ik zie China en India eerder op elkaar schieten dan dat ze met Rusland een blok gaan vormen tegen wat dan ookquote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Wordt wat in de toekomst een blok Rusland-China-India
Is dit anti-westers, of is dit zorgen voor hun eigen hachje?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar India is normaal toch niet zo anti-westers?
die doen vast wel wat ze bevolen wordt. zo is de soldaat.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:54 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Vraag me ook af of die manschappen zo gemotiveerd zijn om hun broeders af te knallen.
Ja uiteraard.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Prima idee, als Rusland zich heeft teruggetrokken tot eigen grondgebied, hoeft Oekraïne niet meer te schieten en kunnen ze gaan praten
Milosevic en Karadzic mochten ook nog even genieten van hun grote successen.quote:
En Fok'ers doneren massaal hun tijd en expertise door Oekraïne van strategische adviezen te voorzien.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Weet nog niet, vooralsnog doe ik alleen aan lege UI-symboliek.
Dat laatste. Puur zakelijk.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Is dit anti-westers, of is dit zorgen voor hun eigen hachje?
Ik denk dat het een retorische vraag was.quote:
Irak invasie duurde toch ook nog ruim een maand hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:51 schreef pokkerdepok het volgende:
ligt het aan mij, of is dit een beetje een slappe invatie? gaat helemaal niet zo goed. je bent toch de VS gewend, die gewoon in twee dagen een land volledig wegvaagd..
Alsof Putin ooit in Den Haag zal worden berechtquote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:57 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Milosevic en Karadzic mochten ook nog even genieten van hun grote successen.
Toch was het niet verkeerd om ze in Den Haag te zien zitten. Hoewel ze een grote bek hadden, zaten ze er bepaald niet voor hun plezier.
Er is al een handelsblok dus waarom niet nog meerquote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zie China en India eerder op elkaar schieten dan dat ze met Rusland een blok gaan vormen tegen wat dan ook
Grappig. Die wet heeft de USA namelijk wel.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:54 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Als Rusland gewoon een wet aanneemt dat ze Den Haag binnenvallen bij een rechtszaak tegen een van hun soldaten dan komt het goed.
Wat nog niet zo lang geleden ook daadwerkelijk gebeurde natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zie China en India eerder op elkaar schieten dan dat ze met Rusland een blok gaan vormen tegen wat dan ook
Die begonnen met een dagenlange air war voordat ze de eerste troepen naar binnen stuurden.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:51 schreef pokkerdepok het volgende:
ligt het aan mij, of is dit een beetje een slappe invatie? gaat helemaal niet zo goed. je bent toch de VS gewend, die gewoon in twee dagen een land volledig wegvaagd..
Extra bevestiging kan nooit kwaad, toch?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik denk dat het een retorische vraag was.
Het maakt niet uit.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Alsof Putin ooit in Den Haag zal worden berecht
China en Rusland zijn ook geen lange termijn vrienden. China vindt het prachtig dat Rusland zichzelf aan het verzwakken is via deze hetze tegen het Westen. Dat is echt de enige reden dat ze Rusland 'steunen'.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
precies. hebben ook zo'n vliegveld helemaal niet nodigquote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:59 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Die begonnen met een dagenlange air war voordat ze de eerste troepen naar binnen stuurden.
Klopt. Maar de strijd is nog niet gestreden. Maar loopt alles behalve vlekkeloos idd. Alle communicatie ook nog intact bijv, apart. Sowieso wordt Russische leger en zeker voetsoldaat overschat.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:51 schreef pokkerdepok het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |