Ja en daar waren daarvoor ook allemaal video's van dat daar Russische tanks aan het rondrijden zijnquote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Obolon.
En die tank rijdt daar alleen. De enige zo te zien in heel dat gebied dat je vanaf de rooftop ziet. Wel apart, daar op dat moment een Russische tank, helemaal alleen.
Als het over Rusland gaatquote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Gaan we nu elke keer posts plaatsen van random Nederlandse twitteraars?
het is nog ochtend dus die TT kan straks pas " Putin aan de VijMiBo "quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:30 schreef Zipportal het volgende:
@:Lenny_Leonard en ik hadden vrijmibo als TT.
@:Frutsel is nu WOEST.
De vraag is onder welke voorwaarden en wat ze precies verstaan onder Oekraïne.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:33 schreef Isdatzo het volgende:
2m ago
10:31
There are several lines from the Kremlin coming in on Reuters:
Putin will meet the UN Security Council today and hold several international phone calls
Russia will impose retaliatory sanctions on western countries
Russia recognises Volodymyr Zelenskiy as president of Ukraine
Sanctions will cause problems but are solvable since the country has reduced its dependence on foreign imports
Russia expects relations with the west to normalise once people understand it was forced to act to protect its security
No comment on the duration of the military operations
Ik denk dat Putin zijn leger een beetje overschat heeft, en de trots van de Oekraïners een beetje onderschat heeft. Dit gaan ze natuurlijk wel gewoon winnen, maar niet zoals Putin het zich voorgesteld had denk ikquote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:35 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik denk dat Putin dondergoed weet waar hij mee bezig is.
Wie had het over Rusland invallen?? Als NATO met Oekraïne er bij veel meer economische chantagemiddelen er bij krijgt en een VS dreigt daar wellicht ook mee dan kan dat wel een aanzet zijn voor Poetin om dat te voorkomen. Laten we tevens opletten dat we niet verzanden in een te zwart/witte discussie want juist door mensen als Poetin buiten alle redelijkheid te beschouwen trap je in de valkuil om geschiedenis te herhalen. Het zijn niet zomaar alleen totale gekken die een oorlog beginnen. Maar goed merk al dat lastig is om hier iets aan te stippen zonder dat je weggezet wordt als wappie Forum aanhanger. Die komen echt wel met grotere BZ dan gewoon open speculeren over motieven Poetinquote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:19 schreef Glazenmaker het volgende: [..] M'n vader was in de koude oorlog verantwoordelijk voor de verdediging van een stukje Duitsland. Hij heeft mij later nog eens meegenomen en laten zien waar ze wat van plan waren. Nooit en te nimmer heb ik hem gehoord over invasieplannen voor Rusland. Dat is de NAVO namelijk helemaal niet van plan en er is ook nooit voor getraind. Meneer de KGB-ambtenaar moet dat ook weten. De NAVO kan zo'n oorlog ook helemaal niet voeren want als een Nederland of een Duitsland nee zegt dan stort de logistiek in en we kunnen al niet eens eens worden over sancties.
Beter dan dat gescheldquote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:33 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Lekker de fakenews gaande houden!
Russia recognises Volodymyr Zelenskiy as president of Ukrainequote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:35 schreef phpmystyle het volgende:
Dat is dan ook weer waarquote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:33 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Waarom besteden we nog aandacht aan dit soort types?
Vindt dat altijd zo'n luie tekst "in de sterkst mogelijke bewoordingen". Die sterke bewoordingen moet je er dan zelf maar bij bedenken. Alsof je een valentijnskaart krijgt met daarop "ik hou van je in de meest romantische verwoordingen"quote:Oud-bondskanselier Angela Merkel heeft het Russische geweld in Oekraïne scherp veroordeeld. "Deze aanvalsoorlog door Rusland markeert een ingrijpend keerpunt in de geschiedenis van Europa na het einde van de Koude Oorlog", zei Merkel in een interview met het Duitse persbureau DPA. Het is voor het eerst dat ze de publiciteit zoekt na haar vertrek uit de politiek.
"Er is geen enkele rechtvaardiging voor deze flagrante schending van het internationaal recht, ik veroordeel het in de sterkst mogelijke bewoordingen", zegt Merkel.
Alle Foot Lockers dicht.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie hiervan?
En de vraag is wat 'winnen' precies inhoudt. Alle steden kapot schieten? Proberen heel Oekraine bezet te houden met zware verliezen?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:36 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik denk dat Putin zijn leger een beetje overschat heeft, en de trots van de Oekraïners een beetje onderschat heeft. Dit gaan ze natuurlijk wel gewoon winnen, maar niet zoals Putin het zich voorgesteld had denk ik
het vergedrukte is niet het enige vage in deze statements.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:33 schreef Isdatzo het volgende:
2m ago
10:31
There are several lines from the Kremlin coming in on Reuters:
Putin will meet the UN Security Council today and hold several international phone calls
Russia will impose retaliatory sanctions on western countries
Sanctions will cause problems but are solvable since the country has reduced its dependence on foreign imports
Russia expects relations with the west to normalise once people understand it was forced to act to protect its security
No comment on the duration of the military operations
Ruis. Afleiding.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Godsamme is dit serieus?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Fake.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Je hebt wel door dat je zelf ook net tweets plaatste waar wel eventuele twijfel bij is of het nodig is om hier te plaatsenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Gaan we nu elke keer posts plaatsen van random Nederlandse twitteraars?
zonder legerquote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
De vraag is onder welke voorwaarden en wat ze precies verstaan onder Oekraïne.
Er is vast een debiel die dit echt geplaatst heeft hoor, of het met een 'hilarische kwinkslag' is, dat zou kunnen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |