abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195564307
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 11:35 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]

Trump de vredestichter! Heerlijk zo'n president die niet tientallen islamitische landen aanvalt. O+ Al die xenofobische presidenten voor Trump.. :N

Niet dat Trump ze zal accepteren, unlike vorige President die een nobelprijs kreeg omdat hij een kleurtje had.
Trump gaf opdracht een Iraanse generaal om te leggen - een actie die was beschouwd als een oorlogsdaad als de rollen waren omgedraaid - met als gevolg dat de spanningen in de regio verder opliepen (terwijl de boel sowieso al op scherp stond sinds de VS de Iran-deal opblies). Nog altijd bestaat het risico dat de situatie escaleert. Vergeet daarnaast ook niet dat Trump deze week opnieuw dreigende taal uitte richting Iran.

En we herinneren ons ook dat Trump zijn Koerdische bondgenoten de rug toekeerde, met veel bloedvergieten als gevolg.

Die zogenaamde vredesverdragen die met behulp van Trump zijn gesloten, zijn bovenal onderdeel van een geopolitiek schaakspel dat wordt gespeeld door de Arabische landen in het Midden-Oosten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 11 oktober 2020 @ 13:30:51 #127
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_195564676
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 13:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Trump gaf opdracht een Iraanse generaal om te leggen - een actie die was beschouwd als een oorlogsdaad als de rollen waren omgedraaid - met als gevolg dat de spanningen in de regio verder opliepen (terwijl de boel sowieso al op scherp stond sinds de VS de Iran-deal opblies). Nog altijd bestaat het risico dat de situatie escaleert. Vergeet daarnaast ook niet dat Trump deze week opnieuw dreigende taal uitte richting Iran.

En we herinneren ons ook dat Trump zijn Koerdische bondgenoten de rug toekeerde, met veel bloedvergieten als gevolg.

Die zogenaamde vredesverdragen die met behulp van Trump zijn gesloten, zijn bovenal onderdeel van een geopolitiek schaakspel dat wordt gespeeld door de Arabische landen in het Midden-Oosten.
Het grappigste is dat het verdragen met telkens 1 partij zijn. Waardeloze stukken papier
pi_195565108
Je moet Trump nageven dat hij wel zo vredelievend was dat toen de Saoedi's een Amerikaans staatsburger martelden, vermoordden en in stukken hakten hij ze de andere wang toekeerde om zijn lucratieve wapendeals niet kwijt te raken.
pi_195565619
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 13:51 schreef Kansenjongere het volgende:
Je moet Trump nageven dat hij wel zo vredelievend was dat toen de Saoedi's een Amerikaans staatsburger martelden, vermoordden en in stukken hakten hij ze de andere wang toekeerde om zijn lucratieve wapendeals niet kwijt te raken.
Dat kan je ook wel stellen van de journalisten die onder de Obama administratie aan hen lot overgelaten zijn zoals James Foley Steven Sotloff

quote:
Foley had not, but the ghastly images weren’t hard to find. President Barack Obama soon confirmed the news to the world: James Foley, a 40-year-old American journalist kidnapped in Syria two years earlier, was the American beheaded by Islamic State militants in a video circulating online.
Wat een hel.. 2 jaar lang gevangen gehouden door ISIS.

Of ja.. arme Kayla Muller van artsen zonder grenzen. Ook 2 jaar in gevangenis van ISIS. (Other reports claimed Mueller was killed in an American airstrike :{ )

Waar jij over praat was pas achteraf bekend.

En over de koerden e.d, tja. Soms moet je gewoon beslissingen maken, Amerika is niet verantwoordelijk voor elk woestijnland en zijn inwoners. Trekt Trump troepen terug is het niet goed, valt hij landen aan is het ook niet goed. Je kan dan beter Erdogan aanvallen i.p.v. Trump, Trump wilde zijn Troepen gewoon uit die domme oorlog weg hebben.

[ Bericht 1% gewijzigd door epicbeardman op 11-10-2020 14:17:30 ]
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_195565865
quote:
15s.gif Op zondag 11 oktober 2020 14:11 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Dat kan je ook wel stellen van de journalisten die onder de Obama administratie aan hen lot overgelaten zijn zoals James Foley Steven Sotloff
[..]

Of ja.. arme Kayla Muller van artsen zonder grenzen. Ook 2 jaar in gevangenis van ISIS. (Other reports claimed Mueller was killed in an American airstrike :{ )
[ afbeelding ]

Waar jij over praat was pas achteraf bekend.

En over de koerden e.d, tja. Soms moet je gewoon beslissingen maken, Amerika is niet verantwoordelijk voor elk woestijnland en zijn inwoners. Trekt Trump troepen terug is het niet goed, valt hij landen aan is het ook niet goed. Je kan dan beter Erdogan aanvallen i.p.v. Trump, Trump wilde zijn Troepen gewoon uit die domme oorlog weg hebben.
Noem jij de strijd tegen IS nou een domme oorlog?

Wat betreft de moord op die journalist: 'I saved his a--': Trump boasted that he protected Saudi Crown Prince Mohammed bin Salman after Jamal Khashoggi's brutal murder, Woodward's new book says
  zondag 11 oktober 2020 @ 14:31:30 #131
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_195566178
quote:
15s.gif Op zondag 11 oktober 2020 14:11 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

[..]

Want Obama was een vriend van ISIS zoals Trump een vriend van Saoedi Arabië is? Obama heeft wapendeals met ISIS gemaakt? Ik zou dat tegen Trump vertellen! Das groot nieuws.

Natuurlijk kan Trump Amerikaanse troepen terugtrekken. Niemand bestrijdt dat hij dat mag. Maar zeker de manier waarop is een goed voorbeeld van het amateurisme wat Trump kenmerkt. Wie wil nu bondgenoten zijn met een onbetrouwbare klootzak? Zelfs Amerikaans veteranen, de mensen dus die daar gevochten hebben, schamen zich diep voor dit soort verraad.
pi_195566200
Misschien even googlen hoe de Arabische Lente begon in Syrie.. Obama heeft door rebellen/FSA te bewapenen alleen maar voor meer schade gezorgd. Net zoals in Libie was Obama's plan om rebellen te ondersteunen bij een coup om Assad weg te krijgen.

Helaas hadden die rebellen een andere gedachte en escaleerde het totaal. Ja het was dom van Amerika om zich in Syrie te mengen. Waarom zo pro oorlog? Ik ben erg bang dat onder Biden er weer vele oorlogen uitbreken. Denkende aan dat Hillary/Obama nog steeds diegene zijn die de touwtjes in handen bij de democraten en Biden hen marionet is.

Je post een link van dat Trump weer iets heeft gezegd, althans dat staat in een vaag boek, die ken ik ondertussen wel, net zoals anonieme sources die zeggen dat hij veteranen losers noemt. Kom eens met bewijs als in audio dan wel video?

Jamal Khasghossi naast die 3 journalisten leggen is sowieso not done, waar de Amerikaanse overheid mogelijkheden had bij de 3 journalisten was dat bij Khasghossi niet mogelijk, die was al vermoord toen hij vermist was voor enige tijd en dit nieuws werd.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_195566291
twitter
  zondag 11 oktober 2020 @ 14:34:49 #134
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_195566330
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 13:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Obama 100.000 bommen laten gooien in zijn acht jaar als president, waarvan 26.171 in zijn laatste jaar. Daardoor hebben aardig wat mensen - waaronder neem ik aan ook veel burgerslachtoffers - de dood gevonden. Volgens mij komt Trump daar niet bij in de buurt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_195566355
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 14:34 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Obama 100.000 bommen laten gooien in zijn acht jaar als president, waarvan 26.171 in zijn laatste jaar. Daardoor hebben aardig wat mensen - waaronder neem ik aan ook veel burgerslachtoffers - de dood gevonden. Volgens mij komt Trump daar niet bij in de buurt.
Kijk uit ze komen weer 100 posts dat Trump meer drone strikes heeft dan Obama adminstration.
Wel grappig dat democraten tegenwoordig Pro-Oorlog zijn en Republikeinen (patriots) tegen oorlog zijn.
pi_195566610
Niet alleen een zeer bekwame president maar ook een uitmuntende video editor om de wereld te laten zien wat de mainstream media de bevolking niet laat zien:

Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_195566795
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 14:34 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Heb ik dan ergens beweerd dat Obama een vredesduif is? Sowieso is mij niet helemaal duidelijk wat Obama met deze discussie heeft te maken.
  zondag 11 oktober 2020 @ 14:48:53 #138
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_195566838
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 14:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Heb ik dan ergens beweerd dat Obama een vredesduif is?
Geen idee.
quote:
Sowieso is mij niet helemaal duidelijk wat Obama met deze discussie heeft te maken.
Dat ik Trump minder oorlogszuchtig vind dan zo ongeveer al zijn voorgangers sinds WOII.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_195566963

Zoals eerder beaamt. Trump is een man van het volk, niet van de elite! Hij laat alle overige politici zien dat ze te elitair zijn en zich distantiëren van het normale schapenvolk.

[ Bericht 17% gewijzigd door epicbeardman op 11-10-2020 14:58:04 ]
pi_195567190
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 14:48 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Geen idee.
[..]

Dat ik Trump minder oorlogszuchtig vind dan zo ongeveer al zijn voorgangers sinds WOII.
Tsja, wat had Trump gedaan als de opkomst van IS had plaatsgevonden onder zijn bewind? Had hij de regio dan aan haar lot overgelaten, met het risico dat Irak en Syrië waren overlopen door IS? Want voor die keuze werden Obama en zijn NAVO-bondgenoten gesteld.

En wat had Trump gedaan als de leider van Libië zijn eigen bevolking begon aan te vallen? Had hij de situatie laten begaan of hij had Frankrijk en het VK geholpen bij het verdrijven van Ghadafi?

Trump is zulke lastige keuzes bespaard gebleven.

Wel bereikteb de spanningen met Iran onder Trump het kookpunt. En we weten nog niet waar dat toe gaat leiden.
  zondag 11 oktober 2020 @ 15:03:05 #141
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195567269
Uuhm, waarom heeft Trump (of de president van de VS) de "plicht" om in te grijpen?

En of Iran nu met of zonder verdrag aan hun programma werkt, maakt ook geen verschil. Geen deal is beter dan een slechte deal.
pi_195567316
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 14:51 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]

Zoals eerder beaamt. Trump is een man van het volk, niet van de elite! Hij laat alle overige politici zien dat ze te elitair zijn en zich distantiëren van het normale schapenvolk.
Haal je dat allemaal uit één tweet?
pi_195567322
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 15:03 schreef Ensiferum het volgende:
Uuhm, waarom heeft Trump (of de president van de VS) de "plicht" om in te grijpen?

En of Iran nu met of zonder verdrag aan hun programma werkt, maakt ook geen verschil. Geen deal is beter dan een slechte deal.
Mijn punt is vooral dat Trump niet voor die moeilijke keuze is gesteld. Hij heeft niet hoeven kiezen tussen wel of niet ingrijpen.
pi_195567325
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2020 15:05 schreef Fugue het volgende:

[..]

Haal je dat allemaal uit één tweet?
Nope. Zie ook de quote die ik post van mijzelf. Deze was voor de tweet gemaakt. De tweet is een soort van verificatie.
  zondag 11 oktober 2020 @ 15:08:43 #145
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195567402
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 15:05 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Mijn punt is vooral dat Trump niet voor die moeilijke keuze is gesteld. Hij heeft niet hoeven kiezen tussen wel of niet ingrijpen.
Omdat hij zich niet in die keuze heeft gemaneuvreerd, of zich daarin laten maneuvreren. En dat heeft hij met zijn leiderschap afgedwongen.
pi_195567422
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 15:08 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Omdat hij zich niet in die keuze heeft gemaneuvreerd, of zich daarin laten maneuvreren. En dat heeft hij met zijn leiderschap afgedwongen.
Iedereen weet dat als Iran ook maar iets had gedaan dat Trump ze van de kaart had geveegd.. Dat is Trump zijn kracht. Met zijn "gekheid" weet je nooit wat hij zou doen. Bang zijn ze wel voor hem.
pi_195567449
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 15:05 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Nope. Zie ook de quote die ik post van mijzelf. Deze was voor de tweet gemaakt. De tweet is een soort van verificatie.
Ook prima maar een random twitterpersoon die toevallig dezelfde mening deelt noem ik geen verificatie.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2020 15:12:06 ]
  zondag 11 oktober 2020 @ 15:12:18 #148
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195567473

[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2020 15:15:37 (Hou het even beschaafd zeg) ]
pi_195567530
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 15:08 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Neuh, Trump heeft vooral mazzel. Een tweede Arabische Lente - om maar iets te noemen - lag niet in het verschiet en is ook uitgebleven.

Echte internationale crises zijn Trump bespaard gebleven (gelukkig maar).
pi_195567598
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 15:09 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Iedereen weet dat als Iran ook maar iets had gedaan dat Trump ze van de kaart had geveegd.. Dat is Trump zijn kracht. Met zijn "gekheid" weet je nooit wat hij zou doen. Bang zijn ze wel voor hem.
Dat is ook het tragische. Jij loopt Trump nu te bejubelen en hem te betitelen als 'vredestichter'. Maar als het conflict met Iran was geëscaleerd en Trump had het land 'van de kaart geveegd' dan had jij hem ook geprezen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')