Is het niet juist dat Putin wil voorkomen dat Oekrane NAVO lid wordt?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Het gaat allang niet meer over de NAVO...
Beetje whattaboutism he.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:55 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Of voorkomen dat er in de Oekrane NAVO basissen komen te staan?
Toen Rusland raketten in Cuba wilde zetten wilde Amerika een oorlog beginnen en als de NAVO raketten in de Oekrane wilt zetten moet Rusland het maar goed vinden?
Precies, wat denk je van China. Je creeert een klasse met een mythe en inkomensafhankelijk van de staat die bereid is de bevolking te onderdrukken voor hun eigen bestwil(zowel voor de onderdrukker als de onderdrukte).quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:51 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Lukt in wit-rusland ook aardig hoor
Er stonden voor de Cuba-crisis al Amerikaanse raketten in Turkije dat toen aan de Soviet-unie grensde. Dat was ook de reden om in Cuba raketten te plaatsen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:55 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Toen Rusland raketten in Cuba wilde zetten wilde Amerika een oorlog beginnen en als de NAVO raketten in de Oekrane wilt zetten moet Rusland het maar goed vinden?
Maar waarom zou de NAVO specifiek raketten in Oekrane willen zetten?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:55 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dat sowieso. De rest moeten we maar afwachten. Het kan zijn dat hij daar weer een Russisch gezinde overheid wil plaatsen. Die kans acht ik zeer groot.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:57 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Is het niet juist dat Putin wil voorkomen dat Oekrane NAVO lid wordt?
Mooi, maak dit militaire avontuurtje van Poetin maar zo duur mogelijk.quote:
Met andere woorden...iedereen in Europa die wil meevechten mag meevechten.quote:
Dit is gespeeld.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe gaat DE Oekraine dit nog omdraaien?
Mooi zo, vooral ook Russisch grondgebied onveilig maken. Denk niet dat Putin dit verwacht had. Heel mooi om te zien hoe de Oekraense strijdkrachten van zich afbijten.quote:
Ik ben er ook bang voorquote:
Ik ook. Het is niet voor niets dat ze nu al in Kiev staan. Ze willen Zelenzki.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:59 schreef Cherni het volgende:
[..]
Dat sowieso. De rest moeten we maar afwachten. Het kan zijn dat hij daar weer een Russisch gezinde overheid wil plaatsen. Die kans acht ik zeer groot.
Poetin zou zo gek zijn hem op video te executeren, hopelijk is hij op tijd weg..quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:00 schreef Breekfast het volgende:
Kiev gaat vandaag vallen of niet?
Ik hoop dat Zelensky wel op tijd vertrekt uit de stad. Zou slecht voor het moreel zijn als hij gevangen wordt genomen.
Hoezo slecht?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:00 schreef Breekfast het volgende:
Kiev gaat vandaag vallen of niet?
Ik hoop dat Zelensky wel op tijd vertrekt uit de stad. Zou slecht voor het moreel zijn als hij gevangen wordt genomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |