Gisteren meerdere users zien posten dan Poetin uiterst betrouwbaar is en nooooooit een NATO land zal aanvallen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:58 schreef Discombobulate het volgende:
Ik vraag me af of Poetin bereidt is de strijd te verliezen. Gewoon überhaupt. Of dat ie echt volslagen gek geworden is. Dit kan echt zo kneiter uit de hand lopen.
Dan zijn ze bang dat het uit de hand loopt en Rusland met nucleaire bommen gaat lopen strooien. Of zoiets...quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:58 schreef Ufopiloot51 het volgende:
Kunnen we niet alle Russische nukes met drones plat bombarderen?
Ik weet het niet. Maar afgaan op wat Rusland zegt is, wat ons tot hier gebracht heeft. Je kunt ze simpelweg niet meer op hun woord geloven. Uiteindelijk is het de afweging van de Oekraïners wat het nu waard is, maar ik zou er ook niet op ingaan zonder concrete terugtrekking van troepen door de Russen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat is het alternatief? Ze gewoon door laten knokken tot er eentje klaar is?
Rusland erkent ze niet. Maar dat zijn meer landen. En dat wil niet zeggen natuurlijk dat je het (onderzoeken) maar moet laten.quote:
Het alternatief is de oorlog niet verliezen zodat je niet als verliezer aan de onderhandelingstafel hoeft aan te schuiven.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat is het alternatief? Ze gewoon door laten knokken tot er eentje klaar is?
Pfff, ik vind dit toch wel heftig.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:56 schreef Ali_boo het volgende:
He he daar zijn ze dan eindelijk, beter laat dan nooit
[ twitter ]
Mwhaah, zonder echte visie blijft het moraal niet zo hoog, zelfs soldaten zijn geen robots. Ze doen het dan enkel omdat het hun baan is, een tegenslag komt dan harder aan. Sta je dan tegenover een burger/amateur met een wapen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:57 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
die doen vast wel wat ze bevolen wordt. zo is de soldaat.
Ik heb mezelf ook al lichtjes voorbereid op een scenario waarin Rusland overal uitgesloten wordt en Poetin dan denkt ‘fuck it’. Een nucleaire oorlog zal dan de laatste optie zijn.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:58 schreef Discombobulate het volgende:
Ik vraag me af of Poetin bereidt is de strijd te verliezen. Gewoon überhaupt. Of dat ie echt volslagen gek geworden is. Dit kan echt zo kneiter uit de hand lopen.
ja we zulen zien. oekraine stelt ook niet veel voor natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:00 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Klopt. Maar de strijd is nog niet gestreden. Maar loopt alles behalve vlekkeloos idd. Alle communicatie ook nog intact bijv, apart. Sowieso wordt Russische leger en zeker voetsoldaat overschat.
Dat jij nu pas ergens een tweet tegenkomt betekent niet dat heel Oekraïne al twee dagen op hun gat zit hequote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:56 schreef Ali_boo het volgende:
He he daar zijn ze dan eindelijk, beter laat dan nooit
[ twitter ]
Dat was toch al gaande.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
China en Rusland zijn ook geen lange termijn vrienden. China vindt het prachtig dat Rusland zichzelf aan het verzwakken is via deze hetze tegen het Westen. Dat is echt de enige reden dat ze Rusland 'steunen'.
Kan je het echt een straf noemen om in Den Haag veroordeelt te woorden voor je oorlogsmisdadenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:57 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Milosevic en Karadzic mochten ook nog even genieten van hun grote successen.
Toch was het niet verkeerd om ze in Den Haag te zien zitten. Hoewel ze een grote bek hadden, zaten ze er bepaald niet voor hun plezier.
Als er oorlogsmisdadigers worden geïdentificeerd kunnen ze gewoon in het buitenland worden opgepakt. Dat betekent dat je enorm beperkt wordt in je bewegingsvrijheid voor de rest van je leven, als generaal of hooggeplaatste Rus.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:01 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Rusland erkent ze niet. Maar dat zijn meer landen. En dat wil niet zeggen natuurlijk dat je het (onderzoeken) maar moet laten.
Dan zal Oekraïne toch de nodige hulp moeten krijgen. En die gaan ze niet krijgen. In elk geval niet de hulp die ze nodig hebben.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:01 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Het alternatief is de oorlog niet verliezen zodat je niet als verliezer aan de onderhandelingstafel hoeft aan te schuiven.
als ze verliezen zijn ze wel dood. dat motiveert.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:01 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Mwhaah, zonder echte visie blijft het moraal niet zo hoog, zelfs soldaten zijn geen robots. Ze doen het dan enkel omdat het hun baan is, een tegenslag komt dan harder aan.
Volgens mij hebben ze de oorlog nog niet verloren en hebben wij niet de informatie of inzicht om in te kunnen schatten hoe dit zich over de lange termijn gaat ontwikkelen. Dus alles wat er na je 'dan' staat is speculatief.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan zal Oekraïne toch de nodige hulp moeten krijgen. En die gaan ze niet krijgen. In elk geval niet de hulp die ze nodig hebben.
Dat kan niet als we al hun nukes plat bombarderen. Ik neem aan dat we weten waar ze liggen met alle satellieten enzo.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Dan zijn ze bang dat het uit de hand loopt en Rusland met nucleaire bommen gaat lopen strooien. Of zoiets...
Ja beide partijen maken zich daar schuldig aan.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja je kan er afspraken over maken maar die worden toch gebroken.
Zoals het inleveren van de nukes door de Oekraïne in ruil voor grenserkenningen van Rusland.
Of dat Russische leger overschat wordt of niet, het is veel en veel sterker dan dat van Oekraïne.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:04 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze de oorlog nog niet verloren en hebben wij niet de informatie of inzicht om in te kunnen schatten hoe dit zich over de lange termijn gaat ontwikkelen. Dus alles wat er na je 'dan' staat is speculatief.
yes, zie vorige topics, mijn advies om de russen op eigen grondgebied te raken zijn wel opgevolgdquote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En Fok'ers doneren massaal hun tijd en expertise door Oekraïne van strategische adviezen te voorzien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |