Mooi hequote:
De vraag is wat de Russen onder Oekrane verstaan en welke voorwaarden Zelenskiy mee krijgt. Wat mij betreft wel 'n signaal dat de Russen best willen praten.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:37 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Russia recognises Volodymyr Zelenskiy as president of Ukraine
Hier sta ik wel van de kijken ja...
Je zou kunnen zeggen dat ze precies dat nu aan het doen zijn.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:38 schreef deedeetee het volgende:
Ben er een voorstander van om het ze zelf daar te laten uitzoeken in de hoop dat t dan snel geregeld is.
Hoe is de berichtgeving in Turkije trouwens? Gisteren las ik dat een Turks vrachtschip zou zijn gebombardeerd.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:40 schreef polderturk het volgende:
[..]
En dan zitten ze te liegen dat Oekraene een genocide uitvoert in Donbass.
Ik denk dat Putin inmiddels ook de foto van de hont gezien heeftquote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
De vraag is wat de Russen onder Oekrane verstaan en welke voorwaarden Zelenskiy mee krijgt. Wat mij betreft wel 'n signaal dat de Russen best willen praten.
Geen wapens daar stallen?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
zonder leger
nooit in de NAVO
Punt drie weet ik niet meer
Zegt toch ook niemand?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:40 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Ja, zeker, maar evenmin onwaarschijnlijk of onmogelijk dat het wel een Rus is.
Walgelijk - en ook liever niet in dit topicquote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie hiervan?
Ik vind het wel een hele pijnlijke poging tot false flag/humor/trollen hoor. Dat mensen dit soort situaties misbruiken voor dit soort walgelijke onzin.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:39 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Dat is waar, er is vast een idioot zo idioot.
Stop het te verspreiden dan?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het wel een hele pijnlijke poging tot false flag/humor/trollen hoor. Dat mensen dit soort situaties misbruiken voor dit soort walgelijke onzin.
Als ik het goed begrijp moet de hele krijgsmacht wieberen daarquote:
Ik heb het toch ook geen 'genocide' genoemd? Probeer alleen maar aan te geven dat het plausibel is dat het om een Russische tank gaat.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
Zegt toch ook niemand?
Het ziet er ook wat boos uit maar het is geen oorlogsmisdaad of genocide ofzo zoals hierboven gesuggereerd werd ... ook geen poging tot moord nee
Althans, niet per definitie
Ik ben blij dat we allemaal zo eensgezind zijn.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:43 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Stop het te verspreiden dan?De tyfus zeg.
Omdat iemand dat onder die tweet plaatst?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:40 schreef Archie het volgende:
[..]
[ twitter ]
Als je onder deze tweet leest, dan lijkt het een Rus die een tankwagen gejat heeft....
Nee iemand, weet niet meer wie, die termen zag ik langskomen iigquote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:44 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Ik heb het toch ook geen 'genocide' genoemd? Probeer alleen maar aan te geven dat het plausibel is dat het om een Russische tank gaat.
Ja, maar compassie + gevoel voor humor en trollend rechts gaan heel erg slecht samen. Je ziet het ook al met de infantiele opmerkingen over Rob Jetten (hahaha, hij is homo), Kajsa Ollongren (een vrouw, daar is onze bejaarde hypochonder Poetin toch niet bang voor!!), enzovoorts.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het wel een hele pijnlijke poging tot false flag/humor/trollen hoor. Dat mensen dit soort situaties misbruiken voor dit soort walgelijke onzin.
Our lives matter!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben blij dat we allemaal zo eensgezind zijn.
Er is niks mis met motieven bespreken, maar doen alsof propaganda uit het Kremlin de waarheid is is onzin. Doen alsof economische dwerg Oekrane nou net nodig was voor de twee grootste en rijkste economien ter wereld om Rusland onder druk te kunnen zetten is onzin.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:36 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Wie had het over Rusland invallen?? Als NATO met Oekrane er bij veel meer economische chantagemiddelen er bij krijgt en een VS dreigt daar wellicht ook mee dan kan dat wel een aanzet zijn voor Poetin om dat te voorkomen. Laten we tevens opletten dat we niet verzanden in een te zwart/witte discussie want juist door mensen als Poetin buiten alle redelijkheid te beschouwen trap je in de valkuil om geschiedenis te herhalen. Het zijn niet zomaar alleen totale gekken die een oorlog beginnen. Maar goed merk al dat lastig is om hier iets aan te stippen zonder dat je weggezet wordt als wappie Forum aanhanger. Die komen echt wel met grotere BZ dan gewoon open speculeren over motieven Poetin
En neemt allemaal niet weg dat ie wmb ter dood veroordeeld mag worden in den haag
Dat plaatje van de vrouwelijke ministers van defensie vond ik ook echt hi-la-risch ja.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:45 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Ja, maar compassie + gevoel voor humor en trollend rechts gaan heel erg slecht samen. Je ziet het ook al met de infantiele opmerkingen over Rob Jetten (hahaha, hij is homo), Kajsa Ollongren (een vrouw, daar is onze bejaarde hypochonder Poetin toch niet bang voor!!), enzovoorts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |