abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 20:02:45 #76
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195552853
Nou, dat was een flink welkom.

"First, I'm feeling great, I don't know about you." -- president Trump
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_195552945
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 20:02 schreef dellipder het volgende:
Nou, dat was een flink welkom.

"First, I'm feeling great, I don't know about you." -- president Trump
Tja, de meeste mensen die high zijn voelen zich great.
pi_195554461
Ik vind het zo opmerkelijk dat in NL je mening over een president van een mogendheid heel ver hier vandaan kan leiden tot enorme ruzies en volledige diskwalificatie.
Zijn we hier echt zo opgefokt? :)
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 21:44:28 #79
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195555043
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 21:22 schreef iteejer het volgende:
Ik vind het zo opmerkelijk dat in NL je mening over een president van een mogendheid heel ver hier vandaan kan leiden tot enorme ruzies en volledige diskwalificatie.
Zijn we hier echt zo opgefokt? :)
Goede en terechte bezinning. Ja, het is hier net zo opgefokt als in de Verenigde Staten.
In de VS is men vooral slachtoffer van het verdeel en heers tactiek van de status quo. Een verenigd volk is zoveel maal sterker. En in Nederland is het vooral kopieergedrag/veramerikanisering en wordt er vaak een parallel getrokken met het "immorele" PVV/FvD enerzijds en de bon ton status quo anderzijds.
Tenminste zo zie ik het.
Crooked Hillary
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 21:49:47 #80
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_195555189
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 19:52 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Sorry maar ik kan jou niet heel serieus nemen. Iedereen die niet links is die is volgens jou een extreem rechtse nazi.

Vandaar dat ik ook niet op jou reageerde, misschien als je het eens met een bron probeert die je claims onderbouwen.
- Trump is een racist check

- rechts extremisten vormen het grootste gevaar check

- rechts extremisten bedreigen de verkiezingen check

- trump aanhangers plotten geweldcheck

En nee het is niet erg dat je mij niet serieus neemt, das wederzijds.

Ik zie slechts rechts extremisme waar het is. Trump, Bolsenaro, Duterte, en vergelijkbare figuren en hun fundamentalistische aanhang. Das overigens een klein clupje, de meesten zijn meelopers.
pi_195555244
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 21:49 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

- Trump is een racist check

- rechts extremisten vormen het grootste gevaar check

- rechts extremisten bedreigen de verkiezingen check

- trump aanhangers plotten geweldcheck

En nee het is niet erg dat je mij niet serieus neemt, das wederzijds.

Ik zie slechts rechts extremisme waar het is. Trump, Bolsenaro, Duterte, en vergelijkbare figuren en hun fundamentalistische aanhang. Das overigens een klein clupje, de meesten zijn meelopers.
Die bronnen zijn ook aardig biased he :)
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 21:57:32 #82
403588 mcmlxiv
pi_195555378
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 21:51 schreef iteejer het volgende:

[..]

Die bronnen zijn ook aardig biased he :)
CSIS biased? Grappenmaker
CFR —> Factual Reporting: HIGH

The guardian en Huff kunnen we over twisten.
pi_195555599
He said immigrants from Africa and Haiti come from “shithole countries”

Fact check true, ik zie weinig mensen naar Afrika of Haiti emigreren omdat het zulke rijke stabiele landen zijn.
pi_195555612
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 21:57 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

CSIS biased? Grappenmaker
CFR —> Factual Reporting: HIGH

The guardian en Huff kunnen we over twisten.
Verder waarschuwt de FBI nota bene voor rechts-extremisme als binnenlandse dreiging en is er zojuist een plot verijdelt van rechts-extremisten om een governor te ontvoeren en daarna te "berechten" plus een stel anderen voor het omver willen werpen van de overheid. Een lokale sherriff vermelde daarop doodleuk dat hij het zo zwaar niet zag, want mensen zouden een burgerarrest mogen uitvoeren.

Altijd die luie cop-out om op voorhand maar "biased" te zeggen. Past goed in het rijtje van "TDS" en "orange man bad". Zolang er maar niet nagedacht hoeft te worden. :{ O-)
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_195555833
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 22:08 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Verder waarschuwt de FBI nota bene voor rechts-extremisme als binnenlandse dreiging en is er zojuist een plot verijdelt van rechts-extremisten om een governor te ontvoeren en daarna te "berechten" plus een stel anderen voor het omver willen werpen van de overheid. Een lokale sherriff vermelde daarop doodleuk dat hij het zo zwaar niet zag, want mensen zouden een burgerarrest mogen uitvoeren.

Altijd die luie cop-out om op voorhand maar "biased" te zeggen. Past goed in het rijtje van "TDS" en "orange man bad". Zolang er maar niet nagedacht hoeft te worden. :{ O-)
Het is natuurlijk ook volkomen schandalig dat een president dit niet eens scherp veroordeeld, maar zelfs nog wat olie op het vuur gooit. Volkomen beschamend in een democratische rechtsstaat.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_195555911
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 22:17 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het is natuurlijk ook volkomen schandalig dat een president dit niet eens scherp veroordeeld, maar zelfs nog wat olie op het vuur gooit. Volkomen beschamend in een democratische rechtsstaat.
Hij doet het zoals altijd geparafraseerd: "ja, ik veroordeel geweld, maar eigenlijk hadden deze mensen wel een punt". Waarom kan hij het nooit gewoon laten bij dit soort geweld om het bij een veroordeling te laten?
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_195555929
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 22:21 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Hij doet het zoals altijd "ja, ik veroordeel geweld, maar eigenlijk hadden deze mensen wel een punt". Waarom kan hij het nooit gewoon laten bij dit soort geweld om het bij een veroordeling te laten?
Nou zelfs dat niet.
pi_195556027
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 22:22 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nou zelfs dat niet.
Ja, gister:
"...I do not tolerate ANY extreme violence. Defending ALL Americans, even those who oppose and attack me, is what I will always do as your President! Governor Whitmer—open up your state, open up your schools, and open up your churches!"

Maar goed, hij gooit zoveel de ether in, dat het maar net is wat blijft plakken. Hieraan voorafgaand zei hij ook dat haar beleid slecht was en dat de Democraten geweld niet zouden veroordelen bij de BLM protesten wat ook een stel leugens is, hoewel er vast wel ergens een Democraat te vinden is.
pi_195556059
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 22:07 schreef Chivaz het volgende:
He said immigrants from Africa and Haiti come from “shithole countries”

Fact check true, ik zie weinig mensen naar Afrika of Haiti emigreren omdat het zulke rijke stabiele landen zijn.
Is niet true... Zoals hij die landen noemde is het minachtend, arrogant, en racistisch.
Dan wel dat men het in vele landen kan zien als racisme.
Trump is een shithole
pi_195556067
Liberate Michigan!

En deze baardige heren namen de President serieus. Blijkbaar iets wat je dus gewoon niet moet doen? ;)

Lijkt mij overigens een mooie verdediging voor de rechter.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2020 22:33:29 ]
pi_195556213
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 22:27 schreef Tijger_m het volgende:
Liberate Michigan!

En deze baardige heren namen de President serieus. Blijkbaar iets wat je dus gewoon niet moet doen? ;)
Daar is op zich geen hard bewijs voor voor zover ik weet? Een van deze heren noemt Trump ook een tiran. Waar het wel zo is dat Trump de boel aanmoedigde toen 2 van hen het capitool bezetten een paar maanden terug en je hebt idd de "liberate michigan" tweet.
pi_195556256
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 22:33 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Daar is op zich geen hard bewijs voor voor zover ik weet? Een van deze heren noemt Trump ook een tiran. Waar het wel zo is dat Trump de boel aanmoedigde toen 2 van hen het capitool bezetten een paar maanden terug.
Hoe bedoel je geen bewijs voor? Trump heeft Liberate Michigan! getweet, hun hebben geprobeerd om dat tot uitvoering te brengen in hun optiek. Zelfs als ze Trump een tiran noemen kunnen ze dat zo opgevat hebben, volgens mij. Dat het niet de grootste lichten zijn mag duidelijk zijn maar ik zou het wel een leuke zet vinden als de verdediging dat aanvoerde ;)
pi_195556286
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 22:35 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Hoe bedoel je geen bewijs voor? Trump heeft Liberate Michigan! getweet, hun hebben geprobeerd om dat tot uitvoering te brengen in hun optiek. Zelfs als ze Trump een tiran noemen kunnen ze dat zo opgevat hebben, volgens mij. Dat het niet de grootste lichten zijn mag duidelijk zijn maar ik zou het wel een leuke zet vinden als de verdediging dat aanvoerde ;)
Er is bewijs dat Trump hiertoe aanzet, maar bij mijn weten omgekeerd geen direct bewijs dat zij Trump als inspiratie zagen. Het heeft daar natuurlijk wel alle schijn van, dat wel.
pi_195556319
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 22:36 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Er is bewijs dat Trump hiertoe aanzet, maar bij mijn weten omgekeerd geen direct bewijs dat zij Trump als inspiratie zagen. Het heeft daar natuurlijk wel alle schijn van, dat wel.
Dat is alleen maar relevant als je Trump zou willen aanklagen als mede-verdachte. Mijn insteek was dat de verdediging het kon aanvoeren als een verzachtende of vrijpleitende omstandigheid.
pi_195556394
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 22:36 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Nou ja, de Trumplets hebben waar het de Nederlandse politiek aangaat altijd hun mond vol over demoniseren en een klimaat scheppen. Dit is exact dat.
pi_195556437
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 22:41 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nou ja, de Trumplets hebben waar het de Nederlandse politiek aangaat altijd hun mond vol over demoniseren en een klimaat scheppen. Dit is exact dat.
Ja, eens. Je kunt het zien als stochastisch terrorisme, wat ik wel een mooi passende term vind.
pi_195556577
- Off topic -

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2020 22:51:44 ]
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 23:05:33 #98
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_195556950
Ik kijk nu het eerste debat tussen Trump en sleepy Joe voor de eerste keer.

Denkt er iemand serieus dat deze verkiezingen nog spannend gaan worden? :')
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 23:08:05 #99
403588 mcmlxiv
pi_195557011
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 23:05 schreef Ixnay het volgende:
Ik kijk nu het eerste debat tussen Trump en sleepy Joe voor de eerste keer.

Denkt er iemand serieus dat deze verkiezingen nog spannend gaan worden? :')
Oh ja zeker wel. Het systeem zorgt daarvoor.
pi_195557552
Oh, de NY Times heeft nog wat meer:

quote:
The Swamp That Trump Built

IT WAS SPRINGTIME at President Trump’s Mar-a-Lago club, and the favor-seekers were swarming.

In a gold-adorned ballroom filled with Republican donors, an Indian-born industrialist from Illinois pressed Mr. Trump to tweet about easing immigration rules for highly skilled workers and their children.

“He gave a million dollars,” the president told his guests approvingly, according to a recording of the April 2018 event.

Later that month, in the club’s dining room, the president wandered over to one of its newer members, an Australian cardboard magnate who had brought along a reporter to flaunt his access. Mr. Trump thanked him for taking out a newspaper ad hailing his role in the construction of an Ohio paper mill and box factory, whose grand opening the president would attend.

And in early March, a Tennessee real estate developer who had donated lavishly to the inauguration, and wanted billions in loans from the new administration, met the president at the club and asked him for help.

Mr. Trump waved over his personal lawyer, Michael D. Cohen. “Get it done,” the president said, describing the developer as “a very important guy,” Mr. Cohen recalled in an interview.

Campaigning for president as a Washington outsider, Mr. Trump electrified rallies with his vows to “drain the swamp.”

A businessman-president transplanted favor-seeking in Washington to his family’s hotels and resorts — and earned millions as a gatekeeper to his own administration.

https://www.nytimes.com/i(...)roperties-swamp.html
pi_195557957
pi_195558061
quote:
Als dit waar is vind ik het oprecht jammer dat hij dat niet gedaan heeft. 😂😂😂😂
pi_195558156
twitter

Pence was in vorm.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_195558213
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 00:14 schreef Oostwoud het volgende:
[ twitter ]

Pence was in vorm.
In zijn geheel niet. Als Trump was afgezet - wat terecht was geweest, want honderden miljoenen belastinggeld misbruiken om Oekraine onder druk te zetten je eigen herverkiezing te steunen met een stel leugens is een hele slok erger dan Water Gate - was Pence president geworden, niet een onverkozen derde ofzo.
pi_195558217
twitter
pi_195558245
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 00:08 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Als dit waar is vind ik het oprecht jammer dat hij dat niet gedaan heeft. 😂😂😂😂
Ik had dit graag gezien (althans, niet voor pluspunten, maar vanwege de bizarheid) :D

Ik hoop van harte dat de man verliest met een landslide, maar dit soort dingen ga je niet vaak meer zien.
  zondag 11 oktober 2020 @ 08:45:26 #107
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195560645
Crooked Hillary
  zondag 11 oktober 2020 @ 08:55:06 #108
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_195560692
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 23:05 schreef Ixnay het volgende:
sleepy Joe
Zelf bedacht?
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_195560788
Toch jammer dat Kim jong un niet op 1 van de icbms bij die parade heel groot ook iets van trump 2020 had laten schilderen. Dan was het trump troll weekend helemaal leuk geweest. :D
  zondag 11 oktober 2020 @ 09:32:46 #110
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_195560972
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 08:55 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Zelf bedacht?
Nee.
pi_195562062
Durft Trump al te debatteren?
  zondag 11 oktober 2020 @ 11:04:22 #112
403588 mcmlxiv
pi_195562107
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2020 11:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Durft Trump al te debatteren?
Je stelt de verkeerde vraag. Durft Trump al te debatteren onder normale omstandigheden.
- Niet anderen besmetten met jouw ziekte
- Anderen laten uitpraten
- Blijven bij het onderwerp wat aan de beurt is

Tja, dat wil hij niet. Dan moet het namelijk over inhoud en beleid en uitvoering gaan. En dat kan Trump niet.
pi_195562612

Trump de vredestichter! Heerlijk zo'n president die niet tientallen islamitische landen aanvalt. O+ Al die xenofobische presidenten voor Trump.. :N

Niet dat Trump ze zal accepteren, unlike vorige President die een nobelprijs kreeg omdat hij een kleurtje had.

[ Bericht 17% gewijzigd door epicbeardman op 11-10-2020 11:49:49 ]
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_195562831
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 11:35 schreef epicbeardman het volgende:
Trump heeft een nominatie voor 4de nobelprijs binnen!

Trump de vredestichter! Heerlijk zo'n president die niet tientallen islamitische landen aanvalt. O+ Al die xenofobische presidenten voor Trump.. :N

Uploaded bij fox news. :D

Kan ik ook een brief schrijven om kabouter plop te nomineren en wordt dat dan ook nieuws bij fox. *O*
pi_195562855
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 11:47 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Uploaded bij fox news. :D

Kan ik ook een brief schrijven om kabouter plop te nomineren en wordt dat dan ook nieuws bij fox. *O*
Komt omdat alle overige linkse media gehaat wordt door Trump dus die zullen sowieso niet met enig positief nieuws komen over de allmighty Trumpgod. Wantja.. Trump krenkt hen gevoelens buuhuu.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_195562890
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 11:48 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Komt omdat alle overige linkse media gehaat wordt door Trump dus die zullen sowieso niet met enig positief nieuws komen over de allmighty Trumpgod. Wantja.. Trump krenkt hen gevoelens buuhuu.
Is dat kleuter gedrag van Trump besmettelijk of zo? :D
pi_195562935
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 11:52 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Is dat kleuter gedrag van Trump besmettelijk of zo? :D
De enige die kinderachtig is toch iemand die niet ingaat op Trump zijn nominatie maar alleen er uithaalt "uploaded by fox nieuws"?? Weer een top prestatie van Trump. Lees de reactie van Baspie nog eens

Maar blijf vooral objectief modje.
pi_195562990
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 11:48 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

linkse media, zelfs neutrale media wordt door trump allang als fake weggezet. Alleen omdat ze wel eens kritisch zijn en het tere zielige mannetje trump niet inhoudelijk kan reageren en dan maar blijft schreeuwen over fake media. En die domme trumpsupports die idd niet verder komen als fox slikken die onzin als zoete koek.

Hier een leuk vice filmpje van een trumpbijeekomst.

Wordt er een trump supporter gevraagd waar hij tegen is begint die man een rant over per post stemmen, zeg die interviewer dat trump zelf ook weer dit jaar per post gestemd had, tja dat wist die beste man dan niet vanwege de totaal eenzijdige berichtgeving op fox. _O-
  zondag 11 oktober 2020 @ 12:11:28 #119
403588 mcmlxiv
pi_195563237
quote:
[ afbeelding ]

Niet dat Trump ze zal accepteren, unlike vorige President die een nobelprijs kreeg omdat hij een kleurtje had.
Obama kreeg een Nobel prijs omdat hij zwart was denk jij? En dan denk jij nog steeds dat jij geen racist bent? Bijzonder.
pi_195563259
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 11:54 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

De enige die kinderachtig is toch iemand die niet ingaat op Trump zijn nominatie maar alleen er uithaalt "uploaded by fox nieuws"?? Weer een top prestatie van Trump. Lees de reactie van Baspie nog eens

Maar blijf vooral objectief modje.
Ik ben niet objectief in mijn meningen die ik post, nee, en dat hoeft ook niet, lees de policy eens dan word je mischien wat duidelijk. Anders wil ik wel een FA opzoeken die het NOG een keer voor je uitlegt, hoor? Zeg het maar.

Ik ben bezig geweest om je een, door jou gevraagde, safe space te geven, dat wilde je ineens niet meer dus ga nu niet kinderachtig doen.
pi_195563310
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 12:11 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Obama kreeg een Nobel prijs omdat hij zwart was denk jij? En dan denk jij nog steeds dat jij geen racist bent? Bijzonder.
Nee hoor, zelfs zwarten vroegen zich het af.

https://www.researchgate.(...)7Reward%27_Gone_Awry
https://www.researchgate.net/publication/286124525_Obama's_Nobel_Peace_Prize_A_'Reward'_Gone_Awry/link/5666535808ae4931cd626e6f/download

quote:
Did the committee violate the intentions of Alfred Nobel when it awarded the prize to Obama? Was this a reward for actual achievements or an incentive for a high-potential statesman? Was this an equitable and appropriate award or just an Obama-mania induced 'reward'? Was awarding the prize to Obama at the time counterproductive for him? Should Obama have accepted the award? Did this selection deny worthy candidates of a well-deserved recognition? Was the process of selecting laureates flawed, and urgently in need of change? Was the prestige and credibility of the prize diminished after this seemingly controversial choice?
Hij kreeg hem eigenlijk omdat hij de eerste zwarte president was. Hij had nog helemaal niks bereikt namelijk. Zijn meerdere artikelen over.
pi_195563342
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 12:15 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Nee hoor, zelfs zwarten vroegen zich het af.

https://www.researchgate.(...)7Reward%27_Gone_Awry
https://www.researchgate.net/publication/286124525_Obama's_Nobel_Peace_Prize_A_'Reward'_Gone_Awry/link/5666535808ae4931cd626e6f/download
[..]

Hij kreeg hem eigenlijk omdat hij de eerste zwarte president was. Hij had nog helemaal niks bereikt namelijk. Zijn meerdere artikelen over.
Wat je bedoelt te zeggen is dat er meningen over zijn. Gelukkig zijn die totaal niet relevant voor het comite wat de Nobel winnaar kiest.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2020 12:18:22 ]
pi_195563412
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 12:17 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Wat je bedoelt te zeggen is dat er meningen over zijn. Gelukkig zijn die totaal niet relevant voor het comite wat de Nobel winnaar kiest.
En dat is juist de reden dat Trump indien hij er een zal krijgen hem wss niet zal accepteren. Dat comité heeft zichzelf al ongeloofwaardig gemaakt in 2009.
pi_195563424
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 12:20 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

En dat is juist de reden dat Trump indien hij er een zal krijgen hem wss niet zal accepteren. Dat comité heeft zichzelf al ongeloofwaardig gemaakt in 2009.
Hier past alleen maar dit: _O-
pi_195563880
Laten we het over de geloofwaardigheid van trump gaan hebben.

Zijn belastingpapieren die hij zou vrijgeven hebben we nog steeds niet gezien.

Al zijn leugentjes over corona.

:D

Nee maar het nobelcomitee, bla bla bla,
pi_195564307
quote:
[ afbeelding ]

Trump gaf opdracht een Iraanse generaal om te leggen - een actie die was beschouwd als een oorlogsdaad als de rollen waren omgedraaid - met als gevolg dat de spanningen in de regio verder opliepen (terwijl de boel sowieso al op scherp stond sinds de VS de Iran-deal opblies). Nog altijd bestaat het risico dat de situatie escaleert. Vergeet daarnaast ook niet dat Trump deze week opnieuw dreigende taal uitte richting Iran.

En we herinneren ons ook dat Trump zijn Koerdische bondgenoten de rug toekeerde, met veel bloedvergieten als gevolg.

Die zogenaamde vredesverdragen die met behulp van Trump zijn gesloten, zijn bovenal onderdeel van een geopolitiek schaakspel dat wordt gespeeld door de Arabische landen in het Midden-Oosten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 11 oktober 2020 @ 13:30:51 #127
403588 mcmlxiv
pi_195564676
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 13:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Trump gaf opdracht een Iraanse generaal om te leggen - een actie die was beschouwd als een oorlogsdaad als de rollen waren omgedraaid - met als gevolg dat de spanningen in de regio verder opliepen (terwijl de boel sowieso al op scherp stond sinds de VS de Iran-deal opblies). Nog altijd bestaat het risico dat de situatie escaleert. Vergeet daarnaast ook niet dat Trump deze week opnieuw dreigende taal uitte richting Iran.

En we herinneren ons ook dat Trump zijn Koerdische bondgenoten de rug toekeerde, met veel bloedvergieten als gevolg.

Die zogenaamde vredesverdragen die met behulp van Trump zijn gesloten, zijn bovenal onderdeel van een geopolitiek schaakspel dat wordt gespeeld door de Arabische landen in het Midden-Oosten.
Het grappigste is dat het verdragen met telkens 1 partij zijn. Waardeloze stukken papier
pi_195565108
Je moet Trump nageven dat hij wel zo vredelievend was dat toen de Saoedi's een Amerikaans staatsburger martelden, vermoordden en in stukken hakten hij ze de andere wang toekeerde om zijn lucratieve wapendeals niet kwijt te raken.
pi_195565619
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 13:51 schreef Kansenjongere het volgende:
Je moet Trump nageven dat hij wel zo vredelievend was dat toen de Saoedi's een Amerikaans staatsburger martelden, vermoordden en in stukken hakten hij ze de andere wang toekeerde om zijn lucratieve wapendeals niet kwijt te raken.
Dat kan je ook wel stellen van de journalisten die onder de Obama administratie aan hen lot overgelaten zijn zoals James Foley Steven Sotloff

quote:
Foley had not, but the ghastly images weren’t hard to find. President Barack Obama soon confirmed the news to the world: James Foley, a 40-year-old American journalist kidnapped in Syria two years earlier, was the American beheaded by Islamic State militants in a video circulating online.
Wat een hel.. 2 jaar lang gevangen gehouden door ISIS.

Of ja.. arme Kayla Muller van artsen zonder grenzen. Ook 2 jaar in gevangenis van ISIS. (Other reports claimed Mueller was killed in an American airstrike :{ )

Waar jij over praat was pas achteraf bekend.

En over de koerden e.d, tja. Soms moet je gewoon beslissingen maken, Amerika is niet verantwoordelijk voor elk woestijnland en zijn inwoners. Trekt Trump troepen terug is het niet goed, valt hij landen aan is het ook niet goed. Je kan dan beter Erdogan aanvallen i.p.v. Trump, Trump wilde zijn Troepen gewoon uit die domme oorlog weg hebben.

[ Bericht 1% gewijzigd door epicbeardman op 11-10-2020 14:17:30 ]
pi_195565865
quote:
15s.gif Op zondag 11 oktober 2020 14:11 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Dat kan je ook wel stellen van de journalisten die onder de Obama administratie aan hen lot overgelaten zijn zoals James Foley Steven Sotloff
[..]

Of ja.. arme Kayla Muller van artsen zonder grenzen. Ook 2 jaar in gevangenis van ISIS. (Other reports claimed Mueller was killed in an American airstrike :{ )
[ afbeelding ]

Waar jij over praat was pas achteraf bekend.

En over de koerden e.d, tja. Soms moet je gewoon beslissingen maken, Amerika is niet verantwoordelijk voor elk woestijnland en zijn inwoners. Trekt Trump troepen terug is het niet goed, valt hij landen aan is het ook niet goed. Je kan dan beter Erdogan aanvallen i.p.v. Trump, Trump wilde zijn Troepen gewoon uit die domme oorlog weg hebben.
Noem jij de strijd tegen IS nou een domme oorlog?

Wat betreft de moord op die journalist: 'I saved his a--': Trump boasted that he protected Saudi Crown Prince Mohammed bin Salman after Jamal Khashoggi's brutal murder, Woodward's new book says
  zondag 11 oktober 2020 @ 14:31:30 #131
403588 mcmlxiv
pi_195566178
quote:
15s.gif Op zondag 11 oktober 2020 14:11 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

[..]

Want Obama was een vriend van ISIS zoals Trump een vriend van Saoedi Arabië is? Obama heeft wapendeals met ISIS gemaakt? Ik zou dat tegen Trump vertellen! Das groot nieuws.

Natuurlijk kan Trump Amerikaanse troepen terugtrekken. Niemand bestrijdt dat hij dat mag. Maar zeker de manier waarop is een goed voorbeeld van het amateurisme wat Trump kenmerkt. Wie wil nu bondgenoten zijn met een onbetrouwbare klootzak? Zelfs Amerikaans veteranen, de mensen dus die daar gevochten hebben, schamen zich diep voor dit soort verraad.
pi_195566200
Misschien even googlen hoe de Arabische Lente begon in Syrie.. Obama heeft door rebellen/FSA te bewapenen alleen maar voor meer schade gezorgd. Net zoals in Libie was Obama's plan om rebellen te ondersteunen bij een coup om Assad weg te krijgen.

Helaas hadden die rebellen een andere gedachte en escaleerde het totaal. Ja het was dom van Amerika om zich in Syrie te mengen. Waarom zo pro oorlog? Ik ben erg bang dat onder Biden er weer vele oorlogen uitbreken. Denkende aan dat Hillary/Obama nog steeds diegene zijn die de touwtjes in handen bij de democraten en Biden hen marionet is.

Je post een link van dat Trump weer iets heeft gezegd, althans dat staat in een vaag boek, die ken ik ondertussen wel, net zoals anonieme sources die zeggen dat hij veteranen losers noemt. Kom eens met bewijs als in audio dan wel video?

Jamal Khasghossi naast die 3 journalisten leggen is sowieso not done, waar de Amerikaanse overheid mogelijkheden had bij de 3 journalisten was dat bij Khasghossi niet mogelijk, die was al vermoord toen hij vermist was voor enige tijd en dit nieuws werd.
pi_195566291
twitter
  zondag 11 oktober 2020 @ 14:34:49 #134
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_195566330
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 13:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Obama 100.000 bommen laten gooien in zijn acht jaar als president, waarvan 26.171 in zijn laatste jaar. Daardoor hebben aardig wat mensen - waaronder neem ik aan ook veel burgerslachtoffers - de dood gevonden. Volgens mij komt Trump daar niet bij in de buurt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_195566355
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 14:34 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Obama 100.000 bommen laten gooien in zijn acht jaar als president, waarvan 26.171 in zijn laatste jaar. Daardoor hebben aardig wat mensen - waaronder neem ik aan ook veel burgerslachtoffers - de dood gevonden. Volgens mij komt Trump daar niet bij in de buurt.
Kijk uit ze komen weer 100 posts dat Trump meer drone strikes heeft dan Obama adminstration.
Wel grappig dat democraten tegenwoordig Pro-Oorlog zijn en Republikeinen (patriots) tegen oorlog zijn.
pi_195566610
Niet alleen een zeer bekwame president maar ook een uitmuntende video editor om de wereld te laten zien wat de mainstream media de bevolking niet laat zien:

Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_195566795
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 14:34 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Heb ik dan ergens beweerd dat Obama een vredesduif is? Sowieso is mij niet helemaal duidelijk wat Obama met deze discussie heeft te maken.
  zondag 11 oktober 2020 @ 14:48:53 #138
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_195566838
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 14:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Heb ik dan ergens beweerd dat Obama een vredesduif is?
Geen idee.
quote:
Sowieso is mij niet helemaal duidelijk wat Obama met deze discussie heeft te maken.
Dat ik Trump minder oorlogszuchtig vind dan zo ongeveer al zijn voorgangers sinds WOII.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_195566963

Zoals eerder beaamt. Trump is een man van het volk, niet van de elite! Hij laat alle overige politici zien dat ze te elitair zijn en zich distantiëren van het normale schapenvolk.

[ Bericht 17% gewijzigd door epicbeardman op 11-10-2020 14:58:04 ]
pi_195567190
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 14:48 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Geen idee.
[..]

Dat ik Trump minder oorlogszuchtig vind dan zo ongeveer al zijn voorgangers sinds WOII.
Tsja, wat had Trump gedaan als de opkomst van IS had plaatsgevonden onder zijn bewind? Had hij de regio dan aan haar lot overgelaten, met het risico dat Irak en Syrië waren overlopen door IS? Want voor die keuze werden Obama en zijn NAVO-bondgenoten gesteld.

En wat had Trump gedaan als de leider van Libië zijn eigen bevolking begon aan te vallen? Had hij de situatie laten begaan of hij had Frankrijk en het VK geholpen bij het verdrijven van Ghadafi?

Trump is zulke lastige keuzes bespaard gebleven.

Wel bereikteb de spanningen met Iran onder Trump het kookpunt. En we weten nog niet waar dat toe gaat leiden.
  zondag 11 oktober 2020 @ 15:03:05 #141
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195567269
Uuhm, waarom heeft Trump (of de president van de VS) de "plicht" om in te grijpen?

En of Iran nu met of zonder verdrag aan hun programma werkt, maakt ook geen verschil. Geen deal is beter dan een slechte deal.
pi_195567316
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 14:51 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]

Zoals eerder beaamt. Trump is een man van het volk, niet van de elite! Hij laat alle overige politici zien dat ze te elitair zijn en zich distantiëren van het normale schapenvolk.
Haal je dat allemaal uit één tweet?
pi_195567322
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 15:03 schreef Ensiferum het volgende:
Uuhm, waarom heeft Trump (of de president van de VS) de "plicht" om in te grijpen?

En of Iran nu met of zonder verdrag aan hun programma werkt, maakt ook geen verschil. Geen deal is beter dan een slechte deal.
Mijn punt is vooral dat Trump niet voor die moeilijke keuze is gesteld. Hij heeft niet hoeven kiezen tussen wel of niet ingrijpen.
pi_195567325
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2020 15:05 schreef Fugue het volgende:

[..]

Haal je dat allemaal uit één tweet?
Nope. Zie ook de quote die ik post van mijzelf. Deze was voor de tweet gemaakt. De tweet is een soort van verificatie.
  zondag 11 oktober 2020 @ 15:08:43 #145
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195567402
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 15:05 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Mijn punt is vooral dat Trump niet voor die moeilijke keuze is gesteld. Hij heeft niet hoeven kiezen tussen wel of niet ingrijpen.
Omdat hij zich niet in die keuze heeft gemaneuvreerd, of zich daarin laten maneuvreren. En dat heeft hij met zijn leiderschap afgedwongen.
pi_195567422
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 15:08 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Omdat hij zich niet in die keuze heeft gemaneuvreerd, of zich daarin laten maneuvreren. En dat heeft hij met zijn leiderschap afgedwongen.
Iedereen weet dat als Iran ook maar iets had gedaan dat Trump ze van de kaart had geveegd.. Dat is Trump zijn kracht. Met zijn "gekheid" weet je nooit wat hij zou doen. Bang zijn ze wel voor hem.
pi_195567449
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 15:05 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Nope. Zie ook de quote die ik post van mijzelf. Deze was voor de tweet gemaakt. De tweet is een soort van verificatie.
Ook prima maar een random twitterpersoon die toevallig dezelfde mening deelt noem ik geen verificatie.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2020 15:12:06 ]
  zondag 11 oktober 2020 @ 15:12:18 #148
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195567473

[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2020 15:15:37 (Hou het even beschaafd zeg) ]
pi_195567530
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 15:08 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Neuh, Trump heeft vooral mazzel. Een tweede Arabische Lente - om maar iets te noemen - lag niet in het verschiet en is ook uitgebleven.

Echte internationale crises zijn Trump bespaard gebleven (gelukkig maar).
pi_195567598
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 15:09 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Iedereen weet dat als Iran ook maar iets had gedaan dat Trump ze van de kaart had geveegd.. Dat is Trump zijn kracht. Met zijn "gekheid" weet je nooit wat hij zou doen. Bang zijn ze wel voor hem.
Dat is ook het tragische. Jij loopt Trump nu te bejubelen en hem te betitelen als 'vredestichter'. Maar als het conflict met Iran was geëscaleerd en Trump had het land 'van de kaart geveegd' dan had jij hem ook geprezen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')