Ik denk dat Putin inmiddels ook de foto van de hont gezien heeftquote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
De vraag is wat de Russen onder Oekrane verstaan en welke voorwaarden Zelenskiy mee krijgt. Wat mij betreft wel 'n signaal dat de Russen best willen praten.
Geen wapens daar stallen?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
zonder leger
nooit in de NAVO
Punt drie weet ik niet meer
Zegt toch ook niemand?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:40 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Ja, zeker, maar evenmin onwaarschijnlijk of onmogelijk dat het wel een Rus is.
Walgelijk - en ook liever niet in dit topicquote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie hiervan?
Ik vind het wel een hele pijnlijke poging tot false flag/humor/trollen hoor. Dat mensen dit soort situaties misbruiken voor dit soort walgelijke onzin.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:39 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Dat is waar, er is vast een idioot zo idioot.
Stop het te verspreiden dan?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het wel een hele pijnlijke poging tot false flag/humor/trollen hoor. Dat mensen dit soort situaties misbruiken voor dit soort walgelijke onzin.
Als ik het goed begrijp moet de hele krijgsmacht wieberen daarquote:
Ik heb het toch ook geen 'genocide' genoemd? Probeer alleen maar aan te geven dat het plausibel is dat het om een Russische tank gaat.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
Zegt toch ook niemand?
Het ziet er ook wat boos uit maar het is geen oorlogsmisdaad of genocide ofzo zoals hierboven gesuggereerd werd ... ook geen poging tot moord nee
Althans, niet per definitie
Ik ben blij dat we allemaal zo eensgezind zijn.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:43 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Stop het te verspreiden dan?De tyfus zeg.
Omdat iemand dat onder die tweet plaatst?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:40 schreef Archie het volgende:
[..]
[ twitter ]
Als je onder deze tweet leest, dan lijkt het een Rus die een tankwagen gejat heeft....
Nee iemand, weet niet meer wie, die termen zag ik langskomen iigquote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:44 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Ik heb het toch ook geen 'genocide' genoemd? Probeer alleen maar aan te geven dat het plausibel is dat het om een Russische tank gaat.
Ja, maar compassie + gevoel voor humor en trollend rechts gaan heel erg slecht samen. Je ziet het ook al met de infantiele opmerkingen over Rob Jetten (hahaha, hij is homo), Kajsa Ollongren (een vrouw, daar is onze bejaarde hypochonder Poetin toch niet bang voor!!), enzovoorts.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het wel een hele pijnlijke poging tot false flag/humor/trollen hoor. Dat mensen dit soort situaties misbruiken voor dit soort walgelijke onzin.
Our lives matter!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben blij dat we allemaal zo eensgezind zijn.
Er is niks mis met motieven bespreken, maar doen alsof propaganda uit het Kremlin de waarheid is is onzin. Doen alsof economische dwerg Oekrane nou net nodig was voor de twee grootste en rijkste economien ter wereld om Rusland onder druk te kunnen zetten is onzin.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:36 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Wie had het over Rusland invallen?? Als NATO met Oekrane er bij veel meer economische chantagemiddelen er bij krijgt en een VS dreigt daar wellicht ook mee dan kan dat wel een aanzet zijn voor Poetin om dat te voorkomen. Laten we tevens opletten dat we niet verzanden in een te zwart/witte discussie want juist door mensen als Poetin buiten alle redelijkheid te beschouwen trap je in de valkuil om geschiedenis te herhalen. Het zijn niet zomaar alleen totale gekken die een oorlog beginnen. Maar goed merk al dat lastig is om hier iets aan te stippen zonder dat je weggezet wordt als wappie Forum aanhanger. Die komen echt wel met grotere BZ dan gewoon open speculeren over motieven Poetin
En neemt allemaal niet weg dat ie wmb ter dood veroordeeld mag worden in den haag
Dat plaatje van de vrouwelijke ministers van defensie vond ik ook echt hi-la-risch ja.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:45 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Ja, maar compassie + gevoel voor humor en trollend rechts gaan heel erg slecht samen. Je ziet het ook al met de infantiele opmerkingen over Rob Jetten (hahaha, hij is homo), Kajsa Ollongren (een vrouw, daar is onze bejaarde hypochonder Poetin toch niet bang voor!!), enzovoorts.
Racist!quote:
Kijk de filmpjes onder de tweet zou ik zeggen. Staat zelfs een filmpje hoe de bestuurder uit de auto wordt bevrijd.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Omdat iemand dat onder die tweet plaatst?
Wat ook walgelijk is, is dat Tiktokkers Oekrane nu ook misbruiken voor geld.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg van die gekkies die denken dat Rusland 'ons eindelijk komt bevrijden van de EU'.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:45 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Ja, maar compassie + gevoel voor humor en trollend rechts gaan heel erg slecht samen. Je ziet het ook al met de infantiele opmerkingen over Rob Jetten (hahaha, hij is homo), Kajsa Ollongren (een vrouw, daar is onze bejaarde hypochonder Poetin toch niet bang voor!!), enzovoorts.
Dat geld hebben we straks nog hard nodig met de gestegen gasprijzen.quote:
Dat is ook gewoon met mensen schrijven.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:46 schreef Archie het volgende:
[..]
Kijk de filmpjes onder de tweet zou ik zeggen. Staat zelfs een filmpje hoe de bestuurder uit de auto wordt bevrijd.
Als het al false flag/trollen is, want er zijn echt mensen die zo extreem denkenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij suggereert dat de NAVO nu zwakker staat dan ten tijde van Schmidt en Kohl, toen we tegenover de USSR en het Warshaw pact stonden?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:43 schreef westwoodblvd het volgende:
[ twitter ]
Ben het hier wel roerend mee eens. Het tijdperk van naviteit moet over zijn voor het Westen. Tijd om flink te investeren in defensie en paraatheid. NAVO-troepen mobiliseren in de Baltische Staten, Polen, Slowakije, Hongarije, Roemeni. Deze man is tot alles in staat en art. 5 van de NAVO is een wassen neus als je pas in staat bent iets terug te doen als de Russen al in Tallinn en Riga staan.
Indiaquote:MUMBAI — India is exploring ways to set up a rupee payment mechanism for trade with Russia to soften the blow on New Delhi of Western sanctions imposed on Russia after its invasion of Ukraine, government and banking sources said.
https://financialpost.com(...)nctions-blow-sources
Denk dat binnen 'n paar dagen ze wel gaan praten. Als Oekrane de wapens neerlegt, moet Rusland dat natuurlijk ook doen. Dan heb je al 'n wapenstilstand.quote:
Het oude axis of evil is terug. Wij goedzakken hebben echt een probleem nu we schurkenstaten niet kunnen vernietigen.quote:
Mocht het geen fake news zijn:quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ziet er uit als een handreiking. Of we die moeten aannemen is een tweede.
Ach, ten tijde van de Iran-sancties werkten ook allerlei landen daar omheen. Zo gaat dat nu eenmaal. Die sancties zijn meer iets voor de bhne.quote:
Gisteren meteen gedaan. Er was aan het einde van de dag al 500k binnen.quote:
Misschien beter onder een spoiler? 18+quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:44 schreef _The_General_ het volgende:
https://twitter.com/beni33a/status/1497147819194527752
Schijtland.quote:
Er is een speciaal betalingssysteem waarmee Europese bedrijven de Amerikaanse sancties kunnen omzeilen. Dit systeem heet Instex. Instex richt zich momenteel op producten die het belangrijkst zijn voor de Iraanse bevolking , zoals medicijnen, medische hulpmiddelen en agrarische levensmiddelen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:50 schreef Confetti het volgende:
[..]
Het oude axis of evil is terug. Wij goedzakken hebben echt een probleem nu we schurkenstaten niet kunnen vernietigen.
Maar India is normaal toch niet zo anti-westers?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Wordt wat in de toekomst een blok Rusland-China-India
Het is een zij, en we hebben inderdaad niet meer de paraatheid die we in de jaren 80 hadden. Kijk alleen maar naar het Nederlandse leger.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:49 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Hij suggereert dat de NAVO nu zwakker staat dan ten tijde van Schmidt en Kohl, toen we tegenover de USSR en het Warshaw pact stonden?
India koopt wapens van Ruslandquote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar India is normaal toch niet zo anti-westers?
Wat heeft India nou weer gedaan? Die geven alleen om oorlog met Pakistan.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:50 schreef Confetti het volgende:
[..]
Het oude axis of evil is terug. Wij goedzakken hebben echt een probleem nu we schurkenstaten niet kunnen vernietigen.
Ben benieuwd welke kant die vooral op gaan in de toekomst.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom? Dat werkte ook zo goed bij het inleveren van hun kernwapens, zoals is gebleken. Rusland zegt wat op dit moment goed is voor Rusland. Het is salamitactiek. Niks meer, niks minder.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Denk dat binnen 'n paar dagen ze wel gaan praten. Als Oekrane de wapens neerlegt, moet Rusland dat natuurlijk ook doen. Dan heb je al 'n wapenstilstand.
Ik mag hopen dat de Oekraners Lavrov raken.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:52 schreef Catatafishh het volgende:
Lavrov wil praten als Oekrane stopt met terugschieten. Heb je niets aan dus.
En dat werd nauwelijks gebruikt omdat zo'n beetje elk serieus bedrijf dat in het buitenland actief is doorgaans veel meer geld in de VS verdiende als in Iran en dus niet het risico op Amerikaanse sancties wilde lopen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er is een speciaal betalingssysteem waarmee Europese bedrijven de Amerikaanse sancties kunnen omzeilen. Dit systeem heet Instex. Instex richt zich momenteel op producten die het belangrijkst zijn voor de Iraanse bevolking , zoals medicijnen, medische hulpmiddelen en agrarische levensmiddelen.
https://www.kvk.nl/advies(...)zakendoen-met-/iran/
India en China zijn ook niet echt bevriend hoor. Dacht ik.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Vraag me ook af of die manschappen zo gemotiveerd zijn om hun broeders af te knallen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:51 schreef pokkerdepok het volgende:
ligt het aan mij, of is dit een beetje een slappe invatie? gaat helemaal niet zo goed. je bent toch de VS gewend, die gewoon in twee dagen een land volledig wegvaagd..
Prima idee, als Rusland zich heeft teruggetrokken tot eigen grondgebied, hoeft Oekrane niet meer te schieten en kunnen ze gaan pratenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:52 schreef Catatafishh het volgende:
Lavrov wil praten als Oekrane stopt met terugschieten. Heb je niets aan dus.
Oh ja die zullen ongetwijfeld andere belangen hebben ja, dat is wel de standaard.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:52 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
India koopt wapens van Rusland
Als Rusland gewoon een wet aanneemt dat ze Den Haag binnenvallen bij een rechtszaak tegen een van hun soldaten dan komt het goed.quote:
Triggered!quote:
En nu?quote:
Want het ICC kan beter zelf met z'n rechters naar Oekrane gaan om te vechten? Dit is precies wat ze moeten doen.quote:
Weet niet of daar veel homo's zijnquote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:53 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat de Oekraners Lavrov raken.
No lives matterquote:
Wat is het alternatief? Ze gewoon door laten knokken tot er eentje klaar is?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:53 schreef Lurf het volgende:
[..]
Waarom? Dat werkte ook zo goed bij het inleveren van hun kernwapens, zoals is gebleken. Rusland zegt wat op dit moment goed is voor Rusland. Het is salamitactiek. Niks meer, niks minder.
ik zie China en India eerder op elkaar schieten dan dat ze met Rusland een blok gaan vormen tegen wat dan ookquote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Is dit anti-westers, of is dit zorgen voor hun eigen hachje?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
die doen vast wel wat ze bevolen wordt. zo is de soldaat.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:54 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Vraag me ook af of die manschappen zo gemotiveerd zijn om hun broeders af te knallen.
Ja uiteraard.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Prima idee, als Rusland zich heeft teruggetrokken tot eigen grondgebied, hoeft Oekrane niet meer te schieten en kunnen ze gaan praten
Milosevic en Karadzic mochten ook nog even genieten van hun grote successen.quote:
En Fok'ers doneren massaal hun tijd en expertise door Oekrane van strategische adviezen te voorzien.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Weet nog niet, vooralsnog doe ik alleen aan lege UI-symboliek.
Dat laatste. Puur zakelijk.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Is dit anti-westers, of is dit zorgen voor hun eigen hachje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |