Niet nodig. De lente komt eraanquote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:16 schreef polderturk het volgende:
[..]
Goed voorstel. Ga ik gelijk doen. Ik ga met een lekker dikke trui lopen.
ja verdommequote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:14 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Nouja, de benzine is toch weer een paar cent duurder geworden h.
Ja ze doen het verstandig. In het open veld een conventionele oorlog voeren is niet de verstandigste aanpak.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Straaljagers hadden ze amper, maar het leger vecht wel degelijk: verschillende Russische vliegtuigen en helikopters neergehaald, legio beelden van uitgebrande Russische tanks en artillerie, het militaire vliegveld ten NW van Kiev weer terugveroverd, etc.
Zet jij ook de verwarming uit?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:17 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Niet nodig. De lente komt eraan
klopt en de gene die het post, wil ook afleiden van het onderwerp in deze topics.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:39 schreef 297534 het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat 99% van dit soort dingen wordt gepost door populistisch rechts om BLM e.d. in een kwaad daglicht te zetten.
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:21 schreef polderturk het volgende:
Echt walgelijk barbaars dit. De tank rijdt een rijdende auto plat. Een bewuste moordaanslag.
[ twitter ]
raketten of bommen?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:17 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
In Incilik lagen atoomwapens, die zijn weg gehaald toen de coup tegen Erdogan werd gepleegd.
Dus geen regime change, omdat het huidige regime zich toch wel zo gaat gedragen als het toekomstige regime na een hypothetische regime change.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:17 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
En waarom zouden ze die niet afzetten als die zich als een pro-Russische marionet gaat gedragen?
Gas heb je helemaal niet nodig thuis.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:16 schreef polderturk het volgende:
[..]
Goed voorstel. Ga ik gelijk doen. Ik ga met een lekker dikke trui lopen.
Je zou best wel eens gelijk kunnen hebbenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Straaljagers hadden ze amper, maar het leger vecht wel degelijk: verschillende Russische vliegtuigen en helikopters neergehaald, legio beelden van uitgebrande Russische tanks en artillerie, het militaire vliegveld ten NW van Kiev weer terugveroverd, etc.
Eens. Beter laat dan nooit.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:20 schreef Straatcommando. het volgende:
Misschien dat het westen nu een keer wakker wordt met die vreemde houding de afgelopen decennia. De wereld is geen kinderspeelplaats. Niet alles is met woorden op te lossen, defensie is geen vies woord of asset om dom geweld te gebruiken.
En vooral, wordt eens zelfredzaam ipv altijd maar de weg van de minste weerstand/kosten te zoeken.
Ik dacht dat Bald terug was naar de UK. Rot dat de jongens er nu middenin zitten, maar hoe vaak zal je zo'n situatie nog meemaken in je leven?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat Bald nog niet een keer is omgekomen is sowieso een wonder. En ook Corona ging net goed.
Ik betwijfel of betogers en/of gewapende milities zich door een stukje semantiek (hij is niet afgezet dus technisch gezien geen regime change) laten tegenhoudenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dus geen regime change, omdat het huidige regime zich toch wel zo gaat gedragen als het toekomstige regime na een hypothetische regime change.
Nah.
Denk eerder dat je dan moet denken in voorwaarden die gelden voor Oekrane. Ook kun je je afvragen wat de Russen verstaan onder Oekrane. Kan natuurlijk best Oekrane minus die separistische gebieden zijn, aangezien ze die al hebben erkend als onafhankelijk.
Ja maar als we wederzijds afhankelijk van elkaar zijn dan worden we vanzelf vriendjes!!!11quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:20 schreef Straatcommando. het volgende:
Misschien dat het westen nu een keer wakker wordt met die vreemde houding de afgelopen decennia. De wereld is geen kinderspeelplaats. Niet alles is met woorden op te lossen, defensie is geen vies woord of asset om dom geweld te gebruiken.
En vooral, wordt eens zelfredzaam ipv altijd maar de weg van de minste weerstand/kosten te zoeken.
Bald is een kat met 7 levens , die krijgen ze niet zomaar kleinquote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat Bald nog niet een keer is omgekomen is sowieso een wonder. En ook Corona ging net goed.
Denk je serieus dat dit allemaal uit de mouw van Poetin alleen komt?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:06 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zocht gisteren even op hoe oud Poetin is. 69 jaar dus. Die man kan er niet vanuit gaan dat hij nog veel tijd heeft.
Gisteren was ik kritisch t.a.v. de sancties van de EU, die ik niet zwaar genoeg vond. Vandaag ben ik dat nog steeds, maar ik heb meer begrip voor politici en diplomaten die de lange termijn in het vizier houden. Er komt een periode na Poetin, er is een jonge generatie Russen die een andere koers wil, de diverse landen in Oost-Europa willen soeverein zijn. Er is veel om hoop uit te putten. Maar de relatie met Rusland is zo zwaar beschadigd dat ik mag hopen dat Europa afhankelijkheid nu gaat afbouwen en defensie serieuzer gaat nemen.
Ik dacht dat hij probeerde terug te gaan. Weet niet of dat gelukt is. JohnnyFD is helemaal genaaid want net woning in Kiev gekocht.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:21 schreef Nia het volgende:
[..]
Ik dacht dat Bald terug was naar de UK. Rot dat de jongens er nu middenin zitten, maar hoe vaak zal je zo'n situatie nog meemaken in je leven?
Dat zal wel gaan gebeuren waarschijnlijk. Het is gewoon te hopen dat het Rusland heel veel gaat kosten om dat voor elkaar te krijgen en zo te houden. Dan heb je grote kans dat Rusland onder druk van sancties en internationaal gezien worden als paria dat Poetin van binnenuit afgezet wordt. De geruchten gaan dat hij behoorlijk ziek is.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:16 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Tja, laten we het hopen.
Ben er zelf eerder bang voor dat er straks een pro-Russische regering wordt genstalleerd en we een langdurige burgeroorlog krijgen.
Eens we zijn vervreemd van het concept oorlog of gevaar. Poetin gaat echt niet stoppen door praatjes of sancties. Ben bang dat de NATO toch militair moet ingrijpen om dit te stoppen. Want het stopt ook niet bij Oekraine waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:20 schreef Straatcommando. het volgende:
Sprekende titel.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:21 schreef WhateverWhatever het volgende:
Oekraense piloot is nationale held, krijgt titel ‘Ghost Of Kyiv’ en dit is waarom
Ghost of Kyiv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |