Je weet dat de leiders van Amerika en Europa hier niet meelezen?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:19 schreef HSG het volgende:
[..]
Ach als je ziet wat Saudi-Arabië aan oorlogsmisdaden in Jemen pleegt...waar dat vinden jullie allemaal prima.
Dat is toch juist een reden om het nu niet meer te doen ? Het lost niks op en geeft een hoop ellende.quote:
Voor vergaande sancties tegen S-A krijg je de handen vast niet op elkaar.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:19 schreef HSG het volgende:
[..]
Ach als je ziet wat Saudi-Arabië aan oorlogsmisdaden in Jemen pleegt...waar dat vinden jullie allemaal prima.
Wat een flopshowquote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:18 schreef Pistol_Pete het volgende:
BBC news heeft nu live interview met Lavrov
Als het niet op tv is geweest, is het niet gebeurd!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, als jij het niet ziet, zal het er ook wel niet zijn!
Leuke fantasiewereldquote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:20 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dat is toch juist een reden om het nu niet meer te doen ? Het lost niks op en geeft een hoop ellende.
Nee die doen net alsof hun neus bloed.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:20 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Je weet dat de leiders van Amerika en Europa hier niet meelezen?
Klopt...iets met olie en islam.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Voor vergaande sancties tegen S-A krijg je de handen vast niet op elkaar.
Natuurlijk, omdat ik wat Rusland doet verschikkelijk vindt, moet ik wel voor alle andere verschrikkingen zijn? Gaat het allemaal wel goed in je bovenkamer?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:19 schreef HSG het volgende:
[..]
De hele wereld bericht erover , iedereen vandaag de dag heeft een mob tel . Als er bewijs is voor een sterk verzet dat staan het ergens wel onlinequote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik leef niet in de illusie dat alles wat er daar gebeurt te zien is voor ons, dus er valt niet zoveel te bewijzen vanaf mijn bureaustoeltje.
Dus je vindt dat in ieder geval niet erg.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:22 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Natuurlijk, omdat ik wat Rusland doet verschikkelijk vindt, moet ik wel voor alle andere verschrikkingen zijn? Gaat het allemaal wel goed in je bovenkamer?
Hoe zie jij dat dit een russische tank is?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:21 schreef polderturk het volgende:
Echt walgelijk barbaars dit. De tank rijdt een rijdende auto plat. Een bewuste moordaanslag.
[ twitter ]
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:22 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
De hele wereld bericht erover , iedereen vandaag de dag heeft een mob tel . Als er bewijs is voor een sterk verzet dat staan het ergens wel online
Roep maar als je iets gevonden hebt
De Russen samen met China bouwen al jarenlang een enorme goudvoorraad op.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:16 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ja je kunt veel zeggen, maar niet dat hij slecht voorbereid is. Gelukkig hebben we hier de opa's Borris en Joe.
Dit gebeurt in Oekraïene.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:23 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Hoe zie jij dat dit een russische tank is?
Je kunt prima zeggen dat ie niet goed is voorbereid. Je weet namelijk helemaal niet hoe goed hij is voorbereid.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:16 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ja je kunt veel zeggen, maar niet dat hij slecht voorbereid is. Gelukkig hebben we hier de opa's Borris en Joe.
Video's laten zien van waar je eigen leger zich bevindt is landverraad.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:22 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
De hele wereld bericht erover , iedereen vandaag de dag heeft een mob tel . Als er bewijs is voor een sterk verzet dat staan het ergens wel online
Roep maar als je iets gevonden hebt
Money talks, bullshit walks.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Voor vergaande sancties tegen S-A krijg je de handen vast niet op elkaar.
Wat een onzin, dat men het vroeger al deed wil toch niet zeggen dat we dit nu nog steeds moeten doen ? We verzuipen/verbranden toch ook geen heksen meer ? We hangen ook geen kinderen meer op omdat ze een brood hebben gestolen. Oorlog voeren zou tegenwoordig gewoon ook niet meer moeten gebeuren tussen beschaafde en ontwikkelde mensen.quote:
quote:
Ok dus een aanname.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:25 schreef polderturk het volgende:
[..]
Dit gebeurt in Oekraïene.
Waarom zou een Oekraïense tank zijn eigen burgers platrijden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |