Als dit waar is vind ik het oprecht jammer dat hij dat niet gedaan heeft. 😂😂😂😂quote:Op zondag 11 oktober 2020 00:00 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ afbeelding ]
Uit: Trump Makes First Public Appearance Since Leaving Walter Reed (NYTimes).
In zijn geheel niet. Als Trump was afgezet - wat terecht was geweest, want honderden miljoenen belastinggeld misbruiken om Oekraine onder druk te zetten je eigen herverkiezing te steunen met een stel leugens is een hele slok erger dan Water Gate - was Pence president geworden, niet een onverkozen derde ofzo.quote:
Ik had dit graag gezien (althans, niet voor pluspunten, maar vanwege de bizarheid)quote:Op zondag 11 oktober 2020 00:08 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Als dit waar is vind ik het oprecht jammer dat hij dat niet gedaan heeft. 😂😂😂😂
Je stelt de verkeerde vraag. Durft Trump al te debatteren onder normale omstandigheden.quote:
Uploaded bij fox news.quote:Op zondag 11 oktober 2020 11:35 schreef epicbeardman het volgende:
Trump heeft een nominatie voor 4de nobelprijs binnen!
Trump de vredestichter! Heerlijk zo'n president die niet tientallen islamitische landen aanvalt.Al die xenofobische presidenten voor Trump..
![]()
Komt omdat alle overige linkse media gehaat wordt door Trump dus die zullen sowieso niet met enig positief nieuws komen over de allmighty Trumpgod. Wantja.. Trump krenkt hen gevoelens buuhuu.quote:Op zondag 11 oktober 2020 11:47 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Uploaded bij fox news.![]()
Kan ik ook een brief schrijven om kabouter plop te nomineren en wordt dat dan ook nieuws bij fox.
Is dat kleuter gedrag van Trump besmettelijk of zo?quote:Op zondag 11 oktober 2020 11:48 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Komt omdat alle overige linkse media gehaat wordt door Trump dus die zullen sowieso niet met enig positief nieuws komen over de allmighty Trumpgod. Wantja.. Trump krenkt hen gevoelens buuhuu.
De enige die kinderachtig is toch iemand die niet ingaat op Trump zijn nominatie maar alleen er uithaalt "uploaded by fox nieuws"?? Weer een top prestatie van Trump. Lees de reactie van Baspie nog eensquote:Op zondag 11 oktober 2020 11:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Is dat kleuter gedrag van Trump besmettelijk of zo?
linkse media, zelfs neutrale media wordt door trump allang als fake weggezet. Alleen omdat ze wel eens kritisch zijn en het tere zielige mannetje trump niet inhoudelijk kan reageren en dan maar blijft schreeuwen over fake media. En die domme trumpsupports die idd niet verder komen als fox slikken die onzin als zoete koek.quote:Op zondag 11 oktober 2020 11:48 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Komt omdat alle overige linkse media gehaat wordt door Trump dus die zullen sowieso niet met enig positief nieuws komen over de allmighty Trumpgod. Wantja.. Trump krenkt hen gevoelens buuhuu.
Obama kreeg een Nobel prijs omdat hij zwart was denk jij? En dan denk jij nog steeds dat jij geen racist bent? Bijzonder.quote:Op zondag 11 oktober 2020 11:35 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
Trump de vredestichter! Heerlijk zo'n president die niet tientallen islamitische landen aanvalt.Al die xenofobische presidenten voor Trump..
![]()
Niet dat Trump ze zal accepteren, unlike vorige President die een nobelprijs kreeg omdat hij een kleurtje had.
Ik ben niet objectief in mijn meningen die ik post, nee, en dat hoeft ook niet, lees de policy eens dan word je mischien wat duidelijk. Anders wil ik wel een FA opzoeken die het NOG een keer voor je uitlegt, hoor? Zeg het maar.quote:Op zondag 11 oktober 2020 11:54 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
De enige die kinderachtig is toch iemand die niet ingaat op Trump zijn nominatie maar alleen er uithaalt "uploaded by fox nieuws"?? Weer een top prestatie van Trump. Lees de reactie van Baspie nog eens
Maar blijf vooral objectief modje.
Nee hoor, zelfs zwarten vroegen zich het af.quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:11 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Obama kreeg een Nobel prijs omdat hij zwart was denk jij? En dan denk jij nog steeds dat jij geen racist bent? Bijzonder.
Hij kreeg hem eigenlijk omdat hij de eerste zwarte president was. Hij had nog helemaal niks bereikt namelijk. Zijn meerdere artikelen over.quote:Did the committee violate the intentions of Alfred Nobel when it awarded the prize to Obama? Was this a reward for actual achievements or an incentive for a high-potential statesman? Was this an equitable and appropriate award or just an Obama-mania induced 'reward'? Was awarding the prize to Obama at the time counterproductive for him? Should Obama have accepted the award? Did this selection deny worthy candidates of a well-deserved recognition? Was the process of selecting laureates flawed, and urgently in need of change? Was the prestige and credibility of the prize diminished after this seemingly controversial choice?
Wat je bedoelt te zeggen is dat er meningen over zijn. Gelukkig zijn die totaal niet relevant voor het comite wat de Nobel winnaar kiest.quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:15 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Nee hoor, zelfs zwarten vroegen zich het af.
https://www.researchgate.(...)7Reward%27_Gone_Awry
https://www.researchgate.net/publication/286124525_Obama's_Nobel_Peace_Prize_A_'Reward'_Gone_Awry/link/5666535808ae4931cd626e6f/download
[..]
Hij kreeg hem eigenlijk omdat hij de eerste zwarte president was. Hij had nog helemaal niks bereikt namelijk. Zijn meerdere artikelen over.
En dat is juist de reden dat Trump indien hij er een zal krijgen hem wss niet zal accepteren. Dat comité heeft zichzelf al ongeloofwaardig gemaakt in 2009.quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat je bedoelt te zeggen is dat er meningen over zijn. Gelukkig zijn die totaal niet relevant voor het comite wat de Nobel winnaar kiest.
Hier past alleen maar dit:quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:20 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
En dat is juist de reden dat Trump indien hij er een zal krijgen hem wss niet zal accepteren. Dat comité heeft zichzelf al ongeloofwaardig gemaakt in 2009.
Trump gaf opdracht een Iraanse generaal om te leggen - een actie die was beschouwd als een oorlogsdaad als de rollen waren omgedraaid - met als gevolg dat de spanningen in de regio verder opliepen (terwijl de boel sowieso al op scherp stond sinds de VS de Iran-deal opblies). Nog altijd bestaat het risico dat de situatie escaleert. Vergeet daarnaast ook niet dat Trump deze week opnieuw dreigende taal uitte richting Iran.quote:Op zondag 11 oktober 2020 11:35 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Niet dat Trump ze zal accepteren, unlike vorige President die een nobelprijs kreeg omdat hij een kleurtje had.
Het grappigste is dat het verdragen met telkens 1 partij zijn. Waardeloze stukken papierquote:Op zondag 11 oktober 2020 13:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Trump gaf opdracht een Iraanse generaal om te leggen - een actie die was beschouwd als een oorlogsdaad als de rollen waren omgedraaid - met als gevolg dat de spanningen in de regio verder opliepen (terwijl de boel sowieso al op scherp stond sinds de VS de Iran-deal opblies). Nog altijd bestaat het risico dat de situatie escaleert. Vergeet daarnaast ook niet dat Trump deze week opnieuw dreigende taal uitte richting Iran.
En we herinneren ons ook dat Trump zijn Koerdische bondgenoten de rug toekeerde, met veel bloedvergieten als gevolg.
Die zogenaamde vredesverdragen die met behulp van Trump zijn gesloten, zijn bovenal onderdeel van een geopolitiek schaakspel dat wordt gespeeld door de Arabische landen in het Midden-Oosten.
Dat kan je ook wel stellen van de journalisten die onder de Obama administratie aan hen lot overgelaten zijn zoals James Foley Steven Sotloffquote:Op zondag 11 oktober 2020 13:51 schreef Kansenjongere het volgende:
Je moet Trump nageven dat hij wel zo vredelievend was dat toen de Saoedi's een Amerikaans staatsburger martelden, vermoordden en in stukken hakten hij ze de andere wang toekeerde om zijn lucratieve wapendeals niet kwijt te raken.
Wat een hel.. 2 jaar lang gevangen gehouden door ISIS.quote:Foley had not, but the ghastly images weren’t hard to find. President Barack Obama soon confirmed the news to the world: James Foley, a 40-year-old American journalist kidnapped in Syria two years earlier, was the American beheaded by Islamic State militants in a video circulating online.
Noem jij de strijd tegen IS nou een domme oorlog?quote:Op zondag 11 oktober 2020 14:11 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dat kan je ook wel stellen van de journalisten die onder de Obama administratie aan hen lot overgelaten zijn zoals James Foley Steven Sotloff
[..]
Wat een hel.. 2 jaar lang gevangen gehouden door ISIS.
Of ja.. arme Kayla Muller van artsen zonder grenzen. Ook 2 jaar in gevangenis van ISIS. (Other reports claimed Mueller was killed in an American airstrike)
[ afbeelding ]
Waar jij over praat was pas achteraf bekend.
En over de koerden e.d, tja. Soms moet je gewoon beslissingen maken, Amerika is niet verantwoordelijk voor elk woestijnland en zijn inwoners. Trekt Trump troepen terug is het niet goed, valt hij landen aan is het ook niet goed. Je kan dan beter Erdogan aanvallen i.p.v. Trump, Trump wilde zijn Troepen gewoon uit die domme oorlog weg hebben.
Want Obama was een vriend van ISIS zoals Trump een vriend van Saoedi Arabië is? Obama heeft wapendeals met ISIS gemaakt? Ik zou dat tegen Trump vertellen! Das groot nieuws.quote:Op zondag 11 oktober 2020 14:11 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dat kan je ook wel stellen van de journalisten die onder de Obama administratie aan hen lot overgelaten zijn zoals James Foley Steven Sotloff
[..]
Wat een hel.. 2 jaar lang gevangen gehouden door ISIS.
En over de koerden e.d, tja. Soms moet je gewoon beslissingen maken, Amerika is niet verantwoordelijk voor elk woestijnland en zijn inwoners. Trekt Trump troepen terug is het niet goed, valt hij landen aan is het ook niet goed. Je kan dan beter Erdogan aanvallen i.p.v. Trump, Trump wilde zijn Troepen gewoon uit die domme oorlog weg hebben.
Volgens mij heeft Obama 100.000 bommen laten gooien in zijn acht jaar als president, waarvan 26.171 in zijn laatste jaar. Daardoor hebben aardig wat mensen - waaronder neem ik aan ook veel burgerslachtoffers - de dood gevonden. Volgens mij komt Trump daar niet bij in de buurt.quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Trump gaf opdracht een Iraanse generaal om te leggen - een actie die was beschouwd als een oorlogsdaad als de rollen waren omgedraaid - met als gevolg dat de spanningen in de regio verder opliepen (terwijl de boel sowieso al op scherp stond sinds de VS de Iran-deal opblies). Nog altijd bestaat het risico dat de situatie escaleert. Vergeet daarnaast ook niet dat Trump deze week opnieuw dreigende taal uitte richting Iran.
En we herinneren ons ook dat Trump zijn Koerdische bondgenoten de rug toekeerde, met veel bloedvergieten als gevolg.
Die zogenaamde vredesverdragen die met behulp van Trump zijn gesloten, zijn bovenal onderdeel van een geopolitiek schaakspel dat wordt gespeeld door de Arabische landen in het Midden-Oosten.
Kijk uit ze komen weer 100 posts dat Trump meer drone strikes heeft dan Obama adminstration.quote:Op zondag 11 oktober 2020 14:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Obama 100.000 bommen laten gooien in zijn acht jaar als president, waarvan 26.171 in zijn laatste jaar. Daardoor hebben aardig wat mensen - waaronder neem ik aan ook veel burgerslachtoffers - de dood gevonden. Volgens mij komt Trump daar niet bij in de buurt.
Heb ik dan ergens beweerd dat Obama een vredesduif is? Sowieso is mij niet helemaal duidelijk wat Obama met deze discussie heeft te maken.quote:Op zondag 11 oktober 2020 14:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Obama 100.000 bommen laten gooien in zijn acht jaar als president, waarvan 26.171 in zijn laatste jaar. Daardoor hebben aardig wat mensen - waaronder neem ik aan ook veel burgerslachtoffers - de dood gevonden. Volgens mij komt Trump daar niet bij in de buurt.
Geen idee.quote:Op zondag 11 oktober 2020 14:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heb ik dan ergens beweerd dat Obama een vredesduif is?
Dat ik Trump minder oorlogszuchtig vind dan zo ongeveer al zijn voorgangers sinds WOII.quote:Sowieso is mij niet helemaal duidelijk wat Obama met deze discussie heeft te maken.
Tsja, wat had Trump gedaan als de opkomst van IS had plaatsgevonden onder zijn bewind? Had hij de regio dan aan haar lot overgelaten, met het risico dat Irak en Syrië waren overlopen door IS? Want voor die keuze werden Obama en zijn NAVO-bondgenoten gesteld.quote:Op zondag 11 oktober 2020 14:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Geen idee.
[..]
Dat ik Trump minder oorlogszuchtig vind dan zo ongeveer al zijn voorgangers sinds WOII.
Haal je dat allemaal uit één tweet?quote:Op zondag 11 oktober 2020 14:51 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals eerder beaamt. Trump is een man van het volk, niet van de elite! Hij laat alle overige politici zien dat ze te elitair zijn en zich distantiëren van het normale schapenvolk.
Mijn punt is vooral dat Trump niet voor die moeilijke keuze is gesteld. Hij heeft niet hoeven kiezen tussen wel of niet ingrijpen.quote:Op zondag 11 oktober 2020 15:03 schreef Ensiferum het volgende:
Uuhm, waarom heeft Trump (of de president van de VS) de "plicht" om in te grijpen?
En of Iran nu met of zonder verdrag aan hun programma werkt, maakt ook geen verschil. Geen deal is beter dan een slechte deal.
Nope. Zie ook de quote die ik post van mijzelf. Deze was voor de tweet gemaakt. De tweet is een soort van verificatie.quote:
Omdat hij zich niet in die keuze heeft gemaneuvreerd, of zich daarin laten maneuvreren. En dat heeft hij met zijn leiderschap afgedwongen.quote:Op zondag 11 oktober 2020 15:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mijn punt is vooral dat Trump niet voor die moeilijke keuze is gesteld. Hij heeft niet hoeven kiezen tussen wel of niet ingrijpen.
Iedereen weet dat als Iran ook maar iets had gedaan dat Trump ze van de kaart had geveegd.. Dat is Trump zijn kracht. Met zijn "gekheid" weet je nooit wat hij zou doen. Bang zijn ze wel voor hem.quote:Op zondag 11 oktober 2020 15:08 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Omdat hij zich niet in die keuze heeft gemaneuvreerd, of zich daarin laten maneuvreren. En dat heeft hij met zijn leiderschap afgedwongen.
Ook prima maar een random twitterpersoon die toevallig dezelfde mening deelt noem ik geen verificatie.quote:Op zondag 11 oktober 2020 15:05 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Nope. Zie ook de quote die ik post van mijzelf. Deze was voor de tweet gemaakt. De tweet is een soort van verificatie.
Neuh, Trump heeft vooral mazzel. Een tweede Arabische Lente - om maar iets te noemen - lag niet in het verschiet en is ook uitgebleven.quote:Op zondag 11 oktober 2020 15:08 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Omdat hij zich niet in die keuze heeft gemaneuvreerd, of zich daarin laten maneuvreren. En dat heeft hij met zijn leiderschap afgedwongen.
Dat is ook het tragische. Jij loopt Trump nu te bejubelen en hem te betitelen als 'vredestichter'. Maar als het conflict met Iran was geëscaleerd en Trump had het land 'van de kaart geveegd' dan had jij hem ook geprezen.quote:Op zondag 11 oktober 2020 15:09 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Iedereen weet dat als Iran ook maar iets had gedaan dat Trump ze van de kaart had geveegd.. Dat is Trump zijn kracht. Met zijn "gekheid" weet je nooit wat hij zou doen. Bang zijn ze wel voor hem.
Nee Koos, Trump heeft dat afgedwongen. De vredesakkoorden in het Midden-Oosten, dat heeft Trump afgedwongen. Of was dat ook mazzel? Waren die ook onder Clinton gesloten?quote:Op zondag 11 oktober 2020 15:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Neuh, Trump heeft vooral mazzel. Een tweede Arabische Lente - om maar iets te noemen - lag niet in het verschiet en is ook uitgebleven.
Echte internationale crises zijn Trump bespaard gebleven (gelukkig maar).
Vredesakkoorden tussen landen die elkaar nog nooit op het slagveld hebben getroffen, die niet met elkaar in oorlog waren.quote:Op zondag 11 oktober 2020 15:19 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Nee Koos, Trump heeft dat afgedwongen. De vredesakkoorden in het Midden-Oosten, dat heeft Trump afgedwongen. Of was dat ook mazzel? Waren die ook onder Clinton gesloten?
Jij hield toch niet van whataboutisms?quote:Op zondag 11 oktober 2020 14:11 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dat kan je ook wel stellen van...
Ok verificatie is misschien misplaatst, laten we zeggen dat er meer mensen zo over denken.quote:Op zondag 11 oktober 2020 15:11 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ook prima maar een random twitterpersoon die toevallig dezelfde mening deelt noem ik geen verificatie.
Nee ik was in de veronderstelling dat dit niet mocht, maar tijdens campagnes van Presidenten kan je hier gewoon niet aan ontkomen. Je hebt een ijkpunt nodig, iets waarmee je kan vergelijken. Dan komt je snel uit bij andere Presidenten.quote:Op zondag 11 oktober 2020 15:24 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Jij hield toch niet van whataboutisms?
Dat doet hij alleen al door gehandicapten belachelijk te maken.quote:Op zondag 11 oktober 2020 15:25 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ok verificatie is misschien misplaatst, laten we zeggen dat er meer mensen zo over denken.
Maar ben jij het er niet mee eens dat Trump de lat voor politici/wereldleiders een stuk lager legt?
Elke keer als je denkt dat het niet nog erger kan weet Trump de lat inderdaad nog lager te leggen, maar om hem daar nou voor te prijzen...quote:Op zondag 11 oktober 2020 15:25 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Maar ben jij het er niet mee eens dat Trump de lat voor politici/wereldleiders een stuk lager legt?
Tussen landen waar er een partij was die de ander niet erkende? Tussen moslims en joden?quote:Op zondag 11 oktober 2020 15:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vredesakkoorden tussen landen die elkaar nog nooit op het slagveld hebben getroffen, die niet met elkaar in oorlog waren.
Ik denk dat dat te maken juist heeft met dat ik de politiek niet echt serieus neem, net zoals Trump dat dus niet doet. Deze verkiezingen doen mij denken aan de southpark aflevering the Douche & Turd Sandwich.quote:Op zondag 11 oktober 2020 15:27 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Elke keer als je denkt dat het niet nog erger kan weet Trump de lat inderdaad nog lager te leggen, maar om hem daar nou voor te prijzen...
Het ligt allemaal net wat gecompliceerder dan een simpel vredesfeest. Dit verdrag is onderdeel van een keihard geopolitiek schaakspel.quote:Op zondag 11 oktober 2020 15:42 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Tussen landen waar er een partij was die de ander niet erkende? Tussen moslims en joden?
Tuurlijk, doe maar alsof het niets voorstelt. Zwak hoor, Koos.
En dat is dus bullshit. Als je alle leugens van al zijn voorgangers bij elkaar optelt, kom je nog niet in de buurt van het aantal van Donald Trump.quote:Op zondag 11 oktober 2020 15:49 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn alle politici leugenaars en draaikonten. Ja dat is Trump ook, net zoals alle vorige
Overdrijvingen en hyperbolen worden express gezien als leugens. Altijd als ik dit zie moet ik denken aan de uitspraak van Trump dat hij een stapel Big Macs had besteld ter hoogte van het Vrijheidsbeeld. Iemand heeft daar dus een fact check op losgelaten.quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:04 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
En dat is dus bullshit. Als je alle leugens van al zijn voorgangers bij elkaar optelt, kom je nog niet in de buurt van het aantal van Donald Trump.
Elke president liegt wel eens als dat beter uitkomt, maar bij Trump is het omgekeerd, die is heel af en toe op een waarheid te betrappen.
Dat is inderdaad overdreven, al heb ik zelf nog niet gezien dat dergelijke onzin werd meegeteld. En ik lees regelmatig factcheck-stukjes over Trump.quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:50 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Overdrijvingen en hyperbolen worden express gezien als leugens. Altijd als ik dit zie moet ik denken aan de uitspraak van Trump dat hij een stapel Big Macs had besteld ter hoogte van het Vrijheidsbeeld. Iemand heeft daar dus een fact check op losgelaten.
Niemand claimt dan ook dat Trump een eerlijke man is. Feit blijft dat alle politici liegen, zonder leugens word je simpelweg niet gekozen/herkozen.quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:25 schreef Monolith het volgende:
Tja, zeggen dat je 100 miljard gaat investeren in zorg en uiteindelijk 10 miljoen investeren zou je ook kunnen zien als een overdrijving. Ik zie dat gewoon als een leugen of in ieder geval een niet nagekomen belofte.
Ja leuk, maar "liegen" is geen binaire kwestie. Trump tilt dat naar een heel nieuw niveau.quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:48 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Niemand claimt dan ook dat Trump een eerlijke man is. Feit blijft dat alle politici liegen, zonder leugens word je simpelweg niet gekozen/herkozen.
Feit is dat politici soms liegen en Trump altijd.quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:48 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Niemand claimt dan ook dat Trump een eerlijke man is. Feit blijft dat alle politici liegen, zonder leugens word je simpelweg niet gekozen/herkozen.
Het riekt naar cover-up van onveilig gedrag van Trump, terwijl hij wist dat hij een covid19-besmetter is.quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:36 schreef Kansenjongere het volgende:
En kunnen de Trumpfans me misschien uitleggen hoe het te rechtvaardigen is dat het Trumpkamp weigert te vertellen wanneer Trump voor het laatst negatief heeft gestest op Covid, zowel VOOR als NA zijn besmetting?
Waarom is het zo erg om andere mensen die mogelijk door deze president in levensgevaar zijn gebracht op de hoogte te brengen van deze informatie waarop zij recht hebben?
Ja mee eens. Maar wat heeft hij daarmee te winnen. Hij moet toch hebben geweten dat het uit zou komen. Bovendien is het wat mij betreft zo goed als misdadig om je gewoon onder de mensen te begeven wanneer je weet dat je corona hebt,quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:11 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Het riekt naar cover-up van onveilig gedrag van Trump, terwijl hij wist dat hij een covid19-besmetter is.
Maar dat is dus het erge, het komt niet uit, omdat zijn "artsen" zich al net zo crimineel opstellen als hun werkgever.quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja mee eens. Maar wat heeft hij daarmee te winnen. Hij moet toch hebben geweten dat het uit zou komen. Bovendien is het wat mij betreft zo goed als misdadig om je gewoon onder de mensen te begeven wanneer je weet dat je corona hebt,
Een probleem is volgens mij dat zijn artsen militairen zijn en dat hij, als Commander in Chief - hun meerdere is.quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:37 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Maar dat is dus het erge, het komt niet uit, omdat zijn "artsen" zich al net zo crimineel opstellen als hun werkgever.
Ook militaire artsen hebben een eed gezworen.quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Een probleem is volgens mij dat zijn artsen militairen zijn en dat hij, als Commander in Chief - hun meerdere is.
Ja, klopt, die Conley verwees ook naar de Eed van Hippocrates - daar zit ook wel iets in over integriteit lijkt me. Maar misschien hebben ze zich laten intimideren/overtuigen...quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:42 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Ook militaire artsen hebben een eed gezworen.
Ik ben heel benieuwd hoe een integere arts zich laat overtuigen dat het persoonlijke belang van een narcist belangrijker is dan dat van zijn slachtoffers.quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, klopt, die Conley verwees ook naar de Eed van Hippocrates - daar zit ook wel iets in over integriteit lijkt me. Maar misschien hebben ze zich laten intimideren/overtuigen...
Misschien heeft Trump wel gedreigd hem te ontslaan. Geen idee. Of Conley mag alleen maar datgene zeggen waarvoor zijn patiënt hem toestemming geeft,quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:50 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd hoe een integere arts zich laat overtuigen dat het persoonlijke belang van een narcist belangrijker is dan dat van zijn slachtoffers.
Een integere arts heeft schijt aan dat soort dreigementen en denkt aan het grotere belang.quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Misschien heeft Trump wel gedreigd hem te ontslaan. Geen idee. Of Conley mag alleen maar datgene zeggen waarvoor zijn patiënt hem toestemming geeft,
Volgens mij zijn er ook integere mensen met een gezin en een hypotheek.quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:53 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Een integere arts heeft schijt aan dat soort dreigementen en denkt aan het grotere belang.
Een goede arts vindt ook wel een baan zonder een crimineel te dienen.quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er ook integere mensen met een gezin en een hypotheek.
Dat is waar. Maar het zou dus kunnen dat hij alleen mag zeggen wat de patiënt hem toestaat te zeggen. Maar ik weet niet op hoe veel privacy een president recht heeft ten aanzien van zijn gezondheid.quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:57 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Een goede arts vindt ook wel een baan zonder een crimineel te dienen.
Een arts dient niet alleen zijn eigen patiënt maar ook degenen die (mogelijk) besmet worden door zijn patiënt.quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar het zou dus kunnen dat hij alleen mag zeggen wat de patiënt hem toestaat te zeggen. Maar ik weet niet op hoe veel privacy een president recht heeft ten aanzien van zijn gezondheid.
Het lijkt erop dat hij tijdes het debat al besmet was, of althans eerder dan hem uitkomt. Anders had hij er gewoon open over kunnen zijn.quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:02 schreef Bluesdude het volgende:
Artsen hebben een beroepsgeheim. Dat moet zo blijven.
Maar Trump is vrij om te vertellen wanneer zijn laatste negatieve test iwas en wat zijn eerste positieve test.
Hij weigert daar open in te zijn. Net zoals hij weigert inzage te geven in zijn belastingaangiftes, wat voorgaande presidenten wel deden.,
Het riekt naar cover-up En als bekend zou worden dat hij al covid had in het eerste debat met Biden dan is dat weer negatieve publiciteit voor hem... en de verkiezingen zijn binnenkort
Maar als zijn eerste positieve test was , ná dat eerste debat dan heeft hij dat rumoer niet te vrezen.
Waarom dat verbergen ?
Ja, ben het met je eens.quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:02 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Een arts dient niet alleen zijn eigen patiënt maar ook degenen die (mogelijk) besmet worden door zijn patiënt.
We hebben het hier over iemand die besmet is met een levensbedreigend virus, die ondertussen evenementen heeft georganiseerd waarmee hij talloze anderen in levensgevaar heeft gebracht en die weigert te zeggen van wanneer tot wanneer dat volstrekt onverantwoord was.
Privacy van de dader kan dan nooit een argument zijn om de slachtoffers in onzekerheid te houden.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)p-coronavirus-besmetquote:Opvallend is dat de positieve test van zijn naaste adviseur voor de president geen reden was om daarna een bezoek aan een fundraiser af te blazen.
Hij vloog naar een golfresort in New Jersey om geld op te halen voor zijn campagne. Volgens de New York Times oogde hij daar wat lusteloos en minder energiek dan normaal. Hij zou daar in contact zijn geweest met 100 andere bezoekers. Ze worden opgeroepen om meteen in quarantaine te gaan.
Dat gezeik met die SC picks.. toont toch gewoon aan dat het systeem niet klopt, dat je een politieke keuze maakt in de benoeming van de opperrechters. Kunnen die rechters niet gewoon zelf hun opvolgers kiezen oid?quote:
Maar denk dat je dat dat niet politiek wordt?quote:Op zondag 11 oktober 2020 22:49 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Dat gezeik met die SC picks.. toont toch gewoon aan dat het systeem niet klopt, dat je een politieke keuze maakt in de benoeming van de opperrechters. Kunnen die rechters niet gewoon zelf hun opvolgers kiezen oid?
Vind ik ook. Ook als Hillary nu president was geweest. Een vacature is een vacature.quote:En wat mij betreft staat Trump/GOP nu (in dit systeem) gewoon in hun recht om een nieuwe te kiezen. President ben je voor 4 jaar, niet voor 3,5 jaar.
Het is wel enorm belangrijk voor de VS. De hoorzitting voor ACB is begonnen (nu op CNN).quote:Hun SC kan mij verder weinig boeien.
Dit geldt uiteraard evenzo mochten de Democraten ervoor kiezen om de SC uit te breiden.quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:27 schreef KoosVogels het volgende:
De Republikeinen moet de SC-vacature inderdaad gewoon kunnen vullen, ongeacht of dat hypocriet is. Die mogelijkheid heeft de Senaat nou eenmaal, dus het is begrijpelijk dat zij die met twee handen aangrijpt.
Verder sluit ik mij aan bij Sir Robin: wie in de Amerikaanse SC belandt, zal mij een rotzorg wezen. Als de meerderheid van de Senaat kiest voor een halve gristenfundamentalist, dan moet zij dat helemaal zelf weten. Ik woon toch niet in dat land.
"Rondom het kader van de wet"? Het is simpelweg volgens de wet. De Senaat is gekozen en de president heeft de bevoegdheid en zelfs de wettelijke plicht te nomineren voor een vacante zetel van de Supreme Court.quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:42 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dit geldt uiteraard evenzo mochten de Democraten ervoor kiezen om de SC uit te breiden.
Het standpunt van de Republikeinen die er eerlijk over zijn is kennelijk dat alles geoorloofd is zo rondom het kader van de wet. Niet een heel gezond fundament om een Democratische rechtsstaat mee staande te houden.
Ach, ik zou ook nooit van m'n leven een rally bezoeken (als dat een ding was in ons land). Toch telt mijn stem gewoon mee.quote:
Ja precies en als de Democraten volgens de gedachte "alles is geoorloofd" binnen de wet opereren en er wat zeteltjes bij plaatsen tegen het packen van de Republikeinen is dat natuurlijk ook geen probleem, toch?quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:57 schreef dellipder het volgende:
[..]
"Rondom het kader van de wet"? Het is simpelweg volgens de wet. De Senaat is gekozen en de president heeft de bevoegdheid en zelfs de wettelijke plicht te nomineren voor een vacante zetel van de Supreme Court.
De polls spreken voor zichquote:Op maandag 12 oktober 2020 17:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, ik zou ook nooit van m'n leven een rally bezoeken (als dat een ding was in ons land). Toch telt mijn stem gewoon mee.
De consensus onder Trump-aanhangers luidt dat peilingen niet zijn te vertrouwen.quote:
Niet alleen onder Trumpaanhangers natuurlijk. Ook journalisten slaken een zucht van verlichting dat ze gewoon weer lekker kunnen duiden zonder die vermaledijde cijfertjes te hoeven snappen en wuiven die gewoon weer lekker weg met 'ach ja, de peilingen zitten er ook vaak naast'. Ik heb het o.a. Rick Nieman laatst nog weer horen roepen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 17:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De consensus onder Trump-aanhangers luidt dat peilingen niet zijn te vertrouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |