abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195540119

Vragen met een script en waarschijnlijk gebruik van een teleprompter waar zijn eigen mensen liever niet op willen gaan. Niet dat het veel uitmaakt maar toch bizar dat een statement van telemundo blijkbaar voldoende is om al die andere voorbeelden bij voorbaat weg te wuiven.
Over partijdigheid gesproken man man man.
pi_195540176
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_195540243
quote:
5s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 02:19 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Maar dit is toch helemaal geen interview :?
Er circuleren filmpjes op het internet waar het lijkt alsof hij een teleprompter gebruikt tijdens interviews. Telemundo was tot nu toe de enige die het glasharde ontkende. Wat ik vooral opmerkelijk vond buiten het vreemde gedrag van Biden is dat de campagnemedewerker weigerde te spreken over het gebruik van een teleprompter. Gewoon zeggen dat het niet waar is lijkt mij een stuk makkelijker dan wild om je heen slaan vanwege een simpele vraag.
pi_195540358
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 02:27 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Er circuleren filmpjes op het internet waar het lijkt alsof hij een teleprompter gebruikt tijdens interviews. Telemundo was tot nu toe de enige die het glasharde ontkende. Wat ik vooral opmerkelijk vond buiten het vreemde gedrag van Biden is dat de campagnemedewerker weigerde te spreken over het gebruik van een teleprompter. Gewoon zeggen dat het niet waar is lijkt mij een stuk makkelijker dan wild om je heen slaan vanwege een simpele vraag.
Tja ik heb nog geen schokkende dingen gezien iig. Wat wil je nou eigenlijk beweren? Dat Biden geen interviews/ debatten kan doen zonder teleprompters? Het lijkt me ook helemaal niet handig (behalve bij een speech), er zal dan toch altijd een vertraging in zitten :D

Enfin ik heb intussen genoeg interviews met Biden gezien (MSNBC) om te weten dat hij dat heel goed zonder kan. Jij ook? Of zie jij alleen maar dit soort fragmenten op FB en bij media die vage beschuldigingen doen.

En afgezien daarvan neem ik toch aan dat als er sprake zou zijn geweest van een virtueel debat dat daar ook regels aan verbonden zijn. Wat een kul-argument :')

Ik denk dat Trump er vnl veel moeite mee heeft omdat ze dan zijn geluid uit kunnen zetten _O-

[ Bericht 3% gewijzigd door Kijkertje op 10-10-2020 02:48:37 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_195540453
quote:
81s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 02:42 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Tja ik heb nog geen schokkende dingen gezien iig. Wat wil je nou eigenlijk beweren? Dat Biden geen interviews/ debatten kan doen zonder teleprompters? Het lijkt me ook helemaal niet handig (behalve bij een speech), er zal dan toch altijd een vertraging in zitten :D

Enfin ik heb intussen genoeg interviews met Biden gezien (MSNBC) om te weten dat hij dat heel goed zonder kan. Jij ook? Of zie jij alleen maar dit soort fragmenten op FB en bij media die vage beschuldigingen doen.

En afgezien daarvan neem ik toch aan dat als er sprake zou zijn geweest van een virtueel debat dat daar ook regels aan verbonden zijn. Wat een kul-argument :')

Ik denk dat Trump er vnl veel moeite mee heeft omdat ze dan zijn geluid uit kunnen zetten _O-
Je mag er van vinden wat je wilt, ik begrijp ieder geval heel goed waarom hij het niet wilt doen.
pi_195540462
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 02:56 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Je mag er van vinden wat je wilt, ik begrijp ieder geval heel goed waarom hij het niet wilt doen.
Ik ook! :Y
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 04:43:59 #8
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195540938
De Amerikaanse president schuift morgen aan bij Tucker Carlson, 8 p.m. ET.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 05:05:15 #9
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195540986
Btw het debat van 15 oktober is gecanceld.
Crooked Hillary
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
pi_195541010
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 05:05 schreef dellipder het volgende:
Btw het debat van 15 oktober is gecanceld.
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 04:43 schreef dellipder het volgende:
De Amerikaanse president schuift morgen aan bij Tucker Carlson, 8 p.m. ET.
Was al gemeld en Trump is ook al bij Tucker geweest ;)

pi_195541016
En morgen begint hij aan zijn 'recovery tour' met 2000 gasten in het Witte Huis

twitter

:|W
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 06:12:52 #12
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195541107
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 05:17 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

[..]

Was al gemeld en Trump is ook al bij Tucker geweest ;)

Dank u.
Crooked Hillary
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 06:16:19 #13
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195541117
Het was een goed interview met goede vragen, vervolgvragen en duidelijke antwoorden.
Wat hieraan bijgedragen heeft vind ik dat de interviewer een keer voor de verandering een fatsoenlijk mens is.
Crooked Hillary
pi_195542166
Hij klinkt bijna sympathiek in die video :)
Nieuw is niet altijd beter.
pi_195542200
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 05:21 schreef Kijkertje het volgende:

[ twitter ]

Zijn er ook nog een paar Republikeinse senatoren uitgenodigd? :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_195542304
Jammer dat Trump te bang is om te debatteren.
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 09:23:33 #17
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_195542428
quote:

[ twitter ]

^O^
Wat een baas is het toch _O_
pi_195542997
quote:

[ twitter ]

Zucht
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 10:21:00 #19
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195543089
quote:

[ twitter ]

Ach, waarom ook niet h? Je laat je campagne toch niet verstieren door een democratische hoax.

Wat ik alleen niet snap is waarom hij dan geen debat met Biden aandurft. Ik begreep juist dat Biden de lafaard was, dus hoe zit dat dan :? .
Huilen dan.
pi_195543321
Trump had aandelen in farmaceut van door hem geprezen coronamedicijn
https://nos.nl/l/2351719

quote:
Los van de kritiek uit medische hoek dat het nut van het medicijn nog niet onomstotelijk is bewezen, zijn er ook ethische bezwaren. Zo is duidelijk geworden dat de ceo van de producerende farmaceut Regeneron lid is geweest van Trumps golfresort in New York. En dat de twee elkaar regelmatig hebben gesproken over de coronacrisis en dat Trump in het verleden aandelen heeft gehad in het bedrijf.
Was hij bezig een vriendje te helpen met gratis reclame maken voor regeneron ?
Gaat hij weer aandelen kopen in dit bedrijf ?
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 10:52:40 #21
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195543436
Aankomende maandag een rally in Florida.

twitter
Crooked Hillary
pi_195543645

En Biden zit ondertussen rally's te houden in plaatsen waar hij al "zekerheid" heeft volgens de betrouwbare polls. Komt niet in de plaatsen waar het pro-Trump is.

quote:
If you want to know what's really happening ignore the polls and look at the behavior of a campaign. If Biden had a chance in Texas wouldn't he campaign there? Wouldn't Trump be in Texas if he though there was even a chance of losing there? Of course they would! Heck Biden would move his basement to Texas if he thought there was a chance. It's 38 votes!

But Biden hasn't visited. He pretended to inject 6 million in Texas then cancelled the ad buys and quietly redirected the funds to Minnesota and other races. Just a shell game to hide that Trump is expanding the map into blue territories.

The DNC has thrown in the town on Ohio. Trump will win by over 8% there like he did in 2016. Ohio's not even a swing state. Biden's not even making a serious effort in Florida. They know it's getting out of reach. The hispanic community in Florida is going hard for Trump.

The fact that they are duking it out in Pennsylvania and Minnesota and Michigan and now even in Nevada shows Biden's in trouble. Trump is expanding his map and Biden is desperately trying to stop the bleeding. Biden is desperate to keep Pennsylvania. Without Florida Biden can't win without Penn. Trump can tho.
Maga landslide? Amerikanen weten het al. ^O^
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_195543708
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 11:13 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]

En Biden zit ondertussen rally's te houden in plaatsen waar hij al "zekerheid" heeft volgens de betrouwbare polls. Komt niet in de plaatsen waar het pro-Trump is.
[..]

Waar haal je dat vandaan?

Verder snap ik niet waarom bepaalde zich vol overgave storten op voorspellingen. Als ik eerlijk ben weet ik simpelweg niet wie er gaat winnen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 11:21:13 #24
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_195543753
quote:
[ afbeelding ]

[..]

Oprecht benieuwd waar deze informatie vandaan komt, want volgens de berichten die ik gisteren nog gelezen heb klopt dit niet.

Waar heb je de Engelse tekst vandaan? Kan het via Google even niet terug vinden.
pi_195543779
quote:
[ afbeelding ]

[..]

Heb je een linkje naar het artikel?
pi_195543811
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 11:21 schreef Belabor het volgende:

[..]

Oprecht benieuwd waar deze informatie vandaan komt, want volgens de berichten die ik gisteren nog gelezen heb klopt dit niet.

Waar heb je de Engelse tekst vandaan? Kan het via Google even niet terug vinden.
Bidens campagne had een paar miljoen naar Texas gepompt en heeft daarvan een deel afgezegd:

quote:
Joe Biden scales back rare Democratic investment in Texas, but dispatches Jill Biden to stoke the embers
Former VP still hasn’t shown up in person and seems to be scaling back a $6 million ad buy that would have marked a turning point for the national party.

WASHINGTON — Former vice president Joe Biden hasn’t set foot in Texas since the primary, but on Friday, his campaign announced that he’s sending wife Jill Biden on Tuesday — the latest move to ratchet up investment in a state that national Democrats avoided for decades.

Tuesday is the start of early voting.

The Biden campaign recently reserved $6.3 million for an advertising blitz through the final four weeks, marking an end to decades of neglect of Texas by the party’s presidential nominees. But Friday night, the ad tracking service Medium Buying said the campaign had canceled ads outside El Paso and San Antonio in the coming week, except for ads Sunday during the Cowboys-Giants game.

The Trump side has no ad time reserved in Texas. Polls have shown a dead heat for most of the last few months, though a Texas Tribune/University of Texas poll released Friday shows the president ahead 50-45.

Viewers in Dallas-Fort Worth especially will have trouble avoiding Biden’s pitch, which also targets voters in the Houston, San Antonio and Austin markets.

“It’s a hell of a lot more than anybody else ever spent, that’s for sure,” Texas Democratic Party chairman Gilberto Hinojosa said earlier this week. “This is a very good sign.”

Biden’s ad buy and reversal suggests something of a head-fake, though unlike the cash-strapped Trump campaign, he has ample cash. The president spent lavishly on his reelection effort and has been unable to replenish his coffers for over week during his bout with COVID-19.

Much of the outreach is targeted at Latino and Black voters, including ads on ESPN Deportes during Dallas Cowboys games.

One ad Biden is airing in El Paso and San Antonio features a Latino veteran, Paul Cruz, denouncing Trump’s denigration of casualties of war and POWs and contrasting that with the late Beau Biden’s service in the Army, and his father’s respect for the military.

Texas Democrats saw the blitz as only a start; the state party is also spending several million for ads aimed at Black and Latino voters as part of a coordinated assault.

Democrats haven’t won a statewide contest in Texas since 1994, and Jimmy Carter was the last presidential nominee to carry the state, in 1976.

Trump’s 9 point win four years ago was among the worst GOP showings since then. And in 2018, Sen. Ted Cruz’s close call against former El Paso congressman Beto O’Rourke showed that Texas has turned into a battleground. O’Rourke came within 2.6 points and has lately been prodding Biden to put Texas on his schedule in the final weeks.

Brandon Rottinghaus, a University of Houston political scientist, said it will take a lot more than $6 million and a visit from a would-be first lady to flip the state.

“They can’t think that $6 million is enough to really help Joe Biden win Texas. If they were serious it’d be $60 million,” he said. But “the seeds they plant now will grow in 2022 and 2024. … That’s a smart play.”

Even this modest investment affirms years of effort aimed at trying to make the state competitive.

“For Texas Democrats, the biggest obstacle has been to show that Texas is an investable political property,” Rottinghaus said. “It is not clearly a full-on investment … but it definitely shows that that the Biden campaign cares about Texas enough to send somebody of importance to rally the troops.”

Trump’s 5-point lead in Friday’s Texas Tribune/UT poll jibes with other polls in the past month, though it was conducted over a long and eventful nine-day period from Sept. 25 to Oct. 4 that included the first presidential debate and the nomination of a Supreme Court justice.

Biden held the president to a tie throughout the summer. One survey from late June and early July, from The Dallas Morning News and the University of Texas at Tyler, showed Biden ahead by 5 points, but by early last month, the same pollsters found Trump leading by 2.

Until Monday, Biden had only deployed O’Rourke and other Texas allies in the state.

The campaign dipped its toe by sending Doug Emhoff, husband of vice presidential nominee Sen. Kamala Harris, to San Antonio and Edinburg on Monday. Emhoff campaigned in Dallas on Tuesday at Friendship West Baptist Church.

His visit ended a decades-long streak of Texas being ignored by the national ticket, though Emhoff lacks the star power of his wife or Biden himself.

The Trump campaign has kept up a steady volley of digital ads in Texas — a cost-effective way to target voters: $5.9 million since March statewide. The Lincoln Project, a group of anti-Trump Republicans, plans a $1 million offensive in Texas, doubling its investment to date.

These are relatively modest sums in a state with nearly two dozen media markets. By comparison, the 2018 Cruz-O’Rourke contest drew $125 million, a record for any Senate race.

Texas remains critical for Republicans. Without its 38 electoral votes, they have no hope of winning the White House, whereas Democrats can build on their strongholds in California and New York any number of ways.

State GOP chairman Allen West noted this week that Biden hasn’t stumped in Texas since the March 3 primary.

"They’re dumping a lot of money in here to run ads, but … if you were serious about making Texas into play, you’d be here,” he said.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_195543833
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 11:23 schreef Fugue het volgende:

[..]

Heb je een linkje naar het artikel?
Het komt van een niet heel objectieve bron:

https://thedonald.win/p/H(...)s-coming-but-you-/c/

En dan het tekstje van user TypicalEd
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_195543962
Klopt, het waarschijnlijk niet helemaal objectief. Echter zijn dat hier de meningen ook niet. Het komt in iedergeval van een Amerikaan.

Dit soort filmpjes moeten ook wel veel impact hebben op youtube.

Teach for America made me abandon the racism of the left. AOC made me abandon the left altogether. #walkaway #walkawaycampaign

1miljoen +views sinds september op haar eigen youtube account.

[ Bericht 11% gewijzigd door epicbeardman op 10-10-2020 11:43:48 ]
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_195544041
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 11:38 schreef epicbeardman het volgende:
Klopt, het waarschijnlijk niet helemaal objectief. Echter zijn dat hier de meningen ook niet. Het komt in iedergeval van een Amerikaan.

Ja, maar daarom is het dus wel belangrijk een bron te geven als je een stuk quote. Het maakt namelijk nogal veel uit of het van TypicalEd op thedonald komt, of van een journalist van Reuters, Bloomberg of Politico.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_195544075
quote:

3 miljoen views in 3 dagen :D

Dat heeft pas impact, de trumpfans wakker schudden met luchtig verpakte feiten. ^O^
pi_195544078
quote:

Teach for America made me abandon the racism of the left. AOC made me abandon the left altogether. #walkaway #walkawaycampaign

1miljoen +views sinds september op haar eigen youtube account.
Sorry, maar hier kun je helemaal niets mee, laat staan de uitslag van verkiezingen voorspellen.
pi_195544090
Eens.
Laten we aub gewoon bronnen vermelden. Kan iedereen het op waarde schatten. :)
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195544152
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 11:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Sorry, maar hier kun je helemaal niets mee, laat staan de uitslag van verkiezingen voorspellen.
WalkAway movement is wel erg qua populariteit aangewakkerd. Mensen zijn steeds minder bang om openlijk voor Trump uit te komen blijkbaar.

Als er al zulke dingen gebeuren in Washington.. wat eigenlijk 1 links bolwerk is.

@capricia zal ik doen! Ookal denk ik nog steeds dat die user wel gelijk heeft.
pi_195544217
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 11:51 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

WalkAway movement is wel erg qua populariteit aangewakkerd. Mensen zijn steeds minder bang om openlijk voor Trump uit te komen blijkbaar.

Als er al zulke dingen gebeuren in Washington.. wat eigenlijk 1 links bolwerk is.

@:capricia zal ik doen! Ookal denk ik nog steeds dat die user wel gelijk heeft.
Ik denk dat je de impact van kleine menigtes overschat.

In Nederland lijken die gasten van Viruswaanzin ook veel steun te krijgen. Althans, dat idee krijg je als je beelden van hun betogingen ziet.

In werkelijkheid steunt de overgrote meerderheid van de Nederlanders de koers van kabinet. Deze mensen gaan de straat alleen niet op en liepen niet te schreeuwen op sociale media.

Met de filmpjes die jij post is het niet anders. Het zegt helemaal niks, laat staan dat je ermee de stemming onder de Amerikaanse bevolking kunt peilen.
pi_195544225
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 11:47 schreef capricia het volgende:
Eens.
Laten we aub gewoon bronnen vermelden. Kan iedereen het op waarde schatten. :)
Flink liegen en bedreigen zit natuurlijk sinds tricky dicky Nixon "i'm not a croock" in het republikeins bloed. :D
pi_195544296
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 11:56 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik denk dat je de impact van kleine menigtes overschat.

Met de filmpjes die jij post is het niet anders. Het zegt helemaal niks, laat staan dat je ermee de stemming onder de Amerikaanse bevolking kunt peilen.
En wat als jij het onderschat? wat als juist al deze beelden zoals die duizenden filmpjes die onder hashtag walkaway staan met miljoenen views over waarom ze de democratische partij niet meer steunen wel keuzes laten veranderen.

Social media heeft veel impact tijdens deze pandemie.

Dusja nog 1 discussie waar wij niet uit zullen komen.
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 12:03:07 #37
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_195544326
Je kan zoveel schreeuwen op social media als 1000 andere stemmers, maar dat betekend nog steeds 1 stem.
pi_195544546
Net zoals de afvallige republikeinen ook eigen YouTube kanalen hebben en miljoenen views. :D

https://www.youtube.com/c/RepublicanVotersAgainstTrump
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 12:17:22 #39
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195544632
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 12:13 schreef Basp1 het volgende:
Net zoals de afvallige republikeinen ook eigen YouTube kanalen hebben en miljoenen views. :D

Of vooraanstaande republikeinen die zich steeds vaker publiekelijk uitspreken tegen Trump (waaronder twee voormalige ministers van justitie), of initiatieven zoals The Lincoln Project.
Huilen dan.
pi_195544686
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 12:13 schreef Basp1 het volgende:

En dit soort groepen worden ook steeds populairder: https://m.facebook.com/groups/ChristiansAgainstHate/

Trump dreigt echt een groot deel van zijn christelijke base te verliezen.
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 12:23:58 #41
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195544758
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 12:20 schreef Hanca het volgende:

[..]

En dit soort groepen worden ook steeds populairder: https://m.facebook.com/groups/ChristiansAgainstHate/

Vertel zijn pro-life aanhangers maar niet dat hij een medicijn heeft gekregen, en nu aanprijst, waarin dode baby's gebruikt zijn >:) .
Huilen dan.
pi_195544771
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 12:20 schreef Hanca het volgende:

[..]

Dat hij die ooit al gekregen heeft mag een godswonder genoemd worden. Zijn gedrag waarin hij o.a geen naastenliefde toont en met hoeren naar bed gaat dat paste al helemaal niet. :D
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 12:26:18 #43
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_195544792
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 12:00 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

En wat als jij het onderschat? wat als juist al deze beelden zoals die duizenden filmpjes die onder hashtag walkaway staan met miljoenen views over waarom ze de democratische partij niet meer steunen wel keuzes laten veranderen.

Q-anon gekkies die lopen te schreeuwen, Gele hesjes, brexiteers, trumpanzees, pizzagate aanhangers, virus waanzinnigen, ja sociale media geeft idioten een platform. Je hebt helemaal gelijk
pi_195544810
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 12:24 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dat hij die ooit al gekregen heeft mag een godswonder genoemd worden. Zijn gedrag waarin hij o.a geen naastenliefde toont en met hoeren naar bed gaat dat paste al helemaal niet. :D
Nee, christenen stemden vooral tegen Clinton (dat is wel begrijpelijk) en op Pence. Ze hebben ook wel gekregen wat ze wilden: christelijke rechters.
pi_195544845
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 09:23 schreef kibo het volgende:

[..]

Wat een baas is het toch _O_
Echt een bazenactie inderdaad, je stemvee besmetten met covid.
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 12:33:21 #46
403588 mcmlxiv
pi_195544897
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 12:27 schreef Hanca het volgende:

[..]

Nee, christenen stemden vooral tegen Clinton (dat is wel begrijpelijk) en op Pence. Ze hebben ook wel gekregen wat ze wilden: christelijke rechters.
Dat is het allergrappigste. De VS is fucking Staphorst, en dan net doen alsof abortus het probleem is. Slechte Voorlichting, gebrek aan voorbehoedmiddelen, stompzinnigheid in de opvoeding van kinderen das het probleem, abortus het gevolg.

Tieners neuken hier en in de VS, makkelijk zat. Wel voorlichting en condooms is geen abortus, geen voorlichting en condooms is wel abortus.
pi_195544929
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 12:33 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Dat is het allergrappigste. De VS is fucking Staphorst, en dan net doen alsof abortus het probleem is. Slechte Voorlichting, gebrek aan voorbehoedmiddelen, stompzinnigheid in de opvoeding van kinderen das het probleem, abortus het gevolg.

Tieners neuken hier en in de VS, makkelijk zat. Wel voorlichting en condooms is geen abortus, geen voorlichting en condooms is wel abortus.
We doen hier steeds alsof abortus het Hot Topic is onder (Amerikaanse) christenen, maar euthanasie en vooral ook embryo-selectie (waar Clinton reclame voor maakte) zijn veel belangrijker. Dat blijkt ook uit alle christelijke Amerikaanse nieuwsbrieven e.d. Het draait niet om abortus.
pi_195544939
quote:

[..]

De scheiding van kerk en staat komt daar steeds meer onder druk te staan. :')
pi_195544976
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 12:35 schreef Basp1 het volgende:

[..]

De scheiding van kerk en staat komt daar steeds meer onder druk te staan. :')
Dat is niet waar, de kerk dwingt de rechters niet om bepaalde standpunten in te nemen. Dit heeft dus niks te maken met de scheiding tussen kerk en staat.

De scheiding tussen de politieke en rechtelijke macht, dat is daar wel een probleem.
pi_195544978
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 12:00 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Je ziet vooral wat je wilt zien. Die filmpjes en protesten geven jou de hoop dat jouw grote held gaat winnen, dit in tegenstelling tot de peilingen. Daarom klamp je je eraan vast. Wat je uiteraard vrij staat.
pi_195545001
quote:

[..]

Dat je berhaupt kunt spreken van christelijke en liberale rechters, laat al zien dat er iets goed mis is met de VS.
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 12:44:57 #52
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_195545088
Dat er nog steeds mensen zijn die sympathie kunnen opbrengen voor deze man vind ik heel bijzonder.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_195545092
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 12:39 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat je berhaupt kunt spreken van christelijke en liberale rechters, laat al zien dat er iets goed mis is met de VS.
Ja, maar dat is dus een probleem dat de rechters politiek zijn geworden. Er is geen probleem in scheiding tussen kerk en staat, maar tussen politiek en rechters.
pi_195545210
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 12:37 schreef Hanca het volgende:

[..]

Dat is niet waar, de kerk dwingt de rechters niet om bepaalde standpunten in te nemen. Dit heeft dus niks te maken met de scheiding tussen kerk en staat.

De scheiding tussen de politieke en rechtelijke macht, dat is daar wel een probleem.
De kerk met hun indoctrinatie vanaf geboorte dringt gelovigen weldegelijk op om bepaalde standpunten in te nemen. Een gelovige rechter is daarom per defenitie niet objectief onpartijdig over sommige standpunten.

Dat zien we zelfs terug in het feit dat in Amerika in sommige staten nog steeds vrolijk verkondigd wordt dat creationisme net zo serieus te nemen is als evolutietheorie.

https://en.wikipedia.org/(...)d_States?wprov=sfla1
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 12:50:27 #55
403588 mcmlxiv
pi_195545237

[ Bericht 63% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2020 13:29:57 (Verpak je boodschap maar zonder doodsverwensingen) ]
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 12:59:18 #56
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195545358
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 12:45 schreef Hanca het volgende:

[..]

Ja, maar dat is dus een probleem dat de rechters politiek zijn geworden. Er is geen probleem in scheiding tussen kerk en staat, maar tussen politiek en rechters.
Groot pluspunt is dat er de afgelopen periode veel constitutionalisten zijn benoemd.
Crooked Hillary
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 13:02:15 #57
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_195545400
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 12:44 schreef DonDruiper het volgende:
Dat er nog steeds mensen zijn die sympathie kunnen opbrengen voor deze man vind ik heel bijzonder.
Ja, dat verbaas ik mij ook over. Nu alleen al de laatste weken met het gedoe rond de corona besmetting.
1. Gezien het klachtenpatroon, was hij waarschijnlijk eerder al positief
2. Dat rondritje in die auto met beveiligers en staff en andere fratsen waarbij andere mensen vermoedelijke besmet zijn geraakt. Nee een stoffen mondkapje is een zeer matig middel.
3. Tweeten dat het niks voorstelt, terwijl je zelf de best mogelijke zorg hebt gehad. Veel van die 200.000 amerikanen die overleden zijn hadden dat niet en de meesten waren waarschijnlijk niet eens verzekerd. Hoe kun je zo lomp zijn over het leed dat veel patinten en nabestaanden ook nu nog hebben.
4. Dat filmpje over regeneron, een soort commercial, voor iets wat nog niet voldoende getest is. En waar meneer de multimiljonair zelf belangen in heeft. Dat is toch gnant? Stel je voor dat Rutte zoiets zou doen...

Ik snap dat het leuk is dat iemand tegen de gevestigde orde aanschopt. De Amerikaanse presidentverkiezingen zijn ook verrot met 2 partijen en enkel de mogelijk voor mensen met geld die in het wereldje gelikt zijn. Maar kom op, de verschillen tussen arm en rijk, wit en zwart is alleen maar groter geworden onder Trump.

[ Bericht 0% gewijzigd door Momo op 10-10-2020 13:48:31 ]
pi_195545700
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 12:50 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Tja daar zullen wij het nooit over eens worden.

Misschien, maar je kunt wel aannemen dat abortus echt niet het belangrijkste punt is voor christenen.

En de rest is niet echt voor een discussie hier.
pi_195547023
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 12:37 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je ziet vooral wat je wilt zien. Die filmpjes en protesten geven jou de hoop dat jouw grote held gaat winnen, dit in tegenstelling tot de peilingen. Daarom klamp je je eraan vast. Wat je uiteraard vrij staat.
En hoe vaak en hoe veel van die filmpjes zijn Russiche? Chinese? bots.
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 18:03:44 #60
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195550716
Het is wel een fenomeen de organische parades of deze door truckers worden gehouden zijn, in het water met boten of door bikers.

twitter
Crooked Hillary
pi_195550958
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 18:03 schreef dellipder het volgende:
Het is wel een fenomeen de organische parades of deze door truckers worden gehouden zijn, in het water met boten of door bikers.

[ twitter ]
Grote kans dat hij ze zelf inhuurt.
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 18:18:03 #62
403588 mcmlxiv
pi_195550962
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 18:03 schreef dellipder het volgende:

[ twitter ]
Tja: https://www.csis.org/anal(...)remism-united-states

Geen verrassing dus.
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 18:21:34 #63
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195551031
quote:
Ik zie de koppeling niet tussen het besturen van een vrachtauto en rechts-extremisme.
Als je zin hebt mag je dit toelichten.
Crooked Hillary
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 18:43:00 #64
403588 mcmlxiv
pi_195551466
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 18:21 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik zie de koppeling niet tussen het besturen van een vrachtauto en rechts-extremisme.
Als je zin hebt mag je dit toelichten.
Jij noemt het “organische parades”, ik ken dat fenomeen van de regimes waar dat bij hoort.
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 18:55:50 #65
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195551700
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 18:43 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Jij noemt het “organische parades”, ik ken dat fenomeen van de regimes waar dat bij hoort.
My bad, dat ik het op deze manier omschrijf. Ik bedoel met organisch dat zulke bijeenkomsten niet top-down worden georganiseerd -de campagne heeft er bijvoorbeeld niets mee te maken, maar vanuit het enthousiasme en de mensen zelf komt. Daarom vind ik het een fenomeen.
Crooked Hillary
pi_195551733
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 18:55 schreef dellipder het volgende:

[..]

My bad, dat ik het op deze manier omschrijf. Ik bedoel met organisch dat zulke bijeenkomsten niet top-down worden georganiseerd -de campagne heeft er bijvoorbeeld niets mee te maken, maar vanuit het enthousiasme en de mensen zelf komt. Daarom vind ik het een fenomeen.
Ervan uitgaande dat wat jij stelt, dat het organisch is, waar is. Wat nog bepaald niet vast staat of dat het uberhaupt in enige mate significant is. Een nobody die wat roept op Twitter is bepaald geen bewijs voor bestaan, omvang of de mate van organisch zijn.

Het is eerder een bewijs voor je vastklampen aan strohalmen.
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 19:05:01 #67
403588 mcmlxiv
pi_195551848
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 18:58 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ervan uitgaande dat wat jij stelt, dat het organisch is, waar is. Wat nog bepaald niet vast staat of dat het uberhaupt in enige mate significant is. Een nobody die wat roept op Twitter is bepaald geen bewijs voor bestaan, omvang of de mate van organisch zijn.

En dat pakweg 20/25% trump fanaticus is,is ook geen verrassing. Dat die 20/25% van zich laat horen is ook geen verrassing. Dat onder die 20/25% veel truckers en vergelijkbaar zitten is ook geen verrassing.

Die 20/25% gaan niet de uitkomst bepalen. Net zomin als de 20/25% aan de andere kant van het spectrum.

Die mensen die genoeg hebben van het amateurisme, van de onbeschaafdheid, van de dictatoriale trekjes, die gaan deze verkiezing bepalen. Het politieke midden dus. Bepalen door op te komen dagen of bepalen door thuis te blijven.
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 19:10:26 #68
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195551950
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 19:05 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

En dat pakweg 20/25% trump fanaticus is,is ook geen verrassing. Dat die 20/25% van zich laat horen is ook geen verrassing. Dat onder die 20/25% veel truckers en vergelijkbaar zitten is ook geen verrassing.

Die 20/25% gaan niet de uitkomst bepalen. Net zomin als de 20/25% aan de andere kant van het spectrum.

Die mensen die genoeg hebben van het amateurisme, van de onbeschaafdheid, van de dictatoriale trekjes, die gaan deze verkiezing bepalen. Het politieke midden dus. Bepalen door op te komen dagen of bepalen door thuis te blijven.
Relax! Ik zeg alleen dat ik het een fenomeen vind, omdat ik in een verkiezingscyclus nog nooit zoveel bootparades, auto-optochten, motorrijders en zelfs de Amish in een stoet heb gezien.
Dit zie ik als iets unieks.
That's all. Hold your horses!

[ Bericht 0% gewijzigd door dellipder op 10-10-2020 19:15:40 ]
Crooked Hillary
pi_195551956
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 18:58 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Maar wat hebben die parades nu met rechts extremisme te maken ?
pi_195551974
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 19:11 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Maar wat hebben die parades nu met rechts extremisme te maken ?
Waar heb ik dat verband gelegd? Oh, nergens? Mooi, dan hoef ik dat ook niet uit te leggen dus.
pi_195552046
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 19:11 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Waar heb ik dat verband gelegd? Oh, nergens? Mooi, dan hoef ik dat ook niet uit te leggen dus.
Jij liked deze post dus ik dacht dat jij mee ging in dat verhaal.

quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 18:43 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

[ Bericht 2% gewijzigd door Sjemmert op 10-10-2020 19:23:10 ]
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 19:37:02 #72
403588 mcmlxiv
pi_195552399
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 19:16 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Jij liked deze post dus ik dacht dat jij mee ging in dat verhaal.
[..]

- Trump is de rechts-extremistische droom die waar is geworden.
- rechts-extremisme is volgens onafhankelijk onderzoek de grootste bedreiging in de VS.
- rechts-extremisten die “spontane” optochten organiseren passen perfect in het plaatje
- genoeg trump vriendjes die daarbij aansluiten, geen probleem
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 19:47:21 #73
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195552574
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 23:01 schreef SnertMetChoco het volgende:
Deze meneer geeft aan gehacked te zijn en zijn account bestaat op het moment niet. Die claim lijkt me best consistent met het feit dat hij al jarenlang journalist bij C-Span is en dit een paar dagen voor een dergelijk debat de wereld in helpen nogal onprofessioneel zou zijn en zo'n beginnersfout/onprofessioneel gedrag zie je toch niet vaak bij mensen met een dergelijke staat van dienst. En ja, ik hij heeft kennelijk vaker geclaimed gehacked te zijn.

Verder geeft deze meneer aan dat hij denkt dat Scully professioneel zijn werk doet: [ twitter ]

Ik ken hem verder niet, maar ik zou gezien zijn staat van dienst en hoe collega's hem kennelijk zien voorzichtig zijn hem aan het kruis te nagelen.
De Feds gaan zich ermee bemoeien!
Klein aandachtspunt; hack staat tussen aanhalingstekens.

FBI, Twitter investigating C-SPAN host Steve Scully ‘hack’
Crooked Hillary
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 19:48:30 #74
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195552596
Crooked Hillary
pi_195552681
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 19:37 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

- Trump is de rechts-extremistische droom die waar is geworden.
- rechts-extremisme is volgens onafhankelijk onderzoek de grootste bedreiging in de VS.
- rechts-extremisten die “spontane” optochten organiseren passen perfect in het plaatje
- genoeg trump vriendjes die daarbij aansluiten, geen probleem
Sorry maar ik kan jou niet heel serieus nemen. Iedereen die niet links is die is volgens jou een extreem rechtse nazi.

Vandaar dat ik ook niet op jou reageerde, misschien als je het eens met een bron probeert die je claims onderbouwen.
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 20:02:45 #76
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195552853
Nou, dat was een flink welkom.

"First, I'm feeling great, I don't know about you." -- president Trump
Crooked Hillary
pi_195552945
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 20:02 schreef dellipder het volgende:
Nou, dat was een flink welkom.

"First, I'm feeling great, I don't know about you." -- president Trump
Tja, de meeste mensen die high zijn voelen zich great.
pi_195554461
Ik vind het zo opmerkelijk dat in NL je mening over een president van een mogendheid heel ver hier vandaan kan leiden tot enorme ruzies en volledige diskwalificatie.
Zijn we hier echt zo opgefokt? :)
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 21:44:28 #79
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195555043
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 21:22 schreef iteejer het volgende:
Ik vind het zo opmerkelijk dat in NL je mening over een president van een mogendheid heel ver hier vandaan kan leiden tot enorme ruzies en volledige diskwalificatie.
Zijn we hier echt zo opgefokt? :)
Goede en terechte bezinning. Ja, het is hier net zo opgefokt als in de Verenigde Staten.
In de VS is men vooral slachtoffer van het verdeel en heers tactiek van de status quo. Een verenigd volk is zoveel maal sterker. En in Nederland is het vooral kopieergedrag/veramerikanisering en wordt er vaak een parallel getrokken met het "immorele" PVV/FvD enerzijds en de bon ton status quo anderzijds.
Tenminste zo zie ik het.
Crooked Hillary
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 21:49:47 #80
403588 mcmlxiv
pi_195555189
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 19:52 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Sorry maar ik kan jou niet heel serieus nemen. Iedereen die niet links is die is volgens jou een extreem rechtse nazi.

Vandaar dat ik ook niet op jou reageerde, misschien als je het eens met een bron probeert die je claims onderbouwen.
- Trump is een racist check

- rechts extremisten vormen het grootste gevaar check

- rechts extremisten bedreigen de verkiezingen check

- trump aanhangers plotten geweldcheck

En nee het is niet erg dat je mij niet serieus neemt, das wederzijds.

Ik zie slechts rechts extremisme waar het is. Trump, Bolsenaro, Duterte, en vergelijkbare figuren en hun fundamentalistische aanhang. Das overigens een klein clupje, de meesten zijn meelopers.
pi_195555244
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 21:49 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

- Trump is een racist check

- rechts extremisten vormen het grootste gevaar check

- rechts extremisten bedreigen de verkiezingen check

- trump aanhangers plotten geweldcheck

En nee het is niet erg dat je mij niet serieus neemt, das wederzijds.

Ik zie slechts rechts extremisme waar het is. Trump, Bolsenaro, Duterte, en vergelijkbare figuren en hun fundamentalistische aanhang. Das overigens een klein clupje, de meesten zijn meelopers.
Die bronnen zijn ook aardig biased he :)
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 21:57:32 #82
403588 mcmlxiv
pi_195555378
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 21:51 schreef iteejer het volgende:

[..]

Die bronnen zijn ook aardig biased he :)
CSIS biased? Grappenmaker
CFR —> Factual Reporting: HIGH

The guardian en Huff kunnen we over twisten.
pi_195555599
He said immigrants from Africa and Haiti come from “shithole countries”

Fact check true, ik zie weinig mensen naar Afrika of Haiti emigreren omdat het zulke rijke stabiele landen zijn.
pi_195555612
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 21:57 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

CSIS biased? Grappenmaker
CFR —> Factual Reporting: HIGH

The guardian en Huff kunnen we over twisten.
Verder waarschuwt de FBI nota bene voor rechts-extremisme als binnenlandse dreiging en is er zojuist een plot verijdelt van rechts-extremisten om een governor te ontvoeren en daarna te "berechten" plus een stel anderen voor het omver willen werpen van de overheid. Een lokale sherriff vermelde daarop doodleuk dat hij het zo zwaar niet zag, want mensen zouden een burgerarrest mogen uitvoeren.

Altijd die luie cop-out om op voorhand maar "biased" te zeggen. Past goed in het rijtje van "TDS" en "orange man bad". Zolang er maar niet nagedacht hoeft te worden. :{ O-)
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_195555833
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 22:08 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Verder waarschuwt de FBI nota bene voor rechts-extremisme als binnenlandse dreiging en is er zojuist een plot verijdelt van rechts-extremisten om een governor te ontvoeren en daarna te "berechten" plus een stel anderen voor het omver willen werpen van de overheid. Een lokale sherriff vermelde daarop doodleuk dat hij het zo zwaar niet zag, want mensen zouden een burgerarrest mogen uitvoeren.

Altijd die luie cop-out om op voorhand maar "biased" te zeggen. Past goed in het rijtje van "TDS" en "orange man bad". Zolang er maar niet nagedacht hoeft te worden. :{ O-)
Het is natuurlijk ook volkomen schandalig dat een president dit niet eens scherp veroordeeld, maar zelfs nog wat olie op het vuur gooit. Volkomen beschamend in een democratische rechtsstaat.
pi_195555911
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 22:17 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het is natuurlijk ook volkomen schandalig dat een president dit niet eens scherp veroordeeld, maar zelfs nog wat olie op het vuur gooit. Volkomen beschamend in een democratische rechtsstaat.
Hij doet het zoals altijd geparafraseerd: "ja, ik veroordeel geweld, maar eigenlijk hadden deze mensen wel een punt". Waarom kan hij het nooit gewoon laten bij dit soort geweld om het bij een veroordeling te laten?
pi_195555929
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 22:21 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Hij doet het zoals altijd "ja, ik veroordeel geweld, maar eigenlijk hadden deze mensen wel een punt". Waarom kan hij het nooit gewoon laten bij dit soort geweld om het bij een veroordeling te laten?
Nou zelfs dat niet.
pi_195556027
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 22:22 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nou zelfs dat niet.
Ja, gister:
"...I do not tolerate ANY extreme violence. Defending ALL Americans, even those who oppose and attack me, is what I will always do as your President! Governor Whitmer—open up your state, open up your schools, and open up your churches!"

Maar goed, hij gooit zoveel de ether in, dat het maar net is wat blijft plakken. Hieraan voorafgaand zei hij ook dat haar beleid slecht was en dat de Democraten geweld niet zouden veroordelen bij de BLM protesten wat ook een stel leugens is, hoewel er vast wel ergens een Democraat te vinden is.
pi_195556059
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 22:07 schreef Chivaz het volgende:
He said immigrants from Africa and Haiti come from “shithole countries”

Fact check true, ik zie weinig mensen naar Afrika of Haiti emigreren omdat het zulke rijke stabiele landen zijn.
Is niet true... Zoals hij die landen noemde is het minachtend, arrogant, en racistisch.
Dan wel dat men het in vele landen kan zien als racisme.
Trump is een shithole
pi_195556067
Liberate Michigan!

En deze baardige heren namen de President serieus. Blijkbaar iets wat je dus gewoon niet moet doen? ;)

Lijkt mij overigens een mooie verdediging voor de rechter.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2020 22:33:29 ]
pi_195556213
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 22:27 schreef Tijger_m het volgende:
Liberate Michigan!

En deze baardige heren namen de President serieus. Blijkbaar iets wat je dus gewoon niet moet doen? ;)
Daar is op zich geen hard bewijs voor voor zover ik weet? Een van deze heren noemt Trump ook een tiran. Waar het wel zo is dat Trump de boel aanmoedigde toen 2 van hen het capitool bezetten een paar maanden terug en je hebt idd de "liberate michigan" tweet.
pi_195556256
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 22:33 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Daar is op zich geen hard bewijs voor voor zover ik weet? Een van deze heren noemt Trump ook een tiran. Waar het wel zo is dat Trump de boel aanmoedigde toen 2 van hen het capitool bezetten een paar maanden terug.
Hoe bedoel je geen bewijs voor? Trump heeft Liberate Michigan! getweet, hun hebben geprobeerd om dat tot uitvoering te brengen in hun optiek. Zelfs als ze Trump een tiran noemen kunnen ze dat zo opgevat hebben, volgens mij. Dat het niet de grootste lichten zijn mag duidelijk zijn maar ik zou het wel een leuke zet vinden als de verdediging dat aanvoerde ;)
pi_195556286
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 22:35 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Hoe bedoel je geen bewijs voor? Trump heeft Liberate Michigan! getweet, hun hebben geprobeerd om dat tot uitvoering te brengen in hun optiek. Zelfs als ze Trump een tiran noemen kunnen ze dat zo opgevat hebben, volgens mij. Dat het niet de grootste lichten zijn mag duidelijk zijn maar ik zou het wel een leuke zet vinden als de verdediging dat aanvoerde ;)
Er is bewijs dat Trump hiertoe aanzet, maar bij mijn weten omgekeerd geen direct bewijs dat zij Trump als inspiratie zagen. Het heeft daar natuurlijk wel alle schijn van, dat wel.
pi_195556319
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 22:36 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Er is bewijs dat Trump hiertoe aanzet, maar bij mijn weten omgekeerd geen direct bewijs dat zij Trump als inspiratie zagen. Het heeft daar natuurlijk wel alle schijn van, dat wel.
Dat is alleen maar relevant als je Trump zou willen aanklagen als mede-verdachte. Mijn insteek was dat de verdediging het kon aanvoeren als een verzachtende of vrijpleitende omstandigheid.
pi_195556394
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 22:36 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Nou ja, de Trumplets hebben waar het de Nederlandse politiek aangaat altijd hun mond vol over demoniseren en een klimaat scheppen. Dit is exact dat.
pi_195556437
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 22:41 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nou ja, de Trumplets hebben waar het de Nederlandse politiek aangaat altijd hun mond vol over demoniseren en een klimaat scheppen. Dit is exact dat.
Ja, eens. Je kunt het zien als stochastisch terrorisme, wat ik wel een mooi passende term vind.
pi_195556577
- Off topic -

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2020 22:51:44 ]
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 23:05:33 #98
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_195556950
Ik kijk nu het eerste debat tussen Trump en sleepy Joe voor de eerste keer.

Denkt er iemand serieus dat deze verkiezingen nog spannend gaan worden? :')
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 23:08:05 #99
403588 mcmlxiv
pi_195557011
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 23:05 schreef Ixnay het volgende:
Ik kijk nu het eerste debat tussen Trump en sleepy Joe voor de eerste keer.

Denkt er iemand serieus dat deze verkiezingen nog spannend gaan worden? :')
Oh ja zeker wel. Het systeem zorgt daarvoor.
pi_195557552
Oh, de NY Times heeft nog wat meer:

quote:
The Swamp That Trump Built

IT WAS SPRINGTIME at President Trump’s Mar-a-Lago club, and the favor-seekers were swarming.

In a gold-adorned ballroom filled with Republican donors, an Indian-born industrialist from Illinois pressed Mr. Trump to tweet about easing immigration rules for highly skilled workers and their children.

“He gave a million dollars,” the president told his guests approvingly, according to a recording of the April 2018 event.

Later that month, in the club’s dining room, the president wandered over to one of its newer members, an Australian cardboard magnate who had brought along a reporter to flaunt his access. Mr. Trump thanked him for taking out a newspaper ad hailing his role in the construction of an Ohio paper mill and box factory, whose grand opening the president would attend.

And in early March, a Tennessee real estate developer who had donated lavishly to the inauguration, and wanted billions in loans from the new administration, met the president at the club and asked him for help.

Mr. Trump waved over his personal lawyer, Michael D. Cohen. “Get it done,” the president said, describing the developer as “a very important guy,” Mr. Cohen recalled in an interview.

Campaigning for president as a Washington outsider, Mr. Trump electrified rallies with his vows to “drain the swamp.”

A businessman-president transplanted favor-seeking in Washington to his family’s hotels and resorts — and earned millions as a gatekeeper to his own administration.

https://www.nytimes.com/i(...)roperties-swamp.html
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')