abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203829396
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 12:16 schreef polderturk het volgende:

[..]
Goed voorstel. Ga ik gelijk doen. Ik ga met een lekker dikke trui lopen.
Niet nodig. De lente komt eraan
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  vrijdag 25 februari 2022 @ 12:18:21 #252
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203829399
Bald O+. Al jaren trouwe kijker van al zijn videos. Johnny FD is een beetje een grifter, met zijn "get rich quick" dingen..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_203829400
UEFA has ordered Russian and Ukrainian football teams to play at neutral venues in any competitions organized by the European football governing body “until further notice.”
  Moderator vrijdag 25 februari 2022 @ 12:18:31 #254
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203829401
quote:
9s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 12:14 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Nouja, de benzine is toch weer een paar cent duurder geworden h.
ja verdomme
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 12:18:43 #255
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203829407
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 12:17 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Straaljagers hadden ze amper, maar het leger vecht wel degelijk: verschillende Russische vliegtuigen en helikopters neergehaald, legio beelden van uitgebrande Russische tanks en artillerie, het militaire vliegveld ten NW van Kiev weer terugveroverd, etc.
Ja ze doen het verstandig. In het open veld een conventionele oorlog voeren is niet de verstandigste aanpak.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_203829409
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 12:17 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Niet nodig. De lente komt eraan
Zet jij ook de verwarming uit?
Laten we een actie beginnen.

#TurnOffTheGasForUkraine
pi_203829415
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:39 schreef 297534 het volgende:

[..]
Het lijkt mij dat 99% van dit soort dingen wordt gepost door populistisch rechts om BLM e.d. in een kwaad daglicht te zetten.
klopt en de gene die het post, wil ook afleiden van het onderwerp in deze topics.
pi_203829418
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:21 schreef polderturk het volgende:
Echt walgelijk barbaars dit. De tank rijdt een rijdende auto plat. Een bewuste moordaanslag.

[ twitter ]
Helemaal mee eens.

Aan de andere kant is het oorlog, en er is nog nooit een oorlog in de hele geschiedenis geweest waar losgeslagen soldaten niet nodeloos op burgers los gingen, al was het alleen maar om een voorbeeld te stellen.

Dus als het hier ooit oorlog wordt: doe niet zo stom als die man, soldaten zijn onredelijk, punt. Blijf altijd uit hun zicht.

Voor de rest is dit een keiharde oorlogsmisdaad en is er in theorie de mogelijkheid om de tankcommandant voor de internationale rechtbank te slepen. Moet je hem wel eerst vinden, natuurlijk. En het ueberhaupt natuurlijk ook nog eerst zien te overleven.

De man heeft het overleefd, dus hij heeft veel geluk gehad.

twitter
pi_203829423
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 12:12 schreef JeMoeder het volgende:
[ twitter ]
Dan zijn we ze hier kwijt. Ik zou er voor tekenen.
  Moderator vrijdag 25 februari 2022 @ 12:20:00 #260
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203829426
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 12:17 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
In Incilik lagen atoomwapens, die zijn weg gehaald toen de coup tegen Erdogan werd gepleegd.
raketten of bommen?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Forum Admin vrijdag 25 februari 2022 @ 12:20:12 #261
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_203829431
Misschien dat het westen nu een keer wakker wordt met die vreemde houding de afgelopen decennia. De wereld is geen kinderspeelplaats. Niet alles is met woorden op te lossen, defensie is geen vies woord of asset om dom geweld te gebruiken.

En vooral, wordt eens zelfredzaam ipv altijd maar de weg van de minste weerstand/kosten te zoeken.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_203829433
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 12:17 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
En waarom zouden ze die niet afzetten als die zich als een pro-Russische marionet gaat gedragen?
Dus geen regime change, omdat het huidige regime zich toch wel zo gaat gedragen als het toekomstige regime na een hypothetische regime change.

Nah.

Denk eerder dat je dan moet denken in voorwaarden die gelden voor Oekrane. Ook kun je je afvragen wat de Russen verstaan onder Oekrane. Kan natuurlijk best Oekrane minus die separistische gebieden zijn, aangezien ze die al hebben erkend als onafhankelijk.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 12:20:50 #263
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_203829443
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 12:16 schreef polderturk het volgende:

[..]
Goed voorstel. Ga ik gelijk doen. Ik ga met een lekker dikke trui lopen.
Gas heb je helemaal niet nodig thuis.
Warme trui aan, electrische kachel, koud douchen.
Inductie koken.
pi_203829444
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 12:17 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Straaljagers hadden ze amper, maar het leger vecht wel degelijk: verschillende Russische vliegtuigen en helikopters neergehaald, legio beelden van uitgebrande Russische tanks en artillerie, het militaire vliegveld ten NW van Kiev weer terugveroverd, etc.
Je zou best wel eens gelijk kunnen hebben

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_203829446
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 12:20 schreef Straatcommando. het volgende:
Misschien dat het westen nu een keer wakker wordt met die vreemde houding de afgelopen decennia. De wereld is geen kinderspeelplaats. Niet alles is met woorden op te lossen, defensie is geen vies woord of asset om dom geweld te gebruiken.

En vooral, wordt eens zelfredzaam ipv altijd maar de weg van de minste weerstand/kosten te zoeken.
Eens. Beter laat dan nooit.
pi_203829449
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 12:17 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Dat Bald nog niet een keer is omgekomen is sowieso een wonder. En ook Corona ging net goed.
Ik dacht dat Bald terug was naar de UK. Rot dat de jongens er nu middenin zitten, maar hoe vaak zal je zo'n situatie nog meemaken in je leven?
pi_203829452
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 12:20 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dus geen regime change, omdat het huidige regime zich toch wel zo gaat gedragen als het toekomstige regime na een hypothetische regime change.

Nah.

Denk eerder dat je dan moet denken in voorwaarden die gelden voor Oekrane. Ook kun je je afvragen wat de Russen verstaan onder Oekrane. Kan natuurlijk best Oekrane minus die separistische gebieden zijn, aangezien ze die al hebben erkend als onafhankelijk.
Ik betwijfel of betogers en/of gewapende milities zich door een stukje semantiek (hij is niet afgezet dus technisch gezien geen regime change) laten tegenhouden :D.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 12:22:01 #269
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203829459
quote:

Ja maar als we wederzijds afhankelijk van elkaar zijn dan worden we vanzelf vriendjes!!!11
Huilen dan.
pi_203829465
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 12:17 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Dat Bald nog niet een keer is omgekomen is sowieso een wonder. En ook Corona ging net goed.
Bald is een kat met 7 levens , die krijgen ze niet zomaar klein :Y)
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_203829472
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 12:06 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zocht gisteren even op hoe oud Poetin is. 69 jaar dus. Die man kan er niet vanuit gaan dat hij nog veel tijd heeft.

Gisteren was ik kritisch t.a.v. de sancties van de EU, die ik niet zwaar genoeg vond. Vandaag ben ik dat nog steeds, maar ik heb meer begrip voor politici en diplomaten die de lange termijn in het vizier houden. Er komt een periode na Poetin, er is een jonge generatie Russen die een andere koers wil, de diverse landen in Oost-Europa willen soeverein zijn. Er is veel om hoop uit te putten. Maar de relatie met Rusland is zo zwaar beschadigd dat ik mag hopen dat Europa afhankelijkheid nu gaat afbouwen en defensie serieuzer gaat nemen.
Denk je serieus dat dit allemaal uit de mouw van Poetin alleen komt?

Soms denk ik ook, had ik maar ook een plaat voor mijn kop. Het leven was dan iets mooier geweest.
  Redactie Frontpage vrijdag 25 februari 2022 @ 12:22:36 #272
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_203829475
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 12:21 schreef Nia het volgende:

[..]
Ik dacht dat Bald terug was naar de UK. Rot dat de jongens er nu middenin zitten, maar hoe vaak zal je zo'n situatie nog meemaken in je leven?
Ik dacht dat hij probeerde terug te gaan. Weet niet of dat gelukt is. JohnnyFD is helemaal genaaid want net woning in Kiev gekocht.
Ta mre
El Coo
ウイスキー
pi_203829476
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 12:16 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Tja, laten we het hopen.

Ben er zelf eerder bang voor dat er straks een pro-Russische regering wordt genstalleerd en we een langdurige burgeroorlog krijgen.
Dat zal wel gaan gebeuren waarschijnlijk. Het is gewoon te hopen dat het Rusland heel veel gaat kosten om dat voor elkaar te krijgen en zo te houden. Dan heb je grote kans dat Rusland onder druk van sancties en internationaal gezien worden als paria dat Poetin van binnenuit afgezet wordt. De geruchten gaan dat hij behoorlijk ziek is.
twitter
  vrijdag 25 februari 2022 @ 12:23:11 #274
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203829482
quote:

Eens we zijn vervreemd van het concept oorlog of gevaar. Poetin gaat echt niet stoppen door praatjes of sancties. Ben bang dat de NATO toch militair moet ingrijpen om dit te stoppen. Want het stopt ook niet bij Oekraine waarschijnlijk.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 12:23:17 #275
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203829483
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')