abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203828562

Laatste nieuws

quote:
UNHCR: mogelijk 5 miljoen vluchtelingen uit Oekrane
Vanuit Oekrane kan uiteindelijk een vluchtelingenstroom van vijf miljoen mensen ontstaan, zegt de UNHCR. Volgens de VN Vluchtelingenorganisatie kunnen de Oekraners hun land verlaten vanwege tekorten aan brandstof, geld en medische middelen.

De UNHCR denkt dat zeker 100.000 mensen nu al op de vlucht zijn, van wie enkele duizenden inmiddels de grens hebben gepasseerd met buurlanden als Polen, Roemeni en Moldavi.
quote:
VN-bureau: 127 burgerslachtoffers in Oekrane
Volgens het VN-bureau voor de mensenrechten zijn er in Oekrane 127 burgerslachtoffers gevallen door luchtaanvallen en beschietingen. Het gaat om 25 doden en 102 gewonden.

De Oekraense president Zelensky had eerder gemeld dat er 137 "helden" zijn omgekomen in de gevechten met de Russen, onder wie tien militaire officieren. Een adviseur van de president verklaarde dat ongeveer 400 Russische militairen waren gesneuveld.
quote:
Merkel haalt hard uit naar Rusland
Oud-bondskanselier Angela Merkel heeft het Russische geweld in Oekrane scherp veroordeeld. "Deze aanvalsoorlog door Rusland markeert een ingrijpend keerpunt in de geschiedenis van Europa na het einde van de Koude Oorlog", zei Merkel in een interview met het Duitse persbureau DPA. Het is voor het eerst dat ze de publiciteit zoekt na haar vertrek uit de politiek.

"Er is geen enkele rechtvaardiging voor deze flagrante schending van het internationaal recht, ik veroordeel het in de sterkst mogelijke bewoordingen", zegt Merkel. "Mijn gedachten en solidariteit zijn bij het Oekraense volk en de regering onder leiding van president Zelensky in deze verschrikkelijke uren en dagen." De oud-bondskanselier zegt dat ze de sancties van de internationale gemeenschap tegen Rusland volledig steunt.

Poetin had met geen andere wereldleider zo veel contact, ontmoetingen en telefoongesprekken als met zijn generatiegenoot Merkel. Als door allerlei conflicten niemand meer met Poetin wilde praten, deed Merkel dat nog wel. Het was haar overtuiging dat alleen via de dialoog de verhouding met Rusland kan verbeteren. Het hielp daarbij dat de twee elkaars moedertaal spreken. Tijdens Merkels laatste jaren als bondskanselier was het onderlinge wantrouwen tussen haar en Poetin toegenomen, vooral door de situatie rond de Krim.
Meldingen van beschietingen, explosies en Russische troep(en) sinds 10.45 uur

quote:
Slangeneiland: Russian Warship: Go Fuck Yourself

Alle dertien militairen op Oekraens eiland in Zwarte Zee gedood

Alle dertien militairen die dienst hadden op het Oekraense eiland Zmiinyi in de Zwarte Zee zijn door Russische troepen om het leven gebracht. De Oekraense president Volodimir Zelenski zei dat in de nacht van donderdag op vrijdag in een een toespraak tot zijn volk.

Het onherbergzame rotseiland in het westen van de Zwarte Zee, dat ook wel Slangeneiland wordt genoemd, behoort tot Oekrane. De dertien militairen zijn volgens Zelenski een "heldhaftige" dood gestorven en zij krijgen postuum een onderscheiding als "held van Oekrane". Na waarschuwingen van het oorlogsschip dat de dertien zich moesten overgeven vertelden ze de commandant van het schip : Go Fuck Yourself
twitter

Oudere berichten
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Livemaps en nuttige info - linkjes (aanvullen mag!)
Dit is een goede tool om alles op de grond te volgen:
https://liveuamap.com/en

Achtergrond
https://en.wikipedia.org/wiki/Russo-Ukrainian_War
https://nos.nl/collectie/13888-spanning-oekraine

Tijdzones
Eastern European Time (EET), Kyiv: UTC +2
Moscow Standard Time (MSK), Donetsk: UTC +3

twitter

https://twitter.com/JulianRoepcke

[ Bericht 6% gewijzigd door Frutsel op 25-02-2022 12:10:55 ]
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_203828567
twitter
pi_203828568
@Lenny_Leonard en ik hadden vrijmibo als TT.

@Frutsel is nu WOEST.
pi_203828573
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:27 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Goed om te zien dat jij nog steeds te vuur en te zwaard Rusland meent te moeten beschermen.
Ik vind het wel een legitieme vraag. Het lijkt immers opgenomen te zijn op 'n plek en moment waar op dat moment normaalgesproken geen Russische tank rond crossten.
pi_203828574
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:21 schreef polderturk het volgende:
Echt walgelijk barbaars dit. De tank rijdt een rijdende auto plat. Een bewuste moordaanslag.

[ twitter ]
Die persoon heeft het ook nog overleefd! Ik zag deze video's langskomen op Discord dus kan het hier niet delen. Was ook nog een oud vrouwtje dat uit het wrak werd gehaald.
Alpha kenny one
pi_203828577
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:30 schreef Zipportal het volgende:
@:Lenny_Leonard en ik hadden vrijmibo als TT.

@:Frutsel is nu WOEST.
Dan kaap je het volgende topic maar.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 11:31:25 #7
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203828580
quote:
4s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:30 schreef aloa het volgende:
[ twitter ]
Gaan we nu elke keer posts plaatsen van random Nederlandse twitteraars?
pi_203828586
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:26 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Wat een onzin, dat men het vroeger al deed wil toch niet zeggen dat we dit nu nog steeds moeten doen ? We verzuipen/verbranden toch ook geen heksen meer ? We hangen ook geen kinderen meer op omdat ze een brood hebben gestolen. Oorlog voeren zou tegenwoordig gewoon ook niet meer moeten gebeuren tussen beschaafde en ontwikkelde mensen.
Oorlog voeren is een misdaad tegen de menselijkheid.
Maar dan snap je hopelijk ook dat die oorlogen in het verleden nu nog gevolgen hebben. Zoals een Rusland en de Krim, daar wordt uiteindelijk al letterlijk eeuwen om gevochten. Dat is onmogelijk om te negeren, ze claimen het recht juist o.b.v. het verleden. En wie heeft er gelijk? Als er al iemand gelijk heeft. Je kunt niet opeens een streep trekken en stellen dat de huidige verdeling de definitieve versie is.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_203828590
@Mexicanobakker Mag het twitteraccount van Julian Roepke van Bild ook in de OP? Heeft elke keer goede updates.

https://twitter.com/JulianRoepcke

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 25-02-2022 11:32:13 ]
pi_203828591
Met dank aan het Oekrainsche verzet :Y

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_203828592
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:31 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ik vind het wel een legitieme vraag. Het lijkt immers opgenomen te zijn op 'n plek en moment waar op dat moment normaalgesproken geen Russische tank rond crossten.
Wedden dat het Kiev is.
pi_203828600
quote:

[..]
twitter

Er wordt al in de stad gevochten. Dus kan prima een Rus zijn.
pi_203828604
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:31 schreef Momo het volgende:

[..]
Ja, het is hier COR niet.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
  vrijdag 25 februari 2022 @ 11:33:46 #14
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203828616
quote:

[..]
Oh, je hebt toevallig al die posts gemist over dat in het noorden van Kiev al Russische tanks rijden?
pi_203828617
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:26 schreef sp3c het volgende:

[..]
Flikker op joh
Lekker de fakenews gaande houden!
pi_203828618
quote:
4s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:30 schreef aloa het volgende:
[ twitter ]
Waarom besteden we nog aandacht aan dit soort types?
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  vrijdag 25 februari 2022 @ 11:33:56 #17
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203828619
2m ago
10:31
There are several lines from the Kremlin coming in on Reuters:

Putin will meet the UN Security Council today and hold several international phone calls
Russia will impose retaliatory sanctions on western countries
Russia recognises Volodymyr Zelenskiy as president of Ukraine
Sanctions will cause problems but are solvable since the country has reduced its dependence on foreign imports
Russia expects relations with the west to normalise once people understand it was forced to act to protect its security
No comment on the duration of the military operations

:?
Huilen dan.
pi_203828622
Eigenlijk laat Putin zich wel behoorlijk in de kaarten kijken dat het Russische leger eigenlijk geen zak voorstelt :') Alleen op lange afstand en in de lucht hebben ze nog het voordeel met verouderde rotzooi. En op aantal soldaten natuurlijk
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_203828631
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:32 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Wedden dat het Kiev is.
Obolon.

En die tank rijdt daar alleen. De enige zo te zien in heel dat gebied dat je vanaf de rooftop ziet. Wel apart, daar op dat moment een Russische tank, helemaal alleen.
pi_203828642
quote:

[..]
Dit lijkt eerder een soort van permanente troll (dat twitter account).
pi_203828647
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:33 schreef Stoorzendert het volgende:
Eigenlijk laat Putin zich wel behoorlijk in de kaarten kijken dat het Russische leger eigenlijk geen zak voorstelt :') Alleen op lange afstand en in de lucht hebben ze nog het voordeel met verouderde rotzooi. En op aantal soldaten natuurlijk
Ik denk dat Putin dondergoed weet waar hij mee bezig is.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_203828648
quote:
9s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:33 schreef Momo het volgende:

[..]
Oh, je hebt toevallig al die posts gemist over dat in het noorden van Kiev al Russische tanks rijden?
Dit zijn allemaal aannames en zo komt fake news de wereld in.

Tank rijdt idd over auto maar bij wie de tank hoort is op dit moment niet bekend.
Maar het bekt tuurlijk wel zo lekker.
pi_203828651
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:34 schreef Halcon het volgende:

[..]
Obolon.

En die tank rijdt daar alleen. De enige zo te zien in heel dat gebied dat je vanaf de rooftop ziet. Wel apart, daar op dat moment een Russische tank, helemaal alleen.
Dat is inderdaad heel apart. Een Russische tank helemaal alleen die denkt "kom laat ik een auto gaan platrijden".

Ik vraag mij of je ook een "Z" aan de zijkant zag want Russisch materieel hebben allemaal een "Z" aan de zijkant.
Yo tengo, t tienes, l/Ella tiene
  vrijdag 25 februari 2022 @ 11:35:51 #24
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_203828663
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:33 schreef Isdatzo het volgende:
2m ago

Putin will meet the UN Security Council today and hold several international phone calls
Sanctions will cause problems but are solvable since the country has reduced its dependence on foreign imports
Russia expects relations with the west to normalise once people understand it was forced to act to protect its security

Ziet er uit als een handreiking. Of we die moeten aannemen is een tweede.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  Moderator vrijdag 25 februari 2022 @ 11:36:07 #25
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203828668
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:33 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]
[ twitter ]

Er wordt al in de stad gevochten. Dus kan prima een Rus zijn.
Dan nog is het een prima vraag natuurlijk
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 11:36:18 #26
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203828670
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:34 schreef Halcon het volgende:

[..]
Obolon.

Ja en daar waren daarvoor ook allemaal video's van dat daar Russische tanks aan het rondrijden zijn :?
Ben je nu selectief aan het kijken?
pi_203828676
quote:

[..]
Als het over Rusland gaat :Y
  Moderator vrijdag 25 februari 2022 @ 11:36:36 #29
8781 crew  Frutsel
pi_203828678
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:30 schreef Zipportal het volgende:
@:Lenny_Leonard en ik hadden vrijmibo als TT.

@:Frutsel is nu WOEST.
het is nog ochtend dus die TT kan straks pas " Putin aan de VijMiBo "
pi_203828679
quote:
2m ago

De vraag is onder welke voorwaarden en wat ze precies verstaan onder Oekrane.
pi_203828680
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:35 schreef schommelstoel het volgende:

[..]
Ik denk dat Putin dondergoed weet waar hij mee bezig is.
Ik denk dat Putin zijn leger een beetje overschat heeft, en de trots van de Oekraners een beetje onderschat heeft. Dit gaan ze natuurlijk wel gewoon winnen, maar niet zoals Putin het zich voorgesteld had denk ik
pi_203828681
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:19 schreef Glazenmaker het volgende: [..] M'n vader was in de koude oorlog verantwoordelijk voor de verdediging van een stukje Duitsland. Hij heeft mij later nog eens meegenomen en laten zien waar ze wat van plan waren. Nooit en te nimmer heb ik hem gehoord over invasieplannen voor Rusland. Dat is de NAVO namelijk helemaal niet van plan en er is ook nooit voor getraind. Meneer de KGB-ambtenaar moet dat ook weten. De NAVO kan zo'n oorlog ook helemaal niet voeren want als een Nederland of een Duitsland nee zegt dan stort de logistiek in en we kunnen al niet eens eens worden over sancties.
Wie had het over Rusland invallen?? Als NATO met Oekrane er bij veel meer economische chantagemiddelen er bij krijgt en een VS dreigt daar wellicht ook mee dan kan dat wel een aanzet zijn voor Poetin om dat te voorkomen. Laten we tevens opletten dat we niet verzanden in een te zwart/witte discussie want juist door mensen als Poetin buiten alle redelijkheid te beschouwen trap je in de valkuil om geschiedenis te herhalen. Het zijn niet zomaar alleen totale gekken die een oorlog beginnen. Maar goed merk al dat lastig is om hier iets aan te stippen zonder dat je weggezet wordt als wappie Forum aanhanger. Die komen echt wel met grotere BZ dan gewoon open speculeren over motieven Poetin

En neemt allemaal niet weg dat ie wmb ter dood veroordeeld mag worden in den haag
  Moderator vrijdag 25 februari 2022 @ 11:36:47 #33
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203828683
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:33 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Lekker de fakenews gaande houden!
Beter dan dat gescheld
  Redactie Sport vrijdag 25 februari 2022 @ 11:36:52 #34
274204 crew  Mexicanobakker
pi_203828685

Wat vinden jullie hiervan?
  vrijdag 25 februari 2022 @ 11:37:03 #35
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_203828687
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:35 schreef phpmystyle het volgende:

Hier sta ik wel van de kijken ja...
pi_203828693
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:33 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]
Waarom besteden we nog aandacht aan dit soort types?
Dat is dan ook weer waar :)
pi_203828694
quote:
Oud-bondskanselier Angela Merkel heeft het Russische geweld in Oekrane scherp veroordeeld. "Deze aanvalsoorlog door Rusland markeert een ingrijpend keerpunt in de geschiedenis van Europa na het einde van de Koude Oorlog", zei Merkel in een interview met het Duitse persbureau DPA. Het is voor het eerst dat ze de publiciteit zoekt na haar vertrek uit de politiek.

"Er is geen enkele rechtvaardiging voor deze flagrante schending van het internationaal recht, ik veroordeel het in de sterkst mogelijke bewoordingen", zegt Merkel.
Vindt dat altijd zo'n luie tekst "in de sterkst mogelijke bewoordingen". Die sterke bewoordingen moet je er dan zelf maar bij bedenken. Alsof je een valentijnskaart krijgt met daarop "ik hou van je in de meest romantische verwoordingen"
pi_203828695
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]

Alle Foot Lockers dicht.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 11:37:25 #40
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203828698
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:36 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Ik denk dat Putin zijn leger een beetje overschat heeft, en de trots van de Oekraners een beetje onderschat heeft. Dit gaan ze natuurlijk wel gewoon winnen, maar niet zoals Putin het zich voorgesteld had denk ik
En de vraag is wat 'winnen' precies inhoudt. Alle steden kapot schieten? Proberen heel Oekraine bezet te houden met zware verliezen?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  vrijdag 25 februari 2022 @ 11:37:28 #41
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203828701
quote:
4s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:36 schreef aloa het volgende:

[..]
Als het over Rusland gaat :Y
Ik kijk er erg naar uit om te zien wat Gerda uit Hoogeveen of Hans uit Delft ervan vinden.
pi_203828704
quote:
2m ago

het vergedrukte is niet het enige vage in deze statements.
Ik vind hier weer een enorme narcistische arrogantie uit spreken.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_203828705
quote:
[ afbeelding ]

Ruis. Afleiding.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_203828708
quote:
[ afbeelding ]

Godsamme is dit serieus? :{ :{ :{ :')
Yo tengo, t tienes, l/Ella tiene
pi_203828712
quote:
[ afbeelding ]

Fake.
pi_203828713
quote:

[..]
Je hebt wel door dat je zelf ook net tweets plaatste waar wel eventuele twijfel bij is of het nodig is om hier te plaatsen ;)

Niet met twee maten meten eh.
Je eigen "grappige" tweet plaatsen maar commentaar op anderen die je niet aanstaan is niet echt neutraal modden.

:D
pi_203828714
Hier de video van de auto waar die tank overheen was gereden met de overlevende erin.. kan ik die ook hier embedden?

https://i.imgur.com/xHVV8on.mp4
Alpha kenny one
pi_203828717
Vind het maar apart dat er blijkbaar hier en daar groepjes Russische soldaten in Kiev rond lopen terwijl je nergens echt het Oekraense leger ziet. Je zou verwachten dat dat de Russen niet zomaar de hoofdstad van je land binnen kunnen rijden.
  Moderator vrijdag 25 februari 2022 @ 11:38:09 #49
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203828718
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:36 schreef Halcon het volgende:

[..]
De vraag is onder welke voorwaarden en wat ze precies verstaan onder Oekrane.
zonder leger
nooit in de NAVO
Punt drie weet ik niet meer
  Redactie Sport vrijdag 25 februari 2022 @ 11:38:37 #50
pi_203828724
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:37 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Fake.
Er is vast een debiel die dit echt geplaatst heeft hoor, of het met een 'hilarische kwinkslag' is, dat zou kunnen.
pi_203828729
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:21 schreef polderturk het volgende:
Echt walgelijk barbaars dit. De tank rijdt een rijdende auto plat. Een bewuste moordaanslag.

[ twitter ]
Gewoon genocide :r
pi_203828730
quote:
[ afbeelding ]

Breaking news, random twitter idiot tweet idiot tweets
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
  vrijdag 25 februari 2022 @ 11:38:48 #53
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_203828731
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:31 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Maar dan snap je hopelijk ook dat die oorlogen in het verleden nu nog gevolgen hebben. Zoals een Rusland en de Krim, daar wordt uiteindelijk al letterlijk eeuwen om gevochten. Dat is onmogelijk om te negeren, ze claimen het recht juist o.b.v. het verleden. En wie heeft er gelijk? Als er al iemand gelijk heeft. Je kunt niet opeens een streep trekken en stellen dat de huidige verdeling de definitieve versie is.
Dat ben ik met je eens, daarom heb ik ook geen begrip voor de bemoeienis omdat er nu een oorlog gaande is om een gebied dat vroeger gewoon wl bij Rusland hoorde. Ben er een voorstander van om het ze zelf daar te laten uitzoeken in de hoop dat t dan snel geregeld is.

Heb er trouwens echt geen woorden voor dat Rusland z te keer gaat hoor. Maar je volk aanmoedigen om met molotovcocktails te gaan gooien is ook echt helemaal niks.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_203828733
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:38 schreef SoldMayor het volgende:
Vind het maar apart dat er blijkbaar hier en daar groepjes Russische soldaten in Kiev rond lopen terwijl je nergens echt het Oekraense leger ziet. Je zou verwachten dat dat de Russen niet zomaar de hoofdstad van je land binnen kunnen rijden.
Ja het is allemaal nogal onzichtbaar.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  Moderator vrijdag 25 februari 2022 @ 11:38:55 #55
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203828734
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:37 schreef schommelstoel het volgende:

[..]
Je hebt wel door dat je zelf ook net tweets plaatste waar wel eventuele twijfel bij is of het nodig is om hier te plaatsen ;)

Je eigen "grappige" tweet plaatsen maar commentaar op anderen die je niet aanstaan is niet echt neutraal modden.

Mom is van ESF

Meen ik
pi_203828735
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:36 schreef Momo het volgende:

[..]
Ja en daar waren daarvoor ook allemaal video's van dat daar Russische tanks aan het rondrijden zijn :?
Ben je nu selectief aan het kijken?
Neuh. Ik kijk naar dat filmpje waar die auto wordt geplet.
pi_203828736
quote:
[ afbeelding ]

Irrelevant en offtopic.
[..]
  vrijdag 25 februari 2022 @ 11:39:01 #58
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203828737
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:37 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Ik mod hier niet hoor, domme posts van willekeurige mensen vind ik minder relevant dan wat een CNN uitzend. Maar ga je gang hoor met posten van allerlei domme tweets.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 11:39:11 #59
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203828742
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:38 schreef SoldMayor het volgende:
Waar? Op Maidan nog geen Rus te zien hoor. Ook geen Oekrains leger trouwens :T
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203828743
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:38 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Er is vast een debiel die dit echt geplaatst heeft hoor
pi_203828745
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:37 schreef falling_away het volgende:
Hier de video van de auto waar die tank overheen was gereden met de overlevende erin.. kan ik die ook hier embedden?

https://i.imgur.com/xHVV8on.mp4
Vind dit nog steeds bizar dat ie nog leeft...
pi_203828749
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:37 schreef Perrin het volgende:

[..]
En de vraag is wat 'winnen' precies inhoudt. Alle steden kapot schieten? Proberen heel Oekraine bezet te houden met zware verliezen?
Het doel is een pro-russische regering. Dus dat is winnen voor Putin. Wat daarna komt weet alleen Putin. Misschien verwacht 'ie dat hij daarna 30 miljoen man met geweld onder de knoet kan houden. Ik weet het niet
pi_203828750
quote:
[ afbeelding ]

Het lijkt mij dat 99% van dit soort dingen wordt gepost door populistisch rechts om BLM e.d. in een kwaad daglicht te zetten.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 11:39:36 #64
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203828753
quote:
[ afbeelding ]

Er is maar 1 reactie mogelijk: :')
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203828754
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:38 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Er is vast een debiel die dit echt geplaatst heeft hoor, of het met een 'hilarische kwinkslag' is, dat zou kunnen.
Dat is waar, er is vast een idioot zo idioot.
pi_203828758
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:36 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Heb je ook wel weer een punt.
Putin zijn ego en trots overstijgen waarschijnlijk zijn beeld op realiteit.
pi_203828762
quote:
84s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:39 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Er is maar 1 reactie mogelijk: :')
Jouw UI. :')
pi_203828765
quote:
[ afbeelding ]

Dit is toch ook hetgeen wat de EU endorsed? Want ze hebben nog geen sancties genomen tegen Rusland totdat BLM blijkbaar.
pi_203828767
quote:
[ afbeelding ]

Gewoon negeren en geen aandacht geven
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_203828768
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:36 schreef sp3c het volgende:

[..]
Dan nog is het een prima vraag natuurlijk
Ja, zeker, maar evenmin onwaarschijnlijk of onmogelijk dat het wel een Rus is.
pi_203828771
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:36 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

En neemt allemaal niet weg dat ie wmb ter dood veroordeeld mag worden in den haag
De leden van het kabinet Balkenende II ook dan? Voor hun aandeel in de invasie in Irak.
  Moderator vrijdag 25 februari 2022 @ 11:40:27 #72
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203828773
quote:
[ afbeelding ]

Niet super rullevant
  vrijdag 25 februari 2022 @ 11:40:37 #73
29071 Archie
Wegmisbruiker ;)
pi_203828778
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:35 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Dit zijn allemaal aannames en zo komt fake news de wereld in.

Tank rijdt idd over auto maar bij wie de tank hoort is op dit moment niet bekend.
Maar het bekt tuurlijk wel zo lekker.
twitter

Als je onder deze tweet leest, dan lijkt het een Rus die een tankwagen gejat heeft....
Laag vliegen is ook een kunst!!!
  vrijdag 25 februari 2022 @ 11:40:39 #74
194233 Friday12
Originele kloon
pi_203828779
quote:
[ afbeelding ]

Die maloot naar rusland sturen :r
pi_203828780
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:40 schreef xminator het volgende:

[..]
Dit is toch ook hetgeen wat de EU endorsed? Want ze hebben nog geen sancties genomen tegen Rusland totdat BLM blijkbaar.
Hahahaha!
pi_203828786
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:38 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]
Gewoon genocide :r
En dan zitten ze te liegen dat Oekraene een genocide uitvoert in Donbass.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 11:41:18 #77
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203828792
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:40 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Jouw UI. :')
Mooi he O+
pi_203828797
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:37 schreef Schaamlap het volgende:

[..]

Hier sta ik wel van de kijken ja...
De vraag is wat de Russen onder Oekrane verstaan en welke voorwaarden Zelenskiy mee krijgt. Wat mij betreft wel 'n signaal dat de Russen best willen praten.
pi_203828798
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:38 schreef deedeetee het volgende:

Ben er een voorstander van om het ze zelf daar te laten uitzoeken in de hoop dat t dan snel geregeld is.

Je zou kunnen zeggen dat ze precies dat nu aan het doen zijn.
[..]
pi_203828815
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:40 schreef polderturk het volgende:

[..]
En dan zitten ze te liegen dat Oekraene een genocide uitvoert in Donbass.
Hoe is de berichtgeving in Turkije trouwens? Gisteren las ik dat een Turks vrachtschip zou zijn gebombardeerd.
pi_203828817
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:41 schreef Halcon het volgende:

[..]
De vraag is wat de Russen onder Oekrane verstaan en welke voorwaarden Zelenskiy mee krijgt. Wat mij betreft wel 'n signaal dat de Russen best willen praten.
Ik denk dat Putin inmiddels ook de foto van de hont gezien heeft :Y
Nieuw is niet altijd beter.
pi_203828819
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:38 schreef sp3c het volgende:

[..]
zonder leger
nooit in de NAVO
Punt drie weet ik niet meer
Geen wapens daar stallen?
  Moderator vrijdag 25 februari 2022 @ 11:42:33 #83
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203828821
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:40 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]
Ja, zeker, maar evenmin onwaarschijnlijk of onmogelijk dat het wel een Rus is.
Zegt toch ook niemand?

Het ziet er ook wat boos uit maar het is geen oorlogsmisdaad of genocide ofzo zoals hierboven gesuggereerd werd ... ook geen poging tot moord nee

Althans, niet per definitie
  Moderator vrijdag 25 februari 2022 @ 11:42:40 #84
8781 crew  Frutsel
pi_203828825
quote:
[ afbeelding ]

Walgelijk - en ook liever niet in dit topic
  Redactie Sport vrijdag 25 februari 2022 @ 11:42:45 #85
pi_203828827
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:39 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Dat is waar, er is vast een idioot zo idioot.
Ik vind het wel een hele pijnlijke poging tot false flag/humor/trollen hoor. Dat mensen dit soort situaties misbruiken voor dit soort walgelijke onzin.
pi_203828833
twitter

Ben het hier wel roerend mee eens. Het tijdperk van naviteit moet over zijn voor het Westen. Tijd om flink te investeren in defensie en paraatheid. NAVO-troepen mobiliseren in de Baltische Staten, Polen, Slowakije, Hongarije, Roemeni. Deze man is tot alles in staat en art. 5 van de NAVO is een wassen neus als je pas in staat bent iets terug te doen als de Russen al in Tallinn en Riga staan.
pi_203828840
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ik vind het wel een hele pijnlijke poging tot false flag/humor/trollen hoor. Dat mensen dit soort situaties misbruiken voor dit soort walgelijke onzin.
Stop het te verspreiden dan? :') De tyfus zeg.
[..]
  Moderator vrijdag 25 februari 2022 @ 11:43:47 #89
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203828842
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:42 schreef Halcon het volgende:

[..]
Geen wapens daar stallen?
Als ik het goed begrijp moet de hele krijgsmacht wieberen daar

Demilitariseren zegen ze steeds
pi_203828846
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:42 schreef sp3c het volgende:

[..]
Zegt toch ook niemand?

Het ziet er ook wat boos uit maar het is geen oorlogsmisdaad of genocide ofzo zoals hierboven gesuggereerd werd ... ook geen poging tot moord nee

Althans, niet per definitie
Ik heb het toch ook geen 'genocide' genoemd? Probeer alleen maar aan te geven dat het plausibel is dat het om een Russische tank gaat.
  Redactie Sport vrijdag 25 februari 2022 @ 11:44:43 #92
pi_203828853
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:43 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Stop het te verspreiden dan? :') De tyfus zeg.
Ik ben blij dat we allemaal zo eensgezind zijn. O+
pi_203828855
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:40 schreef Archie het volgende:

[..]
[ twitter ]

Als je onder deze tweet leest, dan lijkt het een Rus die een tankwagen gejat heeft....
Omdat iemand dat onder die tweet plaatst?
  Moderator vrijdag 25 februari 2022 @ 11:45:05 #94
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203828858
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:44 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]
Ik heb het toch ook geen 'genocide' genoemd? Probeer alleen maar aan te geven dat het plausibel is dat het om een Russische tank gaat.
Nee iemand, weet niet meer wie, die termen zag ik langskomen iig
pi_203828863
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ja, maar compassie + gevoel voor humor en trollend rechts gaan heel erg slecht samen. Je ziet het ook al met de infantiele opmerkingen over Rob Jetten (hahaha, hij is homo), Kajsa Ollongren (een vrouw, daar is onze bejaarde hypochonder Poetin toch niet bang voor!!), enzovoorts.
pi_203828868
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:44 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ik ben blij dat we allemaal zo eensgezind zijn. O+
Our lives matter! :P
[..]
  vrijdag 25 februari 2022 @ 11:46:04 #97
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203828871
twitter
pi_203828872
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:36 schreef VacaLoca het volgende:

[..]
Wie had het over Rusland invallen?? Als NATO met Oekrane er bij veel meer economische chantagemiddelen er bij krijgt en een VS dreigt daar wellicht ook mee dan kan dat wel een aanzet zijn voor Poetin om dat te voorkomen. Laten we tevens opletten dat we niet verzanden in een te zwart/witte discussie want juist door mensen als Poetin buiten alle redelijkheid te beschouwen trap je in de valkuil om geschiedenis te herhalen. Het zijn niet zomaar alleen totale gekken die een oorlog beginnen. Maar goed merk al dat lastig is om hier iets aan te stippen zonder dat je weggezet wordt als wappie Forum aanhanger. Die komen echt wel met grotere BZ dan gewoon open speculeren over motieven Poetin

Er is niks mis met motieven bespreken, maar doen alsof propaganda uit het Kremlin de waarheid is is onzin. Doen alsof economische dwerg Oekrane nou net nodig was voor de twee grootste en rijkste economien ter wereld om Rusland onder druk te kunnen zetten is onzin.

Doen alsof de NAVO een agressieve organisatie is gericht op het omverwerpen van Rusland ook. Dat laatste kun je zien aan de bijbehorende propaganda uit Rusland.
-Ze bouwen een raketschild waardoor onze nucleaire bommen niet meer werken!!! Pak een wereldbol erbij en je ziet dat dat ding helemaal niet gaat werken tegen Russische raketten.
-Ze zetten allemaal troepen aan onze grens!!! Waar gaat het over? Een paar duizend man lichte infanterie die daar voornamelijk dienen als levend schild. Als Rusland daadwerkelijk de Baltische staten aanvalt is de strijd binnen een paar uur gestreden. Ondertussen hebben ze zelf Kaliningrad in het hart van Europa bomvol zwaar wapentuig gezet.
  Redactie Sport vrijdag 25 februari 2022 @ 11:46:18 #99
pi_203828873
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:45 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Ja, maar compassie + gevoel voor humor en trollend rechts gaan heel erg slecht samen. Je ziet het ook al met de infantiele opmerkingen over Rob Jetten (hahaha, hij is homo), Kajsa Ollongren (een vrouw, daar is onze bejaarde hypochonder Poetin toch niet bang voor!!), enzovoorts.
Dat plaatje van de vrouwelijke ministers van defensie vond ik ook echt hi-la-risch ja.
pi_203828875
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:45 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Our lives matter! :P
Racist!
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')