten we tevens opletten dat we niet verzanden in een te zwart/witte discussie want juist door mensen als Poetin buiten alle redelijkheid te beschouwen trap je in de valkuil om geschiedenis te herhalen. Het zijn niet zomaar alleen totale gekken die een oorlog beginnen. Maar goed merk al dat lastig is om hier iets aan te stippen zonder dat je weggezet wordt als wappie Forum aanhanger. Die komen echt wel met grotere BZ dan gewoon open speculeren over motieven Poetin

En neemt allemaal niet weg dat ie wmb ter dood veroordeeld mag worden in den haag
  Moderator vrijdag 25 februari 2022 @ 11:36:47 #33
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203828683
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:33 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Lekker de fakenews gaande houden!
Beter dan dat gescheld
  Redactie Sport vrijdag 25 februari 2022 @ 11:36:52 #34
274204 crew  Mexicanobakker
pi_203828685

Wat vinden jullie hiervan?
  vrijdag 25 februari 2022 @ 11:37:03 #35
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_203828687
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:35 schreef phpmystyle het volgende:

Hier sta ik wel van de kijken ja...
pi_203828693
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:33 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]
Waarom besteden we nog aandacht aan dit soort types?
Dat is dan ook weer waar :)
pi_203828694
quote:
Oud-bondskanselier Angela Merkel heeft het Russische geweld in Oekrane scherp veroordeeld. "Deze aanvalsoorlog door Rusland markeert een ingrijpend keerpunt in de geschiedenis van Europa na het einde van de Koude Oorlog", zei Merkel in een interview met het Duitse persbureau DPA. Het is voor het eerst dat ze de publiciteit zoekt na haar vertrek uit de politiek.

"Er is geen enkele rechtvaardiging voor deze flagrante schending van het internationaal recht, ik veroordeel het in de sterkst mogelijke bewoordingen", zegt Merkel.
Vindt dat altijd zo'n luie tekst "in de sterkst mogelijke bewoordingen". Die sterke bewoordingen moet je er dan zelf maar bij bedenken. Alsof je een valentijnskaart krijgt met daarop "ik hou van je in de meest romantische verwoordingen"
pi_203828695
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]

Alle Foot Lockers dicht.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 11:37:25 #40
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203828698
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:36 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Ik denk dat Putin zijn leger een beetje overschat heeft, en de trots van de Oekraners een beetje onderschat heeft. Dit gaan ze natuurlijk wel gewoon winnen, maar niet zoals Putin het zich voorgesteld had denk ik
En de vraag is wat 'winnen' precies inhoudt. Alle steden kapot schieten? Proberen heel Oekraine bezet te houden met zware verliezen?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  vrijdag 25 februari 2022 @ 11:37:28 #41
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203828701
quote:
4s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:36 schreef aloa het volgende:

[..]
Als het over Rusland gaat :Y
Ik kijk er erg naar uit om te zien wat Gerda uit Hoogeveen of Hans uit Delft ervan vinden.
pi_203828704
quote:
2m ago

het vergedrukte is niet het enige vage in deze statements.
Ik vind hier weer een enorme narcistische arrogantie uit spreken.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_203828705
quote:
[ afbeelding ]

Ruis. Afleiding.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_203828708
quote:
[ afbeelding ]

Godsamme is dit serieus? :{ :{ :{ :')
pi_203828712
quote:
[ afbeelding ]

Fake.
pi_203828713
quote:

[..]
Je hebt wel door dat je zelf ook net tweets plaatste waar wel eventuele twijfel bij is of het nodig is om hier te plaatsen ;)

Niet met twee maten meten eh.
Je eigen "grappige" tweet plaatsen maar commentaar op anderen die je niet aanstaan is niet echt neutraal modden.

:D
pi_203828714
Hier de video van de auto waar die tank overheen was gereden met de overlevende erin.. kan ik die ook hier embedden?

https://i.imgur.com/xHVV8on.mp4
Alpha kenny one
pi_203828717
Vind het maar apart dat er blijkbaar hier en daar groepjes Russische soldaten in Kiev rond lopen terwijl je nergens echt het Oekraense leger ziet. Je zou verwachten dat dat de Russen niet zomaar de hoofdstad van je land binnen kunnen rijden.
  Moderator vrijdag 25 februari 2022 @ 11:38:09 #49
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203828718
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:36 schreef Halcon het volgende:

[..]
De vraag is onder welke voorwaarden en wat ze precies verstaan onder Oekrane.
zonder leger
nooit in de NAVO
Punt drie weet ik niet meer
  Redactie Sport vrijdag 25 februari 2022 @ 11:38:37 #50
pi_203828724
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:37 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Fake.
Er is vast een debiel die dit echt geplaatst heeft hoor, of het met een 'hilarische kwinkslag' is, dat zou kunnen.
pi_203828729
quote:
Echt walgelijk barbaars dit. De tank rijdt een rijdende auto plat. Een bewuste moordaanslag.

[ twitter ]
Gewoon genocide :r
pi_203828730
quote:
[ afbeelding ]

Breaking news, random twitter idiot tweet idiot tweets
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
  vrijdag 25 februari 2022 @ 11:38:48 #53
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_203828731
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:31 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Maar dan snap je hopelijk ook dat die oorlogen in het verleden nu nog gevolgen hebben. Zoals een Rusland en de Krim, daar wordt uiteindelijk al letterlijk eeuwen om gevochten. Dat is onmogelijk om te negeren, ze claimen het recht juist o.b.v. het verleden. En wie heeft er gelijk? Als er al iemand gelijk heeft. Je kunt niet opeens een streep trekken en stellen dat de huidige verdeling de definitieve versie is.
Dat ben ik met je eens, daarom heb ik ook geen begrip voor de bemoeienis omdat er nu een oorlog gaande is om een gebied dat vroeger gewoon wl bij Rusland hoorde. Ben er een voorstander van om het ze zelf daar te laten uitzoeken in de hoop dat t dan snel geregeld is.

Heb er trouwens echt geen woorden voor dat Rusland z te keer gaat hoor. Maar je volk aanmoedigen om met molotovcocktails te gaan gooien is ook echt helemaal niks.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_203828733
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:38 schreef SoldMayor het volgende:
Vind het maar apart dat er blijkbaar hier en daar groepjes Russische soldaten in Kiev rond lopen terwijl je nergens echt het Oekraense leger ziet. Je zou verwachten dat dat de Russen niet zomaar de hoofdstad van je land binnen kunnen rijden.
Ja het is allemaal nogal onzichtbaar.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  Moderator vrijdag 25 februari 2022 @ 11:38:55 #55
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203828734
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:37 schreef schommelstoel het volgende:

[..]
Je hebt wel door dat je zelf ook net tweets plaatste waar wel eventuele twijfel bij is of het nodig is om hier te plaatsen ;)

Je eigen "grappige" tweet plaatsen maar commentaar op anderen die je niet aanstaan is niet echt neutraal modden.

Mom is van ESF

Meen ik
pi_203828735
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:36 schreef Momo het volgende:

[..]
Ja en daar waren daarvoor ook allemaal video's van dat daar Russische tanks aan het rondrijden zijn :?
Ben je nu selectief aan het kijken?
Neuh. Ik kijk naar dat filmpje waar die auto wordt geplet.
pi_203828736
quote:
[ afbeelding ]

Irrelevant en offtopic.
[..]
  vrijdag 25 februari 2022 @ 11:39:01 #58
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203828737
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:37 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Ik mod hier niet hoor, domme posts van willekeurige mensen vind ik minder relevant dan wat een CNN uitzend. Maar ga je gang hoor met posten van allerlei domme tweets.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 11:39:11 #59
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203828742
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:38 schreef SoldMayor het volgende:
Waar? Op Maidan nog geen Rus te zien hoor. Ook geen Oekrains leger trouwens :T
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203828743
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:38 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Er is vast een debiel die dit echt geplaatst heeft hoor
pi_203828745
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:37 schreef falling_away het volgende:
Hier de video van de auto waar die tank overheen was gereden met de overlevende erin.. kan ik die ook hier embedden?

https://i.imgur.com/xHVV8on.mp4
Vind dit nog steeds bizar dat ie nog leeft...
pi_203828749
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:37 schreef Perrin het volgende:

[..]
En de vraag is wat 'winnen' precies inhoudt. Alle steden kapot schieten? Proberen heel Oekraine bezet te houden met zware verliezen?
Het doel is een pro-russische regering. Dus dat is winnen voor Putin. Wat daarna komt weet alleen Putin. Misschien verwacht 'ie dat hij daarna 30 miljoen man met geweld onder de knoet kan houden. Ik weet het niet
pi_203828750
quote:
[ afbeelding ]

Het lijkt mij dat 99% van dit soort dingen wordt gepost door populistisch rechts om BLM e.d. in een kwaad daglicht te zetten.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 11:39:36 #64
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203828753
quote:
[ afbeelding ]

Er is maar 1 reactie mogelijk: :')
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203828754
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:38 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Er is vast een debiel die dit echt geplaatst heeft hoor, of het met een 'hilarische kwinkslag' is, dat zou kunnen.
Dat is waar, er is vast een idioot zo idioot.
pi_203828758
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:36 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Heb je ook wel weer een punt.
Putin zijn ego en trots overstijgen waarschijnlijk zijn beeld op realiteit.
pi_203828762
quote:
84s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:39 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Er is maar 1 reactie mogelijk: :')
Jouw UI. :')
pi_203828765
quote:
[ afbeelding ]

Dit is toch ook hetgeen wat de EU endorsed? Want ze hebben nog geen sancties genomen tegen Rusland totdat BLM blijkbaar.
pi_203828767
quote:
[ afbeelding ]

Gewoon negeren en geen aandacht geven
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_203828768
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:36 schreef sp3c het volgende:

[..]
Dan nog is het een prima vraag natuurlijk
Ja, zeker, maar evenmin onwaarschijnlijk of onmogelijk dat het wel een Rus is.
pi_203828771
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:36 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

En neemt allemaal niet weg dat ie wmb ter dood veroordeeld mag worden in den haag
De leden van het kabinet Balkenende II ook dan? Voor hun aandeel in de invasie in Irak.
  Moderator vrijdag 25 februari 2022 @ 11:40:27 #72
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203828773
quote:
[ afbeelding ]

Niet super rullevant
  vrijdag 25 februari 2022 @ 11:40:37 #73
29071 Archie
Wegmisbruiker ;)
pi_203828778
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:35 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Dit zijn allemaal aannames en zo komt fake news de wereld in.

Tank rijdt idd over auto maar bij wie de tank hoort is op dit moment niet bekend.
Maar het bekt tuurlijk wel zo lekker.
twitter

Als je onder deze tweet leest, dan lijkt het een Rus die een tankwagen gejat heeft....
Laag vliegen is ook een kunst!!!
  vrijdag 25 februari 2022 @ 11:40:39 #74
194233 Friday12
Originele kloon
pi_203828779
quote:
[ afbeelding ]

Die maloot naar rusland sturen :r
pi_203828780
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:40 schreef xminator het volgende:

[..]
Dit is toch ook hetgeen wat de EU endorsed? Want ze hebben nog geen sancties genomen tegen Rusland totdat BLM blijkbaar.
Hahahaha!
pi_203828786
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:38 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]
Gewoon genocide :r
En dan zitten ze te liegen dat Oekraene een genocide uitvoert in Donbass.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 11:41:18 #77
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203828792
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:40 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Jouw UI. :')
Mooi he O+
pi_203828797
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:37 schreef Schaamlap het volgende:

[..]

Hier sta ik wel van de kijken ja...
De vraag is wat de Russen onder Oekrane verstaan en welke voorwaarden Zelenskiy mee krijgt. Wat mij betreft wel 'n signaal dat de Russen best willen praten.
pi_203828798
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:38 schreef deedeetee het volgende:

Ben er een voorstander van om het ze zelf daar te laten uitzoeken in de hoop dat t dan snel geregeld is.

Je zou kunnen zeggen dat ze precies dat nu aan het doen zijn.
[..]
pi_203828815
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:40 schreef polderturk het volgende:

[..]
En dan zitten ze te liegen dat Oekraene een genocide uitvoert in Donbass.
Hoe is de berichtgeving in Turkije trouwens? Gisteren las ik dat een Turks vrachtschip zou zijn gebombardeerd.
pi_203828817
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:41 schreef Halcon het volgende:

[..]
De vraag is wat de Russen onder Oekrane verstaan en welke voorwaarden Zelenskiy mee krijgt. Wat mij betreft wel 'n signaal dat de Russen best willen praten.
Ik denk dat Putin inmiddels ook de foto van de hont gezien heeft :Y
Nieuw is niet altijd beter.
pi_203828819
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:38 schreef sp3c het volgende:

[..]
zonder leger
nooit in de NAVO
Punt drie weet ik niet meer
Geen wapens daar stallen?
  Moderator vrijdag 25 februari 2022 @ 11:42:33 #83
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203828821
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:40 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]
Ja, zeker, maar evenmin onwaarschijnlijk of onmogelijk dat het wel een Rus is.
Zegt toch ook niemand?

Het ziet er ook wat boos uit maar het is geen oorlogsmisdaad of genocide ofzo zoals hierboven gesuggereerd werd ... ook geen poging tot moord nee

Althans, niet per definitie
  Moderator vrijdag 25 februari 2022 @ 11:42:40 #84
8781 crew  Frutsel
pi_203828825
quote:
[ afbeelding ]

Walgelijk - en ook liever niet in dit topic
  Redactie Sport vrijdag 25 februari 2022 @ 11:42:45 #85
pi_203828827
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:39 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Dat is waar, er is vast een idioot zo idioot.
Ik vind het wel een hele pijnlijke poging tot false flag/humor/trollen hoor. Dat mensen dit soort situaties misbruiken voor dit soort walgelijke onzin.
pi_203828833
twitter

Ben het hier wel roerend mee eens. Het tijdperk van naviteit moet over zijn voor het Westen. Tijd om flink te investeren in defensie en paraatheid. NAVO-troepen mobiliseren in de Baltische Staten, Polen, Slowakije, Hongarije, Roemeni. Deze man is tot alles in staat en art. 5 van de NAVO is een wassen neus als je pas in staat bent iets terug te doen als de Russen al in Tallinn en Riga staan.
pi_203828840
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ik vind het wel een hele pijnlijke poging tot false flag/humor/trollen hoor. Dat mensen dit soort situaties misbruiken voor dit soort walgelijke onzin.
Stop het te verspreiden dan? :') De tyfus zeg.
[..]
  Moderator vrijdag 25 februari 2022 @ 11:43:47 #89
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203828842
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:42 schreef Halcon het volgende:

[..]
Geen wapens daar stallen?
Als ik het goed begrijp moet de hele krijgsmacht wieberen daar

Demilitariseren zegen ze steeds
pi_203828846
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:42 schreef sp3c het volgende:

[..]
Zegt toch ook niemand?

Het ziet er ook wat boos uit maar het is geen oorlogsmisdaad of genocide ofzo zoals hierboven gesuggereerd werd ... ook geen poging tot moord nee

Althans, niet per definitie
Ik heb het toch ook geen 'genocide' genoemd? Probeer alleen maar aan te geven dat het plausibel is dat het om een Russische tank gaat.
  Redactie Sport vrijdag 25 februari 2022 @ 11:44:43 #92
pi_203828853
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:43 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Stop het te verspreiden dan? :') De tyfus zeg.
Ik ben blij dat we allemaal zo eensgezind zijn. O+
pi_203828855
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:40 schreef Archie het volgende:

[..]
[ twitter ]

Als je onder deze tweet leest, dan lijkt het een Rus die een tankwagen gejat heeft....
Omdat iemand dat onder die tweet plaatst?
  Moderator vrijdag 25 februari 2022 @ 11:45:05 #94
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203828858
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:44 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]
Ik heb het toch ook geen 'genocide' genoemd? Probeer alleen maar aan te geven dat het plausibel is dat het om een Russische tank gaat.
Nee iemand, weet niet meer wie, die termen zag ik langskomen iig
pi_203828863
quote:

[..]
Ja, maar compassie + gevoel voor humor en trollend rechts gaan heel erg slecht samen. Je ziet het ook al met de infantiele opmerkingen over Rob Jetten (hahaha, hij is homo), Kajsa Ollongren (een vrouw, daar is onze bejaarde hypochonder Poetin toch niet bang voor!!), enzovoorts.
pi_203828868
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:44 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ik ben blij dat we allemaal zo eensgezind zijn. O+
Our lives matter! :P
[..]
  vrijdag 25 februari 2022 @ 11:46:04 #97
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203828871
twitter
pi_203828872
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:36 schreef VacaLoca het volgende:

[..]
Wie had het over Rusland invallen?? Als NATO met Oekrane er bij veel meer economische chantagemiddelen er bij krijgt en een VS dreigt daar wellicht ook mee dan kan dat wel een aanzet zijn voor Poetin om dat te voorkomen. Laten we tevens opletten dat we niet verzanden in een te zwart/witte discussie want juist door mensen als Poetin buiten alle redelijkheid te beschouwen trap je in de valkuil om geschiedenis te herhalen. Het zijn niet zomaar alleen totale gekken die een oorlog beginnen. Maar goed merk al dat lastig is om hier iets aan te stippen zonder dat je weggezet wordt als wappie Forum aanhanger. Die komen echt wel met grotere BZ dan gewoon open speculeren over motieven Poetin

Er is niks mis met motieven bespreken, maar doen alsof propaganda uit het Kremlin de waarheid is is onzin. Doen alsof economische dwerg Oekrane nou net nodig was voor de twee grootste en rijkste economien ter wereld om Rusland onder druk te kunnen zetten is onzin.

Doen alsof de NAVO een agressieve organisatie is gericht op het omverwerpen van Rusland ook. Dat laatste kun je zien aan de bijbehorende propaganda uit Rusland.
-Ze bouwen een raketschild waardoor onze nucleaire bommen niet meer werken!!! Pak een wereldbol erbij en je ziet dat dat ding helemaal niet gaat werken tegen Russische raketten.
-Ze zetten allemaal troepen aan onze grens!!! Waar gaat het over? Een paar duizend man lichte infanterie die daar voornamelijk dienen als levend schild. Als Rusland daadwerkelijk de Baltische staten aanvalt is de strijd binnen een paar uur gestreden. Ondertussen hebben ze zelf Kaliningrad in het hart van Europa bomvol zwaar wapentuig gezet.
  Redactie Sport vrijdag 25 februari 2022 @ 11:46:18 #99
pi_203828873
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:45 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Ja, maar compassie + gevoel voor humor en trollend rechts gaan heel erg slecht samen. Je ziet het ook al met de infantiele opmerkingen over Rob Jetten (hahaha, hij is homo), Kajsa Ollongren (een vrouw, daar is onze bejaarde hypochonder Poetin toch niet bang voor!!), enzovoorts.
Dat plaatje van de vrouwelijke ministers van defensie vond ik ook echt hi-la-risch ja.
pi_203828875
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:45 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Our lives matter! :P
Racist!
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 11:46:32 #101
29071 Archie
Wegmisbruiker ;)
pi_203828878
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:44 schreef Halcon het volgende:

[..]
Omdat iemand dat onder die tweet plaatst?
Kijk de filmpjes onder de tweet zou ik zeggen. Staat zelfs een filmpje hoe de bestuurder uit de auto wordt bevrijd.
Laag vliegen is ook een kunst!!!
pi_203828882
POLL
pi_203828886
twitter
pi_203828887
quote:

[..]
Wat ook walgelijk is, is dat Tiktokkers Oekrane nu ook misbruiken voor geld.

Live stream op TikTok met luchtalarm en snikkende mensen op de achtergrond en hopen op donaties.

Bij sommigen is het geluid zo slecht er onder geplaatst.
En nog stinken er kijkers in en geven geld.

Gister stuk of 10 van die stream tegen gekomen.
  Redactie Sport vrijdag 25 februari 2022 @ 11:47:08 #105
pi_203828890
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:45 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Er zijn ook genoeg van die gekkies die denken dat Rusland 'ons eindelijk komt bevrijden van de EU'.

Zelden zo gelachen.
pi_203828893
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:46 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Bazen _O_
No amount of money ever bought a second of time.
pi_203828894
quote:
[ twitter ]
Poeh poeh wat dapper zeg van die kneuzenkermis.
pi_203828904
quote:
[ twitter ]
Oftewel het EU wil geen woorden maar daden?
  vrijdag 25 februari 2022 @ 11:48:01 #109
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_203828906
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:46 schreef Zipportal het volgende:
[poll=3765]
Dat geld hebben we straks nog hard nodig met de gestegen gasprijzen.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_203828910
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:46 schreef Archie het volgende:

[..]
Kijk de filmpjes onder de tweet zou ik zeggen. Staat zelfs een filmpje hoe de bestuurder uit de auto wordt bevrijd.
Dat is ook gewoon met mensen schrijven.
pi_203828914
quote:

[..]
Als het al false flag/trollen is, want er zijn echt mensen die zo extreem denken
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_203828918
Vermoeiend nepnieuws en die 3 wappies die het topic vervuilen.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 11:49:03 #113
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_203828920
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:43 schreef westwoodblvd het volgende:
[ twitter ]

Ben het hier wel roerend mee eens. Het tijdperk van naviteit moet over zijn voor het Westen. Tijd om flink te investeren in defensie en paraatheid. NAVO-troepen mobiliseren in de Baltische Staten, Polen, Slowakije, Hongarije, Roemeni. Deze man is tot alles in staat en art. 5 van de NAVO is een wassen neus als je pas in staat bent iets terug te doen als de Russen al in Tallinn en Riga staan.
Hij suggereert dat de NAVO nu zwakker staat dan ten tijde van Schmidt en Kohl, toen we tegenover de USSR en het Warshaw pact stonden?
are we infinite or am I alone
  vrijdag 25 februari 2022 @ 11:49:27 #114
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_203828926
twitter
pi_203828930
quote:
MUMBAI — India is exploring ways to set up a rupee payment mechanism for trade with Russia to soften the blow on New Delhi of Western sanctions imposed on Russia after its invasion of Ukraine, government and banking sources said.

https://financialpost.com(...)nctions-blow-sources
India :')
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_203828932
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:49 schreef Cheeseburgert het volgende:

[..]
Lekker op de straat poepen.
pi_203828935
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:46 schreef jeroen25 het volgende:

[..]
Racist!
All lives matter.
pi_203828937
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:49 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Denk dat binnen 'n paar dagen ze wel gaan praten. Als Oekrane de wapens neerlegt, moet Rusland dat natuurlijk ook doen. Dan heb je al 'n wapenstilstand.
pi_203828942
quote:

[..]
Het oude axis of evil is terug. Wij goedzakken hebben echt een probleem nu we schurkenstaten niet kunnen vernietigen.
pi_203828943
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:35 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ziet er uit als een handreiking. Of we die moeten aannemen is een tweede.
Mocht het geen fake news zijn:

Tot nu toe is nagenoeg iedere zogenaamde 'handreiking' een leugen gebleken. Allemaal met de bedoeling om een oorlog mogelijk te maken.
Volledig negeren zou mijn advies zijn.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_203828944
quote:

[..]
Ach, ten tijde van de Iran-sancties werkten ook allerlei landen daar omheen. Zo gaat dat nu eenmaal. Die sancties zijn meer iets voor de bhne.
pi_203828945
quote:
[poll=3765]
Gisteren meteen gedaan. Er was aan het einde van de dag al 500k binnen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 11:51:15 #123
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203828951
quote:

[..]
Wordt wat in de toekomst een blok Rusland-China-India
pi_203828953
ligt het aan mij, of is dit een beetje een slappe invatie? gaat helemaal niet zo goed. je bent toch de VS gewend, die gewoon in twee dagen een land volledig wegvaagd..
  Redactie Sport vrijdag 25 februari 2022 @ 11:51:37 #126
pi_203828959
quote:

[..]
Schijtland.
pi_203828964
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:50 schreef Confetti het volgende:

[..]
Het oude axis of evil is terug. Wij goedzakken hebben echt een probleem nu we schurkenstaten niet kunnen vernietigen.
Er is een speciaal betalingssysteem waarmee Europese bedrijven de Amerikaanse sancties kunnen omzeilen. Dit systeem heet Instex. Instex richt zich momenteel op producten die het belangrijkst zijn voor de Iraanse bevolking , zoals medicijnen, medische hulpmiddelen en agrarische levensmiddelen.

https://www.kvk.nl/advies(...)zakendoen-met-/iran/
  Redactie Sport vrijdag 25 februari 2022 @ 11:52:15 #128
pi_203828966
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:51 schreef Momo het volgende:

[..]
Maar India is normaal toch niet zo anti-westers?
pi_203828969
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:51 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Schijtland.
Google eens op Instex :)
pi_203828974
Dat zal echt helpen

twitter
pi_203828975
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:49 schreef crystal_meth het volgende:

[..]
Hij suggereert dat de NAVO nu zwakker staat dan ten tijde van Schmidt en Kohl, toen we tegenover de USSR en het Warshaw pact stonden?
Het is een zij, en we hebben inderdaad niet meer de paraatheid die we in de jaren 80 hadden. Kijk alleen maar naar het Nederlandse leger.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 11:52:58 #132
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_203828976
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:52 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
India koopt wapens van Rusland
pi_203828977
Lavrov wil praten als Oekrane stopt met terugschieten. Heb je niets aan dus.
pi_203828978
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:50 schreef Confetti het volgende:

[..]
Wat heeft India nou weer gedaan? Die geven alleen om oorlog met Pakistan.
Nieuw is niet altijd beter.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 11:53:00 #135
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203828979
quote:

[..]
Ben benieuwd welke kant die vooral op gaan in de toekomst.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 11:53:53 #136
222927 Lurf
All you need is Lurf
pi_203828989
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:50 schreef Halcon het volgende:

[..]
Denk dat binnen 'n paar dagen ze wel gaan praten. Als Oekrane de wapens neerlegt, moet Rusland dat natuurlijk ook doen. Dan heb je al 'n wapenstilstand.
Waarom? Dat werkte ook zo goed bij het inleveren van hun kernwapens, zoals is gebleken. Rusland zegt wat op dit moment goed is voor Rusland. Het is salamitactiek. Niks meer, niks minder.
Never explain, never apologize.
pi_203828990
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:52 schreef Catatafishh het volgende:
Ik mag hopen dat de Oekraners Lavrov raken.
pi_203828993
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:51 schreef Halcon het volgende:

[..]
Er is een speciaal betalingssysteem waarmee Europese bedrijven de Amerikaanse sancties kunnen omzeilen. Dit systeem heet Instex. Instex richt zich momenteel op producten die het belangrijkst zijn voor de Iraanse bevolking , zoals medicijnen, medische hulpmiddelen en agrarische levensmiddelen.

https://www.kvk.nl/advies(...)zakendoen-met-/iran/
En dat werd nauwelijks gebruikt omdat zo'n beetje elk serieus bedrijf dat in het buitenland actief is doorgaans veel meer geld in de VS verdiende als in Iran en dus niet het risico op Amerikaanse sancties wilde lopen.
pi_203828994
quote:

[..]
India en China zijn ook niet echt bevriend hoor. Dacht ik.
Hebben vooral zakendeals met Rusland.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_203828996
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:51 schreef pokkerdepok het volgende:
ligt het aan mij, of is dit een beetje een slappe invatie? gaat helemaal niet zo goed. je bent toch de VS gewend, die gewoon in twee dagen een land volledig wegvaagd..
Vraag me ook af of die manschappen zo gemotiveerd zijn om hun broeders af te knallen.
pi_203828997
quote:
[poll=3765]
Weet nog niet, vooralsnog doe ik alleen aan lege UI-symboliek.
Koel en donker bewaren
  Moderator vrijdag 25 februari 2022 @ 11:54:26 #142
8781 crew  Frutsel
pi_203829003
quote:
Prima idee, als Rusland zich heeft teruggetrokken tot eigen grondgebied, hoeft Oekrane niet meer te schieten en kunnen ze gaan praten :)
  Redactie Sport vrijdag 25 februari 2022 @ 11:54:33 #143
pi_203829004
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:52 schreef crystal_meth het volgende:

[..]
India koopt wapens van Rusland
Oh ja die zullen ongetwijfeld andere belangen hebben ja, dat is wel de standaard.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 11:54:34 #144
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_203829005
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:52 schreef Ali_boo het volgende:
Dat zal echt helpen

[ twitter ]
Als Rusland gewoon een wet aanneemt dat ze Den Haag binnenvallen bij een rechtszaak tegen een van hun soldaten dan komt het goed.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_203829027
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:50 schreef HSG het volgende:

[..]
All lives matter.
Triggered!
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
  Redactie Sport vrijdag 25 februari 2022 @ 11:55:34 #146
pi_203829031
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:52 schreef Halcon het volgende:

[..]
Google eens op Instex :)
En nu?
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 25 februari 2022 @ 11:55:47 #147
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_203829033
quote:
Dat zal echt helpen

[ twitter ]
Want het ICC kan beter zelf met z'n rechters naar Oekrane gaan om te vechten? Dit is precies wat ze moeten doen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_203829036
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:53 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Ik mag hopen dat de Oekraners Lavrov raken.
Weet niet of daar veel homo's zijn
  Moderator / Redactie FP vrijdag 25 februari 2022 @ 11:56:26 #149
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_203829049
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:50 schreef HSG het volgende:

[..]
All lives matter.
No lives matter 8-) \m/
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_203829052
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:53 schreef Lurf het volgende:

[..]
Waarom? Dat werkte ook zo goed bij het inleveren van hun kernwapens, zoals is gebleken. Rusland zegt wat op dit moment goed is voor Rusland. Het is salamitactiek. Niks meer, niks minder.
Wat is het alternatief? Ze gewoon door laten knokken tot er eentje klaar is?
  Moderator vrijdag 25 februari 2022 @ 11:56:46 #151
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203829055
quote:

[..]
ik zie China en India eerder op elkaar schieten dan dat ze met Rusland een blok gaan vormen tegen wat dan ook
pi_203829057
He he daar zijn ze dan eindelijk, beter laat dan nooit

twitter
  Moderator vrijdag 25 februari 2022 @ 11:56:55 #153
5428 crew  miss_sly
pi_203829058
quote:

[..]
Is dit anti-westers, of is dit zorgen voor hun eigen hachje?
Zoals de EU zich ook in bochten wringt om vooral zelf niet te veel te lijden onder de sancties?
pi_203829060
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]
No lives matter 8-) \m/
\m/
Brutal. Fucking. Metal.
pi_203829066
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:54 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Vraag me ook af of die manschappen zo gemotiveerd zijn om hun broeders af te knallen.
die doen vast wel wat ze bevolen wordt. zo is de soldaat.
pi_203829068
quote:
6s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:54 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Prima idee, als Rusland zich heeft teruggetrokken tot eigen grondgebied, hoeft Oekrane niet meer te schieten en kunnen ze gaan praten :)
Ja uiteraard.
pi_203829069
quote:
Dat zal echt helpen

[ twitter ]
Milosevic en Karadzic mochten ook nog even genieten van hun grote successen.
Toch was het niet verkeerd om ze in Den Haag te zien zitten. Hoewel ze een grote bek hadden, zaten ze er bepaald niet voor hun plezier.
pi_203829073
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:54 schreef Guanabana het volgende:

[..]
Weet nog niet, vooralsnog doe ik alleen aan lege UI-symboliek.
En Fok'ers doneren massaal hun tijd en expertise door Oekrane van strategische adviezen te voorzien.
pi_203829078
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:56 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Is dit anti-westers, of is dit zorgen voor hun eigen hachje?
Dat laatste. Puur zakelijk.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_203829082
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:57 schreef Salina het volgende:

[..]
Dat laatste. Puur zakelijk.
Ik denk dat het een retorische vraag was. :+
  Moderator vrijdag 25 februari 2022 @ 11:58:05 #161
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203829084
quote:
Irak invasie duurde toch ook nog ruim een maand hoor

qua PR zijn de Amerikanen wel beter
pi_203829085
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:57 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Toch was het niet verkeerd om ze in Den Haag te zien zitten. Hoewel ze een grote bek hadden, zaten ze er bepaald niet voor hun plezier.
Alsof Putin ooit in Den Haag zal worden berecht :')
pi_203829090
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]
No lives matter 8-) \m/
Nothing else matter. ;)
pi_203829093
quote:
88s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:56 schreef sp3c het volgende:

[..]
ik zie China en India eerder op elkaar schieten dan dat ze met Rusland een blok gaan vormen tegen wat dan ook
Er is al een handelsblok dus waarom niet nog meer

https://en.m.wikipedia.org/wiki/BRICS
pi_203829095
Ik vraag me af of Poetin bereidt is de strijd te verliezen. Gewoon berhaupt. Of dat ie echt volslagen gek geworden is. Dit kan echt zo kneiter uit de hand lopen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_203829096
Kunnen we niet alle Russische nukes met drones plat bombarderen?
pi_203829097
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:54 schreef MichaelScott het volgende:

[..]
Als Rusland gewoon een wet aanneemt dat ze Den Haag binnenvallen bij een rechtszaak tegen een van hun soldaten dan komt het goed.
Grappig. Die wet heeft de USA namelijk wel.
pi_203829099
quote:

[..]
Wat nog niet zo lang geleden ook daadwerkelijk gebeurde natuurlijk.

https://en.wikipedia.org/(...)0%93India_skirmishes
  vrijdag 25 februari 2022 @ 11:59:25 #169
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_203829101
quote:
Die begonnen met een dagenlange air war voordat ze de eerste troepen naar binnen stuurden.
pi_203829106
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:57 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik denk dat het een retorische vraag was. :+
Extra bevestiging kan nooit kwaad, toch?

:+ :@
pi_203829107
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Alsof Putin ooit in Den Haag zal worden berecht :')
Het maakt niet uit.
Helemaal niets doen is het andere uiterste.

Ik heb geen glazen bol.
Ik hoop alleen maar dat het enorm slecht voor hem afloopt.
In Den Haag, Moskou of dood vriezen op Nova Zembla.
Dat maakt me allemaal geen zak uit.
pi_203829111
quote:

[..]
China en Rusland zijn ook geen lange termijn vrienden. China vindt het prachtig dat Rusland zichzelf aan het verzwakken is via deze hetze tegen het Westen. Dat is echt de enige reden dat ze Rusland 'steunen'.
pi_203829113
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:59 schreef crystal_meth het volgende:

[..]
Die begonnen met een dagenlange air war voordat ze de eerste troepen naar binnen stuurden.
precies. hebben ook zo'n vliegveld helemaal niet nodig
pi_203829122
quote:
Klopt. Maar de strijd is nog niet gestreden. Maar loopt alles behalve vlekkeloos idd. Alle communicatie ook nog intact bijv, apart. Sowieso wordt Russische leger en zeker voetsoldaat overschat.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
  vrijdag 25 februari 2022 @ 12:00:38 #175
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_203829129
quote:
Dat zal echt helpen

[ twitter ]
Waarom zou het niet helpen?
  vrijdag 25 februari 2022 @ 12:01:00 #176
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_203829134
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:58 schreef Discombobulate het volgende:
Ik vraag me af of Poetin bereidt is de strijd te verliezen. Gewoon berhaupt. Of dat ie echt volslagen gek geworden is. Dit kan echt zo kneiter uit de hand lopen.
Gisteren meerdere users zien posten dan Poetin uiterst betrouwbaar is en nooooooit een NATO land zal aanvallen.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 12:01:07 #177
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203829137
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:58 schreef Ufopiloot51 het volgende:
Kunnen we niet alle Russische nukes met drones plat bombarderen?
Dan zijn ze bang dat het uit de hand loopt en Rusland met nucleaire bommen gaat lopen strooien. Of zoiets...
  vrijdag 25 februari 2022 @ 12:01:17 #178
222927 Lurf
All you need is Lurf
pi_203829138
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:56 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ik weet het niet. Maar afgaan op wat Rusland zegt is, wat ons tot hier gebracht heeft. Je kunt ze simpelweg niet meer op hun woord geloven. Uiteindelijk is het de afweging van de Oekraners wat het nu waard is, maar ik zou er ook niet op ingaan zonder concrete terugtrekking van troepen door de Russen.
Never explain, never apologize.
pi_203829140
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 12:00 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Waarom zou het niet helpen?
Rusland erkent ze niet. Maar dat zijn meer landen. En dat wil niet zeggen natuurlijk dat je het (onderzoeken) maar moet laten.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 12:01:37 #180
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_203829144
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:56 schreef Halcon het volgende:

[..]
Het alternatief is de oorlog niet verliezen zodat je niet als verliezer aan de onderhandelingstafel hoeft aan te schuiven.
  Moderator vrijdag 25 februari 2022 @ 12:01:39 #181
5428 crew  miss_sly
pi_203829146
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:56 schreef Ali_boo het volgende:

[ twitter ]
Pfff, ik vind dit toch wel heftig.
pi_203829147
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:57 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]
die doen vast wel wat ze bevolen wordt. zo is de soldaat.
Mwhaah, zonder echte visie blijft het moraal niet zo hoog, zelfs soldaten zijn geen robots. Ze doen het dan enkel omdat het hun baan is, een tegenslag komt dan harder aan. Sta je dan tegenover een burger/amateur met een wapen.
pi_203829148
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:58 schreef Discombobulate het volgende:
Ik heb mezelf ook al lichtjes voorbereid op een scenario waarin Rusland overal uitgesloten wordt en Poetin dan denkt ‘fuck it’. Een nucleaire oorlog zal dan de laatste optie zijn.
pi_203829151
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 12:00 schreef Aloulu het volgende:

[..]
Klopt. Maar de strijd is nog niet gestreden. Maar loopt alles behalve vlekkeloos idd. Alle communicatie ook nog intact bijv, apart. Sowieso wordt Russische leger en zeker voetsoldaat overschat.
ja we zulen zien. oekraine stelt ook niet veel voor natuurlijk.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 12:01:56 #186
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203829155
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:56 schreef Ali_boo het volgende:

[ twitter ]
Dat jij nu pas ergens een tweet tegenkomt betekent niet dat heel Oekrane al twee dagen op hun gat zit he
Huilen dan.
pi_203829161
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
China en Rusland zijn ook geen lange termijn vrienden. China vindt het prachtig dat Rusland zichzelf aan het verzwakken is via deze hetze tegen het Westen. Dat is echt de enige reden dat ze Rusland 'steunen'.
Dat was toch al gaande.
pi_203829166
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:57 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Kan je het echt een straf noemen om in Den Haag veroordeelt te woorden voor je oorlogsmisdaden
  Forum Admin vrijdag 25 februari 2022 @ 12:02:55 #189
58651 crew  murp
murp
  vrijdag 25 februari 2022 @ 12:02:57 #190
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_203829174
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 12:01 schreef Catatafishh het volgende:

[..]
Rusland erkent ze niet. Maar dat zijn meer landen. En dat wil niet zeggen natuurlijk dat je het (onderzoeken) maar moet laten.
Als er oorlogsmisdadigers worden gedentificeerd kunnen ze gewoon in het buitenland worden opgepakt. Dat betekent dat je enorm beperkt wordt in je bewegingsvrijheid voor de rest van je leven, als generaal of hooggeplaatste Rus.
pi_203829181
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 12:01 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Het alternatief is de oorlog niet verliezen zodat je niet als verliezer aan de onderhandelingstafel hoeft aan te schuiven.
Dan zal Oekrane toch de nodige hulp moeten krijgen. En die gaan ze niet krijgen. In elk geval niet de hulp die ze nodig hebben.
pi_203829183
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 12:01 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Mwhaah, zonder echte visie blijft het moraal niet zo hoog, zelfs soldaten zijn geen robots. Ze doen het dan enkel omdat het hun baan is, een tegenslag komt dan harder aan.
als ze verliezen zijn ze wel dood. dat motiveert.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 12:04:24 #193
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_203829194
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 12:03 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dan zal Oekrane toch de nodige hulp moeten krijgen. En die gaan ze niet krijgen. In elk geval niet de hulp die ze nodig hebben.
Volgens mij hebben ze de oorlog nog niet verloren en hebben wij niet de informatie of inzicht om in te kunnen schatten hoe dit zich over de lange termijn gaat ontwikkelen. Dus alles wat er na je 'dan' staat is speculatief.
pi_203829195
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 12:01 schreef Momo het volgende:

[..]
Dan zijn ze bang dat het uit de hand loopt en Rusland met nucleaire bommen gaat lopen strooien. Of zoiets...
Dat kan niet als we al hun nukes plat bombarderen. Ik neem aan dat we weten waar ze liggen met alle satellieten enzo.
pi_203829204
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 09:56 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Ja je kan er afspraken over maken maar die worden toch gebroken.
Zoals het inleveren van de nukes door de Oekrane in ruil voor grenserkenningen van Rusland.
Ja beide partijen maken zich daar schuldig aan.
En de bevolking is weer de Sjaak.
pi_203829206
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 12:04 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Volgens mij hebben ze de oorlog nog niet verloren en hebben wij niet de informatie of inzicht om in te kunnen schatten hoe dit zich over de lange termijn gaat ontwikkelen. Dus alles wat er na je 'dan' staat is speculatief.
Of dat Russische leger overschat wordt of niet, het is veel en veel sterker dan dat van Oekrane.
pi_203829221
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 09:57 schreef JeMoeder het volgende:

[..]
Beetje whattaboutism he.
Doe een ander niet aan wat je zelf ook niet aangedaan wilt worden.
Zoiets lijkt mij.
pi_203829222
quote:
15s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:57 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
En Fok'ers doneren massaal hun tijd en expertise door Oekrane van strategische adviezen te voorzien.
yes, zie vorige topics, mijn advies om de russen op eigen grondgebied te raken zijn wel opgevolgd |:)
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_203829223
Ik zocht gisteren even op hoe oud Poetin is. 69 jaar dus. Die man kan er niet vanuit gaan dat hij nog veel tijd heeft.

Gisteren was ik kritisch t.a.v. de sancties van de EU, die ik niet zwaar genoeg vond. Vandaag ben ik dat nog steeds, maar ik heb meer begrip voor politici en diplomaten die de lange termijn in het vizier houden. Er komt een periode na Poetin, er is een jonge generatie Russen die een andere koers wil, de diverse landen in Oost-Europa willen soeverein zijn. Er is veel om hoop uit te putten. Maar de relatie met Rusland is zo zwaar beschadigd dat ik mag hopen dat Europa afhankelijkheid nu gaat afbouwen en defensie serieuzer gaat nemen.
pi_203829231
De persoon in de platgereden auto is gered. Een wonder.

twitter
pi_203829237
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 12:01 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Pfff, ik vind dit toch wel heftig.
Ik zou nu niet in de schoenen van een Oekrainer willen zitten

twitter
pi_203829238
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 12:05 schreef Halcon het volgende:

[..]
Of dat Russische leger overschat wordt of niet, het is veel en veel sterker dan dat van Oekrane.
Ik vond dit wel een erg interessant twitterdraadje over het Russische leger.
twitter
pi_203829244
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 12:07 schreef polderturk het volgende:
De persoon in de platgereden auto is gered. Een wonder.

[ twitter ]
Je liep achter en je blijft maar achter lopen. Knap.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_203829247
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 12:07 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

[ twitter ]
Doe maar!
  vrijdag 25 februari 2022 @ 12:08:41 #205
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_203829251
Zijn alle Russische troepen Oekraine binnengetrokken, of staan de meeste nog steeds aan de grens?
  vrijdag 25 februari 2022 @ 12:08:53 #206
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203829253
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 12:06 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zocht gisteren even op hoe oud Poetin is. 69 jaar dus. Die man kan er niet vanuit gaan dat hij nog veel tijd heeft.

Gisteren was ik kritisch t.a.v. de sancties van de EU die ik niet zwaar genoeg vond. Vandaag ben ik dat nog steeds, maar ik heb meer begrip voor politici en diplomaten die de lange termijn in het vizier houden. Er komt een periode na Poetin, er is een jonge generatie Russen die een andere koers wil, de diverse landen in Oost-Europa willen soeverein zijn. Er is veel om hoop uit te putten. Maar de relatie met Rusland is zo zwaar beschadigd dat ik mag hopen dat Europa afhankelijkheid nu gaat afbouwen en defensie serieuzer gaat nemen.
Ik ben wel positief over jonge Russen. Zoals ik gisteren een jonge rus zag zeggen, mensen boven de 40 jaar kijken naar de TV daar, jonge mensen zitten online en krijgen meer mee wat er echt gebeurd.
pi_203829256
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 09:59 schreef sp3c het volgende:

[..]
Maar waarom zou de NAVO specifiek raketten in Oekrane willen zetten?
Omdat ze dat in bijna alle landen doen rondom Rusland.
pi_203829260
quote:
Je walst een land binnen en geeft dan aan dat je wel wil praten als mensen ophouden zich te verdedigen in hun eigen land _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 25 februari 2022 @ 12:09:25 #209
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_203829261
twitter

Van dit soort tragische berichten zou ik er liever meer zien hier, dan het stokerige gehits van wat zolderkamerhelden die vinden dat Oekrane niet genoeg zijn best doet om te mogen bestaan.

Dit, hierboven, is wat er gaande is momenteel. Dit is iemands leven. Dit is een echt persoon, in een echte wereld, in een echte oorlog.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 12:09:42 #210
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203829265
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 12:08 schreef crystal_meth het volgende:
Zijn alle Russische troepen Oekraine binnengetrokken, of staan de meeste nog steeds aan de grens?
Analisten hadden het er gisteren over dat ongeveer de helft van de 150.000 Russen dicht bij de grens nu in Oekraine zijn.
pi_203829276
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 12:07 schreef ipa84 het volgende:

[..]
[ twitter ]
Daarom denk ik dat ze ook helemaal niet op een jarenlange bezetting mikken. Da's niet vol te houden en haalt weinig als je fikse weerstand ondervindt onder de bevolking van het land dat je bezet.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 12:11:00 #212
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_203829289
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 12:05 schreef Halcon het volgende:

[..]
Maar het Russische leger is niet in zijn geheel daar, en ook afhankelijk van veel logistieke ondersteuning die aangevoerd moet worden. En in dat opzicht is Oekrane wel in het voordeel, want die zijn in zijn geheel aanwezig en hebben ook alle middelen al ter plaatse.
pi_203829290
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 12:08 schreef crystal_meth het volgende:
Van wat ik gisteren begreep zijn er zo'n 80 bataljons aanwezig in Oekrane. Dat vertaald naar ongeveer 60.000 man. Volgens deze getallen zouden er dus nog zo'n 100k langs de grens staan
pi_203829296
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 12:08 schreef Momo het volgende:

[..]
Ik ben wel positief over jonge Russen. Zoals ik gisteren een jonge rus zag zeggen, mensen boven de 40 jaar kijken naar de TV daar, jonge mensen zitten online en krijgen meer mee wat er echt gebeurd.
ik zag gisteren nog een russische youtuber huilend uitleggen dat ie geen idee heeft wat er nou echt gebeurt. ze geloven de westerse media ook niet, dat is er wel ingeramd door de russische media.
  Moderator vrijdag 25 februari 2022 @ 12:12:15 #215
8781 crew  Frutsel
pi_203829307
Wat laatste nieuws toegevoegd aan de OP - als iemand meer nuttige linkjes heeft (die voor langere tijd van belang kunnen zijn) gewoon even de TS vragen (of n van ons)
pi_203829308
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 12:01 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Dat jij nu pas ergens een tweet tegenkomt betekent niet dat heel Oekrane al twee dagen op hun gat zit he
Waar zijn de tanks, straaljagers, leger raketafweersystemen ect?
  Moderator vrijdag 25 februari 2022 @ 12:12:19 #217
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203829309
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 12:09 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Omdat ze dat in bijna alle landen doen rondom Rusland.
er staan in geen enkel land rondom Rusland langeafstandsraketten van de NAVO volgens mij
  Redactie Frontpage vrijdag 25 februari 2022 @ 12:12:20 #218
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_203829310
twitter
Ta mre
El Coo
ウイスキー
pi_203829311
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 12:08 schreef Momo het volgende:

[..]
En er is ook een verschil tussen stad en platteland.
(Een tikje generaliserend gesteld, maar het conservatieve gedachtengoed is op het platteland veel meer terug te vinden. Zoals een maat van me ooit zei (hij is een paar keer op 'trektocht' (huhu) geweest door Rusland): ontzettend aardige en gastvrije mensen, maar ze zijn er ook van overtuigd dat de rest van Europa nooit is bevrijd en nog steeds door de Nazi's wordt geregeerd.)
pi_203829312
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 12:11 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]
ik zag gisteren nog een russische youtuber huilend uitleggen dat ie geen idee heeft wat er nou echt gebeurt. ze geloven de westerse media ook niet, dat is er wel ingeramd door de russische media.
Westerse media zijn natuurlijk ook niet gebarsten van hun eerste leugen.
pi_203829313
en als putin vertrekt installeert ie natuurlijk wel eerst een opvolger. dat heeft hij al eerder zo gedaan.
pi_203829317
Het westen heeft Rusland gewoon uitgedaagd en dit is de prijs die je moet betalen.
pi_203829322
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 12:09 schreef EinarBoe het volgende:
[ twitter ]

Van dit soort tragische berichten zou ik er liever meer zien hier, dan het stokerige gehits van wat zolderkamerhelden die vinden dat Oekrane niet genoeg zijn best doet om te mogen bestaan.

[ afbeelding ]

Dit, hierboven, is wat er gaande is momenteel. Dit is iemands leven. Dit is een echt persoon, in een echte wereld, in een echte oorlog.
Collega van mijn vrouw, familie zit in Kiev. Vannacht een bom afgegaan in hun buurt, pa mag het land niet uit want onder 60. Bizarre shit.
pi_203829324
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 12:13 schreef HSG het volgende:
Het westen heeft Rusland gewoon uitgedaagd en dit is de prijs die je moet betalen.
Andersom bedoel je.
pi_203829327
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 12:12 schreef Halcon het volgende:

[..]
Westerse media zijn natuurlijk ook niet gebarsten van hun eerste leugen.
nee, maar je kan wel gewoon de juiste informatie vinden.
pi_203829328
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 12:12 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Kaput. En zoveel straaljagers hebben ze niet
pi_203829331
Mathijs Bouman heeft 100% gelijk. Dan gaan we het maar voelen in onze portemonnee. Kan me geen flikker schelen.

We moeten bij onze politici eisen dat we geen liter gas meer importeren uit Rusland.

twitter
pi_203829333
quote:

Gisteren was ik kritisch t.a.v. de sancties van de EU, die ik niet zwaar genoeg vond. Vandaag ben ik dat nog steeds, maar ik heb meer begrip voor politici en diplomaten die de lange termijn in het vizier houden. Er komt een periode na Poetin, er is een jonge generatie Russen die een andere koers wil, de diverse landen in Oost-Europa willen soeverein zijn. Er is veel om hoop uit te putten. Maar de relatie met Rusland is zo zwaar beschadigd dat ik mag hopen dat Europa afhankelijkheid nu gaat afbouwen en defensie serieuzer gaat nemen.
69 is vrij jong voor een wereldlijder , google eens de leeftijd van de president van de vrije wereld ;)
pi_203829334
quote:

Je hebt wel een punt. Er is hoop voor de toekomst. Ik kan het in ieder geval altijd goed met Russische studenten vinden.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  Moderator vrijdag 25 februari 2022 @ 12:14:18 #230
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203829335
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 12:13 schreef HSG het volgende:
voorlopig betalen alleen de Russen en de Oekrainers die prijs
pi_203829336
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 12:13 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]
nee, maar je kan wel gewoon de juiste informatie vinden.
Soms moet je wel heel goed zoeken.
  Overall beste user 2022 vrijdag 25 februari 2022 @ 12:14:25 #232
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203829337
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 12:10 schreef Halcon het volgende:

[..]
Daarom denk ik dat ze ook helemaal niet op een jarenlange bezetting mikken. Da's niet vol te houden en haalt weinig als je fikse weerstand ondervindt onder de bevolking van het land dat je bezet.
Maar hoe voorkom je dan weer zoiets als 2014? Marionetten zullen niet bepaald populair zijn bij de bevolking.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 12:14:44 #234
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_203829341
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:47 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Er zijn ook genoeg van die gekkies die denken dat Rusland 'ons eindelijk komt bevrijden van de EU'.

Zelden zo gelachen.
Ik vind het eigenlijk wel prettig dat de rechtsgekkies inclusief Baudet daar kleur mee bekennen. Nu is fout in de oorlog zijn daadwerkelijk weer een keuze en kunnen we het beestje bij de naam noemen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_203829343
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 12:14 schreef polderturk het volgende:
Mathijs Bouman heeft 100% gelijk. Dan gaan we het maar voelen in onze portemonnee. Kan me geen flikker schelen.

We moeten bij onze politici eisen dat we geen liter gas meer importeren uit Rusland.

[ twitter ]
Het staat je vrij om thuis het gas dicht te zetten h.
pi_203829347
quote:
88s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 12:14 schreef sp3c het volgende:

[..]
Nouja, de benzine is toch weer een paar cent duurder geworden h.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 12:15:15 #237
38496 Perrin
pi_203829353
quote:

[..]
[ twitter ]
Dit is zo'n beetje hoe het hopelijk gaat uitpakken.
pi_203829363
quote:

[ twitter ]
_O- _O-
pi_203829369
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 12:14 schreef Ali_boo het volgende:

wereldlijder
Wel de bedoeling dat ie uiteindelijk gaat lijden, inderdaad.
pi_203829370
quote:

[..]
[ twitter ]
Tja, laten we het hopen.

Ben er zelf eerder bang voor dat er straks een pro-Russische regering wordt genstalleerd en we een langdurige burgeroorlog krijgen.
pi_203829371
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 12:14 schreef Ulx het volgende:

[..]
Maar hoe voorkom je dan weer zoiets als 2014? Marionetten zullen niet bepaald populair zijn bij de bevolking.
Voor zo ver ik nu heb gelezen, accepteren ze dat de huidige president blijft zitten.
pi_203829374
quote:
daar zat ik ook op te wachten
pi_203829376
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 12:14 schreef Halcon het volgende:

[..]
Goed voorstel. Ga ik gelijk doen. Ik ga met een lekker dikke trui lopen.
pi_203829377
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 12:14 schreef Halcon het volgende:

[..]
Nee dat zet zoden aan de dijk. Ik ben het met @polderturk eens. Dichtdraaien die kraan! Ondanks dat ik dat ook in mijn portemonnee ga voelen
  vrijdag 25 februari 2022 @ 12:17:00 #245
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_203829379
quote:
Dat Bald nog niet een keer is omgekomen is sowieso een wonder. En ook Corona ging net goed.
pi_203829380
quote:
88s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 12:12 schreef sp3c het volgende:

[..]
er staan in geen enkel land rondom Rusland langeafstandsraketten van de NAVO volgens mij
In Incilik lagen atoomwapens, die zijn weg gehaald toen de coup tegen Erdogan werd gepleegd.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 12:17:29 #247
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203829385
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 12:12 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Straaljagers hadden ze amper, maar het leger vecht wel degelijk: verschillende Russische vliegtuigen en helikopters neergehaald, legio beelden van uitgebrande Russische tanks en artillerie, het militaire vliegveld ten NW van Kiev weer terugveroverd, etc.
Huilen dan.
pi_203829387
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 12:16 schreef polderturk het volgende:

[..]
De daad bij het woord voegen.
pi_203829390
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 12:16 schreef Halcon het volgende:

[..]
Voor zo ver ik nu heb gelezen, accepteren ze dat de huidige president blijft zitten.
En waarom zouden ze die niet afzetten als die zich als een pro-Russische marionet gaat gedragen?
pi_203829392
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 12:14 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik vind het eigenlijk wel prettig dat de rechtsgekkies inclusief Baudet daar kleur mee bekennen. Nu is fout in de oorlog zijn daadwerkelijk weer een keuze en kunnen we het beestje bij de naam noemen.
Kunnen we die gekkies niet als nsbers het land uitjagen?
hardcoholic
pi_203829396
quote:

[..]
Niet nodig. De lente komt eraan
  vrijdag 25 februari 2022 @ 12:18:21 #252
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203829399
Bald O+. Al jaren trouwe kijker van al zijn videos. Johnny FD is een beetje een grifter, met zijn "get rich quick" dingen..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_203829400
UEFA has ordered Russian and Ukrainian football teams to play at neutral venues in any competitions organized by the European football governing body “until further notice.”
  Moderator vrijdag 25 februari 2022 @ 12:18:31 #254
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203829401
quote:
9s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 12:14 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Nouja, de benzine is toch weer een paar cent duurder geworden h.
ja verdomme
  vrijdag 25 februari 2022 @ 12:18:43 #255
38496 Perrin
pi_203829407
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 12:17 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Straaljagers hadden ze amper, maar het leger vecht wel degelijk: verschillende Russische vliegtuigen en helikopters neergehaald, legio beelden van uitgebrande Russische tanks en artillerie, het militaire vliegveld ten NW van Kiev weer terugveroverd, etc.
Ja ze doen het verstandig. In het open veld een conventionele oorlog voeren is niet de verstandigste aanpak.
pi_203829409
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 12:17 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Niet nodig. De lente komt eraan
Zet jij ook de verwarming uit?
Laten we een actie beginnen.

#TurnOffTheGasForUkraine
pi_203829415
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:39 schreef 297534 het volgende:

[..]
Het lijkt mij dat 99% van dit soort dingen wordt gepost door populistisch rechts om BLM e.d. in een kwaad daglicht te zetten.
klopt en de gene die het post, wil ook afleiden van het onderwerp in deze topics.
pi_203829418
quote:

[ twitter ]
Helemaal mee eens.

Aan de andere kant is het oorlog, en er is nog nooit een oorlog in de hele geschiedenis geweest waar losgeslagen soldaten niet nodeloos op burgers los gingen, al was het alleen maar om een voorbeeld te stellen.

Dus als het hier ooit oorlog wordt: doe niet zo stom als die man, soldaten zijn onredelijk, punt. Blijf altijd uit hun zicht.

Voor de rest is dit een keiharde oorlogsmisdaad en is er in theorie de mogelijkheid om de tankcommandant voor de internationale rechtbank te slepen. Moet je hem wel eerst vinden, natuurlijk. En het ueberhaupt natuurlijk ook nog eerst zien te overleven.

De man heeft het overleefd, dus hij heeft veel geluk gehad.

twitter
pi_203829423
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 12:12 schreef JeMoeder het volgende:
[ twitter ]
Dan zijn we ze hier kwijt. Ik zou er voor tekenen.
  Moderator vrijdag 25 februari 2022 @ 12:20:00 #260
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203829426
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 12:17 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
In Incilik lagen atoomwapens, die zijn weg gehaald toen de coup tegen Erdogan werd gepleegd.
raketten of bommen?
  Forum Admin vrijdag 25 februari 2022 @ 12:20:12 #261
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_203829431
Misschien dat het westen nu een keer wakker wordt met die vreemde houding de afgelopen decennia. De wereld is geen kinderspeelplaats. Niet alles is met woorden op te lossen, defensie is geen vies woord of asset om dom geweld te gebruiken.

En vooral, wordt eens zelfredzaam ipv altijd maar de weg van de minste weerstand/kosten te zoeken.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_203829433
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 12:17 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
En waarom zouden ze die niet afzetten als die zich als een pro-Russische marionet gaat gedragen?
Dus geen regime change, omdat het huidige regime zich toch wel zo gaat gedragen als het toekomstige regime na een hypothetische regime change.

Nah.

Denk eerder dat je dan moet denken in voorwaarden die gelden voor Oekrane. Ook kun je je afvragen wat de Russen verstaan onder Oekrane. Kan natuurlijk best Oekrane minus die separistische gebieden zijn, aangezien ze die al hebben erkend als onafhankelijk.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 12:20:50 #263
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_203829443
quote:

[..]
Gas heb je helemaal niet nodig thuis.
Warme trui aan, electrische kachel, koud douchen.
Inductie koken.
pi_203829444
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 12:17 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Je zou best wel eens gelijk kunnen hebben

twitter
pi_203829446
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 12:20 schreef Straatcommando. het volgende:
Misschien dat het westen nu een keer wakker wordt met die vreemde houding de afgelopen decennia. De wereld is geen kinderspeelplaats. Niet alles is met woorden op te lossen, defensie is geen vies woord of asset om dom geweld te gebruiken.

En vooral, wordt eens zelfredzaam ipv altijd maar de weg van de minste weerstand/kosten te zoeken.
Eens. Beter laat dan nooit.
pi_203829449
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 12:17 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Dat Bald nog niet een keer is omgekomen is sowieso een wonder. En ook Corona ging net goed.
Ik dacht dat Bald terug was naar de UK. Rot dat de jongens er nu middenin zitten, maar hoe vaak zal je zo'n situatie nog meemaken in je leven?
pi_203829452
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 12:20 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dus geen regime change, omdat het huidige regime zich toch wel zo gaat gedragen als het toekomstige regime na een hypothetische regime change.

Nah.

Denk eerder dat je dan moet denken in voorwaarden die gelden voor Oekrane. Ook kun je je afvragen wat de Russen verstaan onder Oekrane. Kan natuurlijk best Oekrane minus die separistische gebieden zijn, aangezien ze die al hebben erkend als onafhankelijk.
Ik betwijfel of betogers en/of gewapende milities zich door een stukje semantiek (hij is niet afgezet dus technisch gezien geen regime change) laten tegenhouden :D.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 12:22:01 #269
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203829459
quote:

Ja maar als we wederzijds afhankelijk van elkaar zijn dan worden we vanzelf vriendjes!!!11
Huilen dan.
pi_203829465
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 12:17 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Bald is een kat met 7 levens , die krijgen ze niet zomaar klein :Y)
pi_203829472
quote:

Denk je serieus dat dit allemaal uit de mouw van Poetin alleen komt?

Soms denk ik ook, had ik maar ook een plaat voor mijn kop. Het leven was dan iets mooier geweest.
  Redactie Frontpage vrijdag 25 februari 2022 @ 12:22:36 #272
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_203829475
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 12:21 schreef Nia het volgende:

[..]
Ik dacht dat Bald terug was naar de UK. Rot dat de jongens er nu middenin zitten, maar hoe vaak zal je zo'n situatie nog meemaken in je leven?
Ik dacht dat hij probeerde terug te gaan. Weet niet of dat gelukt is. JohnnyFD is helemaal genaaid want net woning in Kiev gekocht.
Ta mre
El Coo
ウイスキー
pi_203829476
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 12:16 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Tja, laten we het hopen.

Ben er zelf eerder bang voor dat er straks een pro-Russische regering wordt genstalleerd en we een langdurige burgeroorlog krijgen.
Dat zal wel gaan gebeuren waarschijnlijk. Het is gewoon te hopen dat het Rusland heel veel gaat kosten om dat voor elkaar te krijgen en zo te houden. Dan heb je grote kans dat Rusland onder druk van sancties en internationaal gezien worden als paria dat Poetin van binnenuit afgezet wordt. De geruchten gaan dat hij behoorlijk ziek is.
twitter
  vrijdag 25 februari 2022 @ 12:23:11 #274
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203829482
quote:

Eens we zijn vervreemd van het concept oorlog of gevaar. Poetin gaat echt niet stoppen door praatjes of sancties. Ben bang dat de NATO toch militair moet ingrijpen om dit te stoppen. Want het stopt ook niet bij Oekraine waarschijnlijk.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 12:23:17 #275
38496 Perrin
pi_203829483
  vrijdag 25 februari 2022 @ 12:23:31 #276
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_203829485
quote:

[ twitter ]
De inhoudsmaat voor gas drukt men niet uit in liters.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_203829486
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 12:22 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Dat zal wel gaan gebeuren waarschijnlijk. Het is gewoon te hopen dat het Rusland heel veel gaat kosten om dat voor elkaar te krijgen en zo te houden. Dan heb je grote kans dat Rusland onder druk van sancties en internationaal gezien worden als paria dat Poetin van binnenuit afgezet wordt. De geruchten gaan dat hij behoorlijk ziek is.
[ twitter ]
Hoop dat het heel veel pijn doet.
pi_203829490
quote:
9s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:37 schreef Momo het volgende:

[..]
Ik kijk er erg naar uit om te zien wat Gerda uit Hoogeveen of Hans uit Delft ervan vinden.
Beetje hetzelfde als wat je hier op FOK doet dus.
pi_203829491
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 12:22 schreef xminator het volgende:

[..]
Denk je serieus dat dit allemaal uit de mouw van Poetin alleen komt?

Soms denk ik ook, had ik maar ook een plaat voor mijn kop. Het leven was dan iets mooier geweest.
Poetin en een clubje van jaknikkers om 'm heen, die groep is denk ik niet groter dan een man of 10, de rest is puur uitvoerend uit angst dat ze zelf worden vermoord.
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_203829494
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 12:16 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Nee dat zet zoden aan de dijk. Ik ben het met @:Polderturk eens. Dichtdraaien die kraan! Ondanks dat ik dat ook in mijn portemonnee ga voelen
Eens, elke economische lijn met Rusland moet worden verbroken, dus ook swift afsluiten. Verder al het vliegverkeer van- en naar Rusland stoppen, het luchtruim voor Russische vliegtuigen sluiten in Europa en alle Russische tegoeden in Europa in beslag nemen. Geen enkel economisch middel mag worden ontzien.

Verder Rusland van elk sportevenement weren inclusief Russische clubs.
  Redactie Sport vrijdag 25 februari 2022 @ 12:24:22 #281
pi_203829499
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 12:23 schreef Gunner het volgende:

[..]
De inhoudsmaat voor gas drukt men niet uit in liters.
Dus WE voldoen al!

ERG MOOI
pi_203829504
quote:
88s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 12:20 schreef sp3c het volgende:

[..]
raketten of bommen?
Geen idee wat ze precies hadden.
Ik bedoelde ook niet specifiek raketten maar militaire basissen.
Dat had ik wat duidelijker moeten vermelden.
Als je zo vlak aan de grens zit heb je geen lange afstand raketten nodig lijkt mij.
Misschien wat kruisraketten ofzo.
pi_203829508
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 12:22 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Bald is een kat met 7 levens , die krijgen ze niet zomaar klein :Y)
Zijn video's zijn een genot om naar te kijken. Hij is een soort Michael Palin.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 12:24:49 #284
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_203829511
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 12:09 schreef EinarBoe het volgende:
[ twitter ]

[ afbeelding ]

Elke dode is ook iemands kind.
Ook Russische moeders huilen.

Beetje empathisch vermogen is wel een pr inderdaad
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_203829515
quote:

Dit is het nieuwe Woke.

Eerst het Woke dat iedereen een individu is en een eigen lotsbestemming moet hebben.

En nu het Woke dat de wereld een gevaarlijke plaats is waarin je jezelf met woorden, foto's en stijl niet overeind kan houden.

Woke 2.0:reality
pi_203829523
quote:

[ twitter ]
Nee, de belasting op energie, hoogste van heel Europa, moet fors omlaag. Dat is de boodschap voor Den Haag.
pi_203829527
quote:

Laf leiderschap heeft dit veroorzaakt. Putin is een alpha mannetje die keihard is en niets ontziend te werk gaat.
pi_203829531
pi_203829536
quote:
88s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 12:14 schreef sp3c het volgende:

[..]
Dat klopt ook weer.
En over een paar maanden is iedereen dit weer vergeten. Zo gaat het in deze wereld.
  Moderator vrijdag 25 februari 2022 @ 12:26:45 #290
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203829541
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 12:26 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Dat klopt ook weer.
En over een paar maanden is iedereen dit weer vergeten. Zo gaat het in deze wereld.
jij misschien
pi_203829550
quote:

het westen kan juist alles diplomatiek proberen op te lossen, omdat als ze los gaan, er niets op aarde is dat ze niet makkelijk aan kunnen.
pi_203829551
quote:
Het heldenvereringspropagandahandboek is ook weer uit de kast gehaald, zie ik.

Naja, wat had ik ook anders verwacht.
pi_203829552
quote:
Het leger van Oekrane heeft naar eigen zeggen twintig Russische tanks vernietigd ten noordoosten van de hoofdstad Kiev. De gevechten waren volgens de zegslieden in de streek van Tsjernihiv, ruim 100 kilometer van Kiev.

In Kiev wordt de komst van Russische troepen angstig afgewacht. Eerder op de dag was er een melding van als Oekraense soldaten verklede Russische 'saboteurs' in een wijk in het noorden van de stad. Er is zo ook angst voor de 'vijfde colonne' en mensen horen schietpartijen. Er zijn veel zwaarbewapende patrouilles op staat maar verder vrijwel niemand. De bevolking is opgeroepen ondergronds dekking te zoeken tegen luchtaanvallen of raketten.

Als Russische troepen de stad inrijden wordt de bevolking opgeroepen met Oekraense vlaggen de straat op te gaan en zich zo op te stellen dat Russische militaire voertuigen er niet door kunnen. Burgers wordt met klem gevraagd wel de bezetters de weg te versperren, maar niet met ze in gevecht te gaan, want dat doet het leger.
https://www.ad.nl/buitenl(...)n-uit-kiev~a169a24f/
pi_203829557
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 12:24 schreef Nia het volgende:

[..]
Zijn interacties met de lokale babuskas *;
  vrijdag 25 februari 2022 @ 12:27:56 #295
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_203829567
https://www.nu.nl/291624/(...)sschip-val-dood.html

jammer dat ze nu allemaal dood zijn
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_203829569
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 12:24 schreef ondeugend het volgende:

[..]
Elke dode is ook iemands kind.
Ook Russische moeders huilen.

Beetje empathisch vermogen is wel een pr inderdaad
Voor Russische soldaten welke tegen een burgermilitie gaan vechten heb ik net wat minder respect voor
pi_203829574
quote:
9s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 12:22 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ja maar als we wederzijds afhankelijk van elkaar zijn dan worden we vanzelf vriendjes!!!11
Zo raar is dat idee niet. Een land in isolatie kan veel hardnekkiger aan eigen (verwerpelijke) denkbeelden vasthouden dan een land dat handel drijft en in contact komt met andere culturen en ideen. Het is een eeuwig dilemma of je landen met autocratische regimes moet boycotten of juist moet proberen om banden aan te halen.

Het moge duidelijk zijn dat de strategie bij Poetin niet heeft gewerkt, maar dat wil niet zeggen dat we op de lange termijn zullen concluderen dat het bij Rusland niet heeft gewerkt.
pi_203829585
https://www.telegraaf.nl/(...)ij-haas-zeer-ongewis

quote:
BARCELONA - Haas-teambaas Gnther Steiner kan niet garanderen dat Nikita Mazepin (22) komend seizoen nog uitkomt in de Formule 1.

Haas is van oorsprong een Amerikaanse renstal, maar het Russische bedrijf Uralkali is sinds vorig jaar de titelsponsor. Haas rijdt sindsdien ook in Russische kleuren rond. Dmitry Mazepin, de vader van coureur Nikita, is mede-eigenaar van het bedrijf. Mazepin senior onderhoudt nauwe banden met het Kremlin en was eerder deze week nog aanwezig bij een vergadering met president Poetin.

Op vrijdag reed Haas rond in een compleet witte auto, tijdens de derde testdag in Barcelona. De renstal besloot alle verwijzingen naar Rusland en Uralkali te verwijderen. „Dit was de juiste beslissing om te nemen. We hebben nu een statement gemaakt en moeten komende week naar alle juridische zaken kijken”, aldus Steiner.

Haas niet in gevaar
De Duitser kan naar eigen zeggen nog niet stellen of Mazepin door kan als coureur naast Mick Schumacher. „Er zijn geen garanties, we moeten zien hoe de situatie zich gaat ontwikkelen. Wij zijn niet de enige partij, natuurlijk. Er zijn overheden bij betrokken, daar hebben wij geen invloed op. We moeten komende week alles goed bekijken.”

Bij het verbreken van de banden met Uralkali zegt Steiner dat de nabije toekomst van Haas niet in gevaar is. Hij had donderdag al uitvoerig overleg met teameigenaar Gene Haas. „Financieel gezien is onze situatie ok. Dit heeft geen effect op de manier hoe we het team komend seizoen runnen.”
  vrijdag 25 februari 2022 @ 12:28:51 #299
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_203829587
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 12:24 schreef Nia het volgende:

[..]
Genoeg scherven om weer mooie Sovjet Mosaics van te maken ;(
  vrijdag 25 februari 2022 @ 12:28:53 #300
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_203829588
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 12:07 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

[ twitter ]
Lekkere eerlijk zo'n onderhandeling. Dat Putin maar een langzame, pijnlijke dood mag sterven.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')