Flikker op johquote:
Walgelijke vent ben jij, echt. Walgelijk.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:23 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Hoe zie jij dat dit een russische tank is?
Wat is dit voor are redenatielijn?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:23 schreef HSG het volgende:
[..]
Dus je vindt dat in ieder geval niet erg.
Voor jou dezelfde vraag dus..quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Walgelijke vent ben jij, echt. Walgelijk.
Soldaten doen vaker rare dingen in oorlogstijd.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:25 schreef polderturk het volgende:
[..]
Dit gebeurt in Oekraïene.
Waarom zou een Oekraïense tank zijn eigen burgers platrijden?
Vriend, die tank stuurt actief naar die auto toe. Slaat echt nergens op wat je nu zegt.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:26 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Ok dus een aanname.
Als dit in Kiev is dan is het een Oekrainische tank.
En als die op full speed rijdt dan stopt ie niet zo gauw.
Maar wederom als als als...
Goed om te zien dat jij nog steeds te vuur en te zwaard Rusland meent te moeten beschermen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:23 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Dan heeft iedereen een groot probleem.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:26 schreef LekkerWeertje het volgende:
Ik begin steeds meer te vrezen dat Poetin straks ook gewoon NAVO-landen gaat binnenvallen. He really does not give any shits.
Nee, dat was in Moskou.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:24 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Was het niet in Kiev dat ze met de Toppers 0 punten behaalden?
Zoontje van m'n vriendin heeft de hele nacht niet geslapen omdat 'ie denkt dat de Russen straks in de keuken staan. Maar ja, hij is 10 en - met alle respect - een beetje simpel voor z'n leeftijd.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:26 schreef LekkerWeertje het volgende:
Ik begin steeds meer te vrezen dat Poetin straks ook gewoon NAVO-landen gaat binnenvallen. He really does not give any shits.
Hij heeft z'n handen al vol hieraan. Om nou te zeggen dat het super gaat? Die indruk heb ik niet.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:26 schreef LekkerWeertje het volgende:
Ik vraag sowieso af hoeveel Ukraine militairen inmiddels omgekomen zijn. Daar hoor je niks over.quote:
Jij denkt dat hij 4 dagen terug dit zomaar bedacht? Geloof er niks van.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:25 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Je kunt prima zeggen dat ie niet goed is voorbereid. Je weet namelijk helemaal niet hoe goed hij is voorbereid.
Ik denk inderdaad dat het een Amerikaanse tank is.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:23 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Waarom zou je die nog interviewen? Het is een leugenaar en oorlogsmisdadiger. Weg ermeequote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:18 schreef Pistol_Pete het volgende:
BBC news heeft nu live interview met Lavrov
Oekraïne heeft ook BMP-2.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:29 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat het een Amerikaanse tank is.
Het is duidelijk een BMP-2.
maar hij vooralquote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan heeft iedereen een groot probleem.
zquote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:28 schreef HSG het volgende:
[..]
Ik vraag sowieso af hoeveel Ukraine militairen inmiddels omgekomen zijn. Daar hoor je niks over.
Behalve de 13 op dat eiland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |