Kaput. En zoveel straaljagers hebben ze nietquote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:12 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Waar zijn de tanks, straaljagers, leger raketafweersystemen ect?
69 is vrij jong voor een wereldlijder , google eens de leeftijd van de president van de vrije wereldquote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:06 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zocht gisteren even op hoe oud Poetin is. 69 jaar dus. Die man kan er niet vanuit gaan dat hij nog veel tijd heeft.
Gisteren was ik kritisch t.a.v. de sancties van de EU, die ik niet zwaar genoeg vond. Vandaag ben ik dat nog steeds, maar ik heb meer begrip voor politici en diplomaten die de lange termijn in het vizier houden. Er komt een periode na Poetin, er is een jonge generatie Russen die een andere koers wil, de diverse landen in Oost-Europa willen soeverein zijn. Er is veel om hoop uit te putten. Maar de relatie met Rusland is zo zwaar beschadigd dat ik mag hopen dat Europa afhankelijkheid nu gaat afbouwen en defensie serieuzer gaat nemen.
Je hebt wel een punt. Er is hoop voor de toekomst. Ik kan het in ieder geval altijd goed met Russische studenten vinden.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:06 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zocht gisteren even op hoe oud Poetin is. 69 jaar dus. Die man kan er niet vanuit gaan dat hij nog veel tijd heeft.
Gisteren was ik kritisch t.a.v. de sancties van de EU, die ik niet zwaar genoeg vond. Vandaag ben ik dat nog steeds, maar ik heb meer begrip voor politici en diplomaten die de lange termijn in het vizier houden. Er komt een periode na Poetin, er is een jonge generatie Russen die een andere koers wil, de diverse landen in Oost-Europa willen soeverein zijn. Er is veel om hoop uit te putten. Maar de relatie met Rusland is zo zwaar beschadigd dat ik mag hopen dat Europa afhankelijkheid nu gaat afbouwen en defensie serieuzer gaat nemen.
voorlopig betalen alleen de Russen en de Oekrainers die prijsquote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:13 schreef HSG het volgende:
Het westen heeft Rusland gewoon uitgedaagd en dit is de prijs die je moet betalen.
Soms moet je wel heel goed zoeken.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:13 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
nee, maar je kan wel gewoon de juiste informatie vinden.
Maar hoe voorkom je dan weer zoiets als 2014? Marionetten zullen niet bepaald populair zijn bij de bevolking.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daarom denk ik dat ze ook helemaal niet op een jarenlange bezetting mikken. Da's niet vol te houden en haalt weinig als je fikse weerstand ondervindt onder de bevolking van het land dat je bezet.
Ik vind het eigenlijk wel prettig dat de rechtsgekkies inclusief Baudet daar kleur mee bekennen. Nu is fout in de oorlog zijn daadwerkelijk weer een keuze en kunnen we het beestje bij de naam noemen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg van die gekkies die denken dat Rusland 'ons eindelijk komt bevrijden van de EU'.
Zelden zo gelachen.
Het staat je vrij om thuis het gas dicht te zetten hè.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:14 schreef polderturk het volgende:
Mathijs Bouman heeft 100% gelijk. Dan gaan we het maar voelen in onze portemonnee. Kan me geen flikker schelen.
We moeten bij onze politici eisen dat we geen liter gas meer importeren uit Rusland.
[ twitter ]
Nouja, de benzine is toch weer een paar cent duurder geworden hè.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
voorlopig betalen alleen de Russen en de Oekrainers die prijs
Dit is zo'n beetje hoe het hopelijk gaat uitpakken.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:07 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Ik vond dit wel een erg interessant twitterdraadje over het Russische leger.
[ twitter ]
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:14 schreef polderturk het volgende:
Mathijs Bouman heeft 100% gelijk. Dan gaan we het maar voelen in onze portemonnee. Kan me geen flikker schelen.
We moeten bij onze politici eisen dat we geen liter gas meer importeren uit Rusland.
[ twitter ]
Wel de bedoeling dat ie uiteindelijk gaat lijden, inderdaad.quote:
Tja, laten we het hopen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:07 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Ik vond dit wel een erg interessant twitterdraadje over het Russische leger.
[ twitter ]
Voor zo ver ik nu heb gelezen, accepteren ze dat de huidige president blijft zitten.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:14 schreef Ulx het volgende:
[..]
Maar hoe voorkom je dan weer zoiets als 2014? Marionetten zullen niet bepaald populair zijn bij de bevolking.
daar zat ik ook op te wachtenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:14 schreef Nia het volgende:
JohnnyFD en Bald and Bankrupt met een update:
Goed voorstel. Ga ik gelijk doen. Ik ga met een lekker dikke trui lopen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het staat je vrij om thuis het gas dicht te zetten hè.
Nee dat zet zoden aan de dijk. Ik ben het met @polderturk eens. Dichtdraaien die kraan! Ondanks dat ik dat ook in mijn portemonnee ga voelenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het staat je vrij om thuis het gas dicht te zetten hè.
Dat Bald nog niet een keer is omgekomen is sowieso een wonder. En ook Corona ging net goed.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:14 schreef Nia het volgende:
JohnnyFD en Bald and Bankrupt met een update:
In Incilik lagen atoomwapens, die zijn weg gehaald toen de coup tegen Erdogan werd gepleegd.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
er staan in geen enkel land rondom Rusland langeafstandsraketten van de NAVO volgens mij
Straaljagers hadden ze amper, maar het leger vecht wel degelijk: verschillende Russische vliegtuigen en helikopters neergehaald, legio beelden van uitgebrande Russische tanks en artillerie, het militaire vliegveld ten NW van Kiev weer terugveroverd, etc.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:12 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Waar zijn de tanks, straaljagers, leger raketafweersystemen ect?
De daad bij het woord voegen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:16 schreef polderturk het volgende:
[..]
Goed voorstel. Ga ik gelijk doen. Ik ga met een lekker dikke trui lopen.
En waarom zouden ze die niet afzetten als die zich als een pro-Russische marionet gaat gedragen?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
Voor zo ver ik nu heb gelezen, accepteren ze dat de huidige president blijft zitten.
Kunnen we die gekkies niet als nsbers het land uitjagen?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel prettig dat de rechtsgekkies inclusief Baudet daar kleur mee bekennen. Nu is fout in de oorlog zijn daadwerkelijk weer een keuze en kunnen we het beestje bij de naam noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |