abonnement Unibet Coolblue
pi_195540119

Vragen met een script en waarschijnlijk gebruik van een teleprompter waar zijn eigen mensen liever niet op willen gaan. Niet dat het veel uitmaakt maar toch bizar dat een statement van telemundo blijkbaar voldoende is om al die andere voorbeelden bij voorbaat weg te wuiven.
Over partijdigheid gesproken man man man.
pi_195540176
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_195540243
quote:
5s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 02:19 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Maar dit is toch helemaal geen interview :?
Er circuleren filmpjes op het internet waar het lijkt alsof hij een teleprompter gebruikt tijdens interviews. Telemundo was tot nu toe de enige die het glasharde ontkende. Wat ik vooral opmerkelijk vond buiten het vreemde gedrag van Biden is dat de campagnemedewerker weigerde te spreken over het gebruik van een teleprompter. Gewoon zeggen dat het niet waar is lijkt mij een stuk makkelijker dan wild om je heen slaan vanwege een simpele vraag.
pi_195540358
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 02:27 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Er circuleren filmpjes op het internet waar het lijkt alsof hij een teleprompter gebruikt tijdens interviews. Telemundo was tot nu toe de enige die het glasharde ontkende. Wat ik vooral opmerkelijk vond buiten het vreemde gedrag van Biden is dat de campagnemedewerker weigerde te spreken over het gebruik van een teleprompter. Gewoon zeggen dat het niet waar is lijkt mij een stuk makkelijker dan wild om je heen slaan vanwege een simpele vraag.
Tja ik heb nog geen schokkende dingen gezien iig. Wat wil je nou eigenlijk beweren? Dat Biden geen interviews/ debatten kan doen zonder teleprompters? Het lijkt me ook helemaal niet handig (behalve bij een speech), er zal dan toch altijd een vertraging in zitten :D

Enfin ik heb intussen genoeg interviews met Biden gezien (MSNBC) om te weten dat hij dat heel goed zonder kan. Jij ook? Of zie jij alleen maar dit soort fragmenten op FB en bij media die vage beschuldigingen doen.

En afgezien daarvan neem ik toch aan dat als er sprake zou zijn geweest van een virtueel debat dat daar ook regels aan verbonden zijn. Wat een kul-argument :')

Ik denk dat Trump er vnl veel moeite mee heeft omdat ze dan zijn geluid uit kunnen zetten _O-

[ Bericht 3% gewijzigd door Kijkertje op 10-10-2020 02:48:37 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_195540453
quote:
81s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 02:42 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Tja ik heb nog geen schokkende dingen gezien iig. Wat wil je nou eigenlijk beweren? Dat Biden geen interviews/ debatten kan doen zonder teleprompters? Het lijkt me ook helemaal niet handig (behalve bij een speech), er zal dan toch altijd een vertraging in zitten :D

Enfin ik heb intussen genoeg interviews met Biden gezien (MSNBC) om te weten dat hij dat heel goed zonder kan. Jij ook? Of zie jij alleen maar dit soort fragmenten op FB en bij media die vage beschuldigingen doen.

En afgezien daarvan neem ik toch aan dat als er sprake zou zijn geweest van een virtueel debat dat daar ook regels aan verbonden zijn. Wat een kul-argument :')

Ik denk dat Trump er vnl veel moeite mee heeft omdat ze dan zijn geluid uit kunnen zetten _O-
Je mag er van vinden wat je wilt, ik begrijp ieder geval heel goed waarom hij het niet wilt doen.
pi_195540462
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 02:56 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Je mag er van vinden wat je wilt, ik begrijp ieder geval heel goed waarom hij het niet wilt doen.
Ik ook! :Y
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 04:43:59 #8
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195540938
De Amerikaanse president schuift morgen aan bij Tucker Carlson, 8 p.m. ET.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 05:05:15 #9
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195540986
Btw het debat van 15 oktober is gecanceld.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_195541010
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 05:05 schreef dellipder het volgende:
Btw het debat van 15 oktober is gecanceld.
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 04:43 schreef dellipder het volgende:
De Amerikaanse president schuift morgen aan bij Tucker Carlson, 8 p.m. ET.
Was al gemeld en Trump is ook al bij Tucker geweest ;)

“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_195541016
En morgen begint hij aan zijn 'recovery tour' met 2000 gasten in het Witte Huis

twitter


:|W
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 06:12:52 #12
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195541107
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 05:17 schreef Kijkertje het volgende:

[..]


[..]

Was al gemeld en Trump is ook al bij Tucker geweest ;)

Dank u.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 06:16:19 #13
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195541117
Het was een goed interview met goede vragen, vervolgvragen en duidelijke antwoorden.
Wat hieraan bijgedragen heeft vind ik dat de interviewer een keer voor de verandering een fatsoenlijk mens is.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_195542166
Hij klinkt bijna sympathiek in die video :)
Nieuw is niet altijd beter.
pi_195542200
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 05:21 schreef Kijkertje het volgende:
En morgen begint hij aan zijn 'recovery tour' met 2000 gasten in het Witte Huis

[ twitter ]

:|W
Zijn er ook nog een paar Republikeinse senatoren uitgenodigd? :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_195542304
Jammer dat Trump te bang is om te debatteren.
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 09:23:33 #17
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_195542428
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 05:21 schreef Kijkertje het volgende:
En morgen begint hij aan zijn 'recovery tour' met 2000 gasten in het Witte Huis

[ twitter ]

^O^
Wat een baas is het toch _O_
pi_195542997
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 05:21 schreef Kijkertje het volgende:
En morgen begint hij aan zijn 'recovery tour' met 2000 gasten in het Witte Huis

[ twitter ]

:|W
Zucht
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 10:21:00 #19
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195543089
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 05:21 schreef Kijkertje het volgende:
En morgen begint hij aan zijn 'recovery tour' met 2000 gasten in het Witte Huis

[ twitter ]

:|W
Ach, waarom ook niet h? Je laat je campagne toch niet verstieren door een democratische hoax.

Wat ik alleen niet snap is waarom hij dan geen debat met Biden aandurft. Ik begreep juist dat Biden de lafaard was, dus hoe zit dat dan :? .
Huilen dan.
pi_195543321
Trump had aandelen in farmaceut van door hem geprezen coronamedicijn
https://nos.nl/l/2351719

quote:
Los van de kritiek uit medische hoek dat het nut van het medicijn nog niet onomstotelijk is bewezen, zijn er ook ethische bezwaren. Zo is duidelijk geworden dat de ceo van de producerende farmaceut Regeneron lid is geweest van Trumps golfresort in New York. En dat de twee elkaar regelmatig hebben gesproken over de coronacrisis en dat Trump in het verleden aandelen heeft gehad in het bedrijf.
Was hij bezig een vriendje te helpen met gratis reclame maken voor regeneron ?
Gaat hij weer aandelen kopen in dit bedrijf ?
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 10:52:40 #21
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195543436
Aankomende maandag een rally in Florida.

twitter
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_195543645


En Biden zit ondertussen rally's te houden in plaatsen waar hij al "zekerheid" heeft volgens de betrouwbare polls. Komt niet in de plaatsen waar het pro-Trump is.

quote:
If you want to know what's really happening ignore the polls and look at the behavior of a campaign. If Biden had a chance in Texas wouldn't he campaign there? Wouldn't Trump be in Texas if he though there was even a chance of losing there? Of course they would! Heck Biden would move his basement to Texas if he thought there was a chance. It's 38 votes!

But Biden hasn't visited. He pretended to inject 6 million in Texas then cancelled the ad buys and quietly redirected the funds to Minnesota and other races. Just a shell game to hide that Trump is expanding the map into blue territories.

The DNC has thrown in the town on Ohio. Trump will win by over 8% there like he did in 2016. Ohio's not even a swing state. Biden's not even making a serious effort in Florida. They know it's getting out of reach. The hispanic community in Florida is going hard for Trump.

The fact that they are duking it out in Pennsylvania and Minnesota and Michigan and now even in Nevada shows Biden's in trouble. Trump is expanding his map and Biden is desperately trying to stop the bleeding. Biden is desperate to keep Pennsylvania. Without Florida Biden can't win without Penn. Trump can tho.
Maga landslide? Amerikanen weten het al. ^O^
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195543708
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 11:13 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]

En Biden zit ondertussen rally's te houden in plaatsen waar hij al "zekerheid" heeft volgens de betrouwbare polls. Komt niet in de plaatsen waar het pro-Trump is.
[..]

Maga landslide? Amerikanen weten het al. ^O^
Waar haal je dat vandaan?

Verder snap ik niet waarom bepaalde zich vol overgave storten op voorspellingen. Als ik eerlijk ben weet ik simpelweg niet wie er gaat winnen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 11:21:13 #24
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_195543753
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 11:13 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]

En Biden zit ondertussen rally's te houden in plaatsen waar hij al "zekerheid" heeft volgens de betrouwbare polls. Komt niet in de plaatsen waar het pro-Trump is.
[..]

Maga landslide? Amerikanen weten het al. ^O^
Oprecht benieuwd waar deze informatie vandaan komt, want volgens de berichten die ik gisteren nog gelezen heb klopt dit niet.

Waar heb je de Engelse tekst vandaan? Kan het via Google even niet terug vinden.
pi_195543779
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 11:13 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]

En Biden zit ondertussen rally's te houden in plaatsen waar hij al "zekerheid" heeft volgens de betrouwbare polls. Komt niet in de plaatsen waar het pro-Trump is.
[..]

Maga landslide? Amerikanen weten het al. ^O^
Heb je een linkje naar het artikel?
pi_195543811
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 11:21 schreef Belabor het volgende:

[..]

Oprecht benieuwd waar deze informatie vandaan komt, want volgens de berichten die ik gisteren nog gelezen heb klopt dit niet.

Waar heb je de Engelse tekst vandaan? Kan het via Google even niet terug vinden.
Bidens campagne had een paar miljoen naar Texas gepompt en heeft daarvan een deel afgezegd:

quote:
Joe Biden scales back rare Democratic investment in Texas, but dispatches Jill Biden to stoke the embers
Former VP still hasn’t shown up in person and seems to be scaling back a $6 million ad buy that would have marked a turning point for the national party.

WASHINGTON — Former vice president Joe Biden hasn’t set foot in Texas since the primary, but on Friday, his campaign announced that he’s sending wife Jill Biden on Tuesday — the latest move to ratchet up investment in a state that national Democrats avoided for decades.

Tuesday is the start of early voting.

The Biden campaign recently reserved $6.3 million for an advertising blitz through the final four weeks, marking an end to decades of neglect of Texas by the party’s presidential nominees. But Friday night, the ad tracking service Medium Buying said the campaign had canceled ads outside El Paso and San Antonio in the coming week, except for ads Sunday during the Cowboys-Giants game.

The Trump side has no ad time reserved in Texas. Polls have shown a dead heat for most of the last few months, though a Texas Tribune/University of Texas poll released Friday shows the president ahead 50-45.

Viewers in Dallas-Fort Worth especially will have trouble avoiding Biden’s pitch, which also targets voters in the Houston, San Antonio and Austin markets.

“It’s a hell of a lot more than anybody else ever spent, that’s for sure,” Texas Democratic Party chairman Gilberto Hinojosa said earlier this week. “This is a very good sign.”

Biden’s ad buy and reversal suggests something of a head-fake, though unlike the cash-strapped Trump campaign, he has ample cash. The president spent lavishly on his reelection effort and has been unable to replenish his coffers for over week during his bout with COVID-19.

Much of the outreach is targeted at Latino and Black voters, including ads on ESPN Deportes during Dallas Cowboys games.

One ad Biden is airing in El Paso and San Antonio features a Latino veteran, Paul Cruz, denouncing Trump’s denigration of casualties of war and POWs and contrasting that with the late Beau Biden’s service in the Army, and his father’s respect for the military.

Texas Democrats saw the blitz as only a start; the state party is also spending several million for ads aimed at Black and Latino voters as part of a coordinated assault.

Democrats haven’t won a statewide contest in Texas since 1994, and Jimmy Carter was the last presidential nominee to carry the state, in 1976.

Trump’s 9 point win four years ago was among the worst GOP showings since then. And in 2018, Sen. Ted Cruz’s close call against former El Paso congressman Beto O’Rourke showed that Texas has turned into a battleground. O’Rourke came within 2.6 points and has lately been prodding Biden to put Texas on his schedule in the final weeks.

Brandon Rottinghaus, a University of Houston political scientist, said it will take a lot more than $6 million and a visit from a would-be first lady to flip the state.

“They can’t think that $6 million is enough to really help Joe Biden win Texas. If they were serious it’d be $60 million,” he said. But “the seeds they plant now will grow in 2022 and 2024. … That’s a smart play.”

Even this modest investment affirms years of effort aimed at trying to make the state competitive.

“For Texas Democrats, the biggest obstacle has been to show that Texas is an investable political property,” Rottinghaus said. “It is not clearly a full-on investment … but it definitely shows that that the Biden campaign cares about Texas enough to send somebody of importance to rally the troops.”

Trump’s 5-point lead in Friday’s Texas Tribune/UT poll jibes with other polls in the past month, though it was conducted over a long and eventful nine-day period from Sept. 25 to Oct. 4 that included the first presidential debate and the nomination of a Supreme Court justice.

Biden held the president to a tie throughout the summer. One survey from late June and early July, from The Dallas Morning News and the University of Texas at Tyler, showed Biden ahead by 5 points, but by early last month, the same pollsters found Trump leading by 2.

Until Monday, Biden had only deployed O’Rourke and other Texas allies in the state.

The campaign dipped its toe by sending Doug Emhoff, husband of vice presidential nominee Sen. Kamala Harris, to San Antonio and Edinburg on Monday. Emhoff campaigned in Dallas on Tuesday at Friendship West Baptist Church.

His visit ended a decades-long streak of Texas being ignored by the national ticket, though Emhoff lacks the star power of his wife or Biden himself.

The Trump campaign has kept up a steady volley of digital ads in Texas — a cost-effective way to target voters: $5.9 million since March statewide. The Lincoln Project, a group of anti-Trump Republicans, plans a $1 million offensive in Texas, doubling its investment to date.

These are relatively modest sums in a state with nearly two dozen media markets. By comparison, the 2018 Cruz-O’Rourke contest drew $125 million, a record for any Senate race.

Texas remains critical for Republicans. Without its 38 electoral votes, they have no hope of winning the White House, whereas Democrats can build on their strongholds in California and New York any number of ways.

State GOP chairman Allen West noted this week that Biden hasn’t stumped in Texas since the March 3 primary.

"They’re dumping a lot of money in here to run ads, but … if you were serious about making Texas into play, you’d be here,” he said.
pi_195543833
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 11:23 schreef Fugue het volgende:

[..]

Heb je een linkje naar het artikel?
Het komt van een niet heel objectieve bron:

https://thedonald.win/p/H(...)s-coming-but-you-/c/


En dan het tekstje van user TypicalEd
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_195543962
Klopt, het waarschijnlijk niet helemaal objectief. Echter zijn dat hier de meningen ook niet. Het komt in iedergeval van een Amerikaan.

Dit soort filmpjes moeten ook wel veel impact hebben op youtube.

Teach for America made me abandon the racism of the left. AOC made me abandon the left altogether. #walkaway #walkawaycampaign


1miljoen +views sinds september op haar eigen youtube account.

[ Bericht 11% gewijzigd door epicbeardman op 10-10-2020 11:43:48 ]
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195544041
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 11:38 schreef epicbeardman het volgende:
Klopt, het waarschijnlijk niet helemaal objectief. Echter zijn dat hier de meningen ook niet. Het komt in iedergeval van een Amerikaan.

Ja, maar daarom is het dus wel belangrijk een bron te geven als je een stuk quote. Het maakt namelijk nogal veel uit of het van TypicalEd op thedonald komt, of van een journalist van Reuters, Bloomberg of Politico.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_195544075
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 11:38 schreef epicbeardman het volgende:
Klopt, het waarschijnlijk niet helemaal objectief. Echter zijn dat hier de meningen ook niet. Het komt in iedergeval van een Amerikaan.

Dit soort filmpjes moeten ook wel veel impact hebben op youtube.

3 miljoen views in 3 dagen :D


Dat heeft pas impact, de trumpfans wakker schudden met luchtig verpakte feiten. ^O^
pi_195544078
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 11:38 schreef epicbeardman het volgende:
Klopt, het waarschijnlijk niet helemaal objectief. Echter zijn dat hier de meningen ook niet. Het komt in iedergeval van een Amerikaan.

Dit soort filmpjes moeten ook wel veel impact hebben op youtube.

Teach for America made me abandon the racism of the left. AOC made me abandon the left altogether. #walkaway #walkawaycampaign


1miljoen +views sinds september op haar eigen youtube account.
Sorry, maar hier kun je helemaal niets mee, laat staan de uitslag van verkiezingen voorspellen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_195544090
Eens.
Laten we aub gewoon bronnen vermelden. Kan iedereen het op waarde schatten. :)
Definitely not CIA
pi_195544152
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 11:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Sorry, maar hier kun je helemaal niets mee, laat staan de uitslag van verkiezingen voorspellen.
WalkAway movement is wel erg qua populariteit aangewakkerd. Mensen zijn steeds minder bang om openlijk voor Trump uit te komen blijkbaar.


Als er al zulke dingen gebeuren in Washington.. wat eigenlijk 1 links bolwerk is.

@capricia zal ik doen! Ookal denk ik nog steeds dat die user wel gelijk heeft.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195544217
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 11:51 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

WalkAway movement is wel erg qua populariteit aangewakkerd. Mensen zijn steeds minder bang om openlijk voor Trump uit te komen blijkbaar.


Als er al zulke dingen gebeuren in Washington.. wat eigenlijk 1 links bolwerk is.

@:capricia zal ik doen! Ookal denk ik nog steeds dat die user wel gelijk heeft.
Ik denk dat je de impact van kleine menigtes overschat.

In Nederland lijken die gasten van Viruswaanzin ook veel steun te krijgen. Althans, dat idee krijg je als je beelden van hun betogingen ziet.

In werkelijkheid steunt de overgrote meerderheid van de Nederlanders de koers van kabinet. Deze mensen gaan de straat alleen niet op en liepen niet te schreeuwen op sociale media.

Met de filmpjes die jij post is het niet anders. Het zegt helemaal niks, laat staan dat je ermee de stemming onder de Amerikaanse bevolking kunt peilen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_195544225
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 11:47 schreef capricia het volgende:
Eens.
Laten we aub gewoon bronnen vermelden. Kan iedereen het op waarde schatten. :)
Flink liegen en bedreigen zit natuurlijk sinds tricky dicky Nixon "i'm not a croock" in het republikeins bloed. :D
pi_195544296
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 11:56 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik denk dat je de impact van kleine menigtes overschat.

Met de filmpjes die jij post is het niet anders. Het zegt helemaal niks, laat staan dat je ermee de stemming onder de Amerikaanse bevolking kunt peilen.
En wat als jij het onderschat? wat als juist al deze beelden zoals die duizenden filmpjes die onder hashtag walkaway staan met miljoenen views over waarom ze de democratische partij niet meer steunen wel keuzes laten veranderen.

Social media heeft veel impact tijdens deze pandemie.

Dusja nog 1 discussie waar wij niet uit zullen komen.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  Moderator zaterdag 10 oktober 2020 @ 12:03:07 #37
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_195544326
Je kan zoveel schreeuwen op social media als 1000 andere stemmers, maar dat betekend nog steeds 1 stem.
pi_195544546
Net zoals de afvallige republikeinen ook eigen YouTube kanalen hebben en miljoenen views. :D

https://www.youtube.com/c/RepublicanVotersAgainstTrump
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 12:17:22 #39
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195544632
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 12:13 schreef Basp1 het volgende:
Net zoals de afvallige republikeinen ook eigen YouTube kanalen hebben en miljoenen views. :D

https://www.youtube.com/c/RepublicanVotersAgainstTrump
Of vooraanstaande republikeinen die zich steeds vaker publiekelijk uitspreken tegen Trump (waaronder twee voormalige ministers van justitie), of initiatieven zoals The Lincoln Project.
Huilen dan.
pi_195544686
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 12:13 schreef Basp1 het volgende:
Net zoals de afvallige republikeinen ook eigen YouTube kanalen hebben en miljoenen views. :D

https://www.youtube.com/c/RepublicanVotersAgainstTrump
En dit soort groepen worden ook steeds populairder: https://m.facebook.com/groups/ChristiansAgainstHate/

Trump dreigt echt een groot deel van zijn christelijke base te verliezen.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 12:23:58 #41
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195544758
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 12:20 schreef Hanca het volgende:

[..]

En dit soort groepen worden ook steeds populairder: https://m.facebook.com/groups/ChristiansAgainstHate/

Trump dreigt echt een groot deel van zijn christelijke base te verliezen.
Vertel zijn pro-life aanhangers maar niet dat hij een medicijn heeft gekregen, en nu aanprijst, waarin dode baby's gebruikt zijn >:) .
Huilen dan.
pi_195544771
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 12:20 schreef Hanca het volgende:

[..]

En dit soort groepen worden ook steeds populairder: https://m.facebook.com/groups/ChristiansAgainstHate/

Trump dreigt echt een groot deel van zijn christelijke base te verliezen.
Dat hij die ooit al gekregen heeft mag een godswonder genoemd worden. Zijn gedrag waarin hij o.a geen naastenliefde toont en met hoeren naar bed gaat dat paste al helemaal niet. :D
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 12:26:18 #43
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_195544792
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 12:00 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

En wat als jij het onderschat? wat als juist al deze beelden zoals die duizenden filmpjes die onder hashtag walkaway staan met miljoenen views over waarom ze de democratische partij niet meer steunen wel keuzes laten veranderen.

Social media heeft veel impact tijdens deze pandemie.

Dusja nog 1 discussie waar wij niet uit zullen komen.
Q-anon gekkies die lopen te schreeuwen, Gele hesjes, brexiteers, trumpanzees, pizzagate aanhangers, virus waanzinnigen, ja sociale media geeft idioten een platform. Je hebt helemaal gelijk
pi_195544810
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 12:24 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dat hij die ooit al gekregen heeft mag een godswonder genoemd worden. Zijn gedrag waarin hij o.a geen naastenliefde toont en met hoeren naar bed gaat dat paste al helemaal niet. :D
Nee, christenen stemden vooral tegen Clinton (dat is wel begrijpelijk) en op Pence. Ze hebben ook wel gekregen wat ze wilden: christelijke rechters.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_195544845
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 09:23 schreef kibo het volgende:

[..]

Wat een baas is het toch _O_
Echt een bazenactie inderdaad, je stemvee besmetten met covid.
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 12:33:21 #46
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_195544897
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 12:27 schreef Hanca het volgende:

[..]

Nee, christenen stemden vooral tegen Clinton (dat is wel begrijpelijk) en op Pence. Ze hebben ook wel gekregen wat ze wilden: christelijke rechters.
Dat is het allergrappigste. De VS is fucking Staphorst, en dan net doen alsof abortus het probleem is. Slechte Voorlichting, gebrek aan voorbehoedmiddelen, stompzinnigheid in de opvoeding van kinderen das het probleem, abortus het gevolg.

Tieners neuken hier en in de VS, makkelijk zat. Wel voorlichting en condooms is geen abortus, geen voorlichting en condooms is wel abortus.
pi_195544929
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 12:33 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Dat is het allergrappigste. De VS is fucking Staphorst, en dan net doen alsof abortus het probleem is. Slechte Voorlichting, gebrek aan voorbehoedmiddelen, stompzinnigheid in de opvoeding van kinderen das het probleem, abortus het gevolg.

Tieners neuken hier en in de VS, makkelijk zat. Wel voorlichting en condooms is geen abortus, geen voorlichting en condooms is wel abortus.
We doen hier steeds alsof abortus het Hot Topic is onder (Amerikaanse) christenen, maar euthanasie en vooral ook embryo-selectie (waar Clinton reclame voor maakte) zijn veel belangrijker. Dat blijkt ook uit alle christelijke Amerikaanse nieuwsbrieven e.d. Het draait niet om abortus.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_195544939
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 12:27 schreef Hanca het volgende:

[..]

Nee, christenen stemden vooral tegen Clinton (dat is wel begrijpelijk) en op Pence. Ze hebben ook wel gekregen wat ze wilden: christelijke rechters.
De scheiding van kerk en staat komt daar steeds meer onder druk te staan. :')
pi_195544976
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 12:35 schreef Basp1 het volgende:

[..]

De scheiding van kerk en staat komt daar steeds meer onder druk te staan. :')
Dat is niet waar, de kerk dwingt de rechters niet om bepaalde standpunten in te nemen. Dit heeft dus niks te maken met de scheiding tussen kerk en staat.

De scheiding tussen de politieke en rechtelijke macht, dat is daar wel een probleem.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_195544978
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 12:00 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

En wat als jij het onderschat? wat als juist al deze beelden zoals die duizenden filmpjes die onder hashtag walkaway staan met miljoenen views over waarom ze de democratische partij niet meer steunen wel keuzes laten veranderen.

Social media heeft veel impact tijdens deze pandemie.

Dusja nog 1 discussie waar wij niet uit zullen komen.
Je ziet vooral wat je wilt zien. Die filmpjes en protesten geven jou de hoop dat jouw grote held gaat winnen, dit in tegenstelling tot de peilingen. Daarom klamp je je eraan vast. Wat je uiteraard vrij staat.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_195545001
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 12:27 schreef Hanca het volgende:

[..]

Nee, christenen stemden vooral tegen Clinton (dat is wel begrijpelijk) en op Pence. Ze hebben ook wel gekregen wat ze wilden: christelijke rechters.
Dat je berhaupt kunt spreken van christelijke en liberale rechters, laat al zien dat er iets goed mis is met de VS.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 12:44:57 #52
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_195545088
Dat er nog steeds mensen zijn die sympathie kunnen opbrengen voor deze man vind ik heel bijzonder.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_195545092
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 12:39 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat je berhaupt kunt spreken van christelijke en liberale rechters, laat al zien dat er iets goed mis is met de VS.
Ja, maar dat is dus een probleem dat de rechters politiek zijn geworden. Er is geen probleem in scheiding tussen kerk en staat, maar tussen politiek en rechters.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_195545210
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 12:37 schreef Hanca het volgende:

[..]

Dat is niet waar, de kerk dwingt de rechters niet om bepaalde standpunten in te nemen. Dit heeft dus niks te maken met de scheiding tussen kerk en staat.

De scheiding tussen de politieke en rechtelijke macht, dat is daar wel een probleem.
De kerk met hun indoctrinatie vanaf geboorte dringt gelovigen weldegelijk op om bepaalde standpunten in te nemen. Een gelovige rechter is daarom per defenitie niet objectief onpartijdig over sommige standpunten.

Dat zien we zelfs terug in het feit dat in Amerika in sommige staten nog steeds vrolijk verkondigd wordt dat creationisme net zo serieus te nemen is als evolutietheorie.

https://en.wikipedia.org/(...)d_States?wprov=sfla1
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 12:50:27 #55
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_195545237


[ Bericht 63% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2020 13:29:57 (Verpak je boodschap maar zonder doodsverwensingen) ]
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 12:59:18 #56
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195545358
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 12:45 schreef Hanca het volgende:

[..]

Ja, maar dat is dus een probleem dat de rechters politiek zijn geworden. Er is geen probleem in scheiding tussen kerk en staat, maar tussen politiek en rechters.
Groot pluspunt is dat er de afgelopen periode veel constitutionalisten zijn benoemd.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  Moderator zaterdag 10 oktober 2020 @ 13:02:15 #57
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_195545400
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 12:44 schreef DonDruiper het volgende:
Dat er nog steeds mensen zijn die sympathie kunnen opbrengen voor deze man vind ik heel bijzonder.
Ja, dat verbaas ik mij ook over. Nu alleen al de laatste weken met het gedoe rond de corona besmetting.
1. Gezien het klachtenpatroon, was hij waarschijnlijk eerder al positief
2. Dat rondritje in die auto met beveiligers en staff en andere fratsen waarbij andere mensen vermoedelijke besmet zijn geraakt. Nee een stoffen mondkapje is een zeer matig middel.
3. Tweeten dat het niks voorstelt, terwijl je zelf de best mogelijke zorg hebt gehad. Veel van die 200.000 amerikanen die overleden zijn hadden dat niet en de meesten waren waarschijnlijk niet eens verzekerd. Hoe kun je zo lomp zijn over het leed dat veel patinten en nabestaanden ook nu nog hebben.
4. Dat filmpje over regeneron, een soort commercial, voor iets wat nog niet voldoende getest is. En waar meneer de multimiljonair zelf belangen in heeft. Dat is toch gnant? Stel je voor dat Rutte zoiets zou doen...

Ik snap dat het leuk is dat iemand tegen de gevestigde orde aanschopt. De Amerikaanse presidentverkiezingen zijn ook verrot met 2 partijen en enkel de mogelijk voor mensen met geld die in het wereldje gelikt zijn. Maar kom op, de verschillen tussen arm en rijk, wit en zwart is alleen maar groter geworden onder Trump.

[ Bericht 0% gewijzigd door Momo op 10-10-2020 13:48:31 ]
pi_195545700
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 12:50 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Tja daar zullen wij het nooit over eens worden.

Misschien, maar je kunt wel aannemen dat abortus echt niet het belangrijkste punt is voor christenen.

En de rest is niet echt voor een discussie hier.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_195547023
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 12:37 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je ziet vooral wat je wilt zien. Die filmpjes en protesten geven jou de hoop dat jouw grote held gaat winnen, dit in tegenstelling tot de peilingen. Daarom klamp je je eraan vast. Wat je uiteraard vrij staat.
En hoe vaak en hoe veel van die filmpjes zijn Russiche? Chinese? bots.
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 18:03:44 #60
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195550716
Het is wel een fenomeen de organische parades of deze door truckers worden gehouden zijn, in het water met boten of door bikers.

twitter
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_195550958
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 18:03 schreef dellipder het volgende:
Het is wel een fenomeen de organische parades of deze door truckers worden gehouden zijn, in het water met boten of door bikers.

[ twitter ]
Grote kans dat hij ze zelf inhuurt.
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 18:18:03 #62
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_195550962
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 18:03 schreef dellipder het volgende:
Het is wel een fenomeen de organische parades of deze door truckers worden gehouden zijn, in het water met boten of door bikers.

[ twitter ]
Tja: https://www.csis.org/anal(...)remism-united-states

Geen verrassing dus.
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 18:21:34 #63
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195551031
quote:
Ik zie de koppeling niet tussen het besturen van een vrachtauto en rechts-extremisme.
Als je zin hebt mag je dit toelichten.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 18:43:00 #64
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_195551466
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 18:21 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik zie de koppeling niet tussen het besturen van een vrachtauto en rechts-extremisme.
Als je zin hebt mag je dit toelichten.
Jij noemt het “organische parades”, ik ken dat fenomeen van de regimes waar dat bij hoort.
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 18:55:50 #65
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195551700
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 18:43 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Jij noemt het “organische parades”, ik ken dat fenomeen van de regimes waar dat bij hoort.
My bad, dat ik het op deze manier omschrijf. Ik bedoel met organisch dat zulke bijeenkomsten niet top-down worden georganiseerd -de campagne heeft er bijvoorbeeld niets mee te maken, maar vanuit het enthousiasme en de mensen zelf komt. Daarom vind ik het een fenomeen.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  Moderator zaterdag 10 oktober 2020 @ 18:58:11 #66
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195551733
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 18:55 schreef dellipder het volgende:

[..]

My bad, dat ik het op deze manier omschrijf. Ik bedoel met organisch dat zulke bijeenkomsten niet top-down worden georganiseerd -de campagne heeft er bijvoorbeeld niets mee te maken, maar vanuit het enthousiasme en de mensen zelf komt. Daarom vind ik het een fenomeen.
Ervan uitgaande dat wat jij stelt, dat het organisch is, waar is. Wat nog bepaald niet vast staat of dat het uberhaupt in enige mate significant is. Een nobody die wat roept op Twitter is bepaald geen bewijs voor bestaan, omvang of de mate van organisch zijn.

Het is eerder een bewijs voor je vastklampen aan strohalmen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 19:05:01 #67
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_195551848
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 18:58 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ervan uitgaande dat wat jij stelt, dat het organisch is, waar is. Wat nog bepaald niet vast staat of dat het uberhaupt in enige mate significant is. Een nobody die wat roept op Twitter is bepaald geen bewijs voor bestaan, omvang of de mate van organisch zijn.

Het is eerder een bewijs voor je vastklampen aan strohalmen.
En dat pakweg 20/25% trump fanaticus is,is ook geen verrassing. Dat die 20/25% van zich laat horen is ook geen verrassing. Dat onder die 20/25% veel truckers en vergelijkbaar zitten is ook geen verrassing.

Die 20/25% gaan niet de uitkomst bepalen. Net zomin als de 20/25% aan de andere kant van het spectrum.

Die mensen die genoeg hebben van het amateurisme, van de onbeschaafdheid, van de dictatoriale trekjes, die gaan deze verkiezing bepalen. Het politieke midden dus. Bepalen door op te komen dagen of bepalen door thuis te blijven.
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 19:10:26 #68
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195551950
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 19:05 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

En dat pakweg 20/25% trump fanaticus is,is ook geen verrassing. Dat die 20/25% van zich laat horen is ook geen verrassing. Dat onder die 20/25% veel truckers en vergelijkbaar zitten is ook geen verrassing.

Die 20/25% gaan niet de uitkomst bepalen. Net zomin als de 20/25% aan de andere kant van het spectrum.

Die mensen die genoeg hebben van het amateurisme, van de onbeschaafdheid, van de dictatoriale trekjes, die gaan deze verkiezing bepalen. Het politieke midden dus. Bepalen door op te komen dagen of bepalen door thuis te blijven.
Relax! Ik zeg alleen dat ik het een fenomeen vind, omdat ik in een verkiezingscyclus nog nooit zoveel bootparades, auto-optochten, motorrijders en zelfs de Amish in een stoet heb gezien.
Dit zie ik als iets unieks.
That's all. Hold your horses!

[ Bericht 0% gewijzigd door dellipder op 10-10-2020 19:15:40 ]
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_195551956
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 18:58 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ervan uitgaande dat wat jij stelt, dat het organisch is, waar is. Wat nog bepaald niet vast staat of dat het uberhaupt in enige mate significant is. Een nobody die wat roept op Twitter is bepaald geen bewijs voor bestaan, omvang of de mate van organisch zijn.

Het is eerder een bewijs voor je vastklampen aan strohalmen.
Maar wat hebben die parades nu met rechts extremisme te maken ?
  Moderator zaterdag 10 oktober 2020 @ 19:11:59 #70
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195551974
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 19:11 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Maar wat hebben die parades nu met rechts extremisme te maken ?
Waar heb ik dat verband gelegd? Oh, nergens? Mooi, dan hoef ik dat ook niet uit te leggen dus.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195552046
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 19:11 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Waar heb ik dat verband gelegd? Oh, nergens? Mooi, dan hoef ik dat ook niet uit te leggen dus.
Jij liked deze post dus ik dacht dat jij mee ging in dat verhaal.

quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 18:43 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Jij noemt het “organische parades”, ik ken dat fenomeen van de regimes waar dat bij hoort.


[ Bericht 2% gewijzigd door Sjemmert op 10-10-2020 19:23:10 ]
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 19:37:02 #72
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_195552399
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 19:16 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Jij liked deze post dus ik dacht dat jij mee ging in dat verhaal.
[..]

- Trump is de rechts-extremistische droom die waar is geworden.
- rechts-extremisme is volgens onafhankelijk onderzoek de grootste bedreiging in de VS.
- rechts-extremisten die “spontane” optochten organiseren passen perfect in het plaatje
- genoeg trump vriendjes die daarbij aansluiten, geen probleem
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 19:47:21 #73
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195552574
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 23:01 schreef SnertMetChoco het volgende:
Deze meneer geeft aan gehacked te zijn en zijn account bestaat op het moment niet. Die claim lijkt me best consistent met het feit dat hij al jarenlang journalist bij C-Span is en dit een paar dagen voor een dergelijk debat de wereld in helpen nogal onprofessioneel zou zijn en zo'n beginnersfout/onprofessioneel gedrag zie je toch niet vaak bij mensen met een dergelijke staat van dienst. En ja, ik hij heeft kennelijk vaker geclaimed gehacked te zijn.

Verder geeft deze meneer aan dat hij denkt dat Scully professioneel zijn werk doet: [ twitter ]

Ik ken hem verder niet, maar ik zou gezien zijn staat van dienst en hoe collega's hem kennelijk zien voorzichtig zijn hem aan het kruis te nagelen.
De Feds gaan zich ermee bemoeien!
Klein aandachtspunt; hack staat tussen aanhalingstekens.

FBI, Twitter investigating C-SPAN host Steve Scully ‘hack’
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 19:48:30 #74
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195552596
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_195552681
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 19:37 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

- Trump is de rechts-extremistische droom die waar is geworden.
- rechts-extremisme is volgens onafhankelijk onderzoek de grootste bedreiging in de VS.
- rechts-extremisten die “spontane” optochten organiseren passen perfect in het plaatje
- genoeg trump vriendjes die daarbij aansluiten, geen probleem
Sorry maar ik kan jou niet heel serieus nemen. Iedereen die niet links is die is volgens jou een extreem rechtse nazi.

Vandaar dat ik ook niet op jou reageerde, misschien als je het eens met een bron probeert die je claims onderbouwen.
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 20:02:45 #76
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195552853
Nou, dat was een flink welkom.

"First, I'm feeling great, I don't know about you." -- president Trump
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  Moderator zaterdag 10 oktober 2020 @ 20:07:22 #77
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195552945
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 20:02 schreef dellipder het volgende:
Nou, dat was een flink welkom.

"First, I'm feeling great, I don't know about you." -- president Trump
Tja, de meeste mensen die high zijn voelen zich great.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195554461
Ik vind het zo opmerkelijk dat in NL je mening over een president van een mogendheid heel ver hier vandaan kan leiden tot enorme ruzies en volledige diskwalificatie.
Zijn we hier echt zo opgefokt? :)
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 21:44:28 #79
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195555043
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 21:22 schreef iteejer het volgende:
Ik vind het zo opmerkelijk dat in NL je mening over een president van een mogendheid heel ver hier vandaan kan leiden tot enorme ruzies en volledige diskwalificatie.
Zijn we hier echt zo opgefokt? :)
Goede en terechte bezinning. Ja, het is hier net zo opgefokt als in de Verenigde Staten.
In de VS is men vooral slachtoffer van het verdeel en heers tactiek van de status quo. Een verenigd volk is zoveel maal sterker. En in Nederland is het vooral kopieergedrag/veramerikanisering en wordt er vaak een parallel getrokken met het "immorele" PVV/FvD enerzijds en de bon ton status quo anderzijds.
Tenminste zo zie ik het.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 21:49:47 #80
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_195555189
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 19:52 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Sorry maar ik kan jou niet heel serieus nemen. Iedereen die niet links is die is volgens jou een extreem rechtse nazi.

Vandaar dat ik ook niet op jou reageerde, misschien als je het eens met een bron probeert die je claims onderbouwen.
- Trump is een racist check

- rechts extremisten vormen het grootste gevaar check

- rechts extremisten bedreigen de verkiezingen check

- trump aanhangers plotten geweldcheck

En nee het is niet erg dat je mij niet serieus neemt, das wederzijds.

Ik zie slechts rechts extremisme waar het is. Trump, Bolsenaro, Duterte, en vergelijkbare figuren en hun fundamentalistische aanhang. Das overigens een klein clupje, de meesten zijn meelopers.
pi_195555244
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 21:49 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

- Trump is een racist check

- rechts extremisten vormen het grootste gevaar check

- rechts extremisten bedreigen de verkiezingen check

- trump aanhangers plotten geweldcheck

En nee het is niet erg dat je mij niet serieus neemt, das wederzijds.

Ik zie slechts rechts extremisme waar het is. Trump, Bolsenaro, Duterte, en vergelijkbare figuren en hun fundamentalistische aanhang. Das overigens een klein clupje, de meesten zijn meelopers.
Die bronnen zijn ook aardig biased he :)
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 21:57:32 #82
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_195555378
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 21:51 schreef iteejer het volgende:

[..]

Die bronnen zijn ook aardig biased he :)
CSIS biased? Grappenmaker
CFR —> Factual Reporting: HIGH

The guardian en Huff kunnen we over twisten.
pi_195555599
He said immigrants from Africa and Haiti come from “shithole countries”

Fact check true, ik zie weinig mensen naar Afrika of Haiti emigreren omdat het zulke rijke stabiele landen zijn.
pi_195555612
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 21:57 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

CSIS biased? Grappenmaker
CFR —> Factual Reporting: HIGH

The guardian en Huff kunnen we over twisten.
Verder waarschuwt de FBI nota bene voor rechts-extremisme als binnenlandse dreiging en is er zojuist een plot verijdelt van rechts-extremisten om een governor te ontvoeren en daarna te "berechten" plus een stel anderen voor het omver willen werpen van de overheid. Een lokale sherriff vermelde daarop doodleuk dat hij het zo zwaar niet zag, want mensen zouden een burgerarrest mogen uitvoeren.

Altijd die luie cop-out om op voorhand maar "biased" te zeggen. Past goed in het rijtje van "TDS" en "orange man bad". Zolang er maar niet nagedacht hoeft te worden. :{ O-)
pi_195555833
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 22:08 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Verder waarschuwt de FBI nota bene voor rechts-extremisme als binnenlandse dreiging en is er zojuist een plot verijdelt van rechts-extremisten om een governor te ontvoeren en daarna te "berechten" plus een stel anderen voor het omver willen werpen van de overheid. Een lokale sherriff vermelde daarop doodleuk dat hij het zo zwaar niet zag, want mensen zouden een burgerarrest mogen uitvoeren.

Altijd die luie cop-out om op voorhand maar "biased" te zeggen. Past goed in het rijtje van "TDS" en "orange man bad". Zolang er maar niet nagedacht hoeft te worden. :{ O-)
Het is natuurlijk ook volkomen schandalig dat een president dit niet eens scherp veroordeeld, maar zelfs nog wat olie op het vuur gooit. Volkomen beschamend in een democratische rechtsstaat.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_195555911
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 22:17 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het is natuurlijk ook volkomen schandalig dat een president dit niet eens scherp veroordeeld, maar zelfs nog wat olie op het vuur gooit. Volkomen beschamend in een democratische rechtsstaat.
Hij doet het zoals altijd geparafraseerd: "ja, ik veroordeel geweld, maar eigenlijk hadden deze mensen wel een punt". Waarom kan hij het nooit gewoon laten bij dit soort geweld om het bij een veroordeling te laten?
pi_195555929
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 22:21 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Hij doet het zoals altijd "ja, ik veroordeel geweld, maar eigenlijk hadden deze mensen wel een punt". Waarom kan hij het nooit gewoon laten bij dit soort geweld om het bij een veroordeling te laten?
Nou zelfs dat niet.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_195556027
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 22:22 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nou zelfs dat niet.
Ja, gister:
"...I do not tolerate ANY extreme violence. Defending ALL Americans, even those who oppose and attack me, is what I will always do as your President! Governor Whitmer—open up your state, open up your schools, and open up your churches!"

Maar goed, hij gooit zoveel de ether in, dat het maar net is wat blijft plakken. Hieraan voorafgaand zei hij ook dat haar beleid slecht was en dat de Democraten geweld niet zouden veroordelen bij de BLM protesten wat ook een stel leugens is, hoewel er vast wel ergens een Democraat te vinden is.
pi_195556059
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 22:07 schreef Chivaz het volgende:
He said immigrants from Africa and Haiti come from “shithole countries”

Fact check true, ik zie weinig mensen naar Afrika of Haiti emigreren omdat het zulke rijke stabiele landen zijn.
Is niet true... Zoals hij die landen noemde is het minachtend, arrogant, en racistisch.
Dan wel dat men het in vele landen kan zien als racisme.
Trump is een shithole
  Moderator zaterdag 10 oktober 2020 @ 22:27:34 #90
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195556067
Liberate Michigan!

En deze baardige heren namen de President serieus. Blijkbaar iets wat je dus gewoon niet moet doen? ;)

Lijkt mij overigens een mooie verdediging voor de rechter.

[ Bericht 13% gewijzigd door Tijger_m op 10-10-2020 22:33:29 ]
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195556213
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 22:27 schreef Tijger_m het volgende:
Liberate Michigan!

En deze baardige heren namen de President serieus. Blijkbaar iets wat je dus gewoon niet moet doen? ;)
Daar is op zich geen hard bewijs voor voor zover ik weet? Een van deze heren noemt Trump ook een tiran. Waar het wel zo is dat Trump de boel aanmoedigde toen 2 van hen het capitool bezetten een paar maanden terug en je hebt idd de "liberate michigan" tweet.
  Moderator zaterdag 10 oktober 2020 @ 22:35:26 #92
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195556256
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 22:33 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Daar is op zich geen hard bewijs voor voor zover ik weet? Een van deze heren noemt Trump ook een tiran. Waar het wel zo is dat Trump de boel aanmoedigde toen 2 van hen het capitool bezetten een paar maanden terug.
Hoe bedoel je geen bewijs voor? Trump heeft Liberate Michigan! getweet, hun hebben geprobeerd om dat tot uitvoering te brengen in hun optiek. Zelfs als ze Trump een tiran noemen kunnen ze dat zo opgevat hebben, volgens mij. Dat het niet de grootste lichten zijn mag duidelijk zijn maar ik zou het wel een leuke zet vinden als de verdediging dat aanvoerde ;)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195556286
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 22:35 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Hoe bedoel je geen bewijs voor? Trump heeft Liberate Michigan! getweet, hun hebben geprobeerd om dat tot uitvoering te brengen in hun optiek. Zelfs als ze Trump een tiran noemen kunnen ze dat zo opgevat hebben, volgens mij. Dat het niet de grootste lichten zijn mag duidelijk zijn maar ik zou het wel een leuke zet vinden als de verdediging dat aanvoerde ;)
Er is bewijs dat Trump hiertoe aanzet, maar bij mijn weten omgekeerd geen direct bewijs dat zij Trump als inspiratie zagen. Het heeft daar natuurlijk wel alle schijn van, dat wel.
  Moderator zaterdag 10 oktober 2020 @ 22:38:37 #94
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195556319
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 22:36 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Er is bewijs dat Trump hiertoe aanzet, maar bij mijn weten omgekeerd geen direct bewijs dat zij Trump als inspiratie zagen. Het heeft daar natuurlijk wel alle schijn van, dat wel.
Dat is alleen maar relevant als je Trump zou willen aanklagen als mede-verdachte. Mijn insteek was dat de verdediging het kon aanvoeren als een verzachtende of vrijpleitende omstandigheid.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195556394
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 22:36 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Er is bewijs dat Trump hiertoe aanzet, maar bij mijn weten omgekeerd geen direct bewijs dat zij Trump als inspiratie zagen. Het heeft daar natuurlijk wel alle schijn van, dat wel.
Nou ja, de Trumplets hebben waar het de Nederlandse politiek aangaat altijd hun mond vol over demoniseren en een klimaat scheppen. Dit is exact dat.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_195556437
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 22:41 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nou ja, de Trumplets hebben waar het de Nederlandse politiek aangaat altijd hun mond vol over demoniseren en een klimaat scheppen. Dit is exact dat.
Ja, eens. Je kunt het zien als stochastisch terrorisme, wat ik wel een mooi passende term vind.
pi_195556577
- Off topic -

[ Bericht 17% gewijzigd door Tijger_m op 10-10-2020 22:51:44 ]
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 23:05:33 #98
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_195556950
Ik kijk nu het eerste debat tussen Trump en sleepy Joe voor de eerste keer.

Denkt er iemand serieus dat deze verkiezingen nog spannend gaan worden? :')
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 23:08:05 #99
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_195557011
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 23:05 schreef Ixnay het volgende:
Ik kijk nu het eerste debat tussen Trump en sleepy Joe voor de eerste keer.

Denkt er iemand serieus dat deze verkiezingen nog spannend gaan worden? :')
Oh ja zeker wel. Het systeem zorgt daarvoor.
  Moderator zaterdag 10 oktober 2020 @ 23:36:46 #100
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195557552
Oh, de NY Times heeft nog wat meer:

quote:
The Swamp That Trump Built


IT WAS SPRINGTIME at President Trump’s Mar-a-Lago club, and the favor-seekers were swarming.

In a gold-adorned ballroom filled with Republican donors, an Indian-born industrialist from Illinois pressed Mr. Trump to tweet about easing immigration rules for highly skilled workers and their children.

“He gave a million dollars,” the president told his guests approvingly, according to a recording of the April 2018 event.

Later that month, in the club’s dining room, the president wandered over to one of its newer members, an Australian cardboard magnate who had brought along a reporter to flaunt his access. Mr. Trump thanked him for taking out a newspaper ad hailing his role in the construction of an Ohio paper mill and box factory, whose grand opening the president would attend.

And in early March, a Tennessee real estate developer who had donated lavishly to the inauguration, and wanted billions in loans from the new administration, met the president at the club and asked him for help.

Mr. Trump waved over his personal lawyer, Michael D. Cohen. “Get it done,” the president said, describing the developer as “a very important guy,” Mr. Cohen recalled in an interview.

Campaigning for president as a Washington outsider, Mr. Trump electrified rallies with his vows to “drain the swamp.”

A businessman-president transplanted favor-seeking in Washington to his family’s hotels and resorts — and earned millions as a gatekeeper to his own administration.

https://www.nytimes.com/i(...)roperties-swamp.html
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195558061
quote:
Als dit waar is vind ik het oprecht jammer dat hij dat niet gedaan heeft. 😂😂😂😂
pi_195558156
twitter


Pence was in vorm.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_195558213
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 00:14 schreef Oostwoud het volgende:
[ twitter ]

Pence was in vorm.
In zijn geheel niet. Als Trump was afgezet - wat terecht was geweest, want honderden miljoenen belastinggeld misbruiken om Oekraine onder druk te zetten je eigen herverkiezing te steunen met een stel leugens is een hele slok erger dan Water Gate - was Pence president geworden, niet een onverkozen derde ofzo.
pi_195558217
twitter
pi_195558245
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 00:08 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Als dit waar is vind ik het oprecht jammer dat hij dat niet gedaan heeft. 😂😂😂😂
Ik had dit graag gezien (althans, niet voor pluspunten, maar vanwege de bizarheid) :D

Ik hoop van harte dat de man verliest met een landslide, maar dit soort dingen ga je niet vaak meer zien.
  zondag 11 oktober 2020 @ 08:45:26 #107
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195560645
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  zondag 11 oktober 2020 @ 08:55:06 #108
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_195560692
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 23:05 schreef Ixnay het volgende:
sleepy Joe
Zelf bedacht?
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_195560788
Toch jammer dat Kim jong un niet op 1 van de icbms bij die parade heel groot ook iets van trump 2020 had laten schilderen. Dan was het trump troll weekend helemaal leuk geweest. :D
  zondag 11 oktober 2020 @ 09:32:46 #110
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_195560972
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 08:55 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Zelf bedacht?
Nee.
pi_195562062
Durft Trump al te debatteren?
  zondag 11 oktober 2020 @ 11:04:22 #112
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_195562107
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2020 11:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Durft Trump al te debatteren?
Je stelt de verkeerde vraag. Durft Trump al te debatteren onder normale omstandigheden.
- Niet anderen besmetten met jouw ziekte
- Anderen laten uitpraten
- Blijven bij het onderwerp wat aan de beurt is

Tja, dat wil hij niet. Dan moet het namelijk over inhoud en beleid en uitvoering gaan. En dat kan Trump niet.
pi_195562612


Trump de vredestichter! Heerlijk zo'n president die niet tientallen islamitische landen aanvalt. O+ Al die xenofobische presidenten voor Trump.. :N

Niet dat Trump ze zal accepteren, unlike vorige President die een nobelprijs kreeg omdat hij een kleurtje had.

[ Bericht 17% gewijzigd door epicbeardman op 11-10-2020 11:49:49 ]
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195562831
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 11:35 schreef epicbeardman het volgende:
Trump heeft een nominatie voor 4de nobelprijs binnen!

Trump de vredestichter! Heerlijk zo'n president die niet tientallen islamitische landen aanvalt. O+ Al die xenofobische presidenten voor Trump.. :N


Uploaded bij fox news. :D

Kan ik ook een brief schrijven om kabouter plop te nomineren en wordt dat dan ook nieuws bij fox. *O*
pi_195562855
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 11:47 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Uploaded bij fox news. :D

Kan ik ook een brief schrijven om kabouter plop te nomineren en wordt dat dan ook nieuws bij fox. *O*
Komt omdat alle overige linkse media gehaat wordt door Trump dus die zullen sowieso niet met enig positief nieuws komen over de allmighty Trumpgod. Wantja.. Trump krenkt hen gevoelens buuhuu.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  Moderator zondag 11 oktober 2020 @ 11:52:03 #116
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195562890
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 11:48 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Komt omdat alle overige linkse media gehaat wordt door Trump dus die zullen sowieso niet met enig positief nieuws komen over de allmighty Trumpgod. Wantja.. Trump krenkt hen gevoelens buuhuu.
Is dat kleuter gedrag van Trump besmettelijk of zo? :D
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195562935
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 11:52 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Is dat kleuter gedrag van Trump besmettelijk of zo? :D
De enige die kinderachtig is toch iemand die niet ingaat op Trump zijn nominatie maar alleen er uithaalt "uploaded by fox nieuws"?? Weer een top prestatie van Trump. Lees de reactie van Baspie nog eens

Maar blijf vooral objectief modje.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195562990
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 11:48 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Komt omdat alle overige linkse media gehaat wordt door Trump dus die zullen sowieso niet met enig positief nieuws komen over de allmighty Trumpgod. Wantja.. Trump krenkt hen gevoelens buuhuu.
linkse media, zelfs neutrale media wordt door trump allang als fake weggezet. Alleen omdat ze wel eens kritisch zijn en het tere zielige mannetje trump niet inhoudelijk kan reageren en dan maar blijft schreeuwen over fake media. En die domme trumpsupports die idd niet verder komen als fox slikken die onzin als zoete koek.

Hier een leuk vice filmpje van een trumpbijeekomst.

Wordt er een trump supporter gevraagd waar hij tegen is begint die man een rant over per post stemmen, zeg die interviewer dat trump zelf ook weer dit jaar per post gestemd had, tja dat wist die beste man dan niet vanwege de totaal eenzijdige berichtgeving op fox. _O-
  zondag 11 oktober 2020 @ 12:11:28 #119
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_195563237
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 11:35 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]

Trump de vredestichter! Heerlijk zo'n president die niet tientallen islamitische landen aanvalt. O+ Al die xenofobische presidenten voor Trump.. :N

Niet dat Trump ze zal accepteren, unlike vorige President die een nobelprijs kreeg omdat hij een kleurtje had.
Obama kreeg een Nobel prijs omdat hij zwart was denk jij? En dan denk jij nog steeds dat jij geen racist bent? Bijzonder.
  Moderator zondag 11 oktober 2020 @ 12:12:43 #120
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195563259
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 11:54 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

De enige die kinderachtig is toch iemand die niet ingaat op Trump zijn nominatie maar alleen er uithaalt "uploaded by fox nieuws"?? Weer een top prestatie van Trump. Lees de reactie van Baspie nog eens

Maar blijf vooral objectief modje.
Ik ben niet objectief in mijn meningen die ik post, nee, en dat hoeft ook niet, lees de policy eens dan word je mischien wat duidelijk. Anders wil ik wel een FA opzoeken die het NOG een keer voor je uitlegt, hoor? Zeg het maar.

Ik ben bezig geweest om je een, door jou gevraagde, safe space te geven, dat wilde je ineens niet meer dus ga nu niet kinderachtig doen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195563310
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 12:11 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Obama kreeg een Nobel prijs omdat hij zwart was denk jij? En dan denk jij nog steeds dat jij geen racist bent? Bijzonder.
Nee hoor, zelfs zwarten vroegen zich het af.

https://www.researchgate.(...)7Reward%27_Gone_Awry
https://www.researchgate.net/publication/286124525_Obama's_Nobel_Peace_Prize_A_'Reward'_Gone_Awry/link/5666535808ae4931cd626e6f/download

quote:
Did the committee violate the intentions of Alfred Nobel when it awarded the prize to Obama? Was this a reward for actual achievements or an incentive for a high-potential statesman? Was this an equitable and appropriate award or just an Obama-mania induced 'reward'? Was awarding the prize to Obama at the time counterproductive for him? Should Obama have accepted the award? Did this selection deny worthy candidates of a well-deserved recognition? Was the process of selecting laureates flawed, and urgently in need of change? Was the prestige and credibility of the prize diminished after this seemingly controversial choice?
Hij kreeg hem eigenlijk omdat hij de eerste zwarte president was. Hij had nog helemaal niks bereikt namelijk. Zijn meerdere artikelen over.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  Moderator zondag 11 oktober 2020 @ 12:17:24 #122
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195563342
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 12:15 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Nee hoor, zelfs zwarten vroegen zich het af.

https://www.researchgate.(...)7Reward%27_Gone_Awry
https://www.researchgate.net/publication/286124525_Obama's_Nobel_Peace_Prize_A_'Reward'_Gone_Awry/link/5666535808ae4931cd626e6f/download
[..]

Hij kreeg hem eigenlijk omdat hij de eerste zwarte president was. Hij had nog helemaal niks bereikt namelijk. Zijn meerdere artikelen over.
Wat je bedoelt te zeggen is dat er meningen over zijn. Gelukkig zijn die totaal niet relevant voor het comite wat de Nobel winnaar kiest.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195563412
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 12:17 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Wat je bedoelt te zeggen is dat er meningen over zijn. Gelukkig zijn die totaal niet relevant voor het comite wat de Nobel winnaar kiest.
En dat is juist de reden dat Trump indien hij er een zal krijgen hem wss niet zal accepteren. Dat comit heeft zichzelf al ongeloofwaardig gemaakt in 2009.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  Moderator zondag 11 oktober 2020 @ 12:21:27 #124
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195563424
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 12:20 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

En dat is juist de reden dat Trump indien hij er een zal krijgen hem wss niet zal accepteren. Dat comit heeft zichzelf al ongeloofwaardig gemaakt in 2009.
Hier past alleen maar dit: _O-
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195563880
Laten we het over de geloofwaardigheid van trump gaan hebben.

Zijn belastingpapieren die hij zou vrijgeven hebben we nog steeds niet gezien.

Al zijn leugentjes over corona.

:D


Nee maar het nobelcomitee, bla bla bla,
pi_195564307
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 11:35 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]

Trump de vredestichter! Heerlijk zo'n president die niet tientallen islamitische landen aanvalt. O+ Al die xenofobische presidenten voor Trump.. :N

Niet dat Trump ze zal accepteren, unlike vorige President die een nobelprijs kreeg omdat hij een kleurtje had.
Trump gaf opdracht een Iraanse generaal om te leggen - een actie die was beschouwd als een oorlogsdaad als de rollen waren omgedraaid - met als gevolg dat de spanningen in de regio verder opliepen (terwijl de boel sowieso al op scherp stond sinds de VS de Iran-deal opblies). Nog altijd bestaat het risico dat de situatie escaleert. Vergeet daarnaast ook niet dat Trump deze week opnieuw dreigende taal uitte richting Iran.

En we herinneren ons ook dat Trump zijn Koerdische bondgenoten de rug toekeerde, met veel bloedvergieten als gevolg.

Die zogenaamde vredesverdragen die met behulp van Trump zijn gesloten, zijn bovenal onderdeel van een geopolitiek schaakspel dat wordt gespeeld door de Arabische landen in het Midden-Oosten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 11 oktober 2020 @ 13:30:51 #127
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_195564676
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 13:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Trump gaf opdracht een Iraanse generaal om te leggen - een actie die was beschouwd als een oorlogsdaad als de rollen waren omgedraaid - met als gevolg dat de spanningen in de regio verder opliepen (terwijl de boel sowieso al op scherp stond sinds de VS de Iran-deal opblies). Nog altijd bestaat het risico dat de situatie escaleert. Vergeet daarnaast ook niet dat Trump deze week opnieuw dreigende taal uitte richting Iran.

En we herinneren ons ook dat Trump zijn Koerdische bondgenoten de rug toekeerde, met veel bloedvergieten als gevolg.

Die zogenaamde vredesverdragen die met behulp van Trump zijn gesloten, zijn bovenal onderdeel van een geopolitiek schaakspel dat wordt gespeeld door de Arabische landen in het Midden-Oosten.
Het grappigste is dat het verdragen met telkens 1 partij zijn. Waardeloze stukken papier
pi_195565108
Je moet Trump nageven dat hij wel zo vredelievend was dat toen de Saoedi's een Amerikaans staatsburger martelden, vermoordden en in stukken hakten hij ze de andere wang toekeerde om zijn lucratieve wapendeals niet kwijt te raken.
pi_195565619
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 13:51 schreef Kansenjongere het volgende:
Je moet Trump nageven dat hij wel zo vredelievend was dat toen de Saoedi's een Amerikaans staatsburger martelden, vermoordden en in stukken hakten hij ze de andere wang toekeerde om zijn lucratieve wapendeals niet kwijt te raken.
Dat kan je ook wel stellen van de journalisten die onder de Obama administratie aan hen lot overgelaten zijn zoals James Foley Steven Sotloff

quote:
Foley had not, but the ghastly images weren’t hard to find. President Barack Obama soon confirmed the news to the world: James Foley, a 40-year-old American journalist kidnapped in Syria two years earlier, was the American beheaded by Islamic State militants in a video circulating online.
Wat een hel.. 2 jaar lang gevangen gehouden door ISIS.

Of ja.. arme Kayla Muller van artsen zonder grenzen. Ook 2 jaar in gevangenis van ISIS. (Other reports claimed Mueller was killed in an American airstrike :{ )


Waar jij over praat was pas achteraf bekend.

En over de koerden e.d, tja. Soms moet je gewoon beslissingen maken, Amerika is niet verantwoordelijk voor elk woestijnland en zijn inwoners. Trekt Trump troepen terug is het niet goed, valt hij landen aan is het ook niet goed. Je kan dan beter Erdogan aanvallen i.p.v. Trump, Trump wilde zijn Troepen gewoon uit die domme oorlog weg hebben.

[ Bericht 1% gewijzigd door epicbeardman op 11-10-2020 14:17:30 ]
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195565865
quote:
15s.gif Op zondag 11 oktober 2020 14:11 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Dat kan je ook wel stellen van de journalisten die onder de Obama administratie aan hen lot overgelaten zijn zoals James Foley Steven Sotloff
[..]

Wat een hel.. 2 jaar lang gevangen gehouden door ISIS.

Of ja.. arme Kayla Muller van artsen zonder grenzen. Ook 2 jaar in gevangenis van ISIS. (Other reports claimed Mueller was killed in an American airstrike :{ )
[ afbeelding ]

Waar jij over praat was pas achteraf bekend.

En over de koerden e.d, tja. Soms moet je gewoon beslissingen maken, Amerika is niet verantwoordelijk voor elk woestijnland en zijn inwoners. Trekt Trump troepen terug is het niet goed, valt hij landen aan is het ook niet goed. Je kan dan beter Erdogan aanvallen i.p.v. Trump, Trump wilde zijn Troepen gewoon uit die domme oorlog weg hebben.
Noem jij de strijd tegen IS nou een domme oorlog?

Wat betreft de moord op die journalist: 'I saved his a--': Trump boasted that he protected Saudi Crown Prince Mohammed bin Salman after Jamal Khashoggi's brutal murder, Woodward's new book says
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 11 oktober 2020 @ 14:31:30 #131
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_195566178
quote:
15s.gif Op zondag 11 oktober 2020 14:11 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Dat kan je ook wel stellen van de journalisten die onder de Obama administratie aan hen lot overgelaten zijn zoals James Foley Steven Sotloff
[..]

Wat een hel.. 2 jaar lang gevangen gehouden door ISIS.

En over de koerden e.d, tja. Soms moet je gewoon beslissingen maken, Amerika is niet verantwoordelijk voor elk woestijnland en zijn inwoners. Trekt Trump troepen terug is het niet goed, valt hij landen aan is het ook niet goed. Je kan dan beter Erdogan aanvallen i.p.v. Trump, Trump wilde zijn Troepen gewoon uit die domme oorlog weg hebben.
Want Obama was een vriend van ISIS zoals Trump een vriend van Saoedi Arabi is? Obama heeft wapendeals met ISIS gemaakt? Ik zou dat tegen Trump vertellen! Das groot nieuws.

Natuurlijk kan Trump Amerikaanse troepen terugtrekken. Niemand bestrijdt dat hij dat mag. Maar zeker de manier waarop is een goed voorbeeld van het amateurisme wat Trump kenmerkt. Wie wil nu bondgenoten zijn met een onbetrouwbare klootzak? Zelfs Amerikaans veteranen, de mensen dus die daar gevochten hebben, schamen zich diep voor dit soort verraad.
pi_195566200
Misschien even googlen hoe de Arabische Lente begon in Syrie.. Obama heeft door rebellen/FSA te bewapenen alleen maar voor meer schade gezorgd. Net zoals in Libie was Obama's plan om rebellen te ondersteunen bij een coup om Assad weg te krijgen.

Helaas hadden die rebellen een andere gedachte en escaleerde het totaal. Ja het was dom van Amerika om zich in Syrie te mengen. Waarom zo pro oorlog? Ik ben erg bang dat onder Biden er weer vele oorlogen uitbreken. Denkende aan dat Hillary/Obama nog steeds diegene zijn die de touwtjes in handen bij de democraten en Biden hen marionet is.

Je post een link van dat Trump weer iets heeft gezegd, althans dat staat in een vaag boek, die ken ik ondertussen wel, net zoals anonieme sources die zeggen dat hij veteranen losers noemt. Kom eens met bewijs als in audio dan wel video?

Jamal Khasghossi naast die 3 journalisten leggen is sowieso not done, waar de Amerikaanse overheid mogelijkheden had bij de 3 journalisten was dat bij Khasghossi niet mogelijk, die was al vermoord toen hij vermist was voor enige tijd en dit nieuws werd.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195566291
twitter
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  zondag 11 oktober 2020 @ 14:34:49 #134
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_195566330
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 13:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Trump gaf opdracht een Iraanse generaal om te leggen - een actie die was beschouwd als een oorlogsdaad als de rollen waren omgedraaid - met als gevolg dat de spanningen in de regio verder opliepen (terwijl de boel sowieso al op scherp stond sinds de VS de Iran-deal opblies). Nog altijd bestaat het risico dat de situatie escaleert. Vergeet daarnaast ook niet dat Trump deze week opnieuw dreigende taal uitte richting Iran.

En we herinneren ons ook dat Trump zijn Koerdische bondgenoten de rug toekeerde, met veel bloedvergieten als gevolg.

Die zogenaamde vredesverdragen die met behulp van Trump zijn gesloten, zijn bovenal onderdeel van een geopolitiek schaakspel dat wordt gespeeld door de Arabische landen in het Midden-Oosten.
Volgens mij heeft Obama 100.000 bommen laten gooien in zijn acht jaar als president, waarvan 26.171 in zijn laatste jaar. Daardoor hebben aardig wat mensen - waaronder neem ik aan ook veel burgerslachtoffers - de dood gevonden. Volgens mij komt Trump daar niet bij in de buurt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_195566355
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 14:34 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Obama 100.000 bommen laten gooien in zijn acht jaar als president, waarvan 26.171 in zijn laatste jaar. Daardoor hebben aardig wat mensen - waaronder neem ik aan ook veel burgerslachtoffers - de dood gevonden. Volgens mij komt Trump daar niet bij in de buurt.
Kijk uit ze komen weer 100 posts dat Trump meer drone strikes heeft dan Obama adminstration.
Wel grappig dat democraten tegenwoordig Pro-Oorlog zijn en Republikeinen (patriots) tegen oorlog zijn.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195566610
Niet alleen een zeer bekwame president maar ook een uitmuntende video editor om de wereld te laten zien wat de mainstream media de bevolking niet laat zien:

Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_195566795
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 14:34 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Obama 100.000 bommen laten gooien in zijn acht jaar als president, waarvan 26.171 in zijn laatste jaar. Daardoor hebben aardig wat mensen - waaronder neem ik aan ook veel burgerslachtoffers - de dood gevonden. Volgens mij komt Trump daar niet bij in de buurt.
Heb ik dan ergens beweerd dat Obama een vredesduif is? Sowieso is mij niet helemaal duidelijk wat Obama met deze discussie heeft te maken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 11 oktober 2020 @ 14:48:53 #138
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_195566838
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 14:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Heb ik dan ergens beweerd dat Obama een vredesduif is?
Geen idee.
quote:
Sowieso is mij niet helemaal duidelijk wat Obama met deze discussie heeft te maken.
Dat ik Trump minder oorlogszuchtig vind dan zo ongeveer al zijn voorgangers sinds WOII.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_195566963


Zoals eerder beaamt. Trump is een man van het volk, niet van de elite! Hij laat alle overige politici zien dat ze te elitair zijn en zich distantiren van het normale schapenvolk.

[ Bericht 17% gewijzigd door epicbeardman op 11-10-2020 14:58:04 ]
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195567190
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 14:48 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Geen idee.
[..]

Dat ik Trump minder oorlogszuchtig vind dan zo ongeveer al zijn voorgangers sinds WOII.
Tsja, wat had Trump gedaan als de opkomst van IS had plaatsgevonden onder zijn bewind? Had hij de regio dan aan haar lot overgelaten, met het risico dat Irak en Syri waren overlopen door IS? Want voor die keuze werden Obama en zijn NAVO-bondgenoten gesteld.

En wat had Trump gedaan als de leider van Libi zijn eigen bevolking begon aan te vallen? Had hij de situatie laten begaan of hij had Frankrijk en het VK geholpen bij het verdrijven van Ghadafi?

Trump is zulke lastige keuzes bespaard gebleven.

Wel bereikteb de spanningen met Iran onder Trump het kookpunt. En we weten nog niet waar dat toe gaat leiden.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 11 oktober 2020 @ 15:03:05 #141
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195567269
Uuhm, waarom heeft Trump (of de president van de VS) de "plicht" om in te grijpen?

En of Iran nu met of zonder verdrag aan hun programma werkt, maakt ook geen verschil. Geen deal is beter dan een slechte deal.
pi_195567316
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 14:51 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]

Zoals eerder beaamt. Trump is een man van het volk, niet van de elite! Hij laat alle overige politici zien dat ze te elitair zijn en zich distantiren van het normale schapenvolk.
Haal je dat allemaal uit n tweet?
pi_195567322
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 15:03 schreef Ensiferum het volgende:
Uuhm, waarom heeft Trump (of de president van de VS) de "plicht" om in te grijpen?

En of Iran nu met of zonder verdrag aan hun programma werkt, maakt ook geen verschil. Geen deal is beter dan een slechte deal.
Mijn punt is vooral dat Trump niet voor die moeilijke keuze is gesteld. Hij heeft niet hoeven kiezen tussen wel of niet ingrijpen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_195567325
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2020 15:05 schreef Fugue het volgende:

[..]

Haal je dat allemaal uit n tweet?
Nope. Zie ook de quote die ik post van mijzelf. Deze was voor de tweet gemaakt. De tweet is een soort van verificatie.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  zondag 11 oktober 2020 @ 15:08:43 #145
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195567402
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 15:05 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Mijn punt is vooral dat Trump niet voor die moeilijke keuze is gesteld. Hij heeft niet hoeven kiezen tussen wel of niet ingrijpen.
Omdat hij zich niet in die keuze heeft gemaneuvreerd, of zich daarin laten maneuvreren. En dat heeft hij met zijn leiderschap afgedwongen.
pi_195567422
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 15:08 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Omdat hij zich niet in die keuze heeft gemaneuvreerd, of zich daarin laten maneuvreren. En dat heeft hij met zijn leiderschap afgedwongen.
Iedereen weet dat als Iran ook maar iets had gedaan dat Trump ze van de kaart had geveegd.. Dat is Trump zijn kracht. Met zijn "gekheid" weet je nooit wat hij zou doen. Bang zijn ze wel voor hem.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195567449
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 15:05 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Nope. Zie ook de quote die ik post van mijzelf. Deze was voor de tweet gemaakt. De tweet is een soort van verificatie.
Ook prima maar een random twitterpersoon die toevallig dezelfde mening deelt noem ik geen verificatie.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2020 15:12:06 ]
  zondag 11 oktober 2020 @ 15:12:18 #148
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195567473


[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2020 15:15:37 (Hou het even beschaafd zeg) ]
pi_195567530
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 15:08 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Omdat hij zich niet in die keuze heeft gemaneuvreerd, of zich daarin laten maneuvreren. En dat heeft hij met zijn leiderschap afgedwongen.
Neuh, Trump heeft vooral mazzel. Een tweede Arabische Lente - om maar iets te noemen - lag niet in het verschiet en is ook uitgebleven.

Echte internationale crises zijn Trump bespaard gebleven (gelukkig maar).
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_195567598
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 15:09 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Iedereen weet dat als Iran ook maar iets had gedaan dat Trump ze van de kaart had geveegd.. Dat is Trump zijn kracht. Met zijn "gekheid" weet je nooit wat hij zou doen. Bang zijn ze wel voor hem.
Dat is ook het tragische. Jij loopt Trump nu te bejubelen en hem te betitelen als 'vredestichter'. Maar als het conflict met Iran was gescaleerd en Trump had het land 'van de kaart geveegd' dan had jij hem ook geprezen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 11 oktober 2020 @ 15:19:29 #151
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195567639
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 15:15 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Neuh, Trump heeft vooral mazzel. Een tweede Arabische Lente - om maar iets te noemen - lag niet in het verschiet en is ook uitgebleven.

Echte internationale crises zijn Trump bespaard gebleven (gelukkig maar).
Nee Koos, Trump heeft dat afgedwongen. De vredesakkoorden in het Midden-Oosten, dat heeft Trump afgedwongen. Of was dat ook mazzel? Waren die ook onder Clinton gesloten?
pi_195567808
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 15:19 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Nee Koos, Trump heeft dat afgedwongen. De vredesakkoorden in het Midden-Oosten, dat heeft Trump afgedwongen. Of was dat ook mazzel? Waren die ook onder Clinton gesloten?
Vredesakkoorden tussen landen die elkaar nog nooit op het slagveld hebben getroffen, die niet met elkaar in oorlog waren.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_195567823
quote:
15s.gif Op zondag 11 oktober 2020 14:11 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Dat kan je ook wel stellen van...
Jij hield toch niet van whataboutisms?
pi_195567832
quote:
14s.gif Op zondag 11 oktober 2020 15:11 schreef Fugue het volgende:

[..]

Ook prima maar een random twitterpersoon die toevallig dezelfde mening deelt noem ik geen verificatie.
Ok verificatie is misschien misplaatst, laten we zeggen dat er meer mensen zo over denken.

Maar ben jij het er niet mee eens dat Trump de lat voor politici/wereldleiders een stuk lager legt? Dankzij het nonchalante geblaat en toch president te zijn geworden, afwachtende van wat de volgende uitslag wordt speelt er in mijn ogen een correlatie tussen Trump en diegene die afgelopen decennia aan de macht zijn geweest.

We zitten in era in waar schreeuwers aan de macht komen en echte politici betutteld worden. Het wordt steeds meer een show. Gaat het veel slechter? nou als corona niet speelde was Amerika niet veel anders dan voor Trump. Natuurlijk heb je nu cijfers van werkloosheid en economie, maar je kan niet ontkennen dat elk land hier gewoon last van heeft.

Wij in Nederland hadden zonder alle staatssteun ook allang grote werkloosheid gehad. Over onze staatsschuld wordt nooit een woord gerept, maar stel je voor als Trump ook dezelfde staatssteun had geleverd in Amerika als bij ons, dan was het weer gezeur dat Trump te veel geld uitgaf en de staatsschuld alleen maar omhoog drukt.

[ Bericht 0% gewijzigd door epicbeardman op 11-10-2020 15:56:18 ]
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195567871
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 15:24 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Jij hield toch niet van whataboutisms?
Nee ik was in de veronderstelling dat dit niet mocht, maar tijdens campagnes van Presidenten kan je hier gewoon niet aan ontkomen. Je hebt een ijkpunt nodig, iets waarmee je kan vergelijken. Dan komt je snel uit bij andere Presidenten.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195567918
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 15:25 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Ok verificatie is misschien misplaatst, laten we zeggen dat er meer mensen zo over denken.

Maar ben jij het er niet mee eens dat Trump de lat voor politici/wereldleiders een stuk lager legt?
Dat doet hij alleen al door gehandicapten belachelijk te maken.
pi_195567926
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 15:25 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Maar ben jij het er niet mee eens dat Trump de lat voor politici/wereldleiders een stuk lager legt?
Elke keer als je denkt dat het niet nog erger kan weet Trump de lat inderdaad nog lager te leggen, maar om hem daar nou voor te prijzen...
  zondag 11 oktober 2020 @ 15:42:00 #158
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195568344
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2020 15:24 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Vredesakkoorden tussen landen die elkaar nog nooit op het slagveld hebben getroffen, die niet met elkaar in oorlog waren.
Tussen landen waar er een partij was die de ander niet erkende? Tussen moslims en joden?

Tuurlijk, doe maar alsof het niets voorstelt. Zwak hoor, Koos.
pi_195568525
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 15:27 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Elke keer als je denkt dat het niet nog erger kan weet Trump de lat inderdaad nog lager te leggen, maar om hem daar nou voor te prijzen...
Ik denk dat dat te maken juist heeft met dat ik de politiek niet echt serieus neem, net zoals Trump dat dus niet doet. Deze verkiezingen doen mij denken aan de southpark aflevering the Douche & Turd Sandwich.

Uiteindelijk zijn alle politici leugenaars en draaikonten. Ja dat is Trump ook, net zoals alle vorige Presidenten en alle reutemeteut. En ook hier in Nederland. Ze varen met de wind mee. Trump doet dat dan wat minder, en dat is dan een reden dat hij bij velen opvalt. Het stukje niet politiek correct zijn heeft daar een groot aandeel in.

Uiteindelijk beloven beide partijen veel, maar veranderd er voor 99% van de Amerikanen in dagelijks leven gewoon heel weinig. Waarom ik dan Trump prefereer is dat ik gewoon weet dat Biden/Harris ten eerste een samengesteld team is van de democraten die het meeste "kans" maken. Plus dat ik gewoon weet dat Biden nog te veel invloed zal ontvangen van mensen zoals Hillary/Obama en wellicht Bernie/AOC. Harris is al helemaal niet likeable. Vrijwel iedere in de democratische partij is te links in mijn optiek behalve Tulsi Gabbard. (en komt daar ook nog eens bij kijken dat ik Biden heel eng vind, echt zo'n opa waar je niet bij wil blijven slapen)
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195568568
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 15:42 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Tussen landen waar er een partij was die de ander niet erkende? Tussen moslims en joden?

Tuurlijk, doe maar alsof het niets voorstelt. Zwak hoor, Koos.
Het ligt allemaal net wat gecompliceerder dan een simpel vredesfeest. Dit verdrag is onderdeel van een keihard geopolitiek schaakspel.

Ik vond dit een interessant opiniestuk:

The UAE and Israel: A dangerous liaison
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_195568950
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 15:49 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Uiteindelijk zijn alle politici leugenaars en draaikonten. Ja dat is Trump ook, net zoals alle vorige
En dat is dus bullshit. Als je alle leugens van al zijn voorgangers bij elkaar optelt, kom je nog niet in de buurt van het aantal van Donald Trump.
Elke president liegt wel eens als dat beter uitkomt, maar bij Trump is het omgekeerd, die is heel af en toe op een waarheid te betrappen.
pi_195569974
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 16:04 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

En dat is dus bullshit. Als je alle leugens van al zijn voorgangers bij elkaar optelt, kom je nog niet in de buurt van het aantal van Donald Trump.
Elke president liegt wel eens als dat beter uitkomt, maar bij Trump is het omgekeerd, die is heel af en toe op een waarheid te betrappen.
Overdrijvingen en hyperbolen worden express gezien als leugens. Altijd als ik dit zie moet ik denken aan de uitspraak van Trump dat hij een stapel Big Macs had besteld ter hoogte van het Vrijheidsbeeld. Iemand heeft daar dus een fact check op losgelaten.
  Moderator zondag 11 oktober 2020 @ 16:56:04 #163
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_195570078
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 00:19 schreef Bluesdude het volgende:
[ twitter ]
Deze samenvatting is veel leuker.

Recordhouder aantal posts op n dag.
4045
onlogisch
pi_195570845
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2020 16:50 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Overdrijvingen en hyperbolen worden express gezien als leugens. Altijd als ik dit zie moet ik denken aan de uitspraak van Trump dat hij een stapel Big Macs had besteld ter hoogte van het Vrijheidsbeeld. Iemand heeft daar dus een fact check op losgelaten.
Dat is inderdaad overdreven, al heb ik zelf nog niet gezien dat dergelijke onzin werd meegeteld. En ik lees regelmatig factcheck-stukjes over Trump.

Verder kun je het zelf ook heel eenvoudig bijhouden. Als ik Trump hoor speechen, tel ik binnen een paar minuten al een serie leugens, verdraaiingen en halve waarheden.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_195572012
Tja, zeggen dat je 100 miljard gaat investeren in zorg en uiteindelijk 10 miljoen investeren zou je ook kunnen zien als een overdrijving. Ik zie dat gewoon als een leugen of in ieder geval een niet nagekomen belofte.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_195572647
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 18:25 schreef Monolith het volgende:
Tja, zeggen dat je 100 miljard gaat investeren in zorg en uiteindelijk 10 miljoen investeren zou je ook kunnen zien als een overdrijving. Ik zie dat gewoon als een leugen of in ieder geval een niet nagekomen belofte.
Niemand claimt dan ook dat Trump een eerlijke man is. Feit blijft dat alle politici liegen, zonder leugens word je simpelweg niet gekozen/herkozen.
pi_195573273
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 18:48 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Niemand claimt dan ook dat Trump een eerlijke man is. Feit blijft dat alle politici liegen, zonder leugens word je simpelweg niet gekozen/herkozen.
Ja leuk, maar "liegen" is geen binaire kwestie. Trump tilt dat naar een heel nieuw niveau.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 11 oktober 2020 @ 19:13:34 #168
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195573290
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_195573786
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 18:48 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Niemand claimt dan ook dat Trump een eerlijke man is. Feit blijft dat alle politici liegen, zonder leugens word je simpelweg niet gekozen/herkozen.
Feit is dat politici soms liegen en Trump altijd.
pi_195573894
En kunnen de Trumpfans me misschien uitleggen hoe het te rechtvaardigen is dat het Trumpkamp weigert te vertellen wanneer Trump voor het laatst negatief heeft gestest op Covid, zowel VOOR als NA zijn besmetting?
Waarom is het zo erg om andere mensen die mogelijk door deze president in levensgevaar zijn gebracht op de hoogte te brengen van deze informatie waarop zij recht hebben?
pi_195574984
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 19:36 schreef Kansenjongere het volgende:
En kunnen de Trumpfans me misschien uitleggen hoe het te rechtvaardigen is dat het Trumpkamp weigert te vertellen wanneer Trump voor het laatst negatief heeft gestest op Covid, zowel VOOR als NA zijn besmetting?
Waarom is het zo erg om andere mensen die mogelijk door deze president in levensgevaar zijn gebracht op de hoogte te brengen van deze informatie waarop zij recht hebben?
Het riekt naar cover-up van onveilig gedrag van Trump, terwijl hij wist dat hij een covid19-besmetter is.
  zondag 11 oktober 2020 @ 20:17:28 #172
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_195575146
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 20:11 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Het riekt naar cover-up van onveilig gedrag van Trump, terwijl hij wist dat hij een covid19-besmetter is.
Ja mee eens. Maar wat heeft hij daarmee te winnen. Hij moet toch hebben geweten dat het uit zou komen. Bovendien is het wat mij betreft zo goed als misdadig om je gewoon onder de mensen te begeven wanneer je weet dat je corona hebt,
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_195575688
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 20:17 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ja mee eens. Maar wat heeft hij daarmee te winnen. Hij moet toch hebben geweten dat het uit zou komen. Bovendien is het wat mij betreft zo goed als misdadig om je gewoon onder de mensen te begeven wanneer je weet dat je corona hebt,
Maar dat is dus het erge, het komt niet uit, omdat zijn "artsen" zich al net zo crimineel opstellen als hun werkgever.
  zondag 11 oktober 2020 @ 20:38:17 #174
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_195575712
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 20:37 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Maar dat is dus het erge, het komt niet uit, omdat zijn "artsen" zich al net zo crimineel opstellen als hun werkgever.
Een probleem is volgens mij dat zijn artsen militairen zijn en dat hij, als Commander in Chief - hun meerdere is.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_195575840
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 20:38 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Een probleem is volgens mij dat zijn artsen militairen zijn en dat hij, als Commander in Chief - hun meerdere is.
Ook militaire artsen hebben een eed gezworen.
  zondag 11 oktober 2020 @ 20:47:20 #176
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_195575951
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 20:42 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Ook militaire artsen hebben een eed gezworen.
Ja, klopt, die Conley verwees ook naar de Eed van Hippocrates - daar zit ook wel iets in over integriteit lijkt me. Maar misschien hebben ze zich laten intimideren/overtuigen...
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_195576030
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 20:47 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ja, klopt, die Conley verwees ook naar de Eed van Hippocrates - daar zit ook wel iets in over integriteit lijkt me. Maar misschien hebben ze zich laten intimideren/overtuigen...
Ik ben heel benieuwd hoe een integere arts zich laat overtuigen dat het persoonlijke belang van een narcist belangrijker is dan dat van zijn slachtoffers.
  zondag 11 oktober 2020 @ 20:52:20 #178
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_195576073
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 20:50 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Ik ben heel benieuwd hoe een integere arts zich laat overtuigen dat het persoonlijke belang van een narcist belangrijker is dan dat van zijn slachtoffers.
Misschien heeft Trump wel gedreigd hem te ontslaan. Geen idee. Of Conley mag alleen maar datgene zeggen waarvoor zijn patint hem toestemming geeft,
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_195576100
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 20:52 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Misschien heeft Trump wel gedreigd hem te ontslaan. Geen idee. Of Conley mag alleen maar datgene zeggen waarvoor zijn patint hem toestemming geeft,
Een integere arts heeft schijt aan dat soort dreigementen en denkt aan het grotere belang.
  zondag 11 oktober 2020 @ 20:55:15 #180
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_195576145
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 20:53 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Een integere arts heeft schijt aan dat soort dreigementen en denkt aan het grotere belang.
Volgens mij zijn er ook integere mensen met een gezin en een hypotheek.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_195576190
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 20:55 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Volgens mij zijn er ook integere mensen met een gezin en een hypotheek.
Een goede arts vindt ook wel een baan zonder een crimineel te dienen.
  zondag 11 oktober 2020 @ 21:00:24 #182
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_195576265
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 20:57 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Een goede arts vindt ook wel een baan zonder een crimineel te dienen.
Dat is waar. Maar het zou dus kunnen dat hij alleen mag zeggen wat de patint hem toestaat te zeggen. Maar ik weet niet op hoe veel privacy een president recht heeft ten aanzien van zijn gezondheid.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_195576333
Artsen hebben een beroepsgeheim. Dat moet zo blijven.
Maar Trump is vrij om te vertellen wanneer zijn laatste negatieve test iwas en wat zijn eerste positieve test.
Hij weigert daar open in te zijn. Net zoals hij weigert inzage te geven in zijn belastingaangiftes, wat voorgaande presidenten wel deden.,
Het riekt naar cover-up En als bekend zou worden dat hij al covid had in het eerste debat met Biden dan is dat weer negatieve publiciteit voor hem... en de verkiezingen zijn binnenkort
Maar als zijn eerste positieve test was , n dat eerste debat dan heeft hij dat rumoer niet te vrezen.
Waarom dat verbergen ?
pi_195576342
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 21:00 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Dat is waar. Maar het zou dus kunnen dat hij alleen mag zeggen wat de patint hem toestaat te zeggen. Maar ik weet niet op hoe veel privacy een president recht heeft ten aanzien van zijn gezondheid.
Een arts dient niet alleen zijn eigen patint maar ook degenen die (mogelijk) besmet worden door zijn patint.
We hebben het hier over iemand die besmet is met een levensbedreigend virus, die ondertussen evenementen heeft georganiseerd waarmee hij talloze anderen in levensgevaar heeft gebracht en die weigert te zeggen van wanneer tot wanneer dat volstrekt onverantwoord was.
Privacy van de dader kan dan nooit een argument zijn om de slachtoffers in onzekerheid te houden.
  zondag 11 oktober 2020 @ 21:06:13 #185
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_195576452
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 21:02 schreef Bluesdude het volgende:
Artsen hebben een beroepsgeheim. Dat moet zo blijven.
Maar Trump is vrij om te vertellen wanneer zijn laatste negatieve test iwas en wat zijn eerste positieve test.
Hij weigert daar open in te zijn. Net zoals hij weigert inzage te geven in zijn belastingaangiftes, wat voorgaande presidenten wel deden.,
Het riekt naar cover-up En als bekend zou worden dat hij al covid had in het eerste debat met Biden dan is dat weer negatieve publiciteit voor hem... en de verkiezingen zijn binnenkort
Maar als zijn eerste positieve test was , n dat eerste debat dan heeft hij dat rumoer niet te vrezen.
Waarom dat verbergen ?
Het lijkt erop dat hij tijdes het debat al besmet was, of althans eerder dan hem uitkomt. Anders had hij er gewoon open over kunnen zijn.
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 21:02 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Een arts dient niet alleen zijn eigen patint maar ook degenen die (mogelijk) besmet worden door zijn patint.
We hebben het hier over iemand die besmet is met een levensbedreigend virus, die ondertussen evenementen heeft georganiseerd waarmee hij talloze anderen in levensgevaar heeft gebracht en die weigert te zeggen van wanneer tot wanneer dat volstrekt onverantwoord was.
Privacy van de dader kan dan nooit een argument zijn om de slachtoffers in onzekerheid te houden.
Ja, ben het met je eens.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_195577117
quote:
Opvallend is dat de positieve test van zijn naaste adviseur voor de president geen reden was om daarna een bezoek aan een fundraiser af te blazen.

Hij vloog naar een golfresort in New Jersey om geld op te halen voor zijn campagne. Volgens de New York Times oogde hij daar wat lusteloos en minder energiek dan normaal. Hij zou daar in contact zijn geweest met 100 andere bezoekers. Ze worden opgeroepen om meteen in quarantaine te gaan.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)p-coronavirus-besmet

Dit onveilig gedrag heeft Trump te verbergen ?
pi_195577392
twitter


twitter
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  zondag 11 oktober 2020 @ 22:49:40 #188
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_195578753
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 21:43 schreef Oostwoud het volgende:
[ twitter ]

Dat gezeik met die SC picks.. toont toch gewoon aan dat het systeem niet klopt, dat je een politieke keuze maakt in de benoeming van de opperrechters. Kunnen die rechters niet gewoon zelf hun opvolgers kiezen oid?

En wat mij betreft staat Trump/GOP nu (in dit systeem) gewoon in hun recht om een nieuwe te kiezen. President ben je voor 4 jaar, niet voor 3,5 jaar.

Hun SC kan mij verder weinig boeien.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  maandag 12 oktober 2020 @ 15:14:46 #189
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_195588815
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 22:49 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]

Dat gezeik met die SC picks.. toont toch gewoon aan dat het systeem niet klopt, dat je een politieke keuze maakt in de benoeming van de opperrechters. Kunnen die rechters niet gewoon zelf hun opvolgers kiezen oid?
Maar denk dat je dat dat niet politiek wordt?
quote:
En wat mij betreft staat Trump/GOP nu (in dit systeem) gewoon in hun recht om een nieuwe te kiezen. President ben je voor 4 jaar, niet voor 3,5 jaar.
Vind ik ook. Ook als Hillary nu president was geweest. Een vacature is een vacature.
quote:
Hun SC kan mij verder weinig boeien.
Het is wel enorm belangrijk voor de VS. De hoorzitting voor ACB is begonnen (nu op CNN).
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_195589013
De Republikeinen moet de SC-vacature inderdaad gewoon kunnen vullen, ongeacht of dat hypocriet is. Die mogelijkheid heeft de Senaat nou eenmaal, dus het is begrijpelijk dat zij die met twee handen aangrijpt.

Verder sluit ik mij aan bij Sir Robin: wie in de Amerikaanse SC belandt, zal mij een rotzorg wezen. Als de meerderheid van de Senaat kiest voor een halve gristenfundamentalist, dan moet zij dat helemaal zelf weten. Ik woon toch niet in dat land.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_195589324
Proof.... the elections are rigged, she is voting by mail ...
twitter
pi_195589348
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 15:27 schreef KoosVogels het volgende:
De Republikeinen moet de SC-vacature inderdaad gewoon kunnen vullen, ongeacht of dat hypocriet is. Die mogelijkheid heeft de Senaat nou eenmaal, dus het is begrijpelijk dat zij die met twee handen aangrijpt.

Verder sluit ik mij aan bij Sir Robin: wie in de Amerikaanse SC belandt, zal mij een rotzorg wezen. Als de meerderheid van de Senaat kiest voor een halve gristenfundamentalist, dan moet zij dat helemaal zelf weten. Ik woon toch niet in dat land.
Dit geldt uiteraard evenzo mochten de Democraten ervoor kiezen om de SC uit te breiden.

Het standpunt van de Republikeinen die er eerlijk over zijn is kennelijk dat alles geoorloofd is zo rondom het kader van de wet. Niet een heel gezond fundament om een Democratische rechtsstaat mee staande te houden.
  maandag 12 oktober 2020 @ 15:57:27 #193
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195589698
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2020 15:42 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Dit geldt uiteraard evenzo mochten de Democraten ervoor kiezen om de SC uit te breiden.

Het standpunt van de Republikeinen die er eerlijk over zijn is kennelijk dat alles geoorloofd is zo rondom het kader van de wet. Niet een heel gezond fundament om een Democratische rechtsstaat mee staande te houden.
"Rondom het kader van de wet"? Het is simpelweg volgens de wet. De Senaat is gekozen en de president heeft de bevoegdheid en zelfs de wettelijke plicht te nomineren voor een vacante zetel van de Supreme Court.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_195590665
twitter
pi_195590750
Ondertussen gaat de demonisering van Trump en conservatieven door de mainstream media rustig verder:

twitter
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_195591004
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 16:50 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
Ach, ik zou ook nooit van m'n leven een rally bezoeken (als dat een ding was in ons land). Toch telt mijn stem gewoon mee.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_195591104
quote:
2s.gif Op maandag 12 oktober 2020 15:57 schreef dellipder het volgende:

[..]

"Rondom het kader van de wet"? Het is simpelweg volgens de wet. De Senaat is gekozen en de president heeft de bevoegdheid en zelfs de wettelijke plicht te nomineren voor een vacante zetel van de Supreme Court.
Ja precies en als de Democraten volgens de gedachte "alles is geoorloofd" binnen de wet opereren en er wat zeteltjes bij plaatsen tegen het packen van de Republikeinen is dat natuurlijk ook geen probleem, toch?
pi_195591205
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2020 17:06 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ach, ik zou ook nooit van m'n leven een rally bezoeken (als dat een ding was in ons land). Toch telt mijn stem gewoon mee.
De polls spreken voor zich :P
pi_195591283
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2020 17:17 schreef Fugue het volgende:

[..]

De polls spreken voor zich :P
De consensus onder Trump-aanhangers luidt dat peilingen niet zijn te vertrouwen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_195591544
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 17:22 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De consensus onder Trump-aanhangers luidt dat peilingen niet zijn te vertrouwen.
Niet alleen onder Trumpaanhangers natuurlijk. Ook journalisten slaken een zucht van verlichting dat ze gewoon weer lekker kunnen duiden zonder die vermaledijde cijfertjes te hoeven snappen en wuiven die gewoon weer lekker weg met 'ach ja, de peilingen zitten er ook vaak naast'. Ik heb het o.a. Rick Nieman laatst nog weer horen roepen.
FiveThirtyEight schreef al eens deze aardige post-mortem over 2016.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_195594684
quote:
2s.gif Op maandag 12 oktober 2020 15:57 schreef dellipder het volgende:

[..]

"Rondom het kader van de wet"? Het is simpelweg volgens de wet. De Senaat is gekozen en de president heeft de bevoegdheid en zelfs de wettelijke plicht te nomineren voor een vacante zetel van de Supreme Court.
Ja het mag volgens de wet maar het is niet in de geest van de wet. Er ontstaat nu een veel te scheve verhouding (6-3) in de SC en is niet langer een afspiegeling van de verhoudingen in de maatschappij. Dat de republikeinen daar nu ineens geen oog meer voor hebben zo vlak voor de verkiezingen terwijl ze dat wel (veel langer voor de verkiezingen) hadden toen Obama een rechter (Garland) nomineerde is niet alleen hyprocriet maar ook buitengewoon corrupt. Maar ja dat de republikeinen in de Senaat corrupt zijn zagen we al eerder bij de impeachment trial van Trump.

Het tast ook de reputatie van de SC aan waardoor mensen niet langer vertrouwen hebben in de uitspraken ervan.

Artikel erover met dank aan @Monolith:

Why The Supreme Court's Reputation Is At Stake

[ Bericht 3% gewijzigd door Kijkertje op 12-10-2020 20:20:15 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_195594930
quote:
81s.gif Op maandag 12 oktober 2020 19:54 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ja het mag volgens de wet maar het is niet in de geest van de wet. Er ontstaat nu een veel te scheve verhouding (6-3) in de SC en is niet langer een afspiegeling van de verhoudingen in de maatschappij. Dat de republikeinen daar nu ineens geen oog meer voor hebben zo vlak voor de verkiezingen terwijl ze dat wel (veel langer voor de verkiezingen) hadden toen Obama een rechter (Garland) nomineerde is niet alleen hyprocriet maar ook buitengewoon corrupt. Maar ja dat de republikeinen in de Senaat corrupt zijn zagen we al eerder bij de impeachment trial van Trump.
Ik zou het toch bij hypocriet houden.

Het aanstellen van een partij-rechter is misschien corrupt, maar dat doen beide partijen en daar hebben dus beide schuld.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_195595252
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 20:02 schreef Hanca het volgende:

[..]

Ik zou het toch bij hypocriet houden.

Het aanstellen van een partij-rechter is misschien corrupt, maar dat doen beide partijen en daar hebben dus beide schuld.
Het is iig een corrupte manier om alsnog de ACA af te schaffen wat in de Senaat niet lukte dankzij McCain (hearing SC 10 nov een week na de verkiezingen) waardoor 130 miljoen mensen hun zorgverzekering verliezen zonder een alternatief.

twitter


[ Bericht 14% gewijzigd door Kijkertje op 12-10-2020 20:28:35 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_195595379
Het is ook altijd wel schattig hoe er nogal selectief geshopt wordt in respectievelijk "het is niet verboden in juridische zin" en "het is niet volgens de geldende mores". Sowieso is je beroepen op een vermeende wettelijke plicht van de senaat om een rechter te benoemen te kolderiek voor woorden na het hele debacle met Garland.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 12 oktober 2020 @ 20:40:07 #205
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195595770
quote:
81s.gif Op maandag 12 oktober 2020 19:54 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ja het mag volgens de wet maar het is niet in de geest van de wet. Er ontstaat nu een veel te scheve verhouding (6-3) in de SC en is niet langer een afspiegeling van de verhoudingen in de maatschappij.
OMG!!! :{w Wat een grote lulkoek! Waar precies staat in de constitutie of op soortgelijke niveau in algemene aanvaarde richtlijnen die zogenaamde "geest van de wet" van jou beschreven???

Confirm Trump’s Supreme Court Nominee—Don’t Give In to Threats, Senators

And don't give in to whining :'(
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  maandag 12 oktober 2020 @ 20:42:10 #206
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195595806
twitter


:'(
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  maandag 12 oktober 2020 @ 21:00:51 #207
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195596275
quote:
6s.gif Op maandag 12 oktober 2020 20:13 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Het is iig een corrupte manier om alsnog de ACA af te schaffen

Obamacare is ongrondwettig, omdat de boete oneerlijk en onevenredig belasting was op een groep mensen (met lagere inkomens). De premies waren zo hoog dat mensen in plaats daarvan de boete betaalden. En dit trof juist de mensen met een smalle beurs, minderheden.
De overheid kan niet een specifieke groep mensen straffen met een belasting (individual mandate).

Vertel me eens, als Obamacare zo goed is waarom hebben de Congresleden zichzelf van het kopen daarvan vrijgesteld?

[ Bericht 3% gewijzigd door dellipder op 12-10-2020 21:06:58 ]
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_195596432
quote:
83s.gif Op maandag 12 oktober 2020 20:40 schreef dellipder het volgende:

[..]

OMG!!! :{w Wat een grote lulkoek! Waar precies staat in de constitutie of op soortgelijke niveau in algemene aanvaarde richtlijnen die zogenaamde "geest van de wet" van jou beschreven???

Confirm Trump’s Supreme Court Nominee—Don’t Give In to Threats, Senators

And don't give in to whining :'(
Waarom moet dit koste wat het kost er zo snel mogelijk doorheen gejast worden, ook als daarvoor meer mensen fysiek bij elkaar moeten komen dan coronatechnisch verantwoord/verstandig is, maar kunnen steunmaatregelen voor corona, iets waar nu accute behoefte is, wel op de lange baan worden geschoven?
pi_195596602
quote:
2s.gif Op maandag 12 oktober 2020 21:00 schreef dellipder het volgende:

[..]

Obamacare is ongrondwettig, omdat de boete oneerlijk en onevenredig belasting was op een groep mensen (met lagere inkomens). De premies waren zo hoog dat mensen in plaats daarvan de boete betaalden. En dit trof juist de mensen met een smalle beurs, minderheden.
De overheid kan niet een specifieke groep mensen straffen met een belasting (individual mandate).

Vertel me eens, als Obamacare zo goed is waarom hebben de Congresleden zichzelf van het kopen daarvan vrijgesteld?
Niemand beweert dat Obamacare ideaal is en dat komt vooral door tegenwerking van de Republikeinen op allerlei punten in de loop van de tijd. Feit is dat nu 130 miljoen mensen afhankelijk zijn van deze zorgverzekering en er vooralsnog geen alternatief is. Het afschaffen om het afschaffen en voor Trump vooral met de reden dat de naam van Obama eraan hangt is geen oplossing voor het probleem, het maakt het probleem alleen maar groter.

Vertel me eens, waarom zijn de republikeinen na al die jaren nog steeds niet met een alternatief plan gekomen?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 12 oktober 2020 @ 21:39:10 #210
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195597171
quote:
81s.gif Op maandag 12 oktober 2020 21:16 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Niemand beweert dat Obamacare ideaal is en dat komt vooral door tegenwerking van de Republikeinen op allerlei punten in de loop van de tijd.
Noem dan eens man en paard in plaats van deze vaagheden! Obamacre is niet ideaal en dat ligt aan de Republikeinen, omdat <insert example/argument A>, <insert example/argument B>, et cetera

quote:
Vertel me eens, waarom zijn de republikeinen na al die jaren nog steeds niet met een alternatief plan gekomen?
Heel het Congres is nutteloos, omdat de Uniparty vrij groot is. Daarom is de issue van de Supreme Court zo belangrijk, want in plaats van wetgeving te maken en daarbij te zoeken naar meerderheden in het wetgevend orgaan wordt de SC gebruikt om de beleidsagenda er doorheen te rammen en de constitutie daarbij volledig in de wind laten hangen
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_195597574
quote:
2s.gif Op maandag 12 oktober 2020 21:39 schreef dellipder het volgende:

[..]

Noem dan eens man en paard in plaats van deze vaagheden! Obamacre is niet ideaal en dat ligt aan de Republikeinen, omdat <insert example/argument A>, <insert example/argument B>, et cetera
[..]

Heel het Congres is nutteloos, omdat de Uniparty vrij groot is. Daarom is de issue van de Supreme Court zo belangrijk, want in plaats van wetgeving te maken en daarbij te zoeken naar meerderheden in het wetgevend orgaan wordt de SC gebruikt om de beleidsagenda er doorheen te rammen en de constitutie daarbij volledig in de wind laten hangen
Je kan ook zelf eens wat moeite doen he!

Maar goed een voorbeeldje dan: Marco Rubio Quietly Undermines Affordable Care Act

Geen zin om hier een hele discussie over te beginnen, open er anders een topic over of zo. Het belangrijkste punt op dit moment is dat het immoreel is om tijdens een pandemie 130 miljoen mensen hun zorgverzekering uberhaupt te willen ontnemen zonder een alternatief.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_195597901
Ik denk dat niemand in de VS bezwaar heeft tegen het vervangen van Obamacare door een beter zorgstelsel, zoals Trump al jaren belooft. Probleem is alleen dat de president niet in staat is de daad bij het woord te voegen. In plaats daarvan roept hij om de zoveel tijd dat een plan binnen enkele weken wordt gepresenteerd, om uiteindelijk toch weer in gebreke te blijven.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 12 oktober 2020 @ 22:04:42 #213
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195597930
quote:
15s.gif Op maandag 12 oktober 2020 21:53 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Je kan ook zelf eens wat moeite doen he!

Maar goed een voorbeeldje dan: Marco Rubio Quietly Undermines Affordable Care Act

Geen zin om hier een hele discussie over te beginnen, open er anders een topic over of zo. Het belangrijkste punt op dit moment is dat het immoreel is om tijdens een pandemie 130 miljoen mensen hun zorgverzekering uberhaupt te willen ontnemen zonder een alternatief.
Je had dit gemakkelijk in een bericht kunnen zetten. En nog beter zou zijn om het in eigen bewoordingen uit te drukken met een verwijzing naar een passage of een citaat.
Welke republikein(en) heeft/hebben voorgelegd om tijdens de pandemie van 130 miljoen mensen hun zorgverzekering af te nemen zonder alternatief? Het zijn nogal wat verwijzingsloze uitspraken die je doet, dus waarover jij het specifiek hebt is telkens gissen.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_195598277
quote:
2s.gif Op maandag 12 oktober 2020 22:04 schreef dellipder het volgende:

[..]

Je had dit gemakkelijk in een bericht kunnen zetten. En nog beter zou zijn om het in eigen bewoordingen uit te drukken met een verwijzing naar een passage of een citaat.
Welke republikein(en) heeft/hebben voorgelegd om tijdens de pandemie van 130 miljoen mensen hun zorgverzekering af te nemen zonder alternatief? Het zijn nogal wat verwijzingsloze uitspraken die je doet, dus waarover jij het specifiek hebt is telkens gissen.
Alle republikeinen die nog snel even voor de verkiezingen de benoeming van Barrett erdoor willen jassen. Dat is het hele punt bij de benoeming van Barrett. Er is een hearing 10 nov waardoor de kans groot is dat de ACA afgeschaft gaat worden als zij benoemd wordt. Barrett heeft zich daar al eerder over uitgesproken en dat is ook precies wat Trump's bedoeling is met deze benoeming:

quote:
Where Barrett stands on two major health care issues

1. Affordable Care Act

Arguably the most significant health care case currently before the Supreme Court is a lawsuit challenging the Affordable Care Act's (ACA) constitutionality, which seeks to strike down the health reform law's individual mandate penalty, and by extension the entire law. The Supreme Court is scheduled to hear oral arguments in the case on November 10—one week after the presidential election.

Barrett has repeatedly called into question the ACA's constitutionality, Inside Health Policy reports.

For instance, in 2017, before Barrett joined the federal circuit court, Barrett wrote a law review article criticizing the Supreme Court's 2012 ruling upholding the ACA's individual mandate as a tax. She took aim at Supreme Court Chief Justice John Roberts, who served as a swing vote that ultimately upheld the law.

"Roberts pushed the [ACA] beyond its plausible meaning to save the statute," she wrote. "He construed the penalty imposed on those without health insurance as a tax, which permitted him to sustain the statute as a valid exercise of the taxing power; had he treated the payment as the statute did—as a penalty—he would have had to invalidate the statute as lying beyond Congress's commerce power."

In addition, Barrett has lauded the late Supreme Court Justice Antonin Scalia's dissenting opinion in King v. Burwell, a case in which the Court upheld the ACA's subsidies as constitutional.

Given the latest challenge is focused on the ACA's individual mandate penalty and that Barret has challenged the legal principal of deferring to past precedents, many legal experts expect that Barrett would support striking down the ACA in the case challenging the law's constitutionality that is currently before the Court.

Bron


[ Bericht 1% gewijzigd door Kijkertje op 12-10-2020 22:26:31 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_195598609
Shut, nou ‘moet’ ik hier ook meelezen, want ik lees hierboven - nu pas - waar Barret staat in de kwestie rond ACA.
Helder Kijkertje.
  maandag 12 oktober 2020 @ 22:30:58 #216
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195598711
Beetje jammer dat ik een heel artikel moet lezen om erachter te komen dat het veel genuanceerder ligt dan jij hier inbrengt.
Dit is namelijk de kern van het artikel:



De manier waarop verzekeringsmaatschappijen tarieven bepalen, is door een historisch overzicht te hebben van wat er in het verleden is gebeurd. Wanneer een nieuw type verzekering wordt aangeboden zonder historisch overzicht van mensen die nooit een verzekering hebben gehad omdat de markt hen niet verzekeren vanwege hun slechte gezondheid zou de overheid de eerste jaren garant moeten staan voor de verzekeringsmaatschappijen tot een historisch database is ontwikkeld. En dat is hoe de wet is ontworpen. Maar toen ze daarmee begonnen, voerden tegenstanders een campagne om jonge en gezonde mensen vrij te stellen. En Obama ging daarin mee.
En Marco Rubio schoot op open doel door bail outs (belastinggeld) te verbieden aan maatschappijen die minder gezonde en meer zieke mensen aanmeldden.

Een beetje raar voorbeeld, eigenlijk.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  maandag 12 oktober 2020 @ 22:37:08 #217
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195598954
quote:
6s.gif Op maandag 12 oktober 2020 22:17 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Alle republikeinen die nog snel even voor de verkiezingen de benoeming van Barrett erdoor willen jassen. Dat is het hele punt bij de benoeming van Barrett. Er is een hearing 10 nov waardoor de kans groot is dat de ACA afgeschaft gaat worden als zij benoemd wordt. Barrett heeft zich daar al eerder over uitgesproken en dat is ook precies wat Trump's bedoeling is met deze benoeming:
[..]

Individual mandate is er al vanaf en verder maak ik zojuist hetzelfde punt. De overheid is zeker wel bevoegd om belasting te heffen, dus dat argument kon Justice Roberts gemakkelijk maken.
De individual mandate was echter een belasting die minderheden, mensen met eenmanszaken en andere lagere inkomens onevenredig en onrechtvaardig belastte. En dat is ongrondwettig, omdat de overheid niet een specifieke groep mag straffen met een belasting.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_195599120
quote:
83s.gif Op maandag 12 oktober 2020 22:30 schreef dellipder het volgende:
Beetje jammer dat ik een heel artikel moet lezen om erachter te komen dat het veel genuanceerder ligt dan jij hier inbrengt.
Dit is namelijk de kern van het artikel:

[ afbeelding ]

De manier waarop verzekeringsmaatschappijen tarieven bepalen, is door een historisch overzicht te hebben van wat er in het verleden is gebeurd. Wanneer een nieuw type verzekering wordt aangeboden zonder historisch overzicht van mensen die nooit een verzekering hebben gehad omdat de markt hen niet verzekeren vanwege hun slechte gezondheid zou de overheid de eerste jaren garant moeten staan voor de verzekeringsmaatschappijen tot een historisch database is ontwikkeld. En dat is hoe de wet is ontworpen. Maar toen ze daarmee begonnen, voerden tegenstanders een campagne om jonge en gezonde mensen vrij te stellen. En Obama ging daarin mee.
En Marco Rubio schoot op open doel door bail outs (belastinggeld) te verbieden aan maatschappijen die minder gezonde en meer zieke mensen aanmeldden.

Een beetje raar voorbeeld, eigenlijk.
Was ook vlug even van internet gepikt en die discussie is ook op dit moment ook niet erg relevant. Er zijn talloze pogingen geweest van de Republikeinen om de ACA te ondermijnen/ af te schaffen zonder enig alternatief. De situatie op dit moment met de benoeming van Barrett is wel relevant. Wat de Senaat eerder niet lukte gaat wsl op deze manier wel lukken en het kan toch niet de bedoeling zijn dat dit soort politieke besluiten in de SC genomen gaan worden, al zeker niet op het moment dat er notabene al gestemd wordt en de verhoudingen in het Congres drastisch kunnen veranderen.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 12 oktober 2020 @ 22:58:02 #219
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195599555
quote:
83s.gif Op maandag 12 oktober 2020 22:41 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Was ook vlug even van internet gepikt en die discussie is ook op dit moment ook niet erg relevant. Er zijn talloze pogingen geweest van de Republikeinen om de ACA te ondermijnen/ af te schaffen zonder enig alternatief. De situatie op dit moment met de benoeming van Barrett is wel relevant. Wat de Senaat eerder niet lukte gaat wsl op deze manier wel lukken en het kan toch niet de bedoeling zijn dat dit soort politieke besluiten in de SC genomen gaan worden, al zeker niet op het moment dat er notabene al gestemd wordt en de verhoudingen in het Congres drastisch kunnen veranderen.
Van het originele plan is met het verwijderen van de individual mandate niet veel over. En zojuist was al mijn punt dat de Supreme Court wordt gebruikt om de agenda er doorheen te rammen in plaats van dat dit de plek is om onder andere nieuwe wetgeving te toetsen aan de Constitutie. Daarom is de individual mandate ongrondwettelijk bevonden. En verder betoog je met "waarschijnlijk" en "kunnen", dus dat is dat. Er is geen zekerheid, je weet het niet en gaat gemakshalve uit van slechte intenties. Dit is wat ik opmerk. Dit is verder geen oordeel, maar ik verneem dat dit blijkbaar jouw ding is.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_195600243
quote:
2s.gif Op maandag 12 oktober 2020 22:58 schreef dellipder het volgende:

[..]

Van het originele plan is met het verwijderen van de individual mandate niet veel over. En zojuist was al mijn punt dat de Supreme Court wordt gebruikt om de agenda er doorheen te rammen in plaats van dat dit de plek is om onder andere nieuwe wetgeving te toetsen aan de Constitutie. Daarom is de individual mandate ongrondwettelijk bevonden. En verder betoog je met "waarschijnlijk" en "kunnen", dus dat is dat. Er is geen zekerheid, je weet het niet en gaat gemakshalve uit van slechte intenties. Dit is wat ik opmerk. Dit is verder geen oordeel, maar ik verneem dat dit blijkbaar jouw ding is.
Ja je kan iets wat nog niet gebeurd is nooit met zekerheid voorspellen maar met een 6-3 verhouding in de SC zit het er natuurlijk dik in. En slechte intenties zijn het zeker als je dit soort vraagstukken voorlegt aan de SC terwijl er nog helemaal geen alternatief voorstel is die aan de wetgeving getoetst kan worden maar al wel vast belooft dat het echt veel goedkoper gaat worden. Zonder individual mandate is dat ook niet haalbaar natuurlijk.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 12 oktober 2020 @ 23:57:46 #222
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195600491
quote:
15s.gif Op maandag 12 oktober 2020 23:37 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ja je kan iets wat nog niet gebeurd is nooit met zekerheid voorspellen maar met een 6-3 verhouding in de SC zit het er natuurlijk dik in. En slechte intenties zijn het zeker als je dit soort vraagstukken voorlegt aan de SC terwijl er nog helemaal geen alternatief voorstel is die aan de wetgeving getoetst kan worden maar al wel vast belooft dat het echt veel goedkoper gaat worden. Zonder individual mandate is dat ook niet haalbaar natuurlijk.
Als Democrats willen dat een zorgwet niet nietig wordt verklaard door de Supreme Court moeten ze er een schrijven die niet ongrondwettelijk is.

En over mijn inbreng over slechte intenties in de vorige post wil ik verwijzen naar VA health care; specifiek de Veterans Community Care Plan. Daar zie je dat met een aantal executive orders en een bipartisan wet onvolkomenheden uit het verleden worden aangepakt. Ik zie juist dat er een mogelijkheid is om de onvolkomenheden van ACA zoals torenhoge premies, slechte dekking, weinig divers verzekeringsaanbod, et cetera net zo aan te pakken. Net zoals de veteranen niet zomaar in de wind werden gehangen zal het doel hier niet zijn om miljoenen mensen aan hun lot over te laten.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 00:03:20 #223
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_195600560
Denk je dat je een lekker positief topic over Trump gaat lezen met een frisse optimistische blik naar de toekomst. Gaat het zelfs hier voor driekwart over dat griepje. :')
pi_195600572
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 00:03 schreef Ixnay het volgende:
Denk je dat je een lekker positief topic over Trump gaat lezen met een frisse optimistische blik naar de toekomst. Gaat het zelfs hier voor driekwart over dat griepje. :')
Het enige positieve aan Trump wasis dan ook zijn covidtest.
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 00:15:13 #225
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_195600737
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 00:15 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

En dit support jij? Ja?
Natuurlijk, MAGA!

Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 00:18:59 #227
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_195600758
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 00:17 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Natuurlijk, MAGA!

[ afbeelding ]
En wat vind je ervan dat dit event een mogelijke superspreader event kan zijn en daardoor veel mensen onnodig sterven.

Vind je dat minder belangrijk dan dat Trump wordt herkozen?

Of ben je gewoon aan het trollen :)
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_195600787
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 00:15 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

En dit support jij? Ja?
Hij niet alleen:

twitter
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_195600811


[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2020 09:13:40 (Probeer het nog eens zonder doodsverwensing) ]
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195600824
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 00:18 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

En wat vind je ervan dat dit event een mogelijke superspreader event kan zijn en daardoor veel mensen onnodig sterven.

Vind je dat minder belangrijk dan dat Trump wordt herkozen?

Of ben je gewoon aan het trollen :)
Het schijnt verdomd lastig te zijn om het Chinavirus op te lopen in de buitenlucht.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_195600836
quote:
3s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 00:25 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Het schijnt verdomd lastig te zijn om het Chinavirus op te lopen in de buitenlucht.
Is al bewezen dat alle aanwezigen van dat feestje in Donnies achtertuin de Trump Flu binnenskamers hebben opgelopen dan?
pi_195600869
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 00:26 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Is al bewezen dat alle aanwezigen van dat feestje in Donnies achtertuin de Trump Flu binnenskamers hebben opgelopen dan?
Trumps corona is toch een conspiracy theorie volgens jullie? heeft hij nu wel of niet gefaked? lees dat continu terug. Ene keer heeft ie net gedaan alsof die corona heeft en andere keer is het een superspreader. Ook niet echt consistent O-)
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 00:29:47 #233
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_195600884
IK geef het op en verlaat dit topic maar weer. :W
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_195600890
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 00:26 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Is al bewezen dat alle aanwezigen van dat feestje in Donnies achtertuin de Trump Flu binnenskamers hebben opgelopen dan?
Is het al bewezen dat die plunderende BLM-aanhangers en moordende Antifa-aanhangers van afgelopen zomer het Chinavirus aan niemand hebben doorgegeven?
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_195600893
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 00:28 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Trumps corona is toch een conspiracy theorie volgens jullie?
Kom maar met een citaat dat ik dat beweerd zou hebben of trek je keutel in.
pi_195600928
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 00:30 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Kom maar met een citaat dat ik dat beweerd zou hebben of trek je keutel in.
Ik zeg niet jij. "Jullie" als in de anti Trump brigade. Bijna niemand in /pol gelooft bijna dat Trump corona heeft gehad en het alleen maar heeft gefaked om zo aan te tonen dat hij sterk is, evt een vaccin voor handen heeft, of welke reden dan ook. Zelfs op nieuws sites staat het. Ain't nobody got time to go thru posts.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195600942
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 00:34 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Ik zeg niet jij. "Jullie" als in de anti Trump brigade. Niemand in /pol gelooft bijna dat Trump corona heeft gehad en het alleen maar heeft gefaked om zo aan te tonen dat hij sterk is, evt een vaccin voor handen heeft, of welke reden dan ook. Zelfs op nieuws sites staat het. Ain't nobody got time to go thru posts.
Wederom holle woorden dus, verras ons eens en komt eens een keer met een inhoudelijke bijdrage, misschien bevalt het je uiteindelijk zelfs wel beter dan dat domme getrol.
pi_195600960
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 00:35 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Wederom holle woorden dus, verras ons eens en komt eens een keer met een inhoudelijke bijdrage, misschien bevalt het je uiteindelijk zelfs wel beter dan dat domme getrol.
POL / [AMV] Amerikaanse politiek #844 Trump heeft gelogen over zijn Corona

Zelfs titel van het topic heet "trump heeft gelogen over zijn corona" _O- Kan beter in BNW.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195600993
twitter


2dagen corona vrij! helemaal weer de oude.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195600994
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 00:37 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

POL / [AMV] Amerikaanse politiek #844 Trump heeft gelogen over zijn Corona

Zelfs titel van het topic heet "trump heeft gelogen over zijn corona" _O- Kan beter in BNW.
Dat Trump gelogen heeft over zijn corona is een feit, vandaag nog is een tweet van hem waarin hij loog over zijn corona (hij beweert er immuun voor te zijn) gecorrigeerd. Als jij niet kan lezen, dan moet je de schuld daarvan niet bij anderen leggen.
pi_195601030
twitter
:D
pi_195601064
quote:
De koning has just landed his plane ^O^ Stream klapt er bijna uit zo veel kijkers, straks youtube nog down.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195601103
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 00:50 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

De koning has just landed his plane ^O^ Stream klapt er bijna uit zo veel kijkers, straks youtube nog down.
95.000 101.000 110.000 125.000 kijkers :D

[ Bericht 1% gewijzigd door Houtenbeen op 13-10-2020 01:40:47 ]
pi_195601310
twitter
pi_195601450
Degenen die verantwoordelijk zijn voor de campagnevideo's van Trump kunnen het amateuristische zooitje in Hollywood na de verkiezingen direct vervangen:

Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_195601569
quote:
2s.gif Op maandag 12 oktober 2020 23:57 schreef dellipder het volgende:

[..]

Als Democrats willen dat een zorgwet niet nietig wordt verklaard door de Supreme Court moeten ze er een schrijven die niet ongrondwettelijk is.

En over mijn inbreng over slechte intenties in de vorige post wil ik verwijzen naar VA health care; specifiek de Veterans Community Care Plan. Daar zie je dat met een aantal executive orders en een bipartisan wet onvolkomenheden uit het verleden worden aangepakt. Ik zie juist dat er een mogelijkheid is om de onvolkomenheden van ACA zoals torenhoge premies, slechte dekking, weinig divers verzekeringsaanbod, et cetera net zo aan te pakken. Net zoals de veteranen niet zomaar in de wind werden gehangen zal het doel hier niet zijn om miljoenen mensen aan hun lot over te laten.
Ah ja die regeling waarvan Trump 150 maal heeft geclaimed dat het zijn verdienste is terwijl Obama de Veterans Choice in 2014 al ondertekende. Komt nog bij dat het GAO pas nog een kritisch rapport uitbracht over de bipartisan hervormingen ervan, zo ideaal is deze dus nog helemaal niet als Trump wil doen voorkomen...

Dat er aan de huidige ACA ook gesleuteld kan worden is precies wat Biden dan ook voorstelt. Nog geen eenvoudige opgave omdat het afhangt van een meerderheid in de Senaat waar McConnell alles tegenhoudt. Het is vooral Trump die de ACA nog even snel wil afbreken. Alles waar de naam Obama aan verbonden is moet en zal immers afgebroken worden. Pure rancune en totaal geen rekening houdend met gevolgen ervan voor de verzekerden, zo werkt dat bij Trump.

Je hebt trouwens nog steeds geen antwoord gegeven op de vraag waarom de republikeinen in al die jaren zelf niet met een alternatief plan zijn gekomen dat aan alle eisen voldoet? Waarom alles steeds op het bordje van de democraten schuiven? Ze hebben 6 jaar(?) lang zowel in het Huis als in de Senaat een meerderheid gehad waarvan er 2 ook nog eens met een rep. president. Als dat was gebeurd was het opheffen van de ACA niet eens een probleem geweest. In al die tijd hebben ze wel tenminste 70(!) pogingen gedaan om de ACA af te schaffen, aan te passen of in te perken.

quote:
After last week's latest attempt to remove provisions of Obamacare ended with Sen. John McCain's dramatic "no" vote effectively keeping it alive along with two other senators, Newsweek has found at least 70 Republican-led attempts to repeal, modify or otherwise curb the Affordable Care Act since its inception as law on March 23, 2010.
Memorabel moment was dat!



[ Bericht 0% gewijzigd door Kijkertje op 13-10-2020 06:29:00 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_195602637


[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2020 09:16:50 (We zitten niet in ONZ) ]
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 08:02:10 #248
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195602764
quote:
15s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 02:56 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ah ja die regeling waarvan Trump 150 maal heeft geclaimed dat het zijn verdienste is
Ik heb over bipartisan gehad. In elk geval is het punt wat ik met dit voorbeeld wil maken is dat ik ter goeder trouw ben, omdat de executive branche ogenschijnlijk imo weleens iets goeds doet; weleens een goede wet produceert (net zoals bijvoorbeeld de First Step Act ook een soortgelijke goede vooruitgang is ten aanzien van de onvolkomendheden van het verleden). Jouw modus is slechte intenties, hoe dan ook. En dat is prima, maar ik zit er iets anders in.
De approval rating op dit onderwerp laat ook zien dat de huidige voorzieningen beter aansluiten op de wensen en de behoeften van de veteranen. Ik vind dit een goed teken. Het gaat ten slotte in de uitwerking van beleid over de gevolgen, de uitwerking in het dagelijkse bestaan van mensen.
quote:
Dat er aan de huidige ACA ook gesleuteld kan worden is precies wat Biden dan ook voorstelt.
Ik vind hierin dat de Republicans op zo'n gebrekkige manier hun boodschap communiceren in vergelijking met de Senate Democrats tijdens de conformation hearing van ACB, dus dat is een puntje dat in de verkiezingen imo een rol gaat spelen.

quote:
Je hebt trouwens nog steeds geen antwoord gegeven op de vraag waarom de republikeinen in al die jaren zelf niet met een alternatief plan zijn gekomen dat aan alle eisen voldoet?
Dan heb je daar overheen gelezen, want ik heb direct daaronder een reactie daarop gegeven.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 08:04:15 #249
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_195602774
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 00:24 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Boeie zijn toch allemaal domme rechts extremisten die pvv tokkies die op Trump stemmen, laat ze toch allemaal corona krijgen. Weer wat minder stemmen voor Drumpf, Net zoals velen linksen hoopte ik eigenlijk dat Trump het zwaar zou krijgen of dat hij net niet zou overleven. :')

En nog ff serieus: achja tijdens BLM protesten in NL (De dam) hier was er ook weinig aan de hand qua "superspreading" en al die BLM protesten in Amerika waren ook hutje mutje. Het is in de open lucht dus. Eigen risico.
Rare post.

Hoe kan een "PVV tokkie" op Trump stemmen? Volgens mij zijn er niet zo veel mensen die op beide kunnen stemmen. Daar heb je 2 paspoorten voor nodig lijkt mij.

Als je na een half jaar covid gewoon eens om je heen gekeken had en jezelf afvraagt hoeveel mensen je ziek hebt zien worden van covid had je zelf ook kunnen berekenen hoe groot de kans was dat Trump ziek ging worden. In plaats daarvan luister jij naar Rutte, zijn ministers en hun media (de favoriete hobby van anti-Trump en anti-PVV) en die schetsen een heel ander beeld dan wat jij om je heen ziet. Maar jullie hebben meer vertrouwen in de media dan in je eigen ogen en oren.

En net zoals "jullie linksen" wens je iemand de dood toe. En dat vindt zichzelf dan het sociale en empathische deel van de bevolking.

En wat is de link tussen rechts-extremisme en PVV? Het is tegenwoordig zo erg met links dat PVV genoodzaakt is om de dingen te doen waar we links voor nodig hebben.
Betaalbare huurwoningen? Boeit links niet. Zijn te veel bezig met het klimaat.
Fatsoenlijke salarissen in de zorg? Nee, links vindt de huidskleur van de dokter veel belangrijker.
Studiefinanciering? Is iets van vroeger.
De PVV pakt deze dingen nu allemaal op omdat links weg is en een hele andere agenda heeft en bezig is met zich moreel superieur voelen. PVV vertegenwoordigt links Nederland. Maar zo denken jullie niet.
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 08:13:06 #250
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195602835
twitter
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_195602846
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 08:17:31 #252
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195602855
Silky moves voor zo'n oude man.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_195610385
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195612417
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 08:14 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
twitter
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  Moderator dinsdag 13 oktober 2020 @ 17:33:29 #255
236264 crew  capricia
pi_195613661
Wat een verschil tussen blauw en rood. :o
twitter
Definitely not CIA
pi_195614125
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 17:33 schreef capricia het volgende:
Wat een verschil tussen blauw en rood. :o
[ twitter ]
Republikeinen zijn echte patriotten die geven hun leven zodat Amerika snel geen corona meer heeft. ^O^
pi_195614153
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 17:33 schreef capricia het volgende:
Wat een verschil tussen blauw en rood. :o
[ twitter ]
Waarom is Florida licht rood? Hoort donkerrood te zijn, governor, state of delegates and senate zijn allemaal in Republikeinse hadden.
pi_195615689
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 17:54 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Republikeinen zijn echte patriotten die geven hun leven zodat Amerika snel geen corona meer heeft. ^O^
In navolging van de Democraten?
New York, New Jersey en Massachusetts hebben het veruit het slechtste gedaan. Allemaal blauwe staten.

https://www.nbcnews.com/h(...)d-confirmed-n1166966
pi_195619095
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 19:05 schreef Chivaz het volgende:

[..]

In navolging van de Democraten?
New York, New Jersey en Massachusetts hebben het veruit het slechtste gedaan. Allemaal blauwe staten.

https://www.nbcnews.com/h(...)d-confirmed-n1166966
Florida is aan een lekkere inhaalrace bezig met 10 keer zo veel doden als New York in de afgelopen week.
Lijkt me een uitgelezen plaats om een super spreading event te gaan organiseren zoals koning covid gisteren deed.
pi_195619829
Youtube endorsed Biden in ieder geval:



"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_195620012
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 19:05 schreef Chivaz het volgende:

[..]

In navolging van de Democraten?
New York, New Jersey en Massachusetts hebben het veruit het slechtste gedaan. Allemaal blauwe staten.

https://www.nbcnews.com/h(...)d-confirmed-n1166966
De VS als geheel doet het gewoon ronduit belabberd (en ja, wij ook).

Maar goed, als Trump grote evenementen wil houden, dan moet hij dat vooral doen. Het zal mij persoonlijk een rotzorg zijn.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_195620032
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 20:54 schreef KoosVogels het volgende:
Maar goed, als Trump grote evenementen wil houden, dan moet hij dat vooral doen. Het zal mij persoonlijk een rotzorg zijn.
Ja, allicht, maar het maakt hem als leider hieromtrent natuurlijk ronduit belabberd. Ik vraag me af waarom iemand hier positief over een dergelijk optreden zou oordelen, los van kretologie als "je moet je niet bang laten maken" of whataboutisms over anderen en cijfers zonder context of beleid.
pi_195620530
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 20:46 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Youtube endorsed Biden in ieder geval:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Hoe populair ze Biden ook laten lijken, winnen doet hij toch niet. In november zullen de claims overal staan, Trump heeft aan manipulatie gedaan, boze MAGA supporters bij stembussen hebben kiezers beinvloed, democraten geven de Bernie bro's de schuld dat ze niet zijn gaan stemmen.

En Trump doet een dansje.



[ Bericht 7% gewijzigd door epicbeardman op 13-10-2020 21:23:40 ]
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195620688
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 21:18 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Hoe populair ze Biden ook laten lijken, winnen doet hij toch niet. In november zullen de claims overal staan, Trump heeft aan manipulatie gedaan, boze MAGA supporters bij stembussen hebben kiezers beinvloed, democraten geven de Bernie bro's de schuld dat ze niet zijn gaan stemmen.

En Trump doet een dansje.

Je weet dat het juist Trump is die claimt dat wanneer hij verliest, er sprake moet zijn geweest van fraude?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 21:31:23 #265
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_195620835
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 21:25 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je weet dat het juist Trump is die claimt dat wanneer hij verliest, er sprake moet zijn geweest van fraude?
Ja maar ja maar ja maar.... Hillary!
pi_195620907
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 21:25 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je weet dat het juist Trump is die claimt dat wanneer hij verliest, er sprake moet zijn geweest van fraude?
Nee hoor, hij zal het stokje netjes over dragen zodat Trump Jr of Ivanka in 2024 dan President kan worden.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195620939
twitter


We made it Trump <3 11 uur wachten om te stemmen! :O
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195621072
twitter


Zweden als mooi voorbeeld:

twitter
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 21:42:43 #269
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_195621125
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 21:31 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Ja maar ja maar ja maar.... Hillary!
Her emails!!1
Zuiger van het FOK!-OMT
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 21:43:22 #270
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195621144
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 21:25 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je weet dat het juist Trump is die claimt dat wanneer hij verliest, er sprake moet zijn geweest van fraude?
Sluit jij fraude door Democraten uit?

Let wel, het is de partij die voor het onveiligere stemmen per post is. De partij die tegen voter ID is. De partij die verificatie van stemmen per post af wil schaffen. Wil je beweren dat een partij met zulke wensen niet de wil heeft te frauderen?
pi_195621161
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 21:43 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Sluit jij fraude door Democraten uit?

Let wel, het is de partij die voor het onveiligere stemmen per post is. De partij die tegen voter ID is. De partij die verificatie van stemmen per post af wil schaffen. Wil je beweren dat een partij met zulke wensen niet de wil heeft te frauderen?
Trump stemt ook al jaren per post.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 21:45:18 #272
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195621183
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 21:44 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Trump stemt ook al jaren per post.
Hij stemt absentee, da's niet hetzelfde als mail-in voting. Je kent of het verschil niet, of je loopt bewust de boel te misleiden.

En mooi hoe je de rest negeert. Je weet dat ik gelijk heb. Je kan het niet eens recht praten, zo krom zijn de Democraten.
pi_195621197
Jullie vallen wel weer door de mand met Hillary baits hier, wij Trumpianen staan boven al deze engerds.

Ik zat zojuist even voor de gein naar Biden te kijken en te luisteren (ja ik wil in slaap vallen)


Veel kijkers had hij trouwens!

Maar die gast kan alleen maar dom lullen over Trump, oh Trump heeft gezegd dat veteranen losers zijn (nooit bewezen) oh Trump dit, oh Trump dat, oh Trump leeft rentevrij in mijn hoofd.

Zelf hebben de democraten helemaal geen plan, enige plan is nog steeds. Orangemanbad.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195621422
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 21:45 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Hij stemt absentee, da's niet hetzelfde als mail-in voting. Je kent of het verschil niet, of je loopt bewust de boel te misleiden.
Trump, While Attacking Mail Voting, Casts Mail Ballot Again

quote:
En mooi hoe je de rest negeert. Je weet dat ik gelijk heb. Je kan het niet eens recht praten, zo krom zijn de Democraten.
Naar ik begrijp gaat het Democraten vooral om dit soort waanzin:

quote:
In Texas, for example, the Republican-dominated state legislature deemed that handgun licenses were acceptable identification at the polls — but student IDs, even those issued by the state's own universities, were not.

Bron
Verder is het in de VS nog altijd verplicht om je te identificeren als je gaat stemmen. Het wordt dus wat lastig voor Democraten om op die wijze fraude te plegen.

Verder is stemfraude heel zeldzaam in de VS: [url=
https://www.google.com/am(...)SKBN2601HG]Explainer: Despite Trump claims, voter fraud is extremely rare. Here is how U.S. states keep it that way[/url]

Voter supression, waar met name Republikeinen zich mee bezighouden, is daarentegen wel een probleem in de VS.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 22:03:40 #275
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195621653
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 21:43 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Sluit jij fraude door Democraten uit?

Let wel, het is de partij die voor het onveiligere stemmen per post is. De partij die tegen voter ID is. De partij die verificatie van stemmen per post af wil schaffen. Wil je beweren dat een partij met zulke wensen niet de wil heeft te frauderen?
Onveilig stemmen per post. Ja, vooral omdat de republikeinen ontiegelijk hard hun best doen om dat maximaal te dwarsbomen _O- .
Huilen dan.
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 22:04:22 #276
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195621670
Maar het grappigste is nog wel dat we ons volgens jou het meest zorgen moeten maken om frauderende democraten. Uhuh, ja hoor.
Huilen dan.
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 22:05:01 #277
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195621680
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huilen dan.
pi_195621685
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 21:40 schreef chroestjov het volgende:
[ twitter ]

Zweden als mooi voorbeeld:

[ twitter ]
Ik kan me niet herinneren dat de Zweedse premier super spreading events ging organiseren ter meerdere eer en glorie van hemzelf zoals Trump, jij wel?
Ik kan me ook niet herinneren dat Zweden de ernst van corona ontkent zoals Trump, jij wel?
Ik kan me ook niet herinneren dat Zweden allerlei fakenews over corona verspreidt zoals Trump, jij wel?
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 22:05:23 #279
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195621689
quote:
Hij. Stemt. Absentee. Dat is geen universal mail-in voting. Wat snap je er niet aan? Het is geen complexe materie.
quote:
[..]

Naar ik begrijp gaat het Democraten vooral om dit soort waanzin:
[..]

Verder is het in de VS nog altijd verplicht om je te identificeren als je gaat stemmen. Het wordt dus wat lastig voor Democraten om op die wijze fraude te plegen.
Mwah, een firearm license zegt vast veel meer over stemgerechtigheid dan een student ID. En verder, dat identificatie verplicht is, wil niet zeggen dat de gebruikte methodiek waterdicht is. Maar goed, dat weet jij ook, gezien jouw argument. Identificatieplicht zegt op zichzelf immers niets over verificatie.
quote:
Verder is stemfraude heel zeldzaam in de VS: [url=
https://www.google.com/am(...)SKBN2601HG]Explainer: Despite Trump claims, voter fraud is extremely rare. Here is how U.S. states keep it that way[/url]

Voter supression, waar met name Republikeinen zich mee bezighouden, is daarentegen wel een probleem in de VS.
:'( :'( :'( :'( :'(

Nou, laat de Democraten dan lekker per post stemmen. Al die stemmen die verloren gaan, verkeerd worden ingevuld et cetera. Hoewel % van de stemmen zullen ongeldig zijn? Oh, en telt ballot harvesting als fraude? Ilhan Omar kan daar vast wel iets over vertellen.
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 22:06:09 #280
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195621705
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 21:40 schreef chroestjov het volgende:
[ twitter ]

Zweden als mooi voorbeeld:

[ twitter ]
Ondertussen in Zweden: https://www.thelocal.se/2(...)as-cases-pass-100000
Huilen dan.
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 22:06:47 #281
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195621720
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 22:03 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Onveilig stemmen per post. Ja, vooral omdat de republikeinen ontiegelijk hard hun best doen om dat maximaal te dwarsbomen _O- .
Jij denkt dat de "chain of custody" met stemmen per post beter is dan persoonlijk stemmen?
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 22:08:38 #282
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195621757
Nee.
Huilen dan.
pi_195621774
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 21:43 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Let wel, het is de partij die voor het onveiligere stemmen per post is. De partij die tegen voter ID is. De partij die verificatie van stemmen per post af wil schaffen. Wil je beweren dat een partij met zulke wensen niet de wil heeft te frauderen?
Het is de partij die ervoor is om het volk te laten stemmen.
Waarom moet het het volk zo verrekte lastig worden gemaakt om hun democratische plicht uit te voeren en hun stem uit te brengen?
Toen hier voor een flutreferendum sommige mensen 10 minuten moesten lopen naar een stemlokaal in plaats van de gebruikelijke 3 stond rechtspopulistisch Nederland op de achterste benen, maar diezelfde mensen verdedigen ondertussen met droge ogen de situatie waarbij Amerikanen stad en land moeten afreizen om vervolgens urenlang in de rij moeten staan om te stemmen.
Waarom is het zo erg als alle Amerikanen gaan stemmen zodat duidelijk is wat het volk nu echt wil? Is democratie alleen leuk als de meerderheid dezelfde partij steunt als jijzelf?
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 22:09:50 #284
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195621783
Dan is het toch onveiliger :')
pi_195621826
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 21:55 schreef KoosVogels het volgende:

Voter supression, waar met name Republikeinen zich mee bezighouden, is daarentegen wel een probleem in de VS.
Dat is iets wat democraten aankaarten zodat ze straks daar de schuld op kunnen leggen, iedereen heeft genoeg tijd om te stemmen. Waar was deze voter suppression toen 2x Obama werd gekozen?

Het wordt in het nieuws gebracht dat Trump een boze man is en het voor iedereen moeilijk maakt om te stemmen, alsof hij zichzelf daar niet mee in de vingers zou kunnen snijden. Echt een ongegronde claim die anti-Trumpers graag spuien omdat het zo lekker voelt. Trump is een nazi! Die laat mensen bij de stembussen met een AR-15 staan om op Trump te stemmen. Hurr durr Hillary.

Democrats in Georgia use “voter suppression” claims to undermine confidence in the vote, for fearmongering and to raise money.

quote:
Democrats in Georgia use “voter suppression” claims to undermine confidence in the vote, for fearmongering and to raise money. They traffic in caricatures of Southerners to fan the flames of racial division across the country for their own gain. Even as voter registration and participation surge in Georgia, Democrats miss no opportunity to label any inconvenient reality an example of “voter suppression.”
Alles in de ogen van de democraten "voter suppression".. Democraten willen dat illegalen kunnen stemmen, zonder paspoort of iets. Ja lekker fraude gevoelig, zou de democraten goed uitkomen.
Alles om aan de macht te komen bij de democraten.

quote:
House Democrats voted Friday to defend localities that allow illegal immigrants to vote in their elections, turning back a GOP attempt to discourage the practice.
https://www.washingtontim(...)al-immigrant-voting/

quote:
Federal law prohibits noncitizens from voting in federal elections. If the Democrats do well in the 2020 election, that could be changed.
Totaal gestoord. Dan ga ik over 4 jaar ook stemmen!
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195621915
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 21:45 schreef epicbeardman het volgende:


Maar die gast kan alleen maar dom lullen over Trump, oh Trump heeft gezegd dat veteranen losers zijn (nooit bewezen) oh Trump dit, oh Trump dat, oh Trump leeft rentevrij in mijn hoofd.

Zelf hebben de democraten helemaal geen plan, enige plan is nog steeds. Orangemanbad.
Dems schieten in dezelfde groef als 4 jaar terug. Juist dat deplorables houdinkje heeft ze de das omgedaan
pi_195621920
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 22:05 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Hij. Stemt. Absentee. Dat is geen universal mail-in voting. Wat snap je er niet aan? Het is geen complexe materie.
Het principe is hetzelfde: je stemt per mail. De Democraten willen de mogelijkheid enkel uitbreiden vanwege de coronacrisis. Als Trump met een gerust z'n stem via de post kan versturen, dan kunnen anderen dat ook.

quote:
Mwah, een firearm license zegt vast veel meer over stemgerechtigheid dan een student ID. En verder, dat identificatie verplicht is, wil niet zeggen dat de gebruikte methodiek waterdicht is. Maar goed, dat weet jij ook, gezien jouw argument. Identificatieplicht zegt op zichzelf immers niets over verificatie.
Het zijn trucjes om bepaalde groepen het stemmen moeilijker te maken. Maar dat weet jij ook wel.

quote:
:'( :'( :'( :'( :'(

Nou, laat de Democraten dan lekker per post stemmen. Al die stemmen die verloren gaan, verkeerd worden ingevuld et cetera. Hoewel % van de stemmen zullen ongeldig zijn? Oh, en telt ballot harvesting als fraude? Ilhan Omar kan daar vast wel iets over vertellen.
Voter supression boeit jou dus niet?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_195621972
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 22:11 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Dat is iets wat democraten aankaarten zodat ze straks daar de schuld op kunnen leggen, iedereen heeft genoeg tijd om te stemmen. Waar was deze voter suppression toen 2x Obama werd gekozen?
Dat bestond toen ook al.

Je post hierboven nota bene een filmpje wat duidt op voter supression. 11 uur in de rij staan om te stemmen, kom op man. Dat zijn trucjes om bepaalde groepen te ontmoedigen om te stemmen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 22:19:27 #289
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195621995
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 22:09 schreef Ensiferum het volgende:
Dan is het toch onveiliger :')
Is het dan onveilig?
Huilen dan.
pi_195622051
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 22:18 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat bestond toen ook al.

Je post hierboven nota bene een filmpje wat duidt op voter supression. 11 uur in de rij staan om te stemmen, kom op man. Dat zijn trucjes om bepaalde groepen te ontmoedigen om te stemmen.
Dat zijn piekmomenten op de eerste dag dat mensen kunnen stemmen, moment opnames. Elke dag openen nu de stembussen in verschillende staten, steden daar zijn heel wat groter dan hier en ook qua inwoners. Je leest ook vaak dat mensen binnen 30minuten hen stem kunnen doen.

Mensen die snel hen stem kunnen doen hoor je niet klagen en maken geen filmpjes.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 22:22:19 #291
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195622072
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 22:16 schreef KoosVogels het volgende:

Het principe is hetzelfde: je stemt per mail. De Democraten willen de mogelijkheid enkel uitbreiden vanwege de coronacrisis. Als Trump met een gerust z'n stem via de post kan versturen, dan kunnen anderen dat ook.
Nee, dat is het niet. Bij absentee stemmen dien je een verzoek in. Bij het andere worden stembiljetten ongevraagd gestuurd, bijvoorbeeld ook aan huisdieren, overledenen en mensen die niet meer woonachtig zijn op een bepaald andres. Dat is verre van hetzelfde. De gevaren zitten zowel in het toegestuurd krijgen, als het terugsturen. Met absentee stemmen zijn die gevaren niet hetzelfde.
quote:
Het zijn trucjes om bepaalde groepen het stemmen moeilijker te maken. Maar dat weet jij ook wel.
Doe universal voter ID dan, gepaard met stempassen. Dan is de identificatie EN de verificatie in orde, en wordt het risico dat iemand bijvoorbeeld meerdere keren stemt, flink ingedamd. "Trucjes :')"
quote:
Voter supression boeit jou dus niet?
Klinkt als een hoop gehuil om eerlijk te zijn. Periodiek gehuil om preciezer te zijn. Het ligt er maar net aan wie er wint, of er suppression is.
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 22:22:34 #292
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195622084
quote:
83s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 22:19 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Is het dan onveilig?
Ja
pi_195622145
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 22:22 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Klinkt als een hoop gehuil om eerlijk te zijn. Periodiek gehuil om preciezer te zijn. Het ligt er maar net aan wie er wint, of er suppression is.
Dat is dom gelul en dat weet je zelf maar al te goed.
Als de democraten klagen over voter supression nadat ze de verkiezingen hebben gewonnen is de reactie: "Onzin, je hebt toch gewonnen?"
Als de democratie klagen over voter suppression nadat ze de verkiezingen hebben verloren is de reactie: "Onzin, als jullie hadden gewonnen hadden we je er niet over gehoord."
pi_195622147
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 22:21 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Dat zijn piekmomenten op de eerste dag dat mensen kunnen stemmen, moment opnames. Elke dag openen nu de stembussen in verschillende staten, steden daar zijn heel wat groter dan hier en ook qua inwoners. Je leest ook vaak dat mensen binnen 30minuten hen stem kunnen doen.

Mensen die snel hen stem kunnen doen hoor je niet klagen en maken geen filmpjes.
Ik zou je er toch wat meer in verdiepen als ik jou was. Er is zelfs een complete Wiki-pagina over voter supression. Dat is een goede plek om te beginnen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator dinsdag 13 oktober 2020 @ 22:26:55 #295
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195622187
Opvallend echter dat ik hele-maal nooit iemand gehoord heb over het feit dat 4 jaar terug Trump won in een verkiezing waar 12.6% van de stemmen per post was uitgebracht.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 22:27:00 #296
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195622189
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 22:25 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik zou je er toch wat meer in verdiepen als ik jou was. Er is zelfs een complete Wiki-pagina over voter supression. Dat is een goede plek om te beginnen.
Nee, Wiki(pedia?) is geen goede plek om te beginnen. Als ik meer wil weten over ringwormen, dan wel. Maar niet voor politieke zaken.
pi_195622239
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 22:22 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Nee, dat is het niet. Bij absentee stemmen dien je een verzoek in. Bij het andere worden stembiljetten ongevraagd gestuurd, bijvoorbeeld ook aan huisdieren, overledenen en mensen die niet meer woonachtig zijn op een bepaald andres. Dat is verre van hetzelfde. De gevaren zitten zowel in het toegestuurd krijgen, als het terugsturen. Met absentee stemmen zijn die gevaren niet hetzelfde.
Toch schijnt stemmen per post helemaal niet voor problemen te zorgen in de VS.

quote:
President Trump has criticised plans to expand postal voting in November's presidential election, claiming there's widespread fraud involved.

But Ellen Weintraub, commissioner of the Federal Election Commission, has said: "There's simply no basis for the conspiracy theory that voting by mail causes fraud."

Bron
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_195622267
Er is bijna een hele maand om te stemmen, als je echt wil stemmen kan dit gewoon. Meerdere manieren. Iedereen weet wat de intentie is van de democraten. Ze willen een imago schetsen over de republikeinen dat ze weer minderheden benadelen. Trump maakt het zwarten moeilijk om te stemmen! Hij is hitler!



How times have changed.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195622269
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 22:27 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Nee, Wiki(pedia?) is geen goede plek om te beginnen. Als ik meer wil weten over ringwormen, dan wel. Maar niet voor politieke zaken.
Je kunt natuurlijk ook gewoon Google gebruiken en betrouwbare bronnen raadplegen. Maar dat kost wel iets meer moeite.

Als je Wiki gebruikt, doe je er verstandig aan om de bronnenlijst door te pluizen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 22:30:57 #300
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195622285
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 22:28 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Toch schijnt stemmen per post helemaal niet voor problemen te zorgen in de VS.
[..]

Waarom moet ik meer waarde hechten aan de mening van Ellen Weintraub dan die van Donald Trump? Zij heeft als Democraat misschien ook een agenda?
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 22:31:12 #301
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195622290
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 22:22 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Ja
Waarom?
Huilen dan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')